14-15 stycznia Drzwi OtwartePremiera nowej Toyoty C-HR |
10.01.2017. Radio Elka | ||
- Toyota najchętniej wybieraną przez Polaków marką motoryzacyjną. - Rekordowa sprzedaż w historii marki w Polsce - 42.913 aut (wzrost o 16 procent). - Piąty z rzędu rok wzrostu sprzedaży samochodów Toyoty w Polsce. - Rekordowy rok sprzedaży hybryd - 8364 samochody, wzrost o 119 procent. - Co piąta nowa Toyota jest hybrydą. - 35 procent Aurisów, 75 procent C-HR i 49 procent RAV4 sprzedanych w 2016 roku to hybrydy. Polscy klienci indywidualni zarejestrowali w 2016 roku 15.642 samochody marki Toyota, o 14,5 procent więcej niż rok wcześniej. Tym samym Toyota ponownie okazała się najpopularniejszą marką wśród Polaków. W 2016 roku Toyota pobiła po raz drugi z rzędu rekord sprzedaży. Polscy klienci kupili 42.913 samochodów tej marki, o 16 procent więcej niż rok wcześniej. Był to piąty z kolei rok wzrostu sprzedaży na polskim rynku. Toyota ugruntowała w minionym roku swoją pozycję niekwestionowanego lidera hybryd. Ich sprzedaż wzrosła z 3819 samochodów w 2015 roku do 8364 aut w 2016 roku. Wzrost wyniósł 4544 egzemplarze (119 procent). Obecnie już co piąta Toyota opuszczająca polski salon jest hybrydą. Do tego spektakularnego sukcesu przyczyniły się nowe modele hybrydowe w ofercie marki oraz stale rosnąca popularność hybrydowych wersji Aurisa i Yarisa. W ubiegłym roku zadebiutowała czwarta generacja Priusa, dzięki której wzrosła sprzedaż tego modelu. Nowy RAV4 po raz pierwszy dostępny z napędem hybrydowym znalazł 2245 nabywców i od razu stał się najczęściej wybieraną wersją napędową tego modelu (49 procent całkowitej sprzedaży). Bestsellerem okazał się także nowy model - crossover C-HR, którego wersja miała aż 75 procent całkowitej sprzedaży modelu. Auris Hybrid ponownie okazał się najpopularniejszym samochodem hybrydowym w Polsce, z wynikiem 3666 egzemplarzy, o 977 egzemplarzy (36 procent) wyższym niż w 2015 roku. Wersja hybrydowa jest nadal najchętniej wybieraną wersją silnikową tego modelu i stanowi 35 procent całkowitej sprzedaży (wzrost z 27 procent w roku poprzednim). Salony opuściło też 1670 egzemplarzy Yarisa Hybrid, o 557 (50 procent) więcej niż rok wcześniej. Udział tej wersji w całkowitej sprzedaży modelu wzrósł z 11 do 14 procent. Rok 2016 stał pod znakiem premier Toyoty. Obok nowego Priusa i C-HR oraz nowej wersji RAV4 z rozszerzoną gamą napędów zadebiutowała także odświeżona Corolla oraz 8. generacja Hiluxa i 2. generacja PROACE w wersji dostawczej Van i osobowej Verso. Hilux zyskał 459 nabywców, o 30 procent więcej niż rok wcześniej. Sprzedaż Corolli wzrosła o 15 procent do 4765 egzemplarzy. Odwiedź naszą stronę TUTAJ Podczas dni otwartych zapraszamy w godzinach: sobota, 14 stycznia - 9:00-15:00 niedziela, 15 stycznia - 10:00-14:00 Toyota Mikołajczak Al. Piłsudskiego 4 64-100 Leszno tel. 65 529 63 13 |
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
|
reklama
reklama