Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Gostyńskie Stowarzyszenie Przyjaciół Zwierząt "Noe" włączyło się do ogólnopolskiej akcji "Zerwijmy łańcuchy". Happening mający na celu zaprotestowanie przeciwko trzymaniu psów na uwięzi zorganizowano dzisiaj na gostyńskim deptaku. Każdy, kto popierał akcję, mógł poczuć ciężar łańcucha, zakładając go na szyje.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Kochaj nie krzywdź. Bądź bratem nie katem - Te i inne hasła wypisano na transparentach, z którymi spacerowała młodzież po gostyńskim deptaku. Punktem centralnym happeningu była psia buda, z kilkoma łańcuchami, które mogli założyć na szyję uczestnicy
happeningu. -Ciężki - przyznaje gostynianka, która jako jedna z pierwszych przechodniów odważyła się przyłączyć do akcji. - Przyłączamy się do akcji zdecydowanie, będziemy w tych łańcuchach jak długo będzie trzeba - dodaje. Nie trwało to długo, bo pojawili się kolejni chętni, aby zademonstrować wsparcie dla akcji. - Trzymanie psów na łańcuchach to barbarzyństwo i przeżytek - mówi Alicja Jerszyńska, prezes Stowarzyszenia Noe - Psy czują, ból, strach, trzymanie go na łańcuchach, to skazanie go na długoletnie cierpienie, W tej chwili istnieje tyle tańszych sposobów monitoringu własnego podwórza, że nie musi to być pies na łańcuchu - argumentuje Jerszyńska.Szefowa stowarzyszenia Noe podkreśla, że w krajach zachodnich, w Niemczech, Holandii istnieje całkowity zakaz trzymania psa na łańcuchu. - W Holandii, która jest krajem rolniczym, taki zakaz wprowadzono pięćdziesiąt lat temu - podkreśla inicjatorka akcji.(abj/tekst i foto)
1. Dodane przez przyjaciel braci mniekszych, w dniu - 14-09-2013 17:15 Wiadomo, że pieskowi lepiej w mieszkaniu czy w kojcu niż na łańcuszku, ale dlaczego ci "przyjaciele zwierząt" nie podejmują zdecydowanych działań przeciwko bestialstwu jakim jest barbarzyński ubój rytualny biednego i bezbronnego młodego bydła.
2. Dodane przez Para, w dniu - 14-09-2013 17:31 LUDZIE!! Ręce opadają jak się czyta o takich BZDURNYCH akcjach. Założę stowarzyszenie i uwolnię wszystkie rybki akwariowe. Przecież tak nie może być żeby rybki miały ograniczoną przestrzeń.
3. Dodane przez rakarz, w dniu - 14-09-2013 18:06 Najlepiej rozpuścić te zwierzaki a pozamykać właścicieli a do tego założyć fundację która zaopiekuje się tym co w klatce.Jak to pięknie w tym Gostyniu gdzie nie staniesz tam sama ekologia /NASRANE/
4. Dodane przez reksio, w dniu - 14-09-2013 18:11 Nareszcie ci z NOE znaleźli swoje miejsce w życiu. Przy budzie i na łańcuchu. I tak trzymajcie.
Nawet Roksio miał swoją budę i swój łańcuch!!! A wy chcecie rewolucji.
5. Dodane przez Krzysztof W., w dniu - 14-09-2013 18:22 Dziwni z nich ludzie. Że też tacy się jeszcze uchowali w XXI wieku. MÓJ pies i MÓJ łańcuch.
6. Dodane przez xy, w dniu - 14-09-2013 18:31 Popieram takie i podobne akcje w 100%. zwierzeta sa torturowane przez ludzi to i ludzie powinni zaczac je dostrzegac i szanowac.to najlepsi z przyjaciol czlowieka... Jak komus nie pasuje to powinien przemilczec a nie bzdurnie komentowac...
7. Dodane przez encepence, w dniu - 14-09-2013 20:09 Pies na łańcuchu robi na swoim podwórku jak jest spuszczony to robi gdzie się da, a ich tacy cudowni właściciele po nich nie sprzątają. Złapałbym jednego z drugim i wytarzał w tym co narobił jego pupilek a później na łańcuch i do budy
reklama
8. Dodane przez ludzie i ich klapki na oczach, w dniu - 14-09-2013 20:39 Pies na łańcuchu - ŹLE. Pies latający po ulicy -ŹLE. Już widze tych ludzi dzwoniących na Straż Miejską jak zobaczą spuszczone psy latające po ulicy. Pies zawsze przeskoczy przez płot lub wyjdzie przez dziure w płocie. Żeby zimą pies nie zamarzł sąsiad spuścił go z łańcucha. Tak od wieków robią rolnicy dbając o bezpieczeństwo psa to dostał mandat bo ktoś zadzwonił na policję, że pies biega po ulicy. Za chwile się okarze ja jakbyś nie zrobiił to mandat gwarantowany. Trzymanie psa na łańcychu - mandat, wypuszczenie go - mandat. To stowarzyszenie NOE niech lepiej pilnuje właściieli psów aby zbierali kupy z trawników po psach, bo strach z dzieckiem na spacer wyjść.
9. Dodane przez iga do kom.2,3,4,5., w dniu - 14-09-2013 20:47 Wy nie powinniscie sie nawet ludzmi nazywac,a agresja jaka z was emanuje swiadczy o prymitywizmie.Tacy agresywni byli nasi praprzodkowie,dlatego tacy prymitywni.Z przykroscia stwierdzam ze metalnie zatrzymaliscie sie na etapie rozwoju czlowieka pierwotnego.Ja sama mam kilka schroniskowych psow i nie macie pojecia jakie w nich bogactwo,od takich wlasnie skrzywdzonych zwierzatek moglibyscie nauczyc sie glebszych uczuc.Tylko pozalowac,ze w samym Gostyniu tak wiele zubozonych,egoistycznych prymitywow.BO CZY MOZEMY POWIEDZIEC LUDZI?
10. Dodane przez majka, w dniu - 14-09-2013 20:49 Brawo wolontariusze NOE !!!
11. Dodane przez do 3.rakarz, w dniu - 14-09-2013 20:56 Ze tez tobie nie wstyd pisac komentarz pod tym okresleniem.Wyobrazam sobie jakim musisz byc odrazajacym typem,ale nie ciesz sie.Los jest spawiedliwy.Znalam kobiete,ktora krzywdzila zwierzeta.Umierala strasznie,walczac o kazdy oddech.Ciebie tez dopadnie,czego z serca zycze,a ty juz jestes niepelnosprawny,bo go nie masz,a bez serca nie da sie zyc
12. Dodane przez przyjaciel braci mniejszych, w dniu - 14-09-2013 20:57 Łańcuch dla pieska to jest małe piwko w porównaniu z klatką obrotową do bestialskiego rytualnego mordowania byczków. Takie klatki ci niby przyjaciele zwierząt powinni społeczeństwu zademonstrować i wsadzić do nich niektórych działaczy PSL-u, PO i Solidarnej Polski, może by w końcu coś zrozumieli. Barbarzyństwa i sadyzmu nie mogą usprawiedliwiać żadne względy religijne a tym bardziej polityczne i ekonomiczne. W obecnej Polsce hipokryzja sięgnęła zenitu. A czym się różni piesek od cielaczka w odczuwaniu cierpienia ???????????????????
13. Dodane przez Wsparcie, w dniu - 14-09-2013 21:06 Ludzie zastanówcie się co wy mówicie! Jesteście tylko odważni w internecie. Popieram akcję w 100%. Idźcie się sami przykujcie do budy i zobaczcie jak to jest! Myślicie, że zwierzea nie mają uczuć? po co CI pies skoro i tak cały czas będzie na łancuchu?
14. Dodane przez xxx do 5, w dniu - 14-09-2013 21:08 Wlasnie dlatego ze mamy XXI wiek nie powinno cie to dziwic.Tak jak ty rozumowal sredniowieczny chlop panszczyzniany.A ci ludzie sie nie uchowali,tylko sie rozwineli,w przeciwienstwie do ciebie.Zostales jak matol z tylu.Caly postepowy swiat pietnuje i zwieksza kary za krzywdzenie zwierzat,wiec lancuch z pewnoscia twoj i patrzac na poziom wypowiedzi,do twarzy ci w nim i na tym koniec,a pies pomimo,ze twoj,to juz nie tylko twoja sprawa.Chyba nie jestes na tyle tepy zeby tego nie rozumiec.
15. Dodane przez iza, w dniu - 14-09-2013 21:26 trzymanie psa na łańcuchu to barbarzyństwo a w klatce 1m x 1m to już luksus? a gdzie jest miejsce na bezpieczeństwo ludzi???
16. Dodane przez ppp, w dniu - 14-09-2013 21:43 Psy trzyma sie na smyczy i w kagańcu! a gdy taki piesek sobie wolno lata to powinien go myśliwy zastrzelić
17. Dodane przez bako, w dniu - 14-09-2013 21:46 Łancuch jest do krowy kozy owiec i wiezniów pies ma smycz kaganiec bude kojec obroze miske podwórko spacer itd .Mam pocieche ostrego psa on mnie pilnuje ja go on mi ufa ja go znam od szczeniaka .Człowiek widzi kolorowy swiat pies nie widzi czerwonego i zielonego koloru a jaki jest madry i przydatny ludziom dobrym
18. Dodane przez Krzysztof W. do 14, w dniu - 14-09-2013 22:59 A pies? A pies ci mordę lizał.
19. Dodane przez Do Krzysztof W., w dniu - 15-09-2013 07:28 Mozna sie bylo spodziewac,ze niczego sensownego nie napiszesz.Zacznij sie edukowac i rozwijac,bo kto stoi w miejscu nawet, ten sie cofa.A moze ty biedny,pozbawiony uczuc jestes,albo rozumu.Moze Bozia zapomniala mozgu dorzucic i pusta czaszka kombinujesz,stad takie efekty.Szczerze wspolczuje.
20. Dodane przez bolus, w dniu - 15-09-2013 08:05 powiem krotko stado idio....ow,na tym deptaku,do roboty niech się wezmą.brak zajęcia.idzie zima zbierać na węgiel dla biednych rodzin z małymi dziećmi.
21. Dodane przez Mr. Odleżyna, w dniu - 15-09-2013 08:59 Chwalmy Pana...
22. Dodane przez Maria, w dniu - 15-09-2013 09:00 Każdy niech zadba o swojego psa, a kosztami schroniska obciążyć właścicieli psów. I po temacie.
23. Dodane przez do 15, w dniu - 15-09-2013 10:19 Kup psa, poczujesz sie bezpiecznie.
24. Dodane przez do ppp, w dniu - 15-09-2013 11:17 Przede wszystkim pies nie lata,bo jakby latal to by ci na glowe mogl ......,jak ptak.Przydaloby sie ale trudno - niemozliwe,poza tym czy ty myslisz ze pies biega sobie sam z wyboru?NIE!!! On pragnie miec swojego czlowieka,ktoremu bezgranicznie ufa,ale niestety jest i to tu w Gostyniu ilus konowalow tobie podobnych,ktorzy tego nie rozumieja.Zycze tobie samotnej schorowanej starosci,wyjdziesz do miasta,moze w poszukiwaniu pomocy a tam jakis wyrozumialy mysliwy poczestuje cie kulka,bo co bedziesz psul krajobraz swoja brzydka,zrzedliwa staroscia.Podobne,prawda?Mam nadzieje ze otaka historyjke wlasnie ci chodzilo,a jak nie,to nie odmawiaj prawa do zycia zadnej zywej,myslacej,czujacej istocie.
25. Dodane przez Myszon, w dniu - 15-09-2013 11:47 Nieodmiennie zdumiewa mnie, jak bardzo nienawidzą ludzi ci, którzy uważają się za miłośników zwierząt.
26. Dodane przez do wrednie komentujących, w dniu - 15-09-2013 11:58 Pies to też istota, która czuje ból,zimno.Czy podobałby wam się świat, w którym nic by nie było tylko wy wredni przeciwnicy psów, chodzący po ulicach. Skąd w was tyle jadu. Ja wziąłem psa ze schroniska i powiem szczerze, to jest najwierniejszy przyjaciel człowieka, nigdy nie zawiedzie. Można by mnożyć przykłady, dzięki którym pies uratował wiele istnień ludzkich, zwłaszcza dzieci, oczywiście jeśli nie robi się mu krzywdy. To człowiek jest często bestią i takich trzeba, wiązać przy budach.Ostatnio był nawet przypadek, że matka zatrudniła do dziecka nianię i w domu mieli psa, kiedy niania dziecko biła i krzyczała pies szczekał na nią. Zaniepokojona matka dlaczego pies źle reaguje na nianie, gdy podchodzi do malca postanowiła zamontowała w pokoju kamerę, by przekonać się, co się dzieje podczas jej nieobecności i co się okazało. Pies bronił dziecka, warczał na nianię i szczekał, kiedy ta na niego krzyczała i szarpała.Dzięki psu wydało się jaką bestią była opiekunka, która natychmiast została zwolniona.
27. Dodane przez magda, w dniu - 15-09-2013 12:27 Przeciez to sa łańcuchy od BYKÓW a nie dla psa - odbija ludzia niektórym i to mocno !
28. Dodane przez maras, w dniu - 15-09-2013 13:26 Niedługo to i krów na łańcuchu zabronią trzymać... W łbach się co poniektórym poprzewracało! Pies na dwumetrowym łańcuchu przy budzie na pewno ma lepiej niż zamknięty w małym mieszkaniu i to najczęściej w łazience, bo tak w miastach trzymie się psy!!!
29. Dodane przez Własciciel Psów, w dniu - 15-09-2013 14:47 czepianie się psów na łańcuchu... jeżeli jest odbrze karmiony siedzi w nocy w kojcu to chyba ma prawo pobiegać na 5 czy 8 metrowym łańcuchu... dziwne że nikt się nie czepia dzikich zwierząt trzymanych w klatkach po różnego rodzaju zoo i parkach zoologiczno podobnych...
30. Dodane przez podatnik, w dniu - 15-09-2013 14:53 dot.kom.23 W 100 procentach zgadzam się z tym komentarzem dodałbym jeszcze że opodatkować tych właścicieli i będzie zmniejszy się ilość bezpańskich zwierzaków,które notabene lubię
31. Dodane przez przyrodnik, w dniu - 15-09-2013 15:43 Wszystkie stworzenia żywe na świecie czują, więc dlaczego psy a nie mrówki, motyle , biedronki itd
reklama
32. Dodane przez opik, w dniu - 15-09-2013 19:25 co można zrobić... aby zyskać rozgłos i dać znać o sobie... zejście na psy, tak też wiedziałem wcześniej czy później to musiało nastąpić, za wcześniejsze ...to już staje się bardzo niesmaczne co winne pieski... czy kotki...
33. Dodane przez Maria, w dniu - 15-09-2013 20:41 Popieram akcję i ludzi, którzy chcą zwrócić uwagę na los zwierząt. Wolontariusze to ludzie dla których psy, koty i wszystkie inne zwierzęta są ważne. Podziwiam wszystkich, którzy przyłączyli się do akcji a właściciele czworonogów oczywiście powinni być odpowiedzialni za "ich mniejszych braci" - trzymać w odpowiednich warunkach, sprzątać po nich i kochać
34. Dodane przez fred, w dniu - 15-09-2013 22:35 Ja zakazał bym dzieciom zabawy w piaskownicach żeby psy miały gdzie sr..... i karał bym rodziców za to że pies pogryzł ich dziecko. Czy ten świat oszalał żeby na psy wydawać więcej niż na dzieci.Pani która ma pieska zamiast dzieci niech na starość idzie do psa niech się nią zajmie.=, a nie do moich dzieci Pozdrawiam.
35. Dodane przez -marco, w dniu - 16-09-2013 08:34 TO SOLTYS ma sporzedzic liste zagrod, w ktorych trzymane sa zwierzeta w ZLYCH WARUNKACH>>>> bywaja fakty, ze zwierzeta sa glodzone z wielu przyczyn, a najczesciej sa to osoby NIEDOROZWINIETE lub CHORE UMYSLOWO! A gdzie do jasnej anieli sasiedzi i RADA SOLECKA! Sloty , deszcze i kaluze >>>> a tu kolo 2 BEEMEK - 3 ANTEN satelitarnych >>> stoi ROZKRACZONA PSIA BUDA i widac psa od polowy- lapy w blocie ! I to ma byc PAN - wlasciciel PSA! W krajach zachodnik wladza - nawet ta od rady soleckiej poczawszy OD RAZU ROBI PORZADEK Z DELIKWENTEM----- i do tego jeszcze KARA SADOWA! U nas obowiazuje zasada LOWSIAKOWO-BOLKOWA >>>> robta co chceta! Wsio LOJROPEJSKIE >>>> a zasada ....;nie rob nikomu CO TOBIE niemile...; obowiazuje tylko w kosciele, a po mszy w gronie najblizszych LUTERANIE gloszacy nowe idee kosciola! JA mam I TEZE zmian >>> caly KLER do ZENIACZKI /ACZ nie>obowiazkowo/- ma SCWIECIC przykladem wspolnoty rodzinnej! Tyle i az tyle!Amen!
36. Dodane przez Ania, w dniu - 16-09-2013 08:53 Popieram komentarz nr.9 i 11
37. Dodane przez Aga, w dniu - 16-09-2013 08:55 Do koment.nr 5-Ciebie przydałoby sie trzymać na łańcuchu,takim metrowym,ciężkim,ciekawe czy by Ci było tak wesoło?
38. Dodane przez Azor, w dniu - 16-09-2013 16:28 Pies jak nie ma co robić to sobie ... liże. Do marketów stać za ladą w niedzielę. Łańcuch to nie zawsze znaczy to samo. Co z tego , że pies bez łańcucha jak dwanaście godzin samotny bo właściciele w pracy.
39. Dodane przez do wrednych besti, w dniu - 16-09-2013 17:28 Ci co tak piszą źle o psach najwięcej prowadzą pseudo hodowle, byle kasa. Zwierzęta są dla nich jak przedmioty.Poczekajcie los się lubi zemścić i wcale mi was nie będzie żal jak w męczarniach będziecie umierać. Dajcie adresy to wam pomogę na łańcuch i do budy. Poczujcie jaki los zgotowaliście braciom mniejszym, wy pseudo katolicy.
40. Dodane przez iga do kom.25.Myszon, w dniu - 16-09-2013 18:22 Sam chyba do milosnikow zwierzat nie nalezysz,bo niczego nie rozumiesz.Nie mozna nazwac nienawiscia ochrony praw czesto bezbronnego,ufajacego czlowiekowi zwierzecia,a jezeli zaczniemy to wpajac juz w dzieciece umysly bedzie super.Z czasem wymrze pokolenie uwazajace zwierze za rzecz,z ktora moze zrobic co zechce.Ogolnie nic mnie w USA nie zachwyca,ale z zazdroscia spogladam na dzialania ich Strazy dla zwierzat i uwazam,ze ten pomysl warto by przeniesc do Polski.Nie jeden zwyrodnialec dobrze by sie zastanowil,czy warto mu dreczyc zwierze zeby dostac od roslego straznika pala a do tego jeszcze dotkliwa kare
41. Dodane przez ala, w dniu - 16-09-2013 18:34 Jestem przerażona niektórymi komentarzami. Ja mieszkam wśród takich podłych ludzi? Mój brat ma psa stróżującego, trzyma go w kojcu 3x4 m i kilka razy dziennie jest wypuszczany na podwórze. To naprawdę nie jest wielka filozofia, zabezpieczyć tak płoty aby pies nie uciekł i nikomu nie zagroził. A na spacery chodzi w solidnym kagańcu i na smyczy.
Fakt,że ludziom dzieje się krzywda, że jest bieda to oczywiście prawda i każdy miłośnik zwierząt chciałby aby ludziom działo się dobrze, ale świat jest jaki jest. To ludzie w wielkiej mierze doprowadzili do tego, ze mamy taką ilość zwierząt bezdomnych. Bez opamiętania mnoży się psy, koty i rozdaje znajomym, krewnym ,jak nie ma chętnych to zabija się, wyrzuca. Co mądrzejszy odda/podrzuci do schroniska, a później, że trzeba za to płacić z NASZYCH pieniędzy. A no trzeba, sterylizujcie/kastrujcie psy i koty to nie będzie trzeba tyle łożyć na schroniska i Wy dostaniecie te upragnione pieniążki. Kalkulacja jest prosta: jedna suka, często dwa mioty w roku= ok. 10 szczeniąt, pomyślcie ile gmina musi wydać na utrzymanie tych zwierząt. A wasz piesek tylko lata po wsi i zapładnia= pieniążki wam uciekają.
42. Dodane przez xxx do kom.38Azor, w dniu - 16-09-2013 18:36 Porazajacy poziom pokazujesz tym pierwszym zdaniem i profanujesz tym psie imie jakiego uzyles - Azor.Azor bylby madrzejszy.Mam wielu pracujacych znajomych,ktorych pieski doskonale dopasowaly sie do warunkow i godzin pracy wlascicieli,to taki rodzaj asymilacji.Mialbys psa to bys bzdur nie pisal,a ile schroniskowcow jest dzieki temu szczesliwych!
43. Dodane przez xxxxxxxxxx, w dniu - 16-09-2013 20:15 Jak by ekolodzy zabronili zabijanie takich zwierząt jakie jemy oczywiście to by ludzie umarli z głodu bo tego nie bo to takie sami nie wiedzą co chcą kiedyś były psy na łańcuchach i żyły nikt nie protestował są gorsze sprawy na świecie
44. Dodane przez xxxxxxxxxx, w dniu - 16-09-2013 20:18 Jak by ekolodzy zabronili zabijanie takich zwierząt jakie jemy oczywiście to by ludzie umarli z głodu bo tego nie bo to takie sami nie wiedzą co chcą kiedyś były psy na łańcuchach i żyły nikt nie protestował są gorsze sprawy na świecie
45. Dodane przez SKA, w dniu - 17-09-2013 09:43 Popieram akcję!. Uważam,że jeśli spełnia się wymogi ustawy o ochronie zwierząt tzn, pies ma 3 metrowy łańcuch, jest wyprowadzany na spacery, karmiony, ma wodę to nie dzieje mu się straszna krzywda. Problem jednak w tym, że ludzie żle rozumieją o co walczą miłośnicy zwierząt. Nie chodzi o to,żeby psa wypuścić na wieś i niech biega luzem- wtedy suczka zajdzie w ciąże a pies płodzi kolejne szczenięta. Nie o to chodzi. Każdy powinien dbać o swojego psa i być świadomym właścicielem-KASTROWAĆ I STERYLIZOWAĆ. Wystarczy jedna wizyta u weterynarza.Koszt zabiegu (100-200 zł)niewielki w porównaniu do korzyści.Nie pomnażajmy psiego lub kociego nieszczęścia. Wiele fundacji pomaga biedniejszym właścicielom np Przyjaciele Czterech Łap dofinansowuje steryzlizację nawet w 70 %. Trzeba do nich wysłać rachunek od weterynarza. Szukajcie rozwiązań i bądźcie świadomymi właścicielami zwierząt.
46. Dodane przez Ręce ( i nie tylko )...opadaja !!!, w dniu - 17-09-2013 11:10 Zeby publicznie w Gminie , na wsi czy Osiedlu miejskim zaistnieć trzeba zabrać .."głos na zebraniu -skoro się na nie przyszło" itp. itd.... Otóż żeby się dalszy sąsiad dowiedział że Ty w ogóle żyjesz musisz zrobić jakąś akcję ot może być taka o łańcuchach psich...Głupstwo rozum zjadło niektórym prostym osobom !!!. Pozdrawiam Państwa .!!Monika z Krobi .
47. Dodane przez Ala, w dniu - 17-09-2013 13:18 Popieram komentarz nr 41 - ja dokładnie tak postępuję wobec swoich zwierząt i można tylko dodać, że miarą człowieczeństwa jest nasz stosunek do zwierząt (oprócz tego także do dzieci i ludzi niepełnosprawnych). A tak na marginesie kom. nr 44 - fatalna polszczyzna.
48. Dodane przez xxxxxxxxxx, w dniu - 17-09-2013 17:40 bezsens ta akcja jak już wspomniałem .... a tak na marginesie do kom.nr 47 może i nie jestem dobry z polskiego FATALNA POLSZCZYZNA ale nie ciebie oceniać jak ja pisze.Każdy tu wyraża swoje zdanie i nie ty jesteś od komentowania co ktoś napisał.I kimkolwiek jesteś i pisze grzecznie żeby wo ogóle dopuścili ten kom na stronę to zajmij się sobą bo na pewno dobrą polszczyzną nie zarobisz tyle co ja kimkolwiek jesteś z zawodu czy studia nie wiem ja skończyłem SZKOŁĘ ZAWODOWĄ i może nie jestem na twoim poziomie ale 5000 to ty na miesiąc nie masz zawód lakiernik pozdrawiam Bartek z poznania
49. Dodane przez Hej, w dniu - 18-09-2013 09:50 a ja chyba założę Stowarzyszenie Uwalniania Ludzi od pisania głupot na formach internetowych. ludzie zamiast mieć pretensje do innych, że coś robią ,a nie robią jeszcze czegoś innego , to sami coś zróbcie, a nie wypisujcie głupoty i wylewajcie żółć.
50. Dodane przez junkers1, w dniu - 18-09-2013 13:05 Jak czytam te komentarze to na myśl przychodzi mi tylko jedno, kiedyś ktoś powiedział, nie pamiętam już kto: Im bardziej poznaję ludzi, tym bardziej kocham zwierzęta.
51. Dodane przez xxxxxxxxxx, w dniu - 18-09-2013 18:40 Jeżeli to do mnie nr kom 49 i 50 do wypraszam sobie !!!!
reklama
52. Dodane przez BBB, w dniu - 19-09-2013 14:33 Ile jadu w tych naszych mieszkańcach. Pozdrawiam wrażliwych i rozumiejących sedno sprawy (czyli nie puszczenie luzem psa po wsi- bo nie o to jest walka i happeningi a zwrócenie uwagi na fakt,że niektórzy właściciele trzymają zwierzę w fatalnych warunkach). To proste ale mam wrażenie, że niektórzy mają jakaś blokadę intelektualną i paplają od rzeczy zamiast zastanowić się i zasięgnąć wiedzy.
53. Dodane przez MP, w dniu - 20-09-2013 19:41 Jestem przerażona tym, co czytam. Widzę, że ta akcja ma sens bo mnóstwo tu prymitywnych ludzi, którzy interesują się tylko czubkiem własnego nosa. Pomagasz zwierzętom- źle, bo tyle biednych ludzi dookoła i dzieci chore... Niech każdy z was zajmie się pomaganiem komuś, cel może być różny. Czy którykolwiek autor negatywnego komentarza działa w jakiejkolwiek organizacji, wolontariacie czy robi coś dla innych ? Nie, bo jesteści ograniczeni własną ciasnotą i egoizmem. Nie wiecie co tracicie, pies to przyjaciel człowieka, który wyprowadzi cię z płonącego domu, nie zważając na własne, a wy go na łańcuch ???? Wstyd, po prostu aż nie chce mi się wierzyć, że są jeszcze tacy ludzie! Tacy miastowi a poziom inteligencji zatrzymał się na wieśniaku ze średniowiecza!!!
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.