Metamorfoza znanego salonu wyposażenia wnętrz w LeszniePo 20 latach przyszedł czas na zmiany. Poznaj markę Mo! |
15.04.2019. Radio Elka | ||
Firma odważnie postawiła na nazwę nowoczesną, odzwierciedlająca szerokie spektrum działania i bogatą ofertę. Tym sposobem również spółka matka stała się Grupą Mo. Jak to się zaczęło? Już w czerwcu ubiegłego roku pracownicy firmy zostali zaproszeni do współtworzenia nowej marki. To właśnie oni byli pierwszymi jurorami i testerami powołanego do życia brandu, a ich pozytywna reakcja stała się finalnym potwierdzeniem decyzji, z którą firma nosiła się już od kilku lat. Potrzeba transformacji drzemała w nas już od dawna. Czuliśmy, że rozwijamy się w nowoczesną markę, a nasza nazwa nie odzwierciedlała do końca tego kierunku rozwoju. Wiemy, że jesteśmy o wiele dalej niż w momencie zakładania firmy w 1995 roku. Nie tylko pod względem ilości oddziałów, ale także asortymentu i usług, które oferujemy - można przeczytać w materiałach prasowych firmy. Na przestrzeni 20 lat firma poszerzała sukcesywnie swoją ofertę. Jej asortyment to obecnie - poza wszystkimi rodzajami płytek dostępnych na rynku, ceramiką i armaturą - również oświetlenie, ogrzewanie, tapety, systemy elewacji, rozwiązania dla ogrodów oraz systemy rekuperacji. Oprócz tego, idąc wraz z duchem czasu, oferuje usługi projektowe i doradcze we współpracy z architektami. Mo - co oznacza? Prezes Grupy Mo Tomasz Desko od kilku lat planował stworzyć nowoczesną markę. Celem było powstanie brandu, który kojarzyłby się nie tylko - jak dotychczasowa nazwa - z ceramiką, ale oznaczał "więcej niż wnętrza...". Tak powstało Mo. Abstrakcyjna nazwa została wybrana nie przez przypadek. Może budzić skojarzenia z angielskim słowem "more" oznaczającym "więcej". Jak zaznacza firma, jej abstrakcyjny charakter sugeruje coś nie do końca zdefiniowane, coś co dopiero się formuje, zaczyna, wybiega naprzód, w stronę innowacji i trendów jutra. W warstwie graficznej Mo zamknięte jest w kwadracie lub - patrząc na logotyp trójwymiarowo - w sześcianie, a więc w podstawowej jednostce przestrzeni. Rozpatrując z kolei znak w całości, czyli łącząc słowo i grafikę, mamy symbol przypominający pierwiastek chemiczny. Nie jest to przypadkowy efekt, bo ten zabieg ma wskazać na źródła i materiały, z których powstaje znaczna część asortymentu firmy - piaskowiec, aluminium, srebro, kamień czy szkło. - Z punktu widzenia strategii marketingowej warto podkreślić, że nowa marka, mimo rewolucyjnej zmiany kodu wizualnego, cały czas czerpie z tradycyjnych wartości Grupy Cermag - podkreślają przedstawiciele firmy. - W nomenklaturze branżowej można powiedzieć, że przechodzimy rewolucję na poziomie wizualnym oraz ewolucję na poziomie celów i misji firmy. Dzięki temu dajemy naszym klientom gwarancję tej samej jakości, którą znają od lat - dodają. Proces rebrandingu nadal trwa, a salon w Lesznie wchodzi właśnie w ostatnią fazę zmiany, tj. zmiany nazwy na fasadzie budynku. Powstała również nowa strona internetowa marki dostępna pod adresem www.grupamo.pl To jest [mo]cna zmiana! Zapraszamy Salon Mo Al. Zygmunta Krasińskiego 34 Leszno tel. 65 529 63 63 |
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
|
reklama
reklama