Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
- To było zło w czystej postaci – tak o wprowadzeniu stanu wojennego 13 grudnia 1981 roku mówił dziś Karol Pabisiak, przewodniczący leszczyńskiej Solidarności. Krótka uroczystość z okazji 37. rocznicy tego wydarzenia odbyła się pod pomnikiem Ludziom Solidarności na skwerze Anny Walentynowicz.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Rocznicowe spotkanie miało bardzo skromną oprawę. Jako pierwszy głos zabrał Karol Pabisiak, który nie przypominał historii związanej z wprowadzeniem stanu wojennego, lecz zaapelował do ludzi młodych, aby w różnych źródłach poszukali dziś informacji na ten temat.
-
Proszę ich również o to, aby nie ulegali pewnym stwierdzeniom, które tam znajdą. Słowom uknutym na potrzebę chwili, na usprawiedliwienie, mówiące o mniejszym złu. Nie było mniejszego zła. Bo kiedy giną ludzie zastrzeleni, bo kiedy giną ludzie, gdyż nie można było dodzwonić się po karetkę, to jest to zło w czystej postaci - mówił Karol Pabisiak.
W uroczystościach wziął udział m.in. poseł Prawa i Sprawiedliwości Jan Dziedziczak. Jak podkreślał, zawsze na świecie opowiadał, że jest z kraju, który stworzył największy ruch wolnościowy w dziejach ludzkości.
- To jest powód do dumy. Dziś w rocznicę wprowadzenia stanu wojennego, reprezentując polski Sejm, chciałbym powiedzieć przede wszystkim dziękuję. Urodziłem się w 1981 roku i mam świadomość, że całe dorosłe życie spędziłem w wolnej Polsce dzięki pracy i poświęceniu tych, którzy kiedyś o to walczyli. Moje pokolenie i młodsze już z tego korzysta. Korzystamy z tego, że wielu z państwa tu obecnych, cierpiało, ryzykowało, wybierało mniej wygodne, trudne życie, po to, abyśmy dziś byli wolni, aby nasza ojczyzna była wolna - mówił Dziedziczak.
Po przemowach przybyłe delegacje złożyły kwiaty i zapaliły znicze pod pomnikiem.
1. Dodane przez Sandro Ramirez, w dniu - 13-12-2018 12:09 Pierwszy sekretarz KM PZPR składa hołd ludziom Solidarności. Tylko czekać jak zacznie krzyczeć: ,,Precz z komuną!''
2. Dodane przez ja, w dniu - 13-12-2018 12:30 Podziękuj Wałęsie pisiorze
3. Dodane przez Archanioł, w dniu - 13-12-2018 12:43 WIDZĘ OSOBĘ, która z pewnością dodaje symbolicznej wymowy tej wesołej imprezie. W pewnych sytuacjach i przy obecności pewnych osób trudno bowiem mówić o nawet śladowej powadze.
4. Dodane przez Gregor, w dniu - 13-12-2018 14:06 do ad.1/Bardzo słuszna konstatacja, tylko,że obecność tego osobnika wypacza znaczenie uroczystości. A po drugie ,co na to przyglądający się temu przedstawiciele Solidarności i PIS!!!!
5. Dodane przez Kakuś, w dniu - 13-12-2018 14:11 A ja piję już piątego Prażubra.
6. Dodane przez spocerowicz, w dniu - 13-12-2018 14:34 A co tam robi towarzysz Tomasz M. ?
7. Dodane przez 23, w dniu - 13-12-2018 14:45 Poseł podróżnik też przyjechał !!!
reklama
8. Dodane przez Justus, w dniu - 13-12-2018 15:32 Stan Wojenny był jedynym rozwiązaniem w tamtym czasie. Gdyby generał Wojciech Jaruzelski go nie wprowadził, weszli by Ruskie i mielibyśmy regularne bitwy na ulicach. CIA odetchnęło z ulgą, gdy się dowiedzieli o Stanie. Wiedzieli że Związek Radziecki by się nie patyczkował, a NATO by się tylko przyglądało. Więc proszę nie opowiadać kocopołów o "złu w czystej postaci", tylko kłaść wieńce ale Panu Generałowi.
9. Dodane przez Bożydar, w dniu - 13-12-2018 15:36 Co tu dużo mówić KONIEC ŚWIATA
10. Dodane przez Alina, w dniu - 13-12-2018 15:43 Ja również oddaję hołd ludziom "Solidarności", sama byłam jej członkiem. Oglądając zdjęcia i patrząc na Ciebie Tomku, coś mi tu jednak nie pasuje, ośmieszyłeś się. Czy to Ci było potrzebne?
11. Dodane przez Marek., w dniu - 13-12-2018 16:29 A co z oprawcami stano wojennego i systemu komunistycznego? Dlaczego publicznie nie ujawnia sie kto w Lesznie byl katem systemu komunistycznego??? Skoro jest tyle ofiar to i sa tez oprawcy!!!
12. Dodane przez ups, w dniu - 13-12-2018 16:48 Nie pierwszy towarzysz wierzący w kościelną maksymę "większy pożytek z jednego nawróconego..." Na starość tak to działa. (...)
13. Dodane przez Eugeniusz, w dniu - 13-12-2018 16:52 DO KOMENTARZA 8 JUSTUS Bardzo dobre logo sobie przyjąłeś jako twórca swojego komentarza .Uświadomię Tobie kto to był JUSTUS , ano żydowski historyk uznawany jako najpodlejszy człowiek Świata ,niewolnik pieniędzy i rozkoszy zmysłowych.To co napisałeś to Twój głupi ,lewacki bełkot. ZSRR w tym czasie nic nie mogło zrobić co udowodnili już wielokrotnie historycy , ten stan wojenny to służalczość tego wstrętnego typa , który za nic miał własny naród , on bronił ideałów socjalizmu , gdyż myślał,że bez komuny nie istnieje życie .Przez lata osiemdziesiąte opóźnił Polskę w rozwoju na polu informatyki , techniki prac badawczo-rozwojowych etc, a własność prywatną traktował jak swój kołchoz.Ciekaw jestem ile liczysz lat chłopie ,cytując frazy z jedynie słusznej telewizji TVN , lub POLSAT.Ja stan wojenny pamiętam jako bardzo dorosły już człowiek - wyobraź sobie , że na zaborowskiej, strzyżewickiej, kąkolewskiej i gronowskiej stali przy koksownikach milicjanci, którzy zatrzymywali każdego , kto jechał autem i zryli mu wnętrze samochodu po samą tapicerkę , gdyż im było wolno - pytam się w imię czego Może powiesz, że te psy chroniły nasze bezpieczeństwo.Tak , czy inaczej ci Twoi idole musieli uznać wyższość pragnień społecznych , aby Polskę zmienić i to się stało po ośmiu latach.Przyznaje jednak, że groźne lewactwo odradza się w UE - Myślę ,że i to przetrzymamy . Natomiast Twój idol generał myślę że siedzi w specjalnym sektorze PIEKŁA ,którego nie określę ,gdyż nikt z żywych tego nie może określić , a Ty sam uważaj żebyś swoich idei nie żałował - trzymaj się JUSTUSIE
14. Dodane przez Marian, w dniu - 13-12-2018 17:18 W każdym bądź razie, później bardzo brzydko wypowiadał o Bronisław ie Geremka, przewodniczy Solidarności w Lesznie. Skąd towszystko wie?
15. Dodane przez Kom., w dniu - 13-12-2018 17:50 Zgadzam się z kom.11 , 13.
16. Dodane przez jez, w dniu - 13-12-2018 18:40 Uważam,że: Borowiak znowu udowadnia,że dla niego liczą się lajtowe lanserskie spotkania. Kolejna zbiorka pod pomnikiem,zimno,zapewne nudno,mało publiki i jest jak zawsze-Jóźwiak. Czy tylko nieliczni widzą jakich idiotów robi się z ludzi? Wieloletni działacz PZPR,jeszcze niedawno z SLD pod pomnikiem Solidarność! Do tego pisowcy,których koledzy wrzeszczą"precz z komuną"i usilnie dekomunizują ten kraj! I pod tym hasłem dewastuje się wymiar sprawiedliwości. A tutaj? Naprawdę? "Gratuluję" tym wszystkim,którzy dokonali takich wyborów! Powyższe zdjęcia mówią wiele o was i tych sfotografowanych!
17. Dodane przez Rekma Do kom.13, w dniu - 13-12-2018 18:43 Chłopie nie denerwuj się, takich głupców jest na pęczki. Zrozumieją to po latach, tylko że to będzie za późno.
18. Dodane przez No nie!, w dniu - 13-12-2018 18:48 No nie,Malepszy, Rosiak.......
19. Dodane przez Jerzy, w dniu - 13-12-2018 18:54 1.Dopowiem Tobie, że ten towarzysz już dostał nawet od Solidarności odznaczenie więc czuje się jak u siebie chociaż to Kuriozum historii.
20. Dodane przez Eugeniusz, w dniu - 13-12-2018 19:04 Do komentarza 14 Proszę zauważyć przyjacielu ,że na pogrzebie Pana GEREMKA PRZYSZLI LUDZIE ,którzy mieli transparenty z hasłem "BOŻE DOBRZE ŻEŚ NAM GO ZABRAŁ" ,czy na prawdę chcieli jego śmierci , czy może chcieli postawić votum nieufności anty polskiej jego narracji w europie zachodniej.JA MÓWIĘ TAK ( i zdaję sobie sprawę najazdu lewaków na moją osobę)HEROD ANTYPAS zmarł jak ścigał CHRYSTUSA , a GEREMEK jak ścigał polskie chrześcijaństwo Mnie się to kojarzy , tylko jak to udowodnić - pozdrawiam dziwnie piszących z 14- pozdrawiam Eugeniusz
21. Dodane przez ZAl, w dniu - 13-12-2018 19:40 Czerwoni ciagle na stolkach a jest 2018 rok .
22. Dodane przez EMA, w dniu - 13-12-2018 20:28 Dość śmieszna sytuacja w Lesznie się wytworzyła. Ostatni I sekretarz PZPR w Lesznie jest teraz Przewodniczącym Rady Miejskiej i to nie przy wygranej SLD. W 1981 roku był budowniczym i najważniejszym przedstawicielem władzy ludowej. Ciekawe jak wiele wiedział. Na pewno nie znał terminu ale jako najwyższy dostojnik ówczesnej władzy musiał wiedzieć, że coś się szykuje.Po wprowadzeniu stanu wojennego musiał nadzorować jego przebieg i składać meldunki.....Oj życie, życie. Teraz z kwiatami pod pomnikiem Solidarności.
23. Dodane przez Stary, w dniu - 13-12-2018 22:58 Mam wrażenie ,że między Posłem Piotrowskim (członkiem władz swojej POP) a Przewodniczącym RM Leszna można postawić znak równości. Tylko patrzeć a z różeńcem stanie przy pomniku. Tomek oglądaj się za siebie, zobaczyśz jak się ludzie uśmiechają, jednak nie do ciebie. Przykre.
24. Dodane przez Plo Prawica, w dniu - 13-12-2018 23:20 Nie wiem na ile szczerze krytykujecie Tomasza Malepszego jak i na ile szczery jest Tomasz w tym hołdzie. Ale zdecydowanie lepiej zachowuje się od Wałęsy.
To śmieszne ale takie są fakty.
25. Dodane przez Edmund D., w dniu - 14-12-2018 06:26 Ilu z nich tak jak PREZES 13.12.81 spało do południa?
26. Dodane przez Obywatel, w dniu - 14-12-2018 09:02 Do kom.2 Za co dziękować Wałęsie? Chyba,że za donoszenie na kolegów, a później za picie wódki z towarzyszami i katami i wzmacnianie lewej nogi. Koleś ogarnij się i nie pisz bzdur. Poza tym wiellu a może większość sędziów i prokuratorów oskarżała i skazywała ludzi Solidarności na niesprawiedliwe wyroki. Dzisiaj ta sama palestra i ich potomkowie krzyczą i noszą koszulki "konstytucja".
27. Dodane przez Torquemada, w dniu - 14-12-2018 09:18 Gdzie Przewodnicząca Solidarności Oświatowej? Wysłała mamę i inną emerytkę? PS sami funkcyjni przyszli. Widać, że na zwykłych ludziach im nie zależy bo zrobiono uroczystość w godzinach pracy.
28. Dodane przez do 26, w dniu - 14-12-2018 11:05 Poznajesz tego Pana z kieliszkiem?
29. Dodane przez QWA, w dniu - 14-12-2018 11:50 Kom. 8. pełna zgoda.W Lesznie to była parodia stanu wojennego. Pamiętam doskonale- byłem wówczas trzydziestolatkiem.Im dalej- tym więcej "znawców" tematu i "kombatantów".Ale otym mówił już Piłsudski.
30. Dodane przez z glebokiej prowincji !Justusie racja jest po twojej stronie., w dniu - 14-12-2018 12:55 Justusie racja jest po twojej stronie. Mam tez przy tej okazji pytanie do pana Pabisiaka: Gdzie sa te zaklady pracy gdzie byla najsilniejsza Solidarnosc w Lesznie?
31. Dodane przez Pit, w dniu - 14-12-2018 13:54 Justus, ale jesteś oporny na wiedzę. Może czas coś poczytać, np. protokoły posiedzeń BP KC KPZR?
32. Dodane przez Eugeniusz, w dniu - 14-12-2018 14:08 Wpierw do kom.25 ja pracuję zawodowo na PC , a wstaje o 6,oo Teraz do 29 i 30 Naprawdę uważacie Państwo ,że JUSTUS ma rację .Przecież Jaruzelski chciał w ZSRR mieć zabezpieczenie ataku na Polskę , gdyby sam nie mógł sobie poradzić.Natomiast Rosjanie zaangażowani w wojnę z Afganistanem nie mogli sobie pozwolić praktycznie na wojnę z Polską , gdyż przy embargach Zachodu dla nich by z głodu zdechli .Zgadzam się ,że militarnie wtedy by nam nikt z Zachodu nie pomógł , ale ZSRR jako kolos na glinianych nogach by też nie dało rady . Dziwię się ,że po prostu nie jesteście obiektywni - pozdrawiam
33. Dodane przez Solidarnośc Niezlomna od 1980r.Matura 1965r, w dniu - 14-12-2018 16:39 Tomasz Malepzy jest dla mnie wiarygodniejszy od Walęsy, Matyjasa, Pabisiaka, Pogorzelskiego, Palubickiego, ks.Jankowskiego, Boniego, Frasyniuka, Piniora, Krzywonos, Sobieraja, Hayna, Szczepańskiego i innych dzialaczy partyjnych i zwiazkowych Czuwaj!
34. Dodane przez do kom.33 rówieśnik, w dniu - 14-12-2018 19:19 I tu się z Tobą po raz pierwszy zgadzam !
35. Dodane przez Wojtek, w dniu - 14-12-2018 20:42 Ale dorabiacie martylorogię. Piłsudski ok a Jaruzelski be. Kraj w pełnej rozpierdusze. Jak ktoś tu wspomina nie było zagrożenia ze strony ZSRR. A dzięki czemu? Dzięki Jaruzelskiemu właśnie. w 80' roku Rosjanie pytali co to za wielki generał ten Wałęsa bo "u nas całe wojsko w butach śpi". Bowiem u u nich ktoś kto robił tak wielkie zamieszanie zniknął by w najlepszym razie w psychiatryku. Władza mogła sie obawiać tylko generała za którym stała duża ilość wojska. Czasy były absurdalne, i nie można przykładać do nich dzisiejszej miary. Panował totalna patologia, wiele zachodnich firm odeszło z Polski w skarpetkach bo je pracownicy rozkradli. W tej kwestii dzieje sie to samo na Ukrainie. Wiele zachodnich i polskich firm na Ukrainie pokonała nie tylko mafia ale i pracownicy. Ja spojrzy sie z tej perspektywy to wprowadzenie zakazu sprzedaży alkoholu po 13 było zbawienne. Tylko nie wyzywajcie mnie od komunistów. Pierwsza moja praca była na zachodzie. Potem w polskich prywatnych firmach. Dziś pracuje w międzynarodowym koncernie. Przez 3 miesiące miałem okazję pracować w fabryce. Po pracy w Niemczech czułem się jakby trafił do filmu Barei. Totalna dezorganizacja brakoróbstwo i złodziejstwo. Tam prowadziłem analizy ekonomiczne - firma wypracowywała solidny przychód, zysk byłby duży, ale reklamacje i kary za niewywiązywanie się z terminów kosmiczne. I tak ci sami ludzie usiłują nam wmówić, że wyprzedano wspaniałe polskie zakłady, a socjalizm za którego powstały te zakłady systemem przestępczym. Gdzie tu logika? Prawda jest taka, ze system był syntetyczny i nie było w nim naturalnych mechanizmów regulujacych jak chociażby prawa popytu i podaży.I przez to nie miał prawa odnieść sukcesu. Prawda jest taka że w tym brzydkim socjaliźmie co starsi z nas skończyli studia za darmo. Polska została odbudowana i zelektryfikowana. Koledzy którzy studiowali w latach 80 często otrzymywali stypendia socjalne porównywalne z zarobkami ich rodziców, do tego 80% zniżki na akademik 70% na stołówkę. Oczywiście też działo się źle. Paszport był zamykany na komendzie milicji, w każdym zakładzie pracy był agent bezpieki. Zdarzały się przypadki pobicia i śmierci na komisariatach. A czy dzisiaj sie nie zdarzają? Na WestPoint wykłada się o wprowadzeniu stanu wojennego w Polsce jako wzorowo przeprowadzonej operacji wojskowej i logistycznej. Jeśli się weźmie ilość wojska i broni na ulicy to ofiar było stosunkowo nie wiele. Oczywiście każda ofiara boli. Ale każdy z nas wie o tragedii w kopalni Wujek. Ale ilu ludzi wie co tam się działo? Czy "górnicy" chwalą się dziś jak rzucali śrubami i rolkami od taśmociągów w Zomowców? Jak dla mnie najtragiczniejszym zdarzeniem stanu wojennego był przypadek w pobliskim Lubinie. Tam wg. różnych wersji albo grupa pijanych milicjantów jeździła nyską i strzelała do przypadkowych osób. Skończyło się na 3 trupach i kilkunastu rannych. Albo milicjanci opracowali taktykę rozpraszania demonstracji za pomocą tzw. grup rajdujących. Tyle tylko że jeśli to prawda to była to lokalna inicjatywa jakiś debili w mundurach którzy wysłali grupki milicjantów by strzelały do ludzi. Nigdzie indziej taka taktyka nie była stosowana. Faktem jest, że milicja skutecznie zablokowała śledztwo prokuratury. Nie ustalono kto strzelał. Broń z której strzelano została sprzedana do Algierii, tak więc nie można było ustalić potem konkretnych bezpośrednich sprawców.Faktem natomiast jest że milicjanci dowodzący akcja zostali skazani na kary bezwględnego pozbawienia wolności stosunkowo niskie i dopiero po 90 roku. Rechotem historii jest fakt, iż dziś Ci którzy najwiecej krzyczą o stanie wojennym stosuja podobne metody jakie panowały wowczas -czy to jeśli idzie o obstawianie stanowisk kumotrami czy zamiataniem afer pod dywan.
36. Dodane przez Wojtek, w dniu - 14-12-2018 21:22 Ruch solidarności był wspaniały. Wszystko było proste. Byliśmy my i byli oni. Niestety to też utopia. Rozwiązania zero jedynkowe są w informatyce, w życiu już z tym gorzej. nie wszystko jest białe albo czarne. Nie ma idealnej bieli i czerni. Są szarości mniej lub bardziej dążące do bieli lub czerni. Nie można karać dzieci za winy rodziców czy sąsiadów. To faszyści stosowali odpowiedzialność zbiorową. Ludzie maja prawo do zmiany poglądów. Tylko krowa całe życie żuje mordą trawę i nie zmienia poglądów. Wielu porządnych ludzi uczciwie pracowało dla kraju. Czym różnił się milicjant ścigający niebezpiecznych bandytów od dzisiejszego milicjanta ścigającego bandytów? A jeśli pół życia robił to w jednym systemie a drugie pół w drugim? Czy ktoś kto w dobrej wierze działał w strukturach partii, dziś nie może działać w samorządzie? Nawet jeśli był by to grzech to gdzie chrześcijańskie przebaczenie? W naszym systemie prawnym istnieje zasada domniemanej niewinności, ba nawet wyroki sądów ulegają zatarciu, a przestępstwa przedawnieniu. Wszystko po to by chronić uczciwych ludzi, a tym którzy zbłądzili dać szansę na rehabilitację. Niestety wielu hejterom obca jest nasza cywilizacja oparta na tradycji chrześcijańskiej i rzymskim systemie prawnym.
37. Dodane przez JA, w dniu - 15-12-2018 11:36 Latem prawdopodobnie Tomasz będzie chodzil już w koszulce z napisem SOLIDARNOSC .
38. Dodane przez Jan, w dniu - 15-12-2018 11:43 Nie wiem dlaczego składamy kwiaty i oddajemy cześć przed kawałkiem żelaza na kupce kamieni ? To miejsce nie jest z żadnym zrywem solidarnościowym związane . Po co ta cała maskarada jeszcze w obecności osób które ten stan wojenny wporwadzały i legimityzowały. ( Pan T.M)
39. Dodane przez sebaPL, w dniu - 15-12-2018 13:14 Pytam się !!! Kto daje czerwonemu znowu stolek ???
40. Dodane przez do Seba, w dniu - 15-12-2018 14:48 A na wyborach Ty był? Widać dał się poznać przez lata jako uczciwy człowiek. Przynajmniej reprezentanci większości tak uważają. Równie dobrze ja mogę powiedzieć o tobie Typowy Seba i wstawić link do jednego z setek filmików na YouTube? Co Ty na To?
reklama
41. Dodane przez Eugeniusz, w dniu - 15-12-2018 15:37 WOJTEK napisałeś dużo , co nie znaczy ,że mądrze i POPATRZ TO WŁAŚNIE TY PRZYZNAJESZ MI RACJĘ ,czyli komuchem na pewno nie jesteś Studia za darmo masz rację , ale byli studenci na stancjach i tu już ich rodzice musieli płacić Poza tym broń jak piszesz sprzedali do Algierii Taką informację może mieć tylko były pracownik milicji Pisząc tak kwieciście odkrywasz się - pasuje pozdrawiam
42. Dodane przez Ja, w dniu - 15-12-2018 15:58 do 38 a powiedz mi kto mu ten stołek zabrał ... nikt nie zabrał więc nikt nie daje. Trzeba było zrobić grubą kreskę to by czerwonych odsunięto a tak to przy okrągłym stole się dogadali i ... mamy pozamiatane.(...)
43. Dodane przez sebaPL, w dniu - 15-12-2018 17:57 Do 39. Nie był, a nie był bo nie było na kogo glosowac .
44. Dodane przez Wojtek, w dniu - 16-12-2018 00:59 Eugeniusz-kiedy rozwiązywali milicję byłem jeszcze w LO. Jak to dzieciaki chlonelismy bibułę, stad pierwsza informacja o Lublinie. Potem po 90 roku były procesy milicjantów i prasa o tym pisała. Pewnie w necie cos jeszcze znajdziesz. Ostatnio głosno było o tym zdarzeniu za sprawa jakiegos gowniarza z agencji inernetowej który wrzucił zdjęcie do neta i promował wódkę. Zdaje sie ze jego pracodawca dostał 15 tys kary. https://s.tvp.pl/images2/2/0/4/uid_2049a5ea27(...)_height_515.jpg
45. Dodane przez Wojtek Do Seba, w dniu - 16-12-2018 01:09 Jakis wybredny, jak Ci nikt nie pasuje to czemu sam nie startujesz? W zasadzie jak nie byłeś głosować, to trudno byś zabierał głos w tej sprawie. Przewodniczącego wybrali radni, a radnych wybrali wyborcy. Nie skorzystałeś z prawa oddania głosu. Zatem pozwoliłes by decydowali inni. Zatem do kogo mozesz miec pretensje?
46. Dodane przez sebaPL, w dniu - 16-12-2018 15:07 Do kom.44 Wszedzie tylko kolesiostwo i układy jak na fotce powyżej tylko tyle,ze mamy już 2018rok.
47. Dodane przez sebaPL, w dniu - 17-12-2018 16:48 Pewnie koles czerwonych ? A moze sam czerwony ????? ( były komuch ) jak to ci pasuje synek.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.