Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Leszno. Mieszkaniec Leszna poskarżył się nam na działalność punktu zatrzymań zwierząt w leszczyńskim minizoo. Nie mogłem odebrać psa, który mi uciekł – mówi – po kilku dniach dowiedziałem się, że zwierzę zdechło. Nasz słuchacz nie wierzy w tę wersję, podejrzewa, że pies mógł być odsprzedany „na lewo”. Jednak Joanna Nowacka, dyrektor Miejskiego Zakładu Zieleni wyjaśnia, że pies nie został oddany właścicielowi, ponieważ ten się po niego... nie zgłosił.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Co się stało z moim huskym? - pyta pan Paweł, który poprosił nas o pomoc w wyjaśnieniu losów swojej rocznej suczki. Pies uciekł tuż przed świętami Bożego Narodzenia. Zdarzało mu się uciekać wcześniej, ale zawsze wracał - powiedział - jednak gdy po dwóch dniach go nie było, zaczęliśmy go szukać. Poszukiwania nie trwały długo - pies odnalazł się w punkcie zatrzymań przy
minizoo. Tu zaczyna się zagadka.
Gdy chciałem go odebrać, okazało się, że pracownicy nie mają bloczka pokwitowań - mówi pan Paweł - odsyłano nas do MZZ, tam bez pokwitowania nikt nie chciał przyjąć opłaty i koło się zamykało. Zdaniem słuchacza trwało to kilka dni, do 5 stycznia. Wtedy pan Paweł dowiedział się, że pies nie żyje. Zdechł z tęsknoty - mówi. Jednak w tę wersję nie wierzy. Potem już psa nie wiedziałem - mówi - możliwe, że został po prostu sprzedany.
O wyjaśnienia poprosiliśmy Joannę Nowacką, dyrektora Miejskiego Zakładu Zieleni. Rzeczywiście, pies został odnaleziony w Parku Tysiąclecia - mówi - trafił do punktu zatrzymań. Jednak od tego momentu wyjaśnienia różnią się od wersji pana Pawła. Miał on zjawić się nazajutrz po odnalezieniu psa. Poznał go i umówił się z pracownikiem, że na drugi dzień go odbierze - wyjaśnia pani dyrektor - ale nie przyszedł. 31 grudnia do punktu zatrzymań zadzwoniła mama pana Pawła, że to ona po psa przyjdzie po pracy. Także się nie zjawiła - mówi Nowacka - nie wiemy, co się stało. Potem już nikt o psa nie pytał. Dyrektor MZZ potwierdza, że zwierzę rzeczywiście bardzo tęskniło, było osowiałe, a 5 grudnia pracownik znalazł je martwe w kojcu.
Joanna Nowacka zaprzecza, jakoby były jakieś problemy z pokwitowaniami. Dziwi się zwłaszcza postawie właściciela. Wygląda na to , że aż tak mu nie zależało - mówi - szczerze mówiąc powinniśmy go dodatkowo obciążyć za to, że nie zgłaszał się po psa, o którym wiedział, że jest u nas.
Dziś właściciel psa miał spotkać się z dyrektorem zakładu, by wyjaśnić zagadkę. Jednak, jak mówi pani dyrektor, na to spotkanie nie przyszedł. (jad tekst/foto mich)
1. Dodane przez PRAWDA, w dniu - 02-02-2009 14:29 00 WŁAŚCICIEL PSA POWINIEN DOSTAĆ MANDAT ZA NIEDOPILNOWANIE PSA!! A GDYBY PIES UCIEKŁ I KOGOŚ POGRYZŁ LUB ZABIŁ DZIECKO ... TO WTEDY BY SIĘ DO NIEGO NIE PRZYZNAŁ ATERAZ ROBI AFERE
2. Dodane przez PSIARKI, w dniu - 02-02-2009 14:39 00 Tak własciciele psów powinni odpowiadać za czyny swoich pupilków tj za odchody w miejcu publicznym i ataki na ludzi których często się dopuszczają
3. Dodane przez Jaaa, w dniu - 02-02-2009 14:41 00 Jak mandat?! widać ze sie nie znasz na rasach.
4. Dodane przez tak, w dniu - 02-02-2009 14:46 00 TAK POZAGRYZANE ZWIERZĘTA DOMOWE POGRYZIENI LUDZIE TO EFEKT BŁĄKAJĄCYCH SIĘ PSÓW BEZ OPIEKI A WŁASCICIEL MÓWI ŻE "WIELE RAZY UCIEKAŁA" A ON NIEMÓGŁ NAD TYM ZAPANOWAĆ NIEODPOWIEDZIALNY CZŁOWIEK NIE MOŻE MIEĆ PSA BO ZROBI MU KRZYWDE I LUDZIĄ DO OKOŁA
reklama
5. Dodane przez jaaa, w dniu - 02-02-2009 14:47 00 "Zdarzało mu się uciekać wcześniej, ale zawsze wracał" Proponuję jakiś przykładowy mandacik dla własciciela psa za brak należytej opieki i brak zainteresowania
6. Dodane przez Kaniulka, w dniu - 02-02-2009 15:18 00 Po pierwsze pies husky nie jest groźnym psem i nigdy nie ugryzł by człowieka. A w ogóle to nie jest wina właściciela, że pies mu uciekł nie zawsze można psa dopilnować zdarza się, że ucieknie, a te psy bardzo często uciekają. Po drugie, gdyby właściciel psa nie zjawił by się po niego , to na pewno nie nagłaśniał by tej sprawy i nie skarżył by się. Nie wierzę w wersję minizoo, mogli go sprzedać, zwłaszcza, że te psy są warte dużo pieniędzy.
7. Dodane przez ktoś, w dniu - 02-02-2009 16:02 00 Do waszej wiadomości Husky to rasa psów towarzyskich, które nawet rzadko szczekają! A co dopiero mówić o pogryzieniu! Opanujcie się. To, że nie raz pies mu uciekł, to nie znaczy że go nie pilnuje. Ja też mam Huskiego i wiele razy sie zdarzyło że uciekł, chociaż go pilnuje. Się nie wypowiadajcie jak nie macie pojęcia. Wg mnie to nie jego wina, że sprzedali jego psa, a później powiedzieli, że zdechł z tęsknoty. Totalna głupota. Rozumiem, jakby pies był starszy, ale nie roczny.
8. Dodane przez jaga, w dniu - 02-02-2009 16:04 00 Wszyscy wyzywają właściciela, a ja się martwię o biednego zwierzaka... Skoro faktycznie zdechł, to znaczy że nie miał godnych warunków w punkcie zatrzymań... Nie tylko tęsknota byłaby temu winna...
9. Dodane przez Jan K., w dniu - 02-02-2009 16:09 00 pani Nowacka coś knuje - ten piesek to była fajna rasa /. Gdzie tej kobiecie do jej poprzednika dyr, Prozorowskiego... !!! J. K. Belęcin .
10. Dodane przez do kom 6, 7 i podobnych, w dniu - 02-02-2009 16:25 00 Mała wiedza... Husky jest bardzo blisko z wilkiem... Kiedyś na spacerze w lesie z moim wyżłem wybiegły 2 husky`ie (pies i suka) a właścicieli brakowało(?)!!! Wyżeł zwinniejszy wymęczył szybko "kolegów". Pytam jaka reakcja byłaby w przypadku napotkania w lesie matki z dzieckiem??? Dziecko jak się boi podnosi ręce do góry i krzyczy co pies czyta jako atak... Ludzie zanim zaopiekujecie się psem poczytakcie coś o ich potrzebach, nie kierujcie się zasadą bo ładny!!!
11. Dodane przez ciekaweKANIULKA, w dniu - 02-02-2009 16:35 00 CIEKAWE HUSKY TAKI ŁAGODNY??? A KTO POGRYZŁ ROWERZYSTE W RAWICZU NA ULICY MIŁEJ 3 TYGODNIE TEMU???? CZŁOWIEK W SZPITALU 28 SZWÓW!!! BŁĄKAJĄCY SIĘ HUSKY KTÓRY UCIEKŁ NIEODPOWIEDZIALNEMU WŁAŚCICIELOWI A GDYBY TO BYŁO DZIECKO.... PEWNA ŚMIERĆ!!!
12. Dodane przez PIES, w dniu - 02-02-2009 16:45 00 PIES TO PIES NIEWAŻNE JAKIEJ RASY MOŻE BYĆ GROŻNY I NIEOBLICZALNY A WŁASCICIEL MUSI GO PILNOWAĆ I BYĆ ZA NIEGO ODPOWIEDZIALNY
13. Dodane przez ...właściciel pieseczka.., w dniu - 02-02-2009 16:46 00 Nie rozumiem -dlaczego taka krytyka w kierunku szefowej MZZ - jest to b.operatywna kobieta. A pieski??..no trudno - trzeba ich pilnować - to my WŁAŚCICIELE za nie odpowiadamy i powinniśmy się o nie troszczyć!!!!!!! i....za dużo ich biega bez opieki.
14. Dodane przez PRAWDA DO 7, w dniu - 02-02-2009 16:47 00 DO KOMENTAŻA 7 PIT BULLE TEŻ RZADKO SZCZEKAJĄ...POMYŚL
15. Dodane przez kara, w dniu - 02-02-2009 17:21 00 kara za psa który uciekł właqścicielowi powinna wynosić 1000zł za dzień pobytu w schronisku. Wtedy by sie nauczyli pilnować swoich czworonogów które przestałyby uciekać
16. Dodane przez g, w dniu - 02-02-2009 17:48 00 jeśli pies zdechł to niech pokażą mu zwłoki psa
17. Dodane przez nie, w dniu - 02-02-2009 17:58 00 Denerwują mnie komentarze NIE NA TEMAT!!! Ludzie, którzy nie znają się na rzeczy wypisują głupoty! Przecież ten pies nikogo nie pogryzł, więc po co piszecie o pogryzieniu i jakiś mandatach dla właściciela???!!! Należałoby się zastanowic nad tym co tak naprawdę stało się z tym biednym psem! Nie wierzę, żeby zdechł z tesknoty roczny psiak! Nagłaśniajcie takie sprawy!!! Mam nadzieję, że prawda ujrzy światło dzienne!!!!
18. Dodane przez luda, w dniu - 02-02-2009 18:36 00 wiem od znajomego,że psy z minizoo są po dłuższym tam przebywaniu "normalnie" odstrzeliwane
19. Dodane przez hania, w dniu - 02-02-2009 18:38 00 1. na zdjęciu to raczej alaskan malamut a nie huski 2.tłumaczenie ,że nie ma bloczków i nie wydanie psa to jawny kant. A o ile on padł to czemu nie wydano tego co po nim zostało? przecież podobno schroniska nie są bogate a za utylizację się płaci. Z drugiej strony gdyby uciekł mi pies i znalazłabym go w schronisku w życiu nie pozostałby on tam minuty dłużej i nikt nie wykręciłby się brakiem bloczków. 3. "Zdarzało mu się uciekać wcześniej, ale zawsze wracał "- szlag mnie trafia jak czytam takie głupoty. Mam 5 psów i pilnuję ich tak aby nie uciekły. Jak kupuje się psa takiej rasy, to trzeba się zastanowić czy jesteśmy w stanie zapewnić mu należną ilość ruchu. NIEODPOWIEDZIALNOŚĆ i to porażająca.
20. Dodane przez czytelnik, w dniu - 02-02-2009 18:45 00 Moim zdaniem w życiu różnie bywa i pies może uciec. Uważam że schronisko przy Zoo w Lesznie powinno zostać zamknięte Tam są straszne warunki. Co za głupota latania po psa do zoo a opłata w zarządzie zieleni miejskiej. Takiej biurokracji nie prowadzi chyba żadne schronisko. Właściciel zgłasza się po psa i biega w koło Zapewne po godz 15 psa ze schroniska się nie odbierze. a tak nawiasem To ile psów ze schroniska trafia do adopcji ? Mało Więc powstaje pytanie gdzie są te psy? Czy aby w leszczyńskim schronisku psy nie są usypiane?
21. Dodane przez Hubert, w dniu - 02-02-2009 18:54 00 Pani Nowacka kręci!Warunki w zoo i schronisku dla psów są skandaliczne widziałem przez ten wysoki płot warunki w jakich te psy czekają na właściciela.Po kilka sztuk w jednym kojcu,leżą w odchodach,a jedzenie to to co pracownicy wyjmą ze śmietników w mieście.Dzikie zwierzęta bardzo często trafiają na odstrzały dewizowe do Goli.Gdyby pani N posiedziała sobie w klatce niedzwiedzi toby wtedy zmieniła zdanie.Ktos powinien wziąść się za to ZOO!!
22. Dodane przez Kaniulka, w dniu - 02-02-2009 19:07 00 Po co się w ogóle wypowiadacie, że mógł kogoś pogryźć, skoro ten pies zdechł. Nie współczujecie właścicielowi, ani nie szkoda wam psa. Brak słów, ludzie myślą tylko o sobie, a przecież akurat ten pies nikomu krzywdy nie zrobił. Co niektórzy mówią, że właściciele psów, które uciekną, powinni płacić karę. A jeżeli wam by się zdarzyło, że pies by uciekł z jakiejś przyczyny, to wtedy byście twierdzili, że gdzie tam, kara wam się nie należy...
23. Dodane przez Daria, w dniu - 02-02-2009 19:48 00 Sama posiadam psa tej rasy są bardzo miłe nie gryzą i do ludzi obcych podchodzą bardzo kochającą
24. Dodane przez Jojne Oksner, w dniu - 02-02-2009 20:26 00 Tak. Widziałem. Psy są rozstrzeliwane z ckmu. A potem sprzedawane. Nieraz nawet po kilka razy.
Swoją drogą niezły koleś. Niby do psa tęskni, a nie był w stanie odebrać go odebrać. Niezły obciach.
25. Dodane przez łukasz, w dniu - 02-02-2009 20:27 00 puenta powyższych jest następująca: dlatego lepiej mieć kota - jak moja bazyl KOTY RZĄDZĄ!!!
26. Dodane przez 666, w dniu - 02-02-2009 20:41 00 NA BANK ZJEDZONY
27. Dodane przez PRZYJAĆIEL KAŻDEGO CZWORONOGA, w dniu - 02-02-2009 21:18 00 Nie wierze w wersje minizoo Móśi pan walczyć pies żyje jestem o tym przekonana Prosze niech pokażą ćiało tego pieska Złoszczą mnie ludzie którzy wypisują bzdury nie na temat Włascićelowi życze żeby odzyskał swojego psa Psy są bardzo mądrymi zwierzętami są nawet przewodnikami nie widomych
28. Dodane przez karać, w dniu - 02-02-2009 21:58 00 kara za psa który uciekł właścicielowi powinna wynosić 1000zł za dzień pobytu w schronisku. Wtedy by sie nauczyli pilnować swoich czworonogów które przestałyby uciekać
29. Dodane przez 666, w dniu - 02-02-2009 22:20 00 PROSZE SZUKAC W RESTAURACJI ORIENTALNEJ NA NOWYM MANHATANIE
30. Dodane przez zocha, w dniu - 02-02-2009 23:04 00 zapraszam pod Strzyżewice tam można zbić kasę na bezmyślnych właścicielach psów
31. Dodane przez DO PSIARKÓW, w dniu - 02-02-2009 23:05 00 JAK ZWYKLE WŁAŚCICIELE PSÓW BAGATELIZUJĄ ZACHOWANIA PSÓW " ONE KOCHAJĄ LUDZI NIKOGO NIE UGRYZĄ... ITD ITP" PSY ATAKUJĄ I GRYZĄ A NAWET ZABIJAJĄ LUDZI KONIEC KROPKA
32. Dodane przez PODATKI, w dniu - 02-02-2009 23:09 00 PROSTE NAŁOŻYĆ PODATKI NA WLAŚCICIELI PSÓW!!!! BĘDZIE KASA NA SCHRONISKA I MANDATY WYSOKIE ZA PSIE KUPY NA CHOBNIKACH I TRAWNIKACH A KARE WIĘZIENIA ZA BRAK SMYCZY I KAGAŃCA BO TO ZAGROŻENIE DLA LUDZI
33. Dodane przez QQQ, w dniu - 02-02-2009 23:10 00 jakby moj pies trafil w to miejsce to stanelabym na rzesach aby go zabrac do domu...ale to ze psy nie maja tam najlepszych warunkow jest niezbitym faktem...wywalczylismy dla misiow walczmy o psy...i tu peosba do Pani Dyrektor zeby zaczela dzielec...
34. Dodane przez czytelnik, w dniu - 02-02-2009 23:38 00 Fakt jest taki że Schronisko w Lesznie chyba nie miało żadnej kontroli wszystko dzieje się po cichu. Co prawda psy mają jedzenie w postaci odpadów ze sklepów nie jest to jedzenie typowe dla diety psa. Miasto zobowiązane jest zająć się bezpańskimi zwierzętami w humanitarny sposób.I ta kwestia nie podlega dyskusji A co do psa który uciekł właścicielowi to czysty przypadek. Często zdarza się że pies ucieknie i znajdzie się w schronisku. śmierć psa powinna zostać wyjaśniona powinna być jakaś dokumentacja weterynarza który sprawuje opiekę nad schroniskiem Również pokwitowanie z utylizacji danego osobnika. To sprawa do wyjaśnienia. Miejmy nadzieję że problem psów w schronisku w Lesznie zostanie wyjaśniony Współczucia dla właściciela psa.
35. Dodane przez olo, w dniu - 02-02-2009 23:54 00 słyszałem, że poszedł do chińskiej na kebab
36. Dodane przez miki, w dniu - 03-02-2009 05:29 00 Surowy mandat dla właściciela psa , za niedopilnowanie .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
37. Dodane przez Jan K., w dniu - 03-02-2009 10:31 00 Będąc na spacerze w naszym Parku 1000-Lecia stwierdzam że pieski w tzw punkcie zatrzymań - przetrzymywane sa w bardzo złych warunkach higieniczno-sanitarnych. Jest to tzw wykańczalnia zwierząt . Zawiadamiamy o tym Tow. Opieki nad Zwierzętami w Poznaniu. Będzie w lutym wizytacja . Pani Nowacka - jakby zapomniała o swoim podstawowym obowiązku. Pozdrawiam Jan K. (LO Przyrody)
38. Dodane przez magda, w dniu - 03-02-2009 11:02 00 ale prosze Was zrozumcie , własciciel nie ma wpływu na to czy pies ucieknie czy nie.Mówię dokładnie o Huskych oraz o Alaskanach Malamutach.Taki pies nie może byc zamykany ani w domu ani w kojcu,ponieważ całe osiedle nie zasnie.Pies strasznie wyje kiedy jest zamknięty. Tak wiec w nocy biega na podworku..i co robi? nawet jesli nie ma mozliwosci uciekniecia.Podkopuje się i ucieka .
reklama
39. Dodane przez :), w dniu - 03-02-2009 11:44 00 Cyt. :"dlatego lepiej mieć kota - jak moja bazyl " ----------------- Lub Alik
40. Dodane przez Do 38, w dniu - 03-02-2009 11:48 00 Fajne , nawet, gdy nie ma możliwości ucieczki to... ucieka. Czyli jednak - tak na logikę - ma tę możliwość? Bo inaczej byłby cudotwórą... I to nie tylko z obietnic, ale także w kwestii działań
41. Dodane przez PRZEKRET I TYLE!!!!!!!!!!!, w dniu - 03-02-2009 11:56 00 PODEJRZEWAM ZE TAM TAKIE WALKI CHODZA ZE HO...HO...PSY TO BARDZO CHODLIWY TOWAR ZWLASZCZA MLODE RASOWE.CI PRACOWNICY NIE SA MUCHAMI PASIENI.A KTO WIE CZY PALCY NIE MACZALI WYSZSI URZEDNICY
42. Dodane przez ktoś, w dniu - 03-02-2009 12:11 00 dokładnie...te psy potrafią nawet przeskoczyć wysoki płot.
43. Dodane przez SLUCHACZKA, w dniu - 03-02-2009 13:53 00 do komentarza 32.WIDAC NIEJESTES POINFORMOWANY O TYM ZE PODATKI OD POSIADANIA PSOW PŁACI SIE OD KILKU LAT W LESZNIE A CO ROBIA Z TYMI PIENIĘDZMI SPYTAJ SIE W URZĘDZIE MIASTA A NIE PIERNICZ GLUPOT A MANDATY TO NIECH DAJA WSZYSTKIM NAWET TYM CO ROBIA SOBIE PUBLICZNA TOALETE W PARKACH ALBO NA OSIEDLACH A NIE TYLKO ZA PSY
44. Dodane przez do kom.32, w dniu - 03-02-2009 14:46 00 NA SMYCZ TO NAJLEPIEJ CIEBIE,A NAWET ZAŁOŻYŁBYM KAGANIEC,NIE JSTEŚ MIŁOŚNIKIEM ZWIERZĄT,TO JUŻ IDZIE WYCZUĆ,A TACY LUDZIE SĄ RÓWNIEŻ ASPOŁECZNI.
45. Dodane przez DO 44, w dniu - 03-02-2009 15:36 00 A MIŁOŚNICY PSÓW NIE DBAJĄ O DZIECI I SĄ NIECHLUJNI
46. Dodane przez NNNN, w dniu - 03-02-2009 15:45 00 WIĘCEJ CHAŁASU O PSA NIŻ O CZŁOWIEKA PARANOJA
47. Dodane przez DO SŁUCHACZKI, w dniu - 03-02-2009 15:49 00 TO PSICH ODCHODÓW JEST PEŁNO NA ULICACH CHODNIKACH I TRAWNIKACH NAWET NA RYNKU NICZEGO NIE USZNUJĄ W POLSCE PSY TO ŚWIĘTE KROWY
48. Dodane przez do 40!, w dniu - 03-02-2009 16:17 00 Nawet jesli nie ma mozliwosci wg własciciela..
płacą Ci za czepianie się ludzi?
49. Dodane przez psie kupy, w dniu - 03-02-2009 16:37 00 W Japoni dobrze płacą za zdjęcia zanieczyszczających ulice psów w tle z właścicielem i problem zniknął. Jest to sposób na walkę z bezrobociem i braki w kasie miejskiej.
50. Dodane przez S., w dniu - 03-02-2009 17:21 00 Jejku co ludzie nie nawypisują!! wogóle się nie znają, nie interesują psami schroniskowymi, a potrafią tylko narzekać i obrażać innych, którzy starają się pomóc skąd informacja, że dostają resztki??????????? że są odstrzeliwane??????? Niektórzy to mają BUJNĄ wyobraźnię. Faktem jest to że pieski nie mają żle w punkcie zatrzymań psów, a miałyby lepiej gdyby nie nieodpowiedzialni ludzie którzy je tam oddają!!!!!!!
51. Dodane przez Maksymilian, w dniu - 03-02-2009 17:33 00 przecierz to skandal jest to bardzo smutne
52. Dodane przez joanna, w dniu - 03-02-2009 22:16 00 Pies zdechł z tęsknoty...nie daję rady. Pynkt zatrzymań!? Brak słów!!!!! Nieważne jaki jest właściciel- czy odpowiedzialny czy też nie- w tym przypadku to kwestia o mniejszym znaczeniu. Istotne jest, że to miejsce to pseudo schronisko. Władze miasta juz dawno mogłyby coś w tej sprawie zrobić. Koniecznie!
53. Dodane przez BĘDZIE KONTROLA..., w dniu - 04-02-2009 08:36 00 Bardzo dziękujemy Państwu za w/w informacje - dokonamy oględzin Schroniska dla Zwierząt w Lesznie .STANISŁAW O., Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami.(Oddział Okręgowy w Poznaniu )Pozdrawiam Państwa.
54. Dodane przez brawo!!!!!, w dniu - 04-02-2009 12:04 00 bardzo dobrze Panie Stanislawie gratuluje!!
55. Dodane przez Huskaczka, w dniu - 06-02-2009 18:51 00 zgadzam się z komentarzem nr.7 Też mam Huskiego te psy są niegroźne! A wogole ciagnie je natura wkońcu to pół wilki!!!To nie wina właściciela że mu pies uciekł!!!!
56. Dodane przez ona, w dniu - 06-02-2009 22:12 00 zgadzam sie z 55 poniewaz rowniez posiadam psa rasy husky nie sa to psy grozne,ale maja sklonnosci do uciekania.A co do tego ze pies umarl z tesknoty jakos mi sie wierzyc nie chce,to moj 3 pies tej rasy i sa to psy ktore przyzwyczajaja sie do innych wlascicieli gdy je np ktos przygarnie!wiec watpie w wercje pani drektor...aaa co do wlasciciela ze wiedzac o sklonnociach psa powinien lepiej zabiezpieczyc posesje a nie kierowac sie mysle ze pies zaraz wroci !
57. Dodane przez balbina, w dniu - 12-02-2009 01:51 00 Własciciel po prostu nie był z psem az tak zżyty skoro wiedzącże już inie pierwszy raz uciekał nie dopilnował odpowoiedniego zabezpieczenia. Ale nie winie go za to - trzeba miec zrozumienie. Za to Pani Nowacka chyba coś kreci. A to że po pietnastej znikimsienic nie zalatwi to normalne. Ale skoro pisek odszedł do Manitou to co znimzrobiło zoo - przecież jest ustawa o utylizacji a co oni robia z psami po które sie nikt nie zgłosi w przeciągu 14 dni - wystarczy przejśc wkolło schroniska i zobaczyc jak sie ziemia zapada. Akurat w przypadku właściciela tego psa nie ma dowodów konkretnych na to jak było ale można przecież dokonac wizytacji wyższych organów. Popieram poprzednich internautów - pani Nowacka niech dwie doby pobędzie w klatce misiów - dla otrzeżwienia umysłu - wydaje mi się że bredzi bo nie przypuszczam, żeby facet szukający swojego psa, znalazłszy go wreszcie nie chcial go odebrac. Więc z tymi kwitkami to pewnie prawda. Widocznie sie komuś suczka spodobała albo było na nią inne zapotrzebowanie.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.