Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
W wrześniu w Lesznie ruszy kampania społeczna skierowana przeciwko aktom wandalizmu. -Będą to nowatorskie działania, obliczone na ośmieszenie sprawców – mówi Rafał Kotomski, rzecznik prezydenta. W budżecie na trwającą cały rok szkolny akcję zaplanowano 50 tysięcy złotych.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Kliknij, aby odsłuchać:
Kampania społeczna ruszyć ma wrześniu i potrwa do czerwca przyszłego roku. -Będzie bardzo nowoczesna i wieloplatformowa, wykorzystane zostaną na przykład portale społecznościowe - tłumaczy Rafał Kotomski - kierujemy ją zwłaszcza do młodych, nastoletnich osób, bo z informacji policji wynika, że to właśnie takie osoby najczęściej dopuszczają się wandalizmu.
Rzecznik wyjaśnia, że walka z aktami niszczenia wspólnego mienia skupi się na ośmieszaniu sprawców. -Pomysłodawcy zaproponowali nam właśnie ironię, ma to działać lepiej niż karanie i piętnowanie sprawców, po prostu dobrym słowem zdziała się więcej niż rózgą - mówi Rafał Kotomski.
Urząd Miasta Leszna znalazł już firmę, która przeprowadzi kampanię. Kosztować ona będzie 50 tysięcy złotych, które wyasygnowano podczas podziału wolnych środków budżetowych.
1. Dodane przez Ewka, w dniu - 20-05-2016 11:44 Kotomski się tak produkuje, że nie zdziwię się jak w następnych wyborach wystartuje przeciwko swojemu szefowi, pewnie przy wsparciu PL19
2. Dodane przez ZER, w dniu - 20-05-2016 12:01 Z prwnoscią ośmieszony wandal już nigdy nic nie zrobi ... Panie Kotomski trochę na siłę te projekty
3. Dodane przez Panie Kotomski, a może inaczej, w dniu - 20-05-2016 12:23 A może by tak zacząć od naszych "włodarzy" i ich niewydarzonych pomysłów. Przypomnieć tym "panom", że to oni służą społeczeństwu, a nie na odwrót. Bo jak dotychczas taka forma sprawowania "władzy", to zwykłe sobiepaństwo.?postawienie pomnika ofiar wycieczki do Smoleńska, zmiana nazwy ulic, wciskanie mieszkańcom na siłę teatru?za nasze pieniądze/ itp. bzdety, którymi się nasza "kochana władza" zajmuje.
4. Dodane przez l, w dniu - 20-05-2016 12:43 I wcale bym się nie zdziwiła. R.Kotomski posiada wrażliwość społeczną, której obecnemu prezydentowi totalnie brak. Prezydentów, radnych ani pracowników promocji miasta (interweniowałam) nie obchodziło, że zegar na poczcie nie działa. Dopiero R.Kotomski doprowadził do rozwiązania problemu - po interwencji telewidza, mojej, p.redaktorek ABC i TVLno.
5. Dodane przez Panie Kotomski, w dniu - 20-05-2016 14:29 Ja się obawiam, że ten "ośmieszony" wandal powiesi się na ratuszowej wieży.
6. Dodane przez Anna, w dniu - 20-05-2016 16:20 Proszę się zastanowić dwa razy zanim wydacie te pieniądze na jakieś "szopki" i oby nie z negatywnym skutkiem jak pisze poprzednik. Ja proponuję po prostu surowo ukarać za taki czyn , co przecież jest przewidziane prawem. W stosunku do młodocianych odpowiadają rodzice , więc niech płacą. To jest najskuteczniejszy sposób na zwalczanie bezprawnych zachowań.
reklama
7. Dodane przez oesu, w dniu - 20-05-2016 18:33 Jeszcze akcja nie ruszyła, a już jest "be" :D Co jest z Wami ludzie?!
Do Pani Anny. Skąd Pani wie, że to najskuteczniejszy sposób i skąd ta pewność? Pani propozycja karania, to nic nowego i zgodnie z obowiązującym prawem tak się dzieje. Proszę poczytać odrobinę na temat kampanii społecznych i jeżeli nadal będzie Pani uważała je za "szopki", to proszę tak długo czytać, aż coś Pani zrozumie, ok skarbie?
Mnie osobiście bardziej przekonuje podejście edukacyjne od represyjnego podejścia do sprawy w tego typu kompaniach społecznych. Czekam i mam nadzieję, że uda się Twórcom mnie rozbawić choć trochę
8. Dodane przez J., w dniu - 21-05-2016 00:21 Podobają mi się niestandardowe, edukacyjne kampanie społeczne. Zastanawiam się jednak, czy w szerokim gronie pracowników UM i podległych jednostek nie ma nikogo, kto byłby w stanie taką kampanie przygotować i przeprowadzić w ramach swych godzin pracy? Może dla kogoś byłaby to szansa na wykazanie się i poprawienie swojego cv? Wiem, że z punktu widzenia budżetu miasta, to nieduże pieniądze, ale takich kwot nazbiera się w roku więcej. Współpracowałem z agencjami, które oferowały podobne działania i okazało się, że zazwyczaj nie jest to nic tak skomplikowanego, czego nie dałoby się zrobić własnym sumptem. Ze swoich wcześniejszych doświadczeń wiem, że najciekawszym elementem takiej oferty jest "kwiecista" oferta, doprawiona zestawem ekspercko brzmiących sformułowań i równie bujny raport z działań. Sama akcja jest kwestią kreatywności; jest trudno mierzalna i nie niesie za sobą odpowiedzialności przyczynowo-skutkowej. Wystarczy wykazać tzw. należytą staranność. Może jednak warto przy okazji tej akcji zlecić kilku podległym osobom jej obserwację i dzięki wyciągniętym wnioskom, oszczędzić w przyszłości trochę pieniędzy?
9. Dodane przez nauczycielka, w dniu - 21-05-2016 15:20 Jak byłoby pięknie, gdyby szkołom na każdą prowadzoną kampanię dbać choć 500 zł... nauczyciele i rodzice muszą pracować wtedy za darmo i najczęściej płacić za wszystko co potrzebne...
reklama
10. Dodane przez gość, w dniu - 22-05-2016 11:48 To są jakieś jaja. Ale z nas - podatników. Wyrzucanie pieniędzy w błoto na kompletnie nieskuteczne projekty, kto to zatwierdza??? Ludzie, weźcie się ogarnijcie i ich pogońcie następnym razem w wyborach.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.