Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Leszno. Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej Leszna Edward Bąkowski złożył wniosek, by klub Unia Leszno współfinansował bandę na Stadionie Smoczyka. Pozwoliłoby to na zaoszczędzenie 200 tysięcy złotych w budżecie miasta. Bąkowski chce też, żeby to klub płacił za naprawy i utrzymanie nowej bandy.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Edward Bąkowski swój wniosek tłumaczy tym, że Unia odpowiada za tor, na którym rozgrywane są wyścigi. Koszty powinny być podzielone pół na pół - powiedział
Radiu Elka - klub powinien płacić też za utrzymanie nowej bandy. Zdaniem radnego tak jest w innych ośrodkach żużlowych. MOSiR musiałby mieć specjalną ekipę do napraw - mówi Bąkowski - trzeba by było też bandę ubezpieczyć.
Zdaniem radnego przejęcie części kosztów przez Unię przyniesie miastu około 200 tysięcy złotych oszczędności - dokładny koszt poznamy dopiero po przetargu. Wniosek został już zaakceptowany przez Komisję Budżetowo-Finansową Rady Miejskiej. Ostateczną decyzję podejmie cała rada na najbliższej sesji. Kolorytu wnioskowi dodaje fakt, że Bąkowski jest członkiem Unii Leszno. Zawsze byłem wielkim zwolennikiem pomocy klubowi przez miasto - mówi - ale chcę, żeby w naszych relacjach panowały zdrowe zasady. (jad)
1. Dodane przez K, w dniu - 16-01-2009 13:50 00 POPIERAM DOSC PRYWATY ZA NASZA KASE!!!
2. Dodane przez czytelnik, w dniu - 16-01-2009 13:59 00 Pierwszy raz popieram wniosek Bakowskiego. Myslę ,że bandę powinni opłacić sami zawodnicy ( dla ich wewnętrznego) bezpieczeństwa. Pobieraja pieniadze na przygotowanie do sezonu, otrzymują wsparcie sponsorów to dla własnego bezpieczeństwa nich płacą za bandę.
3. Dodane przez Kibic, w dniu - 16-01-2009 14:02 00 No okey to niech klub pokrywa połowe kosztów, ale miasto będzie dawało również połowe z kwoty która uzyskuje dzięki klubowi . Wkońcu SGP ,SWC i walka o medale również przynoszą miastu zyski.
4. Dodane przez FAN, w dniu - 16-01-2009 14:05 00 panie bakowski unia jako klub zrobila wiecej niz pan dla tego miasta .moze przestanie pan pobierac diete radnego tez miasto na tym duzo zaoszczedzi.bedzie pan wtedy WIELKI.
5. Dodane przez Wierny kibic, w dniu - 16-01-2009 14:08 00 Unia ma wygrywać a nie płacić
6. Dodane przez KIBIC.., w dniu - 16-01-2009 14:09 00 JESTEM KIBICEM -SKORO TAK MA BYC TO,NIECH RADNYM OBNIŻĄ O 80% CHOCIAZ''DIETY'' I NA BIEDNYCH DADZĄ...TO ZOBACZYMY CZY BEDE CHETNIE BRAC UDZIAŁ W SESJACH...?A NA ZUZEL CHODZI 20 TYS LUDZI -PANOWIE RADNI NIE PSUJCIE NAM TEGO...
7. Dodane przez koko, w dniu - 16-01-2009 14:09 00 chodź jestem zwolenniczką żużla to ja też popieram Bąkowskiego. Żużel to nie wszystko. Chcą bezpiecznie jeździć to niech płacą i oni
8. Dodane przez antybąkowska, w dniu - 16-01-2009 14:13 00 ludzie, ciagle się czepiacie żuzla w Lesznie... macie inna alternatywe... jest to jedyna rzecz jak sie dzieje w naszym mieście na światowym poziomie, tak wysokim poziomie. Skończcie już, a Pan Bąkowski no cóż pewnie i tak na żuzel chodzi jako VIP, albo od kogoś dostaje za darmoche zaproszenia... brak słów. Pan bąkowski niech się zajmie sprawami miasta...socjalnymi albo chociaz wyciąga wnioski co do osób odpowiedzialnych za odśnieżenie ulic i chodników... totalna porażka. W tym zakresie nie chce się jemu działac to za żużel się bierze... skończcie już, bo to smieszne a i tak nic dobrego nie przynosi. Zostawcie juz klub Unia Leszno i żużel w spokoju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
9. Dodane przez janek, w dniu - 16-01-2009 14:14 00 Być może klub dał za mało darmowych karnetów radnemu Bąkowskiemu.
10. Dodane przez członek lubu Unia Leszno, w dniu - 16-01-2009 14:26 00 Widocznie Panu Bąkowskiemu mocno ktoś nadepnąl na "odcisk" (co nieco wiem) bo ten radny tylko wtedy tak reaguje na co są częste dowody podczas Sesji R.M. Uwaga na tego (...) Pana Radnego!!!!!!!!!!!!
11. Dodane przez Mat, w dniu - 16-01-2009 14:32 00 W głowach wam sie poprzewracalo czytajac wasze komentarze! Unia ma tyle kasy ze sama wyremontuje sobie stadion! Do tego chcecie zeby miasto pakowalo kase na zuzel jeszcze! Smieszni jestescie! Gratulacje dla pana Bąkowskiego! Wiecej boisk i pomocy dla ubogich!
12. Dodane przez kibic, w dniu - 16-01-2009 14:40 00 tez bym tak chciał, teren od miasta, remonty od miasta, wszystko od miasta a kasa z biletów i reklam do klubu... Gdzie tu zdrowy rozsądek? Tez chce jakis lokal wyremontowany przez miasto bez dzierżawy to zrobie dla Leszna taką reklame jak Kononowicz...
13. Dodane przez NIE WOLNO..!, w dniu - 16-01-2009 15:21 00 Nie wolno dofinansowywać Spólki prawa handlowego. Ludzie złapmy sie za głowy . Za takie coś rozwiązano polskie stocznie. Do usłyszenia Marzena G. (gł. księgowa)
14. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 16-01-2009 15:50 00 Mat popieram cie w 100%
Wiekszosc piniedzy pakujecie w zuzel po kiego grzyba jak oni maja od cholery kasy ?? a co z pilka nozna co z koszem ?? LESZNO TO DZIURA (nieststy)
reklama
15. Dodane przez kibic, w dniu - 16-01-2009 15:54 00 Co jeszcze lepiej sobie kieszeń nabijać niż inwestować,
16. Dodane przez pop, w dniu - 16-01-2009 15:56 00 ma pan racje,ludzie gloduja,nie maja gdzie mieszkac,a tu pieniadze na jakies pierdoly.
17. Dodane przez ty, w dniu - 16-01-2009 15:59 00 jestem kibolem niech miasto mi tesz zaplaci za rachunki i umorzy podatek oni zarabiajom niech placom bilety drogie i ktos kase bije przyklat jeden junior co ma gwarantowane 20 meczy to ma 1350 za punkt i 2 nowe maszyny i mechanika i 150 tys zl na mechanika i kollosalny kontrakt co ja musze pracowac 15 lat on tylko potpis niech placom jak miasto da to niezaplace im podatku do miasta ipodziekuje potem prezydendowi chcom jezdzic zawodowcy niech placom trochu a nie fury po 100 tys zl kupujom i sie smiejom albo dechy zostawic zastanowcie sie
18. Dodane przez KOLIN, w dniu - 16-01-2009 16:01 00 bande powinni sobie zakupic zawodnicy za swoje pieniadze,a nie klub,BRAVO PANIE RADNY.
19. Dodane przez bolek, w dniu - 16-01-2009 16:03 00 skasowac ten caly smieszny zuzel,tylko robia halas,zadsnego pozytku z tego nie ma,tylko utopiony szmal.
20. Dodane przez x, w dniu - 16-01-2009 16:08 00 Popieram Pana Bąkowskiego !!!!!
21. Dodane przez Observatore Urbano, w dniu - 16-01-2009 16:45 00 Miasto chce dac polowe na bande, wiec trzeba to szanowac! A zaoszczedzone pieniadze mogly byc spozytkowane na mlodziez, moze wyrosnie nam mistrz olimpijski lub zawodnik na swiatowym poziomie w innej dyscyplinie sportowej! Sport to nie tylko zuzel!!!!!!
22. Dodane przez ik, w dniu - 16-01-2009 16:46 00 bo kasa jest potrzebna na auto, żeby radni mogli sobie d... wozić!!!
23. Dodane przez Piotr Unia, w dniu - 16-01-2009 16:49 00 A kto rozsławia to miasto w Polsce i na całym świecie? Pan Bąkowski? Odpowiedź ... (wiadoma)!
24. Dodane przez koala, w dniu - 16-01-2009 17:18 00 Popieram Bąkowskiego w całej rozciągłości. Dość już pompowania kasy w żużel. Miasto wyremontuje siedzenia, miasto zapłaci za bandy, za chwilę miasto będzie płacić zawodnikom za punkty. Ja rozumiem kibiców, sam chodzę na żużel, ale wkurza mnie podwójne płacenie - raz za bilet i drugi raz podatkami na rzecz miasta. Do komentarza 3. skoro miasto ma się dzielić zyskami z promocji to może klub podzieliłby się wpływami za bilety i transmisje ?
25. Dodane przez Denis, w dniu - 16-01-2009 17:25 00 Ludzie wam się wydaje, że jak z pieniędzy miasta to za darmo. Wypadało by trochę pomyśleć - jeśli miasto da pieniądze na żużel to skądś będzie musiało je wziąć.. A skąd je weźmie ? Z naszych kieszeni. Kto za to zapłaci ? Ja za to zapłacę, Pan za to zapłaci, ta Pani ..
26. Dodane przez Hetfield, w dniu - 16-01-2009 17:34 00 a gadajcie sobie mądrale.ja już tylko czekam na kwiecień i pierwszy wyścig!!!a kto zapłaci za bandy?już nasz prezes zrobi wszystko żeby było jak najlepie i klub nie stracilj!!!
27. Dodane przez OBSERWATOR, w dniu - 16-01-2009 17:35 00 bo 200 tysięcy zostanie dla radnych
28. Dodane przez PLE PRAWDA, w dniu - 16-01-2009 17:37 00 gosc rozpoczyna kiełbase przedwyborcza
29. Dodane przez pawel, w dniu - 16-01-2009 17:53 00 Popieram!!! Przy takich zyskach z biletów(ceny jakie są każdy kibic wie } niech klub dokłada minimum 50 %,a przecież dochodzą zyski od sponsorów !
30. Dodane przez obeznany, w dniu - 16-01-2009 17:57 00 sorki nie potepiam nikogo ale ...czy jak ja place 35 zl w tym sezonie za bilet to unia nie moze sobie za to wyremontowac ?
dworakowski wiele zrobil nie ujmuje mu ale tez u nas beda najdrozsze bilety w sezonie wiec skoro zdziera z nas to niech dobrze wykorzysta te pieniadze
ps i nie piszcie mi tu o kontraktach dla zawodnikow bo kilku zawodnikow m.in Troy i Krzysiu K. jak i Adams dostali obnizke zarobkow a reszta ma na swoim poziomie kase...
31. Dodane przez Papryka, w dniu - 16-01-2009 18:01 00 Niech sie odwali, i lepiej powie gdzie byli jego rodzice kiedy ten wniosek sporządzał pytam gdzie ?
32. Dodane przez KAMA, w dniu - 16-01-2009 18:18 00 TAK TAK JA TEż MUSZE DBAć O OGRODZENIE W KOłO SWOJEJ POSESJI.
33. Dodane przez K.S., w dniu - 16-01-2009 18:47 00 CO ZA LUDZIE W TYM MIEŚCIE MIESZKAJĄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! niby tak bardzo kochający UNIE
reklama
34. Dodane przez kapitan42, w dniu - 16-01-2009 19:06 00 Kto w Polsce słyszał o radnym Bąkowskim? Zapewniam, że nikt. Unia to potęga, która rozsławia nasze miasta na całym świecie. Pytam ile zaoszczędzi miasto na Unii? Moim zdaniem wszyscy prawdziwi Leszczynianie powinni wspierać Unię na wszystkich możliwych płaszczyznach. To ten klub poprzez organizację imprez międzynarodowych wpływa na rozwój i promocję miasta. Ile pieniędzy trzeba by było włożyć żeby osiągnąć zbliżone wyniki innymi sposobami. Zaoszczędzone pieniądze i tak się rozpłyną bez większego pożytku dla miasta lub jego mieszkańców.
35. Dodane przez dudi, w dniu - 16-01-2009 19:10 00 Ja sie zastanawiam czemu miasto nie przekaze stadionu Unii albo sprzeda... i w tedy by nie było problemu kto ma za to zapłacic... niech miasto płaci
36. Dodane przez Tylko Bally, w dniu - 16-01-2009 19:10 00 Moim zdaniem najlepiej zrownac ten stadion z ziemia. Wybudujecie sobie tu Kaufland 2, albo Dino 20. Szukac miejsca na nowy stadion! Inwestowanie w ta ruine nie ma sensu. Z innej beczki. Dlaczego na stadionie nei odbywaja sie koncerty? Pamietam jak byly zapowiadane przy montazu oswietlenia. Do dzisaj nic sie nei odbylo. Latem az sie prosi o to!!!
37. Dodane przez zdzisław, w dniu - 16-01-2009 21:06 00 jak człowiek o takiej reputacji został osobą publiczną i zabiera głos o sprawach publicznych / w czasach prl gdy był dyrektorem telekomunikacji (...)/ panie bąkowski pan ma tupet
38. Dodane przez Haha!, w dniu - 16-01-2009 20:52 00 Panie Bączuś! W Lesznie jest Pan skończony! tralala la lala ! :-)
39. Dodane przez ., w dniu - 16-01-2009 20:58 00 tyle ze posesja jest miasta
40. Dodane przez Pawcio, w dniu - 16-01-2009 21:09 00 Miasto zamiast chojnie i nielegalnie obdarowywać sportowe spolki akcyjne powinno zadbac o najubozsze dzieci. W tym temacie chyba nie wszystko zrobiono Panie Prezydencie Malepszy? Popieram pomysl i poszedlbym dalej. Skoro utworzono spolke prawa handlowego to prosze tej firmie dac sie rozwijac. Niech rzadzi sie prawami rynku a nie co chwile otzrymuje zastrzyk pieniedzy jak chory kroplowke. Chlopaki w Zarzadzie Unii Leszno prowadza niemale przedsiebiorstwa wiec potrafia zadbac o interes spolki bez wsparcia niezbyt duzego budzetu miasta.
41. Dodane przez kibic, w dniu - 16-01-2009 21:10 00 moim zdaniem miasto powinno dokładać do klubu sportowego,bo jeśli nie miasto to kto? Kibice swoją cegiełkę dokładają przy każdym meczu kupując bilety,sponsorzy też,a na efekty czekają wszyscy,żużlowcy nie mogą dokładać,bo to oni dają nam emocje i to oni ryzykują najbardziej,trzeba stworzyć im bezpieczne warunki,a niezainteresowanych nikt o zdanie nie prosi.Panie Bączkowski lepiej byłoby ogłosić kwestę,mniej wstydu,a i rezultaty byłyby pewniejsze.Unia była jest i będzie !!!
42. Dodane przez sad, w dniu - 16-01-2009 21:20 00 PANIE RADNY a może tak PAN ZREZYGNUJE ZE SWOJE DIETY CO???
Przecież to też PUBLICZNE PIENIĄDZĘ!!!
43. Dodane przez maciek, w dniu - 16-01-2009 21:20 00 no tak , wydalo sie 300 tys na ozdoby to teraz trzeba oszczedzac ;|
44. Dodane przez radny, w dniu - 16-01-2009 21:21 00 Popieram P. Bąkowskiego. Dla kogo to oświetlenie na stadionie? Przez ten żużel brak rozwoju innych dyscyplin sportowych. Większość pieniedzy z UM idzie na "ten" żużel. Niestety aby pograc w nogę trzeba jechać do Wilkowic. Unia jest wielka tylko dzięki P.Dworakowskiemu.
45. Dodane przez ph406, w dniu - 16-01-2009 22:18 00 No to gościu wymyślił - dobre. Coś się w Lesznie zaczyna dziac są wyniki w żużlu, jest kosz, cos się w piłce ruszyło. A ty gościu chce w mediach zaistnieć, podlizać się wyborca i rzuca kiełbasa wyborczą. To polonia niech za boisko płaci, Tęcza za trapez itd. a kasa z oszczędności dla radnych na waciki
46. Dodane przez kibic, w dniu - 16-01-2009 22:37 00 zuzel to nie wszystko w Lesznie pomozmy innym dyscyplinom sie rozwijac z powodzeniem uwazam ze zuzel jest natyle mocny ze da sobie rade mi tez miasto nie podaruje ani zlotowki a za nasze podatki Malepszy i Dworak nie beda sobie robic co im sie wiecznie podoba -zagorzaly kibic zuzla
47. Dodane przez Heja Heja, w dniu - 16-01-2009 22:46 00 Nie no gościa pogięło! Panie radny - stadion należy do Miasta i to w interesie miejskich władz jest wszelakiego rodzaju remont na Smoku. Wara od pieniędzy klubu UL! Co, na diety Panu brakuje? Jak kolega wyżej napisał, tą decyzją jest Pan w Lesznie skończony! ...a kibice już sobie śpiewają Mniej niż zero! oooo ooo o
48. Dodane przez mieszkańcy, w dniu - 16-01-2009 23:01 00 Popieram Pana radnego te pieniądze przydadzą sie na drogi na zatorzu,dzienki Panu nie chodzimy w błocie tak trzymać.
49. Dodane przez igiełka, w dniu - 16-01-2009 23:08 00 Wreszcie ktoś zabrał głos w sprawie skarbonki stadionowej,miasto remontuje a zarząd kasuje dziękujemy i popieramy Pana Bąkowskiego
50. Dodane przez jankes, w dniu - 16-01-2009 23:24 00 Popieram Bakowskiego!Unia Lesszno jest spolka akcyjna i ma dosc kasy zeby samemu sobie remotnowac.miasto powinno DROGI REMONTOWAC bo sie pozabijac mozna ;//
51. Dodane przez Mi, w dniu - 16-01-2009 23:28 00 Pani Marzeno G główna księgowo mistao nie wspiera finansowo spółki prawa handlowego!!! pieniadze nie sa przeznaczone na Unie Lesznno lecz na remont stadionu który słłuży całemu społeczeństwu regionu leszczyńskiemu a banda o którą się rozchodzi jest niezbędna by zapewnić bezpieczeństwo podczas zawodów żużlowych...to może miasto też nie ma przeznaczać pieniędzy na chodniki policje czy sluzby ruchu drogowego???niech kierowcy sami o siebie dbaja tak???Tak na marginesie to uwazam ze zyski z SGP i DPS sa i tak dla miasta o wiele wieksze niz coroczne dotacje na zuzel....co do biednych dzieci to zawsze trzeba uzywac tego argumentu???Na biedne dzieci powinno dawac panstwo a nie samorzad terytorialny!!!
52. Dodane przez Do 13 Monia, w dniu - 16-01-2009 23:38 00 Marzeno to nie jest dofinansowywanie Klubu bo klub nie jest właścicielem obiektu. A to, że jest on zarejestrowany jako spólka prawa handlowego to daje tylko pozytywy w sensie finanse-fiskus. Naprawa bandy oddzielającej tor od pasa bezpieczeństwa dotyczy obecnego drucianego płotu, który tam od PRL-u rdzewieje i oddziela tor od publiczności. Nasi żużlowcy nie mają do czego prztwierdzić bandy dmuchanej. I tą właśnie bandę dmuchaną sfinansował Klub i nasi żużlowcy dla własnego bezpieczeństwa. Natomiast ten druciany płot o który tsak szumpierzy się "neutralny" Bąkowski ma być siatką drucianą, wysoką na 120 cm żeby m.in. kibice nie wskakiwali na tor. Stadion Smoczyka nie służy tylko żużlowcom, tam kopię się również piłkę. zawody motorowe rozgrywają też amatoży - zużlowcy, były też wyścigi "kładów". Stadion jest własnością miasta i to ono jest zobowiązane wykonywać wszelkie remonty. A dlaczego Polonia kopie p[iłkę na stadionie bliżej Parku 1000-lecia - to nie jest boisko klubu tylko Miasta Leszna/ Z tego ogródka jest jeszcze bieżnia tartanowa za milion na której trenuje jakaś tam biegaczka - to dla niej miasto wywaliło z miejskiej kasy tyle mamony? Rozróżnijmy więc płot z siatki drucianej będący stałym elementem stadionu od bandy dmuchanej którą sfinansował klub i żużlowcy, chyba 2 lata temu, i to jest ich własność. Na stadionie Smoczyka zdarzały się też koncerty ale tak ten stadion żyje, jak nim zarządzają włodarze miasta. Gdyby nie nasi mistrzowie czarnego sportu to ten obiekt można zrównać z ziemią bo jest martwy. I o co ten lament!?
53. Dodane przez Sonia, w dniu - 16-01-2009 23:59 00 Do 44 - Unia jest wielka w zależności od tego jakie "konie" p. Dworakowski wstawi do swojej stajni. Sam przecież nie pojedzie. A po co ci na piłkę do Wilkowic - jedź na lotnisko łąka duża, postaw se dwa kije, zrób bramkę, ubież krótkie badejki i trykotę na grzbiet, tepy od Chińczyków i se graj - bo tyle potrzeba piłkarzowi. I w tych majtach od sponsorów piłkarze polscy mają takie dochody, o jakich żużlowiec możee pomarzyć!a A potrzebuje: co najmniej 4 maszyny żużlowe , każdej silnik jest wart więcej od twojej starej dryndy, części zamienne, opony, kombinezony , bus do transportu, kaski, itp. iIwszystko po to żeby naród się cieszył ich medalami a taki grajdoł jak Leszno nie zniknęło ze sportowej mapy Polski. P. Bąkowski chyba się już na stadionie nie pojawi, jeśli zna pojęcie wstydu - My nawet eurodeputowanych potrafimy zniechęcić a co dopiero małomiasteczkowego wybrańca, skoro mu żużel niemiły. Puszczam Panu Panie Bąkowski szprycę spod opony mojego rowera i to prosto w oczy!Co sławi miasto to skopać, nie dać ani centa !?- to jaki z Pana radny, co to za mentalność wogóle jest. Jak z miejscowych kopaczy wyrośnie jakiś Pele to go kupią za takie pieniądze o których normalnym się nie śni, a za szkolenie i tak nikt nie zapłaci! To po co te boiska w Zaborowie za miejską kasę.? Po co hala sportowa na Zatorzu w budowie - NBA będziecie tworzyć w wydaniu polskim? Małpy nie dogonisz a Gortad g4ra w Usa $ min i na ławkę. To się ani kupy, ani d... nie trzyma takie myślenie.
54. Dodane przez miki, w dniu - 17-01-2009 00:00 00 Wyborcy powinni zapamiętać wypowiedzi takie jak te. W następnych wyborach o tych panach (bo jest ich w radzie więcej) powinno się zapomnieć
55. Dodane przez Mat, w dniu - 17-01-2009 00:10 00 NIe dosc ze Unia traktuje sobie stadion jak swoja wlasnosc to jeszcze pieniadze chca! TO jest szczyt! A dyrektorzy Unii konta maja wypchane po brzegi WIecej boisk! Zuzel nie ma pzyszlosci!
56. Dodane przez miki, w dniu - 17-01-2009 00:11 00 Panowie pijcie melisę a nie inne zioła. To co obecnie pijecie ( strach pytać co?) wyraźnie wam szkodzi. K.S. UNIA przynosiła chlubę miastu kiedy wielu z Was nie było nawet w planie. Melisa tylko Melisa
57. Dodane przez Kibice Uniii Leszno, w dniu - 17-01-2009 00:24 00 Zarząd Uniii Leszno nie przedstawia rozliczeń rocznych bo jako Spółka nie musi. Panie Prezydencie pieniądze Mieszkańców Leszna należy wydawać po głębokiej analizie a nie dawać w ciemno Uniii. Jest wiele innych potrzeb w mieście na które nie starcza oieniędzy np. drogi na Zatorzu, Gronowie i Zaborowie gdzie Mieszkańcy od 40 lat chodzą w błocie. Zarząd klubu ustalił bardzo wysokie ceny biletów , na które wielu mieszkańców miasta na to nie stać. Zarząd klubu boi się ujawnić jakie ma zyski , bo wtedu nie mógłby otrzymać pieniędzy z budżetu miasta. Dlatego popieramy Pana Radnego Bąkowskiego, który żąda zdrowych zasad finansowania klubu z budżetu miasta.
58. Dodane przez Piotr, w dniu - 17-01-2009 00:36 00 A kto to jest bakowski i co on dobrego zrobil dla Leszna? NIC! Dzieki Unii o Lesznie slyszal caly swiat!
59. Dodane przez wiki, w dniu - 17-01-2009 02:05 00 Bardzo dobry pomysł pana wiceprzewodniczącego.Niech sami sobie płacą,a nie z mojej kasy.
60. Dodane przez Luka, w dniu - 17-01-2009 04:51 00 Unia nie jest właścićelem stadionu i w związku z tym płaci za wynajem obiektu. Te pieniądze powinnny być przeznaczone na utrzymanieobiektu w tym na modernizacje siedzisk i bandy
61. Dodane przez no...., w dniu - 17-01-2009 05:14 00 i na koszykówke i pilke nożną to wydac...
62. Dodane przez feliks, w dniu - 17-01-2009 09:32 00 Panie radny stadion banda ,wc i zaplecza jest własnoscią Urzędu Miasta.Przypominam panu ile umorzono podatku od nieruchomosci dla firm prywatnych,w jeden z waszych radnych otrzymał ulgę i to sporo.Niech pan płaci za bilety,(...)
63. Dodane przez Adis Bad Boy, w dniu - 17-01-2009 09:34 00 Ludzie wszyscy.ktorzy popieraja tego tam Baczkowskiego ,czy jakos tam. Naprawde nie wiem w jakim swiecie zyjecie. UNIA i zuzel w Lesznie przez ostatnie 4 lata przyciagnal tyle ludzi i napedzil handel w Lesznie o 60%. Chyba lepiej ,ze miasto bedzie doplacac kilka groszy do bandy niz wykorzysta na swoje jakies nieznane wszystkim ludzia potrzeby. Chyba nie chcemy, zeby stadion im. Alfreda Smoczyka mial jeszcze kilka innych imion w nazwie??!! Jak nie bedzie zuzla w Lesznie , bo do tego radni leszczynscy chyba chca doprowadzic. Najpierw bylo cos z Grand Prix, ze miasto tez doklada, a teraz banda. To miasta padnie na kolana i co wtedy radni wymysla. Oddadza swoje diety na to, zeby sekcja szachowa sie rozwijala, czy bierki?? Wtedy to przyciagnie bardzo duzo ludzi.
64. Dodane przez adam, w dniu - 17-01-2009 09:14 00 panie Bąkowski zanim pan cos chlapnie jęzorem niech sie najpierw 10 razy zastanowi zeby nie klub to byscie niemieli pieniedzy na wyplaty
reklama
65. Dodane przez samorządowiec, w dniu - 17-01-2009 09:18 00 unia moze i w świecie jest ważna ale dla fanatyków tego pseudo sportu. Dla ludzi inteligentnych w Lesznie i na świecie nie ma zadnego znaczenia, a jak ktoś jest głupi i wydaje tyle kasy na jakieś bilety to już jego zmartwienie.
66. Dodane przez profit, w dniu - 17-01-2009 09:19 00 Jak można spółki finansować,ja mam dużą firme i z miasta nie dostaję ani grosza,i trzeba odrużnić KLUB UNIA oraz SS AKCYJNĄ ktura czeka tylko na kasę z miasta,trzeba sobie radzić samemu popieram pana Bąkowskiego dziękuje.
67. Dodane przez Lari, w dniu - 17-01-2009 10:16 00 Do kom58. W (...) mam czy o Leszni słyszał świat. Chcę jeździć na łyżwach, śmigac na rowerze, pograc w teniasa ect. Ale w naszym mieście radni dają na żużel. W życiu byłem dwa razy na zawodach żużlowych i trzeci raz będę jak zabłądzę. Miasto się usportawia że aż hej! Żeby tylko nie zabrakło dla tej usportowionej rzeszy kiełbasek na meczu. Panie Bąkowski -ma pan poparcie.
68. Dodane przez Do 55 Mat, w dniu - 17-01-2009 10:19 00 Dla twojej przyjemności od tego roku żużlowcy będą , ścigać się na rondach naszego ślicznego miasta , bo tam też obowiązuje jazda w lewo.Natomiast stadion będzie można zaorać bo to dzięki naszym włodarzom nic się tam nie dzieje poza żużlem. A jak tak zazdrościsz wypchanych kont dyrektorskich, to idż się tam zatrudnij i sam się dowiesz czy wogóle można coś wypchać. Zeby cię tylko atak śmiechu nie zabił. Co do stadionu to nie rozumiem w czym p. Bąkowski widzi problem. Stadion to własność miasta więc kto ma go remontować? Leszczyński żużel sławi nasze miasto w kraju i na świecie, i gdyby nie on to nikt nie wiedziałby nawet w Polsce, gdzie ten nasz grajdołek jest. W Toruniu chyba nikt nie bluzgał klubu żużlowego kiedy prezydent Torunia wręcza im 100 tysięcy złotych za mistrzostwo Polski- wręcza klubowi, zawodnikom -zawodowcom i to nie na remont stadionu tylko do podziału!!! I lud się tam cieszy. A W tym naszym Lesznie my jacyś chyba inni jesteśmy. Ja ciekawa jestem ile forsy nasze miasto wydaje na wszelkie wyjazdy rajców miejskich, jakieś szkolenia , targi wBerlinie, Brukseli itp. Ale tak to jest jak rządżą miastem mistrzowie od budowy chodników. A może tak coś z funduszy europejskich skoro budżet naszego miasta miałby runąć z powodu wymiany siatki drucianej na stadionie Smoczyka. Panie Bąkowski niech się Pan nie ośmiesza i tych dwustu paru leszczyniaków, którzy Pana w Radę Miasta "wklepali"
69. Dodane przez jac, w dniu - 17-01-2009 10:19 00 A TAKIE TEMATY SIĘ POJAWIAJĄ BO "LESZNO - TU CHCE SIĘ WYĆ"
70. Dodane przez prawica, w dniu - 17-01-2009 10:19 00 Prawica wygrała wybory a lewica rządzi Brawo Panie Bąkowski
71. Dodane przez Marta, w dniu - 17-01-2009 10:39 00 Ludzie, ale wy macie problemy. Jakby to chodziło o Dude czy Polonie, to tez byscie breczeli, ze dlaczego kasa nie idzie na jakies 'pozyteczniejsze' rzeczy ... Wam zawsze w d** zle
72. Dodane przez Mat, do kom 68, w dniu - 17-01-2009 11:01 00 ale przeciez bilety sa za drogie!! tyle kasy z was loja a wy sie podniecacie po rowno kasy powinna dostawac unia, polonia, duda, arot oraz inne dyscypliny sportu a przedewszystkim boiska! Co z tego ze unia zdobyla mistrza jak i tak za kilka lat juz nikt nie bedzie slyszec o tym sporcie! Kryzys idzie! A ja mam BMW M5 580 koni i na autobanie mozecie wąchac moj dym!
73. Dodane przez Leszcz, w dniu - 17-01-2009 11:20 00 Proponowal bym aby zawodnicy ufundowali sobie nowy stadion.przecierz to oni jezdza,A SMOK zarosnie trawa.bo tak by bylo gdyby nie bylo zuzla w Lesznie,A radny co zbiera elektorat?
74. Dodane przez Olek, w dniu - 17-01-2009 11:28 00 Do wiadomości zapyziałym kibolom leszczyńskim ! Tylko 15 % kibiców na zawodach zużlowych to mieszkańcy Leszna, reszta to wiocha.
75. Dodane przez iron, w dniu - 17-01-2009 11:44 00 zmniejszyc pensje radnym i bande w calosci oni pokryja
76. Dodane przez Łukasz, w dniu - 17-01-2009 11:47 00 Tak Panie Bąkowski, osiągnął Pan sukces. Wazne zeby wypowiedziec kompletna i kontrowersyjną głupotę byle się o mnie mówiło... Ludzie przecież no najbardziej szara eminencja w Radzie. Chodzi tylko po mieście w płaszczu i nic konkretnego nie robi.....Jego dewiza: nie ważne co się o mnie mówi, ważne że się mówi.....
77. Dodane przez xxxxx, w dniu - 17-01-2009 12:13 00 Stadion nosi imie A,SMOCZYKA wiadomo dlaczego, Zuzel jest w Lesznie od dawna i to na wysokim poziomie,,gdzie by bylo Leszno". gdyby nie bylo tu zuzla-macie jakas alternatywe?
78. Dodane przez Wojtek, w dniu - 17-01-2009 12:46 00 Ciekawe co mowi Pan Bakowski jak wchodzi na wieze jako glowny VIP - wtedy nie widzi problem. Przeciez ten gosc to glowny "KOSMITA" w tej radzie....
Szkoda słów. Merytorycznie, to miast dawno powinno oddać w wieczystą dzierżawę albo za 1 zł (w zamian za inwestycje) obiekt klubowi i wtedy nie byłoby problemu kto ma w niego inwestować.
79. Dodane przez do łukasza, w dniu - 17-01-2009 15:32 00 Jakie Ty wielki-mały człowieczku osiągnąłes sukcesy ? Pewnie chodzisz w zielonej kurteczce ufoludka..,biadolisz , że o Tobie tak cicho Ciesz się, bo po wypowiedzi - z pewnością zostałeś paniskiem
80. Dodane przez Jan, w dniu - 17-01-2009 13:10 00 Zawsze pisalem ze to klub Unia Leszno ma obowiazek remontu stadionu ..zreszta Unia Leszno to prywatna firma akcyjna i z jakiej paki ludzie musza doplacac do prywatnego interesu ? Socjalizm niby sie skonczyl ..prawda?
81. Dodane przez ZENEK, w dniu - 17-01-2009 13:53 00 Bakowski jestes zdrajca .!!!! TY chcesz pouczac jak trzeba postepowac. ODDAJ PANU PREZESOWI ZLOTA KARTE !!!!
82. Dodane przez Obserwator, w dniu - 17-01-2009 15:45 00 Do tych wszystkich co pytają się co Radny Bąkowski zrobiłdla żużla w Lesznie. Jestem byłym podwładnym Pana Bąkowskiego i informuję, Radny Bąkowski będąc dyrektorem Rejonu Telekomunikacji w Lesznie przez wiele lat pomagał klubowi. Robił to dyskretnie bo byłto firma pństwowa i nie mógł wszystkiego upubliczniać. Wiedzą o tym byli Prezesi klubu i obecny Zarząd. Przez ostatnie dwa lata to Radny Bąkowski był i uważam, że jest nadal największym zwolennikiem pomocy finansowej z budżetu Miasta dla klubu Unia. Dawał temu wyraz wielokrotnie w swoich wypowiedziach na Komisjach i Sesjach Rady. Dobrze, Klub nie chce pzrejąć stadionu bo go nie stać na wielomiljonowe remonty i utrzymanie..Miasto jest drugim po Kampani Piwowarskiej sponsorem klubu. Dobrze, że Radny Bąkowski zareagował, kiedy to finansowanie z budżetu Miasta przyjęło niezbyt zdrową formę i coraz większe rządania ze srtony Zarządu klubu.. Panie Radny Bąkowski prosimy pilnować wydawania pieniędzy z budżetu Miasta a my popieramy Pana w tym działaniu.
83. Dodane przez ZENEK nr.2, w dniu - 17-01-2009 16:52 00 ZENEK nr.1 ,zawiść Cię zjada Nie lubisz Pana Bąkowskiego, a w czym Ty się przysłużyłeś? Znam P.Bąkowskiego, jako były pracownik telekomunikacji, dlatego w przeciwności od wielu tu nieprzychylnych wypowiedzi chwalę za doświadczenie i wiedzę.Brawo Panie Edwardzie !
84. Dodane przez Do 82 OBSERWATOR - Sonia, w dniu - 17-01-2009 20:24 00 No ty to dopiero masz wiedzę! W czsach PRL-u każdy zużlowiec był zatrudniony na etacie w jakiejś leszczyńskiej firmie i na koniec miesiąca przyjeżdżał po pensję i podpisywał listę obecności za cały miesiąc. Zapytaj Romana Jankowskiego czy Zenka Kasprzaka gdzie byli \"zatrudnieni\" i za co dostali mieszkania spółdzielcze od Wojewody. Ale to był sport amatorski - teraz mamy wszystko kapitalistyczne i widzimy, że to co miało być takie piękne popada w kryzys i to światowy. Co do pracy w tamtych latach to W PGR-ach upychało się ich najłatwiej. I nie rób w tej kwestii bohatera z Bąkowskiego, bo niczym się nie wyróżniał wśród innych dyrektorów i robił to co mu kazał komitet Wojewódzki PZPR. Spróbowałby sportowca na etat nie przyjąć - takie były realia ale też jakich mieliśmy sportowców i to nie tylko w dzidzinie czarnego sportu. A dziśiaj nędza ze Swarzędza - Ostatnia Olimpiada przykładem - Polska to już sportowe dno i jeszcze tylko żużel nam błyszczy medalami, choć to nie olimpijska dyscyplina. Chyba \"łapownik\" Pier de Cubertę nie dostał pozwolenia od Hitlera na umieszczenie sportu motorowego jako dyscypliny olimpijskiej - ale spłacił nazista jego niebotyczne długi i dostał za to olimpiadę w Berlinie . I jakby nie patrzec wszelkie wielkie idee są historycznie w czymś ubabrana - p. Bąkowski też!
85. Dodane przez Akim, w dniu - 17-01-2009 20:37 00 Stadion jest własnością miasta. To miasto powinno go utrzymywać. Ale miasto powinno czerpać z niego dochód. Sportowa spółka Unia Leszno powinna na warunkach komercyjnych płacić za jego wynajem. Taka sytuacja jak w Lesznie nie istnieje w żadnym kraju. O ile milionów złotych mogłyby być mniejsze długi miasta Leszna, gdyby nie pieniądze wydane na pseudoreklamę - Unia Leszno. Uważam, że sposobem współfinansowania Unii Leszno powinna zająć się RIO. Co do reklamy miasta to za te pieniądze (utrzymanie stadionu), szkolenie młodzieży patrz - pięciu zawodników można mieć spoty reklamowe docierające do całego społeczeństwa nie 10% fanów żużla.
86. Dodane przez Zab5, w dniu - 17-01-2009 20:45 00 Panie Bąkowski Popieram. Te zaoszczędzone 200 tysięcy przeznaczyć na salę gimnastyczną dla szkoły w Zaborowie.
87. Dodane przez adam, w dniu - 17-01-2009 21:17 00 Ludzie , Unia ma niemałe zasoby finansowe i to oczywiste ,że klub powinien płacić połowę kosztów Tak być właśnie powinno A panowie żużlowcy nie jeżdżą tylko po to, aby dostarczać emocji kibicom , zarabiają na tym i klub zarabia więc uważam decyzję płatności za utrzymanie toru po połowie za słuszna i oczywistą
88. Dodane przez brawo, w dniu - 17-01-2009 22:39 00 trzymam za Pana kciuki Panie Edwardzie- jeden z niewielu radnych , który ma wiedzę i jest sprawiedliwy dla wszystkich.
89. Dodane przez xxx, w dniu - 18-01-2009 02:09 00 unia ma kase niech płaci
90. Dodane przez MIKI, w dniu - 18-01-2009 11:57 00 Trzeba przyznać rację p. Bąkowskiemu .Unia wszystko by chciała żeby całe koszty ponosiło miasto.Pytam się gdzie są inne kluby.Niech działacze żużla ,moze zweryfikuja swoje stanowisko do kontraktów niektórych zawodników.Tu należy szukać rezerw finansowych ,które pokryja część kosztów utrzymania BANDY.
91. Dodane przez walek, w dniu - 18-01-2009 12:58 00 ZDRAJCA!! pozostanie ZDRAJCA!!!!!!!
92. Dodane przez Były Radny, w dniu - 18-01-2009 19:46 00 Panie Prezydencie proszę przestać napełniać kieszenie udziałowcą klubu UNIA, którymi są AGROMIX, DUDA, Super - Pol, Almark - hurtownia papierosów, POLCOPPER - składy złomu pieniędzmi z budżetu Miasta. Spółka miała duży zysk za GRAND PRIX . Panie Prezydencie proszę zapytać Zarząd UNII może Panu ujawnią zyski. Papieram Radnego Bąkowskiego, który zauważył pazernaść Zarządu UNII w wyciąganiu pieniędzy z budżetu Miasta.
93. Dodane przez walkowa, w dniu - 18-01-2009 20:05 00 walek , tylko sie osmieszasz
reklama
94. Dodane przez bronek, w dniu - 18-01-2009 22:27 00 Pewnie karnetu nie dostał albo dostał ale nie na numerowane miejsce
95. Dodane przez Kibic Unii, w dniu - 19-01-2009 09:35 00 Na wszystkich stadionach w Polsce, gdzie takie bandy są: Piła Gdańsk, Wrocław, Częstochowa i na ostatnio nowo wYbudowanym stadionie w Gorzowie koszty budowy bandy i póżniejszej eksploatacji ponoszą kluby nie budżety Mast i tak samo powinno być w Lesznia. W wymienionch miastach kluby ponoszą koszty w 100% a Radny Bąkowski zaproponował aby kosztami budowy bandy podzielić po 50% klub Unia i budżet Miasta. Uważam, że jest to uczciwa propozycja z uwagi na braki w budżecie. Popieram rozsądną propozycję Radnego Bąkowskiego
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.