Nowe logo LINK4Stabilność i dynamika |
21.12.2016. Radio Elka | ||
Nowy znak LINK4 jest prosty i czytelny. Jest wizualną interpretacją cyfry 4 - bardzo mocno osadzonej w percepcji marki. Cztery pasy i solidny font komunikują stabilność firmy. System oparty jest na 4 modułach osadzonych w gamie kolorystycznej wywodzącej się z koloru logo poprzedniego właściciela. - Zestawienie tych czterech kolorowych pasów tworzy charakterystyczny wizualny język, który jest fundamentem wszystkich adaptacji reklamowych. Zastosowanie systemu na przestrzennych elementach ma nowoczesny i dynamiczny charakter odpowiadający duchowi marki LINK4 - powiedział Michał Łojewski, dyrektor kreatywny White Cat Studio. Jak zmieniało się logo LINK4 od 2003 roku - Wprowadzeniu nowego logotypu towarzyszy kolejna odsłona kampanii reklamowej, w której występują Kasia Moś oraz zespół The Chance. Tym razem w reklamie wykorzystano muzykę ze słynnego przeboju disco „Hot Stuff” Donny Summer. Spot dotyczy promocji „Pierwszą szkodę z AC wybaczamy”, która jest jednym z wyróżników LINK4 - powiedziała Patrycja Kotecka, dyrektor Pionu Marketingu w LINK4. LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. jest pionierem i liderem ubezpieczeń direct w Polsce. Swoją działalność operacyjną rozpoczęło w 2003 roku. Obecnie LINK4 oferuje klientom indywidualnym ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe i turystyczne, a firmom ubezpieczenia majątkowe z wykorzystaniem wielu kanałów dystrybucji: przez telefon, internet, u agentów, brokerów, w bankach i sieciach handlowych. |
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
|
reklama
reklama