Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Efekty modernizacji linii kolejowej do Poznania na razie widać na trasie z Czempinia do stolicy Wielkopolski. Ten blisko 30-kilometrowy odcinek pociągi będą wkrótce pokonywać w zaledwie 35 minut. – Remont w stronę Leszna jest planowany, ale dopiero w kolejnej perspektywie unijnej - tłumaczy Zbigniew Wolny z zespołu prasowego PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
W ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E59 na odcinku Wrocław - Poznań”, obecnie realizowane są drugi i trzeci etap, czyli odcinki: Wrocław - granica województwa dolnośląskiego oraz Czempiń - Poznań. Zakładane są tam nowe tory i sieć trakcyjna, budowane lub modernizowane
mosty, bezkolizyjne przejścia dla pieszych pod torami, przejazdy kolejowo - drogowe i wiadukty.
Pracę obejmują też modernizację stacji. Kilka jest już gotowych, w lipcu rozpoczęły się prace w Czempiniu i Luboniu. Powstaną tam nowe, podwyższone perony m.in. wyposażone w windy dla osób z ograniczona możliwością poruszania się. - Obiekty inżynieryjne znacząco poprawią poziom bezpieczeństwa pieszych, jak również uczestników ruchu kolejowego i drogowego - podkreśla Zbigniew Wolny. Od kwietnia pociągi pasażerskie między Czempiniem a Mosiną kursują już po obu, w całości zmodernizowanych torach.
Zakończenie wszystkich prac planowane jest na koniec 2015 roku. Dzięki inwestycji zlikwidowane zostaną m.in. ograniczenia prędkości jazdy pociągów, pasażerskie będą mogły jeździć z prędkością 160 km/h.
Koszt inwestycji Czempiń - Poznań to ponad 940 mln zł., z czego prawie 670 mln pochodzi ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. - Zdobycie kolejnych unijnych funduszy pozwoli na realizację dalszej modernizacji tej linii kolejowej w kierunku Leszna - zapewnia Wolny.
1. Dodane przez okoloc, w dniu - 20-08-2014 08:31 00 Jak otwarte jak 2 tor zamkneli. Zawsze kaczki dajecie
2. Dodane przez greg, w dniu - 20-08-2014 08:52 00 Czyli dopiero po roku 2020?
3. Dodane przez BASIOR, w dniu - 20-08-2014 09:17 00 NIEPOPRAWNY OPTYMISTA.
4. Dodane przez ktoś, w dniu - 20-08-2014 09:48 00 Grunt to sprawdzone informacje, obecnie pociągi między Czempiniem i Mosiną jeżdżą ponownie tylko jednym torem !!!
5. Dodane przez mastiff, w dniu - 20-08-2014 09:53 00 Potwierdzam drugi tor między Czempiniem a Mosiną jest zamknięty. A jak jest otwarty to pociągi i tak jadą tam nie wiadomo dlaczego z prędkością 60 km/godzinę. A najlepszy jest postój 10-cio minutowy w Mosinie. 160 km/h to chyba icki i pedrolino bo en57 trzęsie się przy 70 km/h. Wiem - złośliwiec ze mnie, ale już 10 lat nimi jeżdżę i pamiętam jak pośpiech jechał do Poznania coś koło 50 minut.
reklama
6. Dodane przez PKP, w dniu - 20-08-2014 10:36 00 Tak więc budowa wiaduktu w ciągu ul. Wilkowickiej w Lesznie przesuwa się na dalej nie określony termin. Jeden z punktów w kampaniach wyborczych prezydenta M.Leszna znów nie doczeka się realizacji. Droga dojazdowa do planowanej S5 nadal spowolniona staniem pod szlabanem.
7. Dodane przez xyz, w dniu - 20-08-2014 15:44 00 Czyli będą jechały z prędkością niecałych 60 km/h ??? Naprawdę jest się czym pochwalić!
8. Dodane przez lars rainer, w dniu - 20-08-2014 16:25 00 Pół wieku wstecz parowozy jeździły szybciej.
9. Dodane przez Seba - Jarogniewice, w dniu - 20-08-2014 20:33 00 35 minut?!Ludzie! Ja zacząłem jeździć od 1990 r, gdzie składy były długawe a ilość ludzi korzystająca z kolei nieporównywalna do dnia dzisiejszego a mimo to średni czas przejazdu z POZNAŃ GŁÓWNY do CZEMPINIA wynosił 35 minut! Więc gdzie tu postęp?!
10. Dodane przez AS//, w dniu - 20-08-2014 21:00 00 JA WOLE ROWEREM .
11. Dodane przez podróżnik, w dniu - 22-08-2014 08:34 00 Też mają się czym chwalić,w latach 90'ex.Piast i pomorzanin pokonywały trasę Poznań -Leszno w 39 min a Poznań- Wrocław w 1.40Pendolino to ściema
reklama
12. Dodane przez adam, w dniu - 22-08-2014 12:09 00 Niedawno jechałe do Poznania,rano około 8-ej i zauwazyłem,ze nic tam się nie robi.Pracowników jak na lekarstwo i w dodatku jeden się rusza,niby cos robi,a czterech mu kibicuje.Jest dużo ciężkiego sprzętu,który stoi i nie pracuje.Jest zrobione,trochę tu,trochę tam.Budujcie tak dalej,to daleko zajedziecie.Ale co tam,premie i tak bedą.
13. Dodane przez pasażer od 20 lat, w dniu - 29-08-2014 10:31 00 35 minut to żaden wyczyn - zanim rozpoczęto remont dojazd trwał 37 minut. No tak, od czasu rozpoczęcia remontu dojazd trwa od 45 -60 minut, modernizcja będzie pewnie trwać 2-3 lata i zwkamy aż 2 minuty
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.