Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
22
Listopada 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Cecylia, Marek
Do końca roku 39 dni.
Start arrow Gostyń arrow Nie żyje kierowca bmw

Tragedia na drodze Borek Wlkp. - Dolsk

Nie żyje kierowca bmw

10.12.2017. Radio Elka, Emilia Wojciechowska

Do tragicznego wypadku doszło dziś (10.12) po godzinie 14 na drodze wojewódzkiej 437 między Borkiem Wlkp. a Dolskiem. 29-latek kierujący bmw zjechał na lewe pobocze i uderzył w drzewo. Mimo długotrwałej reanimacji nie udało się go uratować.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Mieszkaniec powiatu jarocińskiego jechał sam. Jak dowiedzieliśmy się w Komendzie Powiatowej Policji w Gostyniu, między Borkiem a Dolskiem bmw z nieustalonej przyczyny zjechało
na lewe pobocze, otarło się o dwa drzewa i zatrzymało na trzecim. Siła uderzenia musiała być bardzo duża, auto jest kompletnie zniszczone. Części samochodu porozrzucane były na drodze i na poboczach.

Kierowca został zakleszczony we wraku auta. Strażacy przy pomocy specjalistycznego sprzętu wycięli fragment karoserii i wydostali 29-latka na zewnątrz.

Zespół ratownictwa medycznego natychmniast przystąpił do reanimacji, na miejsce przyleciał też śmigłowiec Lotniczego Pogotowia Ratunkowego. Walka o życie 29-latka trwała około półtorej godziny. Niestety, mimo wysiłków lekarzy mężczyzna zmarł.

Trwa ustalanie przyczyny tragicznego wypadku. Na polecenie prokuratora zwłoki i samochód zabezpieczono do dalszych badań. Droga przez kilka godzin była zablokowana.
 
Komentarze (52)
1. Dodane przez Aak, w dniu - 10-12-2017 19:28
Drzewa!!!!!! Kto wie co się chłopakowi stało przed wypadkiem. Ktoś w końcu jednoznacznie określi, że drzewa przy drodze muszą być wszystkie wycięte!! Wspó
2. Dodane przez ?, w dniu - 10-12-2017 19:54
Po co foto?
3. Dodane przez xyz, w dniu - 10-12-2017 20:20
pewnie ku przestrodze
4. Dodane przez Jarek, w dniu - 10-12-2017 20:38
Do 1 Nie pisz bzdur ,że drzewa winne
5. Dodane przez Raffi do kom1., w dniu - 10-12-2017 20:47
Tak! To drzewo, zupełnie bez powodu rzuciło się na spokojnie przejeżdżające BMW! (...)
6. Dodane przez wae, w dniu - 10-12-2017 20:48
Prędkość zabija nie drzewa...
7. Dodane przez Ja, w dniu - 10-12-2017 20:52
Szkoda chłopaka, ale chyba sam najbardziej przyczynił się do wypadku. Na 99% prędkość
reklama
8. Dodane przez marcin, w dniu - 10-12-2017 20:53
Predkość musiała być wielka grubo ponad 100...
9. Dodane przez GOŚKA, w dniu - 10-12-2017 21:17

To ostrzeżenie dla innych - BMW z niemieckiego szrotu warte max. 5 tysięcy złotych polskich, wielokrotnie dachowało i spawane było. Im tańszy i starszy samochód tym wolniej jedziemy. 
Śpieszmy się zdjąć nogę z gazu, tak krótko żyjemy ( moje własne). 
.
10. Dodane przez Do 4, w dniu - 10-12-2017 21:23
A po co Ci drzewa przy drodze?
11. Dodane przez do kom1, w dniu - 10-12-2017 21:40
drzewa winne??? czy tez tzw "brak piatej klepki"??! otarl sie o 2 drzewa,zatrzymal sie na 3. po stanie auta widac ze dobrze podsypal owsa tej bryczce. jak ta droga byla torem testowo-terenowym to wypadkow jakos nie bylo,jak zostala wyremontowana,to mlodzi wiesniacy zrobili z niej Le Mans. nadal twierdzisz ze drzewa winne? gdyby jechal zgodnie z przepisami to by zyl!!!
12. Dodane przez "DD", w dniu - 10-12-2017 21:49
Do komentarza Nr.4 
Mówisz że drzewa nie są winne i tu masz rację lecz weź pod uwagę że drzewo przy drodze w razie niebezpiecznej sytuacji to zagrożenie dla zdrowia a nawet życia.  
Wyobraź sobie sytuację że jedziesz 50-60 km/h i wpadasz w poślizg, kompletnie tracisz kontrolę nad autem i co kiedy wypadając z drogi napotykasz na drzewo??? jesteś zwyczajnie na przegranej pozycji... 
Przy uderzeniu bokiem nawet kurtyna nie da rady uratować Ci życia. 
Pobocza powinny być czyste, bez głębokich rowów i drzew aby zapewniać dobrą widoczność i w razie ewentualnej sytuacji niebezpiecznej miejsce do ucieczki.
13. Dodane przez ja, w dniu - 10-12-2017 21:57
Do kom.10-a po co Ci glowa na karku?
14. Dodane przez Do komentarzu Nr.9., w dniu - 10-12-2017 22:01
Nie wiem czym jeździsz ale wyraźnie masz kompleksy, mówiąc że BMW jest warte 5 tysięcy polskich złotych i że jest z niemieckiego szrotu zwyczajnie nie znasz tematu, tematu tej marki...  
Wyobraź sobie że BMW e39 seria 5 taka nazwijmy to "zwykła" dwu litrowa piątka o mocy 150 koni (w dobrym stanie) jest warta 20 000 tysi a i tak trzeba w nią zainwestować. 
Nikt rozsądny znający markę nie kupi auta za 5000 tysi bo zwyczajnie się nie opłaca...  
Nie mówię tylko o stanie technicznym auta za 5 tysi, mam też na myśli same opłaty bo osoba w wieku 20 lat za dwu litrowe BMW zapłaci coś w granicach 2 tysięcy ubezpieczenia na rok, tak więc nie pisz bzdur.
15. Dodane przez Do Gośki, w dniu - 10-12-2017 22:04
Nowe samochody z salonu wypadków nie mają?
16. Dodane przez p, w dniu - 10-12-2017 22:11
Na drodze są różne sytuacje: 
1. ktoś z naprzeciwka jedzie twoim pasem 
2. zasłabłeś 
3. awaria samochodu - opona, hamulce ... 
Jeśli przy drodze są drzewa straciłeś życie, jeśli ich brak możesz nadal się nim cieszyć. 
Nie ma nic głupszego od zielonego lewaka ze Związku Socjalistycznych Republik Europejskich. 
Wyrazy współczucia dla rodziny
17. Dodane przez Terex, w dniu - 10-12-2017 22:22
Przerażający widok :(
18. Dodane przez GOŚKA, w dniu - 10-12-2017 22:23

do kom.15 Nowe BMW z salonu nawet przy prędkości 200km/h nie rozpadnie się na śrubki i druciki. Poza tym nowy samochód nawet po wypadku błyszczy metalem a ten ma wszystko stare, spróchniałe i brudne. 
.
19. Dodane przez izi, w dniu - 10-12-2017 22:35
wyciąć te drzewa wreszcie :(
20. Dodane przez jestem spoza ale zabieram głos, w dniu - 10-12-2017 22:38
Popieram 12. Pobocza powinny być czyste, bez rowów i drzew, by zapewnić widoczność i ewentualne miejsce do ucieczki.
21. Dodane przez !!!, w dniu - 10-12-2017 23:06
Popieram kom. 20, ado wszechwiedzącej gośki..ile osób stać na auto z salonu a poza tym wększość..to w lizingu!
22. Dodane przez DO WSZYSTKICH MĄDRALIŃSKICH, w dniu - 10-12-2017 23:12
MOJA WYPOWIEDŹ KIEROWANA BĘDZIE DO WSZYSTKICH CO SIĘ OBURZAJĄ JAK SIE POWIE ZŁE SŁOWO O DREWACH.  
Jest to oczywiste że drzewa nie są jedynym powodem takiej tragedii, same by nic nie zrobiły, jednakże tutaj to wygląda po prostu na to że chłopak mógł usnąć czy stracić panowanie, gdyby tych drzew nie było miałby dużo większe szanse na przeżycie. BO POWIEDZCIE jaka jest też różnica jeżeli jedzie ktoś dopuszczalne 90kmh i przyłoży w takie drzewo a jaka jeżeli pojedzie trochę szybciej ? jak dla mnie żadna bo skutek prawdopodobnie będzie taki sam. CO DO KOMENTARZY TYPU NR.9 GOŚKA - po prostu brak słów, kładę się kobieto na podłogę i zniżam do twojego poziomu. Ciekawe czym ty jeździsz na co dzień BOGACZU ? Jak w ogóle możesz tak oceniać ludzi? kupiłaś pewnie jakąś dacie, fiata lub jakiegoś vw z salonu (chociaż pewnie vw za drogi dla ciebie) i myślisz że zderzenie z czołgiem by wytrzymało. !!! tak czy owak wyrazy współczucia i R.I.P chłopaku[*] tam do góry pewnie nie ma drzew przy drogach i "GOSIEK" blokujących drogę jadą swoim fiatem po bułki z osiedla do marketu 600m obok.
23. Dodane przez GOŚKA, w dniu - 10-12-2017 23:17

Oglądam zdjęcia. Co widzę - każde koło ma inną felgę. Samochód ten miał nie tylko różne felgi ale mam wrażenie, że koła miały różne rozmiary. Jaki z tego wniosek ? Zniosło go na stronę, na której miał mniejsze koła. Prokurator musi ustalić czy sam takie koła założył do swojego samochodu, czy założył je mechanik. 
I po raz kolejny wraca temat przeglądu technicznego, zbieżności kół i mechaników bez uprawnień. 
.
24. Dodane przez run, w dniu - 10-12-2017 23:22
GOŚKA, ty chyba nigdy nie widziałaś BMW, przy 200 , zostaje tylko kupa śmieci i nic więcej, nie mówię tu o zderzeniu z drzewem tylko z barierami na autostradzie i też nie Polskiej, gdzie można jechać tylko 140, tylko o innych gdzie masz bez ograniczeń, tylko twoja wyobraźnia i umiejętności ciebie ograniczają
25. Dodane przez run, w dniu - 10-12-2017 23:27
Ludzie, dajcie spokój tym drzewom rosną gdzie je posadzili, dla wszystkich są wzorek Niemieckie drogi i tutaj zong , tam też są drzewa na poboczu i też są krzyże i "nagrobki", że jednak tutaj ktoś zginął
26. Dodane przez Kierowca, w dniu - 10-12-2017 23:31
W promieniu kilku metrów od drogi wszystkie drzewa powinny być wycięte. Mam nadzieję, że kiedyś jakaś władza wprowadzi takie regulacje.
27. Dodane przez Posiadacz BMW, w dniu - 10-12-2017 23:32
Do kom. 18.  
Gosiu, muszę sprostować Twoją wypowiedź. Nowe auta są tak konstruowane aby absorbować siłę uderzenia, tak zwaną energię kinetyczną. Chodzi o to aby auto się rozpadło a kierowca żył. Oczywiście pisząc rozpadło nie mam na myśli zdjęć które widzimy wyżej. 
Starsze auta nie miały konstrukcji samonośnej, ich nadwozia były osadzone na ramie i bardzo często w trakcie wypadku auto było niemal całe a kierowca tracił życie.  
Dodam że crash testy są przeprowadzane przy 50 km/h a tu pewnie było szybciej, szybkość plus drzewo dają w połączeniu NIESZCZĘŚCIE!!!  
Dlatego zgadzam się z komentarzem nr.12 gdyby nie było drzew kierowca wypadł by z drogi i z niewielkimi urazami trafił na badania do szpitala. 
Straszne jest to że ludzie ufają systemom auta, no bo jeśli mam auto "Nowe i Czyste" to mogę jechać "200 Km/h"  
Jeśli jest to jeszcze BMW za 500 000 zł to mogę WSZYSTKO!!! 
Jest to błędne podejście i brak świadomości że auto to nie zabawka.
28. Dodane przez ulala, w dniu - 10-12-2017 23:43
Wyciąć wszystkie drzewa w Polsce. Pustynię jedną wielką zrobić. Puszcze wszelaką też wyciąć. A ja drzew w Polsce zabraknie to z z siekierami na zachód i na wschód daleki pójdziemy. Po samą granicę z Chinami!!! 
A jak trza to i jeszcze dalej!!! Tak zrobimy!!!
29. Dodane przez Do Goski, w dniu - 11-12-2017 00:06
To jest Gośka to trol intenetowy nie karmcie jej. na każdy temat sie potrafi wypowiedzieć a nic nie wie
30. Dodane przez oskar, w dniu - 11-12-2017 01:56
Widzę że większość tu komentujących jest zwolennikami ministra Szyszki, powycinać drzewa, zalać wszystko betonem (który macie w łbach). LUDZIE, teraz jest taki czas że w miejscach zacienionych jest tzw. czarny lód, więc się jeździ z głową, a nie zostawia ją w domu. Gość leciał jak wariat, mijał mnie, jechałem w kierunku Dolska, więc nie piszcie głupot że drzewa winne !
31. Dodane przez do6, w dniu - 11-12-2017 02:38
Prędkość zabija, od kiedy? 
Zabija NAGŁA utrata prędkości!
32. Dodane przez Kierowca Lamborgini., w dniu - 11-12-2017 03:11
Lokalne drogi ( inne również0 nie są torami wyścigowymi dla przestępców drogowych w BMW lub innych złomach. Gdyby jechał rozsądnie nigdy nie było by takich makabrycznych skutków, to nie drzewa zabijają a waryiacka jazda. A tym którym drzewa przeszkadzają niech wytną sobie przyrodzenia zobaczą jaki to ból dla organizmu ekosystemu.
33. Dodane przez Max, w dniu - 11-12-2017 06:08
To drzewo uratowało komuś życie.
34. Dodane przez ufomammuth, w dniu - 11-12-2017 06:23
Drzewa przy drogach sadzono w latach'50. Przy obecnym natężeniu ruchu drogowego, nie ma najmniejszego sensu sadzenie drzew. To po prostu głupota i jest najzwyczajniej niebezpieczne.
reklama
35. Dodane przez Bobi, w dniu - 11-12-2017 07:15
Dobrze ze w drzewo a nie w inny samochod ktorym podrozowali rodzice z dziecmi. Brawura brawura brawura fakt pobocza powinny byc czyste i wysypane czyms co w razie klopotu wytracalo by predkosc samochodu ale nikt tego nie zrobi bo redukcja musi byc...a kolejny aspekt to faktycznie moze auto poskladane z trzech to i nawet przy 90km/h tak sie zrobi z takim złomem
36. Dodane przez Do 9, w dniu - 11-12-2017 07:54
Jak zwykle osoba pod nazwą GOŚKA wszystko wie nawet cenę samochodu zna. Kim ty jestes że nawet wobec śmierci osoby nie potrafisz się powstrzymać! Jak bardzo wyprana z uczuć jesteś ? Żałosne (...)
37. Dodane przez Echo, w dniu - 11-12-2017 07:56
do kom. 18. Gośka zejdź z kompa. W czym masz problem. Nie wszystkich stać na nowe auto. Jesteś ekspertem od wszystkiego
38. Dodane przez mnn, w dniu - 11-12-2017 08:56
po zdjęciach widać, że kierowca musiał jechać za szybko, ale gdyby jakiś idiota kiedyś nie podjął decyzji o posadzeniu tych drzew (zobaczcie jak blisko są drzewa przy jezdni, jakiś 1 metr) to co najwyżej facet byłby połamany o by wyleciał w pole i tyle. A do niektórych komentarzy o tym, że drzewa same na drogę nie wychodzą - darujcie sobie. Mam nadzieję, że jak wy przywalicie w drzewo, uciekając np.przed sarną, to wam nie powiedzą że przecież wam drzewo nie weszło przed maskę. kondolencje dla rodziny.
39. Dodane przez zyx, w dniu - 11-12-2017 08:57
zauważyliście że w 9 przypadkach na 10 gdy zdarza się taki straszny wypadek to samochodem najczęsciej jest BMW? To nie drzewa na poboczach zabijają ani prędkość tylko biało-niebieska szachownica na masce. Znam kierowców którzy jadąc samochodem innej marki są zupelnie normalni (no może prawie) a w momencie gdy wsiadają do BMW i przekręcają kluczyk w stacyjce to równocześnie coś przekręca im się w głowach i stają sie idiotami. Tak właśnie działa "urok" tej marki. Gość w BMW to półtora gościa. Przez takich baranów ta marka ma zupelnie zszarganą opinię. A pamiętacie zeszłoroczną zimę? Chłopak kupił BMW i żeby się pochwalić nowym samochodem wjechał na lód na rzece czy jeziorze (gdzieś w okolicach Kórnika) i zrobił sobie łódź podwodną. Kilka dni później podobny przypadek był w Olsztynie czy okolicy, kilku kolesi wjechało na lód na jeziorze i też utopili samochód. Był jeszcze trzeci taki przypadek ale nie pamiętam już gdzie a nie chce mi sie teraz szukać w internecie. Za każdym razem było to BMW. Przypadek? Założę się o dobry koniak że kierowcy toyoty, hondy, peugeota, opla, forda na taki pomysł by nie wpadli.
40. Dodane przez REALista, w dniu - 11-12-2017 08:59
Drzewa na tory...?! Ludzie sam sobie wyrok wydał i tyle w temacie. Dobrze że siebie a nie innych uczestników ruchu drogowego.
41. Dodane przez do kom 24, w dniu - 11-12-2017 09:20
masz w jednym racje.w niemczech,o ile znaki nie ograniczaja,mozna na autostradach jechac na maksa.tylko zalecana predkosc tj do 130km/h daje mozliwosc ubiegania sie o odszkodowanie od administratora drogi.powyzej tej predkosci NIE MASZ PRAWA ubiegac sie o odszkodowanie z tytulu zanieczyszczenia drogi,bliskosci drzew zaraz za barierka,braku pasa awaryjnego,czy tez st.technicznego drogi.znaki na innych drogach sa w wiekszosci przestrzegane i stad o wiele mniej jest przy nich krzyzy i innych pamiatek po smiertelnych zdarzeniach.w kraju zas wyprzedzanie na podwojnej ciaglej,przed wzniesieniami,przed pasami,czy ignorowanie zakazow jest na porzadku dziennym.dopoki nie zaczniemy serio traktowac przepisow i znakow ktore postawiono dla naszego bezpieczenstwa,doputy takie zdarzenia beda na porzadku dziennym. nie drzewa,nie barierki i rowy kieruja pojazdami tylko ludzie!
42. Dodane przez do 13, w dniu - 11-12-2017 09:33
mi do myślenia, a tobie całkowicie zbędna jak drzewa przy drodze bo jakoś nie potrafiłeś napisać po ci one.
43. Dodane przez trabant, w dniu - 11-12-2017 11:04
Przykro mi ale stwierdzam że na właścicieli tej marki działa samochodu działa jakaś siła która popycha ich do logo tej marki czyli. B - będziesz 
M - miał 
W - wypadek
44. Dodane przez Martinez, w dniu - 11-12-2017 12:24
mam czasem wrażenie,że właściciele BMW myślą sobie Bo Mogę Więcej albo Bo Mogę Wszystko.
45. Dodane przez x, w dniu - 11-12-2017 12:58
Po zdjęciach widać to co widać. Po komentarzach widać jak bardzo jestescie naładowani złą energią a mam wątpliwości czy wiecie co to takiego szacunek i kultura.
46. Dodane przez do kom 41, w dniu - 11-12-2017 14:38
Fakt, Niemcy inaczej podchodzą do przepisów ruchu, bo tak mają wpojone i boją się kar, nie finansowych tylko punktów, których jest tylko 8 i kasują się dopiero po 30 miesiącach i to jeszcze pod warunkiem, że w tym czasie nie dostało się nowych. Czyli teoretycznie możesz je zbierać przez 19 lat, a później zdziwienie, dlaczego trzeba oddać prawo jazdy, przecież już się zapomniało co było 5 lat temu, co co dopiero prawie 20 lat temu.
47. Dodane przez Jacek, w dniu - 11-12-2017 21:33
Dobrze, ze nikogo wiecej ten idiota nie zabil.
48. Dodane przez #prawdaBOLI, w dniu - 11-12-2017 23:15
Selekcja naturalna. :-)
49. Dodane przez S., w dniu - 12-12-2017 13:32
Ludzie nie wiecie co było powodem wypadku a piszecie bzdury. Miejcie świadomość ze dla rodziny jest to tragedia a wy piszeciezeto selekcja naturalna . Który z nas jeździ przepisowo ? A zreszta nie tylko prędkość mogła się przyczynić do wypadku.
50. Dodane przez S, w dniu - 12-12-2017 13:41
Ludzie ogarnijcie się . To jest tragedia dla rodziny a wy piszecie selekcja naturalna itp. Skąd w was taka znieczulica .. poza tym kto z nas jeździ przepisowo a do tej tragedi nie tylko musiała się przyczynić do tego wypadku .
51. Dodane przez K, w dniu - 13-12-2017 15:32
Jacek...idiotą to jesteś chyba Ty w tym momencie wypisując takie bzdury ! aż się czytać tego nie chce. Znałam tą osobę i po prostu przykro mi czytać coś takiego !!!!!!
reklama
52. Dodane przez max, w dniu - 23-12-2017 08:33
szybosc . szybkosc . szybkosc komentarz zbedny
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Osiedle lniane?rosza... Leszno 624630
Dwupokojowe mieszkan... Poznań 669541
Trzypokojowe mieszka... Poznań 585081
Trzypokojowe mieszka... Poznań 767620
Wynajmę mieszkanieLeszno 1100
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj