Rewolucja informatycznaWirtualne kanały komunikacji MPWiK |
08.09.2016. Radio Elka | ||
Komunikacja z mieszkańcami poprzez strony internetowe czy portale społecznościowe nie jest już nowością. Wynika z potrzeby społeczeństwa, które przez ostatnie lata przyzwyczaiło się do poszukiwania informacji w wirtualnym świecie. Dlatego tak ważne jest doskonalenie funkcjonujących kanałów komunikacji oraz poszerzanie ich wachlarza zgodnie z najnowszymi trendami. Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Lesznie, starając się wsłuchać w głosy swoich klientów i interesariuszy, odnowiło właśnie stronę internetową oraz zaktywizowało swoją działalność na portalach społecznościowych. - Rewolucja informatyczna, której wymiernym obrazem jest internet, wyznacza standardy i stawia wymogi użytkownikom sieci, w której i my musimy być konkurencyjni. Dlatego też wśród licznych zmian zaoferowaliśmy responsywny charakter naszej witryny, dzięki czemu jej wygląd w sposób automatyczny dostosowywany jest do wielkości ekranu i przede wszystkim umożliwia przyjazne przeglądanie treści za pomocą urządzeń mobilnych. Ze względów bezpieczeństwa i potrzeb użytkowych poprzednia wersja systemu Joomla (2,5), w którym zaprojektowano starą stronę, została zastąpiona wersją 3,0 - wyjaśnia Agnieszka Cichoszewska, kierownik Działu Komunikacji i Edukacji MPWiK Sp. z o.o. w Lesznie. Nowa strona www spółki jest narzędziem nowoczesnym i przejrzystym. W efekcie z pewnością jest bardziej czytelna i przyjazna dla odbiorców. Szeroką rzeszę czytelników witryny stanowią obecni i potencjalni klienci Spółki, w związku z czym dostępność informacji i przyjazne środowisko pracy były przy tworzeniu nowego wyglądu sprawą priorytetową. Finalnie uporządkowano wszystkie niezbędne dane, które umieszczono w Strefie Klienta. Z tego miejsca w łatwy sposób można odnaleźć i pobrać niezbędne dokumenty i zapoznać się z ofertą świadczonych przez Spółkę usług. Ponadto dokonana została szczegółowa i dokładna weryfikacja i aktualizacja udostępnianych na witrynie informacji, dokumentów i formularzy. Przy projektowaniu nowych oraz przebudowie dotychczasowych zakładek wzięto pod uwagę sugestie klientów, a także pracowników wszystkich działów Spółki. - Powstanie najnowszej wersji naszej strony jest jednym z kroków związanych z planowanym wdrożeniem Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (EBOK), które wyjdzie naprzeciw potrzebom naszych klientów. Mamy nadzieję, że nowa witryna usprawni obsługę interesariuszy, spełniając oczekiwania naszych nabywców i partnerów. Zachęcamy do korzystania ze strony w nowej odsłonie - mówi Agnieszka Cichoszewska. - Pragniemy zaznaczyć, że nasza nowa strona internetowa powstała praktycznie własnymi siłami pracy i zaangażowania. Warto podkreślić, że strona internetowa nie jest jedynym aspektem aktywności MPWiK w zakresie kontaktu z interesariuszami i elektronicznej obsługi klienta. - Żeby w nowoczesny sposób załatwić w naszym przedsiębiorstwie wszelkie sprawy związane z obsługą rachunków za wodę i odbiór ścieków, uzyskać wgląd do danych związanych z umowami czy odczytami wodomierzy i uzyskać szybki i łatwy kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta, już niedługo nie trzeba będzie nawet wychodzić z domu. EBOK, który niedługo zaoferujemy, to szybki dostęp 24 h/dobę, 7 dni w tygodniu, oszczędność czasu czy powiadomienia e-mail o wystawieniu i udostępnieniu e-faktury. To także możliwość szybkiej realizacji płatności online. To przede wszystkim także prosty i wygodny sposób na kontrolowanie należności za usługi świadczone przez Spółkę - uzupełnia Rafał Zalesiński. Ponadto MPWiK aktywnie komunikuje się z klientami poprzez fanpage na Facebooku. Tutaj zamieszczane są zarówno informacje o bieżącej działalności Spółki, jak również istotne ogłoszenia. Ten kanał komunikacji cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Odzwierciedleniem jest nie tylko ilość tzw. lajków oraz komentarzy, ale także napływających poprzez FB pytań i wiadomości, na które zawsze odpowiadamy chętnie, fachowo i w możliwie najkrótszym terminie. - W ciągu ostatniego roku całkowita liczba polubień profilu MPWiK na Facebooku wzrosła ponad 2,5 razy, osiągając na dzień dzisiejszy liczbę ponad 600 osób. Co ciekawe 57% naszych fanów to kobiety, a przeważający odbiorcy są w wieku 25-44 lat - dodaje Rafał Zalesiński. Spółka nie zapomina także o sympatykach krótkiej i rzeczowej formy przekazu, jaką gwarantuje Twitter. Ponadto warto wspomnieć o kanale na portalu YouTube, gdzie Spółka udostępnia filmy związane z jej działalnością oraz pojawiające się w sieci wiadomości telewizyjne. Zapraszamy zatem na naszą stronę TUTAJ Na stronie internetowej znajdują się wtyczki, które kierują użytkowników na FB, Twitter oraz YouTube. Ponadto polecamy fanpage na FB Wielkopolskiego Klastra Wodnego, którego liderem jest MPWiK KLIKNIJ |
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
|
reklama
reklama