Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
15
Maja 2025
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Atanazy, Berta,
Izydor, Jan,
Nadzieja, Zofia
Do końca roku 230 dni.
Start arrow Rawicz arrow Komitet skarży się na urząd

Komitet skarży się na urząd

Komitet skarży się na urząd

21.10.2010. Radio Elka, Michał Wiśniewski
thumb_podatki1.jpgBojanowo. Komitet wybiorczy ,,Ponad Podziałami'' i jego kandydat Dariusz Tuszyński zarzucają władzom gminy Bojanowo, że te łamią prawo. Chodzi o ustawę o dostępie do informacji publicznej. Komitet jest zdania,  że magistrat zwleka z odpowiedziami. Sami urzędnicy przyznają, że pismo wymagało precyzyjnych ustaleń i  już czeka na wysłanie do zainteresowanych.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Dariusz Tuszyński postanowił kampanię rozpocząć od wytknięcia władzom gminy błędów, a nawet łamania prawa. Jak są uważa, pracownicy magistratu złamali prawo nie stosując się do 14 dniowego terminu odpowiedzi na pismo z listą
pytań w sprawach finansów gminy, wysłaną przez komitet wyborczy. Tuszyński przyznaje, że odpowiedź nadeszła wprawdzie w 13 dniu, ale nie była satysfakcjonująca. - Gmina nie udzieli nam informacji póki nie doprecyzujemy punktu czwartego. To celowa zwłoka, żeby skończyła się kampania - mówi Tuszyńki.

Punkt, który komitet miał doprecyzować dotyczył spraw związanych z unijnymi projektami w gminie. - Zabrakło konkretów, stąd prośba o doprecyzowanie. Pytania były obszerne. Trzeba dużo pracy do przygotowania odpowiedzi. Wczoraj rozmawiałem z tym komitetem i zapewniłem, że jutro komplet informacji zostanie przekazany - wyjaśnia wiceburmistrz Bojanowa, Ryszard Drozdowski.

Komitet poza sprawami wykorzystania funduszy unijnych w swoim piśmie domaga się także wyjaśnienia kwestii dofinansowań pozabudżetowych oraz szczegółów umowy dzierżawy pomieszczeń przedszkola. (mich)
 
Komentarze (138)
1. Dodane przez lewak, w dniu - 21-10-2010 14:54 0 0
No chłopcze zaczynasz kampanię wyborczą od krytyki i nienawiści. Daleko na tym wózku nie zajedziesz. Popatrz na los prezesa K. i marginalizację jego, i jego partii. Myślę, że nie ma tajemnicy w finansach gminy, ale trzeba samemu pofatygować się i temat rozpoznać w drodze bezpośrednich rozmów. 
Chciałbyś mieć wszystko podane na tacy i tylko wymagać? 
Strzeliłeś sobie w stopę. To jest koniec Twoich zmagań o fotel burmistrza Bojanowa.
2. Dodane przez Martyna, w dniu - 21-10-2010 15:04 0 0
Oj kolego Darku-mogę tak o Tobie powiedzieć,bo jestem Twoją znajomą-chyba nie tędy droga do fotela...Kiedyś byłeś inny, ale to było kiedyś...Ludzie się zmieniają, to normalne, tylko nie zawsze na lepsze...
3. Dodane przez precz !!!!!!!!, w dniu - 21-10-2010 15:06 0 0
tuszynski i ta cala reszta jego elity zagalopowala sie naprawde jesli chodzi o wybory.....kandydaci na radnych do gminy jak i powiatu z jego partii sa zenujacy....
4. Dodane przez gość, w dniu - 21-10-2010 15:06 0 0
bzdury piszesz Lewaku
5. Dodane przez wyz, w dniu - 21-10-2010 15:52 0 0
Ile krytyki i nienawiści jest w Tobie lewak nie mówiąc już o zwrocie chłopcze. Jako mieszkaniec Bojanowa chciałbym wiedziec z czyich środków pan burmistrz zrobił sobie tak piękny dojazd do posesji gdy tymczasem na ulicach Bojanowa zapada się asfalt.
6. Dodane przez vieslao, w dniu - 21-10-2010 16:14 0 0
To jak to jest Tuszyński? Z artykułu wynika, że odpowiedź otrzymałeś w terminie więc czego jeszcze oczekujesz? Pisma podanego na złotej tacy? Masz za wysokie mniemanie o sobie. A to, że nie odczułeś satysfakcji to chyba nie wina urzędu?  
Ja tam nie potrzebuję nic od urzędu ale moim zdaniem żeby wygrać wybory musisz stworzyć SWÓJ program a nie to co teraz czyli kompilację programów pozostałych kandydatów. Chodzenie z tortem do starszych ludzi i takie zabieganie o głosy chyba nie wystarczy... Swoją drogą to pachnie poprzednią epoką i "kiełbasą wyborczą", nieprawdaż? Niby młody wiekiem ale myślenie sprzed 20-tu lat...
7. Dodane przez rubik, w dniu - 21-10-2010 16:41 0 0
oto przykład na tanią kampanię przed wyborami. dziękujemy ale są lepsi kandydaci...
8. Dodane przez tede, w dniu - 21-10-2010 17:13 0 0
myśli ten kandydat, że takimi pierdołami wygra wyścig do fotela burmistrza - żenujace
9. Dodane przez baniaka, w dniu - 21-10-2010 17:46 0 0
Lepsi? Lepsi w czym? Jacy lepsi? Wiesiu czy Zuter? Jednego czas już się skończył,a drugiego w ogóle jeszcze nie zaczął. Spośród tych kandydatów Tuszyński jest własnie najlepszy. DAJCIE MŁODYM SZANSE!!! Troche świeżości się przyda w naszej gminie. Trzeba rozwalić trójcę świętą, z proboszczem na czele,rządzącą gminą!!!
reklama
10. Dodane przez janek, w dniu - 21-10-2010 17:47 0 0
do kom.6 a jaki to program mają pozostali kandydaci?gdzie można zapoznać się z treścią programów wyborczych?
11. Dodane przez Robert H., w dniu - 21-10-2010 20:55 0 0
Vivat zmiany. 
Nie tylko Bojanowo potrzebuje zmian. Pan Tuszyński, jako młody, ambitny i wykształcony kandydat na burmistrza, jeśli wygra wybory, przysporzy nam mieszkańcom, najwięcej zmian. Pozostali dwaj kandydaci raczej nie wykażą się jakąś specjalną aktywnością. Pytanie tylko, jakie zmiany nas czekają pod wodzą p. Tuszyński? Zmiana może być na lepsze, ale może być również na gorsze. Z odezwy do mieszkańców wynika, że p. Tuszyński chce odnowić bojanowski rynek, wyremontować amfiteatr, wybudować przedszkole, lepiej utrzymywać porządek i czystość nie tylko w mieście, ale również na wsiach, poprawić jakość wykonywanych inwestycji i wyremontować dworzec PKP, zwiększyć aktywność placówki kulturalnej. Brakuje tu jeszcze basenu z ciepłą wodą dla wszystkich, darmowych mieszkań komunalnych, darmowego Internetu dla biednych, darmowych obiadów dla potrzebujących, schroniska dla bezpańskich psów, które gryzą itd. Dla każdego co dusza zapragnie. Pewnie jest jeszcze wiele wspaniałych pomysłów na przychylenie nam nieba, ale czy forsa jest? Niestety nie ma i będzie trzeba ją skądś wziąć. Skąd? Tego niestety nasz miły kandydat nie ujawnia, wspomina jedynie o funduszach unijnych. I tu znów problem w tym, że aby otrzymać te fundusze należy sporo się natrudzić pożywiając biurokrację, a na to znów kasa potrzebna i dodatkowe stołki. Unia da, ale pod warunkiem, że gmina drugie tyle dorzuci z własnej kasy i tu dochodzimy do sedna sprawy. Albo trzeba będzie złupić podatników, czyli mieszkańców, albo pożyczyć tzn. zadłużyć gminę, czyli złupić nasze dzieci i wnuki, którym zostawimy zadłużone miasto w spadku. A już teraz każdy noworodek otrzymuje od swojego państwa wiano w postaci niemal 20 000 zł długu do spłacenia, nie licząc długów miast i gmin. Może p. Tuszyński ma jakiś inny cudowny sposób na kasę, aby tak aktywnie zmieniać nasze miasto, ale jakoś nie chce nam zdradzić tej tajemnicy. Gdyby p. Tuszyński przedstawił nam swój szczegółowy budżet gminy, przychody i rozchody wtedy mielibyśmy obraz, czy proponowane zmiany będą dla nas mieszkańców korzystne, czy nie. Moim zdaniem p. Tuszyński dokona zmian, ale będzie to nas, nasze dzieci i wnuki bardzo drogo kosztować. Będziemy mieli nowy rynek, ale za to sami zrobimy mniej remontów na swoich domach, będziemy mieli nowe przedszkole, ale za to kupimy o jedną parę butów mniej dla naszych pociech, będziemy mieli odnowiony dworzec, ale za to trzeba będzie zrezygnować z jednej wycieczki np. do zoo z dziećmi. itd. Prawdziwe zmiany przyjdą dopiero wtedy, gdy pojawi się burmistrz odważny, gotowy do prawdziwej przemiany. Ograniczy wydatki z kasy miejskiej, obniżki obciążenia podatkowe, uwolni wiele zadań wykonywanych nieudolnie i drogo, często z korupcją w tle przez agendy samorządowe poprzez stworzenie sprzyjających warunków dla przedsiębiorczych mieszkańców naszej gminy. Niestety obawiam się, że nastąpi to dopiero wtedy, gdy już wszyscy aktywni lub mniej aktywni cudotwórcy doprowadzą miasto, gminę i jej mieszkańców na krawędź katastrofy gospodarczej, finansowej i społecznej. Taka widać już kolej rzeczy.
12. Dodane przez an, w dniu - 21-10-2010 19:42 0 0
do kom.1 komentarz o 14:54 kto tak długo w UMiG w Bojanowie ma włączonego kompa tam przecież już o 14 nic nie idzie załatwić bo kompy powyłanczane a tu urzędas jeszcze ma czas komentować
13. Dodane przez MIESZKANIEC GMINY, w dniu - 21-10-2010 21:15 0 0
WIELKIE BRAWA PANIE TUSZYŃSKI !!! JAKO MIESZKANCY GMINY I PODATNICY MAMY PRAWO WIEDZIEĆ CO SIE DZIEJE I JAK SĄ WYDAWANE NASZE PIENIĄDZE !!!! I ABSOLUTNIE NIE ROZUMIEM "LEWAKA" (kom1) I CALEJ RESZTY KRYTYKUJĄCYCH POSTEPOWANIE PANA TUSZYŃSKIEGO! A MOŻE TO WLAŚNIE SĄ KOMENTARZE TYCH CO OBAWIAJĄ SIE O SWOJE CIEPŁE POSADKI W GMINIE ???? :grin A BRAK KULTURY I WULGARYZM "LEWAKA" NAPEWNO NIE ZASZKODZA PANU TUSZUNSKIEM A WPROST PRZECIWNIE !!! PANIE TUSZYŃSKI PROPONUJE TEŻ ZAPYTAĆ NASZ URZĄD O INNE WYDATKI!! NP:SPRAWDZIC PRZETARGI NA WYKONYWANIE PRAC REMONTOWO MALARSKICH?? ILE BYŁO SKLADANYCH OFERT I JAKIE FIRMY TAK OWE PRZETARGI WYGRAŁY!!!! MYŚLE ŻE WARTO TEŻ ZAPYTAĆ O WYDATKI NA ARTYKUŁY BIUROWE I PAPIERNICZE !!! GDZIE SĄ KUPOWANE, ZA ILE I W JAKIM PRZETARGU ZOSTAŁ WYŁONIONY ICH DOSTAWCA !!! POZDRAWIAM PANA TUSZYNSKIEGO I JEGO KADYDATÓW DO RADY I ŻYCZĘ SUKCESU W ZBLIŻAJĄCYCH SIE WYBORACH !!!
14. Dodane przez Jelinek R, w dniu - 21-10-2010 20:40 0 0
Panie Darku. Uprzejmie informuję, że wszelkie informacje na temat Gminy i jej finansów można znaleźć, i to nie od dziś, na gminnej stronie internetowej.
15. Dodane przez kaloryfer, w dniu - 21-10-2010 20:52 0 0
Z tego co wiem to starostwo po 4 dniach udzieliło odpowiedzi, a vice burmistrz jak zwykle zignorował zapytanie mieszkańców Bojanowa i nie udzielił żadnej odpowiedzi komitetowi. Czyżby miał coś do ukrycia ?
16. Dodane przez luksusowa, w dniu - 21-10-2010 20:53 0 0
Czyżby urząd chciał wziąć ludzi na przeczekanie ? Nareszcie znaleźli się jedni którzy dociekają. Będę głosowała na nich!
17. Dodane przez J23, w dniu - 21-10-2010 21:10 0 0
Kandydacie na Burmistrza!!!Osiem lat temu jako ówczesny przewodniczący koła SLD w Bojanowie i kandydat na Radnego do Powiatu w sposób zdecydowany kwestionowałeś tzw. podwójne kandydowanie (na burmistrza i radnego powiatu) Tym razem, z tego co widzę, zupełnie Ci to nie przeszkadza.......a przecież zgodnie z ustawą, jak Ci zapewne wiadomo, obu tych funkcji pełnić jednocześnie nie można. Dlatego zdecyduj sie!! Czyżbyś chciał wprowadzić w błąd swoich wyborców?
18. Dodane przez do kom. 13, w dniu - 21-10-2010 21:21 0 0
wszelkie informacje na temat wydatków gminy znależć można w biuletynie informacji publicznej (sprawozdanie z wykonania budżetu) J23 cały czas w akcji
19. Dodane przez ali, w dniu - 21-10-2010 21:34 0 0
a mnie się podoba program Tuszyńskiego!!konkretny gosciu i wie czego chce..pozostali panowie ida na tzw. przetrwanie
20. Dodane przez heh, w dniu - 21-10-2010 21:37 0 0
To urząd myslał, ze zrobi w maliny Tuszyńskiego-heheh..nie jego, to za madry facet...ale siego boją...hio hi hi
21. Dodane przez Jan Nowak-Długopolski, w dniu - 21-10-2010 22:40 0 0
Lobby nauczycielskie chce w Bojanowie zdominować Urząd Miejski, pan Tuszyński jest popierany przez grupę emerytowanych nauczycieli których zachowanie bardzo przypomina niezrozumiałe, awanturnicze zachowanie PiS. Nie może być tak że nieudaczni nauczyciele lub ich reprezentanci zdominują Bojanowski Urząd i przejmą pełnie władzy. Być nauczycielem wcale nie znaczy że się jest dobrym menadżerem, widzimy to na przykładzie obecnego szefa Rady Gminy Bojanowo, którzy jak był dyrektorem Zaocznego Technikum Rolniczego w Golinie Wielkiej nieudacznymi posunięciami doprowadziło likwidacji technikum w Golinie Wielkiej i w krótkim czasie wypłynął jako szef rady gminy z raczej marnymi sukcesami na tym stanowisku. Obecnie Bojanowskie lobby nauczycielskie usilnie popiera Pana Tuszyńskiego który z założenie po ewentualnej wygranej stanie się dyspozycyjny z uwago na konieczność spłaty mandatu zaufania swoim ludziom którzy go dziś popierają. Niecierpliwe, nerwowe zachowanie pana Tuszyńskiego w sprawie odpowiedzi na pismo z zapytaniem świadczy o braku kultury politycznej i rychłemu dorównani w negatywnych zachowaniach PiS-owskiej partii politycznej. Elektorat obawia się takich rządów i neguje zachowanie kandydata Tuszyńskiego które jest po prostu wyzywające, nastawione na kłótnie, obrażanie i wywoływanie wojen a nie zajmowanie się istotnymi sprawami lokalnej społeczności. Czerwona kartka dla takich poczynań panie Tuszyński. My w gminie Bojanowo nie chcemy podobnego scenariusza jaki obserwujemy na politycznej arenie Polski. Mamy dość awanturnictwa i niegodnego zachowania, jak również ironii politycznej wzorowanej akcji fałszywego religijnego ubóstwienia wprost z pod krzyża na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie, nie chcemy aby machanie na oślep szabelką skończyło się podobnie jak w tragicznych wydarzeniach w Łodzi. Zarówno Polsce jak i gminie Bojanowo potrzebny jest spokój, porozumienie polegające na kompromisie politycznym które służyć ma budowie silnego gospodarczo i politycznie państwa Polskiego.
22. Dodane przez Poważający, w dniu - 21-10-2010 22:28 0 0
Wreszcie porządny kandydat na Burmistrza,który pokazuje jak na prawdę wygląda praca naszego urzędu,który pomaga społeczeństwu gminnemu utrudniając załatwianie ważnych spraw.Które biorąc pod uwagę powinny wpływać na rozwój naszej gminy, a działają na nie korzyść.Starostwo Powiatowe potrafiło zrobić to od ręki.ale oczywiście Urząd miasta Bojanowa przerasta wszystkich i może robić co CHCE.Potrzeba nam zmian!!!
23. Dodane przez no to ładnie, w dniu - 21-10-2010 22:48 0 0
W biuletynie Informacji Publicznej gminy Bojanowo jest rzeczywiście sprawozdanie z wykonania budżetu, ale strasznie ogólnikowe to sprawozdanie:)ja jak sporządzam takie sprawozdanie u siebie w gminie, wszystkie wydatki rozbijam na paragrafy i przyporządkowuje im kwoty, a Pani Skarbnik w Bojanowie zapomniała albo świadomie nie chciała tego zrobić...takie maluteńkie zamieszanie:)ale przeciez wiadomo jacy są radni - zawsze mało zorientowani...a tutaj nagle znalazł się zorientowany kandydat na burmistrza....:):):)brawo Tuszyński - pewno połowa użytkowników nie wie o czym pisze, ale czy to ważne...:)
24. Dodane przez zmiana, w dniu - 21-10-2010 22:54 0 0
Urząd w Bojanowie to nie prywatna firma, tylko samorząd!  
To my wszyscy płacimy podatki- urząd jest dla nas a nie my dla urzędu....konieczne są zmiany....na nowe....tylko Tuszyński
25. Dodane przez :), w dniu - 21-10-2010 23:01 0 0
jano nowak i jak ci tam....co ty porownujesz tuszynskiego do kaczynskiego...bzdury gadasz....chyba z koncowki nazwiska..facet wie czego chce i mi sie to podoba...czekal na odpowiedz urzedu i sie nie doczekał...az sie wkurzyl, ze go lekceważa
26. Dodane przez oko, w dniu - 21-10-2010 23:07 0 0
pan tuszyński lubi parkować na miejscu dla osób niepełnosprawnych jak zostanie burmistrzem wtedy żaden zakaz go nie będzie dotyczył ( powinien to przemyśleć - chyba że jest niepełnosprawny -może umysłowo) :upset :upset
27. Dodane przez gość, w dniu - 22-10-2010 07:06 0 0
Jeżeli, walkę o władzę rozpoczyna się od wojenki, to od szabelki się ginie. 
Panie Tuszyński może jest ,pan dobry w socjologi, ale w Bojanowie trzeba działać, nie czekać na gotowe, to społeczeństwo jest bardzo wymagające, kto idzie po władzę, musi być cierpliwy. Pan myśli ,że wszystko dostanie się na talerzu tak nie jest. 
To co zdziałał P.Zuter wraz z kolejnymi Radami Miejskimi, to jest osiągnięcie, które na pewno nie może być zniweczone przez kandydata na burmistrza p, Tuszyńskiego
28. Dodane przez do oko, w dniu - 22-10-2010 07:48 0 0
co ma piernik do wiatraka? Nie tylko on parkuje na miejscu dla niepełnoprawnych. Ty zapewne też to robisz :)
29. Dodane przez olo, w dniu - 22-10-2010 07:49 0 0
ale kampania w Bumbajewie...szkoda, że u mnie w gminie tak cichutko....
30. Dodane przez mini, w dniu - 22-10-2010 07:51 0 0
może wreszcie zwykly petent będzie szybciej i sprawniej zalatwiony,bo do tej obsluga w tym urzedzie pożal sie Boze.
31. Dodane przez zainteresowana, w dniu - 22-10-2010 09:30 0 0
a gdzie można przeczytac listę kandydatów na burmistrza i radnych oraz o ich programach?
32. Dodane przez Mieszkaniec Bojanowa, w dniu - 22-10-2010 10:44 0 0
Pan Tuszyński mówi ze dużo chce zrobić, ale nikt nie mówi że obecna władza już to robi co obiecuje Pan Tuczyński. Runek już jest w planach tylko konserwator zabytków veto stawia. Przedszkole nowe już jest wyznaczone miejsce i plany budynku jak ma wyglądać też, połowa kasy daje unia reszta gmina. Pan Tuszyński obiecuje dużo ale skąd kasę weźmie , nabierze kredytów które przez dziesięciolecia będziemy spłacać ? Szczerze powiedziawszy ja więcej mogę obiecać i żałuje , że nie staruje na burmistrza. A urzędnicy w gminie nic nie mają do roboty innego tylko muszą na wczoraj odpowiedzieć na pytania Pana kandydata. Tak Panu już się spieszy na ten stołek ?
33. Dodane przez do kom28, w dniu - 22-10-2010 10:46 0 0
do twojej wiadomości nie parkuje na miejscu dla niepełnosprawnych - a może ty parkujesz że tak bronisz tuszyńskiego????? :p
34. Dodane przez bojanowiak, w dniu - 22-10-2010 11:27 0 0
Panie Darku do wczoraj miał Pan moje poparcie po przeczytaniu tego artukułu stracił je Pan. Życzę powodzenia w wyborach. Sonda regionalnej gazety w ktorej otrzymal pan ponad 90% poparcia nie jest wiarygodna. Nie wiadomo ile oddano głosów. Załóżmy ze 50 to zapewne wyslal Pan na siebie 40 smsow:) odpuść sobie....szkoda twojego czasu a jak cos nie bedzie po twojej mysli to wyjdziesz z biura i trzasniesz drzwiami jak na sesjach...
35. Dodane przez rot, w dniu - 22-10-2010 12:08 0 0
Panie Darku, 
 
do wczoraj nie chciałem na Pana głosować, ale dziś już wiem, że będe na Pan glosował!
reklama
36. Dodane przez Do kom,. 11 :), w dniu - 22-10-2010 12:11 0 0
Amfiteatr będzie wyremontowany z p. Tuszyńskim czy innym burmistrzem :) 
Pieniądze na ten cel z unii już są więc akurat tutaj nie jest nam potrzebny ;) 
A tak w ogóle to też chciałam na niego głosować, ale po tym jak poleciał z płaczem do gazety, zastanowię się nad tym jeszcze...
37. Dodane przez ATOS, w dniu - 22-10-2010 12:14 0 0
A MNIE SIĘ WYDAJE, ŻE JAK TEN TUSZYŃSKI COS OBIECUJE, TO MA ŚWIADOMOŚC, ŻE MUSI TEN PROGRAM ZREALIZOWAC, BO JAK OLEJE TO- TO ZA 4 LATA WYBORCY OLEJA JEGO! 
a CHYBA BURMISTRZEM CHCE BYC DŁUZEJ NIZ 4 LATA
38. Dodane przez HURRA, w dniu - 22-10-2010 12:15 0 0
A GDZIE JEST WIESIO???? 
JEZDZI ROWERKIEM....:):)
39. Dodane przez .., w dniu - 22-10-2010 12:16 0 0
cIEKAWE, CZY SIĘ WYSTRASZYLI I MU DALI W KONCU TE ODPOWIEDZI? 
MOZE WRESZCIE BEDA SZANOWAC LUDZI...
40. Dodane przez wiewiórka, w dniu - 22-10-2010 12:20 0 0
a ja wiem, że Tuszyński wcale nie będzie zwalnial ludzi, sama osobiscie slyszalam, ze chce wspolpracowac z obecnymi kierownikami i pracownikami. Jego konkurenci-obecy burmistrz i spolka wygadaja te bzdury, ze Tuszysnki bedzie wszystkich zwalnial....zeby wywolac panikę!tak sie go boja, bo to madry gosciu.
41. Dodane przez KWW, w dniu - 22-10-2010 12:27 0 0
Dla zainteresowanych, 
dziś w godzinach porannych Tuszyński dostał długo wyczekiwaną odpowiedź. Trzeba było wymusić w mediach lokalnych presję na Viceburmistrzu. Po co?Czy urząd to prywatny folwark?Jest to jednostka samorządu terytorialnego.W 13 dniu KWW Ponad Podziałami otrzymało tylko dwuzdaniową odpowiedź typu: "Po doprecyzowaniu pytania czwartego, odpowiemy na całość w najbliższym czasie". Tylko kiedy i jak....a nie można było tak jak Starostwo Powiatowe?odpowiedzieć po prau dniach i nie byłoby tej aferki.... 
konkurenci nie frustrujcie się, polecam przyszle numery panoramy, Życia czy ABC - tam z pewnością dziennikarze opiszą ta sprawę bezstronnie.... 
pozdrawiam 
kandydat na radnego z KWW Ponad Podzialami
42. Dodane przez nio, w dniu - 22-10-2010 12:42 0 0
Pewnie, ze nie bedzie zwalniał ludzi...byłby samobójca, gdyby to robil, 
starostowie sie zmieniaja co 4 lata a pracownicy zawsze sa Ci sami....wyluzujcie i bez paniki!!!
43. Dodane przez Tuszyński, w dniu - 22-10-2010 12:51 0 0
Pan Tuszyński nawet nie potrafi przygotować dobrej ulotki wyborczej, a poziom jego polszczyzny wola o pomstę do nieba. Żal panie Tuszyński
44. Dodane przez podsumowanie, w dniu - 22-10-2010 14:32 0 0
do kom11 "Robert H" Dariusz Tuszyński to nie jest Salamon i z pustego nawet On nie na leje!!!! Ale jeśli uda mu sie rozbić bojanowską "osmiornicę" to i tak byłby już duzy sukces!!!! Myśle ze zmiana burmistrza ucieszy też prywatnych przedsiebiorców !!! Moze wtedy inni własciciele firm muraskich i malarskich bedą mieli szanse na wygranie jakiegoś przetargu !!! do kom21 "Jan Nowak- Długopolski" To żeś się chłopie rozpisał!!! :grin :grin Szkoda tylko że odwracasz "kota ogonem" i nie przeczytałeś dokładnie poprzednich artykułów!!!! :grin :grin Przecież to słudzy Pana Zutera piszą wulgarne komentarze !!! i to wlaśnie oni sie zachowują na miare dzisiejszej parti PIS !!! Czepiacie sie tego że Pan Tuszyński zadał pytanie gdzie są nasze pieniadze!!!??? Nas podatników,Nas mieszkańców !!! Nie widze w tym nic złego!!! Chyba że tak bardzo was boli ze nareszcie sie znalazł ktoś uczciwy i ktoś kto przciwstawił sie naszej nie udolnej władzy i w końcu zajmnie sie nasza gminą !!! I taka moja prywatna rada! Panie Tuszyński niech pan nie zapomni że w każdej komisji wyborczej musi być obserwator z pana komitetu!! żeby uniknąć takich sytuacji jakie miały miejsce na ostatnich wyborach!! mam konkretnie na myśli problem z doliczeniem sie głosów w golinie wielkiej!!! Życzę powodzenia panie Tuszyński
45. Dodane przez Poważający, w dniu - 22-10-2010 14:29 0 0
DO komentarza 43.Sam się naucz poprawnie pisać a potem krytykuj innych!!!
46. Dodane przez Krzysztof W., w dniu - 22-10-2010 14:41 0 0
Tak jak na Wolnym Rynku, każda konkurencja ma swoje zalety. Dotyczy to także konkurowania o głosy wyborców. Niedobrze by się stało, gdybyśmy nie mieli wyboru i o fotel burmistrza ubiegał się tylko jeden kandydat. Zwłaszcza gdyby był nim urzędujący burmistrz. Nie musiałby on starać się zbytnio o głosy wyborców, mając zapewniony monopol na władzę. 
 
Jak jednak wyłuskać tego najlepszego kandydata spośród trzech konkurentów? 
Odpowiedzialny wyborca, dokonując wyboru najlepszego w swoim przekonaniu kandydata, zadaje sobie pytania: 
Czy obecny burmistrz jest zły i trzeba go zmienić?  
Czy trzeba zmienić burmistrza bo "czas na zmiany"?  
 
Skąd jednak zapracowany wyborca może czerpać wiedzę na temat pracy burmistrza? 
Ano wystarczy rozejrzeć się dookoła i popatrzeć na wygląd miasta. Pewnych informacyj (sic!) o jego poczynaniach dostarczają nam też protokóły z posiedzeń Rady Miejskiej. Znaleźć w nich  
można informacje o ocenie pracy burmistrza przez przedstawicieli mieszkańców czyli Radnych Miejskich. Z dokumentów tych wynika, że nasi przedstawiciele na sesjach absolutoryjnych oceniali burmistrza pozytywnie. Jak jeden mąż, ramię w ramię; opozycja z koalicją, na sesji absolutoryjnej głosowały zawsze jednogłośnie ZA udzieleniem burmistrzowi absolutorium. Trudno zatem kwestionować kompetencje włodarza miasta, skoro tak zacni obywatele uważają, iż burmistrz miasta, uchwały Rady wykonywał nienagannie. 
Do kogóż to mamy mieć większe zaufanie jak nie do wybranych przez siebie radnych. 
 
Pomimo tak jednoznacznie pozytywnej oceny burmistrza ze strony radnych z wieloma jego decyzjami jako zwykli obywatele się nie zgadzamy. Na szczęście czasy jednomyślności minęły i każdy ma prawo do własnej oceny. 
Tak to już niestety bywa, że nie zawsze i nie we wszystkim zgadzamy się nawet z członkami własnej rodziny, jednak mieszkamy razem i działamy razem dla jej dobra. Oczywiście nie wszyscy, bo zdarzają się i tacy, którzy mówią: CZAS NA ZMIANY...
47. Dodane przez MIESZKANKA BOJANOWA, w dniu - 22-10-2010 15:35 0 0
Czekam wreszcie tego dnia kiedy przestanie się zatrudniać w urzędzie ludzi bez kwalifikacji, ledwo po średniej szkole, gdzie możnaby ztrudnić odpowiednią osobę na odpowiednie stanowisko.Przykładem są pracownicy i dzieci byłych pracowników PGR-u i ODR-u w Gołaszynie, które dostają ciepłe posadki. Jak ma być tak dalej to lepiej niech władza się zmieni i może ktoś z tym zrobi porządek i doceni ludzi wykształconych a tych nie brakuje w naszej gminie!!!!!!
48. Dodane przez Do p. Tuszyńskiego, w dniu - 22-10-2010 15:37 0 0
Oby tak dalej juz czas po 20 latach na zmiany, miarka się przebrała. :( :sigh
49. Dodane przez Maria J., w dniu - 22-10-2010 15:41 0 0
do kom.46 Zawsze z uwagą czytam twoje komentarze.....
50. Dodane przez Do kom. 44, w dniu - 22-10-2010 15:49 0 0
Pisem sobie gemby nie wycieraj, obecny burmistrz nie ma nic wspólnego z tą partią. Zamiast Pisem zainteresuj się lepiej swoim zachowaniem i co ty robisz tak pozytywnego dla miasta :(
51. Dodane przez DO PANA CEGLARKA, w dniu - 22-10-2010 15:54 0 0
JESTEM OSTATNIĄ OSOBĄ, KTÓRA ZAGŁOSUJE NA OBECNEGO BURMISTRZA, LEPIEJ NIECH JEST WESOŁO JAK INACZEJ BYĆ NIE MOŻE 8)
52. Dodane przez DO POZ.47, w dniu - 22-10-2010 15:56 0 0
POPIERAM WZUPEŁNOŚCI :grin
53. Dodane przez do mieszkanki bojanowa, w dniu - 22-10-2010 17:56 0 0
do kom 47 ten komentarz to chyba napisała osoba która przegrała batalię o jakieś wolne stanowisko w urzędzie w drodze konkursu...
54. Dodane przez do kom 27, w dniu - 22-10-2010 18:41 0 0
Wyjątkowo spodobał mi sie kom 27 !!! :grin Noooo masz racje jak sie coś potrzebuje od naszego urzędu miasta to naprawdę trzeba być bardzo cierpliwym !!! :grin Przecież urząd miasta bojanowa to prywatny folwark szlachecki! i jak taki Tuszyński wogóle smiał zadać takie pytanie??? To pewnie stąd te oburzenie w niektórych komentarzach! Jeszcze troche i byśmy stali pod drzwiami jak Jurand ze spychowa czekajac na audiencje u pana zutera ! Napisz jeszcze co takiego dla naszej gminy zrobił Zuter przez te wszystkie swoje lata! bo jakoś zadnego konkretnego przykładu nie podałeś! A moze Ty w innym bojanowie mieszkasz!? Bo u nas to tylko brak przemysłu,brak pracyi żadnych perspektyw! Krótko mówiąc bieda aż kwiczy! Miejmy nadzieje że to już ostatnie żałosne podrygi tej władzy!
55. Dodane przez do 53, w dniu - 22-10-2010 18:55 0 0
wasze konkursy zawsze są z góry obstawione :-) Pani P.
56. Dodane przez and, w dniu - 22-10-2010 19:00 0 0
Jak przychodzi do wyborów to zawsze jest hałas o kasę...
57. Dodane przez Ktusik, w dniu - 22-10-2010 19:54 0 0
Do komentarza 45. Wytknij mi cwaniaku błąd, który popełniłem w moim komentarzu. Bo widzę, że Ty nie potrafisz stosować odstępów w tekście, a literówki zdarzają się każdemu.
58. Dodane przez pamiętajcie, w dniu - 22-10-2010 22:11 0 0
zgoda buduje a niezgoda rujnuje
59. Dodane przez do 53, w dniu - 22-10-2010 22:11 0 0
jakiego konkursu pierwsze słyszę :( :( :(
60. Dodane przez do kom. 47, w dniu - 22-10-2010 22:55 0 0
fakt, wykształcenie jest ważne, ale jeszcze trzeba umieć je wykorzystać w swojej pracy, a nie chwalić się ilością dyplomów z nie wiadomo jakich szkół, niby wyższych; poza tym ludzie wykształceni nie komentują czegokolwiek tutaj w taki sposób i na tak niskim poziomie ... 
konkretów w twojej wypowiedzi brak-skoro tak niezadowoloną z obsługi osobą jesteś - napisz konkretnie co cię boli! odpowiedź masz od ręki ... 
Na bzdury nikt nie zwraca uwagi.
61. Dodane przez cd kom 32, w dniu - 22-10-2010 23:08 0 0
kandydat D.T. postanowił teraz zadziałać na swoją korzyść-tyle że kiedy był w radzie powiatu i miał duże możliwości - dla swojej gminy nie zdziałał NIC, podobnie zresztą jak W.C., a przecież ich wybrano, D.T. nie miał tak cudownych pomysłów na poprawienie stanu swojej gminy :?  
a teraz sypie pomysłami jak kawałami z rękawa, podaje razem z kawałkiem tortu i co teraz uważa, że wszystko się uda wykonać, tylko co pierwsze?  
 
Burmistrz J.Z. działa dla dobra gminy! Nie widać? Oczy otwórzcie ludzie
62. Dodane przez amanda, w dniu - 22-10-2010 23:11 0 0
a ja wierze, że Darek Tuszyński , jak sie już za zabierze, to zrobi wiele dobrego. To jest fachowiec, pracuś. Jak ladnie zadbał o rodzinny domek i gospodarstwo - dzis tam przejezdzalam, kwiaty nadal kwiną, a Pan Darek osobiscie widzialam jak nasadzał wrzosy i wygrabił liscie z kamieni.Rewitalizacje rynku w Bojanowie, to on sam moze nam taką odwalic, ze bedziemy w niezłym szoku. Pan Darek to b. wykształcony człowiek, ale zna sie tez doskonale na zwyklej robocie.Tamci dwaj Panowie-Zuter, Ceglarek, czy Zastepca sa slabi pod tym wzgledem....
63. Dodane przez do poprzednika 62, w dniu - 22-10-2010 23:37 0 0
hej lala-amanda, jak się nikt w czyjeś sprawy i życie nie wtrąca, to też można sobie taki ogródek odwalić, pan Darek daleko od miasta mieszka w ciszy i spokoju, a nie przy trasie 5 
ktoś dba o swoje, a inni to niszczą; podobnie jest z rynkiem, placami zabaw, o swoje się dba a cudze niszczy
64. Dodane przez DO KOM. 60, w dniu - 23-10-2010 08:00 0 0
WYKSZTAŁCENIE NIBY WYŻSZE PEWNIE JE MASZ I NIE MA SIĘ CZYM CHWALIĆ A NAJLEPIEJ DYPLOMY W SZUFLADY I PO POSADĘ, BO Z TWJEJ WYPOWIEDZI MOŻNA TO WYCZYTAĆ!!!!! NIERÓB SOBIE I BURMISTRZOWI OBCIACHU :sigh
reklama
65. Dodane przez T. M., w dniu - 23-10-2010 08:06 0 0
Nic nie może wiecznie trwać, czas na nowe siły i nowe pomysły.My mieszkańcy mamy nadzieję, że oprócz ładnego rynku, będzie praca, bo młodzi jej potrzebują i niktjuż nie chce tego co było i przestańmy szkalować pana Tuszyńskiego a życzmy mu sukcesu jako przyszłemu burmistrzowi!!!!!
66. Dodane przez DO P. WIESIA, w dniu - 23-10-2010 08:08 0 0
JA POPIERAM PANA WIESŁAWA I ŻYCZĘ MU, ŻEBY WYGRAŁ. TAM GDZIE SIĘ DWÓCH KŁÓCI TRZECI WYGRYWA 8)
67. Dodane przez DO KOMITETU, w dniu - 23-10-2010 08:11 0 0
KOMITET PONAD PODZIAŁAMI A RACZEJ KOMITET BARDZO DUŻYCH PODZIAŁÓW!!!!!!!
68. Dodane przez And, w dniu - 23-10-2010 09:05 0 0
generalnie radni niewiele robia...al;e może sie to wreszcie zmieni...ale prawda jest , ze Pan Zuter tez niewiele zdziałał, urząd w środku jest taki fatalny, stare wykladziny, stare biurka, rozkapryszeni niektorzy pracownicy, te drzwi ciezkie, - wszystko od 30 lat takie samem.A wystarczy zobaczyc jak zmienil sie budynek starostwa, i tu nie chodzi o jakies cuda-niewida, tylko o to, zeby bylo przyjemnie. Teraz to jest mi wstyd za taki obskurny budynek urzedu. Jak przyjechaliby goscie z Unii to kompletna siara.Zuterr jest jak malzonkowie ok.z 60 letnim stazem, którymn sie juz nie chce, nie oplaca, po co, na co...Ogolnie Pan Zuter i Drozdowski boja sie nowosci, 20lat trwaja na tych posadach i tyle. A wracajac do Tuszynskiego, jak dobrzed pamietam, to mial chyba ze 25lat jakzaczynal w radzie powiatu-byl najmlodszy w towarzystwie podstarzalych panow, faktycznie mogl duzo zdzialac....jako mlody chlopak...Ale za to teraz mamy az dwoch czlokow zarzadu w powiecie- gdyby chcieli, a nie za bardzo chcilei, to mogliby udezryc w stół i sie sprzeciwic. Rzadko sie zdarzalo, zeby z tak malej gminy bylo, az dwoch czlokonow zarzadu.No ale panowali tak samo tylko trwali przez te 4 lata. Trzeba zdecydowanej zmiany i koniecznie glsujmy na mlodszych( za starzy niedobrze,calkiem mlodzi tez nie za bardzo)idealny wiek na robote to 30-50 lat i basta- wowczas ludzie sa najbardzej wydajni, jak chca
69. Dodane przez bojanowo, w dniu - 23-10-2010 09:19 0 0
tylko błędy umiecie wytykać innym ale to co już jest zrobione w gminie to jakoś ślepota większość tu naszła. przecież nie sam burmistrz w tej gminie działa ale też radni których to wy szanowni mieszkańcy i komentujący na tym portalu wybieracie w drodze wyborów. przez te 20 lat bardzo wiele zrobiono i bardzo wiele jest jeszcze do zrobienia. ten burmistrz czy inny ma jeszcze wiele do zdziałania. pewnie za 4 lata (ktokolwiek zostanie burmistrzem) znowu będziecie wypisywać brednie ze burmistrz jest do bani. taka już natura człowieka że tylko w kółko narzeka...
70. Dodane przez Olo, w dniu - 23-10-2010 09:28 0 0
Do Amandy...Jeśli miarą wyboru burmistrza jest to, jaki kto ma ogródek, to burmistrzów mielibyśmy chyba ze 100 :)...
71. Dodane przez DO NR 68, w dniu - 23-10-2010 09:41 0 0
POPIERAM!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
72. Dodane przez Amanda, w dniu - 23-10-2010 11:30 0 0
ale się przyczepiliście:)życzę i wierze w sukces Pana Tuszyńskiego,jako jedyny zaprezentował swój program i będę go z niego rozliczała za 4 lata, dziś ja i moja rodzina oddajemy na niego głos, a ocenię za 4lata. 
Pozdrawiam, i idę sprzątać:):):)
73. Dodane przez K.w., w dniu - 23-10-2010 11:57 0 0
PANIE DARIUSZU, 
 
NIECH PAN NIE BEIRZE SOBIE DO SERCA TYCH KOMENTARZY, GDYŻ PISZE GO GARSTKA PANA KONKURENTÓW, KTÓRYCH ZASKOCZYŁ PAN SWOIM KANDYDOWANIEM I PROFESJONALNA KAMPANIĄ.SĄ W DUŻYM SZOKU I JEDYNE NA CO ICH STAĆ TO DURNE KOMENTARZE, WYSYŁANE CO JAKIŚ CZAS PRZEZ TA SAMĄ OSOBĘ! DO ROBOTY NIECH SIĘ WEŹMIE TOWARZYSTWO. 
POZDRAWIENIA
74. Dodane przez popraw sie 64, w dniu - 23-10-2010 12:32 0 0
co z szuflady nie masz co wyciągnąć i czym się pochwalić? czytać ze zrozumieniem nie potrafisz i kto tu komu obciach robi... 
 
pewnie ledwo jakaś leszczyńską wytwórnie niedouków skończyłeś i uważasz że jesteś najlepszy? to nie na tym polega-że z teczką dyplomików przyjdziesz i cie od razu zatrudnią, bo nie ma lepszych jak ty egoisto! prawda w oczy co?
75. Dodane przez Michalina, w dniu - 23-10-2010 14:46 0 0
Panie Darku do boju. Władze po 20 latach nie zrobiły nic dla naszej gminy. Jedyne w czym przodujemy po układanie chodników w miejscach gdzie nie są one potrzebne. Ja bym chciała mieć taką drogę dojazdową do domu jaką ma obecny burmistrz z prawoskrętem.
76. Dodane przez qwerty, w dniu - 23-10-2010 16:25 0 0
Jeśli ktoś popiera Pana Tuszynskiego to sam pokazuje swoim wyborem jaki poziom prezentuje. Wystarczy spojrzeć na "odezwę" Pana Tuszyńskiego. Jak ktoś kto ma zostać burmistrzem nie potrafi wysłowić się składnie? W owej odezwie roiło się od błędów czysto logicznych, a 70% spraw było omówionych na zasadzie "chciałbym", "może się uda", "gdybym". Ja też osobiście wiele rzeczy bym chciał ale nie startuję przecież na burmistrza. Swoją odezwą i jej poziomem Pan Tuszyński zapewne trafił ale niestety w najmniej inteligentne osoby, które bardzo szybko podłapują prościutkie slogany. Nie twierdzę, że Pan Ceglarek czy Zuter są lepsi - nie o tym mowa. Mowa o tym, że Pan Tuszyński nic konkretnego sobą nie reprezentuje. Poza tym, że jest młody oraz atakuje Urząd Miasta nie wyróżnia się niczym, a dodatkowo jego odezwa, która przeczytałem jest na żałosnym poziomie merytorycznym. Tak więc - większość głosów które dostanie Pan Tuszyński będą od (...) i nie wykształconego elektoratu, który wierzy śmiesznym sloganom Pana Tuszyńskiego. Jeśli ktoś ma jakieś argumenty (argumenty a nie śmieszne hasła) za Panem Tuszyńskim to zapraszam do podzielenia się nimi. Nie sądzę, aby było ich wiele.
77. Dodane przez do kom.76, w dniu - 23-10-2010 17:21 0 0
POPIERAM
78. Dodane przez do kom. 76, w dniu - 23-10-2010 19:06 0 0
Jest jeszcze czas,można zgłosić swoją kandydaturę na stanowisko burmistrza. Wtedy będzie miał Pan okazję popracować i podnieść poziom wykształcenia najmniej inteligentnego elektoratu. Obraża Pan wyborców, a nie Pana Tuszyńskiego.
79. Dodane przez KAROL, w dniu - 23-10-2010 19:15 0 0
PAN ZUTER MUSI NADAL ZOSTAĆ BURMISTRZEM
80. Dodane przez ania, w dniu - 23-10-2010 19:42 0 0
MUSI NA RUSI, W POLSCE KTO CHCE :-)
81. Dodane przez do nr 74, w dniu - 23-10-2010 19:53 0 0
Napij się nerwosolku i głosuj na obecnego burmistrza to ci nic niegrozi :grin :grin
82. Dodane przez DO 76, w dniu - 23-10-2010 19:57 0 0
łATWO PISAĆ TE BZDURY A CO CI MAJĄ POWIEDZIEĆ JAK NIE MAJĄ CO DO GARNKA WŁOŻYĆ!!!!!
83. Dodane przez nn, w dniu - 23-10-2010 20:41 0 0
Tylko tuszynski!!!
84. Dodane przez qwerty, w dniu - 23-10-2010 20:54 0 0
78 - nie miałem na celu obrazić wyborców ani Pana Tuszyńskiego. Natomiast mam prawo chyba wyrazić swoje zdanie? Jeśli ma Pan/i jakieś argumenty za Panem Tuszyńskim (konkretne, a nie jakieś ogólniki) to chętnie wysłucham.
85. Dodane przez abc, w dniu - 23-10-2010 22:00 0 0
Pan Zuter jest burmistrzem od dwudziestu lat i opłakany stan plant na rynku,wizytówki miasta,świadczy jakim jest gospodarzem.Mieszkańcy Bojanowa też chcieliby miec ulice wyłożone tak piękną kostką jak pan w Gołaszynie.Panu już dziękujemy czas na zmiany.
86. Dodane przez qwerty, w dniu - 24-10-2010 12:30 0 0
Zazdorścicie kostki brukowej P. Zuterowi? A co miał przez kilka(naście) lat on powiedzieć gdy miał same błoto przy domu? I co mieli powiedzieć inni mieszkańcy, któzy tam mieszkają? Miało to tak zostać?  
Co do rynku - w planach jest chyba remont. Poza tym, gdyby w tym roku rynek poszedł do rewaloryzacji to narzekalibyście, że są to zamarnotrawione pieniądze itp.
87. Dodane przez do nr 85, w dniu - 24-10-2010 13:11 0 0
BURMISTRZ TO WIZYTÓWKA MIASTA WIĘC NIE DZIW SIĘ, ŻE MA PIĘKNĄ DROGĘ DOJAZDOWĄ DO DOMU :grin :grin
88. Dodane przez ww, w dniu - 24-10-2010 15:57 0 0
Wizytówką miasta jest Rynek i ulice wokół a nie boczna uliczka w Gołaszynie.Może wreszcie czas się przekonac czy mieszkańcy Bojanowa mieliby coś przeciwko poprawie wizerunku miasta.Póki co siedzibą burmistrza jest urząd a nie jego prywatny dom.
89. Dodane przez poiuyt, w dniu - 24-10-2010 17:42 0 0
I właśnie przez takie głupie komentarze na ulicy koło burmistrza nie będą teraz postawione nowe lampy. Żeby ludzie nie gadali, że zrobił to dla siebie (chociaż i tak nie jeździ tą drogą do domu). Żal Wam, że Gołaszyn ma kostkę brukową to się przeprowadźcie. Jakoś nikt nie zauważył, że na ul. Piaskowej też jest nowa ładna nawierzchnia, a Burmistrz tam wcale nie mieszka.
90. Dodane przez uwidg, w dniu - 24-10-2010 20:08 0 0
Do komentarza 12.  
Naucz się najpierw pisać poprawnie ortograficznie, a potem zajmuj zdanie w dyskusji i oceniaj innych, którzy na pewno nie mają takich problemów jak TY!!!!
91. Dodane przez mnsauy, w dniu - 24-10-2010 20:20 0 0
Cudze chwalicie, a swego nie znacie.... 
16 lat kadencji obecnego Burmistrza wskazuje na same dobre strony działania obecnego samorządu. Pan Zuter zna się na rzeczy. Ma wieloletnie doświadczenie i jest uczciwym, prawym człowiekiem, który wiele zdziałał dla naszego miasta i jeszcze zapewne zdziała... Nie przekonamy się o tym, jeśli nie będziemy na niego głosowali. Przyjdzie przypadkowy karierowicz i wtedy oczy nam się otworzą... 
Głosujcie na Pana Zutera. W jego rękach nasza przyszłość!!!!!!!!!!!!!!!!!!
92. Dodane przez jollllllla, w dniu - 24-10-2010 20:22 0 0
Panie Tuszyński! Z tymi babciami to Pan przesadził. Tyle młodych dziewczyn jest w Bojanowie i na wioskach, a pan się za babcie bierze. :-( Na pewno już nie zagłosujemy na pana.
93. Dodane przez alex, w dniu - 24-10-2010 20:23 0 0
Od wytykania błędów i kopania dołków pod innymi nie zaczyna się "kariery". Strzelił pan sobie samobója.
94. Dodane przez fela, w dniu - 24-10-2010 20:25 0 0
Głosujcie na pana Zutera! To sprawiedliwy człowiek!!!!!!!!!!! Tak mało jest teraz uczciwych ludzi. 
Panie Burmistrzu! Dziękujemy za pana dobre serce i zrozumienie we wszystkich sytuacjach!!!!
95. Dodane przez krzys, w dniu - 24-10-2010 20:30 0 0
Potrzeba nam ludzi uczciwych!! Taką osobą jest tylko Pan Józef Zuter, który solidnie i sumiennie pracuje, a nie zajmuje się opowiadaniem nierealnych historii, których nie da się zrealizować.  
Obiecanki, cacanki, a głupiemu radość Panie Tuszyński!!!! 
Nie tędy droga
96. Dodane przez zenon, w dniu - 24-10-2010 20:39 0 0
Ludzie! 
Nie oczerniajcie się wzajemnie! 
Niech każdy zajmie się swoimi sprawami. Niech każdy spojrzy na siebie, jak pracuje, jak postępuje. 
Każdy głosuje na tego, kogo uważa za słusznego. Moim zdaniem - jedynym potencjalnym kandydatem mającym ogromne szanse jest Pan Zuter, który ma doświadczenie w tych sprawach. nie będzie podejmował jakiś przypadkowych decyzji, które mogą doprowadzuiić naszą gminę do problemów różnej natury - czy nawet do jej upadku. Uważam, że nie należy opowiadać bajeczek, których później nawt w 5 procentach nie zrealizuje się. J. Zuter ma doświadczenie - powtórzę po raz kolejny!!! Więc na niego oddaję głos, bo chcę żyć spokojnie w moi mieście i bezpiecznie - tak jak mi się żyło przez wszystkie pana kadencje. Jest Pan jedynym wiarygodnym Burmistrzem i kandydatem na burmistrza i wiem, że Pan jest dobry w tym co pan robi. Brawo Panie Zuter!!!!
97. Dodane przez do nr 96, w dniu - 24-10-2010 21:57 0 0
widać, ze pracujesz w urzędzie i jest ci ciepło, bezpiecznie i miło, ale nie każdy ma posadkę w urzędzie :grin A Zuter też kiedyś był bez doświadczenia jak zaczynał i nie wiadomo jak skończy :grin
98. Dodane przez DO 95, w dniu - 24-10-2010 21:59 0 0
NIE REALNA HISTORIA TO BEZROBOCIE W GMINIE, CZAS NA ZMIANY 8)
99. Dodane przez DO NR 86, w dniu - 24-10-2010 22:06 0 0
KILKANAŚCIE LAT TEMU ZUTER MIESZKAŁ W GOŁASZYNIE ALE W BLOKACH. NASTĘPNIE WYBUDOWAŁ DOM I ZMIENIŁ NUMER DOMU I DLATEGO TEŻ MIESZKAŃCY CO TAM MIESZKAJĄ OD DAWIEN DAWNA MAJĄ SIĘ TERAZ DZIĘKI WŁADZY LEPIEJ :grin :grin
100. Dodane przez BOJANOWIANKA, w dniu - 24-10-2010 22:08 0 0
GŁOSUJMY NA CEGLARKA BĘDZIE BIEDNIE I WESOŁO :zzz
101. Dodane przez DO WYBORCÓW, w dniu - 24-10-2010 22:10 0 0
CZAS NA ZMIANY I NAWET ROLNICY ZUTEROWI NIE POMOGĄ. KONIEC MIŁEGO I DOBREGO ORAZ UCZIWEGO JEST BLISKI
102. Dodane przez PIŁKARZ, w dniu - 24-10-2010 22:12 0 0
PAN WIESŁAW ZEPCHNIĘTY NA BOCZNY TOR, NIKT NIE CHCE O NIM PISAĆ :cry
103. Dodane przez hurra, w dniu - 25-10-2010 09:00 0 0
ale ekipa Zutera wypisuje komentarze, jak sie boja, jak płaczą, dosyc tcyh 20 lat Zuterowania, zmienic to.... 
wioski juz ida za Tuszynskim, cojanwyzej zuterkowi został kawalek Golaszyna-bastion ostatni i czesc pracowników z urzedu :):)
104. Dodane przez erwin, w dniu - 25-10-2010 13:46 0 0
Dlaczego tak wszyscy boją się zmian.No przecież gorzej już byc nie może.Całkowicie popieram kom.103. Czas na zmiany,dajmy szansę nowemu burmistrzowi a przy następnych wyborach Go ocenimy i porównamy z Zuterem.
105. Dodane przez izi, w dniu - 25-10-2010 13:52 0 0
Jak nie wybierzemy nowego burmistrza to nigdy się nie dowiemy czy może byc lepiej.
106. Dodane przez popieram nr 105, w dniu - 25-10-2010 18:55 0 0
To prawda czas na zmiany, nie może być władz przez tyle lat w rękach ciągle tego samego człowieka :upset
107. Dodane przez jack sparrow, w dniu - 25-10-2010 19:52 0 0
Kochani- urok i młodość Tuszyńskiego doświadczenie i wiedza Zutera oraz luz blues Wiesia oto kandydat idealny na naszej wsi  
cenię wszystkie uwagi w y b o r c a i podatnik
108. Dodane przez lux, w dniu - 25-10-2010 20:09 0 0
jestescie żałośni kom.101 -105! Naturą ludzką jest przekora i krytykowanie innych, nie oceniając się obiektywnie!
109. Dodane przez ebi, w dniu - 25-10-2010 20:53 0 0
ha ha ale wybory. moze lepiej postawic budy z piwem
reklama
110. Dodane przez do kom107, w dniu - 25-10-2010 21:39 0 0
Wszystko mi pasuje! Tylko powiedz mi jaśniej jakie i w czym ma doświadczenie Zuter???? Człowiek który przez tyle lat swej kadencji nie zrobił nic dla tej gminy!! Nie ma tu pracy i nie ma tu chleba!!! A właśnie tego nam trzeba!!! Zuter ma tylko doświadczenie w kładzeniu kostki z raw-bruku!!! Najlepszy tego dowód mamy przed jego posesją!!! Więc Panie Zuter panu juz naprawde podziekujemy! Bo nie tego oczekujemy od przyszłego burmistrza! Panie Tuszyński ostro do pracy! Abym w następnych wyborach też głosował na Pana na nastepne 4 lata kadencji!!
111. Dodane przez n-wi, w dniu - 26-10-2010 10:32 0 0
Jestem ciekawy ilu będzie kandydatów na radnych w Bojanowie ? 
Jeżeli będzie około 50 to wybory na burmistrza w Bojanowie wygra p.Zuter
112. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 26-10-2010 11:53 0 0
Ilośc komentarzy świadczy że nie żyje się tu tak kolorowo jakby się urzędnikom wydawało.Pracy brak a ci co pracują to tak poza gminą.W wolne dni nie ma dokąd pójśc bo park Kosynierów przez dwudziestolecie burmistrza zapuszczony, planty zaniedbane,młodzieży zostaje tylko Markowski.Czas na zmiany.
113. Dodane przez xxx, w dniu - 26-10-2010 13:50 0 0
UWAGA Po tym w jaki sposob Tuszynski odszedl ze swojej poprzedniej partii jest on skonczony jako kandydat na stanowisko burmistrza. O tym, ze przewodniczacy ich partii Tuszynski nie jest czlonkiem SLD jego koledzy dowiedzieli sie z gazety. Okazalo sie, ze (...)przy pomocy paru wyuczonych zabiegow socjotechnicznych i pieniedzy probuje nabrac teraz kolejna grupe naiwych ludzi dla wlasnego interesu. Jezeli sie mu to znowu uda to bedzie sie znowu z was smial. Zlote czasy w towarzystwach ubezpieczeniowych sie juz skonczyly wiec szuka znowu naiwych (...).
114. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 26-10-2010 14:28 0 0
do kom 112.  
Kolejna przesadzona opinia ... Jaki zapuszczony park Kosynierów ? Jakie zaniedbane planty ? Wydaje się że Skatepark w ww. parku cieszy się dużym zainteresowaniem, podobnie powstające na terenie gminy place zabaw. Inwestycje związane z dalszą modernizacją parków, Amfiteatru są już wpisane w planach obecnie działającego samorządu. Która z małych gmin może również pochwalić się np. pensjonatem dla osób starszych czy też nieźle wyposażonym gabinetem rehabilitacyjnym ? 
Poza tym ja jako mieszkaniec gminy jakoś nie przypominam sobie żadnych inicjatyw Pana Tuszyńskiego, które pomogłyby w rozwoju naszej okolicy. Wiele z obietnic wyborczych pokrywa się z już zaplanowanymi inwestycjami, więc trudno się doszukać tutaj jakiejś własnej inwencji.  
A jak wiele imprez rozrywkowych odbywa się z ciągu roku w Bojanowie ? Wiele z nich organizowanych przez osoby nie związane z Urzędem, ale zawsze mogące liczyć na wsparcie władz. Wymienię tylko Extreme Days, Festyny MUKS Szok & Wszystkim organizatorom gratuluję świetnych pomysłów i odwagi w realizacji zamierzonych planów. A więc jeśli tylko ktoś ma dobry pomysł to nie tak trudno przekonać do niego władze i zaprosić do współpracy. 
 
Proszę więc o większą powściągliwość w wypisywaniu osądów, które nie mają pokrycia w rzeczywistości. Uczciwość, zaangażowanie i oddanie sprawom gminy i jej mieszkańców - to główne atuty obecnie urzędującego Burmistrza i tego mu gratuluję !
115. Dodane przez kiach, w dniu - 26-10-2010 16:37 0 0
Tuszyński burmistrzem!!!!!
116. Dodane przez Bojanowiak, w dniu - 26-10-2010 16:38 0 0
A gdzie kampania w Bojanowie???? 
Tylko Tuszyńskiego stać na kampanie?
117. Dodane przez gosc, w dniu - 26-10-2010 20:37 0 0
Spokojnie - pojawił się czwarty kandydat!
118. Dodane przez lolo, w dniu - 27-10-2010 18:34 0 0
a Kto jest tym nowym kandydatem??? 
PAN ZUTER TO DOBRY CZŁOWIEK I SAM O WIELU SPRAWACH NIE DECYDOWAŁ,BYLI TEŻ INNI,CZYLI RADNI I OD ICH INWENCJI DUŻO ZALEŻAŁO
119. Dodane przez DO NR 118, w dniu - 27-10-2010 21:58 0 0
DLATEGO TEZ WYBORCY ROZLICZĄ RADNYCH PRZY URNACH :( :x
120. Dodane przez gosc, w dniu - 27-10-2010 23:29 0 0
Radnych - a owszem, tylko nasza rada zdominowana jest przez PSL 
Zdaje sie 8 na 15 a sam przewodniczący to "Ekologiczny" PSL PSL. Słowem wszystko jest przegłosowane. To ich należy rozliczyć. Czekam jeszcze na rozliczenie kto wogóle i ile razy zabrał głos. A ponoć są tacy co nie odezwali się wogóle. Ktoś zrezygnował chyba 2 lata temu i nie dokonano uzupełnienia rady.  
J.B.
121. Dodane przez kk, w dniu - 27-10-2010 23:35 0 0
Do 118 mylisz się. Trzeba być na sesji Rady Miejskiej tobyś zauważył kto tak naprawdę wydaje polecenia - Burmistrz decyduje, radni PSL przegłosowują reszte radnych i gra. 
I tak przez wszystkie 20 lat. Wszystkie innowacyjne pomysły opozycji są jednomyślnie odrzucane. A czasami wykorzystane w przyszłości przez PSL.
122. Dodane przez MIESZKANKA BOJANOWA, w dniu - 28-10-2010 07:18 0 0
kochani to my mieszkańcy bojanowa wybieramy radę miejską i sami widzimy, że trzeba się przy urnie dobrze zastanowić!!!!!
123. Dodane przez OBSERWATOR, w dniu - 30-10-2010 22:57 0 0
W Bojanowie ąż się roi od plakatów kandydata na burmistrza, szkoda,że są pochowane za szybką a może z obawy przed wiatrem i deszczem 8)
124. Dodane przez MAZUT, w dniu - 01-11-2010 00:47 0 0
Kampania Dariusza bardzo udana i bardzo profesjonalna: dużo plakatów, artykuły w prasie (płatne ale w wyniku błędu przeciwnika umiał zapewnić sobie też bardziej wiarygodne - darmowe), ulotki wyborcze dostarczane bezpośrednio do każdego mieszkania, zorganizowane grono komentatorów na forach oraz głosujących w sondażu. Widać że grosza nie poskąpił. Z kampanią wystartował jako pierwszy co w początkowym okresie dało mu znaczącą przewagę ( liczył się tylko on i Józek ), jednak w miarę upływu czasu poparcie jego zaczęło maleć ( ach ta plotka ) do tego stopnia , że spadł do drugiej ligi. To co miało w założeniu dać mu przewagę ( wczesny start ) okazało się zabójcze.  
Głosy Darka przejmie w części Wiesiu ( od zaciekłych wrogów Józia ) oraz Józiu ( od " sparzonych" na nowym kandydacie ) co w połączeniu ze swoim "stałym" elektoratem może pozwolić mu już na zwycięstwo w pierwszej turze.  
Czwarty kandydat liczy na niemały elektorat PiS-u, niestety to wybory samorządowe i szyld partyjny bardziej nieraz szkodzi niż pomaga. Jest on osobą obcą ( mieszka w Rawiczu ) i nieznaną, nie ma więc żadnych szans na uzyskanie jakiegoś znaczącego poparcia. 
9. 11. debata, nie należy spodziewać się żadnych niespodzianek. Różnic programowych pomiędzy kandydatami nie ma żadnych, mogą co najwyżej prześcigać się w pomysłach na wydawanie naszych pieniędzy. Wróbelki ćwierkają , że co niektórzy mogą szykować na niektórych jakieś "rewelacje". Ale czy warto kopać leżących?
125. Dodane przez obserwator, w dniu - 01-11-2010 12:19 0 0
ktoś tu decyduje ktory komentarz masie ukazac a który nie 
 
czyżby koledzy darka?
126. Dodane przez Bojanowiak, w dniu - 01-11-2010 12:21 0 0
Co tu dużo gadać, byłem speptycznie nastawiony na początku do Pana Tuszyńskiego, ale dziś muszę stwierdzić, że mam on największe szanse. Jako pierwszy i jedyny kandydat na burmistrza przedstawił swój program, włączył się w organizowanie w Bojanowie debaty - co pozwala mi przypuszczać, że jest dobrze przygotowany merytorycznie.Sama kampania, którą prowadzi jest bardzo profesjonalna i strasznie zawyżył poziom nam wszystkim. Jak tak będzie pracował dla Bojanowa, jest szansa na zmiany - jak to pisze sam kandydat na lepsze.Cóż cała Wiesiu był 4 lata temu alternatywą dla Pana Zutera - ale ludzie głównie zamanifestowali swoją niechęć do gminy i akurat nadarzył się Wiesiek. Dziś mają kandydata profesjonalnie przygotowanego, mogą go mniej lub lepiej lubić, ale faktem jest, że Pan Tuszyński robi wszystko przemyślanie i nowocześnie. takiej kampanii jeszcze nie było w Bojanowie - stąd ten szok u co niektórych i zniżanie się do poziomu ulicy w opluwaniu Tuszyńskiego. Szkoda, że całe to towarzystwo podwórkowe niczego innego nie potrafi. Panowie- Panie pokaźcie swój program, chyba, że go nie macie i w tym tkwi problem...:)
127. Dodane przez K>W, w dniu - 01-11-2010 12:22 0 0
Ale się ekipa Pana Zutera mobilizuje. Podszywają się nawet w komentarzach pod wyborców Pana Ceglarka i próbują kompromitować w necie Pan Tuszyńskiego-haha  
Widzę, że nawet kandydat na radnego powiatowego Pan Zamelski razem z serdecznym kolegą Drozdowskim- Panem zastępca burmistrza spotykają się w naszym kochanym urzędzie i obyślają strategię jak to zaszkodzić Tuszyńskiemu:)  
byłam przypadkowym świadkiem tych rozmów. Rozpowiadają po urzedzie, że Tuszyński będzie zwalniał i trzeba głosować na Zutera:)tyle, że wszyscy zwykli pracownicy mają juz dosyć obecnej ekipy i marzą o normalnych zmianach.
128. Dodane przez ETAAM, w dniu - 01-11-2010 17:18 0 0
A JA NIE WIEM CZY PUJDĘ GŁOSOWAC. ALE TA KAMPANIA MI SIE PODOBA, TYLKO OPROCZ TUSZYNSKIEGO NIC NIE MA.GDZIE TE PROGRAMY CEGLARKA, TEGO SPADOCHRONIARZA Z RAWICZA CZY NAWET ZUTERA?CZYZBY PANOWIE NIE POTRAFILI NIC WYMYSLEC?A W JEDNYM JESTESCIE DOBRZE W SMAROWANIU TUSZYSNKIEGO W INTERNECIE.JAK NA TYM MA POLEGAC TA KAMPANIA - TO CINKO TO WIDZE.  
A SWOJA DROGA DUUUZO LUDZI Z BOJANOWA I WIOSEK SZYKUJE SIE DO WYBOROW.MOZE FREKWENCJA WRESZCIE W BOJANWOIE OSIAGNIE REKORD.
129. Dodane przez wera, w dniu - 01-11-2010 18:28 0 0
DO KOMENTARZA 128 
 
Pan Tuszyński powinien zafundować Ci przyspieszony kurs nauki ortografii:-)Jak dorównasz poziomem do elektoratu wyborców, wtedy będziesz mógł się wypowiadać i dyskutować na temat innych kandydatów na burmistrza. A może wart by pomyśleć z innej strony - że na przykład inni nie chcą tracić pieniędzy na ulotki i foldery reklamowe, tylko biorą się za porządną robotę????
130. Dodane przez Wisenna, w dniu - 01-11-2010 21:35 0 0
TYLKO SAM PROBLEM TKWI W TYM, ŻE PANOWIE KANDYDACI: 
NIE MAJĄ KASY NA KAMPANIĘ, 
NIE MAJĄ POMYSŁÓW NA PROGRAM, 
I MAJĄ WIELKI PROBLEM Z TUSZYŃSKIM:) 
ALE CZEGO MOŻNA SIĘ SPODZIEWAĆ PO KIMŚ KTO KUPUJE RENAULT TALIE:)ZA TĄ KASĘ MOŻNA KUPIĆ LEPSZE AUTKO:) WYBORY INDYWIDUALNE ŚWIADCZĄ O BOGACTWIE POMYSŁÓW PANA J.Z
131. Dodane przez DO 130, w dniu - 02-11-2010 15:11 0 0
CIESZ SIĘ, ŻE TUSZYŃSKI KASĘ NA KAMPANIĘ MA I AŻ Z MIĄ PRZESADZA!!!!!!
132. Dodane przez do 127, w dniu - 02-11-2010 19:28 0 0
Czy w urzędzie są zwykli pracownicy, jeżeli myślisz o tych którzy byli zatrudnieni 20 lat temu to pewnie są :cry
133. Dodane przez WYBORCA, w dniu - 03-11-2010 07:12 0 0
KOMITET PONAD PODZIAŁAMI A MOŻE KOMITET PODZIAŁÓW :( :sigh
134. Dodane przez PL, w dniu - 03-11-2010 18:08 0 0
Do 130: Ktos cos ma do renault Thalia? :)
135. Dodane przez owbujd, w dniu - 03-11-2010 19:38 0 0
Do komentarza 127 
A może Ty jesteś pracownikiem urzędu - mówiąc, że wszyscy urzędnicy mają dość starych rządów. Jaki żal..............
136. Dodane przez ewa, w dniu - 03-11-2010 19:39 0 0
do kom.130 
Żal....
137. Dodane przez włodek, w dniu - 15-11-2010 19:43 0 0
słoma z butów wychodzi 
komentarze nie na miejscu-ale co się dziwić jak co niektórzy to inteligentni ;-) 
jak na wiosce
138. Dodane przez Głos tylko Na Pana Tuszyńskieg, w dniu - 19-11-2010 01:02 0 0
Jest to osoba która może tylko pomóc społeczności gminy Bojanowo a nie zaszkodzić. Jest pełen energii a to dzisiaj jest bardzo potrzebne . Jak  
starsi ludzie i młodzi mogli by się realizować.Myślę że pan Darek dla Gminy Bojanowo jest na dzisiejszy jedyną osobą która może w tej Gminie zrobić bardzo dużo dobrego. Często odwiedzam Gminę gdyż w niej mieszka moja krewna ,znajoma ale brakuje u Was prawdziwego gospodarza . Gmina która jest na przelocie Poznań - Wrocław mogła by z tej sytuacji skorzystać . Przyciągnąć nowych inwestorów , którzy by dali nowe miejsca pracy. Myślę ,że jak słucham relacji krewnych u was mAŁO SIĘ DZIEJE W TYM KIERUNKU. Powodzenia w wyborach. Dajcie głosy na młodego a na pewno będziecie odczuwać zmiany na lepsze
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
Najczęściej czytane 15 lat temu:
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Mieszkanie 3-pokojow... Leszno 1850
Nowe pokoje,kwatery ... śmigiel 1050
Pokoje,kwatery śmigi... śmigiel 930
Działka rod kolejarz... Leszno 32900
Wynajmę kawalerkę , ... Leszno 1250
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj