Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
StartLeszno Malepszy: rozmawialiśmy o pieniądzach dla Unii
Kulisy utajnionego posiedzenia komisji
Malepszy: rozmawialiśmy o pieniądzach dla Unii
15.03.2022. Radio Elka, Jarek Adamek
(Fot. Archiwum)
Wracamy do poniedziałkowego posiedzenia Komisji Edukacji, Kultury i Sportu na Stadionie Smoczyka. Odbyło się ono z wyłączeniem mediów. Przewodniczący Rady Miejskiej Tomasz Malepszy zapewnił, że na posiedzeniu żadnych tajemnic nie poruszano, natomiast, jak przyznał, rozmawiano o dofinansowaniu Unii.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Jak już informowaliśmy, z poniedziałkowego posiedzenia komisji Rady Miejskiej wyproszono dziennikarzy. Stało się to z inicjatywy zarządu Unii Leszno, przeciwko czemu nie oponował przewodniczący komisji.
Tomasz Malepszy, przewodniczący Rady
Miejskiej Leszna, którego zapytaliśmy o tę sytuację przyznał, że samego momentu uniemożliwienia mediom udziału w posiedzeniu komisji nie widział. -Trochę się spóźniłem - powiedział Radiu Elka, jednak, jak zapewnił, w jego opinii żadnych tajemnic na posiedzeniu nie było. - Rozmawialiśmy o sytuacji żużla zarówno w Polsce, jak i w Lesznie, na przykład w kontekście zawieszenia zawodników z Rosji - mówił Malepszy - poruszono też temat strategicznej współpracy klubu z miastem, także w kontekście finansowym.
Przewodniczący Rady Miejskiej zapytany o to, czy padła jakaś kwota (nieoficjalnie mówi się o dwóch milionach złotych rocznie) zapewnił, że takich konkretów nie było. - Unia dostanie od miasta milion złotych wynikający z podpisanej przez pana prezydenta umowy, jednak oczekiwania zarządu klubu są wyższe, z tego powodu, że zmniejsza się liczba kibiców i sponsorów - powiedział Malepszy. Jak dodał, podczas posiedzenia żadne deklaracje nie zostały złożone. - Umówiliśmy się, że spotkamy się w maju i będziemy rozmawiali o dalszej współpracy, w tym o współfinansowaniu - dodał przewodniczący RML.
W najbliższych dniach gotowy ma być protokół z posiedzenia komisji, wtedy wystąpimy o jego udostępnienie.
1. Dodane przez szlaka, w dniu - 15-03-2022 12:34 00 A kiedy to prezydent podpisał umowę z Unią na nasze pieniądze? Czy radni o tym wiedzieli? Jest wojna za granicą ludzie potrzebują pomocy a miasto Leszno kasę wywala na igrzyska? Porąbało czy co? Wszyscy zaciskają pasa a gwiazdy jeżdżenia w kółko nie muszą? Prezydenta poznać po tym jak kończy kadencje lans, lans i lans. Trochę umiaru a radni kompletne dno.
2. Dodane przez nareszcie brawo elka.pl, w dniu - 15-03-2022 12:36 00 Protokół i nagranie z posiedzenia.
3. Dodane przez Żal. Pl, w dniu - 15-03-2022 12:36 00 No jeśli żadnej tajemnicy nie było to dlaczEgo usunięto dziennikarzy?? Znowu pieniądze na ten pożal się Boże,, klub" z pseudo gwiazdeczkami na czele... Tylko nie rozumiem dlaczego miasto na to wydaje pieniądze podatników jeśli podatnicy tego nie chcą...
4. Dodane przez umowa, w dniu - 15-03-2022 12:38 00 "Unia dostanie od miasta milion złotych wynikający z podpisanej przez pana prezydenta umowy"
Jaką umowę, jakiej treści i z czyjego pełnomocnictwa podpisał prezydent miasta?
5. Dodane przez anon, w dniu - 15-03-2022 12:38 00 Jeśli zmniejsza się liczba kibiców to może czas przenieść biznes na bardziej podatny grunt, albo dostosować ofertę do możliwości lokalnych. Zmniejszająca się liczba kibiców to ma być argument za tym żeby z pieniędzy podatników finansować prywatną zabawę? Może porostu mało kogo interesuje ten zaściankowy sport. A jeśli tak to upada argument o promocji miasta. Bo w kocu wśród kogo będziemy promować w ten sposób Leszno? Wśród innych zaścianków?
6. Dodane przez Co, w dniu - 15-03-2022 12:39 00 To jakaś kpina , nie nie nie.Proponuję sprawdzić informację o zarobkach żużlowców w 2021 .Ręce opadają.
7. Dodane przez KSUL, w dniu - 15-03-2022 12:50 00 Błąd!! LICZBA KIBICÓW SIĘ POWIĘKSZA - KSUL!! 24 marca pierwszy sparing, 27 marca rozpoczecie oficjalne sezonu - 72.MEMORIAL ALFREDA SMOCZYKA.
8. Dodane przez Luk, w dniu - 15-03-2022 12:50 00 Każde miasto wspiera to i Unia dostanie. Tyle w temacie.
9. Dodane przez skandal, w dniu - 15-03-2022 12:57 00 Przewodniczący Rady Miasta, będący na emeryturze, członek zaledwie jednej (!) komisji rady miasta (Komisja Budżetowo-Finansowa)/do sprawdzenia na leszno.esesja.pl (inni radni są członkami nawet czterech regularnych komisji), spóźnia się na posiedzenie z udziałem wszystkich radnych, posiedzenie, które sam zwołał? Czy takim przykładem powinien świecić radny a przewodniczący rady miasta w szczególności? Z jakiego powodu i ile minut spóźnił się przewodniczący rady miasta? Jak swoje obowiązki wypełniają radni? Jak często radni są nieobecni na komisjach, spóźniają się albo wychodzą przed czasem, bo najważniejsze to podpisać się na liście obecności?
10. Dodane przez peterpan, w dniu - 15-03-2022 12:57 00 wojna u sąsiadów, tłumy uciekinierów , niepewna przyszłość....., a oni tajne narady o dofinansowaniu klubu sportowego za publiczne pieniadze brawo wy !!!!!!
11. Dodane przez (...) Leszno., w dniu - 15-03-2022 13:00 00 Uważam że w naszym urzędzie miasta mamy bardzo słabych managerów.Do tej pory nikt nie przedstawił tym bardziej udowodnił ile miasto Leszno zyskało na promocji Leszna przez żużel.Wiemy ile milionów dają mieszkańcy tz.władza miasta a nie wiemy ile zarobiło lub zyskało.Czy byłby mi ktoś w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
reklama
12. Dodane przez kom, w dniu - 15-03-2022 13:01 00 Żadnych dalej posiedzeń poza Karasia. Tak nie może być. Rada Miasta obraduje w wieży sędziowskiej stadionu? Takie absurdy tylko w Lesznie. Posiedzenia tylko na Karasia (wszystkie transmitowane) a to majowe szczególnie do bezpośredniej transmisji.
13. Dodane przez Gruby Dolar, w dniu - 15-03-2022 13:01 00 Policzmy 6 mln od Canal+, 1 mln od miasta. Sponsorzy? No powiedzmy, że 2 mln. Bilety w sezonie? No policzmy 1,5 mln.
Mamy okolice 10 mln i co? Ciągle mało? Panie Rusiecki, chyba czas powiedzieć pas, albo zacząć jechać na miarę finansów.
Skład jest tańszy, pieniędzy od Canal+ więcej i nie wystarcza? OK, spółkę aukcyjną rozliczają akcjonariusze. Może pora, by to zrobili.
14. Dodane przez obserwator, w dniu - 15-03-2022 13:02 00 Jeżeli zmniejsza się liczba kibiców, to dla kogo miasto partycypuje w kosztach funkcjonowania klubu??? Zmniejsza się liczba sponsorów? Najwidoczniej zaczyna to być ( już jest ? ) sport niszowy... Ale jak widać "sektor vip" aktywny, szkoda , że za społeczne pieniądze...
15. Dodane przez Xd, w dniu - 15-03-2022 13:03 00 Jak spada czegoś popularność,to chyba trzeba ruszyć (...) i zacząć działać,aby to zmienić,a nie wyciągać łapę po pieniądze od miasta ,a jak nie umiecie przyciągnąć kibiców i sponsorów to spadać na drzewo i zwijać interes.
16. Dodane przez janek, w dniu - 15-03-2022 13:04 00 ten sport jest za drogi, tylko kasa i kasa.
17. Dodane przez Guma, w dniu - 15-03-2022 13:07 00 Polonia nie może doprosić się o boisko, zjechało się mnóstwo uchodźców a nawet na inwestycje nie starcza a my mamy wywalać miliony na jakiś klub? Komu to teraz potrzebne? Zobaczcie ile benzyna kosztuje czy węgiel. Dla mnie to jakieś nieporozumienie.
18. Dodane przez Sandra, w dniu - 15-03-2022 13:10 00 Skoro sponsorzy olewają ten sport to znaczy że ten sport się kończy. Może czas przestać finansować z miejskich funduszy ten klub? No nie stać nas na to w tak trudnych czasach.
19. Dodane przez Kibic, w dniu - 15-03-2022 13:12 00 Chwilowa burza w komentarzach i sprawa ucichnie. Życzę miłego dnia i zapraszam na stadion.
20. Dodane przez Obiektywnie, w dniu - 15-03-2022 13:17 00 Niech udziałowcy sprzedadzą klub. Proste.
A co Unia zrobiła w ostatnich latach zeby przyciagnąć kibiców na stadion? Kapitanem który olewa kibiców? Brakiem akcji?
21. Dodane przez Aktywny, w dniu - 15-03-2022 13:18 00 Mieszkańcy pięknej Góry nie maja problemów z tajnym dofinansowaniem wybranej przez władze dyscypliny sportu.
22. Dodane przez Masaccio, w dniu - 15-03-2022 13:19 00 Żużel się kończy w Polsce i nikt tego procesu już nie zatrzyma. Będzie tak jak w Danii, Anglii i Czechach.
23. Dodane przez de Funes, w dniu - 15-03-2022 13:23 00 Jeśli firma jest nierentowna i nie ma pieniędzy to niestety, ale trzeba zamknąć działalność. Chyba że prezydent wprowadził specjalną Tarczę Antykryzysową i będzie nią dotował prywatny klub, samemu przy okazji świetnie się bawiąc na trybunach.
24. Dodane przez Kasia, w dniu - 15-03-2022 13:25 00 Panie Rusiecki może w końcu czas pogonić pana Igielskiego żeby zaczął szukać tych sponsorów tak jak to robią w innych klubach w Polsce a nie siedziec na 4 literach i czekać aż sami przyjdą bo w końcu my jesteśmy Unia? Od tego chyba ten pan jest w unii Leszno a nie od trzymania stołka i rozumowania po angielsku bo dziś to każdy dzieciak z podstawówki potrafi.
25. Dodane przez do 4 i 6, w dniu - 15-03-2022 13:26 00 "Im się te pieniądze po prostu należą" ... albo jakoś tak.
26. Dodane przez Marek, w dniu - 15-03-2022 13:27 00 To są jakieś jaja. Może mi ktoś wytłumaczyć czy to zgodne z prawem bo się nie znam?
27. Dodane przez Max, w dniu - 15-03-2022 13:29 00 A miliony z NC+
28. Dodane przez Kibic, w dniu - 15-03-2022 13:33 00 A jaka jest przyczyną mniejszej liczby kibiców? Czy nie przypadkiem wysoka cena biletów? Proszę policzyć ile musi wydać na wstęp przeciętna czteroosobowa rodzina. To są konkretne pieniądze. Do tego koszty dojazdu,parking,jakiś napój dla dzieci. A w miesiącu dwa mecze.Prezesi chyba liczą wg własnych zarobków. Dlaczego jako mężczyzna mam bilet droższy niż kobieta? Czy nie mamy tu czasem dyskryminacji ze względu na płeć? Może stosowne organy zainteresują się tym tematem.
29. Dodane przez Do kom. 18, w dniu - 15-03-2022 13:38 00 W punkt! Jeżeli sponsoring żużla, Unii Leszno byłby atrakcyjny to ustawiałby się kolejki!!!
30. Dodane przez Tom, w dniu - 15-03-2022 13:39 00 Leszczyniacy mówią DOŚĆ dotowaniu milionowymi kwotami sport, który uprawia garstka dzieciaków. SĄ INNE DYSCYPLINY!!!!!!
31. Dodane przez Tom, w dniu - 15-03-2022 13:42 00 Leszczyniacy mówią DOŚĆ dotowaniu milionowymi kwotami sport, który uprawia garstka dzieciaków. SĄ INNE DYSCYPLINY!!!!!!
32. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 15-03-2022 13:44 00 Zobaczcie jak wygląda ul. Kiepury, główny dojazd do szpitala, jak wygląda ul. Kasprowicza jadąc z dworca PKP w stronę miasta. Zęby można powybijać. To jest wizytówka miasta. A z tej Unii Leszno co mamy? Wielkie G.
33. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 15-03-2022 13:52 00 Jakie pieniądze na prywatną firmę. Ja też nie mogę związać końca z końcem. Kto mi pomoże. Unia i jej doiciele Panie Rusiecki i Igielski do roboty A nie zebrać i zebrać.
34. Dodane przez TTT, w dniu - 15-03-2022 13:55 00 Malepszy tylko o pieniądzach rozmawia, na inne tematy nie potrafi.
35. Dodane przez Fan Unii, w dniu - 15-03-2022 13:57 00 Inne miasta dają o wiele większe pieniądze i jest ok ,a tu zawsze się znajdą wielcy maruderzy co oczywiście nie chodzą na Unię tylko potrafią krytykować. Najbardziej Utytułowany Klub Żużlowy w Polsce UNIA LESZNO!!!
36. Dodane przez lolek, w dniu - 15-03-2022 13:59 00 wielki czas pogonić to towarzystwo wzajemnej adoracji, bawiące się za pieniądze podatników, jeśli są chętni na uprawianie tego prymitywnego "sportu " niech to robią za swoje pieniądze, ludzie zuzel idzie drogą pochylą w dół, wręcz stacza się jak pijak więc nie warto dawać na to ani jednej złotówki z budżetu miasta!!! ciężkie czasy są ważniejsze potrzeby , a klubowe gwiazdeczki niech zejdą z finansami bo są one nieadekwatne do ich " wyczynów "
37. Dodane przez Sławek, w dniu - 15-03-2022 14:02 00 Ciekawe czy z innymi klubami w Lesznie też będą takie spotkania bo chyba pozostali tez potrzebują pieniędzy?? Może w końcu dać minimalnie na Unię to zobaczą jak to jest ? I wtedy zapytamy dlaczego nie ma wyników ? Z górą kasy to nie problem kupić zawodników i robić wyniki.
38. Dodane przez Anty, w dniu - 15-03-2022 14:04 00 14.03.2022 pisalem ze jak tajne to chodzi o kase. No i zgadlem,znowu ten klubik chce podoic kase z budzetu miejskiego a wiec moje i twoje pieniadze. To ten klub powinien placic miastu za uzywanie nazwy LESZNO jako znaku historycznie zastrzezonego dla tej miejscowosci. Znowu ktos sie chce nakarmic publicznymi pieniedzmi.
39. Dodane przez incognito, w dniu - 15-03-2022 14:06 00 Niech klub założy konto na SIEPOMAGA a jestem pewny że wiele tysięcy kibiców milion lub dwa to zbierze w tydzień.
40. Dodane przez Do 32, w dniu - 15-03-2022 14:11 00 Z Unii mamy dumę i satysfakcję. To najbardziej zasłużony klub.Owszem kibiców jest mniej pandemia zrobiła swoje i wielu przyzwyczajona jest do oglądania żużla w TV.Kibiców jest mniej nie tylko w Lesznie,bo w ponad 3 razy większym Toruniu w zeszłym sezonie było tam jeszcze mniej.Ponadto żużel jest na żywo w canale + i ogląda mecze setki tysiące ludzi. Żużel, szybowce,balony to wizytówka Leszna.
41. Dodane przez kibic, w dniu - 15-03-2022 14:15 00 postawa zawodników w zeszłym sezonie tragiczna, dziwicie się że kibicom odchciało się przychodzić na stadion ??
reklama
42. Dodane przez Do kom 40, w dniu - 15-03-2022 14:39 00 Mam propozycję: oddawaj wszystkie pieniądze swoje na unie, sprzedaj też swoje mieszkanie a sam zostań bezdomnym. I żyj wówczas z tej dumy i satysfakcji. Dumą i satysfakcja to jest dla dzieciaków którzy nie znają prawdziwego życia. Dziś są czasy bardzo ciężkie a my szastamy kasa jakbyśmy mieli miliony nadwyżki w budżecie. Zwykłemu człowiekowi podnosi się podatki a tu klub dostaje miliony na tacy. To nie jest normalne
43. Dodane przez zaborowianin, w dniu - 15-03-2022 14:39 00 popieram 39 siepomaga.pl
44. Dodane przez ccc, w dniu - 15-03-2022 14:41 00 To nie jest klub miasta. To jest prywatna firma sportowa czyli Unia Leszno Sportowa Spółka Akcyjna. To nie jest klub miasta i nie ciążą na nas żadne zobowiązania i obowiązki.
45. Dodane przez Do 42, w dniu - 15-03-2022 14:41 00 Zapomniałeś o Prezydencie :
46. Dodane przez ekonomista, w dniu - 15-03-2022 14:48 00 jeśli zmniejsza się liczba kibiców i sponsorów to oznacza, że wydatki na promocję przez żużel powinny być mniejsze bo mniejsze jest zainteresowanie tym sportem... szach mat
47. Dodane przez ,,,, w dniu - 15-03-2022 14:52 00 Ta prywatna firma sportowa dostaje pieniądze (miliony złotych) za transmisje (kom. 27), za spełnianie wymagań toru (np. odwodnienie, likwidacja boiska piłkarskiego, wręcz stadion zrobił się na wyłączność zużla - miasto oddało miejski stadion już tylko na cele żużla). Coraz mniej leszczyniaków chodzi na ten żużel, z pewnością większość na trybunach to przyjezdni z okolic.
48. Dodane przez Do 37, w dniu - 15-03-2022 15:03 00 Unia wymieniała tylko jednego zawodnika,a reszta jeździ tu od lat.Unia najlepiej szkoli i ma zaplecze wychowanków. To inne kluby kupują co roku po dwóch liderów,a także juniorów. Do 42 Unia to Duma i tradycja,historia pisana przez lata.Jak ktoś ma dwie lewe ręce jak Ty,to zawsze mu będzie źle. Każde miasto pomaga swojemu klubowi tym bardziej z takim dorobkiem.
49. Dodane przez Abraham Lincoln, w dniu - 15-03-2022 15:09 00 Wszystko po kryjomu.
50. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 15-03-2022 15:15 00 Pycha kroczy przed upadkiem. Nie dość, że miasto sfinansowało odwodnienie, na czym klub ma zarobić kilka milionów, to jeszcze chcą kolejnych pieniędzy. To finansowa studnia bez dna, która może kogoś pociągnąć na to dno. Przy całym szacunku dla dorobku klubu, dołączam się do tych, którzy choć w komentarzu protestują przeciwko takiemu finansowaniu klubu. I przeciwko takiemu traktowaniu mieszkańców.
Polski Ład pozwoli może pozyskać pieniądze na pływalnię i dwa place miejskie, ale do kasy miasta wpłynie w tym roku dużo mniej pieniędzy. I co - kolejna emisja obligacji? Przypomnijmy Panu Prezydentowi, że on musi dbać o dochody miasta, a nie klubu. Oto jego własne słowa "utrata tych pieniędzy w obecnej sytuacji gospodarczej byłaby wielką nieodpowiedzialnością". https://elka.pl/content/view/101052/80/
51. Dodane przez Pytanie mieszkańca, w dniu - 15-03-2022 15:18 00 Jacy sponsorzy Unii ubędą w tym roku? Możemy chociaż liczyć na uczciwe przedstawienie wpływów do klubu z tytułu umów sponsorskich z tego roku i z poprzednich. Czy to tylko taka wymówka, w którą mamy uwierzyć na słowo?
52. Dodane przez Gucio, w dniu - 15-03-2022 15:25 00 to się nazywa strzyżenie mieszkańców - prezesi kaske trzepią a miastowi ,firmy w podatkach dają !!!
53. Dodane przez Do 7, w dniu - 15-03-2022 15:39 00 Powiedz to Rusieckiemu, Malepszemu, Borowiakowi! Broń budżet Leszna przed tymi kibicami za nasze! Dzięki KSUL!
54. Dodane przez abc, w dniu - 15-03-2022 15:40 00 Hahaha, rozmawiano o pieniądzach, a o czym mieli rozmawiac? O skladzie na pierwszy mecz? Panie Malepszy proszę sie nie kompromitowac- jesli rozmowy tajne to tylko o kasie.
55. Dodane przez Do kom 47, w dniu - 15-03-2022 15:45 00 Liczysz ich ? Z Leszna jest najwięcej kibiców na stadionie,a przyjeżdżają też z min. Kościana, Wschowy,Śremu i bliższych miejsc.
56. Dodane przez Do 50, w dniu - 15-03-2022 16:25 00 Nie liczylbym już na to że pływalnia kiedykolwiek powstanie. Nawet jeśli dostaniemy dofinansowanie to pamiętaj że 10 procent to wkład własny. Realnie patrząc to koszt obecnie wyniesie 60mln. 10 procent to 6 milionów. Skąd weźmiemy pieniądze!
57. Dodane przez ABC, w dniu - 15-03-2022 16:45 00 Pan Malepszy zawsze był przyjacielem socjalizmu! Mnie nazwał wrogiem socjalizmu! Jakie zdanie ma dzisiaj?
58. Dodane przez Kibic, w dniu - 15-03-2022 16:51 00 Ludzie ogarnijcie się w Lesznie jak zabraknieUnii to tylko zaorać to miasto!!!
59. Dodane przez im, w dniu - 15-03-2022 17:08 00 Wszystko wszystkim, miasto może mieć różne potrzeby ale nie może być tak, że w Lesznie sport czy rekreacja to tylko tam, na ile pozwoli prezydent a tak się w Lesznie od 2014 roku składa, że potrzeby mieszkańców nie są potrzebami prezydenta. Podobnie, radość mieszkańców nie jest radością prezydenta (sprawdzone wielokrotnie). Leszno jest miastem prezydenta a nie wszystkich mieszkańców.
60. Dodane przez cxv, w dniu - 15-03-2022 17:10 00 Wraz z protokołem przydałaby się lista obecności uczestników tego posiedzenia komisji.
61. Dodane przez Afroamerykanin, w dniu - 15-03-2022 17:19 00 Nie każdy w tym mieście jest fanem tego sportu
62. Dodane przez Do 56, w dniu - 15-03-2022 17:26 00 To się nie martw,6 mln przy tak dużej dotacji jak będzie to nie jest wygorowana kwota jak na tak duży kompleks,a jest potrzebny.Już coś wymyślą.
63. Dodane przez Igor, w dniu - 15-03-2022 17:43 00 A że dziewczynki z piłki ręcznej nie rozegrały meczu bo dach przecieka to już nikt nie wspomni. To co się dzieje w mieście to dramat. Do 62 - co niby wymyśla? Człowieku nie będzie pływalni przestań śnić. Od 2018 roku wciąż czytam tylko o snuciu planów że już przestałem w to wierzyć. Takie gadanie że będzie to dawanie ludziom nadziei.
64. Dodane przez jak to jest, w dniu - 15-03-2022 17:48 00 Od początku obecnej kadencji samorządu czyli od 2018 roku nasuwa się nieodparte wrażenie, że Przewodniczący Rady Miasta pełni taką samą funkcję, jak Miejski Zakład Komunikacji. Ozdobną.
reklama
65. Dodane przez Unia, w dniu - 15-03-2022 17:54 00 Tylko Unia Leszno!!!!!!
66. Dodane przez Ksu, w dniu - 15-03-2022 17:55 00 Unia Leszno nasza duma i wiara!!!!
67. Dodane przez Buncywal, w dniu - 15-03-2022 18:06 00 Może trzeba się przejść na karasia w dużej liczbie osób i pokazać prezydentowi co i jak
68. Dodane przez odn. 63, w dniu - 15-03-2022 18:23 00 Dlaczego takie fakty nie są bieżąco ujawniane? Gdzie, w tej sprawie, jest wiceprezydent Piotr Jóźwiak?
69. Dodane przez ?????????, w dniu - 15-03-2022 18:25 00 Unia Leszno Sportowa Spółka Akcyjna.Brak środków finansowych. Udziałowcy jakoś nie chcą finansować własnej firmy. Dlaczego ciągle miasto, czyli mieszkańcy Leszna, którzy są w większości temu przeciwni. Mieszkańcy Leszna mają całkiem inne potrzeby niż ciągłe finansowanie prywatnego klubu żużlowego, sportowej spółki akcyjnej. No właśnie spółki akcyjnej.Udziałowcy, akcjonariusze, powiększcie kapitał spółki i sprzedajcie akcje kolejnym udziałowcom, głównie wiernym kibicom Unii Leszno. Z komentarzy wynika, że jest ich tak wielu, że nie będzie problemu ze zbyciem akcji, a i sytuacja klubu znacznie się poprawi. Oczywiście najłatwiej wyciągać rękę po pieniądze do miasta, bo prezydent zapewne da, a rada klepnie decyzję, a nie odwrotnie.
70. Dodane przez 63, w dniu - 15-03-2022 18:38 00 Gdzie niby dach przecieka,jak piłkarze ręczni cały czas grają, a w ogóle od ponad tygodnia nie pada.Ty bajkopisarz.Gdy będzie dofinansowanie na pływalnie to pływalnia będzie.
71. Dodane przez Zen, w dniu - 15-03-2022 18:49 00 Czy aby to nie jest korupcja,finansowanie prywatnej firmy z publicznych pieniedzy.
72. Dodane przez !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, w dniu - 15-03-2022 18:52 00 Panie Malepszy, pan odpowiedzialny jest za organizację pracy Rady. Nie dostrzega pan, że przewodniczący Komisji Edukacji, Kultury i Sportu Krystian Maćkowiak opowiada dziennikarzowi radia Elka bzdury. Mówi , że on na zwołanej nie przez nikogo innego jak przez pana Komisji Edukacji, Kultury i Sportu nie był gospodarzem, a jedynie gościem. Co za niedorzeczność. Czy ten gość nadal może być przewodniczącym Komisji.?Żenujące i kompromitujące. Dodatkowo pamiętając, że radny jest funkcjonariuszem publicznym, czy przypadkiem K. Maćkowiak nie dopuścił się popełnienia przestępstwa z art. 231 kk? Czy pan wiedząc o tej sytuacji w oparciu o art. 304 par.2 kpk nie powinien zgłosić prokuraturze podejrzenia o popełnieniu przestępstwa, bo nie zgłoszenie być może skutkować art. 231 kk.No cóż takie numery tylko w Lesznie. Może to być kolejną " promocją" Miasta.
73. Dodane przez STOP głupocie, w dniu - 15-03-2022 18:53 00 Same Janusze , Unia to jest marka znana w całej Polsce .Gdyby nie ten klub to o tej zapyziałej dziurze nikt by nie słyszał.
74. Dodane przez Hej, w dniu - 15-03-2022 18:56 00 Dla dobra Leszna i samej Unii powinien być spadek do 1 ligii. Leszno jest za małe na obecne czasy by jeżdzić w ekstralidze. To jest kuriozalne. Skoro zmniejsza się ilość kibiców tzn., że żużel się przejadł i nie można do tego dopłacać z pieniędzy miasta.
75. Dodane przez miki, w dniu - 15-03-2022 19:00 00 No i znowu widać kto jest leszczyniakiem z dziada pradziada, a kto przyjezdnym frustratem czekającym na mannę. Jak wam się tak nie podoba to wracajcie do swoich!!!
76. Dodane przez Ten co pamięta., w dniu - 15-03-2022 19:01 00 Zapłaciliście już za wjzd na stadion od ul 17go stycznia. 3 lata temu.
77. Dodane przez papkin, w dniu - 15-03-2022 19:06 00 A co na to Pan Leszek Szabłowski do spraw kontaktów społecznych w Urzędzie Miasta Leszna odpowiedzialny m.in. za opracowywanie, inicjowanie, wdrażanie i monitorowanie projektów, programów i kampanii społecznych, realizowanie, koordynowanie, monitorowanie i kontrolowanie działań na rzecz rozwoju społeczeństwa obywatelskiego, organizowanie spotkań Prezydenta z przedstawicielami środowisk społecznych, organizacji pozarządowych, związków zawodowych oraz z mieszkańcami Zapomniałem on teraz zajęty, otrzymał dodatkowe zadania, został powołany na pełnomocnika do spraw pomocy obywatelom Ukrainy. MOPR już nie daje rady. Zobaczcie jak PML przewidział w październiku ubiegłego roku, że będzie potrzebował takiego stanowiska, jednym słowem taki nasz leszczyński Churchill - Ceną wielkości jest odpowiedzialność. Na wojnie można zginąć tylko raz, ale w polityce wiele razy. -Winston Churchill czyż nie tak Panie Malepszy.
78. Dodane przez Riki, w dniu - 15-03-2022 19:19 00 A schody do szpitala na Kiepury wołają o pomstę do nieba, gdzie insp.BHP, tam można stracić życie, nikt ze szpitala tego nie widzi ? To wejście powinno zostać natychmiast zamknięte. Ale ważne że nowe parkomaty działają i kasują na parkingu przy szpitalu.
79. Dodane przez Do 74, w dniu - 15-03-2022 19:33 00 Bzdury piszesz ! Miejsce Leszna to najwyższa klasa.Najbardziej zasłużony klub.Żużel się nie przejadł tylko pandemia zrobiła swoje i wielu przyzwyczaiła się do transmisji w telewizji z meczy ligowych.Ten problem ma każde miasto, Toruń 3 x większy, a jeszcze mniej przychodziło, oprócz Lublina bo tam awansowali do najwyższej klasy po 24 latach i po takim czasie jest tam głód żużla. Może jeszcze powiesz,że Leszno jest zbyt małe, aby grać w futsal ekstraklasie,a gra z powodzeniem od 3 lat.Dla dobra lepiej się nie wypowiadaj.Żużel jest w Lesznie od 1938 i to klub pod względem osiągnięć numer 1 w żużlu.
80. Dodane przez papkin, w dniu - 15-03-2022 19:37 00 Dlaczego Redakcja portalu dopuszcza się ingerencji w komentarz pod względem interpunkcji (cudzysłów). Rozumiem, że co do tekstu rości sobie takie prawo i to jest wytłuszczone. Nie rozumiem dlaczego pozbawiacie nas piszących graficznych odpowiedników intonacji, rytmu i tempa mowy, akcentu wyrazowego i zdaniowego. O co chodzi Redakcjo ?
Od redakcji: Takie przeinaczenia zapewne powstają, gdy Czytelnicy przeklejają treści z innych edytorów. Prosimy pisać komentarze bezpośrednio w edytorze portalowym.
81. Dodane przez Sebix, w dniu - 15-03-2022 20:04 00 Skoro sponsorzy uciekają a i ludzi na żużlu coraz mniej to świadczy o jednym - żużel i w Polsce umiera.
82. Dodane przez do kom 74, w dniu - 15-03-2022 20:24 00 Przecież w piłkarskiej ekstraklasie też było widać spadek frekwencji.W takim Lubinie na meczach ekstraklasy wiele razy było po 3.000,a czasem mniej,a to miasto o kilka tysięcy większe od Leszna.Na inauguracji w Lesznie z Gorzowem Wlkp,na pewno będzie 10.000,potem zobaczymy jak będzie dalej.
83. Dodane przez rh, w dniu - 15-03-2022 20:39 00 Pytanie na ktore nie otrzymam odpowiedzi- jakie dywidendy wyplacili sobie udzialowcy tej sportowej spolki w 2020 i 2021 roku?
84. Dodane przez fan, w dniu - 15-03-2022 20:47 00 Żużel w Lesznie to religia.Pomagają wszystkie miasta,niektóre znacznie więcej. Pamiętajmy,że Leszno jest najmniejszym ośrodkiem w ekstralidze.Już widzę te komentarze,jakby Unia jeździła w 2 lidze,ba nawet w 1 lidze.Ja chodzę na żużel od 1976,co pamiętam jako kilkuletnie wtedy dziecko.Unia to Unia Zawsze w sercu.
85. Dodane przez Hmm...., w dniu - 15-03-2022 20:52 00 Wstyd mi za to miasto i jego włodarzy.... Powiedzieć "zaścianek" to mało....
86. Dodane przez oburzony, w dniu - 15-03-2022 20:53 00 Panie Rusiecki, wstydu pan nir ma.Co to za argument,że zmniejszyła się ilość kibiców przrz pandemię i ilość sponsorów.Przecież jak na meczu mogło być chyba 25proc.pojemności stadionu to i wtedy nie sprzedaliście chyba wszystkich biletów.Niestety żużel w Polsce staje się powoli sportem niszowym i tego trzeba mieć świadomość.I mając tego świadomość właśnie trzeba budować strategię na lata następne.Lata świetności Unii, historię sukcesów tego klubu i zdobyte trofea umieścić w w Izbie Pamięci ( oby nie podobnej do alei gwiazd) i przestać nadużywać historii w żądaniu dofinansowania z budżetu miasta.
87. Dodane przez do 79, w dniu - 15-03-2022 21:04 00 To ,że zasłużony nie uprawnia do dotowania.Przez tyle lat działalności jego sternicy powinni już się nauczyć jak go prowadzić by nie żebrać kasy od miasta .A jak tak wam garstce kibiców tak bardzo zależy na jego działalności to zostańcie jego udziałowcami i go utrzymujcie.Nikt wam tego nie broni.Nam zdecydowanej większości mieszkańców Leszna ten klub jest niepotrzebny.Nic z niego nie mamy poza stratami.Żużlowcy robią nam promocję ale ujemną.Tylko gamonie mogą się obrazić na telewizję i pokazać całemu krajowi jacy to są ważni .Tak ma wyglądać promowanie miasta? Pora chyba zmienić nasze władze. Przewodniczący rady spóźnia się na zwołane posiedzenie i nie wie co się dzieje. Przewodniczący komisji nie wie że zwołał posiedzenie i udaje ,że jest gościem. To nawet Bareja by nie wymyślił takich rewelacji.No cóż radny może być mierny ,ważne by był wierny...Skądś to już znamy...
88. Dodane przez Do 81, w dniu - 15-03-2022 21:06 00 Bo sport na świecie idzie w kierunku sportów masowych więc siłą rzeczy żużel wcześniej czy później zgaśnie. Ilu ich w Lesznie trenuje tzn żużlowców? Może 10 osób. A piłkę nożną prawie 800.
89. Dodane przez Do 79, w dniu - 15-03-2022 21:14 00 Czyżby wszyscy mieli problem z frekwencja? Lublin ok full awans ale Częstochowa full Gorzów full Grudziądz full Wrocław full tam poprostu działa marketing i nikt nie zachowuje się jakby kibic był dla klubu złem koniecznym a marketingowcy robią super robotę bo w lesznie widać z tym kiepsko- no tak mamy bycza wodę wielki sukces pana Irka. Toruń zawsze był kiepski z frekwencja w ostrowie bedzue full bo awans. Wiec nie pisz głupot
90. Dodane przez do kom. 3, w dniu - 15-03-2022 21:39 00 Nie wiesz dlaczego? "Z Unią Leszno na dobre i na złe - stwierdził Borowiak". https://elka.pl/content/view/81689/613/
91. Dodane przez adam, w dniu - 15-03-2022 21:45 00 dlaczego komunista malepszy pełni funkcję samorządowe?? ? komuniści powinni mieć zakaz pełnienia jakichkolwiek funkcji państwowych samorządowych!! ! a co do uni to żadnych dotacji dla prywatnego klubu kibice jak chcą to niech ich utrzymują samorząd nie
92. Dodane przez Do 89, w dniu - 15-03-2022 21:56 00 Częstochowa full,Gorzów full, Nie wiesz co piszesz,bo tam na wielu meczach było bardzo mało kibiców i nigdy w minionym sezonie nie był tam full,nie mówiąc o Toruniu,gdzie kilka razy były pustki. Full był to w Grudziądzu raz i to na ostatnim meczu,który decydował o utrzymaniu,ale powiedzmy szczerze,stadion w Grudziądzu pomieści tylko ok 8 tys miejsc. We Wrocławiu też nie był Full na wszystkich meczach,a stadion tam pomieści mniej jak w Lesznie,bo ok.13 tys miejsc siedzących ,a Wrocław jest 10 razy większy od Leszna.Gdy na mecz w Lesznie,bodaj z Lublinem i Gorzowem Wlkp przyszło ok.8 tys, to jest to Full jak w Grudziądzu, tylko,że w Lesznie stadion pomieści ok.17 tys miejsc siedzących i te ok.8 tys nie robi na tak dużym stadionie,takiego efektu jak na małym stadionie w Grudziądzu.Rozumiesz ? Większość Leszczynian jest za żużlem i nic nie zmieni,kilka osób, które piszą negatywne komentarze po kilka razy.
93. Dodane przez do kom. 11, w dniu - 15-03-2022 21:57 00 Jedyne, czego możesz się spodziewać to informacji o tzw. ekwiwalencie reklamowym (AVE) z Instytutu Monitorowania Mediów. AVE określa wartość reklamową przekazów w złotych, które ukazały się w badanych mediach. Czyli tyle pieniędzy należałoby wydać, aby podobne treści opublikować w formie reklamy. Rzecz w tym, że to tylko suche liczby, które nie muszą mieć większego przełożenia na korzyści dla miasta i mieszkańców.
94. Dodane przez Kuba, w dniu - 15-03-2022 22:42 00 Marudzą jak zwykle ci co mają a chcą więcej żałośni jesteście tylko unia
95. Dodane przez Tom, w dniu - 15-03-2022 23:00 00 Barany wy z canal+dostają tak 6 ml ale na ile lat wedle mnie maga dać i 3 miliony z miasta głosujecie więcej na PiS to będzie lepiej a nie będzie wojna tyle PiS umie zrobić precz z PiS tylko UNIA
96. Dodane przez scorp, w dniu - 15-03-2022 23:14 00 Zuzlowcy-emeryci, wspominajac dawne czasy, mowia, ze wtedy zawodnik sam zajmowal sie swym motorem, bo nie bylo go stac na mechanika; sam przewozil swym autem motor na zawody poza Lesznem itp. - i tez odnosili sukcesy. Miasto nie dotowalo ich - i nie narzekali. Po prostu wystarczalo im, ze moga uprawiac swoj ulubiony sport. I tak powinno byc nadal - jezdzic bez okradania mieszkancow Leszna z ich podatkow.
97. Dodane przez do kom. 55, w dniu - 16-03-2022 00:10 00 W Internecie znalazłem artykuł z 2018 roku, gdzie jest napisane, że z badań prowadzonych przez klub wynika, że ponad 60 procent kibiców biało-niebieskich pochodzi z miast, wsi i miasteczek rozrzuconych w promieniu kilkudziesięciu kilometrów.
98. Dodane przez Do kokietki z nr 73, w dniu - 16-03-2022 01:01 00 Witam ! I co ma dać to ,że niby każdy usłyszy o Lesznie ?Zjadą się turyści ?Co tu jest do zaoferowania ?Jakiś Zamek ,Góra czy ewenement na skalę światową ?Na ten moment to jest mnogo turystów innego typu .I tu trzeba pomóc.Wstyd ,że szarpiąc taką kasę z kontraktów w TV ,nie stać UNIENKI na bańki.
99. Dodane przez Znawca, w dniu - 16-03-2022 06:04 00 Do filozofa piszącego że remont pływalni to będzie hop siup: otóż za jakieś 3 miesiące ceny stali i metali wyskoczy poważnie w górę przez wojnę i sankcje, ceny materiałów budowlanych idą mocno w górę. Już nawet był artykuł na elce o tym że są trudności z inwestycjami. Także to nie te czasy ze wszystko szło gładko. Nie będzie Akwawit wyremontowany.
100. Dodane przez Koscian, w dniu - 16-03-2022 07:51 00 Pisanie że z Kościana (miasta) ktoś jeździ na żużel jest mocno przesadzone. Oczywiście są jednostki które jadą ale to około 10 osób. W Kościanie zawsze Lech był modny i od pewnego czasu Warta no i tu jest moda na piłkę ręczną czy Obrę. Z powiatu Kościan jeżdżą na unie ale to są małe wioski z okolic Śmigla. Także to że ktoś napisał że 60 procent kibiców unii to małe wioski to ma rację, ten sport jest bardzo popularny na wsi.
101. Dodane przez Do 97, w dniu - 16-03-2022 08:23 00 To samo jest na Lechu.Większość do przyjezdni z okolicznych podpoznanskich miast i miasteczek,wsi.
102. Dodane przez nie tylko unia, w dniu - 16-03-2022 09:06 00 Komentarz 87 wyjaśnia wszystko w temacie wspomagania klubów /prywatnych/ Czas z tym definitywnie skończyć a nie rozdawać pieniądze podatników
103. Dodane przez popieram 99, w dniu - 16-03-2022 09:11 00 Ale o to miało chodzić, tak miało być, żeby tylko sprawiać wrażenie, że coś się robi, żeby pływalnia odkryta powstała i znalazł się powód.
104. Dodane przez do 80, w dniu - 16-03-2022 09:29 00 Mam to samo. Giną myślniki (lub zamieniają się w znak "end"), dwukropki, cydzysłowia, przez co zmienia się duch komentarza, są niedoróbki. Od lat prawy nawias po cyfrze osiem powoduje, że obydwa znaki zamieniają się w emotikon. Przy dłuższym komentarzu niezwykle trudno jest zachować jego pożądany układ graficzny będąc jedynie w jego oknie. Łapię się na tym, że, gdy nie sprawdzam krótkiego tekstu w edytorze, mam błędy, itd.
105. Dodane przez korekta do 103, w dniu - 16-03-2022 09:37 00 "żeby pływalnia kryta powstała i znalazł się powód."
106. Dodane przez popieram 91, w dniu - 16-03-2022 09:47 00 Takie są konsekwencje grubej kreski T.Mazowieckiego. Dawni działacze partyjni powinni mieć zakaz pełnienia funkcji publicznych. Nie ma w Polsce drugiego takiego miasta, żeby Przewodniczący (!) Rady Miasta to były sekretarz miejski komunistycznej monopartii czyli Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej. Takie rzeczy tylko w Lesznie.
107. Dodane przez nbcx, w dniu - 16-03-2022 09:55 00 Unia dostanie od miasta milion złotych wynikający z podpisanej przez pana prezydenta umowy,
Kiedy, konkretnie, prezydent podpisał tę umowę? Od kogo i jakie dostał pozwolenie? Co to za umowa? Jak, ile i komu mają być wypłacone pieniądze? Kiedy poinformował o tym fakcie radnych podczas sesji rady miasta? Podczas każdej sesji rady miasta, według wcześniej przyjętego planu, na początku zabiera głos przewodniczący rady miasta a następnie prezydent. Przedstawiają mieszkańcom poprzedni okres międzysesyjny, swoiste sprawozdanie z pracy czyli to, czym zajmowali się od poprzedniej sesji rady miasta. Prezydent powinien poinformować przede wszystkim, jakie i z kim podpisał istotne dla miasta umowy, jakie podpisał istotne dla miasta dokumenty, jakie istotne dla miasta wydał pisemne decyzje, jakie wydał zarządzenia, itp.
Co wymienił prezydent ze swojego urzędowania z ostatniego okresu międzysesyjnego? Przykład, sesja z 24 lutego 2022r. (dwukropek): reżim klimatyczny, rodziny w MOK-u, gra miejska, słodka środa, wizyta gościa, spotkanie, spotkanie, jubilaci, zbiórka WOŚP, wichura, książka, maseczki, spotkanie, plebiscyt, spotkanie, kwiaty, nowa siedziba, goście, spotkanie.
A co stale z dala od mieszkańców? Za naszymi plecami? Poza sesją? Na przykład przekazanie szkoły Salezjanom (jakie warunki umowy?), stałe podwyżki cen za śmieci, umowa finansowania prywatnej firmy sportowej (jak w artykule, jeśli to prywatna firma Unia Leszno Sportowa S.A.), wydane zarządzenia, po fakcie miejski tenis i okolice Akwawitu w prywatnych rękach, itd.
108. Dodane przez Do 92, w dniu - 16-03-2022 10:24 00 W zeszłym roku był civid i ograniczenia to samo wczesnej. W lesznie marketing i podejście do kibica jest na poziomie minus 5. To ciagle zebranie o kase z naszych podatków to już zenua. Nie umieja to nara takie prawa rynku ciagle podłączanie tlenu to kiepska sprawa. Podnieta tymi tytułami to jyz wogole śmiech jak to mawia ten od traktorów; historie trzeba znac ale z historii się nie żyje. Tak powiedział guru kibiców unii
109. Dodane przez Pablo, w dniu - 16-03-2022 10:29 00 Komentarz 87 trafnie podsumowuje patologię: "Przewodniczący rady spóźnia się na zwołane posiedzenie i nie wie co się dzieje. Przewodniczący komisji nie wie że zwołał posiedzenie i udaje, że jest gościem. To nawet Bareja by nie wymyślił takich rewelacji. No cóż radny może być mierny, ważne by był wierny... Skądś to już znamy..." Może więc czas na CBA albo prokuraturę?
110. Dodane przez neli, w dniu - 16-03-2022 11:25 00 jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kase !!!!
111. Dodane przez Kom.1, w dniu - 16-03-2022 12:22 00 Popieram kom. nr 1 i proponuję zrzutkę prywatnej kasy radnych i innych wszystkich możliwych ktorzy decydują i podpisują tego typu sprawy kasiaści krzykacze też mogą się zrzucić !!! Jak zostanie trochę, to dajcie mnie bo też prowadzę prywatną firmę i chętnie choć raz coś otrzymam !!!
112. Dodane przez do kom. 101, w dniu - 16-03-2022 12:49 00 Skoro ok. 2/3 to kibice spoza Leszna, to oznaczałoby to, że przy komplecie ( 16 700 osób ) ok. 5.5 tys. to osoby z Leszna. Czyli ok. 8% mieszkańców. A to raczej tylko podczas finału. W czasach pandemii, działacze nie byli ponoć w stanie sprzedać nawet 25 procent pojemności stadionu. A jeżeli na trybunach zasiada tylko 4 tys. osób, to ok. 1,3 tys. jest z naszego miasta. Czyli ok. 2% mieszkańców Leszna. W tym roku powinna być trochę lepsza frekwencja, ale i tak poczekam na ujawnienie protokołu z tego posiedzenia, aby dowiedzieć się, czy ktoś z radnych miał odwagę zastanowić się głośno na zasadnością takiego wsparcia w tak trudnych dla miasta czasach? I czy ktoś wyraźnie podkreślił, że potrzeba oszczędzania miejskich pieniędzy wcale nie musi oznaczać niechęci do klubu. Takie powiązanie tej kwestii może być zwykłą manipulacją.
113. Dodane przez Boleś, w dniu - 16-03-2022 13:00 00 Pan Tomasz przecież nie kupił sobie stanowiska w Radzie Miejskiej, został wybrany przez mieszkańców demokratycznie, mając na uwadze jego długoletnie doświadczenie , mądrość i na pewno wiele innych wspaniałych cech, zasług , udziela wywiadu tak jak umie i mu pasuje i o co chodzi ?
114. Dodane przez Do 112, w dniu - 16-03-2022 13:02 00 Leszczyniakow na meczach żużlowych jest dobra połowa, reszta to przyjezdni,tak było zawsze.Na finały przychodzi ponad 20 tys,a ludzie stoją na koronie.Z Kościana na żużel do Leszna jeżdżą tłumy,co widać przed meczem po tablicach.Dużo też przyjeżdża ze Śremu.
115. Dodane przez Marek, w dniu - 16-03-2022 13:08 00 Miliony mieszkańców fruwają na prawo i lewo.
116. Dodane przez Biegacz, w dniu - 16-03-2022 13:47 00 Ilu zawodników liczy Unia ?a ilu działaczy ogrzewa się przy Uni i robi kasę ?
117. Dodane przez Do kom 114, w dniu - 16-03-2022 14:02 00 Wiesz co jest najgorsze w Tobie? Że wierzysz w własną propagandę. O Śremie piszesz dlatego bo raz widziałeś flagę Śrem z 4 osobami i robisz zachwyt. Z Koscianem już ktoś wyjaśnił powyżej że z miasta Kościan jeździ kilka osób reszta to wioski z okolic Śmigla i zgadzam się z tym bo znam osoby z pod Śmigla z wiosek i jeżdżą. Miasto Kościan to zawsze był Lech i Warta oraz ich Obra i Tęcza. Dużo ludzi też chodzi na ich żeńska siatkówkę w 2 lidze.
118. Dodane przez Do 114, w dniu - 16-03-2022 14:43 00 Jak stwierdzisz że ktoś jest z Kościana czy z okolic Śmigla po tablicach (o czym pisze kom 117) myśl trochę człowieku.
119. Dodane przez Do 117, w dniu - 16-03-2022 15:20 00 Jak na 4 ligową Obre przyjdzie 200 ludzi to dużo , tyle wynosi średnia w 4 lidze, z czego bardzo dużo przyjeżdża z Starych Oborzysk.Na Unię bardzo dużo ludzi przyjeżdża z Kościana i okolic. Ze Śremu jest stała duża grupa kibiców, którzy są bardzo liczni.Przyjeżdżają też do Leszna z Zaniemyśla grupą kibiców, który jest jeszcze 12 km za Śremem.Co Ty porównujesz Obre, Tęczę Kościan do Wielkiej Unii Leszno !
reklama
120. Dodane przez Gosia, w dniu - 16-03-2022 15:27 00 tak już jest ,że sport uprawiają młodzi a decydują i profity czerpią "leśne dziatki "
121. Dodane przez Do 119, w dniu - 16-03-2022 15:35 00 A po czym to stwierdzasz? Stoisz na stadionie i sprawdzasz dowody? Chodzisz po parkingu i pytasz skąd jesteś? Żal z tobą gadać bo giniesz w własnej propagandzie. Byłem raz a mieszkam w Lesznie na meczu Obry i było ponad 1tys ludzi - mecz przy jupiterach Obra Kościan - Victoria Ostrzeszów. Taka wielka Unia a żebrze o pieniądze bo jej na nic nie stać. To żenada a nie klub.
122. Dodane przez do kom. 114, w dniu - 16-03-2022 16:39 00 Skąd wiesz, że jest dobra połowa z Leszna? W kom. 97 było powołanie się na dane, które w 2018 roku zebrał klub. I tam podano, że ponad 60% przybywa na mecze Unii spoza Leszna. Skąd Ty czerpiesz swoje dane? Czyżby z własnego palca?
123. Dodane przez Do 121, w dniu - 16-03-2022 16:58 00 Te 1 tys na Obrze jest raz na 4 lata,lub ludzie przyszli raz zobaczyć pierwszy raz te " jupitery " Przeważnie jest 100 max 300 przecież to 4 liga.Na żużel przyjeżdża bardzo dużo ludzi ze Śremu i okolic,co widać po tablicach PSE na parkingu na Grunwaldzkiej i przy garażach naprzeciw Aldi.Tam żużel zawsze był popularny,a sekcja żużlowa w lidze była do 1964.Cieszysz się, że na Obre przyszło 1 tys raz na "jupitery " zobaczyć .Na Unię przychodzą tysiące, a na inaugurację z Gorzowem przyjdzie spokojnie 10 tys,na finały jest ponad 20 tys,a największą frekwencja była w 1984 i 1989 na Mistrzostwach Świata ponad 40 tys,wtedy były drewniane ławki i pojemność wynosiła 40 tys,a ludzie siedzieli na schodach.Sam byłem na tych Mistrzostwach.Z czym ty porównujesz Obre!
124. Dodane przez Do 121, w dniu - 16-03-2022 17:01 00 Przecież Ty jesteś ten troll z Kościana i podobno tam się wyprowadził,o czym wielokrotnie pisałeś.
125. Dodane przez Do kom 123, w dniu - 16-03-2022 17:47 00 Skąd wiesz że z Śremu a nie z okolic? Ty nawet nie umiesz logicznie myśleć i giniesz w swojej chorej obsesyjnej propagandzie.
126. Dodane przez Do kom 122, w dniu - 16-03-2022 18:02 00 On te dane drukuje na propagandowej drukarce. Przecież on myśli że Leszno jest wciąż stolica województwa.
127. Dodane przez Koscian, w dniu - 16-03-2022 18:22 00 Przeważnie na meczach Obry to jest powyżej 600 osób i wiem to po biletach. I dużo osób przyjeżdża z Leszna na te mecze do Kościana tak jak na pływalnię czy park rozrywki. Zdarza się że i na żeńska siatkówkę do Kościana przyjeżdżają.
128. Dodane przez Do 128, w dniu - 16-03-2022 19:27 00 Dokładnie jest tak jak mówisz, popieram w 100 procentach.
129. Dodane przez Do kom 123, w dniu - 16-03-2022 19:59 00 Przecież z samego miasta Leszno mało kto już na żużel chodzi. Wszystko przyjeżdżają ludzie ze wsi. Żużel już umiera i tego już nikt nie zatrzyma. Żużel to sport niszowy.
130. Dodane przez Do 128, w dniu - 16-03-2022 20:31 00 Nie pisz ze sobą ! Kto z Leszna przyjeżdża na 4 ligową Obre,a tym bardziej na 2 liga siatkówki. Ja znam sport od podszewki i śledzę zwłaszcza drużyny Leszna i regionu.W Kościanie jest na Obrze zazwyczaj 200 -300 ludzi.To na mecze w futsal ekstraklasie w Lesznie przychodzi 600 - bardzo często 1 tys.Napisałem Śremu i okolic,tam jest wielu kibiców Unii.Bardzo dużo przyjeżdża z tablicami PKS,idąc na mecz to widać. Z Leszna bardzo dużo przychodzi kibiców ,całe rodziny często i kibice,którzy chodzą od kilku dekad.Na inaugurację z Gorzowem Wlkp będzie dobre 10 tys,a Ty podniecasz się 600 osobami na Obrze,gdzie zdarza może się to sporadycznie,bo z reguły nie przekracza 300.W Poznaniu na Lecha ponad połowa to Swarzędz, Mosina,Kościan, Puszczykowo,Śrem, Luboń, Kórnik, Pobiedziska i wiele wsi.
131. Dodane przez Do kom 129, w dniu - 16-03-2022 21:15 00 Nie pisz z nim, to chory człowiek z manią prześladowczą. Nigdy nie był na meczu Obry a wie ile ludzi chodzi...Sam sobie odpowiedz czy to normalne? Albo idąc na mecz chodzi od człowieka do człowieka i pyta skąd przyjechał. A taki z niego specjalista że cytuje "Polonia awansuje do 3 ligi w sezonie 2021" i spadła...Lub w roku 2020 Warta spadnie do 2 ligi a awansowała do Ekstraklasy. Taki to z niego filozof dla ubogich.
132. Dodane przez Do 131, w dniu - 16-03-2022 22:37 00 Ilu,wielu ludzi chodzi na Obre ? Średnia to 200 ludzi,lub mniej na mecz.Nigdy,nie pisałem, że Polonia awansuje do 3 ligi,jak w sezonie 2021 grali słabo i walczyli o utrzymanie w 4 lidze.Jednak Polonia ma lepszą przyszłość, bo grają swoimi,a nie jak Obra90 % najemnikami. Poznań mnie nie obchodzi.Boli,że Unia ma kibiców,nawet z Kościana i okolic i znaczie większych odległości. Weź leki w Kościańskim szpitalu i spać. Zacznij pisać od 4.00 rano jak zawsze.Kto przyjechał na Unię to widać po tablicach. Na Obre to przyjadą z pobliskich Oborzysk Starych.Jakim trzeba,być chorym,żeby pisać ze sobą .Idz licz czy na Obre Kościan przyjedzie te 600,jak doliczysz do 250 to sukces w Kościanie
133. Dodane przez ad 113, w dniu - 17-03-2022 07:49 00 Pana Tomasza wybrali radni. To radni wybierają przewodniczącego rady miasta i wiceprzewodniczących, nie mieszkańcy.
134. Dodane przez JAK, w dniu - 17-03-2022 09:47 00 UNIA NIE CHCE PŁACIC NORMALNEJ STAWKI ZA NAJEM TO WYPAD!!! Z KIBICAMI PRZYJEZDNYMI TYLKO KŁOPOT SAMOCHODY STAWIAJA BYLE GDZIE OGROMNE KASA NA ZABEZPIECZENIE TEGO PSEUDO SPORTOWEGO WIDOWISKA!! KIBICE PRZYJEDNI BLOKUJA POŁ MIASTA SMIECA !!! ZAORAC TEN STADION ZOO POWIEKSZYC JAK NIECHCA PŁĄCI MENEGARY TEGO PSEOUDO POTRZEBOWSKIEGO KLUBU!!! PANOWIE WŁASCICIELE UDZIALOW ZA HOOBBY TRZEBA PŁACIĆ ZA SWOJE!!! A WY RADNI CO KLAPKI NA OCZACH MACIE 1000000ZŁ ZA NAJEM OBIEKTU NA TOK TO I TAK MAŁO, A TU JESZCZE JAKIES ODWODNIENIA ROBIC NA SWOJK KOSZT I DOKŁADAC!!! REFERNDUM W MIESCIE CZY DAC CZY NIE DAC I SPOKÓJ!! JAK NIE DAC TO UNIA NIECH SIE ZWIJA DO KACZKOWA LUB DO PRZYSIEKI!!!!
135. Dodane przez do 134, w dniu - 17-03-2022 12:37 00 Dlaczego do Kaczkowa ? Miasto daje żeby Unia płaciła czynsz ? Przecie to Sp. Akcyjna ? Kasy nie mają ?!? A co z nią robią ?
136. Dodane przez pielęgniarz, w dniu - 17-03-2022 15:53 00 STOP takim układom Miasto - prywatny klub sportowy .
137. Dodane przez sebaPL, w dniu - 17-03-2022 17:24 00 Panie Borowiak ! Moja taczka ciągle czeka na te całe wasze układy ( klika kolesi ) i kolesiostwo w tym moim Lesznie .
138. Dodane przez Hmm...., w dniu - 17-03-2022 17:42 00 To miasto to tragedia. Zaścianek.
139. Dodane przez DO 135, w dniu - 17-03-2022 21:11 00 KAZDA SPOŁKA WINNA MIEC PEŁNA KSIEGOWOSC!!! CZY TO ONA AKCYJNA CZY TO ONA Z.O.O CZ JAWNA, W PAPIERACH JEST CO Z PIENIEDZMI ZROBILI ILE KOMU WYPŁACICLI!!!
140. Dodane przez ,, w dniu - 18-03-2022 13:19 00 Sołtysi lepiej rządzą na wsiach niż rządy w tym mieście.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.