Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
W piątek na leszczyńskim lotnisku doszło do kraksy samolotu Jak-12. Maszyna podczas lądowania przewróciła się na plecy. Pilotowi nic się nie stało. Okoliczności zdarzenia bada Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Do zdarzenia doszło podczas lądowania samolotu używanego do holowania szybowców. -Był to tak zwany kapotaż, czyli przewrócenie
maszyny przez dziób na plecy - mówi Andrzej Cichoński, szef wyszkolenia Centralnej Szkoły Szybowcowej - pilot twierdzi, że oślepiło go słońce i zbyt gwałtownie zahamował. Jak-12 należy do prywatnego właściciela i jest użytkowany przez CSS.
Pilotowi nic się nie stało, zaś uszkodzenia Jaka nie są zbyt poważne. -Nadaje się do naprawy, ale nie remontu - mówi Cichoński - ucierpiało zwłaszcza śmigło. Okoliczności zdarzenia analizują eksperci z Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych.
1. Dodane przez mastro, w dniu - 19-09-2016 12:03 00 zahaczył w brzozę ?
2. Dodane przez Niejak, w dniu - 19-09-2016 12:04 00 Niewiem JAK się przewrócił
3. Dodane przez takjak, w dniu - 19-09-2016 12:23 00 do 2 normalnie zablokowały hamulce i fik na tej zasadzie co jednoślady zahamuj gwałtownie na przednim kołem w MTB na tarczach to zobaczysz jak się fikołek z rowerem robi ha ha ha
4. Dodane przez zolo, w dniu - 19-09-2016 12:32 00 Niech redakcja nam pozniej powie , czy parówki mieli ze sobą, czy kupowali na miejscu
5. Dodane przez Goleń, w dniu - 19-09-2016 13:07 00 Słońce na wschodzie bardzo oślepia. Proponuję komisję Milera ma doświadczenie.
6. Dodane przez Jam, w dniu - 19-09-2016 13:50 00 A co na to Antoni i czy będzie nakręcony film?
7. Dodane przez Dżordż, w dniu - 19-09-2016 14:28 00 TIRY NA TORY
8. Dodane przez do Goleń, w dniu - 19-09-2016 15:11 00 Masz rację, to była Komisja fachowców. Ta od Antoniego to tylko podkomisja fahofcuf od parówek, puszek po napojach itp.
9. Dodane przez FOK, w dniu - 19-09-2016 15:17 00 DO 7--TIRY NA TORY A TY DO KOSCIANA.KY9NW
10. Dodane przez Goleń do numer osiem, w dniu - 19-09-2016 21:16 00 Tak Mi nie maślij . Znam moc trzech silników Kuźniecow takie same jak w Ił 62M tylko jeden mniej a jak las wycięły
(w 23 minucie lotu) załoga samolotu stwierdziła utratę hermetyczności (dekompresję) kadłuba[16] oraz utratę dwóch silników i pożar samolotu[1][14]. Kapitan Pawlaczyk zgłosił sytuację awaryjną do stanowiska kontroli żeglugi powietrznej i podjął decyzję o zejściu z zaplanowanej trasy lotu z powodu niebezpieczeństwa, zawróceniu i skierowaniu samolotu do Warszawy W trakcie manewru zawracania stwierdzono nieprawidłowe działanie steru. O godzinie 10:44 sygnalizacja samolotu wskazała ugaszenie pożaru silnika
Mechanik pokładowy stwierdził, iż prawidłowo funkcjonuje tylko jeden (z dostępnych czterech) generator prądu elektrycznego
Kapitan stwierdził także nieprawidłowe funkcjonowanie steru wysokości.
Nieznana dla załogi pozostawała przyczyna występowania problemów z samolotem. Na pokładzie przypuszczano, iż w samolot coś musiało uderzyć[14][19]. Jeden z członków załogi określił zaistniałą sytuację słowami: Eksplozja była na silniku
Gdy samolot znajdował się w okolicy Józefosławia, około 10 kilometrów od drogi startowej, odpadły od niego przepalone elementy konstrukcji i wyposażenia gospodarczego, wzniecając w tym rejonie pożar W trakcie przygotowań na pokładzie samolotu do lądowania awaryjnego stewardesy stwierdziły brak na pokładzie samolotu jednej z nich Hanny Chęcińskiej ciała Hanny Chęcińskiej nigdy nie odnaleziono, pomimo poszukiwań prowadzonych przez pułk ZOMO Prawdopodobnie Hanna Chęcińska w momencie dekompresji przebywała w pomieszczeniu technicznym, które zostało uszkodzone odłamkami rozerwanej turbiny i wtedy w wyniku spadku ciśnienia i braku tlenu straciła przytomność i zginęła w pożarze tylnej części kadłuba, Ponadto załoga zgłosiła wybuch pożaru, który został zlokalizowany w luku bagażowym samolotu
O godzinie 11:12:13 samolot Ił-62M SP-LBG Tadeusz Kościuszko z prędkością wynoszącą około 470 km/h[9] zaczął ścinać pierwsze drzewa Lasu Kabackiego. Ostatnie zarejestrowane słowa z pokładu samolotu brzmiały: Dobranoc, do widzenia! Cześć, giniemy![14]. https://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotn(...)_Lesie_Kabackim
Słuchaj no dowcipnisiu ! W czym warszawskie drzewa gorsze od smoleńskich? Zważ że tutka leciała wolniej o połowę . Może warto było do Smoleńska ZOMO wysłać mogliby się zrehabilitować.
11. Dodane przez Patryk, w dniu - 19-09-2016 21:51 00 To samolot ma plecy ?
reklama
reklama
12. Dodane przez poa, w dniu - 20-09-2016 08:59 00 Samolot ma plecy pilot ma czajnik a gdzie rozum ,widziałem skok spadochroniarzy 4 ich było jeden taki miał skok ze na kolana upadł a pózniej głowa o ziemię ludzie oklaski zrobili bo mysleli ze do allacha sie modli za udany skok to francuski skoczek a tu polak połozył samolot na plecy to uznanie sprytu w pilotowaniu
13. Dodane przez BravoLima, w dniu - 22-09-2016 10:18 00 To już 2 samolot rozbity w CSS w ostatnim czasie - również pożyczony od prywatnego właściciela - może Rada Szkoły powinna przyjrzeć się bliżej organizacji szkolenia szybowcowego w CSS ? Naprawa samolotu z pewnością będzie bardzo kosztowna i mogą pojawić się kolejne roszczenia właściciela uszkodzonego Jaka wobec CSS.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.