Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
StartKościan Żałoba narodowa, studniówki odwołane? Nie wszędzie
Żałoba narodowa, studniówki odwołane?
Żałoba narodowa, studniówki odwołane? Nie wszędzie
24.01.2008. Radio Elka, Michał Wiśniewski
Decyzja prezydencka o ogłaszająca trzydniową żałobę narodową wywołała duże zamieszanie w kilku szkołach ponadgimnazjalnych w regionie. Chodzi o planowane studniówki. Kościańskie liceum bez wahania odwołało planowany na jutro swój bal. Zespół Szkół we Wschowie nie podjął jeszcze decyzji. Leszczyński ,,Konior’’ dzisiejszego balu odwoływać nie chce.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Żałoba narodowa ogłaszana jest w wyjątkowych sytuacjach. Ostatnia miała miejsce po tragedii w kopalni Halemba. Tym razem prezydent Lech Kaczyński zapowiedział trzydniowy okres żałoby. Będzie obowiązywał od dzisiejszego wieczora lub jutrzejszego poranka przez trzy dni. Powód to katastrofa
wojskowego samolotu pod Mirosławcem i śmierć 20 osób.
Ogłoszenie żałoby spowodowało poważny oddźwięk w części szkół ponadgimnazjalnych, które na najbliższe dwa dni planowały bale studniówkowe. Stanowisko dyrekcji kościańskiego Kolberga jest jasne.
- Absolutnie nie wyobrażam sobie balu w czasie żałoby narodowej. To byłoby nie tylko nieetyczne, ale także niezgodne z prawem. Nasz bal jutrzejszy został odwołany - mówi Czesława Albińska, dyrektor LO (na zdjęciu).
Studniówka w Kościanie ma się odbyć prawdopodobnie w poniedziałek.
W wyjątkowo trudnej sytuacji jest leszczyński Zespół Szkół Technicznych. - Mamy studniówkę zaplanowaną na dziś. Wszystko dopięte na ostatni guzik. Nadal nie ma decyzji, czy żałoba będzie ogłoszona dziś, czy jutro. Impreza w naszej szkole dziś się odbędzie, ale chcemy uczcić minutą ciszy tę tragedię - mówi Arleta Puk, wicedyrektor ZST.
W planowanym terminie odbędzie się również studniówka w II LO w Lesznie oraz Zespołu Szkół Rolniczo - Budowlanych. Nie zapadła jeszcze ostateczna decyzja co do imprez w Zespole Szkół Elektroniczno - Telekomunikacyjnych w Lesznie i Zespole Szkół we Wschowie.
1. Dodane przez uczennica, w dniu - 24-01-2008 14:13 00 a II LO co na to??
2. Dodane przez żałoba nie na pokaz, w dniu - 24-01-2008 14:14 00 Bardzo mądre posunięcie pani Dyrektor. Życie musi się toczyć normalnie. To co się stało jest trgedią, ale ile osób codziennie ginie na naszych drogach. Zresztą żałobę należy mieć w sercu, a nie na pokaz. Puste gesty nic nikomu nie pomogą.
3. Dodane przez ja, w dniu - 24-01-2008 14:33 00 no bez przesady...
4. Dodane przez Stara baba, w dniu - 24-01-2008 14:33 00 Żałobę nosi sie w sercu tak mawiała moja babcia . Żałoba narodowa to tez tylko symbol ale nie powinien być wprowadzany na siłę . 15 stycznia pochowałam swojego brata .W ostatnim kwartale odprowadziłam na wieczny spoczynek troje sąsiadów/ jeden zginął tragicznie / . Nie widziałam u sąsiadki żadnego psychologa ,żadnego wsparcia , to dzieci w tej tragicznej chwili walczyly o zdrowie matki. teraz ktoś im każe obchodzić dzień żałoby narodowej po śmierci innych . Nie szanujemy pojedyńczych ludzi, o tych na świeczniku każemy pamietać wszystkim . Studniówke nie organizuje się w ostatniej chwili , nawet wesel nie odwoluje się z powodu nagłej śmierci w rodzinie . Nie przesadzajcie !!!
5. Dodane przez internauta, w dniu - 24-01-2008 14:37 00 OSTATNIA żałoba narodowa była wprowadzona po wypadku autobusu z polskimi pielgrzymami pod Grenoble!!!!
6. Dodane przez rodzic, w dniu - 24-01-2008 14:38 00 Popieram decyzję podjętą przez Panią Dyrektor II LO
7. Dodane przez czytelnik, w dniu - 24-01-2008 14:39 00 Nie przypomnam sobie aby ogloszono żałobę narodowa po smierci 11 ludzi w białym szkwale na Mazurach . Kiedy są zbiorowe wypadki / gina ludzie po 4, 5 / nikt nie pośle do rodzin nawet lekarza pogotowia . Rodziny zostawia się same sobie . Rozumiem rozpacz tych , ktorzy stracili najblizszych , nie pochwalam robienia różnic wśród Polaków.
reklama
8. Dodane przez pedagog, w dniu - 24-01-2008 14:42 00 całkowicie zgadzam się z zabą, łączmy się sercem z nimi ale nie róbmy z tego manifestacji, studniówki jak najbardziej tak.
9. Dodane przez jula, w dniu - 24-01-2008 14:56 00 smutne bardzo że zgineli.Ale co mają zrobić ludzie pracujący w rozrywce.Tyle dni wolnego i bezpłatnego,gdzie zarobie kase,3 dni stracone
10. Dodane przez baba laba, w dniu - 24-01-2008 15:00 00 wszystko przygotowane za kase rodziców Pan Prezydent nie odda.Wypadków nie da się uniknąć a Studniówka jest raz w życiu .
11. Dodane przez tigresa, w dniu - 24-01-2008 15:03 00 odwolanie studniowki to lekka przesada,sama mam jutro i do tej pory jestem nie pewna czy w ogole ona sie odbedzie....tyle przygotowan na nic?? troche to chore... :/
12. Dodane przez uczeń 1LO, w dniu - 24-01-2008 15:22 00 Żałoba narodowa powinna być wprowadzana w nadzwyczajnych sytuacjach, a pan prezydent wprowadza ja w każdym możłiwym wypadku (poprzednik tak nie robił) moim zdaniem nie powinno być żadnej żałoby a odwoływanie czegoś co zostało zaplanowane pare miesięcy wcześniej jest troche chore, ale juz takiego wybraliśmy prezydenta trudno... ja bym nie odwoływał studniówki na miejscu dyrektorów
13. Dodane przez fdlkjd, w dniu - 24-01-2008 15:24 00 do rodzic : a jaka jest ta decyzja dyrektorki z II LO???? tu nic nie ma o niej napsiane
14. Dodane przez czytelnik, w dniu - 24-01-2008 15:26 00 chory prezydent, chory pomysł co dizennie ginie pare tysięcy osób a nikt nie wprowadza żałoby, widać prezydent lubi być w centrum, i tak nei wygra znowu wyborów, szkoda tylko uczniów a dyrekcja też troche przesadza to było zaplanowane pare miesięcy wstecz
15. Dodane przez Janne, w dniu - 24-01-2008 15:27 00 Koledzy o nicku stara baba i czytelnik maja racje...Moim zdaniem decyzja dyrektor 1LO w Koscianie jest zla delikatnie mowiac...Co z uczniami ktorzy mieli zaplanowane wizyty u fryzjera,kosmetyczki itp?To sa koszty w sumie nie male,ale to juz nikogo nie obchodzi!!!Studniowka powinna byc poprzedzona minuta ciszy i tyle!!!naprawde decyzja fatalna...Wspolczuje rodzinom ofiar,ale na polskich drogach ginie co 5 minut jedna osoba i czy z tego powodu jest zaloba narodowa???Stan drog jest coraz gorszy,a ja wydarzy sie taka tragedia to od razu zaloba...A tak jak mowil poprzednik zaloba to symbol noszony w sercu...Minuta ciszy bylaby najlepszym wyjsciem...Odwolaniem studniowki jestem delikatnie mowiac oburzony
16. Dodane przez Rammstein, w dniu - 24-01-2008 15:34 00 Żałoba Narodowa jest Trendy po prostu...jeżeli tak na to wszystko patrzeć, to żałobę trza codziennie odnawiać, chociażby za ofiary wypadków drogowych, których codziennie jest więcej
17. Dodane przez st.jimmy UCZEŃ I LO .. kolberg, w dniu - 24-01-2008 15:38 00 cóż powiedziec.. tragedia.. nic nie odda tym ludziom życia..łączmy się w bólu z cierpiącymi rodzinami.. jednakże czy każdy w tym kraju jest traktowany w ten sam sposób?! raczej nie.. to byli WOJSKOWI, więc im należy się (przepraszam za określenie).. a ilu ludzi codziennie ginie, z różnych przyczyn?! czy to nie tragedie?! i każdy powinien ją przeżywac we własnym sercu.. a nie na pokaz.. jestem zbulwersowany faktem, iż bale studniówkowe )(bo przecież przez nie tyle krzyku i szumu) powinny się odbyc..jednakże okupione minutową ciszą.. człowiek nic na to nie poradzi.. nasze plany są krzyżowane.. jednakże założenia, któe są już gotowe, powinny byc zrealizowane.. boję się jutrzejszego dnia w szkole.. wiem, że nie ujdzie całą ta sprawa bez echa..
18. Dodane przez Masakra studniowkowa, w dniu - 24-01-2008 15:45 00 bez sensu, oglaszaja zalobe narodowa bo zgineli jacys wazniacy. codziennie ginie wiele ludzi i nie oglaszaja zaloby. czym ci ludzie roznia sie od zwyklego szarego czlowieka?? tylko tym ze sa jakimis panstwowymi wazniakami i juz odrazu zaloba narodowa. rozumiem ich tragedie i wspolczuje ale codziennie ktos ginie w wypadkach i nikt tego w szczegolny sposob nie podkresla
19. Dodane przez darek, w dniu - 24-01-2008 15:51 00 jak najabardziej jestem za tym zeby studniówka sie odbyła
20. Dodane przez Walenty, w dniu - 24-01-2008 16:12 00 Wystarczył by jeden dzień żaloby.Po co to zamieszanie?
21. Dodane przez Harcerz, w dniu - 24-01-2008 16:19 00 WP to nie ZHP, jesli ktos decyduje sie zostać wojskowym ,to musi się też liczyć z przdwczesną smiercią.Tak samo jego rodzina.W końcu za to ryzyko pobiera wynagrodzenie.
22. Dodane przez xxx, w dniu - 24-01-2008 16:20 00 studniówke planuje się od dłuzszego czasu, a śmierci nikt nie przewidzi. Tak odrazu odwoływać studniówkę jak jest już dopiete wszystko na ostatni guzik. Powinny się odbyć studniówki
23. Dodane przez I LO, w dniu - 24-01-2008 16:23 00 Wyrazy uznania dla pani dyrektor z Kosciana - bardzo madrze powiedziane. Zastanawiajace jednak,ze studniowka odbedzie sie w zakompleksionym II LO - w koncu zaloba to zaloba
24. Dodane przez ...., w dniu - 24-01-2008 16:27 00 jestem uczennica ktora miała miec studniowke w lo w kościanie i wiecie co wcale nie pojde na studniowke w poniedziałek, nawet dyrekcja nie zdaje sobie sprawy jaka krzywde nam wyrzadziła, my studniowke mamy raz w zyciu, dyrekcja ma co roku!!
25. Dodane przez smutna, w dniu - 24-01-2008 16:27 00 No tak na drogach ginie tyle ludzi nie z własnej winy Wcałym kraju dziennie jest ich więcej niż dwadzieścia ,ale oni nie są generałami tu wcale nie chodzi o tych biednych ludzi z katastrofy tylko o rozgłos i to jest perfidne . Ja składam kondolencje wszystkim rodziną ,Uajcie w Bogu
26. Dodane przez g, w dniu - 24-01-2008 16:30 00 Staram się zrozumiec ale nie mogę Zginelo 20 osób i jest żałoba W wypadkach drogowych w niektóre dni ginie ponad 20 osób i nikt o nich nawet niewie
27. Dodane przez Anka, w dniu - 24-01-2008 16:34 00 To wszystko jakies chore i tyle!!!!!! dziennie srednie ginie 200 osób moze oglośmy całoroczna załobe????
28. Dodane przez rombi, w dniu - 24-01-2008 16:37 00 nie każda szkoła może sobie przenieść studniówkę na inny termin jak w przypadku Kościana.. W niektórych szkołach odbywają się one w samych liceach, ale niektóre szkoły wynajmują w tym celu lokale. Pieniędzy też nikt nam nie zwróci... Odwoływanie studniówek to według mnie absurd... Ludzie umierają codziennie - z całym szacunkiem dla zmarłych, ale to nie powód, żeby inni dodatkowo cierpieli z powodu straty osób których nie znali...
29. Dodane przez Marta, w dniu - 24-01-2008 16:56 00 No nie przesadzajcie by odwoływac studniówki - studniówki były planowane dużo wcześniej, moja klasa i inne z utęsknieniem czekają na te nie, odliczają dni, godziny, a tu nagle co... niech tylko nie bede mieć przez to studniówki w sobote to niewiem tyle przygotowań, i kasa pójdzie nani - za restauracje, kamere, fotografa, no i całe jedzenie nikt nam nie zwróci... bez przesady... żałoba w sercu a nie wielkie popisy że cały kraj w żałobie... minuta ciszy uczcimy a nie jakieś cyrki robić...
30. Dodane przez alicja, w dniu - 24-01-2008 17:13 00 jest mi przykro z powodu tej tragedii ale nie przesadzajmy.zal mi uczniow ktorzy musz odlozyc jedyna impreze w zyciu
31. Dodane przez Ktosia, w dniu - 24-01-2008 17:14 00 Studniówki sa planowane duzo wczesniej - my mamy jeszcze doplacac jekies odszkodowanie dla zespolu , nie dosc ze studniowka kosztowala 100 zl, to jeszcze mamy doplacic 20 zl dla zespolu... a kto mi zwroci za sukienke itp.... ??
32. Dodane przez danio, w dniu - 24-01-2008 17:19 00 niepowinno sie odwoływać imprez można uczcić minutą ciszy łączymy sie w sercu może za chwile po 50zł trzeba bedzie dać rodziną każdy ma swoje sprawy i powinien trzymać sie planu nigdy niewiemy co nas czeka jutro
33. Dodane przez ..., w dniu - 24-01-2008 17:24 00 Do 4 - pomoc psychologa to nie w Polsce takie coś - w Polsce nic dla ludzi kompletnie się nie robi tylko państwo patrzy jak sobie napchać kieszenie kosztem społeczeństwa. Nawet za odprawę pogrzebu - w takiej sytuacji patrzą by jak najwięcej zgarnąć pieniędzy od cierpiących ludzi. W Górze jest tak to co dostanie rodzina z zusu po śmierci kogoś z rodziny to firma pogrzebowa wszystko zgarnia co do złotówki, że nawet nie starczy Ci na kupienie znicza.
34. Dodane przez Kasia, w dniu - 24-01-2008 17:26 00 tyle przygotowań... w sobote mam miec studniowke.. czy bedzie dowiemy sie jutro.. jak nie to 250 zł nam przepadnie - i juz studniowki nie bedzie, sala inne terminy ma pozajmowane a w szkole nie ma możliwośc jak zrobić.. i co teraz ? to ze "mądrale" mają tyle kasy i tak wolną ręką se ogłaszają żałobe to niech wezmą pod uwage że sa ludzie którzy na takie imprezy czekają i wydaje kupe kasy a sie okaze że ich nie bedzie.. co dzień na drogach ginie detki osób, przejmuje sie ktoś nimi ? jakby to byli zwykli ludzi jutro by każdy o tym zapomniał- a że to wielkie szychy to odrazu... eee szkoda gadać, wiem jedno jak studniówki nie bedzie to już mam gdzieś te polskę, zwłaszcza tych mądruych rządzących którzy to wymyślili...
35. Dodane przez Maturzystka:), w dniu - 24-01-2008 17:26 00 Smutne to co sie stało ,ale bez przesady zeby studniowki nie mogly sie odbyc czy to jest planowane z dnia na dzien to wszystko laczy sie kosztami .
36. Dodane przez ..., w dniu - 24-01-2008 17:27 00 Takie cyrki tylko w Polsce
37. Dodane przez czytelniczka, w dniu - 24-01-2008 17:50 00 To jest chore!!! Przecież to są duże straty dla rodziców... Może niech Prezydent odwoła swoje wyjazdy i plany bo przecież jest żałoba.....
38. Dodane przez ania, w dniu - 24-01-2008 17:56 00 Zgadzam sie z większością komentarzy tu umieszczonych! To lekka przesada kaczyński robi z polaków wielkich katolików chce pokazać innym tak naprawdę. Studniówki powinny się odbyć pieniądze te przygotowania jedyny taki dzień w życiu! Żałobę chowa się w sercu a nie pokazuje innym! U nas te żałoby stały się jakąś tradycją chyba są modne. W takim razie powinny być codziennie jak ktoś umiera. Wypadków nie da się przewidzieć niestety...
39. Dodane przez uczeń I ZS Wschowa, w dniu - 24-01-2008 17:58 00 Co nagle, to... Bardzo mądrze, że moja dyrektorka nie wychodzi przed szereg. Poczekała - i okazało się, że żałoba narodowa kończy się w sobotę o godzinie rozpoczęcia mojej studniówki. Inne szkoły są bardzo , bardzo wyprzedzające wydarzenia; nawet wyprzezedzaja decyzje Prezydenta. Współczuję ich uczniom
40. Dodane przez stokrotka, w dniu - 24-01-2008 18:01 00 to co się stało to smutne ale co dziennie giną ludzie a takie rzeczy jak studniówki planuje sie juz od jakiegos czasu. więc uważam że powinny się odbyć. j.w. żałobe nosi się w sercu ja bym poszła chyba że byłby to ktoś z mojej rodziny albo dobrze znany mi. a niestety o tych pilotach nigdy nie słyszałam
41. Dodane przez Czester, w dniu - 24-01-2008 18:01 00 Taki Kabaret tylko w Polsce. Ile można słuchac tych pierdoł w telewizji. A imprezy odwoływać to juz szczyt głupoty.
42. Dodane przez Robi, w dniu - 24-01-2008 18:10 00 Wszystkie studniówki powinny zostać odwołane. Jak żałoba to żałoba. Seriale - tasiemce w TV też. Od rana do wieczora różaniec na kolanach. Tam ludzie poginęli, a wy chcecie się bawić????????
43. Dodane przez oj, w dniu - 24-01-2008 18:15 00 tej żałoby będziemy mieli w sumie 5 lat, bo tyle trwa prezydencka kadencja, a ten mały facet tylko żałoby potrafi ogłaszać
44. Dodane przez sobek, w dniu - 24-01-2008 18:17 00 studniówka to impreza prywatna a nie masowa {otwarta} minuta ciszy jak najbardziej dyrektorowie którzy odwołuja studniówki maja niepokoleji w glowie to prtwatna spawa każdeg jak bedzie obchodził żalobe taką czy inną
reklama
45. Dodane przez scoti, w dniu - 24-01-2008 18:23 00 jestem krytyczny w stosunku do ostnich żaob Narodowych za osoby które sie nieznalo osobiscie. Uważam że sluszna byla żaloba po nasyzm papieżu Janie Pawle 2 bo wszyscy go znali. Skladam kondolencje rodzinom ofiar. zgadzam sie zinnymi komentatorami że żalobe powinnismy nosic w sercu
46. Dodane przez DODANE PRZEZ MATURZYSTE, w dniu - 24-01-2008 18:23 00 BARK SŁÓW TYLE LUDZIE GINIE (TRANSPORTOWCÓW) I CZY KTOS NA TO ZWRACA UWAGE FAKT RODZINA .... I ZYJEMY DALEJ.... ALE NIE IMPREZE KTÓRA JEST PLANOWANA OD HOHOHO CZASU....
47. Dodane przez MAŁA, w dniu - 24-01-2008 18:33 00 KONDOLENCJE DO TYCH RODZIN KTÓRZY STRACILI NAJBLISZYCH W TYM WYPADKU SAMOLOTOWYM.A CO DO ŻAŁOBY TO NAPISZĘ TAK ; STAŁA ŚIĘ TRAGEDIA ,ALE ŻYCIE IDŻIE DO PRZODU CODZIENIE GINĄ LUDZIE I NIEMA Z TEGO POWODU ŻAŁOBY NARODOWEJ A STUDNIÓWKI I WSZYSTKIE ZAPLANOWANE IMPREZY POWINY ODBYĆ ŚIĘ ALE MINUTA CISZY POWINA TO POPRZEDZAĆ -OBECNIE TO RADIO SMUTNO BĘDZIE GRAĆ W TELEWIZJI POLETĄ SMĘTNE FILMY A TO BĘDZIE PRZYGNĘBIAĆ WIĘC JA NIE JESTEM ZA ŻAŁOBĄ NARODOWĄ -BYŁA WIELKA KTÓRA UTKWIŁA MI W PAMIĘCI I NIE TYLKO MI ,TO BYŁO WTEDY GDY UMARŁ PAPIEŻ JAN PAWEŁ DRUGI I TĄ ŻAŁOBĘ DO KOŃCA ŻYCI A BĘDE PAMIĘTAĆ .A TĄ RACZEJ NIE .WIĘC WSPUŁCZUJE RODZINĄ ALE ZA ŻAŁOBĄ NIE JESTEM .POZDRAWIAM MAŁA
48. Dodane przez stokrotka, w dniu - 24-01-2008 18:33 00 jestem za komentarzem Kasi
49. Dodane przez szati, w dniu - 24-01-2008 18:43 00 jeśli chodzi o Kloberg to mam jednak nadzieje ze cos z tego bedzie poniewaz na tvn24 wypowiadal sie jakis gosciu ze mozliwy jest aneks na temat studniowek. nie tylko my mamy taki problem a cala Polska fakt w Wielkopolsce studniowek mialo byc najwiecej. nie popieram studniowki w poniedzialek bo co to za frajda skoro polowa ludzi ma zaplanowane friowe wyjazdy jak mamy si bawic bez polowy przyjaciol? naprawde nie rozumiem naszej Pani Dyrektor czy etyczne jest odwolywanie imprezy ktora odbywa sie raz w zyciu? sadze ze nie...
50. Dodane przez Gucio, w dniu - 24-01-2008 18:53 00 Jest druga strona medalu-na stódniówke sa zaproszone VIP-y i czasem było by to politycznie nie poprawne uczestnictwo w takiej imprezie.
51. Dodane przez Ktoś, w dniu - 24-01-2008 19:00 00 c codziennie umiera tysiac ludzi... kto po nich nosi załobe? tylko rodzina... cała polska nie cierpi, nie wspolczuje. Maturzysci cierpia, bo prezydentowi zachcialo sie wprowadzenia załoby narodowej... tego wogole nie powinno byc!
52. Dodane przez magda, w dniu - 24-01-2008 19:15 00 Jutro mam studniówkę, jednak na szczęście się odbędzie, uczcimy oczywiście pamięć ofiar minutą ciszy. Nie wyobrażam sobie, aby nasz bal mógł być odwołany. Pracy i pieniędzy włożonej w przygotowania nikt by nam już nie zwrócił, a to przecież nasz pierwszy prawdziwy bal. II LO podjęło dobra i odpowiedzialną decyzję.
Osobiście uważam, że żałoba po Janie Pawle II była najważniejsza i w pełni uzasadniona. To był autorytet, którego wszyscy znali i kochali. Tak naprawdę dziennie tysiące osób ginie w wypadkach, umiera z różnych powodów... Studniówki powinny się odbywać!!!
53. Dodane przez wkurzony, w dniu - 24-01-2008 19:29 00 Odwoływanie takiej imprezy jak studniówka to totalny bezsens!!! Takie decyzje powinny być uzgadniane z nauczycielami a nawet z uczniami! W końcu to ich impreza. A dyrektor I LO już dawno nie powinna pełnić tej funkcji, po prostu nie nadaje się na te czasy! Szkoda imprezy tym bardziej, że w poniedziałek na pewno cześć osób nie będzie w stanie dotrzeć
54. Dodane przez uczeń, w dniu - 24-01-2008 19:37 00 moi drodzy- DYREKTORZY , KTóRZY ODWOłAJą STUDNIóWKI - dadza jasny sygnał, że bardziej zależy im na popularnosci u władz a nie dbają o interes uczniów, nie ładnie dyrektorzy budowac własne uznanie u zwierzchnników kosztem uczniów oj nieładnie.
55. Dodane przez Rodzic, w dniu - 24-01-2008 19:39 00 jesli to prawda to wielkie brawa dla Pani Dyrektor lic.nr,2
56. Dodane przez KTOŚ, w dniu - 24-01-2008 19:39 00 Żal mi tych żołnierzy
57. Dodane przez szati, w dniu - 24-01-2008 19:45 00 A tak dla wiadomości naszej Pani Dyrektor To Kaczka nie dał rozporządzenia na temat imprez masowych poprostu oglasil zalobe ale zakazu nie dal gdy byl wypadek tego autokaru bylo podobnie i wszystkie imprezy mogly sie odbyc dziwne ze skoki sie odbywaja inna sytauacja ale jednak jak zakaz to zakaz nie obchodzi mnie to jutro przychodze do szkoly i chce uslyszec ze studniowka sie odbedzie! poza tym nikt nam nie odda starnonych pieniedzy i rozczarowania jak nas teraz spotyka wyrzadza nam ogromna krzywde i niby te odszkodowanie dla zespolu ktory w przeliczeniu na wszystkich maturzystow wynosi ok. 6,ooo zl smiech warte prosze o uczniow nauczycieli a nawet dyrekcji innych szkół za wstawiennictwo tyle....
58. Dodane przez alex, w dniu - 24-01-2008 19:50 00 no trudno, że jest żałoba jest nam bardzo przykro.... moim zdaniem studniówki powinny sie odbyc ponieważ taka impreza była planowana od dawna i każdy czzeka na ten moment. Maturzyści powinni minutą ciszy uczcić te tragedie....i bawic sie dalej. Każdego dnia na świecie sa tragednie, jedne mniej inne bardziej słyszane...jednak nie zawsze takie gdzie ginie tyle osób....trzeba żyć dalej.......Każdy kiedyś zejdzie z tej ziemi..... Maturzyści miłej zabawyto jest Wasz bal i jeden raz jedyny w życiu !!
59. Dodane przez ktosiek, w dniu - 24-01-2008 19:51 00 szczerze dla mnie to jest chore żeby odwolywac studniowki.. przeciez to sa nie dosc ze koszta to czesto nie ma kiedy jej pozniej zrobic a uczniowie tez napewno nie sa tym zachwyceni... rozumiem ze zgineli ludzie wspolczuje rodzinom bliskim i znajomym... no ale bez przesady z ta zaloba to lekka przesada
60. Dodane przez Trzecioklasistka, w dniu - 24-01-2008 19:51 00 UCZNIOWIE KLAS TRZECICH I LO W KOSCIANIE! RATUJEMY STUDNIOWKE! ZBIERZMY SIE JUTRO PUNKTUALNIE O 8:00 PRZED GABINETEM DYREKTORA! NEGOCJUJMY W NASZEJ SPRAWIE. STUDNIOWKA MOGLABY SIE ODBYC W SOBOTE!
61. Dodane przez Ktos, w dniu - 24-01-2008 19:55 00 U mnie w rodzinie umarły 4 osoby przez 3 lata... kiedy my cierpielismy wszyscy wkolo sie bawili! Czy Ci zolnierze sa lepsi od innych? Głupota ta zaloba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
62. Dodane przez Rita, w dniu - 24-01-2008 19:59 00 Chodze do 1 LO w kościanie - i ja wyobrazam sobie,w przeciwienstwie do mojej pani dyr studniowke w czasie zaloby.Niektore osoby nie beda mogly byc na 100dniowce w pon poniewaz wyjezdzaja - to samo dotyczy wychowawcow i nauczycieli.Ponadto-bedziemy musieli doplacic 20 zl jako odszkodowanie dla zespolu-to juz lekka paranoja -nie umiem tego inaczej okreslic.
63. Dodane przez nauczyciel zsp koscian, w dniu - 24-01-2008 20:05 00 współczuje uczniom Kolberga nadgorliwość pani Dyrektor wyrządzi krzywdę tylko młodzieży czy warto a ciekawe czy tak łatwo ta pani odwołałaby np. wesele własnego dziecka
64. Dodane przez Stara42-latka, w dniu - 24-01-2008 20:09 00 Zgadzam się z wypowiedzią starej baby.Dlaczego mają się nie odbywac studniówki?Nie przesadzajcie.Ile ludzi ginie codziennie w wypadkach.Mało się o tym mówi
reklama
65. Dodane przez niewazne, w dniu - 24-01-2008 20:09 00 nie znam w ogole tych ludzi co tam zgineli, gdyby chociaz byli z kosciana... zalobe sie nosi w sercu a nie na pokaz! ale wszystko jest juz zaplanowane! studniowka w I LO musi sie odbyc jutro!!! wszyscy maja zamowione wszystko!!! ministerstwo oglosilo ze wystarczy minuta ciszy na studniowkach!!! a jezeli ktos nie umie uszanowac zdania nauczycieli, rodzicow, uczniow to chyba musi juz isc na emeryture...
66. Dodane przez hpk0, w dniu - 24-01-2008 20:15 00 że niby wszyscy kochali jp2? ciekawa teza.
interesuje mnie też ta "żałoba w sercu", o której lwia część buntowników tutaj pisze. jakoś nigdy was w kolbergu nie widziałem szczególnie smutnych, kiedy kaczyński wprowadzał żałobę. powiedzcie po prostu wprost, że macie żałoby narodowe w (...), tak jak ja mówię: mam żałoby narodowe w (...). a po janie pawle 2. nie płakałem, nawet na mszę za niego nie dałem.
67. Dodane przez glogowianka, w dniu - 24-01-2008 20:17 00 uwazam ze studniowki powinny sie odbyc normalnie oczywiscie zuczeniem pamiec zmarlych minuta ciszy....to nie jest nasz winna ze tak sie stalo przykro mi bardzo i wspolczuje rodzina to jest tragedia ale dlaczego do tej tragedii doszlo??wszystko przez glupote ludzka i nie dopatrzenie....czemu nie ma zaloby jak ginie rodzinna 7 osobowa w tragicznym wypadku typowy podzial klas spolecznych wystepuje w naszym kraju to nie jest dobre;/ pozdrawaim a maturzysta zycze zabawy do bialego ranna;]
68. Dodane przez uczen I LO, w dniu - 24-01-2008 20:24 00 nawet na stronie ministerstwa nie zabraniają studniówek! http://www.men.gov.pl/ Jak zwykle p.Albińska mówiła bzdury twierdząc że to niezgodne z przepisami!
69. Dodane przez uczennica I LO, w dniu - 24-01-2008 20:45 00 przepraszam bardzo...niby jak p.Albińska wyobraża sobie studniówkę w poniedziałek??!! studniówka bez części uczniów i nauczycieli to nie studniówka!! Tylko jakaś tam impreza... Poza tym z tego co się dowiedziałam to studniówki mogą się odbyć,nie ma zakazu. Więc czy p.dyrektor I LO musi znów sie wyróżniać? i podejmować decyzję dobrą jej zdaniem?Dobrą być może dla niej ale na pewno nie dla uczniów!! Dlaczego nie pomyśli o uczniach??!!( Z tego co wiem to dyrektor powinien mieć na wzglądzie dobro uczniów? a tym razem jakoś nikt nie liczy się z naszym zdaniem... My chcemy mieć studniówkę w ten dzień w który zaplanowaliśmy-w piątek dnia 25.01.2008r!!!
70. Dodane przez Student, w dniu - 24-01-2008 20:47 00 Kolejne polityczne zagranie ! Komus sie w czyms troche powywracalo.. Z szacunkiem dla tych co zgineli, ale czy Pani Dyrektor odwolala by inne rownie wazne wydarzenie w swoim lub czyims zyciu? Watpie... decyzja wogole bezsensowna !! Czy zdaje sobie ktos sprawe z tego jakie to za soba ponosi koszty ?? wielomiesieczne przygotowania... koszty organizacji liczy sie w tysiacach złotych. Do tego dochodza koszty jednostkowe (dziewczyny od rana u fryzjerow kosmetyczek itd.) Niektore osoby przyjezdzaja z innych miejscowosci po to aby moc towarzyszyc komus w studniowce. Poza tym sam fakt ze odwoluje sie tak wazne wydarzenie na pare godzin przed jego rozpoczeciem !? Samo ogłoszenie załoby jest wedlug mnie dziwnym posunieciem z ktorym sie nie zgadzam ale to moje osobiste zdanie, jednak jak napisano wyzej odbywanie sie imprez z tego co kojarze NIE JEST wbrew prawu...
71. Dodane przez 123, w dniu - 24-01-2008 20:52 00 jestem uczennica lo w koscianie..nie rozumiem decyzji dyrektorki...chce pokzac jaka to ona fajne ...i wpsolczujaca..ciekawe co przez to osiagnie popularnosc dla siebie..??!! ...wielki szum i tyle ..brawa umie komus zepsuc wazny dzien w zyciorysie
72. Dodane przez Stówa, w dniu - 24-01-2008 20:54 00 Prezydentowi tego kraju (nie naszego) najlepiej wychodzą żałoby narodowe. Chyba tylko takie decyzje umie podejmować. Decyzje polityczne i gospodarcze przerastają jego umiejętności i możliwości
73. Dodane przez ..., w dniu - 24-01-2008 21:01 00 Ci nie którzy dyrektorzy szkół to przesadzają no ale cóż to nie z ich kieszeni opłacono zorganizowanie studniówki - przesadzają studniówke ma się raz w życiu. A z resztą po co wam nauczyciele na studniówce? wszystko opłacone więc studniówka niech będzie bez nauczycieli
74. Dodane przez Paweł z I LO, w dniu - 24-01-2008 21:16 00 Pani Albińska nie umie czytać bo MEN nic nie wspomina o zakazie organizacji Studniówek a Czesława chyba nie wie że po weekendzie są ferie i niektóre osoby mają już zaplanowane wyjazdy i sama chyba będzie płacić za studniówkę tych co nie będzie!!! Czas już chyba z kończyć z dyrekcją starej daty i ustąpić miejsca komuś bardziej kompetentnemu i większą wyobraźnia!!
75. Dodane przez szati, w dniu - 24-01-2008 21:54 00 do uczniów Kolberga a wiecie że jutro odbywa sie nawet jakis bal dla Polocjantów w Kościanie??? szczyt!!! ja proponuje zeby isc z ta sprawa do burmistrza lub zeby zainterweniowala rada rodzicow wiec jesli wasi rodzice naleza do niej niech dzialaja nie mozemy tak tego zostawic!
76. Dodane przez nieznajomy :), w dniu - 24-01-2008 22:01 00 w prozie Andrzeja Sapkowskiego bohater był stawiany przed wyborem mniejsze zło czy większe? ale w tym przypadku wybór jest inny największe, nie dość że zginęli ludzie to jeszcze trzeba zabierać młodzieży jeden jedyny wyjątkowy dzień w życiu. Żałoba narodowa to już standard za obecnej kadencji chyba "wybrani" sami widzą że społeczeństwo pomyliło się głosując na nich ({teraz już w liczbie pojedynczej) Dyrekcji proponuje głęboki oddech i chwilę zastanowienia.
77. Dodane przez LOLEK, w dniu - 24-01-2008 22:29 00 nie ma to jak pozbawic cały rocznik 89' najwspanialszego balu który ma sie raz w zyciu!! polowa ludzi na feriach a studniowka w poniedzialek!! na sile trzeba pokazywac renome szkoly?? (...) nie renoma!! chora yrektorka
78. Dodane przez Trzecioklasistka, w dniu - 24-01-2008 22:29 00 APEL DO RODZICOW: interweniujcie! APEL DO UCZNIOW I LO badzcie jutro z nami!
79. Dodane przez Trzecioklasistka, w dniu - 24-01-2008 22:32 00 Lolek, popieram!
80. Dodane przez fan UL, w dniu - 24-01-2008 22:33 00 brawo dla Pana numer 2.
81. Dodane przez a dlaczego?, w dniu - 25-01-2008 07:59 00 Pytam sie dlaczego nie ogłaszacie załoby jak nam ktoś bliski zginie.....bez przesady ...bo robicie wielkie halo ........no i te odprawy ,dla zon , a gdzie górnicy ....oni tak nie mają.......chory rząd chore państwo....
82. Dodane przez sjjjj, w dniu - 25-01-2008 08:50 00 studniówki powinny sie odbyć i już
83. Dodane przez martyna, w dniu - 25-01-2008 12:10 00 rocznik '89 zrobil porzadek ; > studniowka w sobote!
84. Dodane przez wonder, w dniu - 25-01-2008 12:37 00 CZYTAM TE KOMENTARZE I WSTYDZE SIĘ...W LESZNIE STACJONUJĄ ŻOŁNIERZE WCZORAJ WSZYSCY BYLI NA MSZY ŚW. W ZWIĄZKU Z TĄ TRAGEDIĄ. BĄDŻMY Z NIMI SOLIDARNI...
85. Dodane przez ALA, w dniu - 25-01-2008 13:53 00 LUDZIE. DAJCIE SPOKÓJ DYREKTOROWI I LO. JA JĄ POPIERAM. W DZISIEJSZYM ŚWIECIE PANUJE TOTALNA ZNIECZULICA KTÓRĄ SAMI PROPAGUJECIE. a ONA SIĘ TEMU CHOCIAŻ TAK SPRZECIWIŁA. bĄDŹCIE PEWNI ŻE WAS TEŻ TA TWORZONA PRZEZ WAS ZNIECZULICA DOTKNIE. KAŻDY KIEDYŚ ZEGNIE KOLANA. WTEDY ZROZUMIECIE. POZDRAWIAM
86. Dodane przez martyna, w dniu - 25-01-2008 14:02 00 odpuscilbys wlasna studniowke? policz, ile osob ginie codziennie na drogach. poza tym to jest elegancka uroczystosc, planowana przez cale liceum.
ps. bądŹmy, a nie bądżmy.
87. Dodane przez gosc, w dniu - 25-01-2008 14:07 00 Ale dlaczego przekladac studniowki i robic problem ?? Uczniowie szkol w ktorych studniowki beda odwolane bardziej beda przezywac odwolana impreze niz zalobe... A tak na pewno wszyscy uczcimy pamiec tych ktorzy odeszli...
88. Dodane przez lolo ferrari, w dniu - 25-01-2008 14:48 00 ciekaw jestem jaki będzie finał tej debaty
89. Dodane przez re, w dniu - 25-01-2008 15:20 00 taaa jasne znieczulica...wyobrazcie sobie jak teraz nienawidza uczniowie tej pani dyrektor, a czego jej zycza... jest to impreza szkolna, ale oani dr nie jest jej organizatorem, wiec dlaczego rosci sobie prawo jej odwolania???
90. Dodane przez gojda, w dniu - 25-01-2008 15:38 00 ludzie ne bójcie zaby jutro pijemy:D jeeee...
91. Dodane przez 2Lo, w dniu - 25-01-2008 16:07 00 w 2Lo studniówka będzie bez przesady rozumiem że doszło do tragedii ale nie przesadzajmy co zwrócimy tym ludziom życie przez odwołanie studniówki????????nie przesadzajcie a dyrektorzy widzę, że od razu sie religijni zrobili.....WSPÓŁCZUJE 1LO w KOŚCIANIE
92. Dodane przez kościanianka, w dniu - 25-01-2008 16:35 00 Popieram w pełni decyzję pani dyrektor Kolberga w Kościanie. Wykazła się wielką kulturą i poczuciem zrozumienia chwili - trudnej i bolesnej, niezależnej od nikogo... Studniówka nie została przecież odwołana, tylko przełożona. Czy naprawdę tak trudno zrozmieć niektóre sprawy?
93. Dodane przez GOŚĆ, w dniu - 25-01-2008 16:53 00 I LO W KOŚCIANIE NIE NALEŻY WSPÓLCZUĆ! TAKA BYŁA POTRZEBA CHWILI. LUDZIE! DOŚĆ JUŻ ZNIECZULICY!
94. Dodane przez Wdowa, w dniu - 25-01-2008 17:53 00 W każdym przypadku kiedy owdowieje niewiasta należy oglosić DZIEN ŻALOBY NARODOWEJ.To jest tragedia dla tych kobiet.
95. Dodane przez I LO koscian, w dniu - 25-01-2008 18:06 00 te osatnie wypowiedzi sa zalosne.... napisalabym wieceij ale po co....
96. Dodane przez ja, w dniu - 25-01-2008 19:19 00 Ja też myślę że I LO w Kościanie wykazało się klasą i poziomem empatii której niektórym niestety brakuje. Nic się tym biednym uczniom nie stało. To inni stracili ukochane osoby a uczniowie jutro i tak będą się świetnie bawić. Ludzie! Czy Wy już nic nie czujecie? To co wypisujecie to sygnał że nikt Was nie obchodzi. Nie zasłaniajcie się liczbami osób ginących na drogach. Dla nich pewnie też byście nic nie zrobili tak jak nie robicie nic dla tych którzy mieszkają obok Was jeśli potrzebują pomocy. Pomyślcie trochę a nie powtarzacie utarte slogany. Mimo wszystyko pozdrawiam.
reklama
97. Dodane przez uczennica, w dniu - 25-01-2008 22:20 00 to też nie jest tak że to przełożenie studniówki nic nie zmienia bo jest część osób która przez tą zmianę nie będzie mogła być na własnej studniówce, na którą tak długo wszyscy czekaliśmy... Rozumiem że jest żałoba i trzeba to uszanować, ale też należy rozumieć nasze zdanie
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.