Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
16
Maja 2025
Piątek
Imieniny obchodzą:
Andrzej, Honorat,
Jędrzej, Szymon
Do końca roku 229 dni.
Start arrow Rawicz arrow Sześcioletnia dziewczynka zginęła pod kołami

Sześcioletnia dziewczynka zginęła pod kołami

Sześcioletnia dziewczynka zginęła pod kołami

22.10.2008. Radio Elka, Michał Wiśniewski
thumb_policja_tasma.jpgRawicz/Masłowo. Wczoraj wieczorem osobowy samochód potrącił w Masłowie sześcioletnią dziewczynkę. Dziecko na oczach matki, jak wynika ze wstępnych ustaleń, wybiegło nagle na drogę zza innego samochodu. Obrażenia były tak poważne, że dziewczynka zmarła  mimo pomocy lekarskiej. Matka i kierowca auta są w szoku.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Do tragicznego w skutkach wypadku doszło wczoraj po godzinie 20.00 obok marketu w Masłowie. Matka ze swoją sześcioletnią córką szły prawdopodobnie na spacer z psem. W pewnym momencie dziewczynka wbiegła na jezdnię, prosto pod jadący samochód. Z relacji kierowcy mitsubischi wynika, że dziecko wpadło na drogę zza innego,
wymijanego właśnie auta. Kierowca zapewnia, że miał szans na reakcję. Stało się to w miejscu, gdzie nie ma żadnego przejścia dla pieszych.

- Kierowcą samochodu jest 26 latek, mieszkaniec Rawicza. Został zbadany na miejscu alkomatem. Był trzeźwy, ale pobraliśmy także krew do badań - mówi Beata Jarczewska, rzecznik policji w Rawiczu.

Dziecko zostało uderzone lewym narożnikiem maski i lampą. Sześciolatkę natychmiast reanimowano na miejscu. Mimo pomocy lekarskiej dziecko zmarło krótko później.

Nieoficjalnie wiadomo, że dziewczynka mogła wybiec na jazdę za swoim psem. Okoliczności tej na razie nie potwierdza policja. - Dla dobra śledztwa nie ujawaniamy żadnych szczegółów. Postępowanie trwa - mówi Jarczewska.

Prokuratura w Rawiczu nie przesłuchała jeszcze matki dziecki. Jak poinformował nas dziś Waldemar Kozar, zastępca szefa rawickiej prokuratury, kobieta od wczoraj jest w silnym szoku po zdarzeniu. Nie wiadomo więc jeszcze, czy w chwili zdarzenia była na przykład trzeźwa i co sama mówi na temat okoliczności.

- Pobraliśmy jej krew do badań, na wyniki musimy zaczekać. Przesłuchanie także nie bylo możliwe zaraz po zdarzeniu, bo uniemożliwiał to stan psychiczny kobiety
- dodaje Jarczewska. Policja w Rawiczu szuka świadków zdarzenia. (mich)
 
Komentarze (86)
1. Dodane przez Martyna,mama 2 dzieci, w dniu - 22-10-2008 08:55 0 0
współczuję....bardzo współczuję....
2. Dodane przez Szok, w dniu - 22-10-2008 09:00 0 0
Sama jestem matka i nie wyobrażam sobie takiej sytuacji. Wyrazy współczucia dla rodziców tej małej kruszynki. Nie rozumiem jak Pan Bóg może "odbierać" takie maludy rodzicom :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry
3. Dodane przez Marek, w dniu - 22-10-2008 09:05 0 0
Horror dla rodziców do końca życia.... tragiczne i smutne... :cry :(
4. Dodane przez ja, w dniu - 22-10-2008 09:09 0 0
To żałosne "CZy byla trzeźwa". Ja też chodzę codziennie z synem z psem ciekawe pewnie też jestem nietrzeźwa bo to takie naturalne wypić sobie i iść na spacer. Już chyba nie wiedzą co wymyślać. a w szoku to też byłabym wielkim po takiej stracie. Brak słów... Wyrazy współczucia [']
5. Dodane przez Karolina, w dniu - 22-10-2008 09:17 0 0
No niestety dziecko jest nie przewidywalne. współczuję rodzinie dziewczynce.
6. Dodane przez tom, w dniu - 22-10-2008 09:19 0 0
:cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry
7. Dodane przez klos, w dniu - 22-10-2008 09:24 0 0
6 letnie dziecko powinno już leżeć w łóżku a nie włóczyć się po wieczorach psem bardzo współczuje matce .
8. Dodane przez dario, w dniu - 22-10-2008 09:41 0 0
nie wyobrażam sobie takiej tragedii - bardzo mi przykro! trzymajcie się!
reklama
9. Dodane przez szymon, w dniu - 22-10-2008 09:45 0 0
Co za tragedia...
10. Dodane przez ilona, w dniu - 22-10-2008 10:37 0 0
wyrazy współczucia!! Nie piszczie głłupot cz była trzezwa czy nie!Czy dziecko powinno leżeć włózku czy nie.Jak miałas dzieci to tak po dobranocce spały?Bzdury piszesz!!A matka czy trzezwa ?nigdy nie wypiliscie kieliszek wina i opiekowaliście się dziecmi???NIE PRZESADZAJCIE!!!!!W ogóle to zlikwidujcie alkohol,bo ostatnio to az chce się zygać od pisania matka -pod wpływem alkoholu,babcia pod wpływem alkoholu TO SIE ROBI NUDNE !!!!!TZN ZE JAK MASZ DZIECKO TO DO 18 a MOZE 21 LAT a n i kropelki alkoholu bo a nuż coś sie stanie i prasa ogłosi Cie alkoholoikem.Współczuję bardzo rodzinie dziewczynki.To wielka tragedia :cry
11. Dodane przez Sylwia, w dniu - 22-10-2008 10:48 0 0
To nie ma być lekcja dobrego wychowania(do kom.9). Wsółczuję rodzicom.........
12. Dodane przez michal, w dniu - 22-10-2008 11:05 0 0
Badanie trzeźwości rodzica w takim przypadku to rutynowe postępowanie. O ile osobie trzeźwej w podobnym przypadku raczej, podkreślam - raczej, prokurator nie postawi zarzutu (jeśli rzeczywiście dziecko wybiegło nagle, a na to wszystko wskazuje), o tyle gdyby opiekun/rodzic był w takiej sytuacji pod wpływem alkoholu to jest sytuacja procesowa mocno się komplikuje. Prokuratura może wówczas uznać, że stan uniemożliwiał sprawowanie opieki nad dzieckiem. To może skutkować nawet zarzutem. Stąd konieczność badania krwi ( lub badania alkomatem) rodzica/opiekuna w podobnej sytuacji.
13. Dodane przez Ela, w dniu - 22-10-2008 11:08 0 0
Współczucie rodzicom jak i również kierowcy. On równiez to w jakiś sposób przeżywa. W koncu nieumyślnie zginęła dziewczynka pod jego kołami samochodu.
14. Dodane przez ja, w dniu - 22-10-2008 11:44 0 0
do 12. O jakim zarzucie tu mowa? w którymś komentarzu słusznie zauważono, że to jest chore. To nie mozna nawet lampki wina wypić jeżeli ma sie dzieci??? To są wypadki!!! To jakaś paranoja
15. Dodane przez andreotti, w dniu - 22-10-2008 11:50 0 0
Popieram kom 12 . W tej sytuacji trzeba byc bardzo powściągliwym aby nikogo pochopnie nie osądzać . Każda śmierć jest tragedią a w szczególności śmierć dziecka - dzieci są niestety nieprzewidywalne .// A co do badania alkomatem . Niestety w ostatnim czasie słyszymy o wielu przypadkach , gdzie opiekę nad dziećmi sprawują osoby będące pod wpływem alkoholu . I nie chodzi tu o jak pisze 10 o kieliszek wina . Zdarzają się przypadki osób które mają we krwi 2- nawet 4 promilli alkoholu . to już jest niestety głupota i brak odpowiedzialności ./// wyrazy współczucia dla rodziny dziewczynki . :cry :cry :cry :cry :cry
16. Dodane przez geo, w dniu - 22-10-2008 12:01 0 0
(do kom.11) współczucie współczuciem ale niektórych rodziców NIESTETY trzeba i powinno się wychowywać!
17. Dodane przez O.n.a., w dniu - 22-10-2008 12:04 0 0
Wyrazy współczucia [*]. Ja mam siostre w podobnym wieku i nie wyobrazam sobie czegos takiego :cry :cry :cry
18. Dodane przez x, w dniu - 22-10-2008 12:23 0 0
bardzo mi przykro :cry
19. Dodane przez ker, w dniu - 22-10-2008 12:31 0 0
DO kom.(7) czlowieku walnij si w glowe mam 18 laetnia corke 16 letniego syna i kruszyne 2.p roku .powiem ci ze ta kruszyna usypia o 20.00 no czasem 20.30 a to slonko mialo 6 lat wiec przestan nawijac glupoty o spaniu w tym czaSIE RACZEJ WALINIJ SOBIE BARANKA GDZIES W SCIANE
20. Dodane przez leo, w dniu - 22-10-2008 12:40 0 0
sam mam córeczkę w podobnym wieku i staram się jej pilnować jak oka w głowię,wyrazy glębokiego wspóczucia dla rodziców
21. Dodane przez rodzic, w dniu - 22-10-2008 12:50 0 0
Nie winie w tym momencie kierowcy! Ale wiekszość kierowców w Rawiczu jeżdzi za szybko.A policja woli łapać pijanych rowerzystów niz łapać piratów drogowych! najgorzej ton wygląda w centrum miasta i drogach osiedlowych!
22. Dodane przez Mari, w dniu - 22-10-2008 13:23 0 0
Szczere wyrazy współczucia!!! To jest niewyobrażalna tragedia dla rodziców tej kochanej kruszynki!!!!! Nikt nie jest w stanie zrozumieć co czuje ta matka także nie oceniajcie !!!!
23. Dodane przez Jaga, w dniu - 22-10-2008 13:28 0 0
Piszecie, że dzieci są nieprzewidywalne i to jest święta prawda, ale właśnie dlatego rodzice MUSZĄ być przewidywalni za dzieci. Współczuję matce, będzie żyć ze świadomością, że córka zginęła z jej winy. Jednak gdyby trzymała ją za rączkę, dziecko by żyło. W tym miejscu w Masłowie nawet w środku nocy jest duży ruch samochodów i zachowanie matki to skrajna lekkomyslność, obojętnie czy jej współczujemy czy nie. Może jestem okrutna, ale twierdzę, że większość wypadków dzieci zdarza się z powodu nieuwagi rodziców.
24. Dodane przez Mari, w dniu - 22-10-2008 13:30 0 0
Nie nam oceniać!!!! :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry
25. Dodane przez ja, w dniu - 22-10-2008 13:58 0 0
Jaga czy ty masz dzieci?????? Niesądze, bo piszesz straszne głupoty. Prawda jest taka, że to, że dziecko się wyrwie to niczyja wina ty nie jesteś w stanie zareagować to są ułamki sekund. Az mnie krew zalewa jak czytam te bzdury
26. Dodane przez ala, w dniu - 22-10-2008 14:01 0 0
Wezcie przestancie z tymi komentarzami! Teraz dla tej rodziny najwazniejsze jest wsparcie,a nie rozpatrywanie czy matka byla pod wplywem alkoholu.Wyrazy wspolczucia[*][*][*][*]
27. Dodane przez Mari, w dniu - 22-10-2008 14:16 0 0
Właśnie wsparcie i modlitwa.... ta matka nie zapomni tego do końca swojego życia..... znam ją bardzo dobrze i była WZOROWĄ MATKĄ!!!! wystarczyła chwila...... wszyscy musimy się mieć na baczności bo nigdy nie widaomo co nam samym może się przydażyć....
28. Dodane przez Jaga, w dniu - 22-10-2008 14:24 0 0
Do kom. 25 - ja. 
Zdziwisz się, ale mam. Moja córka ma 25 lat i wierzę, że dzięki przewidywalności rodziców nic jej się nie stalo kiedy była mała, chociaż była niepospoilitym urwisem. Chodziła trzymana za rękę, szklanki z goracymi napojami stały poza jej zasięgiem, garnki zresztą też. Noże były pochowane w szufladach. leki w apteczce itd. itp. można byłoby długo wymieniać. Ale właśnie dlatego nic jej się nie stało, że to MY myśleliśmy za nią. A bzdury to Ty piszesz, bo To dziecko nie wyrwalo się matce, ona go wcale nie trzymała, rozumiesz różnicę?
29. Dodane przez exte, w dniu - 22-10-2008 14:59 0 0
Do kom.23-Jaga masz rację.popieram Twoją wypowiedż.!!!!! 
Ta matka ponosi winę za śmierc swojego dziecka.Psa na spacer wyprowadza się na smyczy ! Ruchliwa ,przelotowa droga pałna spalin to nie miejsce na spacery z dzieckiem.Wspólczuję kierowcy.
30. Dodane przez Ja, w dniu - 22-10-2008 15:03 0 0
Jaga! Zastanawiam się, czy widziałaś wypadek, że tak autorytatywnie się wypowiadasz. Skąd wiesz, że nie trzymała dziecka za rękę. Wszystko jest możliwe, ja akurat bardzo często widziałam je obie na spacerach i wiem, że była to matka, której mogłoby zazdrościć niejedno dziecko. Zresztą to było jedyne dziecko, które w Masłowie, czy Rawiczu widziałam w kasku na główce jadące rowerkiem. Straszne, że wypowiadają się ludzie, którzy nie znają ani osób, ani sytuacji. Uważam, że powinni zamilknąć, a całej rodzinie należy współczuć. :cry
31. Dodane przez ona, w dniu - 22-10-2008 15:07 0 0
zgadzam się z komentarzem nr 30
32. Dodane przez MARIOLA, w dniu - 22-10-2008 15:11 0 0
NIGDY NIEWIESZ KIEDY......!DZIEWCZYNKA BAWIŁA SIĘ Z MOJA CÓRKĄ JAK PRZYCHODZIŁA Z MAMĄ DO PRZEDSZK.NR.1.......... :cry :cry :cry :cry :cry ZOSTAŁ ŻAL,I KOLEJNE PYTANIE DLACZEGO??? :sigh :sigh :sigh :sigh
33. Dodane przez [*], w dniu - 22-10-2008 16:28 0 0
Popieram Cię "Ja" z komentarze przede mną całym sercem. (...) Gdyby wszystkie takie matki były, tak wychowywały swe dzieci śwait bylby lepszy... A wiemy, bo znaliśmy je nie od dziś... Wszyscy głęboko współczujemy obojgu rodzicom [*]
34. Dodane przez michal, w dniu - 22-10-2008 16:50 0 0
(...) ten pies mogl tez pociagnac na ul mala a mama mogla nie zdazyc go\psa zatrzymac!!mam tez kuzynke w tym wieku zal mi tej malej i rodzicow akurat jestem mieszkancem tej wioski!!(...) :cry :cry :cry :cry
reklama
35. Dodane przez ggg, w dniu - 22-10-2008 15:58 0 0
to stalo sie kolo marketu dino co matka z dzieciem ma chodzic na zakupy kanalami jestescie zalosni z tymi komentarzami wspoczucia dla rodziny mam corke w tym wieku i ubolewam nad tym dzieckiem
36. Dodane przez Laura, w dniu - 22-10-2008 16:01 0 0
Głębokie wyrazy współczucia :cry :cry :cry  
Niech  
Aniołek spoczywa w spokoju.
37. Dodane przez Dawid, w dniu - 22-10-2008 16:03 0 0
jaga puknil sie w glowe dziecko potknelo sie o kraweznik i wpadlo na jezdnie nie mozna tego przewidziec
38. Dodane przez jagus, w dniu - 22-10-2008 16:04 0 0
:cry
39. Dodane przez ewela, w dniu - 22-10-2008 16:05 0 0
:cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry
40. Dodane przez też matka, w dniu - 22-10-2008 16:25 0 0
To jest tragedia dla rodziny ten spacer przekreślił całe życie mojej koleżance była wspaniałą dziewczynką "BOŻE KOCHAJ JĄ TAK MOCNO JAK JEJ MAMA JĄ KOCHA"serdeczne wyrazy współczucia
41. Dodane przez buska, w dniu - 22-10-2008 16:42 0 0
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
42. Dodane przez ..., w dniu - 22-10-2008 16:38 0 0
Ludzie, którzy tylko sądzą i karzą matkę, niech się zastanowią nad swoim opiniami. Ciekawe, które dziecko chodzi spać codziennie po dobranocce i które dziecko jest się w stanie upilnować 24 godziny na dobę, żadne. Wszytsko może się stać, nawet w kościele z drewna może spaść cegła, więc może być to przeznaczenie. Znam z widzenie tę dziwczynkę i jej mamę, miały super kontakt za każdym razem trzymały się za rękę, a to rzadkość w masłowie. Wiem, ze czasem są winni rodzice bo piją, nie pilnują, ale trzeba dobrze poznań fakty, a później oceniać!Wiec zastanówcie się ludzie co piszecie! Robicie krzywdę rodzicom tej małej dziewczynki
43. Dodane przez matka, w dniu - 22-10-2008 17:01 0 0
głębokie wyrazy współczucia dla rodziców tej małej :cry
44. Dodane przez ja, w dniu - 22-10-2008 17:29 0 0
nie znamy dnia ani godziny. taki nasz los i nic tego nie zmieni. ani uważanie ani nie wiadomo co. każdy z nas może tego doświadczyć a Ty mądra i doświadczona Jago dziękuj Bogu że udało Ci się przeżyć dzieciństwo swoich dzieci bez wypadków. wyrazy współczucia dla rodziny.
45. Dodane przez sam, w dniu - 22-10-2008 17:43 0 0
Wypadek zdarzył sie tuż przy przejeździe kolejowym (chyba 3 tory równlegle ) samochód miał uszkodzony lewy przód (jak wynika z opisu wyżej).A teraz skojarzenia >przejazd, lewy przód auta - tam nie da się "normalnie" szybko jechać. 
Gdyby samochód miał normalną prędkość (adekwatną do miejsca i sytuacji) reakcja kierowcy pozwoliłaby tego uniknąć. 
(...)
46. Dodane przez xxx, w dniu - 22-10-2008 17:52 0 0
a moje zdanie jest takie że dziecko powinno iść za rączke i nie od strony jezdni, sama mam 2 letnią córeczkę i nie wyobrażam sobie że można robić inaczej. szczere współczucia ale trzeba czasami myśleć!!!
47. Dodane przez straszne!, w dniu - 22-10-2008 19:24 0 0
to straszne! stracić córeczkę ktorą kochala nad życie! :cry :cry
48. Dodane przez viki, w dniu - 22-10-2008 20:52 0 0
wy wszyscy chyba macie źle poukładane głowach!!!! nikt nie widział zdarzenia a sie wypowiada. kazdy mógł znac matke i kirowce samochodu. niech kazdy rozsadny człowiek pomysli ze po przejezdzie nie ma sie nagle jak wielkiej predkosci. a matka mogła uwazac na dziecko. niech wiec nikt sie sie wypowiada na ten temat skoro nie widział bo gdybac moze kazdy a nikt nie wie jak było!!! głupkowate osadzanie swiadczy tylko o głupocie osob wypowiadajacych sie. tak apropo to juz nikt nie wspomniał o przejezdzajacym samochodzie który zasłonił widocznosc kierowcy. wiec ludzie pomyslcie realnie!! kto jest w stanie zauwazyc cokolwiek jezeli mija sie rowno z samochodem. jest to udowodnione jak pisze w relacji policji. wrecz wscibskie, ciekawskie i koloryzowanie tego zdarzenia jest bez sensu poniewaz tylko matka i kierowca auta wie jak to sie stało. !!!! dlaczego wszyscy piszecie współczuje matce itd. !!!! czy pomysłał ktos przez chwile o kierowcy!!!! jak on sie czuje co przezywa.rozumiem ze kazdy mówi i mysli o matce i dziecku ale niech pomysla o kierowcy tego samochodu co mogł on zrobic kiedy nagle wybiega mu dziecko za samochodu!!! nie z jego winy zgineło to dziecko a wszyscy osadzaja. nikt nie mysli jak ten kierowca to przezywa!!! a moze warto byłoby sie nad tym zastanowic!!!! wiec puknijcie sie w główki skoro myslicie o winie kierowcy!!! kierowca tego samochodu jest niewinny jak wynika z raportu policji, swiadków zdarzenia i sladów na miejscu zdarzenia. byłam na miejscu zdarzenia wiec powiedziec powiedziałam co wiem!!!!
49. Dodane przez An, w dniu - 22-10-2008 20:32 0 0
żal mi dziecka i kierowcy,bo nic nie zawinili,a o młodych matkach dużo by mówić-zagadane,zajęte sobą,a dzieciaki pędzą chodnikiem i wybiegają na ulicę. Normalka!!! Dziecko prowadzi się za rękę,a po ciemku przy ruchliwej ulicy-tym bardziej. Na dodatek pies-szkoda gadać... Może następnym razem o tym pomyśli??? Niestety mała istotka już nie żyje, i ten biedny kierowca,niczemu nie winny,a bardzo trudno będzie mu o tym zapomnieć. Współczuje wszystkim...
50. Dodane przez viki, w dniu - 22-10-2008 20:34 0 0
wy wszyscy chyba macie źle poukładane głowach!!!! nikt nie widział zdarzenia a sie wypowiada. kazdy mógł znac matke i kirowce samochodu. niech kazdy rozsadny człowiek pomysli ze po przejezdzie nie ma sie nagle jak wielkiej predkosci. a matka mogła uwazac na dziecko. niech wiec nikt sie sie wypowiada na ten temat skoro nie widział bo gdybac moze kazdy a nikt nie wie jak było!!! głupkowate osadzanie swiadczy tylko o głupocie osob wypowiadajacych sie. tak apropo to juz nikt nie wspomniał o przejezdzajacym samochodzie który zasłonił widocznosc kierowcy. wiec ludzie pomyslcie realnie!! kto jest w stanie zauwazyc cokolwiek jezeli mija sie rowno z samochodem. jest to udowodnione jak pisze w relacji policji. wrecz wscibskie, ciekawskie i koloryzowanie tego zdarzenia jest bez sensu poniewaz tylko matka i kierowca auta wie jak to sie stało. !!!! dlaczego wszyscy piszecie współczuje matce itd. !!!! czy pomysłał ktos przez chwile o kierowcy!!!! jak on sie czuje co przezywa.rozumiem ze kazdy mówi i mysli o matce i dziecku ale niech pomysla o kierowcy tego samochodu co mogł on zrobic kiedy nagle wybiega mu dziecko za samochodu!!! nie z jego winy zgineło to dziecko a wszyscy osadzaja. nikt nie mysli jak ten kierowca to przezywa!!! a moze warto byłoby sie nad tym zastanowic!!!! wiec puknijcie sie w główki skoro myslicie o winie kierowcy!!! kierowca tego samochodu jest niewinny jak wynika z raportu policji, swiadków zdarzenia i sladów na miejscu zdarzenia. byłam na miejscu zdarzenia wiec powiedziec powiedziałam co wiem!!!!
51. Dodane przez matka 2 córek, w dniu - 22-10-2008 20:38 0 0
Boże co to za tragedia współczucie dla tej mam.Jak ona będzie teraz żyć? :cry
52. Dodane przez Daru$$, w dniu - 22-10-2008 21:50 0 0
[*][*][*][*][*][*] Współczucia dla Rodziny tej dziewczynki :( :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :
53. Dodane przez xxx, w dniu - 22-10-2008 21:57 0 0
do komentarza 49. i co chcesz mowic tu o matce;/ ze moze jej wina?;/ czlowiek nie jest w stanie upilnowac dziecka, ktore jest nieprzewidywalne;/ "wina matki" co to w ogole znaczy;/ kto by sie zastanawial nad tym ze za chwilke sie moze stac jakas tragedia! lepiej wszyscy skonczcie tu z tym pisaniem, bo wasze wypociny nie maja najmniejszego sensu!! a jak macie (...) glupoty to lepiej wcale nie piszcie i przestancie gdybac;/ gdyby wyszla z domu 2min pozniej, gdyby nie wyszla, gdyby to tamto;/ to jest tragedia a zycia nikt nie wroci! p.s co byscie zrobili gdyby ta tragedia dotyczyla was, waszych bliskich.. tez byscie (...) takie glupoty!;/? nie moge w to uwierzyc do teraz ze to sie przytrafilo akurat jej [*]
54. Dodane przez agata, w dniu - 23-10-2008 07:55 0 0
napewno byla trzezwa a pisanie takich glupot jest nie na miejscu !!! matka byla w szoku po stracie dziecka i jest to reakcja zrozumiala trzeba jej wspolczuc i modlic sie o to by poradzila sobie z ta tragedia [']
55. Dodane przez Natalia, w dniu - 23-10-2008 11:03 0 0
strasznie współczuje rodziom straty takiego maluszka . :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry
56. Dodane przez Klara, w dniu - 23-10-2008 12:01 0 0
Do Jaga kom.28 
Jak się czyta Twój komentarz, to się odnosi wrażenie, że własną córkę nadal trzymasz za rękę. Nie oszukujmy się nie ma takiej możliwości, by 24 godziny na dobę sprawować nad kimkolwiek czujną opiekę. Sama mam troje dzieci, aktualnie poza zasięgiem wzroku, poświęcam im każdą wolną chwilę, jak mama tego maleństwa, kocham ponad życie, też jak matka tego Aniołka. W ubiegłym tygodniu mój syn złamał palec - rzućcie we mnie kamieniem, wsadźcie do więzienia, napiętnujcie. Mój ból jest wielki, nie mam słów, by wyrazić swoje kondolencje.
57. Dodane przez 56, w dniu - 23-10-2008 14:48 0 0
Każy mądry po szkodzie. 
Bulwersuje mnie wypowiedz 
P.Jarczewskiej.A gdyby wypić piwo to już nie wolno 
wyjść z dzieckiem bo zrobia 
Cie zaraz alkoholikiem i czasami zabiorą dzieci do domu dziecka.
58. Dodane przez asia, w dniu - 23-10-2008 15:04 0 0
Aniołku spoczywaj w pokoju.Współczucia dla rodziców i dla kierowcy on nie mógł tego przewidzieć.
59. Dodane przez wald, w dniu - 23-10-2008 16:44 0 0
wspułczucie :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry
60. Dodane przez rawiczanka, w dniu - 23-10-2008 18:58 0 0
Czytam tych komentarzy i nie wierzę w ludzką prostotę. Ludzie ten wypadek wydarzył się za torami a nie przy torach i dziewczynka nie spadła z chodnika tylko przechodziła przez jezdnię w momencie uderzenia była już na środku jezdni. Gdzie była matka?
reklama
61. Dodane przez viki, w dniu - 23-10-2008 19:07 0 0
do kom 45. wez człowieku zastanow sie jakie głupoty wygadujesz. Za przejazdem nie mozna osiagnac duzej predkosci !!! chyba ze sam tak robisz!! wiec zanim osadzisz pomysl bo piszesz same głupoty ktore swiadcza tylko i wyłącznie o twojej głupocie i braku wyobrazni. zastanow sie realnie i pomysl logicznie bo masz chyba z tym problemy!!! nie osadzaj i nie gadaj głupot skoro nie widziałeś, nie byłes na miejscu zdarzenia. bo takie gadanie jak twoje swiadczy o poziomie twojej inteligencji i pozniej z tad biora sie plotki ktore rozsiewaja takie osoby jak TY!!!
62. Dodane przez 2, w dniu - 23-10-2008 19:37 0 0
do kom. 29. skąd możesz wiedzieć ze psa nie miała na smyczy..... a może miała jak podaje elka nieoficjalnie mogła wpaść za psem i policja tego nie potwierdza wiec nie wiadomo czy rzeczywiście pobiegła za psem czy też nie czy był na smyczy
63. Dodane przez Dane przez !!!! w dniu 23.10.0, w dniu - 23-10-2008 20:57 0 0
współczucia dla rodziców i dla kierowcy.Przestańcie wypisywać domysły bo gdyby ......... to nie byłeś tym kim jesteś wkóżacie mnie tym że piszecie bzdury!
64. Dodane przez ada,matka dwójki dzieci, w dniu - 23-10-2008 21:22 0 0
:cry Współczucia dla rodziny dziewczynki.Do wszystkich idealnych matek!!!!!!!!!!Jesteście matkami,będziecie babciami.Oby Wasze wnuki nigdy nie spotkał żaden wypadek.(swoim dzieciom też dacie kazanie jak to nie dopilnowały pociech?)
65. Dodane przez Hubert, w dniu - 24-10-2008 12:06 0 0
do kom.48.chyba jezdzisz maluchem jak twierdzisz że takim samochodem nie można rozwinąć prędkości od torów do miejsca tragedii.
66. Dodane przez =====, w dniu - 24-10-2008 12:15 0 0
do. kom.viki chyba jesteś z rodziny kierowcy że go tak bronisz .
67. Dodane przez !!!!!!., w dniu - 24-10-2008 12:24 0 0
Panie kierowco trzeba było przewidywać, a nie słuchać muzyki na cały regulator.Teraz bardzo musisz cierpieć nie ma na to rady.
68. Dodane przez ELA, w dniu - 24-10-2008 12:42 0 0
do. kom .50 czy słuchałaś dzisiaj wiadomości zeznania sprawcy są sprzeczne z zeznaniami świadka, a ty go tak bronisz. pozdrawiam.
69. Dodane przez jozek, w dniu - 24-10-2008 13:14 0 0
do kom, 12 to znaczy ,ze jak matka byla trzezwa to dobrze ,jesli byla po spozyciu zakladamy kieliszka wina czy drinka to znaczy ze matka wygonila dziecko na ulice,matka jest zawsze matka czlowieku a tobie to tylko zyczyc baranka w sciane ,z matka dzicka sie nie idzie dogadac bo jest w szoku a ty pieprzysz o rutynowych badaniach
70. Dodane przez Beata, w dniu - 24-10-2008 18:02 0 0
,,Prawie" do wszystkich komentarzy, jesteście chorzy ludzie , tą rodzinę spotkała straszna tragedia a Wy wymyślacie jakieś chore spekulacje, bardzo serdecznie współczuje rodzinie a w szczególności wyrazy współczucia dla mamy. Ludzka głupota nie zna granic...... , zdarzył się wypadek, bardzo tragiczny w skutkach. Sama jestem matką i nie jestem sobie w stanie wyobraźić cierpienia i bólu rodziców , targicznie zmarłej dziewczyni....
71. Dodane przez katia, w dniu - 24-10-2008 21:30 0 0
(...) Przecież wiadomo, że nikt nie zrobił tego specjalnie. Chyba żadna matka nie chce, aby jej dziecku stała się jakakolwiek krzywda. Przecież nie po to je wychowuje czy pielęgnuje. Nie można też przecież powiedzieć, że każdy kierowca, który uczestniczy(z własnej winy lub nie) w wypadku, robi to specjalnie. Chyba tylko osobie z chorą psychiką mogłoby to sprawić przyjemność. A co do 'młodych matek' to nie rozumiem czego wszyscy od nich chcą. Sama jestem młodą mamą i póki co nie mam sobie nic do zarzucenia, bo moje dziecko jak dotąd (dzięki Bogu) nie zrobiło sobie krzywdy, a jest bardzo ruchliwe, ale przyznam, że nie spuszczam go z oka. Z kolei sama przezorność nie zależy od tego czy ktoś jest młody czy stary, ale od psychicznej dojrzałości i wyobraźni. Czasem po prostu trzeba spojrzeć na świat z perspektywy dziecka i wtedy łatwiej jest ocenić potencjalne zagrożenie. Nie można przecież wymagać od kilkulatka rozumu dorosłej osoby. Nie wiem czy obecne młode mamy aż tak bardzo różnią się od tych sprzed 10, 20 lat. Kiedyś tak samo zdarzały się wypadki, a że ruch na ulicach zwiększył się kilkakrotnie to i liczba wypadków jest większa... Tak to jest jak ktoś nie ma zdolności przewidywania i tyczy to zarówno matki, kierowców, jak i inne osoby.
72. Dodane przez olaa:), w dniu - 25-10-2008 13:00 0 0
Ludzie przestancie pisac takie bzduryy .Matka poszła z dzieckiem na spacer ale z kad miala wiedziec , ze stanie sie taka tragedia nigdy nie jestesmy w stanie niczego przewidziec , ale jak jestescie madrzy , ze dziecko o tej godz powinno spac to co wy jeszcze robicie o godz 20 tez powinnisie spacc . A kierowca powinien zwolnic a nie jechac szybko to jest teren zabudowany jesli on nie wie to za takie cos powinien isc do pudła !!Wspólczucia dla rodzinyy tej dziewczynki :(:( :cry :cry :sigh
73. Dodane przez ania, w dniu - 25-10-2008 21:33 0 0
Ludzie zastanowcie sie co piszecie a szczegolnie osoba od kom.72 o jakiej ty predkosci mowisz zjezdzajac z przejazdu nie mozna osiagnac duzej predkosci jak nie wiesz o czym piszesz to po co wogole sie udzielasz.Twoj kometarz nie ma ani skladu ani ladu zastanow sie nad soba.Bo to Ty w swojej glupocie powinnas isc do tego pudla.Pomyscie o kierowcy co on teraz przezywa bedzie musial z tym zyc bardzo mu wspolczuje :( :sigh
74. Dodane przez anna, w dniu - 26-10-2008 09:47 0 0
Również bardzo współczuję mamie i tacie tego dzieciątka. Jestem mamą, mam 2 synków, zawsze są prowadzeni przeze mnie czy męża za rękę nie od strony jezdni - ale już po fakcie, nie oczerniam tylko bardzo współczuję.
75. Dodane przez ziółek, w dniu - 27-10-2008 07:58 0 0
straszna tragedia, tego nie da się opisać :cry :cry :cry :cry :cry  
 
najgorsze co może spotkać człowieka to pochowanie własnych dzieci 
:sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh  
 
współczuję :sigh  
 
 
:sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh
76. Dodane przez DO KOMENTARZA 73, w dniu - 27-10-2008 17:24 0 0
KIEROWCA JUŻ ŻYJE Z PODOBNĄ TRAGEDIA TEŻ W MASŁOWIE I TEZ ON KIEROWAŁ MIESZKAŃCY MASŁOWA WIEDZĄ JAK JEZDZI TEN KIEROWCA TEN NIESZCZĘSLIWY WYPADEK TO JUŻ JEGO DRUGI SPOWODOWANY WYPADEK I TEŻ W MASŁOWIE . OSTROŻNIE NEI JEŻDZI .
77. Dodane przez KW, w dniu - 28-10-2008 08:39 0 0
Módlmy się za rodzinę dziewczynki i za Nią .
78. Dodane przez rodzina, w dniu - 30-10-2008 09:56 0 0
ludzie czy wy wiecie co piszecie . jak można wypowiadać się na ten temat czytając prasą i słuchająch radia. wiem jak to było i mądrości o przechodzeniu przez ulice zostawcie dla siebie. kierowca jest mordercą, którt jechał z prędkością jak na autostradzie, a dzewczynka nie wybiegła na ulicą. ten kretyn zabił dziecko które miało całe życie przed sobą.tym bardzej że już potrącił człowieka w masłowie. mieszkańcy którzy go znają mówią że jeżdził jak wariat jestem ciekawa czy możecie patrzeć na młodzików popisujących się szybką jazdą. ten morderca jechał z taką prędkością że nie zdążył nawet zachamować. rodzice są w szoku w jednej chwili stracili wszystko w co wieżyli. a on załatwia sobie żółte papiery i ujdzie mu to bezkarnie. Morderca S.P. zniszczył nam życie i zapłaci nam za to!!!
79. Dodane przez ANONIM, w dniu - 31-10-2008 09:24 0 0
Jak kierowca mógł pędzić jak na autostradzie,przecież mimo remontu przejazd kolejowy jest do niczego, zjeżdżając z przejazdu nie można osiągnąć dużej prędkości więc nie możliwe jest że jechał z dużą prędkością. Zresztą jadąc 50 km/h nikt nie jest w stanie wyhamować jak Ci ktoś wbiegnie pod maskę.Nie wynaleziono jeszcze takiego samochodu który zahamowałby na twoje żądanie. A poza tym 6 letnie dziecko o tej godzinie powinno spać w domu a nie szedać się po ulicy
80. Dodane przez Sylwia, w dniu - 02-11-2008 11:37 0 0
Wyrazy współczucia dla rodziny :sigh .Sama jestem mamą i nie podejrzewam, że zwariowała bym po takiej sytuacji. Trzeba teraz pomóc tym ludziom wrócić do w miarę normalnego życia i nie roztrząsać już tej tragedii. Śpij słodko Aniołku (*) :cry
81. Dodane przez :(((((, w dniu - 02-11-2008 15:25 0 0
Widziałam wczoraj na cmentarzu rodznę tej dziewczynki....płakali przy jej grobie...przy jej zdjęciu....straszne jest to co się stało!!!!!!!!!!
82. Dodane przez ANKA, w dniu - 03-11-2008 23:01 0 0
KOCHANI LUDZIE TO CO TERAZ PRZEZYWA MATKA NIE DA SIE TEGO OPISAC MOZECIE WSPOLCZUC MOZECIE PISAC GDYBY.... GDYBY.....ALE TO W TYM MOMENCIE PUSTE SLOWA I WIERZCIE MI GDYBY KTOS TO PRZEKONAL SIE NA WLASNEJ SKORZE INACZEJ TO WSZYSTKO BY WIDZIAL I OCENIAL JA PRZESZLAM 3 LATA TEMU TEZ SMIERC WLASNEGO DZIECKA DO DZISIAJ MAM OBRAZ TEGO CO SIE STALO I NIGDY NIE ZAPOMNE POSTAWCIE SIE WSZYSCY CO OBWINIACIE MATKE NA JEJ MIEJSCU -TEZ BYLIBYSCIE WINNI/?LUDZIE NIE OCENIAJCE JAK NIE WIDZIELISCIE BO TERAZ JA TO SPOTKALO A MOZE JUTRO WAS DOTKNAC TAKA TRAGEDIA LACZE SIE W BOLU Z RODZINA
83. Dodane przez ANKA, w dniu - 03-11-2008 23:04 0 0
TYLKO WSPOLCZUJCIE A NIE OCENIAJCIE LUDZIE BO KAZDEGO Z NAS MOZE TO SPOTKAC I TEZ BEDZIE WINA MATKI POSTAWCIE SIE NA JEJ MIEJSCU :cry
84. Dodane przez ;, w dniu - 04-11-2008 15:24 0 0
DO KOM 78 JESTEś Z RODZINY PANI ELI I MASZ żAL DO KIEROWCY ALE CO TAKIE MAłE DZIECKO ROBI O TEJ GODZINIE NA JEZDNI GDZIE BYłA MATKA GDZIE
85. Dodane przez dawid, w dniu - 07-11-2008 19:08 0 0
:) :cry :x
reklama
86. Dodane przez Anonim, w dniu - 07-11-2008 19:15 0 0
Widziałam, grób tej dziewczynki..i to zdjęcie- była taka śliczna ...
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Szukam garażu z kana... Leszno 300
Mieszkanie 3-pokojow... Leszno 1850
Nowe pokoje,kwatery ... śmigiel 1050
Pokoje,kwatery śmigi... śmigiel 930
Działka rod kolejarz... Leszno 32900
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj