Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Rawicz. Gospodarka i finanse gminy były głównymi tematami debaty kandydatów na fotel burmistrza Rawicza. Rywale nie szczędzili sobie uwag i wytykania błędów.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Debatę w sali kina Promień organizowała rawicka telewizja i gazeta Życie Rawicza. Kandydaci zmierzyli się już po raz drugi i zdaniem widzów to spotkanie miało dużo bardziej dynamiczny przebieg. Zaczęło się od pytań o listę kluczowych inwestycji. Tutaj nie wszyscy kandydaci sypali propozycjami jak z rękawa. Tadeusz Pawłowski nie chciał wyliczać swoich planów. Oświadczył, że wszystkie zawarł w dwustronicowej broszurze, którą rozdał rywalom. Kolejne pytanie dotyczyło polityki
informacyjnej urzędu i chęci kontynuacji wydawania periodyka Gazeta R awicka oraz emisji kronik filmowych w kinie.
- Informacja tak, ale propaganda nie. Trzeba nam rzetelnie mówić mieszkańcom o ważnych sprawach. Nie ma jednak miejsca na komentarze polityczne współfinansowane przez gminę - mówił Jacek Gwizdek. Grzegorz Kubik uważa, że obie formy kontaktu powinny pozostać, ale w odmienionej formie. Zdaniem Tadeusza Pawłowskiego zachowanie obecnej formy PR jest zasadne.
Gorętszym punktem dyskusji był moment, w którym Tadeusz Pawłowski zarzucił konkurentom składanie nierealnych obietnic wybiorczych. Riposta Jacka Gwizdka była natychmiastowa. - A co z pańskimi deklaracjami w sprawie drugiego basenu, lodowiska czy ,,soplicowa'' nad zbiornikiem poligonowym? - pytał kandydat. - To nie były moje propozycje, tylko środowiska - tłumaczył Pawłowski. W rundzie pytań wzajemnych od kandydatów Grzegorz Kubik dociekał powodów walki o reelekcję Tadeusza Pawłowskiego. - 4 lata temu w wywiadzie zapewniał pan, że nie zamierza kandydować. Co zmieniło pańskie poglądy - pytał Kubik. - Pozwoliliście państwo wybrać mi inny warient. W walkach pokazaliście, że nie powinniście rządzić, bo będziecie szkodzić. Musiałem wrócić do walki - oświadczył Pawłowski.
Rywale poruszyli też kwestię promocji miasta przez obecne władze. - Pana hasło to ,,Rawicz zawsze otwarty''. Chciałbym dowiedzieć się na co i na kogo? Bo nie na inwestorów. Pan popiera przecież maksymalne podatki i chce pan opłat adiacenckich- pytał Jacek Gwizdek. Tadeusz Pawłowski tłumaczył, że hasło to dzieło profesjonalnej firmy. - Ma zaprzeczać związkom, które się natychmiast z Rawiczem kojarzą - wyjaśniał nawiązując do jednego z największych w Polsce zakładów karnych. Pawłowski tłumaczył też, że podatki nie mają znaczenia dla potencjalnych inwestorów. - Ważniejsza jest atmosfera - mówił. (mich)
1. Dodane przez Na debacie, w dniu - 11-11-2010 11:47 00 Pan Pawłowski się skompromitował. Przykro mi, bo głosowalem na niego 4 lata temu.
2. Dodane przez rawiczanin, w dniu - 11-11-2010 14:57 00 ludzie stworzcie jakies miejsca pracy,bo to co teraz jest to katastrofa,z Rawicza ludzie mlodzi uciekaja,jest wazne zeby miasto bylo piekne,ale coz z tego jak ludzie gloduja,naglacym problem nr.1 jest sprowadzenie jakis inwestorow do Rawicza.
3. Dodane przez obserwator debaty, w dniu - 11-11-2010 15:29 00 Jestem przekonany, że nawet ciepły i serdeczny uścisk dłoni redaktora tego artykułu z obecnym burmistrzem nie zmienia faktu, że burmistrz wypadł blado na tle innych kandydatów. Nie miał nic do zaoferowania swoim wyborcom, a cała dyskusja toczyła się wokół osławionej już wschodniej obwodnicy Rawicza.Burmistrz z takim stażem samorządowym powinien zaoferować mieszkańcom Rawicza znacznie więcej niż to co zaprezentował.
4. Dodane przez bob, w dniu - 11-11-2010 19:43 00 i mogli by posprzatac konskie gowna z deptakow po dzisiejszej imprezie,bo nawet rodzinny spacer nie ma sensu w tym miescie
5. Dodane przez sla, w dniu - 12-11-2010 07:44 00 masz racje "bob"
6. Dodane przez Dexter, w dniu - 12-11-2010 11:49 00 W Całym mieście jest syf ... dawno takiego nie było ... ale kto się tym przejmuje ...
7. Dodane przez hihi, w dniu - 12-11-2010 16:14 00 temu panu już podziękujemy
8. Dodane przez p, w dniu - 14-11-2010 21:42 00 nie mam tak naprawdę kandydata na stanowisko burmistrza przykro patrzeć jak miasto z"zasypia" brak konkretnych propozycji rozwoju przemysłowego miasta a i dla ducha kiepsko.Klika żądni i końca nie widać,młodzi nie idą głosować a starsi ciągle na tych samych krzyżyk stawiają, patrzeć tylko jak "klepsydrę"ktoś wypisze ;z żalem informuję że zgonił nasz Rawicz.
9. Dodane przez Michał, w dniu - 15-11-2010 15:42 00 każdy tylko nie ten patałach obecny burmistrz ....
reklama
10. Dodane przez edzia, w dniu - 17-11-2010 14:39 00 Szoda że "ktoś inny" nie kandyduje z PO, miałby o wiele większe szanse na burmistrza
reklama
11. Dodane przez igor, w dniu - 19-11-2010 10:01 00 chcecie posyłać dzieci do prywatnych przedszkoli za 500 zł to glosujcie na TP i jego kompanów z bractwa korkowego...
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.