Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Jestem mieszkańcem Leszna – zapewnił Grzegorz Rusiecki, kandydat Koalicji Obywatelskiej na prezydenta Leszna, komentując kwestię doniesienia do prokuratury na pięcioro kandydatów na radnych, w tym niego, którzy zdaniem jego autora nie mieszkają w Lesznie. Podobne oświadczenie złożył inny kandydat KO Stanisław Tomaszyk.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
O sprawie możliwej niezgodności oświadczeń kandydatów na radnych ze stanem faktycznym napisał na swoim facebookowym profilu Reporter Leszczyński. Jeden z mieszkańców Leszna złożył w Prokuraturze Rejonowej w Lesznie doniesienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa polegającego na poświadczeniu nieprawdy przez pięcioro kandydatów na radnych, którzy oświadczyli że są mieszkańcami
Leszna, podczas gdy mają mieszkać w innych gminach. Zdaniem Reportera Leszczyńskiego doniesienie dotyczy Grażyny Banasik z SLD, Grzegorza Rusieckiego (KO), Edyty Feliczak-Przybyły (KO), Stanisława Tomaszyka (KO) i Mateusza Gwardiaka (PL 18).
Do sprawy odniósł się podczas konferencji prasowej Grzegorz Rusiecki. -Jestem mieszkańcem Leszna - zapewnił - jestem jednak także współwłaścicielem domu w Święciechowie, gdzie mieszkają moi rodzice oraz żona z dzieckiem, jednak ja mieszkam przez pięć dni w tygodniu w mieszkaniu w Lesznie, w Święciechowie bywam w weekendy.
Kandydat na prezydenta wyjaśnił, że taki sposób mieszkania jest sytuacją przejściową spowodowaną tym, że kupił działkę w Lesznie, na której buduje dom. W konferencji wziął też udział Stanisław Tomaszyk, inny wymieniony w gazecie kandydat Koalicji Obywatelskiej. On także zapewnił, że jest związany z Lesznem od 20 lat i ma tu mieszkanie, które nabył rok temu. -Niedowiarków zapraszam na kawę, proszę o kontakt mailowy - powiedział.
Zdaniem Grzegorza Rusieckiego doniesienie i publikacja prasowa nie są przypadkowe. -Postępowanie oczywiście zostanie umorzone, ale będzie to już po wyborach - powiedział Rusiecki - jeśli nie można było przez cztery lata nic znaleźć na mnie, to odpala się taką „bombę”, która tak naprawdę jest niewypałem.
Sprawą oświadczeń kandydatów zajmuje się jednak także Komisarz Wyborczy, który jeszcze nie zajął tu stanowiska.
1. Dodane przez marek, w dniu - 12-10-2018 15:32 00 Rozmowy nocą
Smsy nocą wysyła Nasz Prezydent
Nocne zarządzanie miastem. Dziękuję temu Panu już
2. Dodane przez Mam dość, w dniu - 12-10-2018 15:54 00 A moze przyjrzeć sie innym listom ,
3. Dodane przez wyborca, w dniu - 12-10-2018 16:07 00 Rusiecki nie mieszka w Lesznie to dlaczego jest w radzie nadzorczej LSM.
4. Dodane przez anonim, w dniu - 12-10-2018 16:10 00 Bzdury! jeżeli osoba prowadzi życie towarzyskie oraz zawodowe w Lesznie oraz ma swój dom rodzinny w Lesznie a swoj dom traktuje jako hotel bądź sypialnie nie może sie nazywać osoba pochodzącym z Leszna to ja nie wiem co sie z tym miastem dzieje ... Osoba która podała tych ludzi do prokuratury to osoba chyba nie do końca dorosła oraz dojrzała psychicznie . PORAŻKA
5. Dodane przez WSTYD, w dniu - 12-10-2018 16:17 00 dziecinne zachowanie POZDRAWIAM
6. Dodane przez No coz, w dniu - 12-10-2018 16:19 00 Rusiecki bywam w weekendy? Zenujace. Mozna sprawdzic logowania telefonow.
7. Dodane przez Kariera wazniejsza niz rodzina, w dniu - 12-10-2018 16:28 00 I ukochane dziecko same sie wychowuje bez ojca. Jak tak mozna? Kim trzeba byc?!
reklama
8. Dodane przez Andrzej, w dniu - 12-10-2018 16:30 00 Do komentarza 1 Nocny Marek się odezwał i myśli że wszyscy po nocach Smsy piszą jak on
9. Dodane przez Archanioł, w dniu - 12-10-2018 16:34 00 NIE PODOBA MI SIĘ TEN POJEDYNEK, KTO KOGO BARDZIEJ obsmaruje fekaliami. Gdzie argumenty ważne dla wyborców? Czy lepiej mieszkać w czystym, rozwijającym się, przyjaznym dla mieszkańców Lesznie zarządzonym przez mieszkańca choćby wioski pod Lublinem czy ruinach dewastowanych przez rodowitego leszczyniaka, leszczynianina, leszniana czy innego tu urodzonego leszcza? Za tu urodzonych tez można się spokojnie wstydzić. Znam przykłady, ale to w ogóle nie powinno być tematem przedwyborczej dyskusji.
10. Dodane przez Sms, w dniu - 12-10-2018 16:45 00 Z tego artykuły wynika że ktoś tu jest słoikiem
11. Dodane przez Dp, w dniu - 12-10-2018 16:48 00 Tez sadzilem ze Grzesiu mieszka w Świecie chowie. Czesto jest tu widywany :-) Powinien na wojta startowac :-)
12. Dodane przez Tomasz, w dniu - 12-10-2018 16:49 00 Zamieszkały, czyli miejsce w którym koncentruje się jego życie prywatne (czas prywatny), nie obejmuje to aktywności zawodowej, czy politycznej, które jak wszyscy wiemy dla Pana Rusieckiego jest w Lesznie. Jednak jeśli ktoś buduje domek jednorodzinny tam się przeprowadza z rodziną, chwali się tym publicznie w tym na Radzie Miasta Leszna, tam jest codziennie widywany przez sąsiadów tłumaczenie się, że w Święciechowie mieszka "tylko" żona z dzieckiem, a on w Lesznie jest mało przekonujące.Jeśli już tak jest, to czemu na swoim klipie wyborczym pokazuje się jako człowiek rodzinny i opiekuńczy. Dla mnie takie tłumaczenie człowieka będącego prawnikiem, który na swoich banerach podpiera się hasłami uczciwie, rzetelnie, profesjonalnie, jest co najmniej pokrętne. Słabe to jest Panie Grzegorzu R.
13. Dodane przez marek, w dniu - 12-10-2018 17:02 00 najwyższa pora skończyć z tym XIX-wieczym rozdrobnieniem gminnym; leszno i okoliczne gminy powinny tworzyć jedną zespoloną gminę bo zwajemnie się uzupełniają, nie potrzeba tylu wójtów i radnych za nasze podatki
14. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 12-10-2018 17:04 00 Liczy się to gdzie jest się zameldowanym na stałe.Jeśli jest zameldowany w Święciechowie to jasne ,że nie jest mieszkańcem Leszna uprawniającym Go do kandydowania na Prezydenta. W tym wypadku oświadczenie jest fałszywe .A głupka to może sobie udawać przed najbliższymi .To ,że ktoś ma mieszkanie w danej miejscowości ,nie znaczy ,że jest jej mieszkańcem . To proste jak drut ,ale wychodzi ,że nie dla wszystkich.
15. Dodane przez Gaweł, w dniu - 12-10-2018 17:06 00 Widzę że Poseł Witczak jak zawsze w kontakcie z mieszkańcami Leszna jak idą wybory.
16. Dodane przez Mieszkanka Leszna, w dniu - 12-10-2018 17:07 00 PANI GRaZYNA BANASIK MIESZKA W WILKOWICACH to jest ta sama sytuacja!
17. Dodane przez il, w dniu - 12-10-2018 17:10 00 Ostatnia moda to meldunek w blokach w Lesznie a chałupa w "sypialni" pod Lesznem. Tak dla zmyły i Urzędu S.
18. Dodane przez Kazik, w dniu - 12-10-2018 17:14 00 Pytanie z pokrewnej beczki. Czy niejaki Patryk Jaki ma meldunek w Warszawie?
19. Dodane przez To sie nie dzieje, w dniu - 12-10-2018 17:19 00 Jesli znajdzie sie jeszcze ktos,kto tak jak pan Rusiecki,mieszkajac 10 km od leszna,mieszka przez caly roboczy tydzien w lesznie bo do domu 10 km to za daleko,to ja prosze o takie zgloszenia.panie Grzegorzu,czy pan ma nas za durniow?
20. Dodane przez mojej babci, w dniu - 12-10-2018 17:19 00 Czy kto chłop, mieszczanin czy szlachcic ważne aby serca był szlachetnego i bestrego umysłu. Bo choćby człek był najszlachetniej urodzony i w obuwiu nienagannie wypielęgnowanem ale krnąbrny i z pustem czerepem gorszy będzie od chłopa w walonkach gównem skalanych a o charakterze dobrym i mądrość życiową mającym. Cnoty bowiem jak mądrość i dobroć miejsca urodzenia nie mają.
21. Dodane przez Anonim, w dniu - 12-10-2018 17:22 00 Bzdury !
22. Dodane przez Obywatel, w dniu - 12-10-2018 17:23 00 Obecny prezyden brzytwy sie chwyta i nagle pojawia sie tajemniczy obywatel który cos zgłasza. Pewnie dostał wytyczne SMSem wieczorem co ma zgłosić. Mam nadzieje że ludzie przejrzą na oczy i zagłosują na Rusieckiego. Bo następne 5 lat rządów Borowiaka to miasto nie wytrzyma.
23. Dodane przez Do nos, do wos, jak kto woli, w dniu - 12-10-2018 17:24 00 Kręcą się po okolicy jak nasiona mleczu. A wójt. Wójt musi być z terenu gminy? Bo do Lipna dojeżdżał.
24. Dodane przez Kontrakt, w dniu - 12-10-2018 17:29 00 Słaby ten kontratakt ludzi prezydenta.ciekawe czy doniesienie było złożone SMSem
25. Dodane przez Magda, w dniu - 12-10-2018 17:37 00 Chore! Jeśli osoba jest zameldowana w Lesznie i tu prowadzi działalność, pracuje , udziela się społecznie i dla naszego miasta chce dalej działać - to co wspólnego ma , gdzie śpi????Uważam , że jest mieszkańcem Leszna!!!Po co do tego prokuratura???
26. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 12-10-2018 17:46 00 A jak ktoś ma kilka domów w lesznie i okolicy i jest zameldowany w lesznie a domy traktuje jak sypialnie w danym okresie roku to kim jest np boszkowo Debiec nowy i od maja do października tam mieszka to on nie jest mieszkańcem Leszna bzdura czepianie się ludzi co coś robią dla Leszna społecznie !
27. Dodane przez AREK-F, w dniu - 12-10-2018 17:49 00 NIC INNEGO TYLKO MAFIA???? Miaszkalem tez w Strzyrzewicach.
28. Dodane przez noname, w dniu - 12-10-2018 18:05 00 No to ładnie się omija powiedzenie prawdy.. Pracuję w Lesznie.. śpi w Lesznie.. rodzine ma w Święciechowie.. czyli co.. po pracy do Święciechowy i koło 24 do Leszna żeby się przespać żeby noe było. Wiem że to są sposoby na obejście prawa ale po aplikancie na adwokat nie spodziewałbym się omijania prawa. Jeżeli jest pan pewien swego niech pan złoży zawiadomienie w trybie wyborczym i szybko się sprawa rozwiąże.. tylko jeżeli okaże się to prawdą.. zwrot diet oraz chyba już po aplikacji..
29. Dodane przez Napewno, w dniu - 12-10-2018 18:06 00 10 minut drogi do domu a ten mieszka w delegacji. Zonka mloda , syn malutki. Z kogo durniow robisz?
30. Dodane przez wyborca, w dniu - 12-10-2018 18:07 00 WSTYD WSTYD I JESZCZE RAZ WSTYD , takiej osoby jak Pan Rusiecki nie chcemy w Lesznie, a Pani (...) nie jest mieszkanką Leszna tylko Rydzyny (ulica od ronda w strone dąbcza niewiem dokładnie jak sie nazywa ta ulica)
31. Dodane przez do 25, w dniu - 12-10-2018 18:08 00 ale prawo w tym przypadku jest jasne.. gdzie mieszka.. a zameldowanie a zamieszkanie to 2 różne rzeczy.. Jeżeli jest pewny swego niech złoży zawiadomienie w trybie wyborczym na samego siebie. Jeżeli to zrobi i okaże się nie winnym zagłosuję na niego.
32. Dodane przez Obiektywnie patrzac, w dniu - 12-10-2018 18:10 00 Po to Magdo ze takie sa przepisy. Prawo trzeba stosowac, a skoro sklamalo sie na tym etapie co bedzie pozniej... pan kandydat sklamal.
33. Dodane przez erg, w dniu - 12-10-2018 18:13 00 Dokladnie, mam nadzieje,ze ludzie przejrzą na oczy- popieram komentarz 22
34. Dodane przez Lejtas, w dniu - 12-10-2018 18:15 00 Grzesiu wędrowniczek. Plecak i na przód
35. Dodane przez DonKorniszone, w dniu - 12-10-2018 18:22 00 Chciałyby fałszywe ordy do koryta...
36. Dodane przez figa, w dniu - 12-10-2018 18:29 00 pokrętne jest tłumaczenie Rusieckiego haaa o odwiedzinach żony i dziecka zaledwie 5 km od Leszna gdyby mieszkała żona z 300 km to rozumiem ale 5 km to z buta i dla zdrowia dziennie można przespacerować i dobrze należy sprawdzać meldunki nie mieszkasz nie wolno ci startować na urzędnika (...)
37. Dodane przez Nie ważne gdzie ważne żeby się wyspać., w dniu - 12-10-2018 18:29 00 Widać Borowiak nie ma jak merytorycznie wygrać z Rusieckim i wymyśla farmazony. A co to za różnica gdzie i z kim skupiają kandydaci.(...)
38. Dodane przez Ramzes XXL, w dniu - 12-10-2018 18:30 00 Uśmiałem się. I to dwa razy. Raz z powodu tego bzdurnego doniesienia. Mimo że zdaję sobie sprawę że prawo to prawo i nawet jeżeli jest twarde należy je przestrzegać. Ale bardziej rozbawiło mnie stwierdzenie - mieszkam przez pięć dni w tygodniu w mieszkaniu w Lesznie, w Święciechowie bywam w weekendy. Wiem że do Święciechowy trudno obecnie dojechać ale żeby od razu wciskać ludziom takie bzdury? Czy jest ktoś poważny pośród kandydatów na prezydenta miasta? Coraz bardziej w to wątpię.
39. Dodane przez Lucyfer, w dniu - 12-10-2018 18:32 00 Jedno proste pytanie - gdzie są zameldowani. Czekam na odpowiedź.
40. Dodane przez Speedway for ever, w dniu - 12-10-2018 18:38 00 Poseł Witczak jednak wie gdzie leży. Leszno? Człowiek bez poglądów. Grześ pasujecie do siebie.
41. Dodane przez 2018, w dniu - 12-10-2018 18:48 00 to nie chodzi o to czy to chory przepis czy zdrowy. moze i chory ale przepis prawa. nie pierwszy i nie ostatni moze chory przepis.Pan przyszly mecenas wie najlepiej jak to jest.
42. Dodane przez Meta, w dniu - 12-10-2018 18:55 00 Chyba coś jest na rzeczy bo tyle wpisów. Chyba ma znaczenie gdzie śpi . Pamiętam jak w wojsku byłem to nas nawet przed przysięgą poo za jednostkę do lokalu wyborczego pędzili.
Pamiętacie te wybory co każdy z bolkiem musiał mieć zdjęcie . Aż się łza w oku kręci. Człowiek myślał , że to już wolna Polska a wyszło jak zawsze. Tak czy owak zawsze nowiczok.
43. Dodane przez do kokm 36, w dniu - 12-10-2018 18:56 00 Ludzie!! Czytajcie!! Kandydat do Rady Miasta musi MIESZKAĆ, MIESZKAĆ w danej miejscowości. Może być zameldowany nawet w Poznaniu ale jak mieszka w Lesznie to może kandydować do RM. Tutaj jest o tyle problem że pan GR jest pewnie zameldowany w Lesznie ale mieszka w Święciechowie gdzie rodzice i żona z dzieckiem. Mówi o rodzinnym mieście a sam nie mieszka z żoną i dzieckiem?
reklama
44. Dodane przez Sprytny, w dniu - 12-10-2018 18:57 00 A posłowie gdzie mieszkają tam gdzie ich wybrali czy tam gdzie większość czasu spędzają czyli Warszawie. Koniec tematu....
45. Dodane przez kpiny z wyborców, w dniu - 12-10-2018 19:08 00 A koledzy z PIS na listach powiatowych to cały rok w Boszkowie mieszkają?
46. Dodane przez kornik, w dniu - 12-10-2018 19:37 00 Grzesiu zostawia rodzinę na cały tydzień w Święciechowie a sam mieszka w Lesznie? Czy tak robi odpowiedzialny rodzic????
47. Dodane przez do 45, w dniu - 12-10-2018 19:58 00 No właśnie, "wyborczy turyści" nagle przed wyborami pokochali Boszkowo-Letnisko ? Może tym też się ktoś zajmie.
48. Dodane przez Do arek-f, w dniu - 12-10-2018 19:58 00 A w których to StrzyRZewicach mieszkałeś?
49. Dodane przez Piotr, w dniu - 12-10-2018 19:59 00 Czy to prawda że jak Pan Rusiecki wygra wybory prezydenckie w Lesznie to będzie musiał przyjmować uchodźców bo taka jest polityka odgórna jego macierzystej partii PO ??? Schetyna mówił że tam gdzie PO będzie miało prezydentów miast tam będą przyjmowani uchodźcy. Czy to prawda ?
50. Dodane przez Pytajnik, w dniu - 12-10-2018 20:13 00 To mieszkanie w Lesznie na wynajem?
51. Dodane przez Rdza, w dniu - 12-10-2018 20:16 00 Tylko proszę nie prać brudów tak każdy potrafi idżmy po rozum ..........
52. Dodane przez Wow, w dniu - 12-10-2018 20:38 00 A Zbigniew Grezlikowski to gdzie mieszka???
53. Dodane przez Do 49, w dniu - 12-10-2018 21:08 00 Tak! PO nigdy nie kłamie! Głosować dranie.
54. Dodane przez do kom52, w dniu - 12-10-2018 21:13 00 Nie mam pojęcie, ale niech wróci !!!!!
55. Dodane przez Ups, w dniu - 12-10-2018 21:15 00 Trzeba mieć odwagę się przyznać ,że mieszka się w Święciechowie a do pracy dojeżdża.
No i wyjaśniło się przy okazji dlaczego w Lesznie nie ma na rynku tablicy upamiętniającej wypad 55 Pułku Piechoty na Wschowę w 1939r.
56. Dodane przez Stańczyk, w dniu - 12-10-2018 21:25 00 Grzesiu większe szanse byś miał startując samodzielnie . Kobieta z języczkiem pociągnie cię na dno.
Po wejściu byłego prezydenta do PL18 naprawdę miałbyś szansę. Razem z Patrycją Na plakacie z napisem Wierność tradycji i kontynuacja.
Nawet prawica by to łykła . Patrycja by puściła oko do młodych. Ty mniej uśmiechnięty byłbyś bardziej wiarygodny.
Towarzystwo KOD-u powagi człowiekowi nie dodaje.
Piszę to nie dlatego , że cię lubię . Piszę bo to fakt.
57. Dodane przez Ryszard, w dniu - 12-10-2018 21:37 00 To w końcu gdzie mieszka? W Święciechowie czy w Lesznie na budowie?
58. Dodane przez rodowici, w dniu - 12-10-2018 21:43 00 Ale macie problem.... Rodowici leszczynianie, którzy się wybudowali parę km od Leszna. Pracują w Lesznie. Związani z Lesznem. Czepiacie się kilku km. W Warszawie pewnie promień 30km stanowi nadal miasto. Ja bardziej bym zwrócił uwage na lud napływowy, który chce rządzić miastem. Przykładowo pani BM, która w Lesznie robi karierę a wogóle nie jest rodowitą mieszkanką. Zaledwie kilkanaście lat temu ją zesłano tutaj. A wy czepiacie się, ze ktoś zamieszkał w Święciechowie. A sercem ipracą związany z Lesznem. Warszawa ma wiele takich noclegowni. To normalne.
59. Dodane przez Milicjant, w dniu - 12-10-2018 21:52 00 A gdzie płacą podatki, co mają w PIT wpisane?
60. Dodane przez Obserwator, w dniu - 12-10-2018 22:04 00 Jak z powyższej wymiany ciosów wypływa ważna myśl, że: prawdomówność, kultura, uczciwość, prawość, sprawiedliwość- to tylko puste słowa. Natomiast spryt, chamstwo, obłuda, krętactwo, złodziejstwo, plucie na odległość to cechy uważane za pożądane bo skuteczne. Szanowni mieszkańcy Miasta, Królewskiego Grodu, "klapki nosi się na stopach a nie na oczach" , warto z tej sugesti skorzystać. Do zobaczenia przy URNACH 21.10.2018 roku
61. Dodane przez Antywirus, w dniu - 12-10-2018 22:27 00 Do 59. No właśnie, gdzie wpływają ich podatki? Niby tacy społecznicy.....
62. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 12-10-2018 22:29 00 Istotne jest miejsce zameldowania, ale przyznam, że styl tłumaczenia Pana Grzegorza jest dla mnie zaskakująco słaby. Po co w ogóle ktoś komu ponoć tak bardzo zależy na Lesznie, buduje się poza nim? Czuje, że fragment "w Święciechowie bywam w weekendy" będzie teraz Panu przypominany przez lata.
63. Dodane przez woj, w dniu - 12-10-2018 23:17 00 Trzeba mieć chorą głowę, żeby zastanawiać się czy ktoś mieszka w Lesznie, czy pod Lesznem i od tego coś uzależniać. Ten kto się z tym zgłosił do prokuratury, powinien się lepiej zgłosić do szpitala od leczenia głowy. Tonący brzytwy się chwyta, ale sztab Borowiaka niech się skupi na istotnych zarzutach wobec niego, a nie zgłoszenia rodem z piaskownicy.
64. Dodane przez do kom 58 i do kom 68, w dniu - 12-10-2018 23:41 00 Może dajmy przykład USA gdzie Chicago "ciągnie" się przez 70 km? Prawo jest jedno.. skoro można je obchodzić to po co one? Zróbmy "noc oczyszczenia" i będzie fajnie... Ludzie MIESZKAJĄCY - MiESZKAJĄCY... to tak samo jak adres zameldowania a adres dostawy.. nie musi być taki sam... ogarnijcie się trochę... później przez takich wyszkolonych rządzą jacy rządzą...
65. Dodane przez do kom. 58, w dniu - 13-10-2018 00:00 00 Może inwestować gdzie chce, ale wizerunkowo dla kandydata na prezydenta miasta budowanie się poza nim, to strzał we własną stopę. Zwłaszcza, że w grę wchodzi nie tylko meldunek, ale takie przyziemne sprawy jak uczciwość w deklarowaniu opłat za śmieci, itp.
66. Dodane przez Jaś, w dniu - 13-10-2018 03:31 00 Nie głosuję na PO, znowu im się pewnie marzy sprzedaż majątku.Sam słyszałem w telewizji kablowej jak wypowiadał się pan Adamczak,informując o programie wyborczym, odsunięcie PIS od władzy to na pierwszym miejscu.Wspomniał też o Zaborowskim orliku, marzy mu się obiekt gastronomiczno-hotelarski, boiska całoroczne..itd.Wnioski nasuwają się same S5 blisko, dogodny i bliski zjazd.Przecież miasto czegoś takiego nie będzie budować ani prowadzić, uważają nas za debili czy co???Pewnie znowu za bezcen to puszczą.
67. Dodane przez Do 54., w dniu - 13-10-2018 06:50 00 Ale skąd??Z Berlina czy Wilkowic???
68. Dodane przez do Kazika kom.18, w dniu - 13-10-2018 07:09 00 Brawo, słuszne spostrzeżenie .PATRYK JAKI z PIS nie mieszka w Warszawie ,tylko pracuje jako poseł zawodowy,w Warszawie śpi,robi zakupy i prowadzi kampanie ,zameldowany w OPOLU i jest wszystko zgodne z prawem.To było już sprawdzane !!!!!!!!!I startuje w Warszawie . Rusiecki jesteś obywatelem Leszna i do boju chłopie,jesteśmy z Tobą.
reklama
69. Dodane przez leszczynianin, w dniu - 13-10-2018 07:43 00 To proszę pokoazać dowód osobisty !!!
70. Dodane przez Nowy, w dniu - 13-10-2018 07:52 00 Rusiecki to chorągiew ka, przeszedł z lewicy do PO, bo pewnie większe poparcie i szanse na wygranie.
71. Dodane przez Sprawdzac zapisy ustawy, w dniu - 13-10-2018 08:12 00 istotne jest miejsce faktycznego mieszkania nie meldunku. Tak stanowi przepis ustawy!!
72. Dodane przez podatnik, w dniu - 13-10-2018 08:39 00 A z czego tak cieszy się pani Mroczkowska, chyba nie z tej żenującej kampanii.
73. Dodane przez prawda, w dniu - 13-10-2018 08:50 00 Widzę, że część komentujących nie do końca wie w jaki sposób miasto było zarządzane przez ŁB. W punktach przedstawię tezy: 1. SMS do pracowników do późna w nocy ( mniej więcej do zamkniecia starej gazowni). 2. SMS i telefony do osób nie związanych z UM. Min. do osób które "postawiły się" ŁB. Zastanówcie się czy to jest styl zarządzania miastem, który przystoi prezydentowi? Przecież to mobbing na pracownikach i mieszkańcach.
74. Dodane przez Kotek Zygnunt- dźwigowy, w dniu - 13-10-2018 10:07 00 Jestem ciekawy czy PO płaci delegację Grzechowi?
75. Dodane przez Wis, w dniu - 13-10-2018 10:20 00 Panie Grzegorzu zagłosuje na Pana ale oczekuje, że stanowiska będą obsadzane według konkursów aby wybrać ludzi znających się na zarządzaniu a nie jak to ma miejsce obecnie gdzie mierni ale wierni dostają stanowiska.
76. Dodane przez Troche wysilku i speawdzic, w dniu - 13-10-2018 10:26 00 Kandydat na prezydenta nie musi mieszkac w danym miescie! Radny co innego!
77. Dodane przez Żal, w dniu - 13-10-2018 10:28 00 Mroczkowska na fb sama pisze o Jakim i tu tez na elce. Pojecia o przepisach nie ma a jest radną. Masakra kto jest przy wladzy... nieuctwo.
78. Dodane przez Piotr, w dniu - 13-10-2018 10:32 00 Tak samo pracownik URZĘDU MIASTA LESZNA powinien być zameldowany i mieszkać w Lesznie. Nie mogę być tak źe ktoś mieszka w Wilkowicach albo gdzieś indziej i decyduje o np. tym która ulica jest 2 kierunkowa, która utwardzoną. Sorry ale to nie sprawa kogoś kto tu nie mieszka, niech decyduje u siebie a od Leszna się odp...li. Po prostu nie czuje tego co jest dla miasta I JEGO MIESZKAŃCÓW DOBRE bo jak się mieszka na wiosce to tak jest.
79. Dodane przez k, w dniu - 13-10-2018 10:59 00 Wszyscy trzymaja sie koryta burmistz Osiecznej poprzednio 2 kadencje startowal z PSL teraz ani nie wspomnial ze nalezy do PSl bo wie jak stoi PSL i moglby sie nie zalapac to nie sa uczciwi ludzie ktorzy w ten sposob robia na banerach napisac ze to PSL
80. Dodane przez ola, w dniu - 13-10-2018 11:27 00 Jakoś nikomu nie przeszkadzało jak startował na prezydenta Leszna pan Tomczak.Zamieszkały tylko we ....Wrocławiu.
81. Dodane przez prawo, w dniu - 13-10-2018 11:29 00 Cytat z http://twojezaglebie.pl/wybory-2018-kto-moze-kandydowac :" Jak poinformowała PKW, kandydatem na wójta, burmistrza lub prezydenta miasta może być obywatel polski, który najpóźniej w dniu głosowania kończy 25 lat i jest wpisany do stałego rejestru wyborców w jednej z gmin na obszarze Polski." cd. cytatu " PKW podała, że kandydatem na wójta, burmistrza lub prezydenta miasta nie może być natomiast osoba pozbawiona praw publicznych prawomocnym orzeczeniem sądu, osoba pozbawiona praw wyborczych prawomocnym orzeczeniem Trybunału Stanu, a także osoba ubezwłasnowolniona prawomocnym orzeczeniem sądu.
Przepisy wykluczają też możliwość kandydowania osobie, skazanej prawomocnym wyrokiem na karę pozbawienia wolności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Z instrukcji PKW wynika ponadto, że kandydować nie może osoba, wobec której wydano prawomocne orzeczenie sądu stwierdzające utratę prawa wybieralności, na podstawie ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Zgodnie z ustawą, wydając orzeczenie stwierdzające fakt złożenia niezgodnego z prawdą oświadczenia lustracyjnego, sąd orzeka utratę prawa wybieralności na okres od 3 do 10 lat."
82. Dodane przez Nowy prezydent, w dniu - 13-10-2018 12:06 00 Dopiszcie mnie do listy na ostatnim miejscu a pokonał tych panów w pachnący sposób bez obelg świństwa sądów i smsów. Pamiętajcie o mnie przy urnach wasz kandydat na prezydenta a nie partia
83. Dodane przez Lelek, w dniu - 13-10-2018 12:30 00 Do widzenia dla tych wszystkich ludzi na zdjęciu .
84. Dodane przez Kwiatek, w dniu - 13-10-2018 13:22 00 Z okazji dnia edukacji narodowej
może warto poszperać głębiej . Bo różnie z tymi mieszkańcami w przeszłości bywało. W niektórych przypadkach nadgorliwość od faszyzmu była większa do tego stopnia , że wojnę przed 1 września zaczynali.
Dnia 29 sierpnia 1939 r. Niemcy mieszkający w Święciechowie wywołali zamieszki i wtedy z Morownicy wyszły do Święciechowy dwa plutony 2 szwadronu 17 pułku ułanów, którymi dowodził ppor. Stryja. Jeden pluton maszerował przez Błotkowo i Wilkowice do Święciechowy, a drugi pluton okrążył miasteczko od strony Leszna. Niemcy otworzyli ogień do żołnierzy polskich i po krótkiej walce żołnierze polscy wyprowadzili niemieckich dywersantów, spośród których wielu nie było mieszkańcami Święciechowy. Złapanych Niemców żołnierze prowadzili przez: Krzycko, Bronikowo, Morownicę, Śmigiel do Kościana i dalej na wschód.
85. Dodane przez Startuj na wojta, w dniu - 13-10-2018 13:42 00 Wybrales swieciechowe to wypad od Leszna
86. Dodane przez Nowy prezydent, w dniu - 13-10-2018 14:11 00 Co to znaczy KO dla mnie to nokaut
87. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 13-10-2018 15:07 00 Gdzie mój wpis o tym ,że Grzesiu ożenił się PO to aby żonę mieć od święta a w dni powszednie w Lesznie (...) ,dlatego z rodziną kontaktuje się w dni wolne od pracy a tak mieszka w Lesznie bo trudno dojechać do domu mając aż 5 km .
88. Dodane przez do kom. 80, w dniu - 13-10-2018 19:42 00 Osobiście tego nie pamiętam, ale w moim odczuciu to antyreklama Leszna. Święciechowa może teraz wykorzystać te słowa przekonując innych mieszkańców, aby opuścili Leszno, zamieszkali w Święciechowie i tam płacili podatki. Pan Rusiecki powinien dawać przykład, a wyprowadzenie się z Leszna nie jest dobrym wzorcem.
89. Dodane przez Bogna, w dniu - 13-10-2018 19:58 00 Do kom 77 a te nogi gole na drabinie na swoim Fb co ta kobieta z siebie robi ma prawie 70 lat na karku a na Fb się lansuje i ona ma nas reprezentować Ba Mro żenada
90. Dodane przez Jarek, w dniu - 14-10-2018 06:44 00 Trochę skromnie Pani B z tymi zdjęciami na Fb rzeczywiście daje tam pani zdjęcia też z politykami więc osobiste selfii trochę nie pasuje, choć nogi zgrabne no mamy już swój wiek..
91. Dodane przez Bartek, w dniu - 14-10-2018 06:55 00 Do kom 89 ona ma prawie 70 lat???? Myślę że niektórzy powinny zrobić miejsce młodym Pani Basiu
92. Dodane przez Maria, w dniu - 14-10-2018 08:44 00 Pani Mroczkowska jest piękna dystyngowaną kobietą, wygra wybory zostanie znowu radna i sama sobie z nią zrobię zdjęcie bo wszyscy w Lesznie ja kochają szanują a zazdrosne baby zawsze się znajdą.Pani Basiu niech Pani się pnie po szczeblach kariery.
93. Dodane przez Koleżanki, w dniu - 14-10-2018 10:44 00 Głosuje na Ba Mro bo lansuje czyli chwali wiele osób siebie ma prawo w końcu startuje w wyborach. Zazdroszczą Pani figury i inteligencji. Niech się Pani nie da . Pozdrawiamy ma Pani nasz głos. A o Jakim mówiła to trzeba zrozumieć myśl przewodnią.
94. Dodane przez Wielbiciel, w dniu - 14-10-2018 12:15 00 Fb to siedlisko bzdur i lansować się ale jeśli ktoś udostępnia wszystkim to nie może mieć pretensji za krytykę tym bardziej jak się jest politykiem. Lepiej niech widzą tylko znajomi. (...)
95. Dodane przez Egon, w dniu - 14-10-2018 12:46 00 Jak widzę Rusieckiego to nie dobrze mi się robi i jego klikę i tak nie macie szans na wygraną
96. Dodane przez do 4., w dniu - 14-10-2018 14:02 00 Przykre słyszeć,iż dom rodzinny można traktować jak hotel. To po co się przeprowadzać daleko od miejsca codziennych uciech i pracy zawodowej. Jak wiadomo za hotel się płaci i to niemało. Szkoda paliwa i utrzymania pustego budynku .To tak a propos zameldowania P.Rusieckiegoi jego osoby na stanowisko radnego Leszna. Ciekawe jak z tego wybrnie. Pewnie już się zameldował u babci w Lesznie)
97. Dodane przez On, w dniu - 14-10-2018 14:37 00 Czym bliżej wyborów tym większa walka na noże niech Pani Basiu pokaże że wygra bo przeciwnicy politycznie nie śpią.pieknie wygląda Pani czym więcej ktoś Panią krytykuje tym większa robią Pani reklamę. I to na plus. Za chwilę skrytykują za nie taka sukienkę. Dlatego być politykiem to sztuka. Pozdrawiam. Nie potrzebuje Pani plakatu.
98. Dodane przez PO, w dniu - 14-10-2018 14:55 00 Ja jestem politykiem i na Fb dałem zdjęcie z imprezy klasowej. Na zdjęciu był alkohol. No i zrobiono że mnie alkoholika. Krytykowany a i tak wybory wygrałem bo liczy się co robisz jaki jesteś do ludzi więc życzę politykom wytrwałości i z uśmiechem przechodzić obok krytyki. Panie Rosiński, Pani Mroczkowska wygracie!!!!
99. Dodane przez karawam jedzie dalej, w dniu - 14-10-2018 15:28 00 definicja wyborów: czas kiedy to jeden może drugiemu publicznie wjechać w d... czas kiedy można wszystkie brudy wywalić na bruk i zmieszać z błotem bo tu i teraz jest z innej partii, niestety do czasu jak tak będzie wyglądać walka o stołki nikt do wyborów mnie nie na mówi i tak na prawdę mało mnie interesuje kto będzie robił z siebie pajaca kolejne 4 lata i czy mieszka tu czy tam i z kim śpi i gdzie śpi, czas wyborów powinien być skupiony na sobie a nie na wyciąganiu brudów i ciąganiu się po sądach bo jak na razie widać ze nikomu nie zależy na mieszkańcach a na tym by konkurenta udupić na amen jeszcze przed dniem wszystkich świętych...
100. Dodane przez Max, w dniu - 14-10-2018 15:30 00 Wstyd mi za Państwa
101. Dodane przez Jan, w dniu - 14-10-2018 15:32 00 wstyd wstyd dajcie młodym porzadzic a nie emeryci
102. Dodane przez Bolo, w dniu - 14-10-2018 16:30 00 proszę zrobić miejsce młodszym
103. Dodane przez do kom. 99, w dniu - 14-10-2018 18:15 00 W tym przypadku akurat nie chodzi o pranie brudów, lecz o respektowanie prawa.
104. Dodane przez max, w dniu - 14-10-2018 18:20 00 Rynki śniadaniowe kino pod chmurką dzięki Łukasz PO SLD dziękujemy
105. Dodane przez do kom. 98, w dniu - 14-10-2018 19:58 00 Kto to jest p. Rosiński, panie polityku?
106. Dodane przez do 104, w dniu - 14-10-2018 22:26 00 Ile sztuk obywateli miasta Leszna to interesuje????? 20? Czy 25? Zmiłyjcie się. To bzdury.
107. Dodane przez Wojciech, w dniu - 15-10-2018 13:08 00 Czas na zmiany. Czas na nowego Prezydenta p. Rusieckiego. Obecny stracił zaufanie swoim kolesiostwem z pisem. Taka niby przykrywka, że z PL18 , a wiadomo jak jest. Trzeba oddzielić kler od Państwa i tym małym kroczkiem czyli zmiana Prezydenta jest jak najbardziej uzasadniona .Dosyć zarozumiałości i zaściankowych zachowań.
108. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 15-10-2018 14:25 00 Mam pytanie do Kandydata G. Rusieckiego, czy on gdy mówi o kulturze języka politycznego, utożsamia się ze słowami Przewodniczącego PO o "pisowskiej szarańczy"? W filmiku wyborczym trzymają kandydaci w ręku konstytucję...ale zapisy niektórych kandydatów na forach społecznościowych wskazują, że daleko im do przestrzegania art. 18 i art. 28 ust. 1. Co pan aplikant adwokacki, kandydat na prezydenta, może na to powiedzieć? Może trzeba zmienić konstytucję? Podejrzewam, że są to pytania retoryczne...
109. Dodane przez Do15, w dniu - 15-10-2018 15:04 00 nigdy więcej PO i ich kłamstw.Już raz się skompromitowali .Drugi raz nie damy się nabrać.
110. Dodane przez do mieszkańa, w dniu - 15-10-2018 16:49 00 a co to jest pisowska szarańcza???? To jest nic do tego co mówi twój ukochany pis..... dziadu.... tacy są głupi...najgorszy sort Polaków....osoby specjalnej troski....jesteśmy ludzkimi panami, bo jesteśmy panami, w przeciwieństwie do niektórych..... "to była próba dewiantów, na ile mogą oni przesuwać granice"..."trzeba było znaleźć im miejsce w zoo.... Centrum Warszawy nie należy do ludzi zboczonych i wynaturzonych... To tylko pierwsze z brzegu cytaty ukochanego twojego miłosiernego pisu.
111. Dodane przez do110, w dniu - 15-10-2018 23:42 00 no a o kulturze pełowców nie napiszesz?Masz rację bo kultury u nich nie uświadczysz
112. Dodane przez myślacy, w dniu - 16-10-2018 07:29 00 Rusiecki na prezydenta. Dość pisu w tym mieście. Nawet kleru nie wyświetlili w małym kinie bo władza nie pozwoliła. Chcemy wolnego miasta z dala od pisu. PL18 widać ze jest razem z nimi.Precz z układami,smskami i zarozumialstwem.
113. Dodane przez Do Do15, w dniu - 16-10-2018 08:41 00 Tyle pomyj co wylał twój kochany rydzy z pisuarem nie będę przytaczała, bo bym musiała pisać godzinę. Zastanów się nad sobą. Patrz obiektywnie.PL 18 to ugrupowanie, które jest pod ich butem. Nowy prezydencie Rusiecki . Gratuluję prezydentury. Trzymam kciuki by Pan nie szedł tą droga co poprzednik.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.