Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
23
Listopada 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Adela, Klemens
Do końca roku 38 dni.
Start arrow Reklama arrow Wirtualne kanały komunikacji MPWiK

Rewolucja informatyczna

Wirtualne kanały komunikacji MPWiK

08.09.2016. Radio Elka

Komunikacja z mieszkańcami poprzez strony internetowe czy portale społecznościowe nie jest już nowością. Wynika z potrzeby społeczeństwa, które przez ostatnie lata przyzwyczaiło się do poszukiwania informacji w wirtualnym świecie. Dlatego tak ważne jest doskonalenie funkcjonujących kanałów komunikacji oraz poszerzanie ich wachlarza zgodnie z najnowszymi trendami.
 
- Jednym z celów strategicznych Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Lesznie jest ciągłość realizacji usług według standardów gwarantujących najwyższą jakość i zadowolenie klienta. Żeby ten cel zrealizować, konieczne jest także poznawanie potrzeb naszych interesariuszy (mieszkańców, klientów czy partnerów handlowych) i komunikacja z nimi. Nie tylko ta, bardzo ważna zresztą, tradycyjna (choćby przy okienku kasy w Spółce czy w Biurze Obsługi Klienta), ale także - a może przede wszystkim w dzisiejszych czasach - ta wirtualna, prowadzona online 24 godziny na dobę - mówi Rafał Zalesiński, Prezes Zarządu Spółki.

Komunikacja z mieszkańcami poprzez strony internetowe czy portale społecznościowe nie jest już nowością. Wynika z potrzeby społeczeństwa, które przez ostatnie lata przyzwyczaiło się do poszukiwania informacji w wirtualnym świecie. Dlatego tak ważne jest doskonalenie funkcjonujących kanałów komunikacji oraz poszerzanie ich wachlarza zgodnie z najnowszymi trendami.
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Lesznie, starając się wsłuchać w głosy swoich klientów i interesariuszy, odnowiło właśnie stronę internetową oraz zaktywizowało swoją działalność na portalach społecznościowych.

- Rewolucja informatyczna, której wymiernym obrazem jest internet, wyznacza standardy i stawia wymogi użytkownikom sieci, w której i my musimy być konkurencyjni. Dlatego też wśród licznych zmian zaoferowaliśmy responsywny charakter naszej witryny, dzięki czemu jej wygląd w sposób automatyczny dostosowywany jest do wielkości ekranu i przede wszystkim umożliwia przyjazne przeglądanie treści za pomocą urządzeń mobilnych. Ze względów bezpieczeństwa i potrzeb użytkowych poprzednia wersja systemu Joomla (2,5), w którym zaprojektowano starą stronę, została zastąpiona wersją 3,0 - wyjaśnia Agnieszka Cichoszewska, kierownik Działu Komunikacji i Edukacji MPWiK Sp. z o.o. w Lesznie.

Nowa strona www spółki jest narzędziem nowoczesnym i przejrzystym. W efekcie z pewnością jest bardziej czytelna i przyjazna dla odbiorców. Szeroką rzeszę czytelników witryny stanowią obecni i potencjalni klienci Spółki, w związku z czym dostępność informacji i przyjazne środowisko pracy były przy tworzeniu nowego wyglądu sprawą priorytetową. Finalnie uporządkowano wszystkie niezbędne dane, które umieszczono w Strefie Klienta. Z tego miejsca w łatwy sposób można odnaleźć i pobrać niezbędne dokumenty i zapoznać się z ofertą świadczonych przez Spółkę usług. Ponadto dokonana została szczegółowa i dokładna weryfikacja i aktualizacja udostępnianych na witrynie informacji, dokumentów i formularzy. Przy projektowaniu nowych oraz przebudowie dotychczasowych zakładek wzięto pod uwagę sugestie klientów, a także pracowników wszystkich działów Spółki.

575interesariusze.png

- Powstanie najnowszej wersji naszej strony jest jednym z kroków związanych z planowanym wdrożeniem Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (EBOK), które wyjdzie naprzeciw potrzebom naszych klientów. Mamy nadzieję, że nowa witryna usprawni obsługę interesariuszy, spełniając oczekiwania naszych nabywców i partnerów. Zachęcamy do korzystania ze strony w nowej odsłonie -
mówi Agnieszka Cichoszewska. - Pragniemy zaznaczyć, że nasza nowa strona internetowa powstała praktycznie własnymi siłami pracy i zaangażowania.

Warto podkreślić, że strona internetowa nie jest jedynym aspektem aktywności MPWiK w zakresie kontaktu z interesariuszami i elektronicznej obsługi klienta. - Żeby w nowoczesny sposób załatwić w naszym przedsiębiorstwie wszelkie sprawy związane z obsługą rachunków za wodę i odbiór ścieków, uzyskać wgląd do danych związanych z umowami czy odczytami wodomierzy i uzyskać szybki i łatwy kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta, już niedługo nie trzeba będzie nawet wychodzić z domu. EBOK, który niedługo zaoferujemy, to szybki dostęp 24 h/dobę, 7 dni w tygodniu, oszczędność czasu czy powiadomienia e-mail o wystawieniu i udostępnieniu e-faktury. To także możliwość szybkiej realizacji płatności online. To przede wszystkim także prosty i wygodny sposób na kontrolowanie należności za usługi świadczone przez Spółkę - uzupełnia Rafał Zalesiński.

Ponadto MPWiK aktywnie komunikuje się z klientami poprzez fanpage na Facebooku. Tutaj zamieszczane są zarówno informacje o bieżącej działalności Spółki, jak również istotne ogłoszenia. Ten kanał komunikacji cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Odzwierciedleniem jest nie tylko ilość tzw. lajków oraz komentarzy, ale także napływających poprzez FB pytań i wiadomości, na które zawsze odpowiadamy chętnie, fachowo i w możliwie najkrótszym terminie. - W ciągu ostatniego roku całkowita liczba polubień profilu MPWiK na Facebooku wzrosła ponad 2,5 razy, osiągając na dzień dzisiejszy liczbę ponad 600 osób. Co ciekawe 57% naszych fanów to kobiety, a przeważający odbiorcy są w wieku 25-44 lat - dodaje Rafał Zalesiński.

Spółka nie zapomina także o sympatykach krótkiej i rzeczowej formy przekazu, jaką gwarantuje Twitter. Ponadto warto wspomnieć o kanale na portalu YouTube, gdzie Spółka udostępnia filmy związane z jej działalnością oraz pojawiające się w sieci wiadomości telewizyjne.

Zapraszamy zatem na naszą stronę TUTAJ

Na stronie internetowej znajdują się wtyczki, które kierują użytkowników na FB, Twitter oraz YouTube. Ponadto polecamy fanpage na FB Wielkopolskiego Klastra Wodnego, którego liderem jest MPWiK KLIKNIJ
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Osiedle lniane?rosza... Leszno 624630
Dwupokojowe mieszkan... Poznań 669541
Trzypokojowe mieszka... Poznań 585081
Trzypokojowe mieszka... Poznań 767620
Wynajmę mieszkanieLeszno 1100
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj