Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
26
Kwietnia 2025
Sobota
Imieniny obchodzą:
Klaudiusz,
Marcelina, Maria,
Marzena
Do końca roku 249 dni.
Start

Cztery worki dla każdego

Cztery worki dla każdego

04.01.2010. Radio Elka, Emilia Wojciechowska
odpady.jpgLeszno. Od nowego roku MZO zmienia system zbierania odpadów opakowaniowych. W pierwszym kwartale nowy pomysł wypróbują mieszkańcy Zatorza, Grzybowa i Strzyżewic. Znikną dobrze wszystkim znane kolorowe pojemniki do segregacji. - Dotrzemy do każdego budynku; zaoferujemy cztery worki: do tworzyw sztucznych, szkła białego, szkła kolorowego i makulatury - przekonuje prezes MZO w Lesznie, Wiesław Wojdyła.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

Już od roku system workowy z powodzeniem działa na Zaborowie. Z obserwacji MZO wynika, że indywidualna segregacja w gospodarstwach domowych przynosi lepsze efekty, bo odpady są bardziej czyste.

Jak przyznaje prezes MZO, punkty, w których ustawione są pojemniki do segregacji stają się małymi, lokalnymi wysypiskami. - Często znajdują się tam worki ze zwykłymi śmieciami albo materiały nie nadające się do przeróbki: szyby samochodowe, zderzaki, a nawet tak makabryczne zjawiska jak martwe zwierzęta. W ten sposób mieszkańcy pozbywają się nadwyżki śmieci albo odpadów, z którymi nie wiedzą, co zrobić.

Na osiedlach sytuacja nie wygląda lepiej, ale tam wprowadzenie nowego systemu do każdego mieszkania wydaje się niemożliwe - w blokach nie ma miejsca na trzymanie kilku dużych worków na śmieci.
- Nowa metoda obejmie Zatorze, Grzybowo i Gronowo - tłumaczy Wiesław Wojdyła - zapełnione worki będziemy odbierać raz w miesiącu, a jeśli trzeba, to częściej. Prezes zapewnia, że usługa nie będzie dodatkowo płatna, bo wkalkulowana jest w cenę obsługi, która na jednego mieszkańca wynosi 8,50 zł miesięcznie.
(mon)
 
Komentarze (46)
1. Dodane przez mieszkaniec Zaborowa, w dniu - 04-01-2010 07:58 0 0
W korytarzu MZO prezentowane są specjalne stojaki do worków na odpady.Czy z workami nie trzeba przekazać mieszkańcom takich właśnie stojakw.Co mają mieszkańcy zrobić z rzuconymi workami na odpady?
2. Dodane przez pytanie:, w dniu - 04-01-2010 08:14 0 0
mieszkam przy miejskim parku. liście z drzew lecą na moją posesję. sprzątam je praktycznie do późnej wiosny bo dopiero wtedy park jest sprzątany przez miasto. dlaczego MZO nie dostarcz w takie miejsca worków na liście? przecież można to zebrać i wywieźć do kompostowni a nie razem z resztą śmieci na wysypisko.
3. Dodane przez zuza, w dniu - 04-01-2010 08:27 0 0
ciekawe co my mieszkancy bedziemy z tego miec???robimy robote za innych a oni robia sobie prezenty,a my placimy jak glupki,wymyslcie cos takiego aby wszyscy mieszkancy byli w miare zadowoleni nie windujcie cen,skad my emeryci mamy brac kasr???nasze skladki roztrwonili i dla nas na podwyzki emerytor nie ma,najlepiej emerytow do gazu to bedzie ok 8) 8) :grin :roll :(
4. Dodane przez JA, w dniu - 04-01-2010 08:27 0 0
Mam pytanie do pana prezesa.Jeżeli ja segreguję odpady, w związku z tym wystawiam co tydzień do wywozu nwet nie pół kubła śmieci, to dlaczego już otrzymałem dowody wpłaty za wywóz nieczystościna rok 2010 jeszcze większe niż w roku 2009 ? Chyba przestanę segregować, tylko będę wszystko walić do kubła i wtedy będę wiedział za co płacę, bo teraz płacę prawie za pusty kubeł. A te worki , przepraszam to na gospodarstwo po 4, czy na osobę? I pytam jak to się ma do rodziny 3 osobowej, a jak do np. 5 osobowej?
5. Dodane przez jozin, w dniu - 04-01-2010 08:31 0 0
Oby nie było tak jak w Wilkowicach, gdzie worki z posegregowanymi odpadami są odbierane co 2 MIESIĄCE!!! 
Może MZO uznaje to za sukces, ale ja posegregowane odpady wożę i tak do kontenerów - bo chyba nie wyobrażacie sobie, że przez 2 miesiące będę trzymać worki z plastikami?
6. Dodane przez Leon, w dniu - 04-01-2010 08:54 0 0
Też segreguję smieci. Przez miesiąc nie wystarczą mi chyba nawet trzy worki na odpady plastikowe. Gratuluję prezesowi rozeznania!
7. Dodane przez Bbbbb, w dniu - 04-01-2010 09:01 0 0
W Niemczech worki się sprawdzają- ale odbierają je co tydzień, max. Raz na 2 tyg. Znając polskie realia odbierać śmieci bedą raz na kwartał - tylko gdzie to trzymać? O co na to epidemiolodzy?
reklama
8. Dodane przez mieszkańcy Zatoraa, w dniu - 04-01-2010 09:16 0 0
Na spotkaniu z mieszkańcami Zatorza Pan radny Jęcz obiecał, że będą takie worki do segregacji odpadów w naszej dzielnicy - brawo za konsekwencję działania!! Nareszcie będzie porządek szczególnie w miejscach gdzie stoją kontenery na segregację odpadów bo dotychczas przed tymi kontenerami robiono wysypiska śmieci
9. Dodane przez z Zatorza, w dniu - 04-01-2010 09:19 0 0
To gdzie ja mam niby trzymać te worki przez miesiąc? Mam na swojej posesji zrobić mini wysypisko?!
10. Dodane przez ... a co z sąsiadem, w dniu - 04-01-2010 09:22 0 0
A jeśli mieszkam w domu wielorodzinnym to co? Mój sąsiad , który pali w piecu c.o.będzie wybierał moją makulaturę i plastiki ( bo tym też pali) z worków czyli jeszcze bardziej zasmrodzi powietrze w Zaborowie. Poza tym nie chcę mieć wspólnych worków na śmieci ze wszystkimi !! Ja segreguję odpady a kto je pali to i tak palił będzie ...
11. Dodane przez mh, w dniu - 04-01-2010 09:36 0 0
No właśnie,w mieście do bloków nie dają worków,bo trzymanie ich jest niemożliwe(tak jest napisane),ale na wsi można, nie? Mieszkam na wsi, blok jest 21 rodzinny,skoro wystawię posegregowane worki,MZO da mi inne?A jeżeli da,to czy one akurat do mnie trafią skoro stoi 21 kubłów,no chybaże będę stała na warcie od 6 rano...
12. Dodane przez blokers, w dniu - 04-01-2010 09:39 0 0
Mieszkam w gronowie w bloku gdzie mam trzymać takie worki na balkonie, a może na klatce schodowej???
13. Dodane przez ant, w dniu - 04-01-2010 09:48 0 0
do JA z kom 4: gdzieś w necie przeczytałem podobną sprawę. Facet zaczął segregować i zmniejszyło mu się zapotrzebowanie na pojemność kubła. Wtedy przyszła do niego straża miejska i chciała go omandatować, pod pozorem, że widocznie wyrzuca śmieci i cwaniaczy... 
Facet się wku...ł poszedł z reklamacją i ..o dziwo.. został nawet przeproszony... 
Tak więc ostrożnie z wnioskami...bo podwładni p. Frątczaka mogą reagować podobnie...
14. Dodane przez powiat, w dniu - 04-01-2010 10:04 0 0
śmieci na wioskach odbierane są raz w miesiącu, a segregowane odpady - raz na dwa miesiące .... NIEPOROZUMIENIE - gdzie trzymać worki z butelkami przez 2 miesiące ????
15. Dodane przez H13, w dniu - 04-01-2010 10:31 0 0
Macie tupet. Najlepiejwymięszać i w kontener i za miasto. Tylko problem - pobliska okolica i tereny wiejskie nie są miejscem gdzie mają śmierdzieć wasze odpady. Bardzo dobrze że zabierają się do zmuszania segregowania. Łatwiej to utylizować. A to już powinno być w interesie wszystkich.
16. Dodane przez dexter, w dniu - 04-01-2010 10:52 0 0
hahaha czy wyscie oglupieli?!! wiecie co sie bedzie dzialo ?! hordy szczorow beda buszowaly po ulicach!!! w angli tez jest taki zwyczaj z workami i teraz nie wiedza co robic bo szczury to wykorzystaly bezwzglednie i przejely kontrole..tu bedzie to samo podejrzewam..
17. Dodane przez moskal, w dniu - 04-01-2010 11:03 0 0
LIPNO tonie w smieciach wywóz raz na miesiąć tragedia!!!!!!!
18. Dodane przez basia, w dniu - 04-01-2010 11:33 0 0
Zgadzam sie z komentarzem nr 4 
Moze Pan Preses zapozna się z komentzrzami i wyciagnie odpowiednie wnioski
19. Dodane przez wnikliwy obserwator, w dniu - 04-01-2010 12:10 0 0
Uważam, że opłaty "od osoby" są niesprawiedliwe!!!!! Rodzina dwuosobowa posiada jeden kubeł i płaci za dwie osoby a rodzina cztero osobowa płaci DWA RAZY WIĘCEJ !!!! i też za jeden kubeł. Panie prezesie !!!! O co tu chodzi !!!!! 
 
Myślę, ze o wygodę urzędników, którym prościej jest "dołożyć" każdemu po 8,50zł i nie martwić się czy śmieci rodziny czteroosoboej mieszczą się w jednym śmietniku. 
Znając życie urzędnik się nie przepracuje i nie zmieni systemu na inny bardziej sprawiedliwy.  
Wyrazy szacunku dla prezesa MZO.
20. Dodane przez Imię, w dniu - 04-01-2010 12:28 0 0
Śmierdzieć Wam nie będzie jak będziecie prawidłowo postępować z odpadami. Nie wiem czy wiecie ale pojemniki (tworzywo sztuczne, szkło) należy przed wyrzuceniem UMYĆ. Wtedy nie będzie problemów ze smrodem czy gryzoniami. Ja jakoś mogę 2-3 tygodnie trzymać opakowania z tworzywa w garażu i jakoś mi nic nie śmierdzi - szczurów też nie mam.  
Ale przyznaję, że wywóz raz na miesiąc to trochę za rzadko - myśle że co 2 tygodnie można podjechać po takie worki.  
Pomysł generalnie przydatny - może to Nas wszystkich sprowokuję do segregacji - bez tego w końcu i tak utoniemy w śmieciach. 
Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w nowym roku - oby śmieci było coraz mniej :)
21. Dodane przez no, w dniu - 04-01-2010 13:28 0 0
noto mam w nosie segregację, będę wszystko wrzucać do śmietnika!
22. Dodane przez Zatorzanin, w dniu - 04-01-2010 13:46 0 0
Popieram kom.8 kontenery służą do segregacji a nie do robienia wysypiska śmieci wokół niech.
23. Dodane przez ON, w dniu - 04-01-2010 14:03 0 0
Do. kom. 19.Bardzo mądre spostrzeżenie. Też mnie to zastanawia. Kasę brać od osoby, ale kubeł dla domu dla wszystkich równy.
24. Dodane przez zuza, w dniu - 04-01-2010 14:16 0 0
do kom.20,czy mycie plastikow lub szkla nie kosztuje to podwaja koszty,bo zuzywa sie wode i dochodza scieki za ktore trzeba slono placic,i jeszcze odpady segregowac hihihisame wygody,gratuluje pomyslu :grin :( :roll
25. Dodane przez Ptak, w dniu - 04-01-2010 14:36 0 0
Krotka piłka,na zachodzie wygląda to tak -segregujesz odpady w domu to płacisz mniej za wywóz śmieci.Jeśli wam się nie chce to spoko,płać nie 8,50 a 20 zł to zaraz zrozumiesz zasadę działania segregacji.
26. Dodane przez Mieszkaniec Zaborowa, w dniu - 04-01-2010 16:17 0 0
1. Próbowałem swego czasu dowiedzieć się gdzie mogę kupić taki stojak na worki jaki ma MZO. Niestety tego nie wie nawet MZO więc skąd mają wziąść żeby dać. 
2.Czy segreguję czy nie płacę tyle samo, a śmieci w kolorowych workach blokują mi miejsce w piwnicy. 
3.Kubeł wystawiam zapełniony do połowy. 4.Ponoszę dodatkowe koszty mycia i czyszczenia segregowanych odpadów. 
5.Zdecydowanie taniej dla mnie będzie skończyć ten przynoszący straty w domowym budżecie proceder. 
EKONOMIA
27. Dodane przez KUBA, w dniu - 04-01-2010 16:34 0 0
Ptaku- zapewne pracowniku MZO.Nie trzeba być geniuszem, aby zrozumieć cel segregacji odpadów.Jak sugerujesz trzeba stworzyć warunki do segregacji odpadów, a nie tylko z łaski przekazać 4 kolorowe foliowe worki z instrukcją- co z nimi zrobić na posesji - rzucić pod płot?( likwidując kontenery i poniekąd z tym związane problemy i koszty) oraz stworzyć zachęty finansowe za segregację, a nie podnosić ceny,ustalać odpłatności od osoby- a nie od zdanych śmieci, ograniczać swoje zadania i przerzucać je na barki mieszkańców i tym prostym sposobem na śmieciach bardzo dobrze zarabiać np. mieć rocznie zysku przeszło 2 miliony złotych jak w 2008r.Tylko gratulować takiej polityki.
28. Dodane przez ... $, w dniu - 04-01-2010 16:52 0 0
Ludzie przestańcie kombinować! Umycie kubka po jogurcie czy słoika po kompocie to nie filozofia . Pomyślcie trochę o tych , którzy przyjdą po nas - naszych dzieciach i wnukach . G...o się rozpłynie na deszczu a worek foliowy i butelka przetrwają w ziemi wieki całe. Za komuny wywoziło się makulaturę do punktu skupu , podobnie butelki. Jeśli nie będziecie segregować odpadów za rok zapłacimy po 20 zł na miesiąc od osoby , bo MZO będzie musiało zatrudnić ludzi do przebierania tego co włożymy do kubłów. Zmienią się też przepisy i po mleko będziemy znów chodzić ze słynnymi butelkami :p Tylko menele znają wartość butelki zwrotnej. Czy człowiek musi aż tak nisko upaść aby myśl o 50 gr za butelkę skłoniła go do jej mycia i ponownego wykorzystania? A może na krnąbrnych nie ma innej metody ...
29. Dodane przez Teresa, w dniu - 04-01-2010 16:53 0 0
to nie nowość w mieście na Zaborowie segregujemy już powyżej rok jest o key :zzz
30. Dodane przez maria, w dniu - 04-01-2010 17:27 0 0
pomysł dobry-tylko proszę mi wytłumaczyć dlaczego mam płacic tak samo jak mieszkańcy centrum którzy nie segreguja odpadów?propozycja -z tego co pamietam-miała byc taka:kto segreguje ten płaci mniej za śmieci.Wiec jaki sens wystawiac pół kubła a płacić za cały i do tego trzymac 4 worki i rozdzielac odpady .A pewnie nie wszyscy wiedzą jakie pieniądze zarabiają firmy odbierające np.plastiki do przerobu.Skoro ceny nie spadną to ja nie widzę potrzeby segregacji ,bo jak ktoś napisał -my bedziemy za MZO odwalać robotę.
31. Dodane przez mieszkaniec Lipna, w dniu - 04-01-2010 18:44 0 0
my też dostaliśmy te worki w tamtym roku. miały być wywożone co 2 miesiące ale przyjechali za 3. a mieszkańcy jak głupki je wynosili i wnosili a worki ze śmieciami rozwalały sie po ulicy!!! :( wielka porażka! :sigh
32. Dodane przez do nawiedzonego prezia, w dniu - 04-01-2010 19:53 0 0
a co będzie w rejonie gdzie stoją budynki wielorodzinne?na zatorzu jest takich miejsc kilka!!!cztery worki na budynek czy może na rodzinę-gdzie je trzymać-na balkonach czy na trawnikach?oj-chore to chore-nie czas prezesie na emeryturę?!
33. Dodane przez ........K, w dniu - 04-01-2010 20:01 0 0
Ile MZO zamierza jak to określił prezes zlikwidować lokalnych wysypisk i tym samym przecież nie tanich kontenerów na segregowane odpady - zbyt często zapełnione i zbyt późno opróżniane - jedna z przyczyn bałaganu wokół nich. Co z tymi kontenerami?- na złom - być może stać na to firmę?A może będą postawione w innych miejscach-jeśli tak, to po co likwidować zbiorowe punkty segregacji odpadów, które wbrew opinii MZO sprawdziły się. Cos tu nie pasuje.
34. Dodane przez mieszkaniec Zaborowa, w dniu - 04-01-2010 20:37 0 0
Pomysł z segregacją dobry. Przydałaby się jeszcze zachęta finansowa (dla niektórych jedyna motywacja ),promująca tych którzy segregują odpady.Zbieranie owych worków też powinno odbywać się częściej np. co 2 tygodnie ( a przynajmniej tych z tworzywami sztucznymi ).
35. Dodane przez jar, w dniu - 04-01-2010 20:59 0 0
W Niemczech są śmietniki z miejscem na monetę. Wygląda to tak, że jak się taki kubeł zapełni to trzeba wrzucić monetę aby został wywieziony przez odpowiednie służby ( pomijam fakt, że zajmują się tym prywatne firmy - wiadomo konkurencja cenowa i jakościowa ). Ja osobiście segreguję śmieci, a co za tym idzie do kubła wrzucam 2 max 3 reklamówki odpadów organicznych. Dlaczego Panie Prezesie mam płacić za wywożenie prawie pustego kubła i do tego jeszcze przechowywać w garażu jakieś cztery worki ???  
Może trzeba zastanowić się nad upustem dla gospodarstw domowych segregujących śmieci ?. 
Bo jak tak dalej pójdzie to będę wszystko walił do jednego kubła zamiast bawić się w śmieciarza.
36. Dodane przez jare, w dniu - 04-01-2010 21:07 0 0
Mam propozycję, może tak zamienić chętnym duże kubły na małe takie "jednoosobowe" i do tego dodać te worki. Opłata od kubła małego w gospodarstwie domowym powinna wynosić wtedy 8,5 zł ( podkreślam od kubła nie od osoby ) 
 
wtedy rozumiem sens segregacji - segregujesz masz mniej śmieci nieposegregowanych - płacisz mniej. Nie segregujesz masz mały kubeł -masz problem ze śmieciami.
37. Dodane przez wschowianka, w dniu - 04-01-2010 21:09 0 0
a jakie macie ceny!!! 
u nas we Wschowie na moim przykładzie domek jednorodzinny 3 pojemniki po 120 L za IV kw 2009 198.57, I kw 2010 253.08 .Wysypisko mama zaraz za Wschową w Tylewicach.
38. Dodane przez ... S, w dniu - 04-01-2010 21:23 0 0
Segregowanie odpadów na Zatorzu sprawdziło się o czym świadczą często zapełnione kontenery służące temu.Niestety szwankuje ich obsługa przez MZO - zbyt rzadko i tym samym wielokrotnie mieszkańcy, którzy idą do sklepu, kościoła itp. zmuszeni są wyrzucać odpady obok zapełnionych i w porę nie opróźnianych przez MZO kontenerów.Problemem są także odpady wielkogabarytowe np. zużyte meble i inne. Niestety problem nie rozwiązany systemowo przez MZO i stąd często leżą koło kontenerów - przecież trudno z nimi czekać do listopada, czy grudnia, aby zawieżć do Henrykowa.Oto przyczyny takiego stanu; jest wiele innych, chociażby zamiatanie ulic Zatorza przez MZO czyli Miejski Zakład właśnie Oczyszczania.Więcej inicjatywy, mniej niezrozumiałych eksperymentów.
39. Dodane przez OJ WY WĘŻE, w dniu - 04-01-2010 22:26 0 0
TYLKO SYCZYCIE KŁOMENTATORZY (PRZY OKAZJI ZGADZAM SIĘ Z 3 KOM CHCESZ TO IDZ DESTRUKCIE).JUŻ DAWNO O TO PROSIŁEM I JEST BRAWO TEN PAN SZEF BOSS MZO NIECH POPRÓBUJEMY TEJ METODY LEPSZE TO NIŻ SYFIĆ POD LASEM. 
I TU PRZY OKAZJI PYTANIE DO PANA PANIE DYREKTORZE MZO JAK PAN RANO BĘDZIE CZYTAŁ MÓJ KOMENTARZ NA SWOIM BIURKU TO PROSIŁ BYM O ODPOWIEDŻ NA MOJE PYTANIE ,Z CYT DO KOM NUMER. 
JAK TO JEST ŻE MAM DLA CZTEROOSOBOWEJ RODZINY TAKI SAM POJEMNIK ,JAK MOJA BABCIA NIEBOSZCZKA PO KTÓREJ GO ODZIEDZICZYŁEM I WLOKŁEM ZA SOBĄ BO BYŁ DOBRY I NADAL JEST.SĄDZĘ ŻE PRZELICZNIK NA OSOBĘ W STOSUNKU DO POJEMNOŚCI JEST CHYBA JUŻ TROCHĘ PRZEROŚNIĘTY TRZEBA TO JAKOŚ SKALIBROWAĆ BO MIEJSCA BRAK(ZAZNACZAM ŻE NIE JESTEŚMY GRUBI),JEDNAK WIĘCEJ SIĘ TERAZ WYRZUCA WIĘCEJ JEDNAK TEGO WSZYSTKIEGO.POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH ,KTÓRYM ROZUM PODPOWIEDZIAŁ W MZO ŻEBY WORKI DAĆ. ;)
40. Dodane przez Kocurek, w dniu - 05-01-2010 06:30 0 0
Witam.Chyba kogos pogieło jak myśli że będe mył butelki i słoiki które wystawiam do śmieci-KTO MI ZAPŁACI ZA ZUZYTĄ WODE I KANALIZACJE I ZA STRACONY PRZY TYM CZAS!!!.Płace za reklamówkę w sklepie i potem jeszcze płace za jej wywiezienie-PARANOJA!!!.A puszki i konserwy po produktach też mam może myć!!!??? zanim wyrzuce do śmieci-JESZCZE CZEGO!!!.KTOŚ NAPISAŁ ŻE EKONOMIA ZACZYNA BRAĆ GÓRE W NASZYCH DOMACH-ZGADZAM SIE Z NIM!!!.I WIECIE CO-MAM GDZIEŚ SRODOWISKO I CAŁA TĄ RESZTE Z TYM ZWIĄZANA-TO ZMARTWIENIE NASTĘPNYCH POKOLEŃ!!!,CI CO BYLI PRZED NAMI TEŻ ZOSTAWILI NAM'PREZENTY'I TO MY TERAZ MUSIMY SIE Z TYM BUJAĆ.U MNIE W KIESZENI NIE WIDZE ŻADNEJ ROŻNICY W TYM CZY SEGREGUJE ŚMIECI CZY NIE-PŁACE TYLE SAMO,WIĘC PO CO MAM MARNOWAĆ NA TO CZAS,ENERGIE,WODE-GDYBY BYŁO TAK-SEGREGUJESZ PŁACISZ NP 5 ZŁ OD OSOBY MIESIĘCZNIE,NIE SEGREGUJESZ TO PŁACISZ 10 ZŁ OD OSOBY MIESIECZNIE,A TAK KASA TA SAMA TO PO JAKĄ (...) MAM SIE Z TYM MECZYĆ.A POZA TYM I TAK TO ZAWSZE NAS KONSUMENTOW BĘDĄ 'DOIĆ'WIEC PRZYNAJMNIEJ NIECH WIEDZĄ ZE NA TĄ KASE MUSZĄ SAMI ZAROBIĆ.POZDRAWIAM
41. Dodane przez Ale jaja, w dniu - 05-01-2010 08:55 0 0
Ale jesteście zacofani - Stasiu już dawno to wprowadził jakieś 10 lat temu
42. Dodane przez JA, w dniu - 05-01-2010 09:27 0 0
TE WORKI TO BĘDĄ EKOLOGICZNE? MIMO TYCH PROTESTÓW I SPRZECIWÓW TEN POMYSŁ PRZEJDZIE NIKT NIE BIERZE TYCH KOMENTARZY POD UWAGĘ JA CHCIAŁABYM ORZY OKAZJI WYMUSIĆ NA MIESZKAŃCACH PRZY ANTONINACH,ŻEBY TEŻ ZAOPATRZYLI SIĘ W TAKIE WORKI BO BEZCZELNIE WRZUCAJĄ ŚMIECI DO KONTYNERÓW NA OS. OSTROROGA A LOKATORZY ZA NICH PŁACĄ .PAN PREZEZ SPÓŁDZIELNI POUSTAWIAŁ MONITORINGI I WSZYSTKO MA GŁĘBOKO GDZIEŚ BO ON NIE PŁACI TYLKO CZYNSZ PODNOSI
43. Dodane przez miras, w dniu - 05-01-2010 10:53 0 0
nareszcie wpadli na pomysł a wystarczyło pojechać na zachód
44. Dodane przez duch, w dniu - 05-01-2010 17:54 0 0
(...) dotyczy kom.9,16 jakie wysypisko,jakie szczury wysypisko robisz widocznie ty jeśli tak piszesz,a szczury-gdzie w plastikach czy papieże a może w szkle widać robisz taką gimelę pod pojemnikami do segregacji skoro tak twierdzisz,popieram natomiast kom.25 jeśli masz mniej śmieci bo segregujesz to idź do MZO niech ci dadzą mniejszy pojemnik są 80 litr.na pewno zapłacisz mniej.LENIE zróbcie coś od siebie a nie tylko MZO to,MZO tamto masz lepszy pomysł? Pewnie lepiej robić gimelę pod segregacją wstyd :( :x
45. Dodane przez R.D., w dniu - 05-01-2010 17:34 0 0
ZWRACAM SIĘ DO SEGREGUJĄCYCH - DLA CZEGO MAŁO KTO ZGNIATA BUTELKI PLASTIKOWE , PRZECIEŻ ZAJMUJĄ DUŻO MNIEJ MIEJSCA , MIESZKAM BLISKO KONTENERÓW I WIDZĘ JAK NA SIŁĘ WCISKAJĄ LUDZIE PEŁNE POWIETRZA BUTELKI KTÓRE SIĘ NIE MIESZCZĄ I W REZULTACIE ZOSTAWIAJĄ OBOK I ROBI SIĘ NIEZŁY BAŁAGAN , TO SAMO DOTYCZY KARTONIKÓW
reklama
46. Dodane przez ziomalka, w dniu - 05-01-2010 22:36 0 0
MZO to zlodzieje,mam maly kubel i tez place 8,50.A jesli chodzi ze licza od osoby to rozboj,jestem sama czasem wystawiam kubel co 2 tygodnie,moj syn ma rodzine 6 osob i co tydzien brak im miejsca na smieci,a przeciez placiponad 50 zl,a dodatkowego kubla nie dostanie.MOZE ktos madry ztego MZO nam to wyjasni.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj