Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
StartLeszno Jóźwiak: jesteśmy obywatelami miast Ukrainy
Uczcili pamięć o Żołnierzach Wyklętych
Jóźwiak: jesteśmy obywatelami miast Ukrainy
01.03.2022. Radio Elka, Filip Wybieralski
(fot. Filip Wybieralski)
Złożeniem kwiatów pod pomnikiem poświęconym żołnierzom niepodległościowego podziemia przy ul. Poniatowskiego uczczono tegoroczne obchody Narodowego Dnia Pamięci Żołnierzy Wyklętych. W tym roku ze względu na obostrzenia sanitarne uroczystość była bardzo krótka i symboliczna.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Dzień 1 marca jako święto upamiętniające żołnierzy niepodległościowego podziemia został uchwalony przez Sejm w 2011 roku. Datę tę wybrano na pamiątkę zamordowania przez komunistów siedmiu członków IV Zarządu Głównego Zrzeszenia Wolność i Niezawisłość w 1951 roku. Obecny na uroczystości prezydent Piotr
Jóźwiak zapewnił, że Leszno pamięta o Żołnierzach Wyklętych. Przypomniał, że to właśnie tutaj w 2014 roku odsłonięto pierwszy w Wielkopolsce honorujący ich monument, wspomniał również o tym, że pamięć o nich nabiera obecnie jeszcze większego znaczenia. - Dwa tysiące lat temu największa dumą było powiedzieć ''civis romanus sum - jestem obywatelem rzymskim”. Dzisiaj w świecie wolności - największą dumą zwłaszcza w świetle ostatnich dni - jest powiedzieć ''jestem kijowianinem, jestem mieszkańcem Charkowa, Lwowa”. Wszyscy wolni ludzie, gdziekolwiek żyją są obywatelami tych miast. Tym samym my, jak wolni ludzie mówimy z dumą - jesteśmy obywatelami tych i innych miast Ukrainy. Słowa te są jeszcze bardziej przejmujące, niż jak w trochę innych kontekście wypowiadał je prezydent Kennedy. Wtedy trwała zimna woja, dziś trwa wojna prawdziwa. Módlmy się, wspierajmy, pomagajmy odważnym obrońcom tych miast, aby i oni nie stali się w swoim kraju żołnierzami wyklętymi - mówił wiceprezydent.
W uroczystości pod pomnikiem udział wzięli mieszkańcy, delegacje władz samorządowych, przedstawiciele służb mundurowych oraz uczniowie leszczyńskich szkół.
1. Dodane przez Jerzyk, w dniu - 01-03-2022 14:58 Dziś z dumą mówimy, jestem Europejką lub jestem Europejczykiem. Bo to do wspólnoty europejskiej aspiruje Ukraina, i o to toczy się tam wojna. UE versus federacja z Rosją i Białorusią. Obywatele i obywatelki Ukrainy w większości wybrali okcydentalizm, który oznacza właśnie UE. I o obecność w tej wspólnocie państw demokratycznych walczą, niektórzy z nich giną. W przeciwieństwie do rządu w Warszawie (celowo bez dookreślenia, że rządu polskiego), bo ten chciałby nas z wspólnoty europejskiej wyprowadzić.
2. Dodane przez Tomek72Gronowo, w dniu - 01-03-2022 15:04 Rozumiem, że NATO nie może bezpośrednio zaangażować się "w walki" - ale chyba może zorganizować STAŁY MOST POWIETRZNY z "pomocą humanitarną" ...
Chamberlain (brytyjski premier w latach 19371940) - Po konferencji w Monachium, która formalnie potwierdziła rozbiór Czechosłowacji oznajmił: przywiozłem wam pokój na nasze czasy. Ten żałosny występ proroczo skomentował Winston Churchill: Chamberlain myśli, że oddalił wojnę za cenę hańby. Tymczasem będzie miał i hańbę, i wojnę.
3. Dodane przez świecki ludzik, w dniu - 01-03-2022 15:07 Nie zgadzam się z tym. Solidaryzować się, współczuć i pomagać- Tak. Jestem Polakiem i mam obowiązki polskie...
4. Dodane przez Kretyn ja, w dniu - 01-03-2022 15:17 Uczniowie niestety dostali nakaz brania udziału
5. Dodane przez Tomasz, w dniu - 01-03-2022 15:36 Czuję duży dysonans poznawczy gdy słyszę słowa z ust Pana Jóźwiaka, osoby moim zdaniem bardzo niewiarygodnej
6. Dodane przez nie popieram 1, w dniu - 01-03-2022 15:39 To nieprawda, że rząd w Warszawie chciałby nas ze wspólnoty europejskiej wyprowadzić. Za dużo tam fruktów. Unii Europejskiej, wbrew pozorom, trzymamy się bardzo mocno.
7. Dodane przez abc, w dniu - 01-03-2022 15:40 Zgadzam się z kom,3. Jestem Polką i wspolczuję Ukraincom,
8. Dodane przez Eugeniusz, w dniu - 01-03-2022 15:49 Uważam , że należy pomagać uciekającym ze swojej ojczyzny Ukraińcom , ale taż należy mieć na uwadze dobro Polaków Wchłonięcie milionowych grup z Ukrainy zagraża naszemu bezpieczeństwu , gdyż na początku stając przed faktem dokonanym niespodziewanego ataku Rosji na ich kraj , u nas po okrzepnięciu w naszych warunkach z potulnych "baranków " staną się zgodnie z prawami UE wymagający do świadczeń socjalnych , a przede wszystkim godnych warunków życia nie świadcząc żadnej pracy .Kto ma na to pracować MY POLACY -, oto jest pytanie ? Czym mamy sie bardzo dzielić jak sami ciężko mamy - przemyślmy to - pozdrawiam
9. Dodane przez Gość, w dniu - 01-03-2022 16:33 Panie Jóźwiak, przede wszystkim ja jestem Polakiem, chciaobym być Polakiem w swoim wolnym kraju. Niestety zalewajace nas lewactwo niedlugo ograniczy moje prawa. I nie jestem żadnym obywatelem miast ukraińskich. Czy wytłumaczyl Pan wszystkim zebranym jaki jest prawdziwy powód konfluktu zbrojnego? Potrafi to Pan wytlumaczyć? Jadąc do Lwowa, jeszcze w latach 90tych spedziłem na granicy dwie godziny, w końcu ukrainscy pogranicznicy dostali odpowiednie banknoty i mogliśmy pojechac dalej. Tacy są to przyjaźnie nastawieni. Za to we Lwowie spotkalismy mnostwo biednych, ale milych i sympatycznych rodaków mieszkajacych tam z dziada pradziada. I proszę nigdy nie mówic wszyscy Polacy, i my jesteśmy..bo to nie dotyczy wszystkich. Proszę mówić we własnym imieniu. Co do prawdy o konflikcie na wschodzie to prawdy możemy sie nie dowiedziec nigdy. Na razie jest wszechobecna dezinformacja i wchodzacy do naszego kraju ludzie różnych narodowości.
10. Dodane przez Gość, w dniu - 01-03-2022 16:48 Do kom 4..zapamiętaj, niezależnie od opcji rządzącej, zawsze ktoś komuś narzuci obowiazek uczestniczenia w takich obchodach, bo nie jesteśmy w......kraju. Powinien wejśc nauczyciel di klasy i powiedzieć: droga mlodziezy, dla chetnych jest możkiwosc uczestniczenia w obchodach pamieci o Żołnierzach Wykłetych. I tyle...a Wy powinniście wtedy zadać pytanie: kim oni byli dokładnie? I idziemy lub nie, wybór należy do Was.
11. Dodane przez jozef, w dniu - 01-03-2022 17:20 A kiedy będziemy obchodzić uroczystości poświęcone pomordowanym przez tych tak gloryfikowanych dziś przestępcom?
12. Dodane przez emeryt, w dniu - 01-03-2022 17:43 do kom 11Będziemi obchodzić uroczystość jak tylko zmieni się rząd a ci żołnierze mordercy polskich chłopów za reforme rolną zostaną sprawiedliwie osądzeni
13. Dodane przez re 11,12, w dniu - 01-03-2022 18:07 Zamknijcie te ubeckie (...) bo wam obiją !!! A co, emeryturki ubeckie obniżyli ??!!
14. Dodane przez ciszej, w dniu - 01-03-2022 18:30 Nie należy wyzywać od ubeków ludzi, którzy chcą poznać całą prawdę a ta niestety nie jest do końca znana. To, że wyklęci mordowali ludność cywilną to są potwierdzone fakty i pewnych ludzi nie można gloryfikować. Wycieranie sobie teraz twarzy dobrocią dla Ukrainy, brzmi fałszywie w ustach rządzących, ponieważ nie tak dawno nie mogli znaleźć wspólnego języka w wielu sprawach. A i kontakty z UE były bardzo napięte, ale mistrzowie piarowscy potrafią zrobić ze swojej nieudolności dyplomatycznej mistrzostwo świata, z czego śmieje się pół świata.
reklama
15. Dodane przez magda, w dniu - 01-03-2022 18:33 Pan Eugeniusz ma rację . Większość obywateli tez tak uważa.
16. Dodane przez m,., w dniu - 01-03-2022 19:18 Nie jestem obywatelem żadnego miasta Ukrainy. Jestem Polką.
17. Dodane przez Ewa, w dniu - 01-03-2022 19:18 Tak ogólnie czy ta UE coś zrobiła dla tej pory dla Ukrainy,ale tak realnie ,bo jak na razie to ciągle słyszę, że są zaniepokojeni całą sytuacją i tak już chyba zostanie.
18. Dodane przez TOMASZ, w dniu - 01-03-2022 19:29 Popieram komentarz numer 8. Obecnie wszyscy hojnie pomagamy, ale jak minie ten czas i okaże się, że z naszych pieniądzy będziemy musieli utrzymywać niepracujących a pobierajacych świadczenia typu 500 plus, kapitał opiekuńczy itp. wówczas będziemy patrzeć na Ukraińców wilkiem . Polska to dobry naród, ale niestety nie bogaty.
19. Dodane przez ???, w dniu - 01-03-2022 19:35 A kto to taki osobnik Piotr Jozwiak? juz myslalem ze w Polsce nastapila zmiana w Palacu Prezydenckim,a tu masz,zaledwie v-ce prezydent Leszna. Niby prawnik a wciskajacy ludziom ciemnote historyczna. Ja konczylem komunistyczna historie,ale odnosze wrazenie ze owczesni profesorowie przekazywali wiedze bardziej obiektywnie,dzisiejsi eksperci zwiazani z IPN przekazuja ja wybiorczo i wywrocona "na rymby".
20. Dodane przez Jegor, w dniu - 01-03-2022 19:37 Wyklęci walczyli z UPA. To są udokumentowane fakty. Część z tych ludzi, to często Samoobrona sąsiedzka podczas Rzezi Wołyńskiej. Puścisz to cenzorze?!
21. Dodane przez Do 8, w dniu - 01-03-2022 19:40 To straszne , że wśród nas są tacy, którym śmierć innych nie przeszkadza troszczyć się o własne dobra materialne. Przy okazji jeszcze wspomnę, że dla tych, którzy w ptzeszłości ściskali się z Putinem, nie ma już miejsca w przestrzeni politycznej. Marek Wachowski.
22. Dodane przez Do 8 i 15, w dniu - 01-03-2022 19:44 Bzdury, bzdury, bzdury. Nie macie racji. Nie podburzać ludzi przeciw ofiarom wojny. Sytuacja jest jaka jest i jej nie zmienimy. Przestań siać nienawiść pod przykrywką pseudo troski. Ukraińcy przyjeżdżają do Polski na czas wojny, a następnie, jeśli to tylko będzie możliwe wrócą do siebie. Znaczna część być może zostanie i to będzie tylko z korzyścią dla Polski. Brakuje nam rąk do pracy. Wielu Ukraińców teraz wyjechało bronić swojej ojczyzny. Chwała im. Ci, którzy przyjadą powinni zacząć pracować i normalnie żyć razem z Polakami. W zgodzie. To jest właśnie ten moment, w którym mamy wzajemnie zbliżyć się do siebie i rozpocząć nowy etap wzajemnych dobrych relacji. I tak się właśnie stanie. Tak myśli bardzo wielu Polaków.
23. Dodane przez Do 9, w dniu - 01-03-2022 20:00 Prawdziwy powód tego konfliktu? Jesteś trolem Putina, czy tylko udajesz, że nie wiesz. Putin napadł na Ukrainę i zabija tam niewinnych ludzi, cywilów, bombarduje szpitale, osiedla mieszkaniowe, wykorzystuje zwykłych ludzi jako tarcze. Zaczął regularna wojnę bo chciał przywrócić imperium z czasów ZSRR tylko nie sądził, że zachód okaże jedność i siłę. Że NATO to siła, że UE to siła i jedność. Że doślą Ukraińcom broń. Że będą się bronić. Być może niedługo my też będziemy do tego zmuszeni. Ludzie nie bądźcie ślepcami. Musimy się jednoczyć a nie drzeć koty. Koniec z tymi polskimi kłótniami, bo nie wiem czy jak przyjdzie co do czego to będziemy tak samo dzielni jak Ukraińcy. Putin jest rozsierdzony swoimi niepowodzeniami. Zaszył się w bunkrze na Uralu z rodziną Nie ma powoli nic do stracenia. Jest skompromitowany. To jest dla nas czas wielkiej próby. Ocknijcie się i przestańcie się na siebie wzajemnie napuszczać. Czas pokazać, że jesteśmy mądrym narodem a nie głupcami, których trole Putina rozgrywają jak chcą.
24. Dodane przez seals, w dniu - 01-03-2022 20:10 Zawsze najbardziej cierpią niewinni, dlatego pomoc, współczucie i troska, ale nie możemy zapominać o prawdzie historycznej, która cały czas była i jest do dziś negowana. Mosty i pojednanie buduje się na prawdzie - Jesteśmy Polakami i jesteśmy to winni Polakom z Wołynia.
25. Dodane przez Z, w dniu - 01-03-2022 20:33 Z Putinem ściskała się niestety cała Europa. Wszyscy byli zaślepieni. Wszyscy chcieli wierzyć, że jest szansa, że Rosja jest normalnym krajem. Tak nie jest i wszyscy ze zdziwieniem to już dostrzegli. Nie można skreślać nikogo tylko dlatego, że kiedyś źle ocenił jakąś osobę. Ważne, że teraz wszyscy już wiedzą i działają przeciw Putinowi. Nawet ci, którzy rzekomo go ściskali ( katastrofa smoleńska to była wyjątkowa tragedia i nie wolno na niej żerować) przestańcie wreszcie podjudzać Polaka przeciw Polakowi - putinowskiej trole. I ten z tym Wołyniem też niech się ogarnie, bo jest już nie tylko nudny ale podejrzewamy go o zdradę Polski jeśli wyciąga te sprawy w tak tragicznym momencie. Tak robią hieny cmentarne.
26. Dodane przez Polak. Normalny., w dniu - 01-03-2022 20:45 Was już do reszty pogrzało... Święto bohaterów Polski, a Wy z Ukrainą... Politycy... z takimi politykami to nas Putin w 24h zajmie. Przypominam, że żyjemy w Polsce! To nasz kraj. Ukrainie należy pomagać, ale rozsądnie, nie kosztem życia naszych obywateli. Polska, biało-czerwona!!! Nie niebiesko-żółta!
27. Dodane przez Do 25, w dniu - 01-03-2022 20:55 Błędy popełnione w życiu prywatnym zawsze kosztują, najwyższy czas by zaczęły kosztować też w polityce. Już czas na tych co sciskali się z diabłem, tym bardziej, że na własnych piersiach go wyhodowali.
28. Dodane przez Teraz, w dniu - 01-03-2022 21:08 Teraz problem ukraiński jest problemem ogólnoeuropejskim. Jeśli ktoś tego nie rozumie to jest ślepcem i powinien poprosić o asystenta. Putin paradoksalnie wreszcie zjednoczył Europę. Każdy kraj w obliczu tego co dzieje się na Ukrainie widzi siebie w roli potencjalnej kolejnej ofiary. Bo tak będzie jeśli się temu psycholowi z Moskwy nie postawimy. Chwała Polakom, którzy to rozumieją. Chwała Ukraińcom, którzy bronią tak zaciekle swojej ojczyzny. Możemy z nich brać przykład jeśli przyjdzie co do czego. Mam nadzieję, że do tego nie dojdzie, ale jeśli tak, to wszyscy tu wymadrzający się mężczyźni mam nadzieję stawia się pod broń i będą tacy dzielni jak Ukraińcy. No chyba nie będziecie od nich gorsi i nie uciekniecie z podkulonym ogonem?
29. Dodane przez Do 17, w dniu - 01-03-2022 21:22 Mówisz jak durna. Codziennie Ukraina dostaje z unii broń, pomoc humanitarna. Sankcje nałożone na Rosję ta nic? Jesteś niedorozwinięta?
30. Dodane przez Do 9, w dniu - 01-03-2022 21:25 A ty co z choinki się urwałeś. Jaka jest prawda o konflikcie. Ty putinowski popleczniku! Nie wiesz co tam się dzieje - wojna człowieku. Żołnierze ruskie grabią palą i zabijają wszystko co się rusza. A ten się prawdy domaga, was putinowcy to już dokładnie pogięło.
reklama
31. Dodane przez Do 27, w dniu - 01-03-2022 21:34 Unia Europejska to jedność a siły dodaje jej NATO. To jest nasza jedyna szansa na bycie wygranymi w razie rozlania się szerzej tego konfliktu. Tak niestety może się stać. Ciekawe co wtedy powiedzą wszyscy tu pyskujacy na polityków wszelkich opvcji, czy będą nadal tacy bojowi? Może niektórym przydałoby się pojechać na wschód i sie wyżyć dla dobra całej Europy w walce z ruskim najeźdźcą. Zamiast tu pyskować jedzcie do Ukrainy i walczcie o wolność skoro macie usta pełne frazesów. Pokażcie że jesteście prawdziwymi mężczyznami a nie ujadającymi na łańcuchach Burkami.
32. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 01-03-2022 21:43 Nie bardzo rozumiem, dlaczego niektórzy czepiają się wypowiedzi Pana Jóźwiaka o Ukrainie. Moim zdaniem zachował się wręcz profesjonalnie. W obliczu tego co się dzieje za naszą wschodnią granicą, dosyć zgrabnie znalazł odniesienie do sławnego Ich bin ein Berliner sprzed prawie 60 lat. Wypowiadał się oficjalnie w imieniu miasta i przekazał sygnał poparcia na Ukrainę. Nie ma co się na siłę doszukiwać dziury w całym.
33. Dodane przez ja, w dniu - 01-03-2022 21:49 Nie chcą się niektórzy pogodzić z krytycznym, niezależnym myśleniem.
34. Dodane przez Wszyscy, w dniu - 01-03-2022 21:59 Wszyscy, którzy w tej tragicznej chwili, gdy ludzie kilkaset km stąd umierają od iskanderow, bomb termobarycznych i innego ruskiego plugastwa, próbują skłócać ze sobą Polakow i wciąż wywlekać jakieś zaszłości, są nieodpowiedzialnymi idiotami albo zdrajcami. Niech sobie dranie wybiorą kim wolą być.
35. Dodane przez Agata, w dniu - 01-03-2022 22:04 Polska biało - czerwona .
36. Dodane przez tak, w dniu - 01-03-2022 22:06 Oni myślą że Polska jest bardzo bogatym kraje.
37. Dodane przez Do 33, w dniu - 01-03-2022 22:20 Nie rozumiem ludzi, którzy nawet w obliczu gigantycznej ludzkiej tragedii próbują ugrać jakieś swoje wyimaginowane fiksacje które nazywają niezależnym myśleniem.
38. Dodane przez Polska, w dniu - 01-03-2022 23:02 Polska nie jest ani biedna, ani bogata. Są jednak takie chwile w historii ludzkości, gdzie kwestie ekonomiczne schodzą na dalszy plan, a pierwszoplanowe staje się okazanie pomocy i wsparcia. Ratowanie życia. Jeśli ktoś tego nie rozumie, to nie powinien się któregoś dnia zdziwić, gdy obudzi się w świecie podobnym do świata Ukraińców i będzie musiał żyć w tych zgliszczach i ruinach, a nikt nie wyciągnie do niego pomocnej dłoni. Gdyby nie daj Boże na nas rusek najechał, to co zostanie z tej waszej śmiesznej ekonomii i pseudomyślenia krytycznego? Wielkie nic. Ukraina jest teraz miejscem, w którym decydują się losy przyszłej historii Europy i świata. To oni na razie biorą na siebie ciężar, to u nich dzieje się ten horror. Więc kibicujmy im i wspierajmy jak możemy, bo możemy znaleźć się niebawem w tej samej sytuacji.
39. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 02-03-2022 08:00 Jestem Polakiem z krwi i kości a nie Ukraińcem no chyba że Pan Jóźwiak czuje się Ukraińcem jego sprawa
40. Dodane przez xcvb, w dniu - 02-03-2022 09:16 Pan wiceprezydent P.Jóźwiak zawsze na niepotrzebnie wysokim C.
41. Dodane przez też leszczyniak, w dniu - 02-03-2022 09:42 A już się bałem. Zastanawiałem się gdzie są ci PRAWDZIWI PATRIOCI pilnujący polskich granic przed ludźmi z bardziej opalonymi buźkami, pilnujących polskich ulic przed kobietami myślącymi inaczej i broniących Polaków przed złowrogą propagandą rozsiewaną przez wiekowe kombatantki z powstania warszawskiego. Mówię o tych panach w dresach lub w moro, z ogolonymi główkami, z kijami bejzbolowymi lub pałkami teleskopowymi w rączkach, a na ustach patriotyczne hasła - Bóg - Honor - Ojczyzna. Od kilku dni była o nich cisza. Na szczęście odnaleźli się. W Przemyślu, przy granicy. Właśnie pojawili się po to by pobić kilku woluntariuszy z Niemiec oraz trzech Hindusów. Pobitym Niemcom kazali wracać do Niemiec, a pobitym Hindusom nie mówili nic, bo oni i tak nie kumają po polsku. To po co strzępić gębę, lepiej ją obić. W sumie też pomagają na granicy, oddzielając dobrych uchodźców od tych złych. Dzięki temu wysłąwiają imię Polski na cały świat.
42. Dodane przez ?, w dniu - 02-03-2022 10:26 Chcecie, żeby Polska była wciągnięta do tej wojny? Bo ja nie chcę.
43. Dodane przez do 21, w dniu - 02-03-2022 11:01 Kolejny bajarz ludowy zza winkla.
44. Dodane przez stary, w dniu - 02-03-2022 11:18 Popieram kom. 41 i 42 . Po drugie poczytajcie sobie { bo już mało kto pamięta } o kryzysie kubańskim z roku 1960 i wyciągnijcie wnioski. Mnie- z powodu biologii - czeka spopielenie raczej wcześniej niż póżniej , ale Wam też się spieszy ? W każdej doktrynie Polska była skazana na miejsce starcia - czytaj - na unicestwienie. Przykre to , ale niestety prawdziwe. Komu marzy się bijatyka ,to bardzo proszę - nie w moim imieniu i z terenu mojego kraju [vide kwestia naszych Mig-29 rozważana w mediach od wczoraj ]. Pozdrawiam.
45. Dodane przez do kom. 42, w dniu - 02-03-2022 11:24 Ukraina też nie chciała.
46. Dodane przez Mateusz, w dniu - 02-03-2022 11:55 Co to za nagłówek?! Uroczystość nie była krótka. Całość rozpoczęła się o 7:30 mszą Świętą, następnie o 13 pod pomnikiem - złożenie kwiatów. O 17:00 w bibliotece ratuszowej zorganizowany był darmowy koncert patriotyczny, a o 19:00 w teatrze na sali kinowej darmowy pokaz filmy "Wyklęty".
47. Dodane przez leszczyniok, w dniu - 02-03-2022 11:57 Nie wiem jak pan panie Jóżwiak ale ja jestem obywatelem Polski i od urodzenia mieszkańcem Leszna
48. Dodane przez stary leszczyniak, w dniu - 02-03-2022 23:07 Panie Jóżwiak ja jestem Polakiem z dziada pradziada mieszkańcem Leszna . Szanuję walczących Ukraińców i całym sercem ich popieram ! A Pan skąd? Z Leszna czy ze Lwowa, Charkowa. Niech się Pan nie martwi o obrońców Ukrainy bo obserwując ich patriotyzm, przywiązanie do Ojczyzny to nigdy przez społeczność ukraińską nie będą postrzegani jako Żołnierze Wyklęci .
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.