Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
28
Kwietnia 2025
Poniedziałek
Imieniny obchodzą:
Maria, Paweł,
Waleria
Do końca roku 247 dni.
Start arrow Kościan arrow Myśliwskie święto

Myśliwskie święto

Myśliwskie święto

04.11.2011. Radio Elka, Jan Gacek
myliwi.jpgParada pocztów sztandarowych, mundury, psy myśliwskie, sokoły, a także łowieckie dary
złożone w ofierze - tak wyglądały okręgowe obchody święta myśliwych w Krzywiniu. Do
miejscowego kościoła zjechali przedstawiciele wszystkich kół z leszczyńskiego okręgu  łowieckiego.

Galeria foto: Okręgowe obchody Dnia Świętego Huberta w KrzywiniuGaleria foto: Okręgowe obchody Dnia Świętego Huberta w KrzywiniuGaleria foto: Okręgowe obchody Dnia Świętego Huberta w KrzywiniuGaleria foto: Okręgowe obchody Dnia Świętego Huberta w KrzywiniuGaleria foto: Okręgowe obchody Dnia Świętego Huberta w KrzywiniuGaleria foto: Okręgowe obchody Dnia Świętego Huberta w KrzywiniuGaleria foto: Okręgowe obchody Dnia Świętego Huberta w KrzywiniuGaleria foto: Okręgowe obchody Dnia Świętego Huberta w KrzywiniuGaleria foto: Okręgowe obchody Dnia Świętego Huberta w KrzywiniuGaleria foto: Okręgowe obchody Dnia Świętego Huberta w KrzywiniuGaleria foto: Okręgowe obchody Dnia Świętego Huberta w Krzywiniu
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

Uroczyste okręgowe obchody święta patrona myśliwych, Świętago Huberta odbyły się w tym roku w Krzywiniu. Zjechali tam reprezentanci ponad 30 kół łowieckich, których członkowie polują na terenie okręgu leszczyńskiego. Wybór Krzywinia nie był przypadkowy. - Członkowie koła łowieckiego "Szarak" z Krzywinia znaleźli w ołtarzu miejscowego kościoła rzeźbę świętego
Eustachego, pierwszego patrona myśliwych
- tłumaczy łowczy okręgowy, Stanisław Grylewicz. Święty Eustachy patronował myśliwym już w IV wieku. Dopiero w XVII wieku pojawił się w
tej roli Święty Hubert. - Chcemy o tym przypomnieć myśliwym w tak ważnym dniu i dlatego spotykamy się dziś właśnie tu - dodaje Grylewicz. Rzeźba odnaleziona w krzywińskim ołtarzu pochodzi z pracowni Wita Stwosza i powstała w XV wieku.

Okręgowe obchody rozpoczęły się od przemarszu myśliwych ze sztandarami z krzywińskiego rynku do kościoła. W paradzie wzięli także udział uczniowie Zespołu Szkół w Czerninie, który nosi imię świętego Huberta. Na tę wyjątkową uroczystość myśliwi zabrali także psy i sokoły. Mszę świętą odprawił ksiądz prof. dr Wojciech Frątczak, kapelan wszystkich polujących w Polsce. Towarzyszyli mu proboszczowie z naszego regionu, którzy także są myśliwymi. Nie zabrakło także typowych łowieckich darów. - Diany zaniosyły przed ołtarz koszyki z upolowaną zwierzyną - opowiada Grylewicz - znalazły się w nich dzik, gęś, bażanty i kuropatwy. Podczas mszy przygrywał zespół sygnalistów Koła Łowieckiego "Jeleń" w Piaskach.

W programie wczorajszego święta nie było hubertowskiego polowania. Koła zorganizują je niezależnie w innych terminach. - Jest ono nieco inne niż zwykłe polowanie - przyznaje Grylewicz - to bardziej spotkanie towarzyszkie przy kilku miotach, które kończy się wspólną ucztą - dodaje myśliwy. (kas)
 
Komentarze (47)
1. Dodane przez Jakub, w dniu - 04-11-2011 09:07 0 0
Ludzie bez skrupułów! 
Radość z zabijania!
2. Dodane przez Kowboje, w dniu - 04-11-2011 10:02 0 0
Ale w tym marszu idą Kowboje a nie Myśliwi!!!
3. Dodane przez glonek, w dniu - 04-11-2011 10:13 0 0
Do komentarza 1.Pan Pani to schabowe je które rosną na wierzbie.A chodzi Pan Pani zapewne w gumowcach.Od kiedy istnieje człowiek od wtedy zajmował się polowaniem. Pra PRA dziadkowie Pana Pani na pewno polowali. Pozdrawiam.
4. Dodane przez stop mordowaniu zwierzat!!!, w dniu - 04-11-2011 10:26 0 0
Psychole jak dla mnie,pamietam jak spacerujac z psem po lesie znalazlem na sciezce pelno flakow,wnetrznosci i resztki po polowaniu...az mi sie odechcialo spacerowania ehhh...te zwierzeta nie maja szans przed czlowiekie,nie dosc ze powoli nie maja sie gdzie schowac to jeszcze z tymi domami,budowlami wlaza w ich naturalne srodowiska,mam nadzieje ze ktos sie za to wezmie kiedys oby nie bylo za pozno,jakie ladne jest zwierze az sie milo patrzy kiedy na polu widzi sie stadko saren, a taki stary gruby z wstretna twarza wezmie strzelbe i pach!!! cos okropnego, nie wiem jak mozna byc takim czlowiekiem a to tlumaczenie ze selekcja itp...smieszne ...tak malo tych zwierzat juz jest w naszych lasach...
5. Dodane przez biedne zwierzeta!!!, w dniu - 04-11-2011 10:30 0 0
Selekcje to juz robia nasze drogi ktore przez las ida przecinajac zwierzynie ich teren,co jade do pracy cos przy poboczu lezy a to sarna , ato lis...masakra jakas...nie wiem po co te polowania..dla niewyrzytych samcow z psychika mordercy ktory tylko tak moze rozladowac swoj chory psychicznie instynk ...bo to legalne ...masakra!!!!!
6. Dodane przez Zal!!!, w dniu - 04-11-2011 10:34 0 0
Bazanty i kuropatwy tak powybijali ze juz od 10 lat zadnego nie widzialem a czesto chodze po lasach,polach,jestem fotografem i nie raz chcialem cos sfotografowac....nie ma nic...ale i na to znalezli sposob..hoduja sobie w gospodarstwach bazanty itp jak podrosna wypuszczaja je do lasu i ida na polowanie poubijac je ...nie mam slow na nich!!!!
reklama
7. Dodane przez Agnieszka, w dniu - 04-11-2011 11:29 0 0
Chłopcy się bawią...
8. Dodane przez Miś, w dniu - 04-11-2011 12:04 0 0
Może postawić za punkt przy werbunku do tej organizacji - obrzezanie. To może wiecej by pozstało w lesie zwierzyny, a członków byłoby by mniej :-)
9. Dodane przez obserwator pseudo fotografów, w dniu - 04-11-2011 12:37 0 0
kolego bażantów i kuropatów nikt nie powybijał jak Ty to twierdzisz. Na ten temat to wogóle nie masz zielonego pojęcia. Słyszałeś, że gdziś bije dzwon tylko gdzie?. Widocznie te ptaki się bardzo Ciebie boją bo ja często widuję bażanty, kuropatwy no i zające. Faktycznie są fermy z bażantami które nastepnie sie wypuszcza celem zasiedlenia obwodów i łączenia z populacja dziko żyjącą. Jednak z tych wypuszczony przeżywa bardzo mała iliść bo lisy i krukowate je zjadają. Nie mam słów na tych fo........
10. Dodane przez do Misia, w dniu - 04-11-2011 12:43 0 0
Pamiętaj, że oni z tej organizacji do "misi" nie strzelają bo to leniwe gady i chyba Tobie pani nauczycielka języka polskiego w 4 klasie zmarła bo takie byłoby....
11. Dodane przez polujący, w dniu - 04-11-2011 12:58 0 0
Roczne pozyskanie zwierzyny przez myśliwech:Dzik 150tys, jeleń 40tys, sarna 150tys, lis 140tys cyfry podane w przybliżeniu. Prosze wyobrazić sobie pięc lat bez odstzałow co działoby się na polskich drogach lub jak wyglądałoby rolnictwo-szkody w uprawach.
12. Dodane przez glonek, w dniu - 04-11-2011 13:07 0 0
Panowie Panie sami nie wierzycie w to co piszecie. Jesteście żałośni (...).Jak się niema pojęcia to po co pisać brednie.Pozdrowienia dla ZNAWCÓW łowiectwa.
13. Dodane przez kpiny do polujacy, w dniu - 04-11-2011 13:53 0 0
to ciekawe gdzie te zwierzeta sa???? bo ja ich jakos nie widze jak wchodze do lasu na grzyby teraz to rzadkos cos zobaczyc...(...)!!!! a jelenia to na oczy nie widzialem dobre pare lat...kiedy moze,teraz nie ma nic!!!!!!!!!!!
14. Dodane przez jeleń, w dniu - 04-11-2011 14:13 0 0
Wszystkie Hubertusy należy zamknąć!!! Dlaczego? Dlatego, że osoba pod wpływem alkoholu nie może dotykać broni ostrej, a gdzie ją jeszcze nosić przy sobie! No, chyba że ich usprawiedliwia chęć zbliżenia się do zwierzyny, gdy są pijani jak świnie i na pokocie nie wiadomo kto leży? Prezes, dzik, czy król pudlarzy!
15. Dodane przez I TYLE Z TEGO!!, w dniu - 04-11-2011 14:51 0 0
NIE MA BAZANTOW,NIE MA KUROPATW,NIE MA NIC,WSZEDZIE TYLKO LUDZIE I SYF W LASACH,SMIECIE ,TAPCZANY,TELEWIZORY,ZAMIAST LATAC ZE STRZELBA BYSCIE SIE ZA PORZADEK WZIELI!!!!!!!!!!
16. Dodane przez HANIAT, w dniu - 04-11-2011 15:22 0 0
13 życzę z całego serca aby podczas grzybobrania spotkał lochę z warchlakami !!!!
17. Dodane przez HANIAT, w dniu - 04-11-2011 15:25 0 0
TEN KTO ŚMIECI NIECH SPRZĄTA. PS. A JAK PAN/PANI JUŻ WIDZI W LESIE TAKI TAPCZAN TO PROPONUJĘ WYTARGAĆ Z LASU I NA WYSYPISKO. CO SPACER TO COŚ ZE ŚMIECI WYNOSIĆ Z LASU A NIE WNOSIĆ!!!
18. Dodane przez HUBERT nie święty, w dniu - 04-11-2011 18:33 0 0
Św. Hubert urodził się w 655 roku w Gaskonii, był potomkiem królewskiego rodu Merowingów. Zamiłowanie do polowania odziedziczył po swoim ojcu. Towarzyszył mu często na łowach. Ponoć w wieku 14 lat uratował ojcu życie podczas polowania na niedźwiedzia w Pirenejach. 
 
Pełnoletni Hubert udaje się na dwór króla Frankonii, gdzie poślubia córkę Pepina z Heristal. Miał z nią syna Floriberta, późniejszego następcę na biskupstwie Liege. 
 
Młody Hubert najwięcej czasu spędzał w lasach, gdzie nieustannie polował, łowiectwo było jego pasją. 
 
Ponoć prowadził także swobodne, wręcz hulaszcze życie. 
 
Tak było do roku 695, kiedy polując w Górach Ardeńskich, nie bacząc na nic, w sam Wielki Piątek napotkał białego jelenia z promieniejącym krzyżem w wieńcu. Miał wtedy usłyszeć głos Stwórcy ostrzegający go za jego niepohamowaną pasję i nakazujący mu udać się do Lamberta - biskupa Maastricht - Tongres. NIEZŁEGO MACIE PATRONA.....Obecnie naszym myśliwym w pijanym widzie pokazują się białe myszki
19. Dodane przez glonek, w dniu - 04-11-2011 19:32 0 0
Do komentarza 18. Następny znawca. Abstynent . Małe i złośliwe ludki był ktoś z Was na polowaniu. Pewno słyszeliście od kogoś ale nie wiecie od kogo jak jest na polowaniu. Złośliwcze jeżeli wierzysz w to co piszesz to schabowego jesz ze szpinaku a obuwie Twoje to gumowce a napój to woda sodowa.
20. Dodane przez Pozdrawia Hubert, w dniu - 05-11-2011 08:57 0 0
Znajomy moj jak mu braknie mięsa to wezmie sztucera z optycznym celownikiem i robi selekcje nie miej jak 80 kg. bo szkoda amuncji.
21. Dodane przez ZNAWCZYNI, w dniu - 05-11-2011 09:10 0 0
nie znacie się kompletnie!! wypisywać tu takie brednie!! myślicie, że tylko wejdziecie do lasu i już ujrzycie miliony jeleni itp? nie, poprostu jesteście bezmyslni. jeśli jestescie tacy przeciwni, to zobaczymy, czy jakby mysliwi przestali polowac - ile upraw bedzie poniszczonych, ile bedzie wypadkow na drogach!! Wasza bezmyslnosc jest nie do opisania
22. Dodane przez HUBERT nie święty, w dniu - 05-11-2011 09:12 0 0
Glonek - złośliwiec to jesteś Ty , z Twoim tonem wypowiedzi i prymitywnymi argumentami usprawiedliwiającymi wasze "wynaturzone HOBBY" . Ja tylko przedstawiłem CV waszego POTRONA. No a schabowe jem z soi buty niszę z poliestru a woda sodowa jest bardzo zdrowa. Zdrowsza niż BRENDY (bimberek) w piersiówce zabierane na ambonę.
23. Dodane przez he he, w dniu - 05-11-2011 09:19 0 0
Poubierali sie w mundurki i kapelusiki z piorkami i zadowoleni :-) Prawda jest taka, ze dzis juz niewiele pozostalo "prawdziwych" mysliwych dla ktorych to nie tylko pasja ale i chec dzialania na rzecz łowiectwa i zwierzyny, nierzadko pielegnowana w rodzinie przez pokolenia. Dzisiaj bycie mysliwym to zabawa dla "elyty...", wsrod nich same prezesy, managerowie, "przedsiebiorcy", lekarze, adwokaci. Panowie maja pieniadze, stac ich na sprzet za kilkanascie tysiecy, ladne terenowe auto (czesto kupowane zreszta jak na ironie dla oszczednosci "na firme") i jedyne co wiaze ich z lowiectwem to chec "postrzelania sobie do zwierzyny". Malo kto z nich mysli juz o dokarmianiu zwierzat zima, czy pilnowaniu przed szkodami rolnikow. Zreszta samo Kolo placi zalosne odszkodowania za szkody rolnicze, ale to inny temat.  
Krotko, dzis w polowania bawia sie dorosli chlopcy przy pieniadzach a zorientowani w temacie wiedza jakie nieraz "szopki" wyprawiaja aby kolejna osobe z "elyty", (nie posiadajacej wiedzy o lowiectwie a jedynie chcacej sobie postrzelac) wprowadzic do Kola Lowieckiego. Zalosne!! I niech mi nikt nie poisze o jedzeniu schabowego i skorzanych butach bo to calkowicie inne bajki. Co innego Lowiectwo i dzialalnosc kola, a co innego spozywanie miesa...
24. Dodane przez xxx, w dniu - 05-11-2011 10:01 0 0
Mięsiarze i tyle ....
25. Dodane przez glonek, w dniu - 05-11-2011 12:38 0 0
Do komentarza 22 . Pan to na pewno po trudnym dzieciństwie. Tata nadużywał alkoholu. A koledzy byli zli. Szkoda mi Pana .
26. Dodane przez ktos, w dniu - 05-11-2011 13:02 0 0
Byc mysliwym to nie tylko zabijać zwierzynę to także DBANIE O ZWIERZĘTA, ciekawe, co by się stało, gdyby nie było myśliwych...Jeździlibyście do lasów dokarmiać zwierzynę!? To, jak się tu wypowiadacie, jest poprostu dla mnie śmieszne. Kompletnie się nie znacie.  
 
Wszysktim tym, którzy są przeciwni, życzę DOBREJ ROLI (na prawdę nie ma sprawy, możecie być przeciwni, ale później nie żalcie się, że macie poniszczone pola itp.) - a kieruję to przedewszystkim do rolników :)
27. Dodane przez Przemko, w dniu - 05-11-2011 16:59 0 0
jak mam chodzic do kościoła(św.Antoni) gdzie na ścianie wisi poroze a kapłąn(proboszcz Grześ) ma krew na rękach bezbronnych zwierząt.Przypomniec mu chcę,że to nie on dał im zycie i to nie on powinien im je odbierać.Polowania to nie jest selekcja tylko chore hobby ludzi. A może tak by strzelali sobie na strzelnicy?
28. Dodane przez majo, w dniu - 05-11-2011 17:17 0 0
A jak czlowiek zacznie niszczyc pola zaczna sie polowania na ludzi???
29. Dodane przez HUBERT nie święty, w dniu - 05-11-2011 18:47 0 0
Coś w temacie dokarmiania...jeśli ktoś mówi że myśliwi dokarmiają zwierzynę to jest hipokrytą... Dokarmiają a raczej zanęcają (termin z wędkarstwa) po to aby zwierzyna wychodziła w jedno miejsce, łatwiej ją ustrzelić siedząc z grogiem na ambonie.Dla niewtajemniczonych "Grog" to nie broń ,to spirytus na gorąco.Ciekawe jak można z dużej odległości ocenić czy zwierzę jest chore czy zdrowe. No a jak już martwe ustrzelone to można śmiało powiedzieć że to selekcja słabych.
30. Dodane przez Daniel, w dniu - 05-11-2011 18:50 0 0
Wszystkie zdjęcia są dobre, ale najlepsze jest zdjęcie 27
31. Dodane przez ktoś, w dniu - 05-11-2011 20:12 0 0
do kom. nr 13 proponuję wycieczkę pociagiem do Poznania. Na odcinku od Kościana do Czempinia można podziwiać dziką zwierzynę :)
32. Dodane przez do kom 3, w dniu - 05-11-2011 21:03 0 0
chłopie nie myl polowania dla przyjemności przy wódeczce z ubojem zwierząt dla hodowlanych. jedno z drugim nie ma nic wspólnego.
33. Dodane przez Jachu Kierowca, w dniu - 05-11-2011 21:34 0 0
Myśliwi to zwykli esesmani.
34. Dodane przez mily, w dniu - 05-11-2011 22:08 0 0
do wszystkich przeciwników polowania na you tube wpiszczie FARMFRIDGE smacznego życze odczepcie się od mysliwych
35. Dodane przez Traper, w dniu - 05-11-2011 23:11 0 0
do kom nr. 31.  
Nie tylko Czempiń . Ja mogę przesłać zdjęcie rudla sarn ( 32 sztuki ) które spokojnie się pasą w biały dzień przy ul Popiełuszki w Lesznie, żurawi koło wsi Gronówko i Goniembice, jeleni ( w biały dzień) koło wsi Wyciążkowo, kruków koło wsi Trzebania, ślady żerowania bobrów koło leśnictwa Kąkolewo . O łabędziach , dzikich kaczkach nie wspomnę.
36. Dodane przez HUBERT nie święty, w dniu - 06-11-2011 10:16 0 0
Miły jeżeli sądzisz że obejrzenie tego filmiku usprawiedliwi bestialskie traktowanie zwierząt przez myśliwych to jesteś w błędzie , ponieważ wy myśliwi robicie to dla sportu i zabawy, doznając przy tym niebywałych uniesień a może i orgazmów.
37. Dodane przez piotrek, w dniu - 06-11-2011 17:58 0 0
Barbarzyńcy!
38. Dodane przez ania, w dniu - 06-11-2011 18:04 0 0
Do księżulków: w którym to przykazaniu Bóg mówi "nie zabijaj"?
39. Dodane przez Do kom.39, w dniu - 08-11-2011 08:40 0 0
Z taką " wyrafinowaną " kulturą osobistą to zamiast strzelby widły w dłoń. A ak je już bedziesz trzymał to pamiętaj człowieczku że nie każdy facet z widłami to Posejdon. To Ty jestes miernotą.I jeszcze jedno - żeby zaliczyć się do wyższych sfer nie wystarcza pieniadze ,trzeba jeszcze coś sobą reprezentować ,nie wystarczy być prostakiem.Ale kulturę trzeba wyssać z mlekiem matki,chyba , że ktoś wychował się w lesie - efekt jest jak wyżej.Pozdrawiam .
40. Dodane przez Prezes, w dniu - 08-11-2011 10:02 0 0
Co szaraki? Czytam wasze wypociny: "sami prezesi , lekarze, prokuratorzy, posłowie " a wy miernoty jutro na 7 do roboty i tak w kółko do pierwszego. Odebrać wypłatę pozapłacać rachunki i ...... nic więcej!!!. Tutaj nie chodzi o strzelanie do zwierząt, każdy z was je mięso i wie skąd pochodzi. Polowanie zawsze należało do sfer wyższych, nigdy nie było tanie. (...)
41. Dodane przez HUBERT nie święty, w dniu - 08-11-2011 10:03 0 0
No proszę , macie obraz Prezesa-myśliwego , widać jak chamstwo i słoma wyłazi z jego butów.. Sfera wyższa się znalazła - pewnie z czwartego piętra w bloku. Jak słusznie zauważyłeś należało do sfer wyższych (hrabiostwa szlachty) a nie do TOWARZYSZY którzy pozasiadali na stołkach i nazwali się sferami wyższymi. A tak nawiasem , znam wiele ciekawszych sposobów na wydawanie pieniędzy. Na Dzikim Zachodzie chłopaki Cowboye mawiali " kto ma długą strzelbę (...)" Dlatego jedziesz wydawać pieniądze na Kamczatkę a nie na Ibizę
42. Dodane przez ggg, w dniu - 09-11-2011 01:48 0 0
Polecam świetny artykuł Łobodzińskiego: 
http://www.newsweek.pl/newsweek_spoleczenstwo(...)dni--z-piorkiem,38673,1,1.html 
 
"W dniu wolnym od pracy przebierają się w cudaczne stroje, wtykają sobie w kapelusiki pióra, biorą trąbki i idą w las. Przychodzą do cudzego domu i zabijają..." 
 
 
Warto sięgnąć po książkę: "Farba znaczy krew" Zenon Kruczyński - polecam. Książka jest świadectwem osobistej, przejmującej przemiany w życiu autora byłego myśliwego. Po tej książce zabijanie zwierząt już nie będzie takie proste. 
 
Wywiad z autorem książki: 
http://www.polityka.pl/kraj/271381,1,egzekucja-przy-ksiezycu.read
43. Dodane przez "Zbok", w dniu - 10-11-2011 22:45 0 0
Hura mamy nareszcie wszystkowiedzącego \"HUBERTA nie świętego\"!! Na wszystko odpowiedź, jedyny sprawiedliwy, jedyny dobry, na prezydenta!!!Typowy Polak. Jak idzie do lekarza dokładnie wie co mu dolega. Żal.Dlaczego My Polacy tak uwielbiamy mówić (pisać) co wolno innym, jak się mają zachowywać, jacy są. Wpisałem na Wikipedię \"Myśliwi\" i co wyskakuje? Polował Mickiewicz, Sienkiewicz, Fałat, Kossakowie itd można wymieniać. Jeżeli Oni są (byli) znani,poważani, cenieni to chyba ktoś postradał zmysły! Wg \"Hubcia \" i innych \"inteligentnych\" powinni być wymazani, zapomniani i opluci. A może jednak wystarczy nie być Hipokrytą i nie udawać że nie ma rzeźni. Co złego w tym że człowiek użytkuje w celach konsumpcyjnych dzikie zwierzęta, jeżeli jest ich dużo i nie wpływa to ujemnie na ich ilość (zainteresowanych stanem zwierzyny odsyłam do statystyk ). To że ktoś nie chce jeść mięsa ze sztucznie pędzonego tucznika i idzie do lasu po zdrowe mięso nie oznacza że jest \"INNY\".
44. Dodane przez HUBERT nie święty, w dniu - 11-11-2011 08:39 0 0
ZBOK jak słusznie zauważyłeś wystarczy tylko nie być HIPOKRYTĄ. A czymże jest to co piszesz czy to nie czysta , wręcz krystaliczna HIPOKRYZJA... Poluj dalej , może kiedyś i ktoś na ciebie zapoluje.
45. Dodane przez Zbok, w dniu - 12-11-2011 21:00 0 0
Tak się składa że z racji wykonywanego zawodu "polowano" na mnie nie raz. I ni jak nie rozumiem związku między polowaniem na człowieka a łowami na zwierzęta. Chyba za dużo naoglądałeś się kreskówek gdzie zwierzęta rozmawiają ludzkim głosem. Napisałeś " Poluj dalej , może kiedyś i ktoś na ciebie zapoluje". Ty który chcesz nauczać innych jak mają postępować, jak mają żyć porównujesz zwierzę do Człowieka!! Zwierzęciu należy się szacunek jak najbardziej jestem za, ale człowiek to człowiek.Co do Hipokryzji. Ja nie udaję że mięso które leży przede mną na talerzu znalazło się tam z własnej woli, ktoś je musiał zabić. Nie ważne czy jest to świnia z hodowli czy dzik.
reklama
46. Dodane przez HUBERT nie święty, w dniu - 13-11-2011 10:15 0 0
Jasne "CZŁOWIEK TO BRZMI DUMNIE" czy to zwierzęta wybudowały dla innych zwierząt obozy koncentracyjne. To zwierzęta w imię swoich religii robią sobie zabawę w wielkie bum typu WTC. Jeżeli nie zrozumiałeś aluzji o tym że ktoś na Ciebie zapoluje to naprawdę masz problemy. Podpowiem Ci myślałem tu o jakimś przerośniętym zającu czy lekko zdenerwowanym odyńcu no i oczywiście wtedy gdy nie będziesz bezpiecznie z nabitą strzelbą strzelbą siedział kilka metrów nad ziemią na ambonie.Widzisz zwierzęta na siebie polują tylko wtedy gdy są głodne Ty robisz to dla przyjemności. Natomiast dlaczego ludzie polują na ludzi ????? przykro mi bardzo , tego to już niestety nie potrafię Ci wytłumaczyć
reklama
47. Dodane przez HUBERT nie święty, w dniu - 13-11-2011 17:42 0 0
ZBOK wybierając z internetu nazwiska wielkich ludzi którzy byli myśliwymi zapomniałeś o tak zacnych ludziach jak Stalin , Lenin , Woroszyłow , Caucescu , Gierek , Gomułka , Bierut no i jeszcze wielu wybitnych nazwisk można by tu przytoczyć. Wybiórczo jak to Ty robisz.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom na wzgórzu z wid... Osieczna 870000
Grunt rolnyKrzemieni... 200000
Działka budowlana w ... Kąkolewo 220000
Działka rod jagódkaLeszno 15500
Mieszkanie 47 m? | o... Leszno 389000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj