Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
24
Kwietnia 2024
Środa
Imieniny obchodzą:
Aleksander, Horacy,
Grzegorz, Marian,
Elżbieta
Do końca roku 251 dni.
Start arrow Góra arrow Wygrali pieniądze za szczepienia

Dodatkowe środki dla Wąsosza i Niechlowa

Wygrali pieniądze za szczepienia

02.01.2022. Radio Elka, Filip Wybieralski


(Fot. DUW)
Gmina Niechlów oraz Wąsosz pozyskały dodatkowe środki do swoich budżetów. To pokłosie konkursu ''Rosnąca odporność”, który poległ na osiągnięciu najwyższego wzrostu szczepień w przeciągu trzech miesięcy ubiegłego roku. Ile pieniędzy otrzymała każda z gmin?
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Konkurs ''Rosnąca odporność” premiował gminy, które osiągnęły najwyższy wzrost poziomu zaszczepienia. Nie należy jednak mylić tego ze wskaźnikiem ''wyszczepienia” danej gminy, w konkursie brano pod
uwagę jedynie przyrost szczepień jaki odnotowano w okresie od sierpnia do października 2021 roku. W powiecie górowskim skorzystały na tym gmina Niechlów, która otrzymała milion złotych oraz gmina Wąsosz - 500 tys. zł. - Bardzo cieszymy się z dodatkowych środków do budżetu. To duży zastrzyk pieniędzy, który na pewno zostanie zagospodarowany na potrzeby mieszkańców. Póki co nie mamy jeszcze ostatecznego pomysłu jak je spożytkujemy, wiadomo, że zostaną przeznaczone na inwestycje, które w tym roku planujemy na poziomie 30% - komentuje Paweł Niedźwiedź, burmistrz Wąsosza.

Zgodnie z założeniami, przekazane środki gmina może przeznaczyć ''na cele związane z walką z pandemią oraz jej skutkami”. Termin ten jest jednak na tyle szeroki, że - co do zasady - z pieniędzy tych można sfinansować praktycznie wszystkie zadania samorządu.
 
Komentarze (70)
1. Dodane przez _ares__, w dniu - 02-01-2022 13:15
Gmina cieszy się że dostała zastrzyk pieniędzy za to, że Obywatele gminy przyjęli eksperymentalny zastrzyk. Naprawdę gratuluję głupoty. Mało Wam śmierci z powodu tego eksperymentu? Nie daje wam do myślenia wiele nagłych zgonów? Codziennie widzę w wiadomościach informacji o zgonach często młodych ludzi a przyczyną jest ponoć "zmarł nagle". Obudźcie się ludzie!!!
2. Dodane przez brawo, w dniu - 02-01-2022 13:15
króliki doświadczalne
3. Dodane przez Preparat rządu świtowego, w dniu - 02-01-2022 13:35
Straszne. Ale tym którzy rządzą naprawdę światem mocna zależy by jak najwięcej ludzi przyjęło ten preparat. Pompują tyle kasy w szpitale C19 w gigantyczne wynagrodzenia medyków i jeszcze nagrody dla władz. Masakra
4. Dodane przez zolo, w dniu - 02-01-2022 14:12
Sponsoring?
5. Dodane przez Darek, w dniu - 02-01-2022 14:13
A ja zgadzam się z L. Milerem,  
nie zaszczepiłeś się a zachorujesz na covid to płacisz za pobyt w szpitalu.
6. Dodane przez do 1, 2, 3, w dniu - 02-01-2022 14:45
Nie było szczepionek - kiedy one będą? Są szczepionki - eksperyment medyczny. Wieczne mądrości wszystko wiedzących. Podejrzewam, że 1, 2, 3 nie ma nic wspólnego z medycyną a już na pewno nie z wirusologią, a udziela się jako znawca. Gdyby nie takie trole jak wy zapewne w Polsce nie umierałoby tyle ludzi. AMEN
7. Dodane przez antyPOPiS, w dniu - 02-01-2022 15:05
Nr 1, 2, 3, 4: Bezkrytycznie zaślepionych lemingów w pow/ gminach - dostatek/
reklama
8. Dodane przez asia, w dniu - 02-01-2022 15:14
do. kom 5 walnij się w łeb, na co całe życie placę składki aby mnie leczyli, jak coś to niech oddadzą mi składki to sama będę się leczyć
9. Dodane przez ZEN, w dniu - 02-01-2022 15:16
do kom.1.2.3. preparat to wy macie zamiast mózgów, umierają osoby nie zaszczepione w 80 proc.
10. Dodane przez cieszy, w dniu - 02-01-2022 15:19
Jedyne co mnie cieszy w tym newsie to komentarze 1-4. Ludzie widzą ten przekręt o którym ostrzegało wielu na samym rozpoczęciu plandemii. Dużo osób udało się oszukać, ale w końcu ludzie w większości zrozumieli i nie do końca wiadomo czy ostatecznie uda im się zniewolić ludzi. Certyfikaty nie działają tak jak chcieli bo za mało ludzi w to weszło i ich branże mocno na tym tracą (oczywiście wszystkie branże są w plecy ale też dużo należących do nich też przeżywa kryzys i dopłaty rządowe nie zawsze im wystarczają). Gdyby większość szła w certyfikaty to ciągli by korzyści z ich sprzedaży (szczepienia) oraz tego co posiadają (linie lotnicze $$ z podatków z turystyki itp) natomiast nie przewidzieli że ludzie tak się sprzeciwią tym certyfikatom i wolą odpuścić wakacje zagraniczne (nadal są ryzykanci, którzy wezmą szprycę tylko z tego powodu) oraz koncerty kosztem przyjęcia nieznanego dotąd w skutkach na przyszłość preparatów. Im mniej ludzi będzie mieć ten certyfikat tym szybciej oni skapitulują i się poddadzą. Takie jest moje zdanie i nie każdy się z nim musi zgadzać. Pozdrawiam ludzi podobnie myślących
11. Dodane przez do zwolenników, w dniu - 02-01-2022 15:27
Wszystkim co popierają tę szopkę życzę w nowym 2022 roku aby im smakował tynk ze ściany jak zabraknie piniążków na kredyty oraz jedzenie. Wtedy może do was dojdzie że to Wy jesteście winni tej sytuacji a nie te osoby, które negowały i już od samego początku ostrzegały przed konsekwencjami brnięcia w lockdowny i kreowania fałszywej pandemii.
12. Dodane przez do kom 9, w dniu - 02-01-2022 15:27
a skąd to wiesz bo w TV powiedzieli ? Ja niezaszczepiony i nie chorowałem a funkcjonuje normalnie jedynie tylko namordnik noszę bo tego wymagają. WHO zmieniła przed koronawirusem kryteria uznawania pandemii ( chodzi o ilość zachorowań ) by można było łatwiej podciągnąć to co się dzieje pod pandemię. Ciekawe dlaczego ???
13. Dodane przez Do KOMENTARZA 8, w dniu - 02-01-2022 15:36
ZEN 80% według fałszowanych statystyk w TVP lub TVN a naprawdę 50-50
14. Dodane przez do 9, w dniu - 02-01-2022 15:39
Zenek oglądaj dalej media ściekowe i ich zmanipulowane statystyki. Przeczytaj Orwella a zrozumiesz jak się manipuluje danymi aby zarządzać owieczkami. Pointeresuj co dzieje się w innych krajach (najlepiej prześledź te o największym stopniu poddania się eksperymentowi). Ale z tego co widzę to jesteś osobą po 60 co prócz tvp polstau i tvn nie ma dostępu do weryfikacji danych i newsów. Takich ludzi jak Ty niestety nikt nie przekona, chyba że bieda która zajrzy Ci niedługo w oczy, może wtedy zrozumiesz ale już niestety będzie za późno. Nie pozdrawiam
15. Dodane przez Daniel, w dniu - 02-01-2022 16:02
Przykre. Za chwilę będą to najbardziej wyludnione gminy w kraju :( 
Ale cóż- muzyka gra, ale lemingi bez myślenia idą żabiej głosem.
16. Dodane przez Ada, w dniu - 02-01-2022 16:31
A ten internet to zniewala niektórych bardziej niż te szczepionki.
17. Dodane przez Antek, w dniu - 02-01-2022 17:13
Do 8.A skąd w Tobie tyle agresji? 
Nie potrafisz dyskutować to może nie włączaj się w dyskusję. Okaż chociaż troszkę kultury ,jeżeli chcesz żeby szanowano Ciebie to szanuj innych.
18. Dodane przez bn, w dniu - 02-01-2022 17:55
oni się o nas tak martwią że są w stanie nas puścić z torbami zagłodzić byle byśmy byli zdrowi tzn wyszczepieni
19. Dodane przez zibi, w dniu - 02-01-2022 18:30
@12 
To się ciesz że nie chorowałeś. Moich 2 dobrych kumpli odeszło na tamten świat po 2 dawce tego ścieku. Obydwoje na zakrzepicę płuc. Pozdrawiam.
20. Dodane przez Do8, w dniu - 02-01-2022 19:25
Tu chodzi o leczenie na Covid,jak zachorujesz to płać za leczenie bo na własne życzenie możesz ciężko zachorować.Szczepienia są po to by tego uniknąć i przechorowac w domu.Nie piszcie bzdur,że po zaszczepieniu się umiera.Gdyby tak było to ponad połowa Polaków już by nie żyła.Po sylwestrze marzeń i szczęścia zrobi się armagedon.TV tego nawet nie poda ,bo nigdy nie podają prawdziwych danych zachorowań i zgonów.
21. Dodane przez ściek, w dniu - 02-01-2022 19:46
Zdecydowana większość komentujących ukończyła zasadniczą szkołę zawodową, jest biegła w zakresie palcówki na telefonie i wyraża tu opinie na tematy medyczne. Powiela informacje uzyskane metodą głuchego telefonu nie pokrywające się z prawdą. do 19. naprawdę miałeś tylko 2 kumpli i odeszli po szczepieniu? Co prawda żal ich, ale głównie dlatego,że mieli kolegę z (....). Zamiast komentować medyczne tematy zgłębcie przekaz piosenek Martyniuka bo to jest Wasz poziom.
22. Dodane przez zwrotskładekzdrowotnych, w dniu - 02-01-2022 20:05
A co jeśli to osoby zaszczepione będą wymagały wieloletniego leczenia na różne choroby? Czy te choroby mogą powstać wskutek przyjęcia stworzonego w rok, dwa preparatu szczepionkowego, którego skuteczność dziwnie spada? OSTATNIO PISANO O CHOROBACH AUTOIMMUNOLOGICZNYCH, ALE W ARTYKULE NIE DOPISANO CZY BĘDĄ SIE POJAWIAŁy U OSÓB ZASZCZEPIONYCH CZY NIEZASZCZEPIONYCH!!! JEŚLI CZEGOŚ NIE DOPISANO TO WYSTARCZY SIĘ DOMYŚLIĆ! KTO BĘDZIE PONOSIŁ KOSZTY ICH LECZENIA? DLACZEGO OBECNIE TAK WIELE LUDZI UMIERA NAGLE? CZY BYŁY TO OSOBY ZASZCZEPIONE? DLACZEGO TAKIE IINFORMACJE NIE SĄ PODAWANE??? ODMAWIAM LECZENIA, ŻĄDAM ZWROTU SKŁADEK ZDROWOTNYCH I NIE WYRAŻAM ZGODY NA ICH DALSZE POBIERANIE!!! 
 
KONSTYTUCYJNA GWARANCJA WOLNOŚCI WYROK SĄDU NAJWYŻSZEGO 
W demokratycznym państwie prawnym wolność jest chroniona w sposób szczególny, w tym także wolność życia prywatnego oraz autonomia dokonywania wyborów. Wolność jest także jedną z fundamentalnych zasad współczesnej doktryny praw człowieka (&). Jednym z przejawów autonomii jednostki i swobody dokonywanych przez nią wyborów jest prawo do decydowania o samym sobie, w tym do wyboru metody leczenia. 
23. Dodane przez do kom. 19, w dniu - 02-01-2022 20:08
Współczuję.... niestety takich przypadków jest sporo więcej..
24. Dodane przez do 20, w dniu - 02-01-2022 20:35
Tak Ci powiedzieli w TV i to jedyna ściema której nie da się obalić bo nie ma jak udowodnić tego czy przechorujesz grypę lżej czy ciężej. Za to cała reszta już jest dawno zdementowana począwszy od ostatniej prostej skończywszy na tym że mikstura panoramixa chroni przed zakażeniem lub zakażeniem innych (jak początkowo zapewniali). Spójrz na Wyspy, Holandię, Portugalię, Włochy i inne kraje gdzie jest najwięcej dziabniętych i jednocześnie biją rekordy zakażeń - to są fakty których nie da się podważyć a nie zabobony o przechorowaniu lżejszym po magicznym specyfiku za którym musisz poręczyć że bierzesz na siebie skutki jakie wynikną w przyszłości. Życzę Ci dwudziestej dawki co 3 misiące każdej (żaden organizm pewnie tego nie wytrzyma). I niezły z ciebie socjal skoro naród sponsoruje Ci szprycę a Ty wymagasz jeszcze dodatkowych ulg w szpitalu. To Ty powinieneś płacić za eliksir i to Ty powinieneś płacić za pobyt w szpitalu jak organizm przestanie samoistnie produkować przeciwciała na wirusa, bo przyjmując eliksir Twoja naturalna odporność spada bo wyręcza ją szpryca (już tak zaczynają się tłumaczyć mędrcy, powoli wychodzi że wszyscy co się dźgali na potęgę będą chorowali co chwilę i nawet mała infekcja może być dla nich zabójcza). Wytłumaczenie ich będzie bardzo proste a mianowicie powiedzą Ci że to skutki po long covidzie (a prawda będzie inna, ta o której ostrzegają znani medycy nobliści chemicy i inni nie przekupni utytułowani specjaliści - nie Ci z TV na kontrakcie)
25. Dodane przez zibi, w dniu - 02-01-2022 20:35
@20 
Wejdź sobie na Państwowy Instytut Zdrowia Publicznego. Do pobrania 60-stronicowy dokument PDF o ubocznych skutkach szczepienia na Covid u nas w kraju, Dane z SOR gdzie najcześciej trafiaja ofiary szczepionki. I nie mów że ludzie nie umierają po tym gównie.
26. Dodane przez do kom. 20, w dniu - 02-01-2022 20:55
Jedno mądre zdanie z Twojego komentarza.,,TV tego nawet nie poda ,bo nigdy nie podają prawdziwych danych zachorowań i zgonów.".
27. Dodane przez Dżon Rambo 18+, w dniu - 02-01-2022 21:47
Tak na logikę, bo ludzie to albo mają słaba pamięć albo nie umieją powiązać pewnych faktów. Od samego początku: wybucha covid, sytuacja nieznana, nikt nie jest zaszczepiony, ludzie nie noszą masek i mamy określoną liczbę zmarłych. Sytuacja się rozkręca, jest poważna, karetki nie nadążają do zawałów, zatorów i wylewów. Cóż wszystkiemu winny covid to wpiszmy go i tym co mieli pecha, albo im w pierwszej kolejności , zawsze parę groszy wpadnie.... TV pokazuje statystyki, trupy ścielą się gęsto, przejść nie idzie szczególnie we Włoszech i USA, jak po jakiejś powodzi... Ok, no to działamy, lockdowny i maseczki i zabawa liczbami. Choroby współistniejące, choroby współistniejące, choroby współistniejące. Ale ale, statystyka musi iść w gore. Kurcze kiepsko idzie. Wiem. Zabronimy chorować na inne choroby! Albo nie, umiemy lepiej ! Zabrońmy wizyt u lekarza! Hah czyżby szach na tej ziemskiej szachownicy? Uff udało się przetrwać plebsowi do lipca, mamy wakacje 2020 i covid też ma urlop. No, ale po wakacjach to do pracy, covid też zapewne wróci. No ok, no to jedyne wyjście to Szpryca. Szukali długo i nic, ciągle nic, aż tu nagle jedna szukajka mówi : Mam! No to za nią 4 kolejne koncerny - my też mamy! No a co, nie będzie tylko jeden zarabiał, co to monopol? WHO krzyczy - mają to! nie wiedzą jak działa i czy w ogóle, ale dajemy, nic lepszego i tak nie ma. No to akcja "szczepmy się" faza 1. Kampania jak za wyborów Dudy i Trzaskowskiego. Jest udało się, mamy pierwszych zaszczepionych. Statystyki nie spadają, szczepić się ludzie szczepić. Trup nadal ścięli się gęsto. Utrzymać blokadę dostępu do lekarzy, trup musi brać w tym spektaklu czynny udział. Szczepią się , szczepią ! Jest! Ale.....ale że co? Że ktoś umarł od szczepionki? I że do prokuratury? Za szczepionkę? Eeee niepolityczne, pod dywan proszę mi z tym,ale mi to już, na jednej nodze! Kurcze zróbmy że zaszczepiony to dopiero jak przeżyje te 2 tygodnie po szczepionce. Inaczej kategorycznie nieszczepiony, "on nie od nas." Kurcze znowu jakieś przypadki że komuś krew zastygła. Cóż więcej trupów, więcej trupów! Testowac, testować, ale i dopisywać dopisywać, ciągle dobrze mamoną sypią . Statystyka ma być na plus. No i klops. Bunt maszyn. Mamy się zaszczepić 2 dawką? A po co? Przecież mam już przeciwciała. Ja mam od szczepionki krzyczy Alek, a ja mam bo przechorowalem bezobjawowo, dziwi się Zenio, byłem test zrobiłem i wyszło. 
Aaa, bo będziesz Certyfikejted i wylecisz na wakejszyn do Unejted w samolotejted. Aaa no to chyba że tak. To proszę bardzo. Dawać mi tą igłę, ja chcę do Chorwacji rzecze Alek. No, a ja też mogę mieć certyfikat - zapytuje Zenio? Przecież mam wyniki, że mam przeciwciał dużo, mój organizm sam się obronił i już zakodował jak z tym walczyć. He he he , goń się Pan - odpowiada WHO. Certyfikat bez szprycuni? Zapomnij pajacyku. Maskę włóż i do chałupy, żebym się zaraz nie rozmyślił i ci kwarantanny nie zrobił. Ok. Zenio twardziel wakacje odpuści na te 2 lata i szczepić się nie będzie. Ale w między czasie takich Alków zrobiło się pół Polski. A i Zenki nie odpuściły i mamy remis 50/50 - jak u Huberta. No to może by tak napędzić sprzedaż i 3 przypominającą do tańca zaprosić. Albo nie, wiem! Dzieci, dzieci teraz dzieci! Ufff udało się, jakoś się kręci. Ale, hmmm ale o czymś zapomnieliśmy?! Takkkk. Statystyka! Tylko, tylko że jak? Przecież pół narodu wyszczepione to powinna siłą rzeczy być coraz lepsza, oni tego nie kupią!? Hmmm no to ogłośmy, że zaszczepieni też chorują, ale prawie nie umierają. No bo jak inaczej? wyjdzie jeszcze że szczypawka nie działa. Powiemy, że działa krotko i to łykną, ale jak się skapną, że nie działa, to nas oleją, to powiedzmy,że działa, lepiej że działa, ale jakby nie działała to wina wirusa albo Tuska. Co mniej kumaty to zakuma. No to teraz historyjki koniec, ale mam jedno zasadnicze pytanie. Jeśli pół Polski jest wyszczepione, a na samym początku nikt nie był, to dlaczego statystyka rośnie? Przecież z tej niezaszczepionej połowy duża część ludzi przeszła wirusa bezobjawowo i mają na to papier, kolejna część przeszła objawowo i też mają na to papier, a Ci którym się udało nie zarazić (są tacy?) stanowią niewielką grupę spośród całości przyjmujac jako stan wyjściowy "początek" tej "pandemii". Ludzie jakie są wnioski? Jakie wnioski? Bo ja nie znam takiej osoby która zachorowała dwa razy. Albo szczepionka nie działa albo statystyki nie działają, a raczej "działają". Coś tu brzydko pachnie, nacisk na wyszczepienie potężny, nagrody pieniężne, certyfikaty wolności i nic? Ciągle rośnie? A co ja mam zrobic? Mam wynik, że przeszedłem, że mój organizm obronił się sam ? I nawet nie wiem kiedy to coś miałem, bo mi nic nie było, akurat jestem z tej grupy. Mam się szczepić? Ale po co ? Przecież mówią że szczepieni i tak przenoszą chorobę, że chorują tylko łagodniej i że też umierają. Ale mi nic nie było to po co? Ano chyba, żeby zaryzykować, że być może na takiego cwaniaczka jak Ja zadziała NOP i będzie jeden idiota z głowy albo żebym mógł nabić kabzde koncernom albo żebym kupił sobie szczypawką wolność?Dobrze że inflacja poszła tak do góry i wszystko drożeje, bo przynajmniej już skończyli z tą nagonką, no może oprócz lewicy która dostała czerwonej kotwicy na te szczepienia. Tak myślę że trzeba jakoś przeżyć ten marketing jeszcze z parę lat, to może się uda i na 278 dawce przypominającej i 32 aktualizacji Certyfikatu Covid się to zatrzyma, bo społeczeństwo powie Szach Mat.
28. Dodane przez Prawda, w dniu - 02-01-2022 22:24
Jak jest pandemia to ludzie niech siedzą na (...) a nie jeżdżą po innych krajach i przywoza różne świństwo.
29. Dodane przez Deja vu, w dniu - 02-01-2022 22:26
Pieniądze cieszą ale i ogłupiają. To teraz pytanie do włodarzy tych gmin. Czy ktoś z Państwa pofatygował się żeby sprawdzić, czy faktycznie dzięki szczepieniom wzrosła odporność ludzi? Czy gdyby okazało się, że jednak jest na odwrót, to byłby to powód do dumy, czy też należałoby z honorem odesłać te pieniądze jako nieucziwe i podstępnie propagandowe?
30. Dodane przez do kom.9, w dniu - 02-01-2022 22:46
za osoby zaszczepione obecnie uważa się osoby u których minie dwa tygodnie po przyjęciu drugiej szczepionki, wiec jak ktoś umrze po pierwszej lub drugiej szczepionce do drugiego tygodnia, to taka osobę kwalifikuje się jako niezaszczepioną i takie osoby umierają. Szereg lekarzy z Hiszpanii, czy z Niemiec ostrzega, że w tych szczepionkach jest wodorotlenek grafenu, który powoduje powikłania w układzie krwionośnym - udary, zakrzepice czy zapalenie miesnia sercowego.
31. Dodane przez Ada, w dniu - 02-01-2022 22:51
Prawie wszyscy komentujący profesorowie medycyny. Jak to zwykle ,naród znający się na wszystkim i leczący się specyfikami zakupionymi w internecie i nikt się nie zastanawia czy to bezpieczne i przebadane.
32. Dodane przez do kom.22, w dniu - 02-01-2022 22:53
globaliści, właściciele wszelkich koncernów planują wprowadzenie IV rewolucji przemysłowej, planują wielki reset, przemysł, transport wszelkie gałęzie gospodarki, takze usługi zostaną w wielkim stopniu zaautomatyzowane, zinformatyzowane i ludzi tylu nie będzie do pracy potrzeba dlatego pandemia i szczepienia.
33. Dodane przez Pozwolenie na preparat jest do końca stycznia, w dniu - 02-01-2022 23:03
Dlatego tak zależy korporacjom medycznym na terminie, zbyt wiele śmierci i powikłań jest po nich. Ludzie wyłączcie TV, poczytacie informacji z innych krajów, gdy nie znacie innych języków użyjcie tłumacza.
34. Dodane przez do 27, w dniu - 03-01-2022 02:25
aleś się naprodukował...... a co zdanie to głębia wiedzy. nadajesz się do obecnego obozu obyś nie musiał być na pogrzebach swoich bliskich (zaszczepionych?)
35. Dodane przez oTo, w dniu - 03-01-2022 08:17
Do komentarza 32. 
No skoro tak to dlaczego nie szczepią w krajach Afryki? Tylko oni mają przeżyć ? A my się już nie nadajemy do pracy? Zostaną na Urantii tylko czarni niewolnicy?
36. Dodane przez do kom. 27, w dniu - 03-01-2022 08:23
Masz kolego wiedzę, tak to właśnie wygląda :) Mój przyjaciel powiedział, że cała sytuacja jest testem na iloraz inteligencji :) Ty go zdałeś celująco. Pozdrawiam i dużo zdrowia życzę.
37. Dodane przez do 27, w dniu - 03-01-2022 09:06
Społeczeństwo nigdy nie powie stop. 30% społeczeństwa do idioci intelektualni, w Europie to nawet 50%.
38. Dodane przez ccc, w dniu - 03-01-2022 09:08
Kpina .
39. Dodane przez Obserwator, w dniu - 03-01-2022 09:11
Szczepionka to jak na razie jedyny lek na tego wirusa.Piszecie,że ludzie teraz umierają nagle,a czy przed covidem nie było zgonów?Komentowanie ,że w Holandii,Niemczech czy Francji jest duża liczba osób zarażonych to prawda,tylko proszę sprawdzić zgony w tych krajach.Polska jest ostatnio w czołówce ludzi umierających przez Covid Dla osób, które nie chcą skorzystać z jedynego leku jakim jest obecnie szczepienie ,życzę zdrowia.Nie macie pojęcia co potrafi ten wirus zrobić z człowieka,jest się bezradnym i mimo młodego wieku jest wrakiem.Przeszlan te chorobę zanim były szczepienia ,jestem prawie rok od zakażenia a dalej odczuwam skutki wirusa.Nie szczepić się to później nie błagajcie o tlen.
40. Dodane przez Xxxx, w dniu - 03-01-2022 09:21
A gmina jemielno się nie szczepi i wszyscy zdrowi.Jak na razie....
41. Dodane przez ja, w dniu - 03-01-2022 09:50
Znawcy szczepionek , czy tak skrupulatnie sprawdzacie wszystkie produkty spożywcze które kupujecie? Wg mnie tylko się ośmieszacie swoją niewiedzą.
42. Dodane przez ja, w dniu - 03-01-2022 10:28
Do kom,25 jak mniemam czytałeś ze zrozumieniem, od zaczerwienienia na ramieniu ,a takich przypadków ubocznych jest najwięcej nikt nie umarł.
43. Dodane przez Do 25, w dniu - 03-01-2022 10:51
Gówno to jest jak siedzisz na klozecie.Ja jestem po szczepieniach i o dziwo żyje!!!Cała moja rodzina żyje a przecież przyjęła truciznę.Moze czas zacząć słuchać wirusologów,bo ostatnimi czasy to każdy tylko się wypowiada jakby skończył medycynę a w rzeczywistości to osoby z wykształceniem zawodowym .Więc przestańcie udawać ,że znacie się na medycynie.
44. Dodane przez Dżon Rambo 18+, w dniu - 03-01-2022 11:15
W dzisiejszym świecie jak się temat "przeje" albo stanie się nieopłacalny to idzie w odstswkę. Media muszą z czegoś żyć. Straszenie społeczeństwa i manipulowanie danymi to ich główne źródło utrzymania. To są mistrzowie w tym aspekcie. Uchodźcy - swoją drogą dziwne że się nie pozarazali i nie poumierali wszyscy na tego covida - już się przejęli. Covid reanimują kolejnymi wersjami wirusa i jakoś ciągną ten temat, a obecnie na tapecie będzie : inflacja 20% i drożyzna, strajk rolników związany z ceną nawozu i nieopłacalność produkcji, kredyty 25% droższe, ceny gazu z kosmosu, za moment pierwsze statystyki kto stracił prawo jazdy oraz pierwsze reporterze z cyklu - miałam kredyt 300tys, a urosło do ponad 500 i komornicy maja robotę. Tak więc ja prognozuje że pierwszy kwartał to będzie w głównej mierze oblicze dramatów ludzkich ale nie związanych ze zdrowiem tylko finansami. Czyli weszliśmy w 2 etap ten gry.
45. Dodane przez szok, w dniu - 03-01-2022 11:43
w Niechlowie to się dziwnie dzieje.... czemu do DUW pojechała Skarbnik a nie komisarz lub Sekretarz Urzędu/? Kto tak naprawdę rządzi w Urzędzie? komisarz czy skarbnik?
46. Dodane przez Do44, w dniu - 03-01-2022 12:10
Kto by nie rządził,to zawsze będzie źle.Sobie podwyżki pensji ,więc im inflacja niegroźna .Tak to nawet przedszkolak potrafi rządzić.
47. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 03-01-2022 12:29
Czy prawdą jest że zaszczepionych w Gminie Niechlów jest 31,7% mieszkańców .jak podajehttps://wroclaw.tvp.pl/55028548/najwiecej-zas(...)e-wroclawiuWrocław???To jest ten rewelacyjny wynik
48. Dodane przez Anna, w dniu - 03-01-2022 12:48
Same wypociny tych płaskoziemców - antyszczepionkowców. Dać im flaszkę za darmo, to polecą się zaszczepić i nie będą zajmować innym miejsc w szpitalach.
49. Dodane przez Kulka, w dniu - 03-01-2022 13:23
48 masz rację,właśnie tacy zajmują miejsce w szpitalach a później wielką rozpacz i gadanie,że byłem(am)głupi,że się nie zaszczepiłem.Po tym jak uda się wyjść żywym ,to namawianie,żeby się szczepić.Moja rodzina cała się zaszczepiła,jedna osoba zachorowała.Poza utrata węchu i smaku przeszła to łagodnie.Dla przykładu,koleżanka zaszczepiona ze względu na zawód który wykonuje,reszta rodziny niestety była przeciwna.Zachorowali wszyscy,ona jako jedyna przechorowala w domu,niestety jej mąż 52 lata zmarł,dzieci w wieku 23 i 26 lat,od połowy grudnia leżą w szpitalu,nadal walczą bo mają tak zaatakowane płuca przez to dziadostwo.
reklama
50. Dodane przez Obs., w dniu - 03-01-2022 13:29
Czytając te komentarze można dojść do jednego wniosku że niektórych ludzi, nie wiem czy można ich tak nazwać, bo niektóre zwierzęta są bardziej rozumne a mówi się że człowiek to jest istota myślącą i ma rozum ale niestety niektórych nie można o to posądzić, tak się boją tych szczepień że od tego strachu mózgi im wyparowały i wypisują takie brednie że trudno to z czym kolwiek porównać, ich poprostu trzeba by było obowiązkowo zaszczepić przeciw wściekliznie, aby się opanowali i jeżeli niechcą sami się nie szczepić to chociaż niech nie rozsiewają tych ograniczonych jak ich mózgi teorii.
51. Dodane przez ania, w dniu - 03-01-2022 13:57
To nie gminy powinny dostać pieniądze, tylko ludzie, którzy się zaszczepili
52. Dodane przez antyPOPiS, w dniu - 03-01-2022 16:42
Dla kowidian i lemingów "autorytetami'' są min. O. Jędrzejczak, A. Małysz, C. Pazura, M. Musiał, J. Święty - Ersetic itd. oraz skorumpowani, załgani członkowie tzw. Rady Medycznej. Dodatkowo,, szczególnie w wiejsko- miałomiasteczkowym środowisku - wielu dało się zwieść akqizytorom teho bafziewia.min. watykańskim'';przewodnikom;''; czy śmiesznym organizacykom, jak: Kagiewu czy Ojsipi.
53. Dodane przez do kom. 32, w dniu - 03-01-2022 16:42
Oni go nie tylko planują, ale już wdrażają. Coraz odważniej, ale nadal przez zasłonę dymną. I tak zresztą pozostanie już zawsze, bo tego kalibru gracze mówią to, co chcemy usłyszeć, a robię swoje.
54. Dodane przez Eda, w dniu - 03-01-2022 23:14
W Jemielnie mało zaszczepionych wstyd!!!!
55. Dodane przez Do 43, w dniu - 04-01-2022 09:51
Widzisz Ty słuchasz ekspertów telewizyjnych, gdzie nie masz nawet wyboru wyrobienia sobie opinii na podstawie dyskusji. Inteligentny człowiek zastanowiłby się dlaczego nie ma czegoś takiego jak dyskusja publiczna. Bo uwierz, że jest cała masa profesorów, specjalistów od wirusów, chorób zakaźnych którzy mają odmienne zdanie , jednak ich się strasznie szufladkuje. Te gwiazdy telewizyjne, eksperci rządowi mają dziś monopol na wiedzę. Nie dopuszczają do dyskusji ludzi mających odmienne zdanie bo nie są w stanie udowodnić swojej narracji , nie są w stanie obalić ich argumenty. Dlatego sposobem starym jak świat się ich wyśmiewa, pomija, ignoruje itp. A zapewniam Cię, że dużo ludzi co dla idei a nie mamony zajmują się badaniami wirusów, mają potężne osiągnięcia w tym temacie, chociażby odkrywca AIDS, naukowcy od wirusów typu ebola, zikka i wielu innych , w tym zacni nobliści twierdza co innego. Tak co innego twierdzą na temat obecnych szczepień. Sprawdź sobie co mówili na początku pandemii, a potem zobacz co mówili Ci Twoi eksperci i co się sprawdziło. Pamiętam jak nasi eksperci mówili jak Rosjanie i Chińczycy pierwsi wynaleźli szczepionki, że to niebezpieczne, że szczepionki wymagają długoletnich badań, minimum 5-7 lat itd. Ale mija parę tygodni i Amerykanie ogłaszają że też mają szczepionkę i zmiana narracji o 180 stopni, jaka to cudowna sprawa. Zdajesz sobie sprawę ,że te szczepionki są dopuszczone warunkowo? Wiesz dlaczego zabija się wszelkie inicjatywy na znalezienie leku, badania np nad amantadyna i innymi? Bo gdy okaże się że jest skuteczny lek to nie będzie już pozwolenia. Wiesz jakie pieniądze za tym stoją? Wiesz ile nasze media dostały kasy na propagowanie szczepień? Wiesz że w kartach produktów jest praktycznie w większości pozycji adnotacja, nieznane, nie powinno, nie badano? Zgadnij dlaczego producenci tak bardzo naciskali na zwolnienie z odpowiedzialności? Wiesz kto odpowiada za te preparaty? Wiesz jaki będą miały wpływ na Twój organizm za 5 lat. Jeśli masz choć troszkę rozumu w głowie to powinieneś wiedzieć że np samochody , które są dużo mniej skomplikowane niż nasze organizmy mimo lat badań, testów na torach , w różnych warunkach i tak potem okazuje się że coś nie działa, że coś szwankuje, że są akcje przywolawcze. Tak jest ze wszystkim. Kolejna sprawa to skuteczność. Szkoda ,że nie widzisz jak jesteś okłamywany, wpierw mówiono, że nie będziesz się zarażał, a jednak możesz, potem już mowiono że nie będziesz chorować, a jednak chorują, potem ,że unikniesz hospitalizacji, a jednak zaszczepieni są w szpitalach, potem że chroni Cię przed zgonem, a jednak już prawie 35 procent zgonów stanowią zaszczepieni. Do tego wystarczy rozejrzeć się po wysoko wyszczepionych krajach i i okazuje się, że tam właśnie są rekordy. I jeśli ktoś nie ma cienia wątpliwości i jego jedynym rozumowaniem jest to co mówią w Tv , wydaje mu się że co innego jest niemożliwe. Z niedawnej historii, w Niemczech też z początku mówiono , że opaska z gwiazdą to po to jest aby wiedzieć kto jest kto. Taka segregacja. Potem gdy Ci biedni ludzie jechali na wschód mówiono im że do pracy, w łaźni mówiono im, że mają się odświeżyć przed kwaterunkiem. I oni też w to wierzyli. Tak działa propaganda. Człowiek ma rozum po to aby obserwować i wyciągać wnioski, a nie łykać papkę z mediów. No ale jak się godzinami siedzi przed TV i ogląda te przygłupie programy bez żadnej wartości to czego oczekiwać. Nikt nikomu niczego nie broni, tylko trzeba robić to świadomie a nie na zakłamaniu. Jakoś w TV nie powiedzą Ci nic co jest negatywnego, nawet protesty z zachodnich miast nie pokazują. Boją się że zaczniecie myśleć, szukać. A wiedza jest. Ludzie są leniwi i nie chce im się niczego sprawdzać, wola wszystko na tacy bez wysiłku intelektualnego. Da . Możesz sobie na stronach WHAO poszukać ile jest nopów po tych szczepionkach , kilkukrotnie więcej niż po wszystkich innych razem wziętych stosowanych do tej pory. Możesz sobie poczytać jakie problemy mają ludzie w Szwecji po eksperymentalnej szczepionce na świńska grypę, możesz sobie w polskim zakładzie higieny sprawdzić nopy, możesz sobie na zachodnich stronach sprawdzić stopień wyszczepienie poszczególnych państw, zachorowania i zgony. Ręczę że bardzo się zdziwisz jak to się różni od tego co słyszysz w radiu w tv. Poszukaj wypowiedzi prof Kuny z Łodzi, Luca Montiger, van Bosch i wielu wielu innych.
56. Dodane przez Do49, w dniu - 04-01-2022 10:23
Ale Ty to jesteś normalnie debeściara. Całą rodzinę koleżanki . Weź zgłoś to do telewizji, brakuje im takich przykładów. Każdy kto pracuje w dużym zakładzie to dobrze wie kto dziś choruje. Ja mam dość duża rodzinę i niestety ale dwa zgony starszych osób na tzw covid i jedna po 2 dawkach , druga po 3 dawkach. I czego to dowodzi? Proszę sobie sprawdzić samodzielnie dane na stronie MZ , gdzie już oficjalnie przyznają że zgony wśród zaszczepionych to ok 30% ogólnej liczby. Pani dalej żyje propaganda telewizyjna gdzie mówili ,że 99,99% zgonów to niezaszczepieni. Dziś skracają ważność certyfikatów do 9 miesięcy, we Francji mówią o 4 miesiącach. Większość obecnie zaszczepionych albo będzie brało kolejne boostery albo znajdą się za burtą. A ja Ci powiem, że jestem niezaszczepiony i przeszedłem bezobjawowo, gdyby nie test i kwarantanna to nawet nie wiedziałbym. Więc skoro Wy mieliście utratę węchu i smaku to może bez szczepienia nie byłoby Wam absolutnie nic. Aby postawić jakąkolwiek tezę to należałoby Was sklonować i jedna częśc zaszczepić a drugą nie i zarazić. Inaczej to są bajki z mchu i paproci.
57. Dodane przez Ble ble ble...., w dniu - 04-01-2022 14:40
Do roboty,do roboty,......, Nieroby.
58. Dodane przez Do 55 i 56, w dniu - 04-01-2022 14:46
Dziwnym trafem macie taką samą wiedzę jak moja bratowa,to tak jakbym ją słyszała.Niestety jej już nie usłyszę bo pokonał ją właśnie Covid.Zdrowy tryb życia i powtarzała ,że nikt nie zmusi jej do szczepienia takim preparatem,który jest niesprawdzony .Co w takim przypadku powiedzieć jej dzieciom,4 i 6 lat.Dlaczego już nie zobaczą swojej mamy?Póki nie stracicie kogoś bliskiego,który tryskał zdrowiem ,nigdy nie chorował i nagle przegrywa walkę z covidem,który ją wręcz udusił,nie zrozumiecie tego.Latwo wam pisać swoje mądrości bo nie znacie bólu jak odchodzi tak młoda osoba.
59. Dodane przez Do 56, w dniu - 04-01-2022 14:54
A po co robiłeś test,jak nawet nie wiedziałeś że jesteś chory????
60. Dodane przez luk, w dniu - 04-01-2022 15:10
Dlaczego w mediach nie podają szczegółowych danych o zgonach wśród zaszczepionych? Dobrze wiedzieć po której szczepionce najmniej ludzi umiera. Jeśli zmuszą mnie do szczepienia wybiorę tą najlepszą.
61. Dodane przez antyPOPiS, w dniu - 04-01-2022 17:10
Pewnego dnia, wielu ludzi,zda sobie sprawę, że wielu bliźnich wyśmiewanych przez nich i nazywanych folarzami czy antyszczepami - byli ich przyjaciółmi; przestzegający ich przez złem.
62. Dodane przez Max, w dniu - 04-01-2022 18:32
Do 59. A może nie słyszałeś ,że sa zakłady gdzie pracodawca sam kieruje pracowników, którzy mieli kontakt z zakażonym na testy aby minimalizować ryzyko zamknięcia zakładu. Lepiej wietrzyć głupie spiski. Po prostu miałem kontakt z osobą zakazona. Do 58 i czego to dowodzi? Wejdź sobie na stronę PZH to agencja rządowa, 60 stron Nopów, a jak się powszechnie uważa w Polsce bardzo ciężko to zgłosić i szacuje się że zgłaszanych jest maksymalnie 10% . Jest też ryzyko? Tych preparatów nie da się bronić, jak ktoś ma trochę oleju w głowie to wejdzie sobie na stronę producenta w zakładkę dla personelu medycznego dalej w kartę charakterystyki produktu i miłej lektury. Ciekawe dlaczego jak kupuje Pani cokolwiek w sklepie chce Pani gwarancji na produkt? Dlaczego producent tutaj zostaje zwolniony z odpowiedzialności? W normalnym systemie każdy powinien wystąpić o odszkodowanie, został oszukany. Szczepiąc się został zapewniony o ponad 90% skuteczności i o tym że pełen cykl szczepień to 2 szczepionki lub jedna w przypadku Johnsona. Większość z Was plujących tutaj jadem, za niedługi czas będzie po drugiej strony barykady, już skrócili paszporty do 270 dni a mówi się już o 120 i krócej. Zobaczymy ile będziecie w stanie przyjąć boosterów. Ja znam masę osób co już nie pójdą na 3 bo czują się zwyczajnie zrobieni w konia. Na pewno nie dam się zaszczepić tymi szczepionkami mRNA, są już dostępne normalne z wyhodowanym białkiem , stara sprawdzona technologia. Piszecie tutaj o zgonach , one są i będą, jak już oficjalnie podają ponad 30 % to osoby w pełni zaszczepione.
63. Dodane przez Franz, w dniu - 04-01-2022 18:50
Ja proponuję to zabezpieczyć na wypłatę odszkodowania za powikłania poszczepienne. Może coś na otarcie łez albo na pomnik poległym w pandemi.
64. Dodane przez zibi, w dniu - 04-01-2022 21:33
@21 
Weż sie chłopie ogarnij i wytłumacz rodzinom moich kumpli że to taki skutek uboczny szczepienia i zarobione pieniadze przekaż im bo na pewno lekko im nie bedzie. Oby Ciebie takie cos nie spotakło. A jak juz Cię spotka albo kogoś w rodzinie to weź sobie wytłumacz że to tylko mały procent i nic się nie stało. A co do poziomu to jesteś zero co widać z Twoich wypowiedzi. pozdrawiam.
65. Dodane przez Do64, w dniu - 04-01-2022 23:18
A co mnie obchodzą paszporty covidowe,dla mnie może ich wogole nie być.
66. Dodane przez asdf, w dniu - 05-01-2022 17:31
Ja mam paszport Polsatu i to mi wystarczy XD
67. Dodane przez 64, w dniu - 05-01-2022 20:52
Zibi,tobie to jakaś szczepionka w dzieciństwie już zaszkodziła.
68. Dodane przez zibi, w dniu - 06-01-2022 00:25
@67 
Być może zaszkodziła ale jeszcze myślę. A widać że wielu juz ma mózg zlasowany od tego ścieku co im wszczepili. powiem krótko firmy farmaceutyczne dbają o wasze zdrowie tak jak firmy zbrojeniowe o pokój. Pozdrawiam.
69. Dodane przez Do 40, w dniu - 27-01-2022 06:35
Gmina Jemielno żyje nadzieją że będzie dobrze, nawet po wybraniu na wójta obecnej Pani sprawujące tam władzę. Dziwni i niemyślący Ci ludzie którzy ją popierają.
70. Dodane przez Sami znawcy, w dniu - 27-01-2022 06:45
Śmiech na sali z tych antyszczepionkowców, a tak poza tym szanujmy się ludziska szanujmy!!!
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Lokal 530m2 z parkin... Leszno 9600
Lokal 530m2 z parkin... Leszno 9600
Urocza, atrakcyjna i... Krzywiń 69000
Urocza, atrakcyjna i... Krzywiń 69000
Na sprzedaż działka ... Kłoda 270000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj