Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
25
Kwietnia 2025
Piątek
Imieniny obchodzą:
Jarosław, Marek,
Wasyl
Do końca roku 250 dni.
Start arrow Kościan arrow Husky pogryzł dwójkę dzieci

Husky pogryzł dwójkę dzieci

06.12.2010. Radio Elka, Michał Wiśniewski
thumb_zly_pies.jpgKościan. 11 -  letnia dziewczynka z raną szarpaną i złamaniem otwartym ręki trafiła do szpitala po pogryzieniu przez psa na jednym z kościańskich osiedli. Drugą ofiarą ataku jest 12 letni chłopiec. Właścicielkę psa czeka teraz sprawa karna.  Dzieci są pod opieką lekarzy.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Do ataku czworonoga doszło wczoraj po południu na osiedlu domów jednorodzinnych. Dwójka dzieci z sąsiedztwa została zaatakowana przez psa rasy syberian husky. Skutki ataku
są bardzo poważne.

- 12 letni chłopiec doznał ran szarpanych ręki i pleców. Młodsza o rok dziewczyna została ugryziona w rękę. Lekarz także stwierdził ranę szarpaną ręki i złamanie otwarte. Dzieckiem zajeli się lekarze z Poznania
- mówi Mateusz Marszewski, rzecznik prasowy policji w Kościanie.

Pies miał świadectwo szczepień. Jest pod obserwacją weterynarza w domu właścicieli. Wstępna kwalifikacja prawna wobec kobiety zakłada nieumyślne narażenie na niebezpieczeństwo powstania uszczerbku na zdrowiu. Grozi za to do roku pozbawienia wolności. Brak opieki nad psem i brak kagańca i tak dużego czworonoga jak husky to już sprawa wykroczeniowa. (mich)
 
Komentarze (72)
1. Dodane przez anna, w dniu - 06-12-2010 12:45 0 0
nie wierzę, że husky sam rzucił się na dzieci. to jest po prostu niemożliwe. Znam te psy i jestem ciekawa co te dzieci musiły jemu zrobić, że tak to się skończyło. 
Z drugiej strony, pytanie jest jak właścicielka traktowała tego psa, że okazał zupełnie nienaturalne dla huskiego zachowanie. Prawdą jest, że ta rasa jest trudna i nie dla wszystkich a już trzymanie takiego psa w bloku to jest w ogóle jakieś nieporozumienie, ale nigdy nie spotkałam się z atakiem huskiego na człowieka.
2. Dodane przez xz, w dniu - 06-12-2010 12:59 0 0
no i oczywiście tak jak w Gostyniu,winny będzie człwiek ,bo przeciez gdzie taki piesek by zaatakował,no bo amstafy to takie spokojne psy , ludzie pies ma moieć smycz i kaganiec, najwyzsza karę za bezmyślność i narazenie na cierpienie
3. Dodane przez jan, w dniu - 06-12-2010 13:03 0 0
Haski to pies wykorzystywany do dogoterapi właśnie z dziećmi. Też nie wierzę, że husky sam rzucił się na dzieci.
4. Dodane przez do anny, w dniu - 06-12-2010 13:12 0 0
do kom 1. nie przesadzaj! nawet najmniej grozny pies jesli jest zle wychowany to moze pogryzc, chyba ze wina lezy po stronie dzieci, bo mogly tez wolac psa, albo podchodzic i chciec poglaskac.
5. Dodane przez tak, w dniu - 06-12-2010 13:16 0 0
Ciekawe co mu dzieci zrobiły że tak się zachował?! 
Ta rasa nie rzuca się na ludzi !!! 
To psy o całkiem innym charakterze!!! 
Na pewno nie nadają się do bloku!!! 
Lubią bardzo biegać ,a ich ulubionym zajęciem są ucieczki. 
Sam-to niemożliwe-popieram poprzedni komentarz;
6. Dodane przez leokadia, w dniu - 06-12-2010 13:19 0 0
WIĘKSZE KARY DLA WŁAŚCICIELI PSÓW BIEGAJĄCYCH BEZ KAGAŃCA.JAK SŁYSZĘ TEN PIES NIE UGRYZIE TO ZASTANAWIAM SIĘ SKĄD WŁAŚCICIEL TO WIE.Żeby schodzić psu z chodnika to jest paranoja.Straszne to co się stało dzieciaki wracajcie do zdrowia.Ugryzienie przez psa pozostawia rany na całe życie. :cry :cry :cry :cry
7. Dodane przez Gurostwo, w dniu - 06-12-2010 13:41 0 0
Czy to przypadkiem nie zdarzyło się na Gurostwie?? Na tym osiedlu też często biega po ulicach husky. I wcale nie jest taki łagodny... wręcz przeciwnie... Nie zdziwiło by mnie gdyby owa sprawa miała związek z psem o którym piszę.
8. Dodane przez Gurostwo, w dniu - 06-12-2010 13:41 0 0
Czy to przypadkiem nie zdarzyło się na Gurostwie?? Na tym osiedlu też często biega po ulicach husky. I wcale nie jest taki łagodny... wręcz przeciwnie... Nie zdziwiło by mnie gdyby owa sprawa miała związek z psem o którym piszę.
reklama
9. Dodane przez wlascicielka GOLDENA;, w dniu - 06-12-2010 13:47 0 0
do kom,1...TO CHYBA MALO ZNASZ SIE NA PSACH;OSTATNIO HUSKY ZAGRYZL NIEMOWLAKA W NIEMCZECH ;I CO MU 8 TYG;BABY ZROBILO?!PSY TO SA TYLKO PSY ;I NIE WIESZ CO W NICH SIEDZI:::JA TEZ NIE JESTEM PEWNA NA 100% NA SWOJEGO.a ma wszystko co mu trzeba ...
10. Dodane przez pitbull1988, w dniu - 06-12-2010 13:50 0 0
i co , tylko amstaffy i pitbulle to mordercy?> hahaha zal ściska mi wszystkie kiszki jak to widze co tu piszą ludzie .Albo dzieciaki dokuczały psu albo pies był agresywnie wychowany proste i logiczne , każdy pies może być mordercą zalezy od wychowania.
11. Dodane przez xxx, w dniu - 06-12-2010 13:52 0 0
Jak każdy pies łagodny czy agresywny bez przyczyny nie atakuje skrzywdzony pies jest w stanie zaatakować. 
Żal tych dzieci bo uraz zostanie do końca życia :) :) :) :) :)
12. Dodane przez xx, w dniu - 06-12-2010 13:55 0 0
przecież jest napisane ze osiedle domów jednorodzinnych to raczej w bloku nie był trzymany!
13. Dodane przez MIRA, w dniu - 06-12-2010 13:59 0 0
Psa umieścic w schronisku nz koszt właściciela i będzie pewność że właściciel przez swoje lenistwo i głupote nie narazi już nikogo na nak straszne cierpienie
14. Dodane przez hancock, w dniu - 06-12-2010 14:02 0 0
To pies, który do niedawna jeszcze nie był psem domowo - poduszkowym. Dzikie zwierze, o naturalnych instynktach, jak każde inne. Nigdy nie wiadomo, kiedy one się w zwierzęciu obudzą, nawet jeśli, mieszka z nami już wiele lat. sa setki przypadków, kiedy zwierze udomowione, spokojnie lezace po misce pelnej zarcia, nagle w ułamku sekundy, potrafilo zmienic się dzikie, nie do poznania zwieze, atakując w mgnieniu oka właściciela. Po co Wam pst rasy Syberian Husky w mieście, na osiedlu domków jednorodzinnych? Bo ładne? bo sie sąsiadom podoba? Bo można poszpanować? Ten pies musi mieć swobodę, zdobywać pożywienie, musi mieć przestrzeń, warunki naturalne. Jeszcze trochę, a będziecie trzymali w domach niedżwiedzie bo ładne. Zostawcie te zwierzeta w spokoju, tam gdiz eich miejsce a one Wam też nic nie zrobia. Cżłowiek musi nauczyć sie żyć w symbiozie ze zwierzętami, a nie wszytsko zniewalać i podporządkowywać sobie.  
Serdecznie współczuje tym dzieciom. Mam szczerą nadzieją, że wyjdą z tego zdrowo i cało, a pies znajdzie się tam gdzie miejsce tego pięknego zwierzęcia, a nie dla ludzkich "widzi-mi-sie" na osiedlu domków jednorodzinnych.
15. Dodane przez abc, w dniu - 06-12-2010 14:15 0 0
Husky i "Husky". Są Husky z udowodnionym rodowodem, sięgającym kilku pokoleń wstecz, gdzie można wszystko powiedzieć o poprzednikach danego psa i na tej podstawie prognozować jego zachowanie.Są też "husky" które tylko tak wyglądają a w rzeczywistości są mieszańcami ( mówiąc wprost kundlami)którym absolutnie nie można przypisywać cech charakterystycznych dla danej rasy. Sam znam kilka "husky" które są najzwyczajniej w świecie agresywne!Inną sprawą jest kwestia ułożenia psa, warunków w jakich są trzymane i wiele innych spraw. I jeszcze coś... dzieci jakie są każdy wie. Wystarczyło, że pociągnęły psa za ogon, za futro i nieszczęście gotowe. Bezdyskusyjny jest fakt ,że pies w CYWILIZOWANYM? kraju nie powinien biegać samopas. Jeżeli pies rozerwał ogrodzenie i uciekł właścicielom, to współczuję. Jeżeli natomiast został wypuszczony, aby "pobiegał sobie" . To nie ma zmiłuj
16. Dodane przez e, w dniu - 06-12-2010 14:19 0 0
Mam husky i wiem że jest dobrze wychowany , to najwspanialszy pies na świecie.Każdy pies musi być na smyczy.Psu obojętnie jakiej rasy się nie wierzy.Żal mi dzieci ,wracajcie do zdrowia.
17. Dodane przez krzysiu, w dniu - 06-12-2010 14:44 0 0
właściciele psów powinniście siedzieć z tymi psami w budach.małe dzieci niczemu nie są winne a i tak psy atakują.a wszędzie psie kupy nie posprzątane.mam dosyć psiarzy
18. Dodane przez B., w dniu - 06-12-2010 14:52 0 0
Mam już drugiego psa rasy siberian husky.Dwa psy o odmiennych charakterach. Jeden,z uwagi na przeprowadzkę z domu jednorodzinnego mieszkał przez jakiś czas z nami w blokach. Nie mogę powiedzieć,że był wówczas wybiegany ale nigdy nikogo nie ugryzł! Złodzieja to pewnie by jeszcze polizały.Te psy nie są agresywne!
19. Dodane przez tony halik, w dniu - 06-12-2010 14:52 0 0
Dzieci niech wracają do zdrowia, psa uśpić a właścicielka do więzienia. I prroblem rozwiązany.
20. Dodane przez Prawda, w dniu - 06-12-2010 15:10 0 0
Pies nie wiadomo jak spokojny musi być pilnowany przez właściciela.Nawet bardzo spokojne psy mogą różnie ragować.Ale tak to jest jeżeli psa się puści bez kagańca w Kościanie widze wiele razy jak ludzie puszczają psy bo są niby spokojne a pózniej jest tego efekt.Nie ma spokojnej rasy pies ma swoją psychike i różnie może zaragować.Mam wilczóra po szkoleniu i cały czas nosi kaganiec.
21. Dodane przez Asia, w dniu - 06-12-2010 16:57 0 0
Moim zdaniem pies rasy husky nie może sam zaatakować.Może zaatakować gdy dzieje mu się krzywda.Podejrzewam że dzieci podpuszczały psa (...)
22. Dodane przez Magda, w dniu - 06-12-2010 16:00 0 0
W Lesznie po zatorzu w okolicy przedszkola też codziennie biega husky, i wygląda na zadowolonego z siebie kiedy tak biega.
23. Dodane przez KOCUREK1970, w dniu - 06-12-2010 17:02 0 0
Witam.Dla mnie nie ma zadnego tłumaczenia że piesek jest łagodny i nikogo nie ugryzie-w swoim domu właściciel psa może ze swoim psiakiem robic co tylko chce[mało mnie to obchodzi]ALE JEŚLI Z PSEM WYCHODZI MIEDZY LUDZI TO PIES POWINIEN BYC OBOWIAZKOWO W KAGAŃCU I NA SMYCZY[i tutaj nie dam sie przekonac do innego rozwiązania] a jeśli pies nie jest odpowiednio"zabezpieczony" to dla właściciela mandat karny 500 zł co najmniej.A skoro nikt nie może lub nie chce sobie z tym poradzić to wprowadzic COMIESIĘCZNA opłate za psa 50 zł i problem sam sie rozwiąże a jak i to nie pomoże to ZMUSIĆ "właścicieli" psów do wykupienia OBOWIĄZKOWEGO!!! ubezpieczenia za psa[żebym mogł z właściciela ściagnąc np 100 000 zł odszkodowania+dożywotnią rente jesli jego piesek mnie trwale okaleczy i pozbawi mnie możliwości zarabiania na życie z pracy]-O PSICH KUPACH WALAJĄCYCH ŚIĘ NA PRAWO I LEWO TO NAWET NIC NIE NAPISZE
24. Dodane przez anna, w dniu - 06-12-2010 18:19 0 0
każdy właściciel psa, który zrobi komuś szkodę powinien zapłacić za leczenie,odszkodowanie za cierpienia i za operację plastyczną. Dodatkowo za terapie psychologiczną. Proszę SĄD BY OBLIGATORYJNIE TO STOSOWAŁ. Bezmyślnych ludzi ciągle mamy pod dostatkiem.
25. Dodane przez anna, w dniu - 06-12-2010 18:27 0 0
popieram komentarz nr 23. dziękuję za te słowa,to powinno wejść w życie.
26. Dodane przez ja, w dniu - 06-12-2010 19:19 0 0
Idąc do pracy w czwartek ok.6 rano,wskoczył na mnie Husky ,bez powodu.Może to ten sam?
27. Dodane przez A.Z, w dniu - 06-12-2010 19:35 0 0
DO kom.21 Nieważne czy pies był rasy takiej czy srakiej. Nigdy nie wiadomo co kejtrowi odbije!!!!!
28. Dodane przez ren, w dniu - 06-12-2010 20:22 0 0
Uważam tak samo jak ww poprzednicy.Jak ktos ma psa to musi zapewnic jemu odpowiednie warunki i to w taki sposób aby nikomu nie zagrażał. Nie ma,że przeskoczył ogrodzenie i uciekł.. Co to jest za tłumaczenie????. Albo zmienić ogrodzenie albo psa. No i furtka wejściowa na klucz aby również osoby typu listonosz czy inkasent mogły spokojnie wchodzić na posesje. A o bieganiu samowolnym po ulicy nie może być mowy.
29. Dodane przez weterynarz, w dniu - 06-12-2010 20:32 0 0
Do kom 1 niestety ja sie spotkałem że husky potrafi bez powodu zaatakowac przyczyną agresji są hormony i wjaki sposób pies jest traktowany przez własciscieli zgadzam się z kom 23 pozdrawiam
30. Dodane przez x, w dniu - 06-12-2010 20:47 0 0
Jak to w Polsce... biedne dzieci pozostaną kalekami do końca życia a właściciel psa wybroni się i dostanie niewielką grzywnę... Polska to jedyny kraj gdzie zwierzęta mają większe prawa niż ludzie...dla mnie zdecydowana większość właścicieli psów to zadufane w sobie snoby...współczuje dzieciom.. przez typowo polską nieodpowiedzialność właścicieli psów zostaną kalekami do końca życia.
31. Dodane przez PIT BUL, w dniu - 06-12-2010 21:30 0 0
TO NAPEWNO NIE JEST WINA PSIAKA DZIECI MUSIALY GO POSZCZUC ZE JE ZAATAKOWAL
32. Dodane przez Walenty, w dniu - 06-12-2010 22:06 0 0
Co za głupoty czytam. Homo sapiens też nie jest agresywny. Jednak od czasu do czasu kogoś uśmierci.
33. Dodane przez Julka, w dniu - 06-12-2010 22:11 0 0
Paiętajcie że to tylko pies... nie wiadomo co mu tam w głowie..:(
34. Dodane przez do 26, w dniu - 06-12-2010 22:39 0 0
do kom 26, na jakim to bylo osiedlu??
35. Dodane przez Treserka, w dniu - 06-12-2010 22:48 0 0
Każdy pies może ugryźć, czy to husky czy to amstaff czy to jamnik, każdy pies ma w sobie agresję, wszystko zależy od tego jak pies jest prowadzony! Husky są z natury psami pobudliwymi, czasami wręcz fałszywymi, amstaffy wcale nie są agresywne, mają jedynie niski próg agresji. To czy ta agresja lub inne zachowanie u psa będzie dominować tylko i wyłącznie od tego jak pies jest prowadzony przez właściciela. Fakt, faktem ŻADEN pies nie powinien iść ulicą bez smyczy i kagańca, nawet malutki pekińczyk potrafi się rzucić do nogi i kąsać. Od tej reguły nie powinno być wyjątku. Kaganiec i smycz, a jak nie ma to kary! Pies mógł zareagować agresją wobec dzieci z błahego powodu. Wykonały gest, krzyk itp który psu źle się kojarzył i doszło do tragedii 
pozdrawiam
36. Dodane przez Zuzanna, w dniu - 06-12-2010 23:08 0 0
Nie oceniajcie jak nie wiecie.Ten pies był przyjacielem rodziny nigdy nikomu nic nie zrobił!Dobrze był traktowany!Nie mial kagańca bo był na prywatnej posesji ogrodzonej.Podkopał się pod siatką i już był przy dzieciach to były ułamki sekundy!Nie mieszka w bloku tylko w 200 metrowym domu,i podwórko 1000 metrów!Warunki miał bardzo dobre!!!Dlaczego wy ludzie jestescie tacy nie sprawiedliwi i złośliwi
37. Dodane przez Pytający, w dniu - 06-12-2010 23:24 0 0
Dobra, to teraz ja zadam kilka pytań (odpowiedzi oczywiście szacunkowe proszę). 
1. Ile psów mieszka w Kościanie? 
2. Ile ludzi mieszka w Kościanie? 
3. W przeciągu kwartału ile miało miejsce pogryzień przez psy? 
4. W przeciągu kwartału ile miało miejsce napaści, pobić i wymuszeń w Kościanie (między ludźmi). 
Niestety jak sobie obiektywnie odpowiemy to wyjdzie na to, że to my dla naszego bezpieczeństwa powinniśmy chodzić w kagańcach i na smyczy. Mieszkam w tym mieście już wiele lat i to co ostatnio widzę, słyszę i czytam powoduje , że jeży mi się reszta włosów na głowie.
38. Dodane przez Tomek, w dniu - 07-12-2010 01:10 0 0
Mam psa i staram sie by był pilnowany i przedewszystkim socjalizowany. Sprzątam po moim psie i prowadzam go na smyczy. Ma 7 lat i w tym czasie zostaliśmy 12 razy napadnięci przez swobodnie biegajace psy, których właściciele zajęci byli wszystkim dookoła ale nie swoim psem! To jest tragiczne! Jestem zwolennikiem opłat (dużych) za posiadanie psa. Wszystkie powinny mieć wszczepione chipy, zawsze na smyczy i w kagańcu! Jak ktoś chce mieć psa to powinien o niego dbać! Mam psa na podwórku i od ulicy dzielą go 3 furtki,które specjalnie zrobiłem gdy kupiłem psa, a i tak zawsze drżę czy wszystkie są dobrze pozamykane! Kiedyś napisze książkę o tych wszystkich przygodach jakie mnie spotkały ku przestrodze przyszłych posiadaczy psów. Tu nie jestem wstanie tego teraz napisać. Pozdrawiam wszystkich rozsądnych posiadaczy psów.
reklama
39. Dodane przez Zuzanna, w dniu - 07-12-2010 01:43 0 0
szczerze żal mi dzieci - ale jestem po stronie pieska
40. Dodane przez magda, w dniu - 07-12-2010 08:21 0 0
Ludzie pilnujcie te swoje kundle ,strach iść przez wioskę z psem na smyczy żeby nie pogryzły.
41. Dodane przez syberian, w dniu - 07-12-2010 09:34 0 0
nie wieżę,że syberian husky pogryzł dzieci ...albo to nie był syberian albo dzieci zrobiły mu krzywdę...mam psy tej razy od siedmiu lat i obca osoba może wyciągnąć im kości z pyska :)
42. Dodane przez anton, w dniu - 07-12-2010 09:36 0 0
i dobrze , niech starzy ucza zeby dzieciary nauczyly sie szacunku do zwierzat troche ,napewno pies bez powodu nie zaatakowal wiem co to za pies,sam mam hodowle,wiem rowniez jak niektore dzieciaki swoim zachowaniem powoduje ze najchetniej sam bym kopa w dupe dal ze przez misiac by nie usiadly,od malego sie uczy ze do obcych psow sie nie podchodzi i nie zaczepia ,proste a nie potem ze wina psa kur...zawsze wina psa hehe smieszne zalosne wrecz
43. Dodane przez Anna, w dniu - 07-12-2010 09:38 0 0
To nie mógł być husky. One leczą chore dzieci w ośrodkach rehabilitacyjnych. Był to moze mieszaniec z domieszką krwi jakiegoś agresorka.Zal dzieci, żal psa.
44. Dodane przez xxx, w dniu - 07-12-2010 09:43 0 0
zasadnicze pytanie co ten pies robił na ulicu poiza posesja bez nadzoru własciciela? nie ma prawa żaden pies biegać beztrosko po ulicy. ja osobiście odrazu zgłaszam taki fakt gdzie trzeba a to dlatego że kiedyś idąc z córką zaczał ja gonić pudel i od tego czasu boi sie nawet jak ktoś idzie z psem na smyczy a co dopiero gdy biega swobodnie obok niej. pies oczywiscie nie jest winien dzieci też aczkolwiek włascicielka bardzo nieodpowiedzialna nie powinna wogule mieć psa myśle ze ta sytuacja powinna ja czegos nauczyc.
45. Dodane przez xxx, w dniu - 07-12-2010 09:45 0 0
czy wszyscy którzy pisza ze to był łagodny pies widza ta tabliczke na furtce domu tego psa? jeżeli był taki łagodny i własciciel był pewien że nikogo nie ugryzie to po co ona tam zawisła?
46. Dodane przez akita, w dniu - 07-12-2010 10:46 0 0
Do 45, tabliczka jest do takich ludzi jak ty i bezpieczeństwa psa zeby mu nic nie robili zeby mieli jakis respekt bo ludzie to sa największe gryzonie i do tego nie usłuchane
47. Dodane przez e, w dniu - 07-12-2010 12:26 0 0
ZGADZAM SIĘ Z KOM.45 a po drugie przy furtce powinien być dzwonek i nikt obcy nie ma co szukać na prywatnej posesji.
48. Dodane przez nkjn, w dniu - 07-12-2010 12:40 0 0
wy to chyba czytać nie umiecie.Komentarz 39 dokładnie wytłumaczył jak było, a na to kom 44. co pies robił na ulicy hah..żałosne.
49. Dodane przez ger..//, w dniu - 07-12-2010 12:40 0 0
Bardzo żałuję dzieci. dla mnie pies zawsze będzie niebezpieczny dla otoczenia, nigdy nie powinien być sam na spacerze, założony kaganiec i obroże ze smyczą.Wysokie podatki dla chcących mieć psa , ulgi tylko dla ludzi samotnych chcących mieć jakiegoś małego kundelka przy sobie.Wszystko na ten temat PANIE WŁADZO. DZIĘKUJĘ..//
50. Dodane przez ..., w dniu - 07-12-2010 13:59 0 0
Popierem kom. 42!!!
51. Dodane przez do komentarza 7, w dniu - 07-12-2010 14:33 0 0
do komentarza 7. 
to prawda na gurostwie kilka razy widzialem haskiego, lepiej sie w domu schować niż się z nim spotkać !!!!! to jakiś mieszkaniec gurostaw jest wlascicielem.
52. Dodane przez wlascicielka psa ;DUZEJ RASY:, w dniu - 07-12-2010 16:32 0 0
do kom,42...Ty czlowieku idz sie leczyc,bo kopa w dupe to moze tobie by sie nalezalo...nie wiesz jak bylo to sie nie wypowiadaj zalosny pajacu!
53. Dodane przez mm, w dniu - 07-12-2010 21:14 0 0
Pies to pies-nigdy nie wiadomo co tak do końca w nim tkwi i nie wazne co dzieci mu zrobiły-pies powinien być na smyczy.
54. Dodane przez xyz, w dniu - 08-12-2010 01:53 0 0
Jedno jest pewne kobiecie i PSU się nie wierzy, tylko szkoda dzieciaków :cry
55. Dodane przez I CO TERAZ!!!!!!!!!!!!!, w dniu - 08-12-2010 02:38 0 0
I CO TERAZ POWIECIE WSZYSCY CI CO PISALI ZE AMSTAFFY TO PSY ZABOJCY ITP BZDETY !!!!! HASKIEMU TEZ SIE ZDARZYLO A NIKT NIE NAPISZE ZE PIES MORDERCA I WLASCICIELE HASKICH TO BEZMOZGI W DRESACH !!!!!!!!!
56. Dodane przez młody, w dniu - 08-12-2010 08:13 0 0
Ludzie jak nie wiecie to nie piszcie bzdur. Po pierwsze na furtce nie ma takiej tabliczki jak jest na zdjęciu, po drugi furtki są zamkniete na klucz aby nikt "brutusa" bo tak sie nazywa ten pies nie wypuścił, po trzecie pies biegał po posesji w obecności mężczyzny który rąbał drzewo do kominka. Jesli chodzi o chłopaka to wczesniej rzucał psa kamieniami i drażnił go wiec może dlatego go zaatakował a z dziewczynka to on sie bawił wcześnij i nie wiadomo dlaczego ją zaatakował
57. Dodane przez bea, w dniu - 08-12-2010 19:32 0 0
do 36 i 48, podziwiam zdolności psa, który w kilka sekund podkopał się pod ogrodzeniem, zwłaszcza teraz, gdy ziemia z lekka zmarznięta
58. Dodane przez ...kali, w dniu - 09-12-2010 09:40 0 0
do 530.......jak nie ważne ,co mu dzieci zrobiły ?jak mu zrobiły krzywdę,to się odwdzięczył!!! mam dwa husky i bez powodu agresywnie się nie zachowują :)
59. Dodane przez obserwatorka, w dniu - 09-12-2010 19:55 0 0
jak słysze .... pani nie bój sie ON nie gryzie to gołymi rekami mogłabym udusic włascicielke bo biedny nie pies nie winien ze ma nie odpowiedzialną panią zeby nie powiedziec głupią panią. Bo to na ogół kobiety mają wiekszego bzika na punkcie swojego pupila a to dlatego ze po prostu przelały swoje uczucia macierzynskie na PSA ZAMIAST PO PROSTU UROdzIC SOBIE DZIECKO I JE KOCHAĆ NO ALE DZIECKA NA 8 CZY NA 9 GODZIN SAMEGO NIE ZOSTAWI - SZCZEGOLNIE MALUTKIEGO A PSA tak i to robi a biedny psiak wyje z tesknoty co niestety nie umila życia sasiadom ale co to ja obchodzi ona tego nie słyszy.Człowiekowi nie mozna wierzyc a co dopiero psu. człowiek człowiekowi zrobi krzywde a co dopiero pies czlowiekowi bo odwrotnie tez sie zdaza. Dlatego niech zostanie tak jak od wiekow - PIES DO BUDY A CZLOWIEK W DOMU!! a jesli na ulicy to w kagancu i na smyczy, ludzie tez nie biegają na golasa , załatwiaja sie gdzie trzeba wiec niech włascicielka psa sprzata po swojej milosci kupy a nie udaje ze nie wodzi ze on akurat sra.UkaRAC WLASCICILKIE PSA I TO PORZADNIE!!!!
60. Dodane przez klaudia, w dniu - 09-12-2010 20:36 0 0
do kom 8 ty masz psa pewnie przy budzie. Ja na swojego jestem pewna.Dzieciaki są sobie niekiedy same winne że tak się dzieje. ZERWIJMY ŁAŃCUCHY
61. Dodane przez iza, w dniu - 10-12-2010 16:37 0 0
do 59.....mam dwa husky i one nie gryzą a dwójkę dzieci też sobie urodziłam ,więc niech Pani nie kładzie wszystkich do jednego worka...ja więcej wierzę moim psom niż co niektórym ludziom! A że dzieciaki /obce/często się psom psocą ,to fakt i ,żeby z nudów głupot nie robiły niektórzy rodzice mogliby więcej czasu dzieciom poświęcać. Dobrzy ludzie kochają kwiaty i zwierzęta ,a dzieci należy nauczyć kontaktu ze zwierzętami ! Pozdrawiam
62. Dodane przez Doda, w dniu - 17-12-2010 22:29 0 0
Ludzie,zanim zaczniecie negatywne opinie wystawiac tej rasie to najpierw musicie sie wglebic w cechy charakteru tego zwierzatka. Mam dlugoletnie doswiadczenie i wychowalam juz nie jednego syberiana z roznymi charakterami. Syberian nie jest psem agresywnym i nie jest psem falszywym. Jest bardzo lagodny i to nie on zrobi czlowiekowi krzywde ,ale czlowiek jemu. Syberian uwielbia ludzi,a przede wszystkim szaleje za dziecmi z ktorymi uwielbia sie bawic i bronic w razie wyrzadzanej im krzywdy, Agresywnosc wystepuje w krzyzowkach syberiana z inna rasa i to sa tzw kundele i prosze nie mylmy pojec i nie szykanujmy tej rasy.Zgadzam sie calkowicie z komentarzem nr 37.a jestem przeciwko komentarzowi nr 53. Jak mam to rozumiec: Nie wazne co dzieci mu zrobily-Jak to nie wazne? tzn ze czlowiek ma prawo wyrzadzac mu bol i cierpienie bo to pies? Zastanow sie czlowieku co piszesz!jak myslisz,ze pies nie czuje ,nie jest wrazliwy??? Przeciez to jest zyjaca istota tak jak i my tylko ,ze zwierze. Po tym komentarzu wydajesz mi sie czlowieku kims bardzo nieodpowiedzialnym i nie masz pojecia o istocie sprawy bo wlasnie bardzo wazne w tym przypadku jest co dzieci mu zrobily. Pies nie potrafi mowic i nie potrafi sie slownie obronic. Jedyna jego bronia jest atak jak szanse dostanie,aby sie zemscic za swoja krzywde,a jak juz to zrobi to na prawde musiala mu byc nie zla krzywda wyrzadzona. Wydaje mi sie,ze najpierw nalezy poszukac przyczyne-dlaczego tak sie stalo,a nie od razu winowac moze niewinnego psa tylko dlatego ,ze On nie potrafi powiedziec dlaczego tak postapil,a czlowiek moze zaprzeczyc wszystkiemu co mu wyrzadzil. Husky wyroznia sie nie tylko swoja uroda,ale swoim pieknym charakterem,ktory jest bardzo lagodny,ktory nigdy nie jest falszywy,ktory zawsze jest zaufaly i wierny i dla ktorego czlowiek jest jego najwspanialszym przyjacielem
63. Dodane przez daria9, w dniu - 18-12-2010 13:03 0 0
jezeli dzieci nic psu niezrobia ma prawo zaatakowac :cry a jezeli huski biega sobie po osiedlu to lepiej trzymac sie od niego z daleka niz zrobi krzywde niewinnym ludziom. :sigh :sigh mam nadzieje ze huski juz nigdy nigdzie nikogo nie zaatakuje.I pies moze miec dobrze w domu ale w kazdej chwili moze zaatakowac.takich psow najlepiej nietrzymac w domu ani na takiej wolnosci jak np po osiedlu
64. Dodane przez karola, w dniu - 20-12-2010 13:21 0 0
bzdury piszecie,nauczyć dzieci kontaktu ze zwierzętami do kom.61 
Dzieci spokojnie sobie szły , a chociażby by się wygłupiały czy śmiały, to maja takie prawo, a pies nie ma prawa biegać po chodniku czy ulicy bez zabezpieczenia. mnie niedawno, bo w lipcu t.r. pogryzł pies, nawet się nie ruszałm, po prostu podbiegł i rzucił się na mnie. Oczywiście właściciel się nie ujawnił przeżyłam koszmar
65. Dodane przez Doda, w dniu - 20-12-2010 20:06 0 0
Do kom 64 Niewinnie pani skrytykowala autorke kom 61 
\"Bzdury piszecie nauczyc dzieci kontaktu......\" Najwieksza bzdura jest to,co pani tutaj napisala. Skoro pani nie posiada wiadomosci na ten temat to prosze poszperac chociazby na necie i dowiedziec sie jaki wplyw ma zwierze na wychowanie dziecka i jego rozwoj.Poza tym wracajac do obecnego tematu to nie tylko pies atakuje czlowieka,ale czesciej czlowiek go krzywdzi,a przede wszystkim dzieci krzywdza psa. Ale my o tym zapominamy bo \"my mozemy\" W miejscach publicznych pies zawsze powinien byc na uwiezi-zgadzam sie,ale niestety zdarzaja sie czasami jakies przypadki ,ze zwierzak sam sie uwolni albo z winy niedbalstwa wlascicieli,ale napisze tak jak autorka kom 61-\"Nie wkladajmy wszystkich do jednego worka\" Z kazdym zdaniem komentarza calkowicie sie z nia zgadzam
66. Dodane przez iza, w dniu - 21-12-2010 17:57 0 0
do64 owszem dzieci mają prawo śmiać się i bawić a psy się prowadzi na smyczy ,ale niech mi pani wierzy ,że dzieci często prowokują i psocą się zwierzętom .Mam dwoje dzieci ,które umieją w zgodzie żyć ze zwierzętami.Ale nie wszystkie...Moje husky są wesołe ,zadbane i kochają dzieci a samopas puszczane nie są .Dziękuję pani Dodzie ,za komentarz .A pani Karola ,proszę mi nie mówić ,że ja piszę bzdury... Ostatnio jak szłam z dziećmi i z psami na spacer pewna kobieta oderwała swoje dziecko,które z radością głaskało nasze psy i powiedziała ,że to psy -mordercy .Gratuluję znajomości i podejścia do dzieci i zwierząt .I proszę zapamiętać ,że dobrzy ludzie kochają kwiaty i zwierzęta .
67. Dodane przez Pit bull, w dniu - 30-12-2010 06:08 0 0
Do kom10! Popieram w 100% racja!! Najbardziej dobił mnie kom 1. To jest nie możliwe haha żal!
68. Dodane przez :), w dniu - 06-01-2011 14:17 0 0
mam psa alaskana i nie wieze w to ze pies tak pogryzl dzieciaki zal musialy one cos mu zrioobic bo te psy sa nieagresywne :sigh
69. Dodane przez Beata, w dniu - 16-02-2011 15:39 0 0
moją córkę pogryzł huski - taki spokojny prawda? Stało się to na naszych oczach. Właścicielka przywiązała psa do płotu i zostawiła a dziecko szło jak nalezy chodnikiem. Zaraz przy krawężniku więc nie prz płocie. Bo o ile się nie mylę to chodniki sa do chodzenia a nie ulica.Zostało pogryzione w plecy, rękę i ucho. Pies skoczył od tyłu. Więc nikt mi nie powie że atak z tyłu jest prowokowany i świadczy o zaczepianiu. Pomijam fakt, że właścicielka nie czuje się odpowiedzialna za to pogryzienie, wręcz jest obrażona, że biedna musiała przynieść zaświadczenie od weterynarza. Więc trochę obiektywizmu przy ocenie czy nieprowokowany Huski może zaatakować. Huski jak każdy pies, jeżeli nie jest tresowany - jest groźny.
70. Dodane przez MIMI, w dniu - 12-05-2011 12:15 0 0
SŁUCHAJCIE WSZYSCY ZNAWCY PSÓW . 
JEŚLI PIES HUSKI ZAATAKOWAŁ SAM CZŁOWIEKA TO NIE JEST HUSKI ,JEST WIELE PSÓW PRZYPOMINAJĄCYCH TĄ RASE
71. Dodane przez d.o, w dniu - 12-05-2011 12:19 0 0
Jak ugryzł człowieka to nie jest rasa Huski. 
Spotkałem wiele komentarzy ,że pier rasy Huski pogryzł człowieka i po głębszym zbadaniu sprawy okazało się ,że to nie ta rasa lub Husko-podobny,/zkundlony/
reklama
72. Dodane przez z.b, w dniu - 12-05-2011 12:22 0 0
Do komentarz daria 69 
Zajmij sie kotkami bo na psach sie nie znasz
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Mieszkanie 47 m? | o... Leszno 389000
Leszno najtaniej 95 ... Leszno 554000
Mieszkanie 43,46 m? ... święciech... 395000
Działka budowlana 10... Jezierzyc... 112000
Gronowo ul. myśliwsk... Leszno 539000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj