Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Mieszkańcy Poznania, Wrocławia, Katowic i Łodzi mogą od dziś (od poniedziałku) oglądać na ulicach swoich miast wielkie afisze zachęcające do odwiedzin Leszna. To kampania promocyjna, skierowana zwłaszcza do młodych osób lubiących aktywny wypoczynek. Potrwa przez najbliższe dwa tygodnie.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Kampania opatrzona jest tytułem „Leszno - naturalna ewolucja”. Ilustruje ją grafika inspirowana malowidłami jaskiniowymi i utrzymana w ich kolorystyce. Na billboardach jest kajakarz, rowerzysta, nordic walker, jeździec i szybowiec. Chcemy przy ich pomocy ukazać Leszno i nasz region jako miejsce dla aktywnego wypoczynku - tłumaczy Anna Dziamska z Informacji Turystycznej Miasta Leszna. Tak zwaną „grupą docelową” są bowiem osoby w wieku od 20 do 40 lat, nie lubiące się nudzić podczas urlopu. Dlatego Leszno kusi właśnie pieszymi, konnymi, rowerowymi i wodnymi szlakami turystycznymi. Ważne, jak widać, jest też szybownictwo, czyli sport, z którego Leszno słynie w całym świecie. Billboardy zawieszono w czterech dużych miastach - mówi Anna Dziamska - Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi i Katowicach. Uzupełnieniem kampanii będą reklamy w radiu i internecie - w mediach ogólnopolskich. Dwa tygodnie promocji kosztować będzie 160 tysięcy złotych, przy czym 85 procent tej kwoty finansowane jest ze środków Unii Europejskiej. (jad)
1. Dodane przez lno, w dniu - 16-05-2011 17:07 brakuje motocykla żużlowego
2. Dodane przez aha, w dniu - 16-05-2011 17:15 Mogliby zamiast tego rowerzysty Zużlowca zrobić , to by była promocja miasta,nie oszukujmy się bo chyba z tego Leszno najbardziej słynie
3. Dodane przez zuzel, w dniu - 16-05-2011 17:26 kajaki, rower, kijki, koniec i wszedzie obecne szybowce, a wizytowki miasta, czyli zuzla, brak... Wystarczylo rowerzyste na zuzlowca zmienic.
4. Dodane przez Król August, w dniu - 16-05-2011 17:30 Już walą się turyści, zabraknie miejsc noclegowych.
5. Dodane przez bartas, w dniu - 16-05-2011 17:30 bardzo dobry pomysł
reklama
6. Dodane przez Snickers, w dniu - 16-05-2011 17:49 Co tu mamy? Centrum Handlowe (Manhattan) i Galerie Leszno będącymi de facto zbiorowiskami odieżówek. A co do owych miast.... patrząc z punktu widzenia kogoś spoza Leszna i owej czwórki.... które miasta sa bardziej atrakcyjne zarówno turystycznie jak i pod względem inwestycji?....no właśnie
7. Dodane przez edi, w dniu - 16-05-2011 17:50 moim zdaniem i tak z tego nie będzię żadnych korzyści !! Zmarnowane pieniądze!
8. Dodane przez As, w dniu - 16-05-2011 17:57 Chodzi o możliwości aktywnego wypoczynku- na żużlu raczej żaden z nas nie pojedzie,można co najwyżej popatrzeć.dobry pomysł,ciekawe jakie będą efekty.
9. Dodane przez Zatorze, w dniu - 16-05-2011 17:59 Brakuje dumy miasta - Unii, żużla! Jednak sama inicjatywa pozytywna.
10. Dodane przez Jacek, w dniu - 16-05-2011 18:01 Trzeba przyznać, że pomysł jest oryginalny. Nie narzekajcie, że nie ma motocykla żużlowego bo po pierwsze targetem tej kampanii są ludzie, którzy chcą odpocząć aktywnie a nie kibice a po drugie jadąc autem, na dobrą sprawę słabo widać czy to rower czy motocykl Równie dobrze można napisać, że pływaka i kręglarza też nie ma. Tyle, że więcej niż pięć elementów na takim billboardzie, byłoby niewskazane. Gratuluję zwłaszcza, że dla miasta to niewielki wydatek. Jedynie sugerowałbym podczas takiej akcji, na stronie leszno.pl dać podlinkowany banner do ofert turystyki aktywnej http://leszno.pl/Turystyka_aktywna,238.html
11. Dodane przez Tutejszy, w dniu - 16-05-2011 18:01 Plakat nieciekawy.Powinien być na środku ratusz,a po bokach szybowiec i żuzlowiec na motocyklu,rowerzystów i tych ludzi z kijkami jest pełno w każdym miescie,hasło nietutejsze poniewaz,ewolucja jest wszedzie w takim Poznaniu to chyba się śmieją,ale dobrze,że coś myslą i działają !
12. Dodane przez arek, w dniu - 16-05-2011 18:03 może przyjadą na zakupy do galeri
13. Dodane przez Snickers, w dniu - 16-05-2011 18:05 Powiedzcie mi tak szczerze co jest w tych miastach ciekawego co może ludzi stamtąd zachęcić do Leszna? Wrocław: ZOO, Ogród Japoński; Porządne galerie (Dominikańska i Pasaż Grunwaldzki), dobrej renomy uczelnie Katowice: Chociażby Spodek Poznań: też mają renomowane uczelnie oraz targi,
A co mamy w Lesznie ciekawego?
14. Dodane przez JAN, w dniu - 16-05-2011 18:07 Przydałby się także duży herb Leszna ! przecież w polsce mamy chyba 3 Leszna,no i znak firmowy żuzlowiec,pieknie składajacy się w łuk z bykiem na plastronie !
15. Dodane przez Piknik, w dniu - 16-05-2011 18:15 Niewiem szczerze po co miszkaniec Wroclawia mialby do naszego Leszna przyjechac.. Chyba tylko w przejazdem do Poznania. Jedyne co moze w Lesznie przyciagac to zuzel. Jaki aktywny wypoczynek?! Co to wogole jest? Maja przyjechac zeby sobie nogiegac z kijkami? U siebie tez moga. Jedyne co Leszno ma co przyciaga to zuzel. A i szybowcow tez coraz mniej. Kiedys bylo napewno wiecej.. Aha dobrze przyjedzie 1000 turystow to juz miejsc noclegowych braknie Prosze Leszno to nie Kolobrzeg No ale jak 85% Unia daje to mozna Co tam szkodzi
16. Dodane przez andrzej b., w dniu - 16-05-2011 18:17 Bardzo fajny pomysł. Nie wiem komu gratulować, ale gratuluję.
17. Dodane przez Włodek, w dniu - 16-05-2011 18:31 No i dobrze że nie ma żużla. Tu jest promowany nieobciachowy sport jaki można w Lesznie uprawiać, a żużel to możesz sobie co najwyżej obejrzeć w towarzystwie pijanych kibiców - coś takiego nikogo nie zachęci do przyjazdu do Leszna. Mnie brakuje jakiegoś sensowniejszego dojazdu rowerem do Boszkowa, generalnie nie jest źle ale tereny leśne tej trasy to bardziej nadają się dla quadów.
18. Dodane przez znawca sportu, w dniu - 16-05-2011 18:42 Najbardziej Leszno słynie z żuzla,proszę zauważyć ile razy w ciagu roku słowo Leszno jest wymieniane w sportowych wiadomościach w TV,dzięki lidze i Grand Prix,kilkadziesiąt razy,a szbownictwo ?
19. Dodane przez włala, w dniu - 16-05-2011 18:52 kogo żużel przyciągnie do Leszna na aktywny wypoczynek??????????? myśleć Leszczyniaki. widzieliście żeby ktoś w niedzielne popołudnie zapierniczał na motorze żużlowym z rodzinką??????? czytać ze zrozumieniem!!!!!!!
20. Dodane przez Iza, w dniu - 16-05-2011 19:04 brakuje żużlowca
21. Dodane przez a, w dniu - 16-05-2011 19:16 Szybowiec na końcu mówi wszystko: na końcu wylot z Leszna...
22. Dodane przez metal, w dniu - 16-05-2011 19:18 przy Bukowskiej w Poznaniu już wisi...
23. Dodane przez ... $, w dniu - 16-05-2011 19:23 Ciekawe co zrobimy , gdy turyści zaczną pytać o jaskinię z tymi malowidłami. W końcu jaskiniowiec, który przewidział wynalezienie samolotu i roweru był geniuszem no i Leszczyniakiem ( wiem , że redaktor napisałaby Leszczynianinem ale to nie pasuje do owłosionego dzikusa ). A poważnie - koń wyglądający jak koń lecący szybowcem wyglądającym jak prawdziwy biały szybowiec byłby równie intrygujący
24. Dodane przez Snickers, w dniu - 16-05-2011 19:38 Nie żebym był złośliwy ale spójrzcie na Leszno z punktu widzenia tych miast: każdy pomyśli co jest w Lesznie czego u nich nie ma i co? każdy zauważy odrazu to co JEST w tych miastach a nie ma w Lesznie. Jedyna plus to zarobek dla właścicieli Bilbordów
25. Dodane przez DonCorleone, w dniu - 16-05-2011 19:53 Najpierw niech coś będzie rzeczywiście ciekawego w Lesznie. Potem można zachęcać. Szybowce to sport tylko dla mniejszej liczy osób. A na te motorki jeżdzące dookoła można tylko popatrzeć Reasumując Leszno miasto stagnacji nie potrzebnie się reklamuja, gdyż nie za bardzo jest co pokazać.
26. Dodane przez qwerty, w dniu - 16-05-2011 20:01 kocham żużel, a mimo to nie brakuje mi tu żużlowca i uważam, że billboard jest rewelacyjny!
27. Dodane przez hehe, w dniu - 16-05-2011 20:28 Leszno jest TYLKO I WYLACZNIE znane z zuzla, wiem bo jezdze po calej polsce i tylko zuzel
28. Dodane przez olo, w dniu - 16-05-2011 20:48 A po co to ? Nie maja na co pieniędzy wydawać ?!
29. Dodane przez nicram, w dniu - 16-05-2011 20:53 do kom 19. a w szybowcu widziales zeby cała rodzinka zapierniczala??
30. Dodane przez franek kimono, w dniu - 16-05-2011 20:58 we wrocku jakoś nie zauważyłem. Chyba, że na Brochowie hehe.
31. Dodane przez XYZ, w dniu - 16-05-2011 20:59 Ludzie czy wy na wszystko musicie kręcić nosem? UE daje kase na takie rzeczy, a wy wybrzydzacie. Moim zdaniem to jest bardzo dobra akcja i nie muszą tu przyjezdzac od razu tabuny turystów, ale w świadomości mieszkańców tych miast pozostanie, że jest takie miasto jak Leszno i może ktoś z tych leszczyńskich atrakcji skorzysta. Pozdrawiam tych normalnych tutaj.
32. Dodane przez sda, w dniu - 16-05-2011 21:01 JAK JUŻ TO INSPIROWANE MALOWIDŁAMI NASKALNYMI!
33. Dodane przez mór, w dniu - 16-05-2011 21:03 Czy ta Pani mając takie pieniądze by tak je wydała ? Nie. Ale dostała je od jakiejś organizacji i tylko musiała je wydać. Fajna robota.
34. Dodane przez kinia, w dniu - 16-05-2011 21:26 Na Dąbrowskiego w Poznaniu też jest
35. Dodane przez XX, w dniu - 16-05-2011 21:36 A gdzie niby te tłumy, które przyjadą będą spać? Mamy tak dużo hoteli? Też uważam, że żużel jest ważną sprawą w naszym mieście i należałoby to podkreślić.
36. Dodane przez anka, w dniu - 16-05-2011 21:44 i taki jest efekt zatrudniania w promocji niedouczonych osób , moim zdaniem z głupimi pomysłami, totalne marnotrastwo pieniędzy.
reklama
37. Dodane przez kibic, w dniu - 16-05-2011 21:45 żużel nie zalicza się do aktywnego wypoczynku!
38. Dodane przez abc, w dniu - 16-05-2011 22:01 W d... e to mam. Nawiązałem kontakty w Łodzi zanim Malepszy i jego ekipa wpadła na pomysł nawiązania kontaktów.
39. Dodane przez abc, w dniu - 16-05-2011 22:08 Suma summarum? Pomysł tak prosty, że aż prostacki. Aż chce się zapytać. Gdzie przepadają nasze pieniądze? Taka chłama na promocje miasta? jest tyle innowacyjnych pomysłów. Tylko kto wie o takich projektach?
40. Dodane przez do kom 25,27,29, w dniu - 16-05-2011 22:08 do kom 25. szybowce wcale nie sa dla mniejszej ilości osób. przyjdz do aeroklubu to sie przekonasz. do kom 27 nie prawda. ja wiem ze Leszno jest znane w Warszawie, Elblągu, Ostrowie,Żarze, Radomiu, Szczecinie, Łodzi, Zielonej górze, Lubiniu, Niemczech, Węgrzech, Japoni, Kanadzie, Włoszech nie przez żużel i Ci powiem że bardzo im się tu podoba bo wracają co roku na zawody szybowcowe, do kom 29. jak najbardziej, może nie na raz ale dużo rodzin właśnie w sobotnie lub niedzielne popołudnie przychodzi na lotnisko żeby sie przeleciec szybowcem.pozdrawiam
41. Dodane przez pm8314, w dniu - 16-05-2011 22:17 mnie to by nie zachecilo...sorki ale troche ten billboard jest biedny...
42. Dodane przez Tylko Bally, w dniu - 16-05-2011 22:18 Kajaki - rów Polski. Rower - Trzebania, Osieczna, Smyczyna, kilka tras szosowych. Kijki to śmiech na sali, ale powiedzmy, że na wzniesieniach w okolicy Osicznej mają jakiś cel. Konie - kilka okolicznych rancz. Szybowce raczej odpadają jako sport turystyczny. To coś jak żużel, można popatrzeć. Podsumowując bida. Możliwe, że w okolicach tych miast jest jeszcze gorzej jeśli chodzi o turystykę sportową, bo tylko o to tu chodzi, a nie jak ktoś tu pisał o galerie, sklepiki, czy uczelnie.
43. Dodane przez Marcin, w dniu - 16-05-2011 22:42 3 miasta z 4 wymienionych mają swoje drużyny żużlowe, więc po co pchać na plakat jeszcze UL? bardzo dobrze że nie ma tam żużla.
44. Dodane przez Włodarz, w dniu - 16-05-2011 23:04 W Lesznie i okolicach jest co robić tylko ludziom się nie chce. Nasi mieszkańcy wolą bierny sport czyli: 1. Żużel - siedzisz na stadionie pijesz alko i wydzierasz twarz, ewentualnie robisz to na rynku w ogródku piwnym bądź jakimś pubie. 2. Piłka nożna - podobnie jak wyżej ale najczęściej w domu z piwkiem w dłoni. 3. F1 - bardzo podobne do pkt 1 i 2 4. Komentowanie na miejscowych portalach internetowych - najczęściej w domu lub pracy, często bez alko. 5. Zakupy - wydawanie pieniędzy na niepotrzebne rzeczy - często połączone ze spacerem - z samochodu do sklepu i z powrotem.
Ludzi z innych miast może zachęcić do przyjazdu tylko widok mieszkańców naszego miasta i okolic aktywnie spędzających czas. Najlepszą reklamą byłoby organizowanie wycieczek rowerowych ciekawymi szlakami, spływów kajakowych itp. To wszystko połączone z dokumentacją video, wywiadami z uczestnikami, ogólnie dostępnymi mapami turystycznymi i broszurami informacyjnymi. A tak mamy tablicę której przekaz trafi do nielicznych.
45. Dodane przez zx, w dniu - 16-05-2011 23:28 nie wiem ile ta akcja ma sensu, ale plakat super, gratuluję pomysłu
46. Dodane przez xyz, w dniu - 16-05-2011 23:45 motocykl?? przecież jest wyraźnie napisane że ta kampania ma zachęcić do aktywnego wypoczynku, a niby w jaki sposób maja aktywnie ten czas ludzie spędzać na motorze żużlowym???
47. Dodane przez MM, w dniu - 16-05-2011 23:48 Jestem wielkim kibicem żużla ale faktycznie nie mieszajmy w to UL bo sama reklamuje nam miasto na arenie międzynarodowej. Szanowni komentujący - nie rozumiecie, że tu chodzi o zachęcanie do przyjazdu do Leszna na urlop pod szyldem "aktywny wypoczynek" ?! I co tu piszecie - że niby szybowce nie ?! A dlaczego nie ?! Jak ktoś potrafi latać i ma czym to nie wiem czy wiecie ale można sobie od tak nad Lesznem polatać. Nordic może faktycznie trochę mało konkretnych tras ale ogólnie mieszkańcy Leszna bardzo to polubili wiec dlaczego nie zainteresować tym innych. Reszta oczywista. PODSUMOWUJĄC - JAK DLA MNIE ŚWIETNY POMYSŁ! I BRAWO DLA WŁADZ MIASTA ŻE NAWET NA REKLAMĘ POTRAFILI KASĘ ZAŁATWIĆ OD UE! TO MNIE MEGA ZASKOCZYŁO
48. Dodane przez ja, w dniu - 17-05-2011 06:26 szkoda ze nie ma afiszu z miejscami pracy czyli fabrykami ... coz za jakis czas zobaczymy afisze w innych miastach przyjmijcie nas do pracy
49. Dodane przez ja, w dniu - 17-05-2011 06:30 a tak po za tym to jestem zbulwersowana jak zobaczylam w internecie otwarcie nowej galeri ludzie czym tu sie chwalic poprostu masakra przypuszczam ze tez to widzialy inne miasta ten filmik
50. Dodane przez kuba, w dniu - 17-05-2011 07:03 świetna kampania! Podkreśla to co dla człowieka ważne. W zdrowym ciele zrowy duch. Z pasją przenoszę się do Leszna
51. Dodane przez scorp, w dniu - 17-05-2011 07:28 nie ma na co ta Unia wydawać? pierwsze wrażenie to takie,że Leszno to jakies prymitywne miasto. A szybownictwo kiepsko promowane jest 1-2 imprezy w roku, ajkby tak co 2 tygodnie robili to juz byłoby czym zachęcić.
52. Dodane przez Zonk, w dniu - 17-05-2011 09:04 zuzel,wprowadzaja od 22.o5 nowe tlumiki,to juz nie bedzie zuzel tylko wyscigi kosiarek
53. Dodane przez aaa, w dniu - 17-05-2011 09:39 Bardzo szeroko zakrojona kampania. Poznań czy Wrocław nie maja do nas daleko. Na pewno ktoś sie skusi na wypad do Leszna. Lubiących aktywny wypoczynek jest przecież coraz więcej
54. Dodane przez rit, w dniu - 17-05-2011 10:28 Zdecydowanie zgadzam się z kom. 25 jeszcze dodam szkoda było wydawać kase na to promowanie śmiechu warte no przy opkazji klilka osób zarobiło na tym
55. Dodane przez rit, w dniu - 17-05-2011 10:29 Zdecydowanie zgadzam się z kom. 25 jeszcze dodam szkoda było wydawać kase na to promowanie śmiechu warte no przy opkazji klilka osób zarobiło na tym
56. Dodane przez tomek3, w dniu - 17-05-2011 10:44 Nie jestem zwolennikiem wydawania publicznych pieniędzy na promocję miast, ale billbord naprawdę wyszedł fajnie. W końcu coś na poziomie, a nie estetyka disco-polo. Gratuluję udanego pomysłu.
57. Dodane przez Mr. Odleżyna, w dniu - 17-05-2011 11:37 W Radiu "Z" też są reklamy miasta Leszna.
58. Dodane przez jurek, w dniu - 17-05-2011 13:01 ludzie czy wyscie juz z tym zuzlem poszaleli??? to ma byc aktywny wypoczynek a nie kibicowanie i wydzieranie sie na stadionie... dobrze ze nie ma tam motoru bo jest zupełnie niepotrzebny... mam 50 lat i chociaz bym chciał to na zuzel nie pojde... powod jest jeden nie chce dostac butelka w głowe...
59. Dodane przez Aga, w dniu - 17-05-2011 13:30 Intrygujący pomysł, fajnie dobrane nośniki. Podoba mi się!
60. Dodane przez kristo, w dniu - 17-05-2011 13:58 MYŚLĘ, ŻE NA BILBORDZIE POWINNO BYĆ NAWIĄZANIE DO STREF PRZEMYSŁOWYCH I KORZYSTNEJ LOKALIZACJI MIĘDZY DWIEMA AGLOMERACJAMI... W SAMYM LESZNIE Z TURYSTYKI NIEWIELU ŻYJE, A I REGION JAKOŚ SPECJALNIE Z TĄ TEMATYKĄ SIĘ NIE KOJARZY.
61. Dodane przez loony, w dniu - 17-05-2011 17:59 Widziałem dziś we Wrocławiu i muszę przyznać, że prezentuje się na prawdę dobrze Mało co w tym mieście wychodzi, ale tym razem któraś mądra głowa z Leszna się postarała i tylko należy pogratulować
62. Dodane przez do 58, w dniu - 17-05-2011 18:35 no niestety na głupotę nie ma lekarstwa, mówię o tobie jurek.
63. Dodane przez Leśny Władek, w dniu - 17-05-2011 22:07 dużo jest racji w tych komentarzach również moim zdaniem Pani Sz(...) dawno się już wypaliła zawodowo. leszno musi spojrzeć na konkurencję bardziej realnie, nigdy nie będzie Sopotem, Szklarską czy nawet Kłodzkiem , w którym oprócz fortu nic nie ma ale za to leży u podnóża gór. Leszno jak kobieta o przeciętnej urodzie, żeby nie wiem co na siebie włożyła nigdy superatrakcja nie będzie. Poza tym jestesmy totalnie nieprzygotowani na przyjęcie turystów, nasza infrastruktura jest w stanie opłakanym, a za- ścieżkę rowerową do Boszkowa to ktoś powinien naprawdę beknąć - to czysta kpina i arogancja . Każdy głupi w każdym miejscu namalować może na drzewie 5 rowerków i nazwać to ścieżką rowerową. Jak się coś buduje to trzeba za to wziąć pełna odpowiedzialność. syf i mogiła - to dobre okreslenie na stan tej ścieżki. więc o czym kochani tu mówić , wygląda że w tym mieście ekspert goni eksperta od promocji ,a tylko robić nie ma komu
64. Dodane przez sławek, w dniu - 17-05-2011 19:40 z ta promocja to tak jak z gospodarzem który miał piękna córkę a wabił kawalerów na kulawą kobyłkę. PROMOCJA - jedynka za myślenie, ja zwolnił bym ich wszystkich.
65. Dodane przez hahaha, w dniu - 17-05-2011 19:52 osoby w wieku od 20 do 40 lat, nie lubiące się nudzić podczas urlopu nie przyjadą do miasta, a wręcz przeciwnie!!! Będą chciały od niego uciec, żeby odpocząć od betonu, smrodu spalin i hałasu. Po co promować region, w którym turystyka to mit? Widział kto w Lesznie tłumy turystów podziwiających zabytki kultury, piękno przyrody, etc. Zabytki niszczeją, przyroda z betonu i tylko jedno pytanie CO MA PIERNIK DO WIATRAKA?? NIE BYŁO NA CO PIENIĘDZY WYDAĆ??
66. Dodane przez roman, w dniu - 17-05-2011 23:27 ten bilbord kłamie, w tamtym roku byłem u Was i co , chciałem sobie na czymś polatać , przez dwa dni sie próbowałem z kimś dogadać i na lotnisku odsyłano mnie jerden do drugiego , z końmi było tak samo, dopiero ktos mi powierdział , że w jeziorkach czy cos podobnego , pojechałem troche napłaciłem ale to nie Leszno, wpierw coś zróbcie skoordynujcie , bo twierdze , że dzis nie macie zadnej oferty, cos mi sie wydaje, ze tak samo wyglada jak z ta wasza sciezka rowerowa do boszkowa.
67. Dodane przez eda, w dniu - 17-05-2011 23:30 ścieżka rowerowa - to ewidentne zaniedbanie starosty, faktycznie pic na wodę fotomontaż.
reklama
68. Dodane przez Korsarz, w dniu - 18-05-2011 09:25 Jeżeli chcecie jechać do Boszkowa rowerem to tylko drogą asfaltową, ta rowerowa w okolicznościach obecnej i nadchodzącej suszy jest do pokonania tylko przez rolniczy ciągnik. Mam na myśli - jak ktoś pisał wcześniej - odcinki leśne owej trasy. Dodatkowo proponuję brać ze sobą na zapas 2 dętki bo na początku ścieżki - w Wilkowicach - wysypany jest jakiś kanciasty tłuczeń, który jak rozumiem ma zniechęcać potencjalnych rowerzystów do dalszej jazdy.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.