Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Nie wierzę w leszczyńską demokrację, to miasto oparte na układach – mówił w Rozmowach Elki Maciej Ptaszyński z leszczyńskiego KODu. Ruch zebrał już około 1800 podpisów pod petycją przeciwko Pomnikowi Smoleńskiemu. Ptaszyński zapowiada, że gdyby radni podjęli uchwałę w wprawie budowy, złożą wniosek o referendum w tej sprawie.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Kliknij, aby odsłuchać:
Komitet Obrony Demokracji od kilku tygodni zbiera podpisy pod petycją przeciwko upamiętnianiu ofiar Katastrofy Smoleńskiej w Lesznie. -Mamy już około 1800 podpisów, czyli około 5 procent mieszkańców Leszna - mówi Maciej Ptaszyński - pokazuje to, jak bardzo społeczeństwo jest przeciwne budowie pomnika.
Zapytany co KOD zrobi w sytuacji, gdy radni podejmą decyzję o budowie monumentu Ptaszyński odpowiedział, że złoży wniosek o referendum. -Nie wierzę do końca w demokrację przedstawicielską w leszczyńskim wydaniu - powiedział - Leszno jest w dużej mierze oparte na układach.
Jednak, jak zastrzegł, Komitet Obrony Demokracji nie planuje referendum w sprawie odwołania władz miasta. -To bardzo ryzykowne przedsięwzięcie, zwłaszcza ze względu na frekwencję - stwierdził - jednak zapewniam, że nie przestaniemy walczyć o to, żeby pomnika nie było.
1. Dodane przez Kolega z Leszna Leszka Kaczynskiego i Ani Walentynowicz, w dniu - 08-06-2016 08:48 KOD nie ma prawo byc "ofensywny" w sprawie tablicy smolenskiej....
2. Dodane przez Bronek, w dniu - 08-06-2016 10:24 DEMOKRACJA POLEGA NA TYM, ŻE WYBIERA SIĘ SWOICH PRZEDSTAWICIELI! GŁOSOWAŁEM NA RADNYCH PIS, KTÓRZY SĄ PRZY WŁADZY I MAJĄ PRAWO WYBUDOWAĆ POMNIK w moim IMIENIU i imieniu LUDU! WY KODOWCY ROBICIE WSZYSTKO ŻEBY ROBIĆ DYM, BĘDZIECIE PRZECIWNI WSZYSTKIEMU CO ROBI RZĄD. DLA MNIE JESTEŚCIE ŚMIESZNI - JAK WASZ LIDER, KTÓRY SAM MA PROBLEMY Z PRAWEM...
3. Dodane przez OlA, w dniu - 08-06-2016 10:27 wIELU NAPEWNO BYŁO PRZECIW pomnikowi "Solidarności" pomnikowi Katyńskiemu i powstały! To teraz niech powstanie pomnik Katastrofy Smoleńskiej - a Wy Kodowcy w rocznicę tej tragedii możecie to miejsce omijać z daleka - takie wasze demokratyczne prawo
4. Dodane przez antykod, w dniu - 08-06-2016 10:28 KOD - przeciwni wszystkiemu - żadnych argumentów - tylko nie bo nie... żenujące
5. Dodane przez Mateusz, w dniu - 08-06-2016 11:05 Po podliczeniu podpisów pod petycją i podaniu ostatecznego wyniku okaże się czego chce LUD. To ze Pan wybrał radnych PiS nie znaczy że mogą robić co im się podoba. Tam gdzie kończą się argumenty zaczyna się agresja, i to doskonale widać wśród sympatyków prawej strony.
6. Dodane przez K, w dniu - 08-06-2016 11:10 Cywilizowani ludy tym różnią się od tępych, lub pierwotnych, że pamiętają o zmarłych... W katastrofie tego samolotu zginęło wielu wybitnych ludzi nie tylko z PISu - ale też z innych ugrupowań politycznych w tym prezydent Polski. Katastrofa nie została należycie wyjaśniona - na pewno każdy po trochu popełniał błędy - bo przecież nie powinno sie lądować na pastwisku tak wielkim samolotem. Ale tez pamiętajmy że za bezpieczeństwo prezydenta jest odpowiedzialny Rząd. Ten nie zrobił wszystkiego co należało. Nie jestem zagorzałym zwolennikiem teorii spiskowych - ale jestem Polakiem, który chce by go szanowano na świecie. A jak mamy być szanowani gdy dajemy sobą pomiatać przez Rosjan? Nasz rząd powinien zrobić wszystko co w jego mocy żeby co najmniej sprowadzić samolot do Polski. Nie zrobił nic do tego jeszcze całe śledztwo oddał w ręce Rosjan, którzy wiemy jak funkcjonują i kto nimi rządzi. Wystarczy spojrzeć jak powinny wyglądać procedury na przykładzie samolotu zestrzelonego nad Ukrainą - który już jest w kraju - a sprawa została wyjaśniona i należycie zbadana. Nie zapominajmy jeszcze o jednym fakcie - że opluwany prezydent Kaczyński - był pierwszym który wstawił się za Gruzją gdy została zaatakowana przez Rosję. Gdyby nie jego reakcja prawdopodobnie większa część tego państwa była by zajęta przez agresora. Wtedy każdy z opozycji się z tego śmiał - ale widać że ten tzw. "mały człowiek" jednak był Wielki.
7. Dodane przez do 5, w dniu - 08-06-2016 11:18 Wręcz przeciwnie drogi Panie Mateuszu. Agresję i brak argumentów widać po stronie KODu i PO. Zresztą brak argumentów również był widoczny u tego Pana co rozmawiał z redaktorem Adamkiem.
8. Dodane przez Tomek72, w dniu - 08-06-2016 11:29 Jedynym celem KOD jest wywoływanie niepokojów, sianie zamętu w celu wsparcja .Nowoczesnej i PO.
wypowiedzi Pana Petru - "o grze na wcześniejsze wybory" - ze stycznia tego roku (Sic!), i wypowiedzi Pana Schetyny o Polskim Majdanie - pokazują UWAŻNYM Polakom, co jest grane ...
Dokładnie ten sam scenariusz co w 2006r
Pod przykrywką "walki o demokracje" - hasło dobrze dobrane bo nośne w całej UE i nie tylko...
Przeciętny Eurupejczyk czy Amerykanin - nie zna sytuacji w Polsce, tym bardziej jej historii - i słyszy "W Polsce rząd jest zagrożeniem dla demokracji" .. i nabierają takich przekonań ...
Kto rozpowszechnia takie newsy?
Sympatykom KODu, spadkobiercom Palikota, PO - mówię - nauczyliście nas jak postępować jako opozycja.
Jeśli rządy przejmą kiedyś spadkobiercy PO (nie ważne pod jakimi barwami .Nowoczesna, KOD czy coś innego).
Tak jak wy - WYJDZIEMY NA ULICĘ (tylko, że nas jest więcej)...
Nie dostaniecie 100 dni spokoju ...
Tak jak dziś wy - tak kiedyś my będziemy dezawuować KAŻDE WASZE posunięcie ...
Dlaczego ? - Bo już raz to zrobiliście w 2006r, teraz robicie to samo...
9. Dodane przez 18231, w dniu - 08-06-2016 11:31 Jestem za Pomnikiem! a jak dojdziecie do władzy to niech wasi radni podejmą petycje o jego zlikwidowaniu. Zajmijcie się czymś pożytecznym - a nie marnujecie czas siedząc na rynku i pikietując. Chyba nie macie co w domu robić...
reklama
10. Dodane przez Tomek72, w dniu - 08-06-2016 11:32 "...Mamy już około 1800 podpisów, czyli około 5 procent mieszkańców Leszna ..."
Na początek odsyłam do podstawówki w celu "przyswojenia procentów" (i nie chodzi mi o te alkoholowe).
11. Dodane przez walczmy, w dniu - 08-06-2016 11:34 w koncu ktos sie moze wezmie za ten uklad, jest nas coraz wiecej, strach za chwile zmieni sie w dzialania ludzi tego miasta bo to naturalna droga jest.
12. Dodane przez alek, w dniu - 08-06-2016 11:37 Skąd Ci ludzie z tego KODu sie biorą? Z moich obserwacji wynika, że to albo bezrobotni albo mający dużo czasu pieniacze - ale na pewno to nie reguła. Panie Macieju, gdzie Pan pracuje - warto wiedzieć czym się zajmuje lider tak ważnej ostatnimi czasu organizacji?
13. Dodane przez Kid, w dniu - 08-06-2016 11:39 Nie bo nie to była dewiza PiS-u przez 8 lat rządów PO. PiS nie był opozycją tylko negacją. To tak do komentarza nr 4.
14. Dodane przez Bronek, w dniu - 08-06-2016 11:44 Panie Mateuszu! Wybitnie widać po wywiadzie, że to o czym Pan mówi, czyli że na brak argumentów jest agresja widać po wywiadzie z Panem Ptaszyńskim. W momencie gdy nie wiedział co odpowiedzieć na proste pytanie ZACZĄŁ COŚ MAMROTAĆ O UKŁADACH. Jak wie jakie układy tu panują to zaraz niech leci do Prokuratury - taki jest obowiązek każdego postępującego zgodnie z prawem obywatela! A jeśli coś tai - to jest współwinny!!!
15. Dodane przez Karol, w dniu - 08-06-2016 11:50 Tak chętnie tym ludziom z KODU nie udostępniał bym swojego Peselu i podpisu. Skąd wiecie kim oni są? LUDZIE OPAMIĘTAJCIE SIĘ!!!
16. Dodane przez Mam pomysł, w dniu - 08-06-2016 11:53 Mam pomysł, żeby w tym miejscu postawić pomnik Dzierżyńskiemu Feliksowi. Zasłużony, wielu komunistów wymordował,i był Polakiem. A ten mądrala od KODu niech jedzie na ryby, przejdzie mu.
17. Dodane przez Halo halo, w dniu - 08-06-2016 11:59 A co ten "gościu" co robił, czym się zajmował, przed 1989? Może ma "piękny" życiorys i został pominięty przy okrągłym stole. Stąd ta frustracja i alergia na PIS.
18. Dodane przez kkk, w dniu - 08-06-2016 12:35 U Pana Adamka zawsze łatwo wyłapać czy lubi swojego rozmówcę czy nie. Dzisiaj bardzo mocno atakował i tak naprawdę przez ciągłe powtarzanie pytania "dlaczego jesteście przeciwni pomnikowi" nie dał się rozwinąć M. Ptaszyńskiemu, który kilkukrotnie musiał powtarzać to samo bo Pan redaktor potrafił tylko jedno pytanie zadać. Widać, że p. Adamek jest za pomnikiem ale nie potrafi tego wprost powiedzieć (w felietonie też sprytnie nie powiedział ani tak, ani nie, ale tak już u niego jest, że nie bardzo potrafi zająć twarde stanowisko w trudnych sprawach, żeby się komuś nie narazić "z góry" bo przecież trzeba z wszystkimi dobrze życ, a tak się po prostu nie da...)
19. Dodane przez Krzysztof, w dniu - 08-06-2016 12:40 JAK REFERENDUM TO WG ZASAD ZAPISANYCH W KONSTYTUCJI PANIE PTASZYŃSKI. TEJ KONSTYTUCJI, KTÓREJ PAN I INNI KODowcy TAK BRONICIE!
20. Dodane przez mac, w dniu - 08-06-2016 12:53 1800 ludków ,którzy tak sobie oddali swoje dane osobowe,żal.Referendum jeśli będzie to kodowcy pokryją koszty z własnej kieszeni?
21. Dodane przez zmiany, w dniu - 08-06-2016 12:56 Panie Macieju wielki szacunek i podziw za to co Pan robi.
22. Dodane przez kabaret, w dniu - 08-06-2016 13:19 Ten cały KOD to ściema? Nie jestem zwolennikiem PiSu , ale naród go wybrał więc niech sobie rządzą. Za 3 lat zostaną rozliczeni? Ale zostaną albo nie? KODziarze to banda oszołomów
23. Dodane przez niedźwiedzia przysługa, w dniu - 08-06-2016 13:42 W katastrofie zginęli także ludzie, którzy dzisiaj stali by w jednym szeregu z KOD-em itp., ale KOD nie chce ich upamiętnić pomnikiem. Ludzie z KOD-u przeminą , a skrót KOD ,za kilka lat nic nie będzie znaczył,może nawet historycy będą mieli problem.
24. Dodane przez niga, w dniu - 08-06-2016 13:50 tak jest to miasto pełne układów to fakt ale pański kod mamy w siedzisku to banda oszołomów chcący coś ugrać tylko dla siebie spdadać na drzewo
25. Dodane przez bolek, w dniu - 08-06-2016 14:05 Ten Ptaszyński co to za KODowiec skąd się wziął. Co on sobą reprezentuje? Spadkobierca PO lub PSL? Co teraz jemu przeszkadza przy braku demokracji? Czego chce? by okradano Polskę to jest demokracja? Facet zabierz się do pracy a nie rób wody z mózgu.
26. Dodane przez muchozol, w dniu - 08-06-2016 14:35 szKODniki to taka tania targowica. Wczoraj Moskwa dziś Bruksela zrobi z Ciebie oficera:D.
27. Dodane przez Nie dla hejtu, w dniu - 08-06-2016 14:38 Żal czytać większość wpisów. Jakby pisał je jeden człowiek, może z wyjątkiem "kolegi Leszka i Ani....", który wszędzie się wcina. Z tego, co zrozumiałem, to KOD nie twierdzi, że nie było katastrofy, że nie zginęli tam ludzie z różnych opcji politycznych. Sprzeciw dotyczy NADUŻYWANIA katastrofy dla pisowskich interesów i, przede wszystkim, narzucania miastu woli I sekretarza KC PiS. Swoje sumienie zagłuszajcie i dowartościowujcie się w inny sposób. Brawo KOD, tak trzymać!
28. Dodane przez Zbychu, w dniu - 08-06-2016 15:17 Po pierwsze ludzie którzy działaja dla KOD Leszno, cięzko pracuja w dzien a popołudniami czy późnym wieczorem oddaja sie dla działań w obronie demokracji, poczekajcie a zobaczycie. Jeśli ktos był na pikniku to widział ile trudu włozyli w organizacje super imprezy, pytanie jest moje jedno dlaczego nie mówi sie nic o pani która była jedną współorganizatorek i ogarniała ta cała impreze czyzby ja wyeliminowano i na piedestał wystawiono osobe o czarnym charakterze ???????????????
29. Dodane przez Wypadek, w dniu - 08-06-2016 15:20 Najtrudniejszy pierwszy krok, POtem drugi a później już nie czuć ,że się w g....e brnie. Miłego świętowania.
30. Dodane przez do 27 i 13, w dniu - 08-06-2016 15:27 To nie hejt - tylko wolność słowa. To nie nadużywanie władzy - tylko demokracja. A co do komentarza nr 13 - to to że poprzednicy negowali wszystko jest złe? ...ale że obecna opozycja neguje wszystko - to już jest dobrze? Jakie to żałosne podejście.
31. Dodane przez DareQQ, w dniu - 08-06-2016 15:48 W Lesznie mamy aż 1800 alimenciarzy??? WoW
I jeszcze 5% mieszkańców Leszna... ale patologia umysłowa.
32. Dodane przez Johny, w dniu - 08-06-2016 17:18 Panie Ptaszynski niech sobie dalej robi te szafki I da spokoj z polityka...aostawmy polityke tym co sie znaja na tym..
33. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 08-06-2016 17:35 o czym Ty chlopie mowisz. Nie jestem zagozalym zwolennikiem PIS-u ale jak juz wspomnialem w s swoim wczesniejszym komnetarzu do podobnego artykulu. Zginal prezycent ktory zostal wybrany w demokratycznych wyborach - uwazam ze nalezy mu sie szacunek. a to czy bedzie pomnik czy nie naprawde nie ma znaczenia. Miejsce nawybor oponika jest ok - bedzie mozna pokazac go potomnym lub goscia z zagranicy.
Robisz szum zeby Twoje nazwisko sie pojawialo w prasie? wez usiadz wez lusterko spojrz i zapytaj sam siebie czy masz naprawde w glwie poukaldane.
1800 podpisow ? a co zalozyles profil na facebooku i co na obiecywales?
CHCE DC SZANSE PISOWI - narazie wszyscy do kola rzucaja klody pod nogi.... PO przez tyle Lat nic dobego nie zrobila.
gdyby nie kasa z Unii to by byla dupa blada
34. Dodane przez kornik, w dniu - 08-06-2016 17:56 Nie byłem jakimś szczególnym entuzjastą budowy pomnika, jednakże jak alimenciarze zabrali się za sprawę to idea budowy pomnika ma moją akceptację. KOD - przeciw wszystkiemu, wbrew woli wyrażonej w drodze demokratycznych wyborów.
35. Dodane przez do 1 Cito!, w dniu - 08-06-2016 19:01 Na tablicy smolenskiej beda moi koledzy z 1990/91 z ,ktorymi scisle wspolpracowalem:Olek Szczyglo,Przemek Gosiewski i Grazyna Gesicka,ktora uczyla mnie jak zdobywac fundusze europejskie,a dzisiaj bylaby premierem!
36. Dodane przez Solidarnośc Wykleta od 2011r Alternatywa NoACTA, w dniu - 08-06-2016 19:04 Wstydzę sie moich bylych kolegow z KK NSZZ"S",ktorzy teraz popieraja KOD,aby znow dorwac sie do waaaaadzy: Lechu Walesa,Wladek Frasyniuk,Bogdan Borusewicz,Jasiu Rulewski,Michal Boni i inni...!!!
37. Dodane przez Jurek, w dniu - 08-06-2016 19:21 Maciek nie pekaj,rob swoje.Ja pamietam ze szkoly Twoje poglady i pamietam co grozilo Ci po burzliwym spotkaniu z panem premierem Rakowskim kiedy wyrazales co myslisz o komunie.Nie przejmuj sie malymi poszczekiwaczami,wszystko do czego doszedles w zyciu zwdzieczasz sobie.A,ze Ci sie powiodlo to sfrustrowani nieudacznicy nie wybacza sukcesu.Bron wolnosci tak jak robiles to w latach 80tych.
38. Dodane przez greg, w dniu - 08-06-2016 19:29 Facet tylko neguje, żadnych pozytywnych propozycji.
39. Dodane przez propozycja, w dniu - 08-06-2016 19:41 4 czerwca na Rynku piknik kod-u. Udział w nim biorą rodzice z dziećmi. Rozumiem, że ci rodzice w ramach obrony demokracji i protestu przeciw polityce PiS nie zwrócili się z wnioskami o skorzystanie z programu 500+.
40. Dodane przez wyborca, w dniu - 08-06-2016 19:44 Moje głosy poszły na panów A.Kośmidra i Ł.Borowiaka. Żaden z nich się nie sprawdza.
41. Dodane przez antyfanka Adamka, w dniu - 08-06-2016 19:46 Jest tak, jak pisze 18.
42. Dodane przez Komuch, w dniu - 08-06-2016 20:57 KOD jest po to,aby komunisci mogli w niedziele gdzies chodzic...!
43. Dodane przez do 16 Cito1, w dniu - 08-06-2016 21:00 Juz Bismarck powiedzial:"dajcie Polakom wladze,a sami sie wykoncza"!
44. Dodane przez Franek, w dniu - 08-06-2016 21:27 Do 12,14,15 itp.Atakujecie w nie wybredny sposób ludzi z KOD Ten wasz język nienawiści jest przykładem że daleko wam do języka pojednania irzeczowej dyskusji w myśl zasady że kto ma inne zdanie to na pewno musi być typ z pod ciemnej gwiazdy,oszust itp.Panie Adamek prowadząc ten wywiad obiektywnośca też się Pan nie popisał.
45. Dodane przez do 27, w dniu - 08-06-2016 22:49 Co kolego - dziwi Cię, że tak wielu ludzi ma odmienne zdanie od Ciebie...? Myślisz że na PIS głosowały krasnoludki i trole - a to co się dzieje to jakaś opłacona przez Jarosława ustawka. Powiem Ci jedno - mylisz się! Ludzi mądrych jest więcej tylko PO i innych pieniaczy w opozycji tak to denerwuje, że na każdym kroku zwykłych ludzi atakują i dlatego tamci boją się ujawnić, żeby nie zostać przez was oplutym. Najśmieszniejsze, że mówicie przy tym, że to oni atakują i nie umieją rozmawiać. Wsłuchajcie się w tą ciszę.... Rząd rządzi, spełnia obietnice - a wy drzecie ciągle na każdym kroku te.... i wogóle dogadać się nie chcecie. Choćby taki zwykły pomnik nawet Wam przeszkadza. Powstał pomnik Papieża, Katyński, Solidarności, ronda żołnierzy wyklętych i jakoś Ci leszczyńscy komuniści to akceptują - pomimo, że całe życie byli przeciw. Umieją zachować powagę i akceptują, że nadeszły inne czasy, wolność słowa, wyznań poglądów. Tylko Wy OBROŃCY DEMOKRACJI jesteście przeciw rządowi wybranemu w demokratyczny sposób, radzie, która jest wg was w układzie, innym poglądom - bo przecież to musi pisać jeden lub hejter albo coś jeszcze gorszego. Spójrzcie w lustro i zastanówcie co sobą reprezentujecie i co w życiu osiągneliście, że dajecie sobie mandat by pouczać innych...?
reklama
46. Dodane przez Do kom.44, w dniu - 08-06-2016 22:52 Zgadzam się całkowicie z Tobą!
47. Dodane przez Analogia, w dniu - 08-06-2016 23:02 A zdradziecki pomnik na Starozamkowej wam nie przeszkadza ? Była wojna, się skończyła są cmentarze wojenne no to wyjazd ze Starozamkowej. Toć to pomnik upadku demokracji.
Miałem trzy oferty wstąpienia do zomo to i z oferty KOD-u nie skorzystam.
48. Dodane przez Kierownik artystyczny, w dniu - 08-06-2016 23:09 A właściwie to jak się w studio znaleźli ? Zapłacili za wejście żeby słuchaczy znaleźć ?
Ile trzeba dać za tyle minut programu ? Pytam bo z mojej ulicy człowiek reklamy roznosi i nikt go do studia nie zaprasza. A tu parę kartek skserowali w sklepach świgneli i od razu celebryci! Już taką wałęsającą się demokrację my mieli.
49. Dodane przez Kodowiec, w dniu - 08-06-2016 23:35 Aż wierzyć się nie chce ze w lesznie , w Wielkopolsce, jeszcze są ludzie co bronią PiS-u. Wstyd. Żenada. Jak oni mogą wierzyć w te brednie co klepie Kaczyński. Przecież to poglądy bliskie talibom z Afganistanu. PiS robi wszystko by zrobiliśmy milowy krok do tylu. Co musza być za ludzie nieoczytani nieobeznany ze światem. Byli na wycieczkach lasy minutę i to wszystko. Ale przecież i to powinno im trochę pokazać jak wyglada świat. Nic i nikt nigdy nie przekona mnie do pidu. To jest sekta. Talibowie.
50. Dodane przez Jaro buc, w dniu - 09-06-2016 08:01 Na temat placenia alimentow zapytajcie Kurskiego:-)pisowscy zaklamancy
51. Dodane przez do Kodowiec, w dniu - 09-06-2016 08:40 Wstyd i żenada to że po 8 latach nieudacznych rządów ktoś jeszcze broni poprzedników. Widać słabo się uczyłeś i nadal uczysz... p.s. a i twój język miłości też wskazuje z kim mamy do czynienia...
52. Dodane przez koderka i jestem z tego dumna, w dniu - 09-06-2016 09:57 Szanowni Państwo, proszę przestańcie mówić tym językiem nienawiści 11 czerwca w Poznaniu jest manifestacja przeciw faszyzmowi, ksenofobii mowie nienawiści może warto się przejechać i czegoś nauczyć. Personalne atakowanie w działaczy KOD jest również nie na miejscu żaden z nas nigdy nie obraził osób popierających obecną władzę ani personalnie, ani publicznie, w przeciwieństwie do Was i rządu. Jesteśmy zwykłymi obywatelami, ciężko pracującymi jak każdy z Was. Te wyzwiska ktore padaja w nasza strone (zreszta to nie Wasze słowa tylko powtarzanie słów władzy) są po pierwsze nudne i nie prawdziwe. Nigdy nie bylismy lewakami, nikt z nas nie był w PO, PSL (też wielu z nas nie podobały się do końca ich rządy) czy innej partii, nie lansujemy sie, nie jesteśmy celebrytami i nie mamy zamiaru być. Obecny rząd w sposób kategoryczny łamie prawo nikt nie mówi że maja odejsc ale rządzic praworządnie, to co sie obecnie dzieje w naszym kraju jest po prostu nie bezpieczne a zapłacimy za to wszyscy przekonacie sie za pare miesięcy może lat. Czasem warto poczytac ustawy, konstytucje przeanalizowac sytuacje na chłodno, porozmawiac z osobami o innych pogladach na spokojnie a nie tylko słuchac i oglądac prawicowe mediów. Mówicie o demokracji hmmmmmmm a zapomnieliście że to również wolność słowa i poglądów więc mamy prawo przeciwstawiac sie władzy i ją krytykowac. Jeśli chodzi o pomnik, każdy z nas pamięta te straszna katastrofę to były smuutne, straszne dni wszyscy bylismy jak w amoku, ale czy nalezy stawiac wszędzie pomniki, prezydent Kaczyński jest honorowym obywatelem miasta Leszna, mozna zrobic płyte np w garnizownie, mozna nowej ulicy nadac nazwe.. jest wiele innych sposobów za mniejsze koszty i nie utrzymywania pomnika przez lata za pieniądze podatników są potrzebne gdzie indziej. Jeszcze gdyby Rada Miasta zachowała sie przyzwoicie i sama zrobiłaby konsultacje społeczne nie było by problemu. A Pan redaktor niestety pokazał że nie jest obiektywny, zadawając te same pytania w podobnym stylu nie był profesjonalny, a szkoda.
53. Dodane przez Stachu z Konga, w dniu - 09-06-2016 12:09 KOD - nowa sekta chcąca się dostać do koryta.
54. Dodane przez Tomek72, w dniu - 09-06-2016 13:12 koderka pisze, w dniu - 09-06-2016 09:57 "...proszę przestańcie mówić tym językiem nienawiści ..."
Ma Pani rację, ale ku przypomnieniu proszę rzucić okiem na załączony obrazek.
Nad mową nienawiści ubolewam, wszystkie strony sporu politycznego powinny się w tej sprawie porozumieć. Ja np popierałem min R.Sikorskieggo kiedy próbował przeciwdziałałać hejtowi.
Nie zmienia to faktu, że moim zdanie hejt polityczny w sieci rozkwitł w 2005 roku w trakcie kampanii a nasilił się po wygranych przez PiS wyborach.
WSZYSTKIE strony powinny się opamiętać a liderzy WSPÓLNIE walczyć z mową nienawiści.
Demokracja polega na prowadzeniu sporu, ale w ramach mądrej dyskusji na argumenty.
55. Dodane przez do 52 Cito!, w dniu - 09-06-2016 18:36 KOD jest tworem Michnika i "Gazety Wyborczej",ktora jest biuletynem KOD "Gazete Wyborcza"w lipcu 1990r na posiedzeniu KK"S" w Gdansku pozbawilem znaczka "S",a do oswiadczenia lustracyjnego dla czlonkow KK"S" chcialem wprowadzic przynaleznośc do CIA i Mossad,bo agent jest tylko agentem i podlega szantażowi .trafilem kilku na sali i to oni teraz sa autorytetami KOD....
56. Dodane przez do 55, w dniu - 09-06-2016 22:06 Michnik z Kuroniem ukradli KOR A.Macierewiczowi i zaczeli manipulowac i zklamywać historie Polski.Najwiekszy polski antykomunista J.Mackiewicz,ktory twierdzzil,ze tylko prawda jest ciekawa jest znienawidzony przez Michnika...
57. Dodane przez Z oka, w dniu - 09-06-2016 23:09 Mętne oczy mają i to już starczy.
58. Dodane przez do kom 28, w dniu - 10-06-2016 13:35 Dziekujemy za docenienie naszego trudu w organizacje pikniku .Nikogo nie wyeliminowano i nikt nie jest wystawiany na piedestał.Po prostu kazdy jest odpowiedzialny za cos innego w tym ,w czym czuje sie dobry.Szkoda że ci wszyscy hejtujący KOD nie mieli odwagi przyjść np. na Rynek i powiedziec nam w oczy co myslą.Dziekujemy mieszkańcom, którzy byli tam z nami- za wsparcie i miłe słowa.
59. Dodane przez Do kom 58 Zbychu, w dniu - 10-06-2016 15:57 Jakoś dziwnie nic nie mówi sie o Pani w włosach blond, chyba najcenniejszy wasz nabytek za to wszędzie ta czarna nie wiedzieć czemu (...)
60. Dodane przez Solidarnośc Niezlomna od 1980r.Matura 1965r, w dniu - 11-06-2016 00:43 do 58 Przyjde na KOD spotkanie podyskutowac,czyli spytac o przeszlośc z moim b.kolega Wladkiem Frasyniukiem,ktorego kolega Leszek Kaczynski odznaczyl wysoką Komandoria!
61. Dodane przez do56, w dniu - 11-06-2016 10:58 Michnika i Kuronia Kwasniewski odznaczyl orderem Bialego Orla(bez mojej zgody!,czy referendum)
62. Dodane przez Stowarzyszenie katolickie Seniorow świetego JPII, w dniu - 12-06-2016 11:21 Dla nas miejsce Tablicy Smolenskiej jest przy kosciele,św Kazimierza ,ktory specjalizuje sie z histotia kresowa poprzeZ swojego Imiennika Kosciola(Sybir,Katyn,Smolensk...)
63. Dodane przez Hetero, w dniu - 12-06-2016 12:45 W oczy patrzeć ?! jeszcze czego? Żeby mnie (...)
64. Dodane przez Achtung-achtung Bnimane-bnimane, w dniu - 12-06-2016 15:57 KOD sponsorowany przez antypolska Fundacje Sorosa.Tubą KOD oprocz "Gazety Wyborczej" radio TOK FM No comments!
reklama
65. Dodane przez Krzysztof W., w dniu - 12-06-2016 21:46 MARSZ TARGOWICZAN
Skąd tyle krzyku? Skąd tyle smrodu? To protestują wyznawcy KOD-u. Na czele idzie KOD-ziarz wzorcowy i demokrata nasz eksportowy.
Napłodził dzieci pełną chałupę, po czym nań wypiął ojcowską doopę. Zamiast pracować na utrzymanie, woli odstawiać chocholi taniec.
To nowoczesny wzorzec faceta, co go utrzymać musi kobieta. Za nim w płaszczyku facet bez wąsa, pokracznie skacze w tanecznych pląsach.
Niczym dyrygent głuchej orkiestry, Roman-Koń - znana gwiazda palestry. Za nimi złoty błazen biznesu (choć nie posiada on interesu).
Przystojny i ma buźkę śliczną, błyszczy też wiedzą - historyczną. Według Ryszarda, kochany brachu, Piłsudski dokonał zamachu
I rząd obalił - wyobraź sobie, pomimo to, że ... leżał w grobie. Nie wiem jak można ukończyć szkołę i dalej być takim matołem.
Pytanie takie dręczy mą główkę. Za kim obecnie nosi aktówkę? Głupawy Bronek przy Ryśku kroczy, Zza okularów wytrzeszcza oczy.
Na tych co z domów dziś wylegli (miłośnik sztuki, sprzętu, mebli). Napiszę jeszcze gdybyś nie wiedział, pod żyrandolem pięć lat siedział.
A gdy mu naród zgasił żarówkę, spakował wsio na ciężarówkę. Zostały po nim gołe ściany (pokazał klasę skurkowany).
Tuż obok błyszczy ruda czupryna. To Lis, parchaty dziennikarzyna. Za nimi krzyczą, tak, dla sportu, siepacze z siłowych resortów.
Kapusie, lumpy i cała tłuszcza. Ktoś ich na siebie wciąż napuszcza. Bo demokracja ich zachwyca, ale my wiemy - to Targowica.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.