Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
1. Dodane przez VW, w dniu - 19-03-2015 17:07 Das auto :P
2. Dodane przez xyz, w dniu - 19-03-2015 17:24 Jednego wieśwagena mniej.
3. Dodane przez mati, w dniu - 19-03-2015 18:37 do kom 1 jak i 2 życzę Wam tego samego i może żeby Was też było mniej jak samego auta ??bo czytając Wasze komentarze to nóż otwiera sie w kieszeni
4. Dodane przez IZA, w dniu - 19-03-2015 19:22 OBY WAS TO SPOTKAŁO WIEŚNIAKI
5. Dodane przez Do 1i2, w dniu - 19-03-2015 19:32 I znowu mowa nienawiści. A nie wszyscy mogą jeździć Żygulikami. Model razem ze swymi potomkami w linii prostej okazał się niemal najbardziej popularnym modelem na świecie: w ciągu czterdziestu lat w Związku Radzieckim i w Rosji sprzedano ponad 20 milionów tych wozów. Pod względem masowości kopiejkę wyprzedził jedynie Volkswagen Garbus. Samego modelu 2101 i jego wersji silnikowych wyprodukowano 4,85 miliona[2].
WAZ 2101, nazwany w ZSRR Żyguli (83C;, a na eksport sprzedawany pod marką Lada (Łada), był pierwszym modelem samochodu fabryki z Togliatti. Jego produkcję rozpoczęto 19 kwietnia 1970 roku na mocy umowy licencyjnej podpisanej w sierpniu 1966 roku między władzami ZSRR a włoskim koncernem FIAT Tak Europa mówiła jednym głosem więc i dzisiaj nie będzie lepiej.
Polskie władze przemysłowe i gospodarcze zawarły umowę licencyjną z włoską firmą FIAT, która nie zgodziła się na konkurencję ze strony polskich konstruktorów i zażądała natychmiastowego wstrzymania produkcji samochodów CWS. Tak zakończyła się pierwsza próba budowania naprawdę dobrych i nowoczesnych samochodów całkowicie polskiej konstrukcji.
Przejechałem wiele tysięcy kilometrów na samochodach CWS i stwierdzam zawsze ich niezwykłą wytrzymałość oraz inne wielkie zalety, stawiające je w rzędzie ówczesnych samochodów światowych wysokiej klasy. Niemieckie pisma techniczne opublikowały w roku 1923 zdobyte w jakiś sposób rysunki samochodu i uznały, że z powodu swej nowoczesności będzie on modny nie wcześniej niż w roku 1927, co potwierdziło się całkowicie. Samochód inż. Tańskiego w porównaniu z lansowanymi wówczas samochodami włoskimi FIAT 514 i 518 był zdecydowanie lepszy.
W roku 1929 inż. Tański opracował dwa nowe, wydajniejsze typy silników samochodowych: T-8 i T-4. Miały one wspólne części, albowiem typ T-8 był ośmiocylindrowy o pojemności skokowej 3 litry, a T-4 stanowił jego połowę, jako czterocylindrowy o pojemności 1,5 litra. Wszystkie silniki samochodowe inż. Tańskiego miały z boku skrzyni korbowej obszerne okna, zamykane zaciskanymi ręcznie pokrywami, umożliwiające nie tylko kontrolę wnętrza, ale i wygodny montaż korbowodów przez te okna. W silnikach T-8 i T-4 również istniał tylko jeden wymiar śrub i nakrętek, jak również zachowana została możliwość rozbiórki i składania za pomocą jednego klucza szczękowego. Silniki te mogły pracować zarówno na benzynie, jak i siedmiu mieszankach spirytusowych.
Zaprojektował również dwucylindrowy silnik do napędu prądnic zasilających wojskowe radiostacje polowe, który odniósł sukces na międzynarodowym konkursie, pracując bez przerwy przez 1000 godzin, podczas gdy najlepsze tego typu silniki angielskie osiągały co najwyżej do 400 godzin.
stworzył automat do seryjnego wykonywania powiększeń fotograficznych dowolnego, zmiennego formatu.
Znajdował się na hitlerowskiej liście inteligentów polskich przeznaczonych do likwidacji. Lekceważąc otrzymywane ostrzeżenia, pozostał do końca w swym rodzinnym domu, włączając się do działalności konspiracyjnej. 3 lipca 1940 r. Tadeusz Tański został aresztowany przez niemieckie władze okupacyjne i uwięziony na Pawiaku, a następnie wywieziony do obozu zagłady w Oświęcimiu, gdzie został zamordowany 23 marca 1941 r.
Kupując auto pamiętaj ! Chcesz być patriotom skonstruuj SAM-a i zarejestruj.
7. Dodane przez odser, w dniu - 19-03-2015 21:42 Jeśli faktycznie stał to został ukarany przez jakieś siły za parkowanie w niedozwolonym miejscu (przystanek autobusowy)
8. Dodane przez lutek, w dniu - 19-03-2015 22:23 I niezniszczalny wieśwagon na alufelgach zdechł był w tragicznych okolicznosciach. Żałoba wśród WIEŚFANÓW.
9. Dodane przez Iza, w dniu - 20-03-2015 00:35 Do piszących bzdurne komentarze.Dlaczego przemawia przez Was złośliwość i głupota? Może ten samochód był radością właściciela, bo kupiony za ciężko zapracowane pieniądze.Nie życzcie innym żle,bo zawsze-kij ma dwa końce. Pozdrawiam!
reklama
10. Dodane przez pracownik, w dniu - 20-03-2015 07:47 Jak ktoś źle pisze o vw to źle, ale jak już źle się pisze o innych markach to dobrze.
11. Dodane przez krob, w dniu - 20-03-2015 07:57 Widły i kura na masce to znak rozpoznawczy rolników. Ja rolnikiem ni jestem, więc nie muszę przepłacać za kiepski niemiecki towar tylko po to aby się w niedzielę przed kościołem lansowac. Dzięki temu mam więcej kasy w kieszeni i nie muszę organizować blokad.
reklama
12. Dodane przez x, w dniu - 20-03-2015 07:58 No bo Droga Izo Wszyscy właściciele aut spod znaczka Wolkswagen uważają się za inny naznaczony przez Boga gatunek człowieka których jedynym celem w życiu i szczęściem niespotykanym jest jeżdżenie tym cudem współczesnej techniki a reszta ludu Bozego mająca czelność poruszać się po drogach autami innych marek to banda nieudaczników na których nie należy zwracać swojej wielkopańskiej uwagi!!! Więc nie należy sie dziwić ,że wszyscy normalni i inteligentni ludzie śnieją się z właścicieli tych aut do łez.To tak jak z wielbicielami i członkami Pomyłki Obywatelskiej - uczciwi ludzie omojają ich szerokim łukiem.
13. Dodane przez leszczynianka, w dniu - 20-03-2015 10:13 Co za debile z was ludzie, ogarnijcie się. gdyby nie kury i widły to by miasto zdechło z głodu. Nie rozumiem was ludzie, jak można nasmiewać się kto jakim samochodem jeżdzi. Wojny wam potrzeba,czsów hitlerowskich,to by was nauczono wszystkiego? Banda smarkaczy,kazdego z was to może spotkać??? Życie jest takie piękne ,szanujcie sie na wzajem kochani,a nie doskakujcie sobie do oczów. Miłego dnia życzę tym złym i dobrym ludziom.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.