Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
1. Dodane przez chlop z mazur, w dniu - 18-08-2014 16:51 czy to buł dżon dir czy jakos inno maszyna? jo tylko kupuje klasy. une majum dobre hłamulce.
2. Dodane przez gminnik, w dniu - 18-08-2014 17:02 Ciągnik. Oczywiście.
3. Dodane przez ALF, w dniu - 18-08-2014 17:40 I weź tu kup dobre auto w tym kraju. Raz, że dziury to jeszcze bambry starymi niesprawnymi ciągnikami jeżdżą...
4. Dodane przez michał, w dniu - 18-08-2014 17:55 Wyhamujcie sobie ciągnikiem z dwoma przyczepami,a wcale nie musiał szybko jechać ! No ale pewnie nawet na B nie posiadacie prawka Pozdrawiam
5. Dodane przez gosc, w dniu - 18-08-2014 18:14 osiem aut skasował a jemu przegub ino poszedł za 5 zł łod to ci cud polskiej motoryzacji
6. Dodane przez ktoś, w dniu - 18-08-2014 18:15 do kogo pretensje na wiadukcie można jechać 50km/h a wszyscy jadą jak na autostradzie, a gdzie policja z radarem?
7. Dodane przez Tomek, w dniu - 18-08-2014 18:17 Kom do 1 Naucz się pisać poprawnie Bucu a taaaaaa pisze JOHN DEERE
8. Dodane przez ewa, w dniu - 18-08-2014 18:21 prawde mowiac nie powinlo byc tirow i ciagnikow powinla byc inna droga dojazdowa juz dwa razy mialam wypadek wlasnie na wiadukcie zawsze ktos byl winien a wina tez jest jak sie jedzie igada przez tel
9. Dodane przez swojak, w dniu - 18-08-2014 18:22 ta 30-tka nigdy nie powinna ciągnąć takiego ładunku, bez względu na to czy hamulce były sprawne czy nie. To nie jest ciągnik do takich ładunków. Razem pewnie tam było z 15 ton masy całkowitej przyczep.
10. Dodane przez rolas, w dniu - 18-08-2014 18:24 Jakby miał sprawne hamulce przy przyczepach to by wychamował bez żednego problemu.
11. Dodane przez kierowca, w dniu - 18-08-2014 18:25 do kom. 4 Michał, nie rozumiem, ciągnikiem z dwoma przyczepami ciężko się hamuje? To trzeba zachować tzw. szczególną ostrożność! Prawko mam i jeżdżę różnymi zestawami... To że się ciężko hamuje z przyczepami nieusprawiedliwia nonszalancji na drodze!
12. Dodane przez precel, w dniu - 18-08-2014 18:26 można jeszcze hamować silnikiem,ale pewnie na to nie wpadł...
13. Dodane przez Pociąg do wolności, w dniu - 18-08-2014 18:27 Korzystając z okazji bo zanim się korek rozładuje trochę czasu minie postanowiłem przybliżyć historię wiaduktu .
Był synem Stefana Augusta Leona i Zofii z Chrzanowskich. Edukację rozpoczął w 1906 w gimnazjum polskim w Piotrkowie Trybunalskim W listopadzie 1918, gdy utworzono niepodległe państwo polskie, uczestniczył w rozbrajaniu okupantów niemieckich[1]. W latach 1919-1920 walczył w wojnie z bolszewikami, m.in. jako szef Oddziału II Frontu Południowo-Wschodniego i Grupy Uderzeniowej gen. Edwarda Rydza-Śmigłego.
Podczas zamachu majowego w 1926 roku mimo, iż był piłsudczykiem opowiedział się po stronie legalnych władz[5]. We wrześniu 1926 obowiązki szefa wydziału przekazał mjr. SG Marianowi Porwitowi, po czym objął stanowisko I oficera sztabu w Inspektoracie Armii gen. dyw. Józefa Rybaka, na którym pozostawał do 1930. Był założycielem i redaktorem Przeglądu Wojskowego. W latach 1930-1935 pełnił funkcję dowódcy 55 Poznańskiego Pułku Piechoty w Lesznie.
Pod koniec 1941 r. utworzył organizację Wachlarz. Doprowadził do połączenia najważniejszych organizacji konspiracyjnych w kraju w jednolite wojsko podziemne, od 1942 roku występujące jako Armia Krajowa. 14 lutego 1942 został komendantem głównym Armii Krajowej, następnie dokonał jej restrukturyzacji, usprawniając system dowodzenia. Był przeciwny współpracy z komunistami polskimi z PPR, m.in. nie zgadzając się na mediacje z jej nieoficjalnym przedstawicielem Michałem Żymierskim (wówczas agentem NKWD), mające miejsce w roku 1940. Od 1942, gdy uzyskał zgodę na prowadzenie ograniczonej walki zbrojnej, nadzorował przygotowanie planu powstania powszechnego, jakie Polskie Państwo Podziemne zamierzało wywołać pod koniec wojny[4]. Od 7 grudnia 1942 r. pełnił dodatkowo funkcję delegata ministra obrony narodowej w Kraju. W centrali niemieckich władz bezpieczeństwa w alei Szucha wisiał jego ogromny podświetlany portret[7], z którym każdy funkcjonariusz lub agent niemiecki działający na terenie Warszawy musiał się dokładnie zapoznać.
Wczesną wiosną 1943 roku odnalazł Roweckiego członek siatki NKWD w Warszawie Bogusław Hrynkiewicz i zaproponował zwierzchnikom jego likwidację.
nformację o miejscu pobytu Grota podrzucili Niemcom polscy agenci wywiadu radzieckiego[9]. Został wydany Niemcom przez agentów Gestapo ulokowanych w wywiadzie AK (Blanka Kaczorowska, Ludwik Kalkstein, Eugeniusz Świerczewski; w 1944 kontrwywiad AK zlikwidował Świerczewskiego za zdradę). 30 czerwca 1943 został zdekonspirowany i aresztowany w warszawskim mieszkaniu przy ul. Spiskiej 14 m. 10 przez ekipę Gestapo dowodzoną przez SS-Untersturmführera Ericha Mertena. Następnie został przewieziony do Berlina, gdzie stanowczo odrzucił niemiecką propozycję współdziałania (m.in. wzięcia udziału w planowanej akcji antybolszewickiej)[1]. Został osadzony w połowie lipca 1943 w obozie koncentracyjnym w Sachsenhausen, jako więzień honorowy.
1 sierpnia 1944, Heinrich Himmler, na wieść o wybuchu powstania warszawskiego nakazał niezwłoczne zgładzenie Stefana Roweckiego. Według powojennych ustaleń historyków, został zamordowany w obozie koncentracyjnym w Sachsenhausen, kilka minut po godz. 3.00 w nocy z 1 na 2 sierpnia 1944[10]. Natomiast IPN w toku śledztwa zakończonego w 2007 ustalił datę śmierci na dni 27 sierpnia 194
Ograniczone przemiany ustrojowe w Polsce po protestach społecznych z roku 1980, które dotyczyły także zmian w postrzeganiu historii najnowszej, spowodowały wzrost zainteresowania postacią Roweckiego i próby przywrócenia pamięci o jego dokonaniach. W sierpniu 1981 uzyskano zgodę władz PRL na odsłonięcie tablicy pamiątkowej na ścianie budynku przy ul. Spiskiej 14 w Warszawie, gdzie Rowecki został aresztowany
Imię generała nosi także wiadukt w Lesznie wybudowany w latach 70. ubiegłego wieku był swego czasu najdłuższym wiaduktem w Europie.
Dobrze że tym razem nikt nie zginął . Ale jedźcie wolniej tym wiaduktem choćby z szacunku do patrona. Bo nie wiecie co macie.
14. Dodane przez WALDAS, w dniu - 18-08-2014 18:48 do kom 9 święta racja
15. Dodane przez do kom 13, w dniu - 18-08-2014 18:52 po co zasmiecasz te forum pol strony zajebales kogo obchodzi historia wiaduktu? mu tu przysli zobaczyc ta krakse pewnie pomyliles kopiuj wklej
16. Dodane przez 45rt6r5y7u, w dniu - 18-08-2014 19:05 330 pcha sie do miasta z 2 przyczepami istne szalenstwo te ciagniki nawet nienadaja sie ciagnac rozrzutnik z gnojem
17. Dodane przez nikipolo, w dniu - 18-08-2014 19:13 do komentarza 12 silnikiem można hamować oczywiście ale nie przy takim ładunku z pewnością ciezar ładunku zepchnał by traktor na bok przy sprawnych hamulcach przy przyczepach można ciagnac takie ładunek bez problemu co najwyżej rozpędzał by sie z 2 km
18. Dodane przez Wiechu, w dniu - 18-08-2014 19:18 Gdzie CIAPKIEM z dwoma załadowanymi przyczepami przez wiadukt. To niepoważne.
19. Dodane przez rolnik, w dniu - 18-08-2014 19:27 Gdzie taki ciągnik i takie przyczepy z jedna byłby problem wyhamować. Nie ma tez mowy o hamowaniu silnikiem z takiej górki. Całe szczęście ze nikt nie zginął.
20. Dodane przez lll, w dniu - 18-08-2014 19:39 jak znam ludzi to pewnie chcieli by go zlinczowac uwazaja ze samochod wazniejszy niz czlowiek
21. Dodane przez Lissa, w dniu - 18-08-2014 19:40 do kom 4. Jeżeli nie jest w stanie wyhamować to niech jeździ po polach, a nie kasuje auta. Dwie przyczepy to nie usprawiedliwienie, jadąc drogą jest na takich samych prawach co inni kierowcy i MUSI wyhamować czy posiada kategorię B czy inną.
22. Dodane przez Leszczynianka, w dniu - 18-08-2014 19:51 Jada jak DZIKUSY kazdemu sie spieszy i OTTOO SKUTEK.
23. Dodane przez hfgfj, w dniu - 18-08-2014 20:09 nie powinno być tirów i traktorów ani osobówek ani rowerów ani pieszych to by wypadków nie było
24. Dodane przez ja, w dniu - 18-08-2014 20:14 najbardziej mnie dziwi jak on podjechał pod wiadukt takim zestawem przyczep
25. Dodane przez juki, w dniu - 18-08-2014 20:31 "Wyhamujcie sobie ciągnikiem z dwoma przyczepami,a wcale nie musiał szybko jechać ! No ale pewnie nawet na B nie posiadacie prawka "
koleś, ty pewnie karty rowerowej nie posiadasz. te ciągniki/traktory powinny mieć zakaz poruszania się po takich drogach. powodów jest wiele, ale m. in. spowalniają ruch, no i jak widać - przeglądy po znajomości i później się dzieje... ja jak widzę traktory na DK5 to mnie ch*j strzela.. jeszcze jak sobie taki wieśman wyjedzie w godzinach szczytu...
26. Dodane przez kobi, w dniu - 18-08-2014 20:34 Nie powinno być takich durni na tym świecie co te komentarze piszą Bo sami tez nie wiedzą jak jechać zawsze się spieszą do nieba
27. Dodane przez Kierowca, w dniu - 18-08-2014 20:58 Akurat miałem okazję trafić na ten korek - objechałem go Dożynkową ale widziałem jak mnóstwo aut wybiera najkrótszą drogę czyli przez ogródki działkowe, Łąkową. Jechali po dziurach i działkowcom smrodzili a później wyjechać z podporządkowanej nie mogli. I to nawet większe auta, także z leszczyńską rejestracją. Więcej pomyślunku życzę kierowcom na przyszłość.
28. Dodane przez Eliza, w dniu - 18-08-2014 21:07 Człowiek jeździć nie umie. Wiele takich jest przypadków, na przykład jakiś głupek ostatnio w nas wjechał jak wracaliśmy z jeziora przed Osieczną, a były tam dzieci, moja córka długo się nie mogła pozbierać, ale policja złapała tego kogoś bo świadkowie znaleźli lusterko.
29. Dodane przez Łukasz, w dniu - 18-08-2014 21:21 noo jada jadzikusy tym wiaduktem traktor miał pewnie 31km/h
30. Dodane przez Tomus, w dniu - 18-08-2014 21:23 Najgorsi są Ci co komentują, ale na niczym się nie znają !!!
31. Dodane przez ff, w dniu - 18-08-2014 21:35 do kom 29 jaja robisz ten ciagnik z 2 przyczepami wiecej nie jechal jak 10 km /h (chyba ze z gorki)
32. Dodane przez kierowca zawodowy, w dniu - 18-08-2014 21:47 kierowcy tego ciagnika powinno sie cofnac uprawnienia ja rozumiem ze pana nie stac na dobry ciagnik ale ursusem 330 z dwoma zaladowanymi przyczepami do tego podwojne boki powiem wam szczerze ze to bylo narazenie na zagrozenie zycia niewinnych osob nie wiem jak ten pan chcial sie zatrzymac chyba liczyl na zielona fale ale nie przewidzial ze auta mu sie zatrzymaja przed nim na swiatlach przy takim spadku drogi tego typu ciagnikiem tylko drugi bieg jak nie pierwszy i powolutku pyrtac i nie wiem czy jeszcze ciezar by go nie przestawil gdzie sa panowie z Inspekcji Transportu Drogowego
33. Dodane przez mieszkaniec grzybowa, w dniu - 18-08-2014 22:07 w Urzędzie Miasta jak widać są "genialni"doradcy - teraz działka usługowa zapewne sprzeda się nie za 500 tysięcy, ale za milion! Każdy człowiek zasługuje na dobre miejsce na ziemi, ale tak by się dobrze czuł a nie jak trędowaty! Ktoś z POMYSŁODAWCÓW chyba uderzył się zdrowo w głowę , bo tym sposobem ani obecni mieszkańcy ani nowi nie będą się dobrze ze sobą czuli. Czemu to ma służyć? pewnie znów ktoś komuś dał łapówę!
34. Dodane przez haha, w dniu - 18-08-2014 22:17 o lol - skąd wy wiecie ze niby mial 15 ton? hah to ze ciagna dwie przyczepy to nie znaczy ze niewiadomo ile ciągnął. Mógł powietrze tam mieć :P a co do hamulcy no to mogly nie zadzialac i tyle - zakazu wjazdu na wiadukt nie bylo wiec w czym problem? Jak mial wszystkie ubezpieczenia to nie ma sie czym przejmowac - taka sytyacja xD :P na szczescie nic nikomu sie nic nie stalo i pasuje - fakt nikt nie lubi korków ani wypadków ale cóż nasza organizacja ruchu jest w taki a nie inny sposob zorganizowana ze widocznie inaczej temu Panu nie pasowało jechac - w koncu kto mu zabroni? Wiec bez spiny . Rózne pojazdy powoduja wypadki wiec dajcie na luz DRIVERZY :P
35. Dodane przez Jan, w dniu - 18-08-2014 22:17 Co tam na wiadukcie robiły samochody, przecież wszystkie drogi krajowe, wojewódzkie, powiatowe są dla pieszych rowerzystów i pojazdów wolnobieżnych. Właściciele samochodów mają tylko przyjemność płacić wszelkie podatki drogowe i najbardziej są karani mandatami za wyprzedzanie ślimaków na drodze.
36. Dodane przez Jan, w dniu - 18-08-2014 22:22 A kierowca ciagnika pełnoletni? Bo ciagnik C 330 napewno 18 lat skończył.
37. Dodane przez primosz, w dniu - 18-08-2014 22:51 Przez takich szaleńców znów podniosą OC bo duża wypadkowość. A ciągnik na wiadukcie to głupota kierowcy a w szczególności drogowców. Gdzie znaki?
38. Dodane przez wład, w dniu - 18-08-2014 23:13 Pewnie do Galerii się spieszył na promocję
reklama
39. Dodane przez hejka, w dniu - 18-08-2014 23:17 chyba jechał na jakiś zlot OLDTIMERÓW, dziś każdy rolnik ma co najmniej ciągnik Lamborghini za milion złotych
40. Dodane przez ccc, w dniu - 19-08-2014 00:02 Dożynkową nie jechał bo do miasta z fasonem chciał wjechać
41. Dodane przez obserwator, w dniu - 19-08-2014 00:31 Teraz ITD powinno zważyć przyczepy i porównać ile w dowodzie wbite. Do tego w dowodzie ciągnik ma wbita dopuszczalną masę całkowitą ciągnionych przyczep. A jak wyjdzie że przeładowany to ubezpieczyciel może ściągnąć z niego kasę za odszkodowanie.
42. Dodane przez tak tylko, w dniu - 19-08-2014 00:46 Tak to jest jak gówniarzy powsadzają na ciągniki których waga całkowita zestawu jest bliska 40 ton, rowerem taki nie bardzo potrafi jeździć a zapieprza zestawem o wadze porównywalnej z czołgiem Jakoś na zachodzie na takie duże ciągniki trzeba mieć specjalne prawo jazdy a u nas niedługo karta rowerowa wystarczy i to że małolat będzie jeździł dzień i noc za prę groszy nie mając pojęcia jak np. działają hamulce takiego zestawu, Nie jest sztuką wprowadzić coś wielkiego ruch, sztuką jest nad tym panować, a do tego potrzebna jest wiedza, wyobraźnia i praktyka
43. Dodane przez kierowcaspozaleszna, w dniu - 19-08-2014 03:33 do \"kierowca\" W czym widzisz problem że ktoś jechał tą czy inną drogą? jeśli jest droga i nie ma znaku zakazu ruchu to dlaczego nie mógłbym jej użyć? Sam jechałem tą łąkowa \"na czuja\" bo nie znam dobrze leszna. Miałem szukać po kioskach mapy drogowej Leszna żeby szanownym-bardzo-ekologicznie-pozbywających-sie-śmieci nie \"smrodzić\" i nie kurzyć? Więcej pomyślunku komentujący. Drogi są po to żeby wszyscy mogli się po nich przemieszczać a nie wybrana kasta działkowiczów.
44. Dodane przez ed, w dniu - 19-08-2014 07:44 Sami znawcy.Przyczepy również muszą mieć hamulce.Ale jak nawaliły to już inny problem. Powiem tak.Każdemu głupiemu komentatorowi w swoim aucie też mogą nawalić.Więc miarkujcie słowa pajace.
45. Dodane przez chłop z mazur, w dniu - 19-08-2014 08:43 Po pierwsze primo, te przyczepy miały w dowodzie wbite maksymalnie 4,5tony bo to są zwykłe autosanki, z tym ze mają dorobione boki - nadkładki. Problem w tym, że nie widać co ten gość wiózł, ale skoro jest plandeka to pewnie zboże, tak więc śmiem twierdzić, że przyczepy były przeładowane. Po drugie primo C330 to ma problem aby sam siebie wyhamować, a co dopiero taki zestaw. One mają fabrycznie montowane bębny a na nich szczęki - okładziny - coś na zasadzie hamulca ręcznego w starych samochodach. Te hamulce przy tej górce na wiadukcie i masie, która pchała ten ciągnik wystarczyłyby może na 5 metrów hamowania, później byłby z nich węgiel.... Tutaj niestety brak wyobraźni kierowcy dał siwe znaki. I po trzecie ultimo, widać na fotkach że węże od hamulców ciśnieniowych przy przyczepach ma podłączone, więc bardzo możliwe ze mu sprężarka siadła albo wąż przy ciągniku się wyczepił, bo jeśli sprężarka byłaby sprawna, to powinien się zatrzymać - oczywiście to jest masa a c330 lekka, no ale jesli hamowałyby koła przyczep to by stanął w miejscu nie ma bata. Mimo wszystko uważam, że sprzęt był za mały do takiego tonażu.
46. Dodane przez do kom.43, w dniu - 19-08-2014 08:45 1. Zwróciłem przede wszystkim uwagę na leszczyńskie rejestracje. 2. Na własnego czuja czy bezmyślnie za innymi ? I co ? Ile minut zajął przejazd ? 3. Mamy 2014 rok - ludzie już od lat korzystają z nawigacji - warto o tym pomyśleć.
47. Dodane przez miglanc, w dniu - 19-08-2014 08:58 DO kom: 4, 10, 21, 25, 32, 41: Sporo racji jest w tym , co piszecie. Organy policyjne i biegli powinni dokładnie sprawdzić jaka była masa przewożonego ładunku, stan techniczny przyczep, ciągnika i inne czynniki. Faktem jest, że mamy sporo paradoksów w III RP, min. ciągnik 100 KM ciągnie przyczeę 4 tonową, a 30 KM (bożyszcze wsi) 2 przyczepy z podwójnymi burtami. Ta mentalność z lat PRL-owskich, powinna ulec zmianie. Wiele zachodnich przyczep 3 -8 tonowych ma hamulce najazdowe na 2 osie, które działają skutecznie, jeśli są sprawne; podobna sytuacja dotyczy hamulców pneumatycznych lub hydraulicznych. Bezwzględnie należy zważyć przewożony ładunek, aby odciąć spekulacje na pow temat.
48. Dodane przez ewa, w dniu - 19-08-2014 09:01 Dlaczego nie puszcza ciągników i ciężarówek Dozynkowa bylo by bezpieczniej. Widzialam jak ciężarowy zjeżdżając z wiaduktu zachamowal przed swiatlami aż go zarzucilo na lewy pas szczęście ze nikt tam nie stal.więcej patroli na wiadukcie. J
49. Dodane przez Halina z Kumprachcic, w dniu - 19-08-2014 10:26 Tumek spłod siudymki prowde godo.
50. Dodane przez K, w dniu - 19-08-2014 10:49 A propo jazdy kierowcow wczoraj jechalem do Osiecznej i juz od samego Leszna wielu jadacych w tym samym kierunku popelnialo przestepstwa jadac wbrew znakom drogowym w samym Grzybowie na lini ciaglej wyprzedzilo mnie trzech[ograniczenie50 na godz]dalej jadac gdzie ograniczenie jest 40 ani jeden kierowca nie jechal za mna ja jechalem 40 wszyscy sie cholernie spieszyli a potem szyby powybijane bo naprawiaja droge gdybym mial wideo kamerke to policja zgarnela by grubo kasy do Osiecznej wyprzedzilo mnie 26 samochodow wszyscy popelnili przestepstwo i o czym w tym kraju mowic ze tyle wypadkow nawet smiertelnych jak wogole nie przestrzega sie przepisow poco te znaki stawiac lepiej jezdzic bez nich jak zycie nie mile
51. Dodane przez pepe, w dniu - 19-08-2014 10:50 Na ul Dozynkowej jest 10 ton i nie dziwie sie ze wszystkie takie pojazdy jada przez wiadukt Skutek jest jaki jest dobrze ze wszyscy sa Cali Takie pojazdy to powinne jechac np Dozynkowa komu to przeszkadza ze jest tam 10 ton. Wiadukt jak byl w remoncie to jechaly wszystkie ciezkie pojazdy musi byc wiecej drug bez organiczen w tonazu a nie jedna droga
52. Dodane przez xxx, w dniu - 19-08-2014 10:51 Do 20 - Jakbyś pacanie odkładał kilka lat na samochód to też by ci było żal.
53. Dodane przez mnbb, w dniu - 19-08-2014 12:14 ta 330 musiala byc stuningowana zeby taki ciezar ciagnac
54. Dodane przez xxx, w dniu - 19-08-2014 12:29 wszystko pięknie tylko ze pan traktorzysta popisał się brakiem wyobraźni : C 330 ma okeslony uciag przyczepy z hamulcem na 5500 kg , tak wiec tylko i wyłącznie 1 przyczepka i to nie ważne czy pusta czy pełna. Ja bym jaszcze proponował sprawdzic stan techniczny, bo jak znam rolnictwo tona przeglądzik z flaszką sie jedzie a ursusik w szopce stoi.
55. Dodane przez Mikołaj, w dniu - 19-08-2014 12:44 Nie gadajcie na ciągnik.... Sam często jeżdze po mieście ciągnikiem w pracy. Daje migacz żeby zmienic pas nikt nie pusci wszyscy wpychają się nawet jeśli luka 3m to jeszcze się wciśnie. Dlatego teraz ciągnikiem śmigam lewym pasem i .... Bo po co potem mam się martwic że nikt nie chce wpuścic mnie chociaż z 5 minut jadę na migaczu.
56. Dodane przez traktorzysta, w dniu - 19-08-2014 13:08 dot.4 kom. Jeżeli przyczepy miały sprawny układ hamulcowy to nie powinno dojść do tego zdarzenia.
57. Dodane przez do 51, w dniu - 19-08-2014 14:49 Z powrotem do szkoły pepe do szkoły! Jeśli w jakiejkolwiek kiedyś byłeś.
58. Dodane przez ka, w dniu - 19-08-2014 16:04 No to teraz już wiadomo jaki znak postawić przed wiaduktem i kto nie powinien sie tam pchać .Na pole ! orkę już czas po żniwach zrobić
59. Dodane przez Antygrawitacja, w dniu - 19-08-2014 21:02 Jacy wszyscy mądrzy! A który wiedział , że ten wiadukt był najdłuższy w Europie? To skąd rolnik miał wiedzieć ile niutonów na haku ma?
60. Dodane przez magda, w dniu - 19-08-2014 22:17 Wioche to robcia ludzie co pisza komentarze '-niby ludzie z miastua a ero szacunku dla innych i kultury i to wlasnie jesto wiocha!!!
61. Dodane przez miastowy, w dniu - 19-08-2014 22:25 tak jest dlatego ze mlodzi rolnicy zdaja prawko na ciagniki z dwoma przyczepami nie na sprzecie ciagnik rolniczy tylko bus z laweta
62. Dodane przez Zdziwiony, w dniu - 19-08-2014 22:43 Dokładnie traktory cza puszczać dożynkowa , ciekawe jak tam wjechał musiał chyba na zielonej fali wjeżdżać bo na prostej sześćdziesiątka z dwiema przyczepami ma ciężko. Można tez jedynka ale przód za lekki
63. Dodane przez papaj, w dniu - 20-08-2014 18:05 gdzie byli rodzice
64. Dodane przez do kom 27, w dniu - 20-08-2014 19:23 A od czego jest pas dla pojazdów wolniejszych skoro twierdzisz że atakuje ruch...
65. Dodane przez do kom 27, w dniu - 20-08-2014 19:26 Sorki miało być do kom 25
66. Dodane przez felek, w dniu - 20-08-2014 21:09 gdyby wiedzial ze 30 tka nie da rady wyhamowac jechalby wiekszym za unijne
67. Dodane przez do 64, w dniu - 21-08-2014 12:36 A od czego jest pas dla pojazdów wolniejszych skoro twierdzisz że atakuje ruch...
o czym ty człowieku piszesz, jaki pas dla wolniejszych , jaki atak?
68. Dodane przez PGR, w dniu - 21-08-2014 22:56 W tym ursusie to miał z 400KM. Dobrze, że tej scanii nie przestawił. Koło pewnie naprawione i już dzisiaj pole ora. Człowiek kupuje auto które przy kraksie wygląda jak zgnieciona puszka od piwa. Po co fotoradary, ściganie piratów - wystarczy zakaz rejestracji samochodów i wszyscy przesiadamy się na Ursus 30. Bezpieczeństwo sprawdzone. Rodzinę zapakować na przyczepę i na wczasy nad morze - przygoda i bezpieczeństwo gwarantowane. Każdy by chciał zobaczyć jak nasi politycy zamiast jeździć autami za kilkanaście milionów naparzali by Ursusikiem po stolicy w garniturach na przyczepie.
69. Dodane przez PGR, w dniu - 21-08-2014 23:04 I po zlocie w Wilkowicach. Chyba, że poleci na trzech kołach. Ursus błyskawica. Gość leciał z góry, spogląda na licznik a tam rośnie więc pomyślał przelecę środkiem nikt mnie nie zauważy, no ale zjazd był za delikatny i nie udało się. Szukam na allegro usrsusa, a osobówkę sprzedaje.
reklama
70. Dodane przez niedzielny, w dniu - 24-08-2014 14:04 większośc mieszkańców ma rodowód wywodzący się ze wsi!!! a takie bzdury wypisujecie na temat rolników którzy produkują dla was żywność! swoimi wpisami reprezentujecie prawdziwa wiochę!!!!!nie ma gorszego chama jak poszedł z dziada na pana!
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.