Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
30
Kwietnia 2025
Środa
Imieniny obchodzą:
Bartłomiej,
Chwalisława, Jakub,
Katarzyna, Lilla,
Marian
Do końca roku 245 dni.
Start arrow Kościan arrow Żona poszukiwanego ma ochronę

Żona poszukiwanego ma ochronę

Żona poszukiwanego ma ochronę

04.02.2009. Radio Elka, Michał Wiśniewski
thumb_machcin.jpgKościan. Śledztwo w sprawie podwójnego mordu w Machcinie przejęła od kościańskich policjantów specjalnie powołana grupa śledcza z Poznania. Wciąż nie ma żadnych informacji świadczących o miejscu pobytu podejrzewanego Jana Szymaniak. Jak udało nam się dowiedzieć, pod specjalną ochroną jest żona poszukiwanego. Za gwałt na niej mężczyznę skazano na początku roku.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Poszukiwania Jana Szymaniaka z Biskupic trwają od poniedziałku. 32 latek zapadł się pod ziemię. Ukrywa się już od ponad miesiąca, czyli na długo przed zabójstwem. Od stycznia szuka go policja w związku z wyrokiem za gwałt na żonie (są w trakcie rozwodu).

To właśnie ta sprawa mogłaby być motywem zbrodni w Machcinie. Zabita Karolina D. była siostrą żony Szymaniaka. Zamordowany Arkadiusz K. był konkubentem Karoliny D. Oboje zeznawali w procesie przeciwko Szymaniakowi. Został on skazany na trzy lata za gwałt.
Sąd zwolnił go wówczas z aresztu. Krótko potem po zażaleniu ofiary decyzję aresztową przywrócono, ale skazany zniknął.

Teraz akcje poszukiwawczą przejęła od kościańskiej policji specjalnie powołana do sprawy grupa w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Poznaniu. - Są policjanci zajmujący się wyłącznie ta sprawą. Każdy z nich ma doświadczenie w takich sprawach - mówi Andrzej Borowiak, rzecznik prasowy komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu.

Mimo zaangażowania specjalnych sił policji do dziś śledczy nie namierzyli Jana Szymaniaka. Nie wiadomo nawet czy przebywa on wciąż w Polsce. Gdyby jednak policja miała jakąkolwiek wiarygodną informację o tym, że jest za granicą, bo wystąpiono by o europejski nakaz aresztowania. Tymczasem za 32 latkiem nie ma nawet listu gończego. Zdjęcia i apel w mediach nie mają charakteru klasycznego listu gończego. Jaką strategię przyjmuje więc policja? - My nie mówimy, że to ten mężczyzna z cała pewnością odpowiada za podwójne zabójstwo. Na pewno ma z nim związek i dążymy do jego przesłuchania - mówi Borowiak. Pytany o to, czy złagodzenie stanowiska nie ma być tylko wabikiem na poszukiwanego odpowiada. - To na razie podejrzewany, a nie podejrzany. Nie ma wobec niego zarzutów. Gdyby była pewność, że to on jest zabójcą to prokurator mógłby postawić mu zarzuty zaocznie i ścigać listem gończym - mówi Borowiak.


Brak takich zarzutów może świadczyć o tym, że sprawca nie zostawił na terenie morderstwa żadnych śladów biologicznych. Niewykluczone są odciski palców, ale nie muszą one wskazywać na to, że to Szymaniak pociągał za spust. Mogą jedynie świadczy, że był w Machcinie w budynkach stajni i mieszkaniu. Policja jednak nie wycofuje przypuszczeń, że poszukiwany 32 latek ma broń ostrą.

Osobą potencjalnie zagrożoną jest więc żona poszukiwanego mężczyzny. Jeśli prawdopodobną wersją jest motyw zemsty (za obciążające Szymaniaka zeznania w sprawie gwałtu) to właśnie żona mężczyzny mogłaby być kolejną, na której szukałby wendety. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy, że policja objęła kobietę i jej bliskich specjalną ochroną. O jej szczegółach śledczy nie mówią nic. - Dla bezpieczeństwa tych ludzi - podkreślają. (mich)
 
Komentarze (88)
1. Dodane przez zuzia, w dniu - 04-02-2009 11:45 0 0
szukajcie go,bo naprawdę ludzie boją się wychodzić z domów... :x
2. Dodane przez zuzia, w dniu - 04-02-2009 11:46 0 0
..przecież to jakiś żart,ludzie nie zapadają się pod ziemię ot tak...
3. Dodane przez monika, w dniu - 04-02-2009 11:48 0 0
On może być już wszędzie!!Popieram kom.1
4. Dodane przez a, w dniu - 04-02-2009 12:05 0 0
Niiezle zamieszane zgwalcil zone to co nie wiedziala za kogo wychodzi???Tak to jest jak laska leci na kase lub dobry sex....;) Poza tym to Ci dwoje jakos nie sformalizowali zwiazku....dlaczego???Nie wydaje wam sie to dziwne???Moze w zyciu ofiar nalezy szukac motywu???Poza tym to uwazam ze ten podejrzewany tego nie zrobil....wlasnie dlatego ze jest pierwszym podejrzewanym!!!!mysle ze ktos inny mogl miec w tym zabojstwie interes a podejrzewany jest tylko kozlem ofiarnym!!!zobaczcie na wspisy juz go wszyscy osodzili!!!a dziwicie sie ze sie ukrywa???Sad od razu tez go skarze za to ze juz mial wyrok....zgwalcil zone rozumiem dobrze ze nie oskarzyla go o to w noc poslubna!!!Prawo mamy jakie mamy laska moze oskarzyc o gwalt kogo chce i tak zawsze wychodzi na jej korzysc!!!!Nie mowie o prawdziwych gwaltach bo takim bym genitalia wyrwal
5. Dodane przez gostyniok, w dniu - 04-02-2009 12:13 0 0
to prawdziwy bandyta, ale najgorsze że już sa jakieś wątpliwości czy to on! MYŚLE ŻE WIECEJ W MEDIACH POWINNO SIĘ POKAZYWAĆ JEGO ZDJECIE TO PODWÓJNE ZABÓJSTWO PRZECIEŻ!
reklama
6. Dodane przez KINIA, w dniu - 04-02-2009 12:24 0 0
Jeśli ta rodzina ma ochronę to dobrze. Jednak on i tak może chcieć się mścić. To tragedia której nie można mu odpuścić. On nie może zabijać niewinnych :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry
7. Dodane przez boje się..., w dniu - 04-02-2009 12:26 0 0
A dlaczego nie nagłośniono sprawy poszukiwania go miesiąc temu... bo to od miesiąca poszukuje go policja??? Śmieszne jest to nasze prawo .... gdyby im nie zwiał nie zabiłby tych ludzi! :cry
8. Dodane przez ???????, w dniu - 04-02-2009 12:27 0 0
Gdzieś w jakimś artykule pisano, że z miejsca przestępstwa odjechał samochodem zamordowanych. Dlaczego więc nie poda się do publicznej wiadomości marki auta i numeru rejestracyjnego.
9. Dodane przez ania, w dniu - 04-02-2009 12:29 0 0
wszyscy mamy nadzieje ze nie długo go złapiecie bo wszyscy w okolicy boją sie wychodzic
10. Dodane przez ja 5, w dniu - 04-02-2009 12:30 0 0
współczuje tej żonie zgadzam się z kom. 1i 2
11. Dodane przez przestraszona, w dniu - 04-02-2009 13:02 0 0
naprawdę strach, mieszkam w okolicy...boję się wychodzić z domu, siedzieć w pracy - cały czas drze, gdy ktoś wchodzi przez drzwi tu gdzie pracuję...to okropne!!! 
Żona podejrzanego musi przezywać koszmar!!! Niech ktoś coś zrobi, pomoże, tak się nie da... :cry
12. Dodane przez magdalena, w dniu - 04-02-2009 13:03 0 0
Czegos nie rozumiem maz zgwalcil zone, siostra KAROLINA zabiera dzieciom ojca i zonie meza. Gdzie tu jest milosc do drugiego czlowieka. Natomiast zabraklo w rodzinach wiary i dekalogu tak naprawde modlitwa gory przenosi i wcale nie musi sie tak tragicznie konczyc.Szkoda ze koscioly sa puste co jest dla nas tak bardzo wazne i potrzebne wiara,nadzieja i wieksza milosc.
13. Dodane przez do kom. 4, w dniu - 04-02-2009 13:04 0 0
Człowieku lecz się :( takie głupoty Może w Koscianie cię przyjmą :( zastanów się nad sobą :sigh
14. Dodane przez do "a", w dniu - 04-02-2009 13:08 0 0
a co Ty mozesz wiedziec o tym?? widać jaki z Ciebie facet...
15. Dodane przez nika, w dniu - 04-02-2009 13:14 0 0
do kom.4 czlowieku idz sie leczyc to ze byla jego zona nie oznacza ze nie mogl jej zgwalcic a pozatym chyba nie doczytales byli w trakcie ROZWODU o ile wiesz co to znaczy
16. Dodane przez koikoi, w dniu - 04-02-2009 13:21 0 0
strach z domu wychodzić a nawet strach w domu siedzieć  
to człowiek nieobliczalne  
strach w dzień a co dopiero w ieczór i noc  
szukajcie tego mordercy :sigh :cry
17. Dodane przez B, w dniu - 04-02-2009 13:25 0 0
Popieram kom 13 .Ludzie co wy piszecie za bzdury!!!!!!
18. Dodane przez kpw, w dniu - 04-02-2009 13:26 0 0
a co do samochodu kolego z kom.8 to policja juz znalazła auto ofiary wiecniema potrzeby mówic o aucie
19. Dodane przez jaaaaaaaaaa, w dniu - 04-02-2009 13:27 0 0
ci co Go nie znaja niech sie nie wypowiadaja > mieszkam wioske odok i wiem jakim był facetem to zona i bratowa zrujnowały mu zycie!!! facet był prostym człowiekiem i nie potrafił sobie chyba ztym poradzic. Przede wszystkim jego zdjecie nie mowi prawdy o nim. był zadbany i schludny i przy kasie o zona ze szwagierka zepsuły mu zycie . taka prawda. zreszta moim zdaniem wszyscy sa winni. mozna powiedziec ze jedno wielkie kur...... szkoda faceta , kiedys był ok. a teraz ??? pewnie juz go nie ma
20. Dodane przez beata, w dniu - 04-02-2009 13:33 0 0
do komentarza nr 12 co za bzdura z tym kościołem co to ma wspólnego z morderstwem?ilu to morderców było wzorowymi obywatelami?jeśli jest niewinny to po co się ukrywa?ktoś z czystym sumieniem tego robić nie musi!!!a skoro dostał 3 lata więzienia to jak to możliwe,żę zwolniono go z aresztu???
21. Dodane przez Igipigiel, w dniu - 04-02-2009 14:10 0 0
Do komentarza nr 4. Jesteś wyjątkowym (...). Skąd możesz wiedzieć jak było u nich przed ślubem. Może zaczerpnąłeś wzór z własnego życiorysu.
22. Dodane przez jaaaaaaaaa, w dniu - 04-02-2009 13:57 0 0
ZGWAŁCIŁ ZONE ??? 
SKAD WIESZ??? BYŁES TAM? 
DZIWNE ZE SPRAWE DO SADU WNIOSŁA SZWAGIERKA A NIE ZONA ? 
CHCIAŁ GO OSKUBAC Z KASY ALE SIE NIE DAŁ I MUSIAŁY WYMYSLIC COS INNEGO .....
23. Dodane przez Jarosław Ł, w dniu - 04-02-2009 14:16 0 0
zwolniono go z aresztu bo jest niewinny - brak dowodów
24. Dodane przez do jaaaaaa, w dniu - 04-02-2009 14:19 0 0
do jaaaaaaaa! A ty skąd wiesz,że nie zgwałcił? Też tam byłeś?
25. Dodane przez piotr, w dniu - 04-02-2009 14:37 0 0
poszukiwany tego nie zrobił, zapytacjie żonę Arka :?
26. Dodane przez ...X..., w dniu - 04-02-2009 14:50 0 0
wszyscy głupoty piszecie!!! Nie wiecie jak było naprawde! 
Wiec po Co sie wypowiadacie! :?  
ja nie jestem za nim, ani za wami, bo nie znamy prawdy jak było naprawde!
27. Dodane przez olo, w dniu - 04-02-2009 14:55 0 0
a ty skad wiesz wszystko z kom 23
28. Dodane przez zzzzzzzzzzzz, w dniu - 04-02-2009 15:18 0 0
ja tez nie do końca wierze że to on zabił swoją szwagierke.nawet policja na 100% niemoże tego powiedzieć a wszyscy go osądzaja
29. Dodane przez lolek, w dniu - 04-02-2009 15:36 0 0
Mamy idealny przykład na działalność sądów, sąd wypuszcza na przepustki, przedterminowe zwolnienia, a goście wychodzą i mordują!! Kto w tym przypadku za to odpowie???!!!
30. Dodane przez obserwator, w dniu - 04-02-2009 15:57 0 0
.....dziwaki!!!!!!!!!!! skoro facet zniknął miesiąc temu, po tym gdy go zwolniono z aresztu, to jakim cudem mógł zabić?! czy widział go ktoś w okolicy w tym czasie?! moze facet miał dosyć i czmychnął za granicę zaraz po wyjściu??.a może i jego ktoś sprzatnął, by mieć możliwość zatrzec ślady i zgonić całą winę na niego ?????????!!!!!!!! 
Skąd u was wszyscy niedouczeni mądralińscy ta pewność, że to ten facet jest zabójcą?! a co gdyby się okazało, ze to nie on?!?!  
nie wpadliście na to, że taka prezentacja wizerunku podejrzanego, moze być np wabikiem?! 
więcej zdrowego rozsądku życzę .
31. Dodane przez ***, w dniu - 04-02-2009 16:06 0 0
do kom.29 nie zostało mu to udowodnione że to on zabił więc nie pisz głupot że wychodzi na wolność i morduje!!!
32. Dodane przez MARTA, w dniu - 04-02-2009 16:21 0 0
JAK BY NIE MIAŁ NIC NA SUMIENU TO BY NIGDZIE NIE UCIEKAŁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
33. Dodane przez didix, w dniu - 04-02-2009 16:31 0 0
Ja znałam tych ludzi, szkoda ich a tego morderce to niech jak najszybciej znajdą i wsadzą za kratki na dożywocie, należy mu nsie :cry :sigh :cry :sigh :cry :cry :cry szkoda tych ludzi naprawdę :cry :cry :cry :cry :cry
34. Dodane przez do kom.30, w dniu - 04-02-2009 16:32 0 0
do kom.30 to dlaczego jego odciski palców zaleziono w posiadłości? Dlaczego skradzione auto znalazło się pod jego rodzinnym domem? I w końcu, dlaczego to nie mógłby być oo, skoro tylko on się odgrażał? Skoro zależałoby mu na spokoju i prawdzie, to dlaczego dla świętego spokoju nie stawiał się na komendzie? Byłoby wszystko ok? Dlaczego, jeśli policja chce go tylko przesłuchać, on mimo wszystko się ukrywa? I kto tu jest niedouczony???? Życzę mądrości na przyszłość!
35. Dodane przez ciekawska, w dniu - 04-02-2009 16:45 0 0
czy to prawda ,ze byli w trakcie rozwodu i obie siostrzyczki namotaly aby caly majątek przejąc . Tylko im nie wszystko po mysli poszlo ??? Jeżeli gwałt był zlosliwym pomowieniem a resztę tez ktos zrobił , to ciekawe kto teraz na tym zyska. Czyżby ta uciśniona i tak mocno chroniona żona !!!!!!! :( :( :( :( :( :(
reklama
36. Dodane przez obserwator, w dniu - 04-02-2009 17:34 0 0
do kom.34: 
myslę, ze morderca dobrze to zaplanował, czyli na pewno wiedział gdzie podejrzewany o zabójstwo zostawiał ślady....... a samochód pod domem?? pomyśl, gdybys był mordercą, czy odjechałbyś z miejsca przestepstwa i zaparkował w pobliżu własnego domu??! 
a może to morderstwo było zaplanowane, a więc potencjalny zabójca stworzył "poszlaki" i inne dowody, by w pierwszym odruchu każdy pomyślał o tym gościu co zniknął.  
wcale nie twierdzę, że ten gość ze zdjęcia jest niewinny, ale ludzie, nie ma na to zadnego DOWODU, że to on!!!!! 
tu potrzebna jest chłodna kalkulacja i niezbite dowody przestęstwa.
37. Dodane przez Domin, w dniu - 04-02-2009 17:38 0 0
Z nieoficjalnego żródła wiem że on już im wcześniej groził że ich spali żywcem!!!!! 
Nie chcieli mu powiedzieć gdzie jest siostra Karoliny czyli jego żona to ich zabił!!!!!!
38. Dodane przez xxx, w dniu - 04-02-2009 18:11 0 0
Policja szuka JANA SZYMANIAKA , a nie jakiegoś Jana Sz. Jan Szymaniak jest poszukiwany i podejrzewany , a nie podejrzany. Podejrzanym zostanie gdy prokurator postawi mu zarzuty, wtedy zostanie Janem Sz.  
Wiec wstrzymajcie sie ze skazywaniem ludzi.
39. Dodane przez P_p, w dniu - 04-02-2009 18:33 0 0
:zzz 8) :p masakra do czego ludzie są zdolni z zemsty :eek
40. Dodane przez aa, w dniu - 04-02-2009 18:34 0 0
Uaktywnili się wiejscy mądrale, co to wszystko wiedzą / tzw.chłopska mądrość /.Ręce opadają.
41. Dodane przez jjj, w dniu - 04-02-2009 18:37 0 0
ej,ciekawska,ty wsiuro,u ciebie tylko majątek się liczy,jak u wszystkich wsiur!!!!!!!?????????????
42. Dodane przez ewucha, w dniu - 04-02-2009 19:03 0 0
Popieram komentarz 30....Trochę to wszystko za łatwe i proste......może ktoś faktycznie uknuł intrygę.....wiedząc,że pójdą za nim jak po sznurku.... A poza tym uznaliście go winnym i już skazujecie na śmierć....kto wam dał do tego prawo?
43. Dodane przez mayk, w dniu - 04-02-2009 19:04 0 0
ludzie przestańcie sie bac ten sie boi co broi  
A jak już tyle wiecie to napiszcie kto po nim dziedziczy
44. Dodane przez m.k., w dniu - 04-02-2009 19:08 0 0
do kom.4 Weź się uderz człowieku porządnie w głowę! Co Cię to obchodzi,że ktoś nie sformalizował związku??!! WOLNY KRAJ!! I co Ty sobie wyobrażasz ,że mając żonę można ją krzywdzić???!! I to się nie zaliczy jako gwałt??!! Taki z Ciebie psycholog, że poznajesz ludzi w jedną chwile? Otóż CZŁOWIEKA NIE DA SIĘ POZNAĆ PRZEZ CAŁE ŻYCIE!!! Ty jakiś pokręcony jesteś!! :upset
45. Dodane przez gag, w dniu - 04-02-2009 19:23 0 0
Wszyscy odadzili tego czlowieka. Malo jest prawdopodobne, że to on. Jest to zbyt doskonala zbrodnia. Wczesniej przygotowana solidnie zbrodnia. To bardziej wygląda na zawodowców. Nie zostawiono zadnego biologicznego sladu. Sprawnie posłużono sie krotka bronia. Tylko 3 strzały na zabojstwo dwojga ludzi. Czy tak sprawnie zrobilby to zwykly amator ze wsi. Wiele tu zagadek. Tam gdzie sa duże pieniadze, palace, drogie konie, to czesto I dochodzi do porachunkow. Może ten Jan SZ to zly trop.
46. Dodane przez ANNA, w dniu - 04-02-2009 19:47 0 0
DO KOM.4. MYSLISZ ZLE O GWAŁCIE NA ŻONIE, BO MĄŻ MOŻE ZGWAŁCIC ŻONE JESLI ZMUSZA JA DO TEGO A ONA NIECHCE TO JEST GWAŁT !!! PRZECZYTAJ NIEBIESKA KARTĘ OD POLICJI TO ŚIE DOWIESZ JAKIE SĄ PARAGRAFY GDY WYSTĘPUJE PRZEMOC W RODZINIE ,!!! A POTEM KOMETUJ.NIE ZNALAM TYCH LUDZI ALE WINNA LEZY PO OBU STRONACH , TAK MYSLĘ.
47. Dodane przez dziadzia, w dniu - 04-02-2009 19:54 0 0
no brawo polskie sądy. Brawo polskie prawo. Niedawno w podobnym przypadku angielski sąd skazał gościa za podobne przestępstwo na dożywocie, a u nas proszę;3 lata i chodzenie luzem po świecie aż się tam coś uprawomocni. Szanowna pani prezes Dodot już powinna złożyc rezygnację!!!!
48. Dodane przez xxxxxxx, w dniu - 04-02-2009 19:54 0 0
ochrona się jej przyda
49. Dodane przez do kom.36, w dniu - 04-02-2009 20:18 0 0
do kom.36: 
Może i masz rację, ale trzeba też wziąć pod uwagę to,że takie prymitywne postępowanie mordercy,jak zostawienie auta ofiary pod własnym domem, ma tak na prawdę na celu zmylenie "uwagi" policji. Większość ludzi w tym także policji wyda się to tak samo prawdopodobne jak Tobie. Może w ten sposób morderca chce odwrócić uwagę policji od własnej osoby?
50. Dodane przez jajaja, w dniu - 04-02-2009 20:18 0 0
do komentarza 40 !!! 
a czy ludzie ze wsi są jacyś gorsi?!  
nieprawda! pomyłka! są o wiele lepsi niż miastowi, po 30 latach mieszkania w mieście przeprowadziłam się na wieś, i stwierdzam że są tam bardzo mili i uprzejmi ludzie! 
a co do tego morderstwa to się nie wypowiadam, bo już się z tym wszystkim pogubiłam. :( 
 
[*] [*]
51. Dodane przez do aa, w dniu - 04-02-2009 20:22 0 0
do aa:jeśli jesteś lepszym mądralą to wypowiedz się sam na ten temat, a nie krytykujesz ludzi mieszkających na wsi!!!!! Zauważ, że więcej takich przestępstw dzieje się w miastach!!! I kto jest bardziej niepoczytalny?
52. Dodane przez szerlok, w dniu - 04-02-2009 20:59 0 0
Ttu nie chodzi o miastowych czy wsioków.Nie o to kto gorszy, kto lepszy, kto cwany, kto głupi. W ogóle nie wiadomo o co chodzi. A jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze.
53. Dodane przez wiesniak, w dniu - 04-02-2009 21:00 0 0
popieram komentarz 50
54. Dodane przez obserwator, w dniu - 04-02-2009 21:06 0 0
do kom.49. nie wydaje mi się, ze morderca (czyli w tym konkretnym przypadku podejrzewany Jan.sz byłby w stanie tak chłodno i prymitywnie kalkulować i iść na zmyłkę policji, by auto parkować pod domem. Po takim czynie, to nawet zawodowiec może dostać szoku i wówczas kieruje się odruchami bezwarunkowymi, czyli ucieka jak najdalej i zaciera ślady, a nie pozostawia po sobie cokolwiek.
55. Dodane przez xxxxxx, w dniu - 04-02-2009 21:09 0 0
czytając niektóre komentarze jestem zszokowana.czasy średniowiecza dawno się skończyły dot.kom.35.co cie człowieku obchodzi życie prywatne ludzi którzy są razem bez ślubu,jeżeli nie układa się w małżeństwie to w imię czego mają się razem męczyć.a jeżeli chodzi o kom.12 to są kompletne bzdury-taka tragedia a ty człowieku sam nie wiesz co piszesz.nikogo nikt prawa nie ma osądzać najlepiej niech każdy z tych którzy wytykają sprawy prywatne zycia zamordowanych i ich rodzin zajrzy do swego gniazda.zgadzam się z tymi którzy uważają że jeżeli jest niewinny to dlaczego się ukrywa.popieram aby wprowadzono karę śmierci :sigh :sigh :sigh :sigh
56. Dodane przez ktoś, w dniu - 04-02-2009 21:09 0 0
Policja go poszukuje a może nie mogą go znaleźć bo został zlikwidowany a ciało ukryto już przed zabójstwem tych osób,brał to ktoś pod uwagę?
57. Dodane przez tom, w dniu - 04-02-2009 21:12 0 0
poprostu on chce jeszcze zone usmiercic i sam sie zastrzeli i to bedzie koniec,bo poco by sie ukrywal.szok co za perfidny gosciu masakra :upset
58. Dodane przez xxx, w dniu - 04-02-2009 21:12 0 0
Zaluzmy ze oskarzono ktorego z Was o gwalt wlasnej zony, z ktora spedziliscie pare lat, jest to nieprawda, przeciwko Wam zeznaje siostra waszej zony i jej konkubent, skazuja Was, macie szanse wyjsc na krotki okres na wolnosc, nie stac Was na prawdziwego obronce, co robicie??? ja bym starala sie zobaczyc z zona aby przekonac ja do powiedzenia prawdy, niestety ona sie ukrywa i jedyna osoba ktora moze wiedziec gdzie jest, to wlasnie jej siostra??? 
Jedziecie do niej, ona nie chce wyjawic miejsca pobytu, tracicie cierpliwosc i w afekcie zabijacie, bo dla Was zycie sie skonczylo, wszystko co mialo sens przestalo istniec, nie bronie go, ale ktos powiedzial, ze chlopak byl wrazliwy, nie zbadano go psychicznie podczas rozprawy wiec nie wiemy co czul, pewnie teraz w jakims odosobnionym miejscu wisi na sprochnialej belce, albo lezy w kaluzy wlasnej krwi, bo nie byl w stanie zyc z mysla ze zabil, jak tak bedzie, bede z zalem patrzyl na tego czlowieka, jezeli go znajda zywego i bedzie winnym, bede na niego patrzyl ze wzgardzeniem, ale najbardziej chcialbym abysie wy wszyscy, ktorzy go juz skazali sie mylili, a on poprostu zostal wrobiony w te morderstwa, do tej pory jedynym winowajca, ktorego widze jest sedzia ktory go zwolnil z aresztu.
59. Dodane przez xxxxx, w dniu - 04-02-2009 21:24 0 0
czytając niektóre komentarze jesztem zszokowana dotyczy to kom 12 i 35.co was obchodzi życie prywatne tych ludzi.uważacie się za takich moralnych ludzi a oczerniacie zamordowanych o ile mnie pamięć nie myli to nasza religia uczy pokory i szacunku dla zmarłych.skoro domniemany morderca jest niewinny to dlaczego się ukrywa.zabił i musi ponieść karę i nic go nie usprawiedliwi nawet wasze podłoski o tym że był taki dobry-szok skąd w naszym narodzie tyle głupoty
60. Dodane przez lol do wszystkich, w dniu - 04-02-2009 21:27 0 0
:grin :grin :grin :grin
61. Dodane przez qqqq, w dniu - 04-02-2009 21:41 0 0
niektórzy z was powinni udać się do lekarzy specjalistów psychiatrii.zginęła dwójka niewinnych ludzi a wy wypisujecie takie kretyństwa.
62. Dodane przez ja, w dniu - 04-02-2009 21:41 0 0
Jedynym Sendzią jestBóg odczepcie sie od tej sprawy szargacie imie człowieka ta rodzina to nie był obraz prawdziwej rodziny . A jak mąż może zgwałcić żone?????
63. Dodane przez foxy, w dniu - 04-02-2009 21:47 0 0
a kto ponosi odpowiedzialność za śmierć niewinnych ludzi? może pani prezes sądu w kościanie sie zastanowi, niech ją zjedzą wyrzuty sumienia
64. Dodane przez lll, w dniu - 04-02-2009 21:59 0 0
ludzie, czemu się dziwicie, ze facet ucieka(zakładając że jest niewinny)? :? :? .bo to normalny INSTYNKT. 
Gdy ktoś cie goni, to sie ucieka!!
65. Dodane przez jaaaaaaaaa, w dniu - 04-02-2009 22:02 0 0
58- popieram. zastanówcie sie wszyscy co wy piszecie . nie mozna osadzic czlowieka bez podstaw
66. Dodane przez von hieidi-FAN SĄDU SPRAWIEDLI, w dniu - 04-02-2009 22:06 0 0
:grin :grin :grin w starożytnym rzymie dla plebsu były igrzyska w koloseum, zakończone śmiercią niewolnika. A teraz plebs domaga się dzikiego linczu .:grin :upset :x A ja wam mówię kmiotki: nic z tego: dzisiaj są sądy i niezależne wyroki 8)
67. Dodane przez !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, w dniu - 04-02-2009 22:58 0 0
moim zdaniem za śmierć tych dwojga ludzi jest odpowiedzialna Honorata jeżeli bierzemy pod uwagę że to Janusz zabił.Bo już dwa lata temu twierdziła że Jan ją zgwałcił odeszła i wróciła do niego bo by nic nie zyskała a jak wróciła kupił jej samochód wybudował dom i po tym znów go oskarżyła teraz ona zyska na tym najlepiej .Czy to wszystko było warte tej tragedii
68. Dodane przez ktoś, w dniu - 04-02-2009 23:53 0 0
przecież mieszkanie nie było ani przeszukiwane, czy ktoś coś ukradł tam ???
69. Dodane przez k***, w dniu - 05-02-2009 08:47 0 0
jak gazety donoszą JANUSZ zniknął miesiąc temu.
70. Dodane przez 17-stka, w dniu - 05-02-2009 09:47 0 0
nikt nie wie jak naprawdę było wiec nie gdybajmy!! 
NAJBARDZIEJ JEDNAK BOLI TO ŻE FACECI MYŚLĄ ŻE ŻONY TO ZGWAŁCIĆ NIE MOŻNA!!OTÓŻ GWAŁT JEST WTEDY GDY JEDNA Z OSÓB NIE CHCE WSPÓŁŻYĆ SEKSUALNIE A MIMO JEJ SPRZECIWU DO TEGO DOCHODZI!ŻONA TO TEŻ KOBIETA I TEŻ MA PRAWO NIE CHCIEĆ!!!(Nie odnoszę się do sytuacji poszkodowanych bo nie wiem jak było czy on na pewno ją zgwałcił ale zdziwienie facetów na słowo zgwałcił żonę jest straszne!!ktoś kto ma Cię szanować i kochać poniża cię i robi coś takiego wbrew twojej woli??)
71. Dodane przez fas, w dniu - 05-02-2009 10:26 0 0
Trzeba dokładnie posprawdzac jakie intersy i z kim prowadzil Pan K. Pochodzil przecież z Wroclawia, a tam mieszkają mistrzowie robienia przekrętem dużych pieniedzy. Moze to cos wyjaśni. Może sprawdzic jaki byl przepływ pieniedzy. A tak swoją droga to te dwie siostrzyczki tez swiete nie sa. Jedna i druga odeszła od męza. Tak dwie naraz. Nie bardzo chce mi sie wierzyc by tak przemyslaną zbrodnie ( z uzyciem specjalistycznej broni) mogl popelnić zdesperowany czlowiek ze wsi. Tu cos pachnie zawodowstwem...
72. Dodane przez kobieta, w dniu - 05-02-2009 10:28 0 0
do kom.4 Uważasz, że żony nie można zgwałcić? To mąż może robić z kobietą co mu się podoba. Człowieku zastanów się co piszesz. Jeśli ja nie wyrażam zgody na współżycie to do niego nie dochodzi. Jeśli by doszło to to już jest gwałt. Niektórzy ludzie piszący tu komentarze albo ię nie zastanowią co piszą albo są jacyś ograniczeni.
73. Dodane przez bus, w dniu - 05-02-2009 10:39 0 0
A czy ktos zastanowil się nad tym , skąd ofiara (wówczas) dwudziestoparoletni chłopak Miał tyle kasy by pokupic drogi dworek wraz z całym obejsciem, ziemią i stajniami oraz bardzo drogie konie.
74. Dodane przez hans, w dniu - 05-02-2009 10:49 0 0
Dzis kobiety, zony szukaja mocnych wrażeń Nie znajdujać ich u boku zapracowanego męża robia skoki w bok. Nie oszczędzaja nawet facetów w czarnych sukienkach ( przykład ze Śmigla) Zafascynowane ( jednorazowymi) kochankami odpychają swoich zapracowanych i zatrudzonych mężów. A oni tez maja potrzeby fizjologiczne. Bo organizmowi trudno nakazać by nie produkował nasienia. Wiec zdesperowani gwalca wlasne zony. Bo są zbyt uczciwi by szukac upustu poza małżenstwem Stąd te problemy.
75. Dodane przez gare, w dniu - 05-02-2009 11:01 0 0
Dziś w dobie robienia interesów. W dobie spedzania coraz wiekszej liczby godzin w pracy i robienia pieniędzy przez mezczyzn. Zdrady małżenskie stały się chlebem powszechnym. Gdy do tego dodamy łatwość nawiązywania kontaktów ( SMS-y, internet), plus łatwosć przemieszczania ( w kazdej rodzinie zona ma prawo jazdy i swoje autko) To wszystko sprzyja zdradom małzenskim. Kiedys by zona mogła zdradzic męża musiała pójść do sąsiada ( a druga sasiadka juz przez firanke zaobserwowała i cała wieś szumiala. A dzisiejszy chłop zaoferowany robota i pieniedzmi przypominaq sobie najczęściej o seksie wtedy gdy już go wczesniej kochanek wyprzedzil. Więc żona juz nie chce. Więc dochodzi do gwałtu. I tyle
76. Dodane przez ddddd, w dniu - 05-02-2009 11:28 0 0
do 74 masz racje!!!! czarna flota żądzi!!
77. Dodane przez do bus, w dniu - 05-02-2009 16:01 0 0
do kom 73: Dworek, konie i te sprawy o których piszesz kupił nie Arek, tylko jego teść, który w Lesznie posiada firmę!!!
78. Dodane przez anonimek, w dniu - 05-02-2009 19:43 0 0
ja uważam że Jan Sz... jest niewinny :sigh
79. Dodane przez mmmsssss......, w dniu - 05-02-2009 20:29 0 0
on wcale sie wczesniej nie ukrywal byl w w domu gdzie jest zameldowany i wcale nie znikl poprostu sobie byl w swojej malel wiosce i wegetowal nawet u lekarza byl tydzien temu
80. Dodane przez anonimek, w dniu - 05-02-2009 20:59 0 0
Te kobiety same nie wiedziały co chciały w życiu miały chyba za dobrze :roll.Doprowadziły Jana Sz... 
do takiego stanu ,że psychicznie każdy człowiek by tego nie wytrzymał :eek :eek !!!!!!! Jak żona może posądzać męża o gwałt :? :sigh Jak można oskarżać męża z tego powodu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sama jest temu winna!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :] 
Czy warto to było ciągać się po sądach :? Zastanówcie się czy on w ogóle jest winny :?
81. Dodane przez anonimek, w dniu - 05-02-2009 21:06 0 0
Te siostry są wszystkiemu winne!!!
82. Dodane przez anonimek, w dniu - 05-02-2009 21:10 0 0
Ciekawe czy to prawda że Jan Sz... był w Śmiglu po bułki :?
83. Dodane przez oxy, w dniu - 06-02-2009 00:36 0 0
a może to ten gostyniak ( 5) zabił a teraz chce na kogoś innegi zwalic wine ? pokaż swoje zdjęcie to na pewno sie coś znajdzie na ciebie
84. Dodane przez DO ANONIMEK, w dniu - 06-02-2009 14:29 0 0
JAK MASZ ZAMIAR TAKIE BZDURY WYPISYWAC TO LEPIEJ MORDE ZAMKNIJ !!!!
85. Dodane przez Judyta, w dniu - 06-02-2009 15:23 0 0
:cry :cry :cry popieram on może być wszędzie...;( eh.. :cry :cry pewnie to nie koniec jego zemsty;(;(;(zamiar pewnie ma pozabijac swoja rodzine zone, córke;(;(;( a na końcu zapewne zabije siebie bo i tak mu nic wiecej niepozostanie bo dostanie i tak dożywocie...!!!!
reklama
86. Dodane przez cc2, w dniu - 06-02-2009 19:03 0 0
z morownicy pochodzi mama zamordowanej dziewczyny ona ma naimie ela ? ima dwie siostry ? prosze o informacje
87. Dodane przez xxx97xxx, w dniu - 08-02-2009 10:05 0 0
Popieram 85 KOŚCIAN otoczony LESZNO i SMIGIEL I INNE OKOŁO KOSCIANA TO CIEKAWE BO TEN JAN SZ. MUSI COS JESC :x :x
reklama
88. Dodane przez dd, w dniu - 08-02-2009 13:51 0 0
Wszyscy tak na Niego jedziecie.Znam jego ,a jeszcze lepiej te dwie siostry.Mieszkam blisko.Nie jedno mają za skórą.A to właśnie One rozwaliły obydwa małżeństwa.A ten gwałt!!! Hmmmm.Raczej bajeczka siostrzyczek.Chciały go zapuszkować.Dlatego jak miał szanse to uciekł.A zamordowani,mieli przecież długi.Raczej nie małe.Pytanie od kogo pożyczyli pieniądze? Od Szymaniaka? No na pewno nie!Mógl zostać wrobiony.Ponownie zresztą.A wszyscy już wydali wyrok na Niego. :zzz
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Osiedle lniane?rosza... Leszno 434532
Gronowo ul. myśliwsk... Leszno 539000
Dom parterowy bliźni... Henrykowo 755000
Dom na wzgórzu z wid... Osieczna 870000
Grunt rolnyKrzemieni... 200000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj