Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
26
Kwietnia 2025
Sobota
Imieniny obchodzą:
Klaudiusz,
Marcelina, Maria,
Marzena
Do końca roku 249 dni.
Start arrow Leszno arrow Unia Leszno: bez pomocy miasta nie utrzymamy się w Ekstralidze

Jest protokół z "tajnego" posiedzenia komisji

Unia Leszno: bez pomocy miasta nie utrzymamy się w Ekstralidze

23.03.2022. Radio Elka, Jarek Adamek


(Fot. Archiwum)
Bez dotacji z miasta będziemy musieli zejść do niższej ligi – mówili działacze Unii Leszno podczas posiedzenia Komisji Edukacji, Kultury i Sportu Rady Miejskiej Leszna. Podali też kwotę, jaką miasto miało na żużel przeznaczyć: to 2 miliony złotych. Tak wynika z protokołu z obrad komisji, który otrzymaliśmy.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Posiedzenie Komisji Edukacji, Kultury i Sportu Rady Miejskiej Leszna w sprawie sytuacji Unii Leszno odbyło się 14 marca. Dziennikarze nie zostali na nie wpuszczeni: jak wyjaśniał przewodniczący komisji Krystian Maćkowiak (PL 18) stało się tak na życzenie władz klubu, którzy mieli być „gospodarzami” posiedzenia. Otrzymaliśmy protokół z obrad. Wynika z niego, że poruszono kilka tematów: począwszy od nowej struktury toru po nową kategorię U24.

Najwięcej czasu poświęcono jednak kwestiom finansowym. Działacze Unii przyznali, że to jedyny problem w działalności klubu. - Pierwsza transza pieniędzy z Ekstraligi, która miała przyjść w lutym przyjdzie dopiero w połowie kwietnia - mówił Józef Dworakowski. Waldemar Ciesiółka przypomniał,
że Unia Leszno jest klubem prywatnym, spółką. - W ubiegłym roku brakowało pieniędzy, płaciliśmy faktury wystawiane przez zawodników - mówił. Ciesiółka zaznaczył, że Unia opiera się na „małych” sponsorach, nie ma wśród nich na przykład spółek Skarbu Państwa. - Bez miasta nie jesteśmy w stanie prowadzić klubu na dotychczasowym poziomie - zapowiedział Ciesiółka - jeśli nie będzie dotacji z miasta, będziemy musieli zejść do innej ligi, żeby ten klub utrzymać.
Radna Stefania Ratajczak (niezrzesz.) zapytała, jakie konkretnie są oczekiwania zarządu Unii. - Nasze założenie to 2 miliony złotych - odpowiedział Waldemar Ciesiółka - jeden milion już otrzymaliśmy, dwa miliony to kwota na wysokie parametry, aby były dalej sukcesy, zakładając że nic więcej się nie wydarzy. Ireneusz Igielski dodał, że z powodu pandemii koronawirusa drastycznie spadła sprzedaż karnetów na mecze, klub stracił też bardzo wielu kibiców wśród dzieci i młodzieży oraz osób starszych. Prezes Unii Piotr Rusiecki zapytany o to, czy planowana jest podwyżka cen biletów i karnetów odpowiedział, że może do tego dojść. - Zobaczymy po pierwszym meczu - stwierdził, zaś Józef Dworakowski zapytał radnych, co myślą o podniesieniu cen o 10 procent. - Prawdziwy kibic jak będzie chciał przyjść, to przyjdzie - odpowiedział Kazimierz Jęcz (PiS).

Radny Jacek Matecki (KO) zapytał prezydenta Łukasza Borowiaka, jakie są szanse na przekazanie z budżetu miasta brakującego Unii 1 miliona złotych. - Nie potrafię powiedzieć - stwierdził prezydent, przypominając o czekających miasto inwestycjach i wzroście cen na rynku budowlanym. - Stadion jest państwa i wy musicie w strategii miasta określić, czy to ma istnieć, czy nie i potem czy dorzucamy, czy nie, odbiór społeczny zawsze będzie zły - powiedział Józef Dworakowski. - Najgłośniejsi są ci, którzy na mecze nie przychodzą, musimy się zrozumieć, będziemy szukać rozwiązania, może nie 1 milion, ale inną kwotę - zapowiedział Tomasz Malepszy (PL18), przewodniczący RML. Radny Tomasz Mikołajczyk dopytywał, co stanie się z Unią, gdy samorząd nie zwiększy pomocy. - W pewnym momencie przychodzi moment, kiedy trzeba to skończyć (…) to klub prywatny, ale my na tym nie zarabiamy, gdy powiemy, że nas nie stać, to będziemy musieli spauzować - odpowiedział Waldemar Ciesiółka. - W roku 2021 klub miał stratę, spółkę akcyjną, która przez trzy lata wykazuje stratę trzeba rozwiązać - dodał Józef Dworakowski.

Hanna Kotomska (PL 18) przypomniała, że to tej pory miasto współpracowało z klubem. - Nikt nie chce być grabarzem Unii Leszno, nikt nie chce pozwolić na to, żeby nie jeździła w Ekstralidze - zapewniła - ale musi być wynik i świadomość tego, że idą chude lata. Jacek Matecki zauważył, że inne samorządy miast przeznaczają na żużel więcej, niż Leszno. - Lublin 12,5 miliona, Grudziądz przez 3 lata 8,2 miliona a w ubiegłym roku 3,5 miliona - wyliczał radny KO - zachęcam, żebyśmy znaleźli ten milion. Posiedzenie zakończyło się jednak bez żadnych konkretnych wniosków: przewodniczący Krystian Maćkowiak zapowiedział, że za dwa miesiące odbędzie się kolejne, kiedy będzie już wiadomo jaka jest frekwencja i wpływy z pierwszych ekstraligowych meczów.

 
Komentarze (196)
1. Dodane przez anon, w dniu - 23-03-2022 08:35 0 0
Ciekawe, że zupełnie przemilczany został temat kasy z TV. Argument że przelew dopiero w kwietniu to żaden argument, chyba że unia chce pieniądze od miasta pożyczyć i oddać jak dostanie ten przelew. Pan radny ładnie dobrał miasta żeby kwota w przeliczeniu na mieszkańca była ok. A co z innymi miastami gdzie ten rachunek nie wypada na korzyść. No i oczywiście to nie będzie drugi milion tylko bardziej trzeci licząc odwodnienie
2. Dodane przez Adam, w dniu - 23-03-2022 08:35 0 0
To niech spadają do niższej ligi, może nauczy ich to trochę pokory, każdy klub jest sportową spółka akcyjna i niech nie płaczą jak dzieciaki. Jak podwyższa ceny biletów to już wcale nie będzie frekwencji. Nie lepiej zmniejszyć ceny biletów? Wtedy więcej ludzi przyjdzie na mecze.Jestem wiernym kibicem żużla od wielu lat, ale to co się dzieje w Unii od kilku lat to jest porażka.Moze czas zmienić zarząd i zacząć od 2 ligi.Nie będę sponsorował darmozjadów.
3. Dodane przez Roman, w dniu - 23-03-2022 08:36 0 0
Żenada, pajace na komarkach za tyle milionów !
4. Dodane przez Fan unii, w dniu - 23-03-2022 08:37 0 0
Jeśli miasta na to nie stać to nie powinni dawać. A Grudziądza czy Lublina nie ma co porównywać do Leszna bo te miasta nie są tak zadłużone jak Leszno.
5. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 23-03-2022 08:38 0 0
no cóż.....
6. Dodane przez cx, w dniu - 23-03-2022 08:39 0 0
To zejdziecie do niższej ligi. Nic złego się nie stanie.
7. Dodane przez lolek, w dniu - 23-03-2022 08:40 0 0
rozgonić dziadostwo w cztery wiatry, nie stać nie kupować, zejść z ligą poziom niżej jak trzeba to i 2 liga, ten sport nie jest już rozwojowym i nie rokuje na przyszłość, nie ma zainteresowania ze strony kibiców to dobitnie świadczy o tym, że czas się zwijać panowie i nie marudzić, nikt płakał nie będzie a 2 mln piechotą nie chodzi są dużo ważniejsze wydatki Leszna potrzebne mieszkańcom
reklama
8. Dodane przez jak to?, w dniu - 23-03-2022 08:41 0 0
"zakładając że nic więcej się nie wydarzy." Czy to nie jest szantaż? Jesteśmy zakładnikami prywatnej firmy?
9. Dodane przez skandal, w dniu - 23-03-2022 08:44 0 0
Żeby sport, który nie jest sportem masowym, miał absorbować takie duże miejskie pieniądze, to jest skandal. Oglądanie żużla nie ma nic wspólnego z aktywnym sportem czy rekreacją.
10. Dodane przez ja, w dniu - 23-03-2022 08:45 0 0
Idą na przeczekanie, żeby ludzi stopniowo przyzwyczaić do dalszego finansowania.
11. Dodane przez kibic, w dniu - 23-03-2022 08:45 0 0
Nie jestem mieszkańcem Leszna , ale w mieście istnieją także inne kluby reprezentujące rózne dyscypliny . Czy tam też mają szansę na dodatkową kasę . Może przy wyższej dotacji będą lepiej funkcjonować i awansują i tym samy rozsławią MIASTO LESZNO :)
12. Dodane przez Xyz, w dniu - 23-03-2022 08:46 0 0
Trudno. Dziękuje dowidzenia.  
PS ciekawe jak podpisywali kontrakty z zawodnikami nie mając na nie pieniędzy.
13. Dodane przez JA, w dniu - 23-03-2022 08:47 0 0
NO WŁĄSCICIELE DZIALACZE SIEGNA DO SWOICH PORTWELI HOBBY KOSZTUJE !!! MOZE I TRZEBA BEDZIE CO DOŁOZYC NIE TYLKO BRAC!!! JAK NIE TO DO II LIGI... MOZE BILETY TANSZE BEDA I NAPRAWDE SPORT BEDZIE BARDZIEJ SERCEM ROBIONY I ZAWODNIKIEM A NIE KASA I SPRZETEM....
14. Dodane przez rd, w dniu - 23-03-2022 08:49 0 0
W radzie miasta nie ma żadnej opozycji. Wszyscy dmą w tę samą trąbę towarzystwa wzajemnej adoracji, miasta prywatnego, miasta interesów władzy. Jedyne ich zmartwienie to następne wybory. Dla funkcji przegłosują wszystko.
15. Dodane przez X, w dniu - 23-03-2022 08:49 0 0
A sprawozdanie finansowe pokażą?
16. Dodane przez fanka, w dniu - 23-03-2022 08:50 0 0
Może pan Matecki zostanie sponsorem i dołoży ze swoich prywatnych pieniędzy...
17. Dodane przez jaruś, w dniu - 23-03-2022 08:50 0 0
na pewno nie wpuszczono dziennikarzy? media ogólnopolskie piszą inaczej; rozumiem, że są zdjęcia i filmiki jak wyrzucają tych dziennikarzy - takiej draki wytrawni dziennikarze przecieżby nie przepuścili ...
18. Dodane przez Anna, w dniu - 23-03-2022 08:50 0 0
Trudno- jak moje rachunki za gaz podskoczyły to musiałam obniżyć temperaturę w moim prywatnym domu... Może czas spółkę rozwiązać skoro nie jest dochodowa.
19. Dodane przez do, w dniu - 23-03-2022 08:51 0 0
Szanowny Panie Radny J.Matecki, proszę jednocześnie wymienić, jaką, dla mieszkańców, infrastrukturę sportową i rekreacyjną mają Lublin, Grudziądz i inne żużlowe miasta.
20. Dodane przez MAREK, w dniu - 23-03-2022 08:52 0 0
niższa liga to niższe apanaże dla tzw. zawodników i działaczy
21. Dodane przez xyz, w dniu - 23-03-2022 08:54 0 0
Bo tu chodzi o to, że oprócz żużla w Lesznie właściwie nie ma nic. Leszno jest cywilizacyjnie zacofane, wyraźnie odstaje od innych, także mniejszych, miast.
22. Dodane przez ja, w dniu - 23-03-2022 09:01 0 0
Pierwszy krok w oszczędnościach to zwolnić pana Igielskiego, który do niczego nie jest tam potrzebny a bierze duze pieniądze !!
23. Dodane przez Leszczynianka, w dniu - 23-03-2022 09:05 0 0
Jak zostało w tekście wspomniane Unia to prywatna spółka (ciekawe jak stoi finansowo - wydatki). Niech pozyskuje sponsorów , niech działa , a nie liczy na publiczne pieniądze. Moim zdaniem miasto nie ma obowiązku finansowania klubu , dostają "za grosze" tor do dyspozycji, pewnie wiele innych rzeczy mają na zasadach referencyjnych . Idzie gorszy czas , gospodarczo będzie trudno. Pieniądze w budżecie łatwo zwydatkować , a trudno zgromadzić (kosztem naszym - obywateli). Lepiej te 2 mln zostawić w budżecie.
24. Dodane przez Flejtuch, w dniu - 23-03-2022 09:05 0 0
Hehehehe. To nie utrzymacie się.
25. Dodane przez Mates, w dniu - 23-03-2022 09:06 0 0
Po co odwodnienie jak za chwilę klubu nie będzie.
26. Dodane przez emeryt, w dniu - 23-03-2022 09:06 0 0
Prosze zrobić tak jak kiedyś górnik Zabrze.Słaba frekwencja? Ustalono cene wejściówki na 5 zł i stadon w żabrzu był wypełniony w całości przez kibiców Wiem,że żużel to nie piłka inne sąkoszty utrzymania klubu.Sądze ,że optymalna cena biletu mogłaby wynosić o 10 czy 15 zł Kibicem żużla jestem a raczej byłem od 1952.(stare boisko kolejarza )A teraz oglądam mecze w telewizji.Nie jest ,to,co na żywo,ale rekompensuje to wygodny fotel i zimne piwo,a unii życze przynajmniej utrzyma nia się w lidze
27. Dodane przez Paweł, w dniu - 23-03-2022 09:12 0 0
Covid covidem, ale myślę, że w kwestii frekwencji, telewizja nie pomaga pokazując wszystkie mecze. Wiadomo, że na stadionie jest atmosfera, zapach metanolu, ale wielu wybierze telewizję z powtórkami, szczególnie, jeśli spotykają się paczką przyjaciół. To wyjdzie bardziej opłacalnie, a do tego oszczędność na przykład na piwie. Przed telewizorem odpalą czteropak i zapłacą tyle, co za jedno piwo na stadionie. Uważam, że trzeba się zastanowić, czy lepiej mieć droższe bilety i pusty stadion, czy tańsze i więcej kibiców na meczu. Podnoszenie ceny niekoniecznie może być opłacalne w ostatecznym rozrachunku.
28. Dodane przez Ewelina, w dniu - 23-03-2022 09:14 0 0
To spadnijcie piętro niżej. I gitara. Kogo to. A od kasy miasta wara.
29. Dodane przez ..., w dniu - 23-03-2022 09:16 0 0
(...) W mieście syf. Park przy Unii Europejskiej nie skończony tylko sobie opłotowali. Ulice które mają 15-20 lat nie mają oświetlenia nie mówiąc o kanalizacji deszczowej a oni wydają na sport dla wąskiej grupy odbiorców. Na mecze przychodzą głównie ludzie z powiatu z Leszna jest bardzo mało kibiców.
30. Dodane przez Kibic, w dniu - 23-03-2022 09:16 0 0
W srodku sezonu klub wystapi pewnie o jeszcze wieksze pieniadze. Straszenie spadkiem z ekstraligi-trzeba to wziasc na klate. Jest to klub prywatny,ale niech wlasciciele klubu pokaza swoje dochody uzyskane w klubie. Kto pomoze slusarzowi,piekarzowi itp jak ich prywatny interes nie przynosi dochodu? Doic publiczne pieniadze to jest pewnie domena zarzadu.
31. Dodane przez Obserwator, w dniu - 23-03-2022 09:18 0 0
To nie czasy, by samorządowe pieniądze przeznaczać na jakikolwiek sport, a tym bardziej taki, który dotyczy niewielu zawodników. Żużel nie ma nic wspólnego z krzewieniem sportu wśród młodzieży i popularyzacją rywalizacji sportowej. Klub powinien szukać sponsorów.
32. Dodane przez Rejtana, w dniu - 23-03-2022 09:18 0 0
Taki Pewniaczek z Prezesa jak jechał na Miasto Leszno ?! 
A teraz płacze, że spadnie z ligi? błaga o pomoc ? 
Gdzie jego słowo przepraszam za to, że ośmieszył Miasto Leszno i Leszczyniaków !!!!!!! 
 
Najpierw słowa uznania, przeprosiny - głowa na dół oficjalnie, od tego człowieka. Później możemy rozmawiać !! 
 
Ośmieszyłeś człowieku Leszno, Leszczyniaków na bardzo długo, nie zapomnimy Ci tego.
33. Dodane przez Unia, w dniu - 23-03-2022 09:18 0 0
Miasto ma kasy jak lodu, "uchodzcą" rozdają wszystko za darmo to na unie kasy też nie zabraknie prawda ??
34. Dodane przez Z Leszna, w dniu - 23-03-2022 09:19 0 0
Unia Leszno widzę się sypie.
35. Dodane przez Yrek hirek, w dniu - 23-03-2022 09:19 0 0
Może pan igielski by się bardziej postarał o sponsorów? Dkaczego spółka nie dopuści miasta jako udziałowca? Może czas zmienić wizerunek klubu z tego obecnego który wyglada na : my wam robimy łaskę ze jesteśmy na klub otwarty i przyjazny? Bo teraz promocja klubu jest w stanie tragicznym a wszystkie te akcje to odgrzewane kotlety które w dzusiejszych czasach nic nie znaczą. Jak wykorzystano tyle tytułów MP pod rząd i wcześniejsze na promocje klubu oraz przyciągniecie kibica i sponsorów oraz promocje? Ciekawe i czy te spółki skarbu państwa faktycznie tyle dają czy to tylko takie gadanie żeby gadać? Może faktycznie warto zejść ligę nizej jeśli ten budżet się nie dopina, przeciez prezes i spółka robia zuzel dla sportu nie dla pienindzy ??
36. Dodane przez Ida, w dniu - 23-03-2022 09:19 0 0
Priszę o podanie listy płac zawodbików uni Leszno wraz wynagrodzeniem sponsorskim za rok 2021 i wszystko będzie jasne.
37. Dodane przez Seba, w dniu - 23-03-2022 09:19 0 0
Miasto trzyma kase na Ukrainców
38. Dodane przez Rejtana, w dniu - 23-03-2022 09:20 0 0
Macie Żużlowców którzy zarabiają Ogromne pieniądze - każdy żużlowiec ma sponsorów - Co to za problem zorganizować zbiórkę ? 
Poszukać zewnętrznego wsparcia ?!  
Zorganizować zbiórkę ? poszukać sponsorów ?! 
Najłatwiej jest prosić i wyciągać rękę - czekać na gotowę od miasta ! 
Dosyć tego !
39. Dodane przez wp, w dniu - 23-03-2022 09:20 0 0
Piękna sprawa by była, gdyby ten sport dla (...) zniknął z tego miasta.
40. Dodane przez Egon, w dniu - 23-03-2022 09:20 0 0
I bardzo dobrze wam się przewraca w d-ch jestem za żeby was nie sponsorować bo to dziura bez dna
reklama
41. Dodane przez Haha, w dniu - 23-03-2022 09:21 0 0
Nie rozumiem toku myślenia... Przychodzi mało kibiców to podnieśmy ceny biletów... Nie lepiej opuścić ceny biletów żeby przyszło więcej kibiców??? Tak tak nie zarabiają.... Jakby nie zarabiali to jiz dawno by to było zamkniete...
42. Dodane przez sportowiec, w dniu - 23-03-2022 09:23 0 0
Innych dyscyplin sportu nie ma w Lesznie??? radni niech usłyszą głosy z innych klubów i ich problemy i potrzeby - żużel to sport uprawiany przez garstkę zawodników z czego 3/4 spoza Leszna. Wspierać sport dzieci i młodzieży!!!
43. Dodane przez Franek, w dniu - 23-03-2022 09:24 0 0
Tylko dwa? Dajcie im 6 albo 20 milionów. Wszystkie opłaty dla mieszkańców za życie w Lesznie cyk o 100% w górę, ważne że milionerzy skupieni wokół Unii Leszno będą mogli dalej balować i zarabiać.
44. Dodane przez luk, w dniu - 23-03-2022 09:27 0 0
Nie Stać Mnie Na Ferrari , to nie biegam i nie szukam sponsora ... w tym przypadku sponsorem będą wszyscy mieszkańcy Leszna !!!!!!
45. Dodane przez Peleryna, w dniu - 23-03-2022 09:33 0 0
Nie życzę, by z podatków, które muszę płacić utrzymywany był ten wieśniacki"SPORT". Te pieniądze powinny być przeznaczone na remont ulicy Tama Kolejowa i Kosmonautów!!!
46. Dodane przez Tajemnica Poliszynela, w dniu - 23-03-2022 09:34 0 0
Witam ! jeżeli interes nie idzie to zamykamy,jakie to logiczne.Przecież nie może być szantażu a tak to wygląda.Dlaczego boimy się transparentności w finansach publicznych ?Ile to razy butni właściciele nie chcieli powiedzieć na co idzie dokładnie kasa przekazana przez Leszno do klubu.Dlaczego słabo jeżdzący zawodnik ..ma podwyższaną wypłatę W imię jakich celów ?nadziei ?A co z milionami z transmisji z TV ?My się wszyscy martwimy wokół a co z samymi zawodnikami ?Może sami założą kluby i wynajmą od miasta stadion ,postarają się o kibiców na stadionie.Może sami stworzą show,bez działaczy pieniędzy podatników .Dodatkowo ,niech politycy postulują żeby spółki państwowe dawały każdemu klubowi równą kasę a nie tylko ,,swoim".Te spółki to nie ich prywatne folwarki .A może poszukać sponsora strategicznego jak FOGO nie uciągnie wózka.Ciągle tylko żądania od Polski.
47. Dodane przez kościaniak, w dniu - 23-03-2022 09:35 0 0
Ciekawe czy zarząd klubu, w obliczu kryzysu, zmniejszył swoje pensje chociażby o symboliczne np. sto złotych oraz jakie działania podjął do tej pory aby zmaksymalizować ewentualne dochody kubu? A śmiem podejrzewać, że jest to jedno WIELKIE ZERO. No bo po co? Lepiej wyciągać łapy do miasta, które i tak ma wiele innych, pilniejszych wydatków.
48. Dodane przez kościaniak, w dniu - 23-03-2022 09:35 0 0
Ciekawe czy zarząd klubu, w obliczu kryzysu, zmniejszył swoje pensje chociażby o symboliczne np. sto złotych oraz jakie działania podjął do tej pory aby zmaksymalizować ewentualne dochody kubu? A śmiem podejrzewać, że jest to jedno WIELKIE ZERO. No bo po co? Lepiej wyciągać łapy do miasta, które i tak ma wiele innych, pilniejszych wydatków.
49. Dodane przez PL, w dniu - 23-03-2022 09:36 0 0
No jak mi przykro! Należy zlikwidować ten prywatny klubik, który jest na utrzymaniu nas wszystkich!
50. Dodane przez Ab, w dniu - 23-03-2022 09:36 0 0
Tajne posiedzenie na wniosek Unii to niech Unia radzi sobie sama. Jeżeli kibic na mecz nie przychodzi to i nie ma promocji miasta. Prywatna spółka niech radzi sobie jak potrafi a nie wyciąga pieniądze od miasta. Każdy kto ma firmę mógłby też prosić miasto o zapomogę.
51. Dodane przez PL, w dniu - 23-03-2022 09:39 0 0
Były lata tłuste teraz siedem chudych? Potwierdzamy starożytną regułę?! 
Unia Leszno w drugiej lidze(pierwszej-phi!) to już nie żużel? Ale to już było!  
Może Pan Dworakowski uświadomi koncernowi Kubota, że żużel to taki wiejski folklor dla producentów rolnych? Sponsorując Jego prywatny klub Unię Leszno zwiększą zyski ze sprzedaży swoich produktów na europejskich rynkach rolnych!  
To samo z Panem Ciesiółką? Volkswagen tylko czeka na takie inicjatywy!  
Już widzę mistrz: KUBOTA GOLF II Unia Leszno! 
Japończycy nie znają języka polskiego, Niemcy też słabo w tym temacie to może uwierzą w moc marketingową speedway'a? 
Jestem z Leszna, kibicuję Unii, pójdę na mecz i w trzeciej lidze(II?), ale nie akceptuję wydawania społecznych pieniędzy tego biednego/zadłużonego miasta na prywatny klub! Właściciele nie potrafią pozyskać sponsora to muszą ograniczyć swoje aspiracje! Mniejszy stadion, tańsze koszty obsługi imprez? Nie wiem czy przy tych wzrostach cen paliw nie rozważyć budowę krótszego toru żużlowego? Może ten w Dąbczu reaktywować? Będą oszczędności tak meczowe jak i treningowe?
52. Dodane przez Lech, w dniu - 23-03-2022 09:42 0 0
Jeśli nie stać mnie na nowego mercedesa, to jeżdżę używanym fiatem. Bardzo proste.
53. Dodane przez Pracodawca, w dniu - 23-03-2022 09:45 0 0
Ja też chcę (tylko) 1 mln jako prywatna Firma - bo też mi ciężko utrzymać 100 ludzi.
54. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 23-03-2022 09:50 0 0
Mi to pasuje. 1 liga jest ok.
55. Dodane przez Dami, w dniu - 23-03-2022 09:56 0 0
To miasto na popaść w ogromne długi i rezygnować z inwestycji bo 10 panów na motorkach chce jeździć? Absurd! Dawać na piłkę nożną, w Lesznie jest mnóstwo dzieciaków co trenuje piłkę i to i tak wyjdzie mniej niż 2mln.
56. Dodane przez emeryt, w dniu - 23-03-2022 09:56 0 0
Po latach świetności Górinika Zabrze pozostała garstka najwierniejszych kibiców Jak zwiększono frekwencje?W bardzo prosty sposób.Obniżono cene biletu do 5 zł i nagle stadion był zapełniony kibicami.Nie przecze,że koszty utrzymania klubu źużlowego są o wiele wyższe niż piłkarskiego.Sądze że adekwatny koszt biletu powinien kosztować 10 czy 15zł Trybuny zostałyby zapełnione.Kibicem unii jestem,a raczej byłem.zzze wzgledu na cene biletu Jako kibic od 1952 r pamietam stadion a raczej boisko kolejarza w miejcu dzisielszego kompleksu pływalni(mecz licył tylko 9 biegów,atłumy kibiców oglądały te widowisko Dziś wole opłaci canal+ i oglądać w wygodnym fotelu,przy zimnym piwku (bliskość Lazienki ze względu na wiek.zycze unii przynajmniej utrzymania się w lidze.
57. Dodane przez Marian, w dniu - 23-03-2022 10:00 0 0
To do domu
58. Dodane przez co najpierw, w dniu - 23-03-2022 10:00 0 0
Najpierw otwórzcie z początkiem wakacji szkolnych - basen odkryty z brodzikiem. Rekreacja, sporty masowe są ważniejsze od prywatnych igrzysk.
59. Dodane przez Karol, w dniu - 23-03-2022 10:01 0 0
To niech zamykają z takim podejściem i szantażem mieszkańców lepiej dać te pieniądze na dzieci niedożywione przedszkola parki do piłki nożnej koszykówki niż na jakiś wytatuowanych celebrytów na motorkach wszystko kiedyś się kończy i zaczyna nowe.
60. Dodane przez A, w dniu - 23-03-2022 10:01 0 0
A 6 z canal+ gdzie ?
61. Dodane przez K, w dniu - 23-03-2022 10:03 0 0
radni , czy wy macie mieszkańców Leszna za idiotów ?
62. Dodane przez de Funes, w dniu - 23-03-2022 10:04 0 0
W tej chwili są ważniejsze problemy dotykające nas, więc pieniądze podatników powinny być wykorzystywane w sposób przemyślany, a nie na zachcianki prezesów prywatnej spółki. Bandziochy mają jak stodoła a im ciągle mało i mało...
63. Dodane przez Zuza, w dniu - 23-03-2022 10:05 0 0
Ale kogo to interesuje że spadną? Mało to klubów spada do niższych lig i katastrofy nie ma? Taki szantaż widzę emocjonalny by wyciągnąć pieniądze. Chyba faktycznie chodzi o to że w Lesznie poza żużlem nic nie ma i za wszelką cenę chcą zostać w lidze. A co do frekwencji to żużel nie jest sportem przyszłościowym i ludzie wolą iść na sport w którym mogą uczestniczyć.
64. Dodane przez RYCHU, w dniu - 23-03-2022 10:12 0 0
Nikomu nie przyszło do głowy że żużel to jest NISZOWA dyscyplina sportu na którą na świecie dawno przeminęła moda. Wiem że ciężko się oduczyć żyć bez łatwych pieniędzy,grupie biznesmenów ,ale nikt im nie zabrania razem z kibicami zrobić zrzutę i dalej się bawić. Osobiście wolał bym basen,bo jest mi wstyd przyznawać się że 130tyś. aglomeracja go nie posiada , poza tym nie jest miło czytać nekrologi dzieci które utoną w czasie wakacji, a panom żużlowcom nie zaszkodzi mniej błyszczący motor.
65. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 23-03-2022 10:12 0 0
Dosyć Wydawania z Budżetu miasta Milionów na ten sport !!!!!!!! 
Dosyć tego !!!!!!!!!!!! 
 
Macie gigantyczne pieniądzę z TV placicie gigantyczne pieniadze zawodnikom 
Prezes ma gigantyczna wyplate !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  
 
pracownicy rowniez !!!!!!!!!! 
 
Poszukasz sobie sam sponsorów, albo niższa liga !!!!! 
Dosyć sponsorowania tak gigantycznych sum dla Żużla w Lesznie zwłaszcza, że ten człowiek zrobił z Nas pajaców ostatnio  
Ośmieszył całe Leszno, a teraz prosi Nas o pomoc ? 
 
Dosyć kpin na temat Żużna ! to ośmiesza nasze miasto.
66. Dodane przez Marta, w dniu - 23-03-2022 10:12 0 0
Są inne wydatki i inne dziedziny sportu , prezesi niech mniej zaczną pobierać i kasa się znajdzie .
67. Dodane przez Leszczynianka, w dniu - 23-03-2022 10:13 0 0
Co za kpina, szantażują mieszkańców Leszna ! 
 
Może czas najwyższy udostępnić informację do ogólnopolskich mediów ? 
I zając się Radą miasta, ludźmi którzy może dostają coś w rączkę ? 
Żeby podejmować kroki, jakie podejmują ?
68. Dodane przez afafasdfsa, w dniu - 23-03-2022 10:14 0 0
Szczerze mówiąc to tak jak na początku byłem za klubem to teraz jestem przeciw. Jakieś dziwne układy ze stadionem - jak klubowi pasuje to super, a jak nie to zrzuca winę na miasto. Jakieś dziwne roszczeniowe postawy dotyczące dofinansowania. Mówi się trudno, panie prezesie. Nie ma kasy to trzeba się pogodzić z faktem, że nadchodzą chude lata. Jesteście prywatną spółką i tak powinniście być traktowani. Szukajcie sobie bogatych sponsorów takich jak Orlen, KGHM czy inne. Leszno jest już wystarczająco mocno zadłużone by oglądać każdą złotówkę po kilka razy.
69. Dodane przez MAJA, w dniu - 23-03-2022 10:21 0 0
Kogo w tych czasach stać na bilety na marne popisy tych sportowców?Wszystko jest tak drogie, że wypad na stadion to powoli koszt prawie 400-500 zł dla rodziny. A dziś to sporo kasy i każdy będzie wolał je przeznaczyć na coś konkretniejszego
70. Dodane przez Adam, w dniu - 23-03-2022 10:24 0 0
1. Unia Leszno powinna przedstawić jakie korzyści będzie miało miasto z dotowania klubu. Najlepiej na liczbach - taki raport może przygotować jakaś uczelnia wyższa. Mało profesjonalne wydaje mi się proszenie o dotację z argumentem, że jak nie dacie to nie będzie klubu - to nie jest żaden argument. Może ktoś ma informację czy taki raport powstał?  
2. Idąc za tym co powiedział Pan Jęcz skoro prawdziwy kibic jest skłonny zapłacić więcej za bilet może jest skłonny zrzucić się na brakujący 1 milion? Jeżeli się uda lub nie to wydaje mi się, że będzie to papierek lakmusowy dający odpowiedź na pytanie czy to ma sens czy nie. Nie śledzę tego co się dziej wokół UL może ktoś mi odpowie czy takie próby były? Przy liczbie mieszkańców Leszna wystarczy, że każdy zrzuci się na ok. 15 zł - dużo/mało? 
3. Bardzo często jest podnoszony argument, że gdyby nie UL to nikt by nie słyszał o Lesznie w Polsce. Może i tak ale co z tego co do daje mieszkańcom? Ja bym doprecyzował, że nie w Polsce ale w miastach w które posiadają własne drużyny żużlowe. Kiedyś jako student przeprowadzałem badania ankietowe dotyczące świadomości mieszkańców Poznania na temat miasta Leszna. Z prostego badania ankietowego na próbie 1000 przy pytaniu " z czego słynie Leszno" na pierwszym miejscu pojawiał się basen, następnie lotnisko na dopiero później żużel. 1000 osób to nic i nie jest to reprezentatywna próbka ale wyniki były dla mnie dość zaskakujące.  
4. Czy jeżeli miasto nie przekaże pieniędzy to Unia całkowicie zniknie czy przejdzie do niższej ligi? Czy to jest problem? Może jest to rozwiązanie na ciężkie czasy. Wiem, że kibic chce zawsze żeby jego drużyna była w gronie najlepszych ale z drugiej prawdziwy kibic będzie wierny bez względu w jakiej lidze będzie jego drużyna  
5. Inne miasta przeznaczają więcej środków na swoje drużyny. Dlaczego? Czy nasi włodarze kontaktowali się z tymi miastami i pytali dlaczego tak robią, jakie mają z tego tytułu korzyści, skąd biorą pieniądze, jak pozyskują sponsorów?  
6. Dlaczego spadła liczba karnetów i kibiców? Może nie ma dla kogo utrzymywać drużyny - jakie są dane -liczby, źródła informacji?  
7. Dlaczego UL opiera się na małych sponsorach. Jakie są podejmowane działania żeby pozyskać większych? 
8. "Odbiór społeczny zawsze będzie zły" - Przepraszam ale co to za argument? Nie po to wybieramy władzę żeby robiła coś co jest sprzeczne z opinią wyborców. 
Moje przemyślenia nic nie zmienią. Władze Leszna i tak będą działałby jak będą chciały bez jakiejkolwiek większej logiki. Mam nadzieję, że część czytelników skłonię do refleksji, część wpienię a elce nabiję wyświetlenia.  
Czekam na wiadro pomyj.  
Pozdrawiam :)
71. Dodane przez Mosina, w dniu - 23-03-2022 10:26 0 0
No cóż wielka szkoda , aczkolwiek bardzo dobra wiadomość
72. Dodane przez michał, w dniu - 23-03-2022 10:27 0 0
Byłoby miło gdyby panowie Radni także wspomogli klub KUPUJĄC karnety. Bo do tej pory to chyba mają gratis z klubu i to na sektor zero.
73. Dodane przez kasa, w dniu - 23-03-2022 10:29 0 0
Każda złotówka przekazana z budżetu miejskiego powinna być dokładnie i szczegółowo rozliczona. Miasto nie może finansować gaży zawodników sięgających kwot przekraczających milion. Pieniądze miejskie MUSZĄ być rozliczone.
74. Dodane przez Tomasz, w dniu - 23-03-2022 10:35 0 0
W Lesznie mieliśmy dobrą koszykówkę, ale się skończyła bo kasa tylko na Unię.Tyle pieniędzy, żeby 6 chłopa pojeździło w kółko, z tego z Leszna jest 2 może 3. Lepiej za te pieniądze wspomóc inne kluby. W Polonii trenuje wielu chłopaków, a od miasta dostają grosze.
75. Dodane przez Łukasz, w dniu - 23-03-2022 10:35 0 0
Nie dawać kasy są inne inwestycje
76. Dodane przez Jacek, w dniu - 23-03-2022 10:42 0 0
Nie została poruszona kwestia pieniędzy z reklam na stadionie. Reklamują się tam min. Wodociągi, MZO. Czy naprawdę są to spółki, które muszą się reklamować ? A niby skąd mam brać wodę ? Jawne wyciąganie kasy "pod stołem".
77. Dodane przez Abcd, w dniu - 23-03-2022 10:42 0 0
Za chwilę ludzie nie będą mieli na prąd, a oni płaczą, że spadną do niższej ligi
78. Dodane przez Anna, w dniu - 23-03-2022 10:48 0 0
Z korzyścią dla dużej ilości dzieci i młodzieży z naszego regionu byłoby wybudowanie boiska o ktore tak walczą działacze i rodzice Polonii Leszno.
79. Dodane przez Polopiryna, w dniu - 23-03-2022 11:03 0 0
Zawiodły mnie strasznie słowa pana radnego Mateckiego. Czyżby pana też już kupili?
80. Dodane przez Andrzej, w dniu - 23-03-2022 11:04 0 0
Jestem w szoku po tym co przeczytałem że odbiór społeczny i tak będzie zły. No niby a jaki ma być? Dobry? Ludzie nie mają na rachunki a tu ktoś przychodzi sobie i chce 2 miliony. Zobaczcie w jakich czasach żyjemy, mamy wojnę za wschodnią granicą i do Polski jadą setki tysięcy uchodzców a my zajmujemy się grupką ludzi którzy płaczą bo spadną z ligi. No ludzie...
81. Dodane przez !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, w dniu - 23-03-2022 11:05 0 0
Panie Matecki, czy to już kampania wyborcza?
82. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 23-03-2022 11:09 0 0
Zgadza się - pamiętam Koszykówkę, jak chłopaki rezygnowali, odchodzili - klub spadł, prawie rozpadł się, bo nie było funduszów na utrzymanie - i nikt nie płakał 
 
 
Koniec z Żużlem w Lesznie bo to kpina ! 
 
za rok? 2,3 lata ile będą chcieli? 5 Milionów ? 10 milionów ? 
Bo pracują tam Lewacy którzy nie potrafią poszukać na własną rękę dochodu? sponsorów? Najpierw Ośmieszają Prezydenta miasta Leszna, całe miasto Leszno, mieszkańców Leszna - Teraz błagają o pomoc? 
 
Kiedyś byłem całym sercem z żużlem - teraz, z ręką na sercu mam w d*** ten sport. 
 
Boisko dla dzieci, Koszykówka, Piłka nożna - setki innych organizacji, drużyn sportowych - ale już nigdy żużel. 
 
Włącznie miasto Przekazało miliony..... dla żużla w Lesznie, co z tego mamy ? prawie 500 zł za bilety jak chcemy pójść z rodziną? Coraz to większe zarobki prezesa? Żużlowców ? Pracowników? 
Co z tego mamy? w liczbach nigdy nic nie pokazywali - Prezes chwalił się z dostania ( MILIONÓW ) za Telewizję - co zrobił z tymi pieniędzmi ? 
Wypłata dla siebie, dla żużlowców? podwyżki dla nich? 
 
Przypomnę ostatnią wypowiedź prezesa i fakt jak ośmieszył Nasze Leszno, mieszkańców oraz Prezydenta + Radę Leszna. 
 
Nie chcę żużla w Lesznie.
83. Dodane przez OGÓLNOLESZCZYŃSKIE REFERENDUM !!!, w dniu - 23-03-2022 11:13 0 0
Zróbcie referendum wśród mieszakńców miasta Leszna, niech sie wypowiedzą, bo tak to wygląda,że strumień pieniedzy dla Unii jest ogromny a strumień pieniędzy na stowarszenia malutki filigranowy, ledwo zauważalny. Na sport o nazwie żużel powazna kasa, na inne sporty brakuje, lub sa takie śmieszne pieniędze, ze to kpina. Niech mieszkańcy wypowiedza się ci do teh kwestii bo w zasadzei chyba sa gdzieś granice sponsoringu do prywatnego klubu (może sprzedać basen akwawit ?- no dobra to był żart złosliwy ale propozycja referendum poważna). A tak na marginesie Panie Matecki szanowny, Pan to powinien wspierać ośrodki edukacji bardziej niż sportu z racji pelnionej funkcji od wielu lat, rozumiem że tu głos wyborców przysłonił panu obecną sytuację budżetu miasta i okoliczności niesprzyjające wzmożonym wydatkom. Oj wybory, wybory na horyzoncie.
reklama
84. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 23-03-2022 11:16 0 0
Niech się kibice złożą na ich ukochany klub. Proste.
85. Dodane przez Do Rycha z 64, w dniu - 23-03-2022 11:22 0 0
Ja wiem ze przeprowadzka z wioski do miasta może sprawiać wrażenie ogromnej aglomeracji ale z tym 130 tys miastem przesadziłeś. Leszno ma w porywach 64tys
86. Dodane przez Kiedyś fan unii, w dniu - 23-03-2022 11:30 0 0
Już w zeszłym sezonie przestałem chodzić na Unię ponieważ bilety są strasznie drogie i wydatek rzędu około 400zł z rodziną to nie na moją kieszeń i od ostatniego sezonu po prostu bardziej opłaca się mi jechać na Kolejarza Rawicz. Jeśli znów podniesiecie cenę biletów to na stadionie będziecie mieć mniej niż 1tyś kibiców. Co do wyciągania ręki po kolejne pieniądze to jeśli kogoś na coś nie stać to nie idzie po socjal tylko wybiera tańszą opcję. Nie podoba się mi takie wyciąganie od samorządu pieniędzy i to w tak trudnych czasach, zniechęcacie ludzi do siebie.
87. Dodane przez Do 82, w dniu - 23-03-2022 11:36 0 0
Klub się rozwiązał z powodów finansowanych ale w innym kontekście. Dotacje trzeba rozliczać jednym słowem
88. Dodane przez Gość, w dniu - 23-03-2022 11:48 0 0
Dane z KRS: 
 
UNIA LESZNO SPORTOWA S A  
(KRS: 0000237219, NIP: 6972169103, REGON: 300133648) 
 
Nazwisko i imię Funkcja lub stanowisko 
Igielski Ireneusz Członek Zarządu 
Rusiecki Piotr Prezes Zarządu 
Duda Daria Wiceprezes Zarządu 
 
PYTANIE BRZMI: 
Jak długo jeszcze mieszkańcy Leszna będą utrzymywać prywatny biznes? 
 
W najbliższym czasie zakładam spółke SA i idę do miasta płakać o dotacje bo nie utrzymam sie na rynku! Dostanę? 
 
KONIEC Z FINANSOWANIEM PRYWATNEGO BIZNESU!  
GDZIE MY ZYJEMY?
89. Dodane przez obserwator PL, w dniu - 23-03-2022 11:51 0 0
I tak dadzą może nie 1 bańkę ale 900 tyś ;)
90. Dodane przez Franz, w dniu - 23-03-2022 11:58 0 0
Ja mam propozycję. Może niech każdy rządzący Prezydent spłaca zadłużenia Miasta w okresie swoich kadencji. Przepisy powinny ograniczać zadłużenia tylko do okresu karencji. Co nam zgotował poprzedni Prezydent Miasta? Kto ma to teraz spłacać? My mieszkańcy ? Banki się śmieją, cała Polska u nich zadłużona dzięki niesfornym urzędnikom.
91. Dodane przez jak prywatna spółka nie daje rady, w dniu - 23-03-2022 11:59 0 0
to niech się zamknie i koniec jeżdżenia w lewo dookoła stadionu.
92. Dodane przez Cylob, w dniu - 23-03-2022 11:59 0 0
Tomasz Malepszy znów dał poPiS własnej wiarygodności stwierdzajac u Adamka, że o żadnych 2 milionach to tam mowy nie było. Skompromitowany do cna człowiek bez honoru.
93. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 23-03-2022 12:14 0 0
Mógłby mi ktoś wskazać podstawę prawną twierdzenia, że spółkę akcyjną, która przez trzy lata wykazuje stratę trzeba rozwiązać ? Przyznam, że jestem tym bardzo zaniepokojony, bo to studnia bez dna. Za rok należy spodziewać się podobnej sytuacji. I tak bez końca. Zwłaszcza, że wpływów do budżetu będzie w tym roku znacznie mniej, a wydatków więcej. Czy na pewno wydatki na tak kosztowny klub sportowy powinny być naszym priorytetem?
94. Dodane przez Do 4, w dniu - 23-03-2022 12:21 0 0
Akurat Grudziądz jest znacznie więcej zadłużony od Leszna,bo dług Grudziądza wynosi aż 900 mln ! A Leszna wynosi 240 mln.Owszem Grudziądz jest większy bo liczy 93 tys,ale w przeliczeniu na mieszkańca dług jest znacznie,znacznie większy. Poza tym szpital w Grudziądzu jest najbardziej zadluzonym szpitalem w Polsce.Moim zdaniem te 2 mln miasto powinno przekazać Unii i przekaże.
95. Dodane przez BlackCat, w dniu - 23-03-2022 12:23 0 0
Może trzeba zlikwidować ten "prywatny folwark" i założyć od podstaw w II lidze? Przecież oni ciągle wołają forsę na istnienie. Jak nie na odwodnienie to teraz na zawodników, gwiazdeczki leszczyńskie co się później opalają na Karaibach. No ludzie chyba wystarczy...Panie prezydencie, są bardziej potrzebujące instytucje w mieście. Jak nie chcesz być "katem żużla w Lesznie" to zrezygnuj, wybiorą nowego i on ten cyrk zlikwiduje.
96. Dodane przez Prośba mieszkańca, w dniu - 23-03-2022 12:26 0 0
Proszę nie wysuwać argumentów mówiących, że inne miasta dają więcej pieniędzy na żużel, bo to może być wyścig na dno studni. Grudziądz tonie w długach, co jest konsekwencją kłopotów szpitala, którego miasto jest organem założycielskim. Lublin jest na drugim miejscu pod względem zadłużenia w gronie dziesięciu największych miast Polski. Dług miejskiej kasy zbliża się już do 65 proc. jego dochodów. Oczywiście ma też kilkukrotnie większe przychody. Musimy przede wszystkim szukać oszczędności, a nie kolejnych, dużych wydatków.
97. Dodane przez Gruby Dolar, w dniu - 23-03-2022 12:27 0 0
Skoro zarząd nie potrafi wyjść na zero to może trzeba zmienić zarząd. Może tańsze bilety przyciągnęłyby więcej kibiców, a to byłby jakiś wabik dla sponsorów?  
Wyższe ceny biletów na pewno przełoży się na jeszcze mniej kibiców. To pewne.  
 
Ale teraz policzmy. Grudziądz 3,8 mln w zeszłym roku. W tym roku pewnie ich budżet nie będzie wyższy. Ostrów też raczej nie zaszaleje. Unia dostaje 6 mln z samej telewizji. Domyślam się, że sponsorzy wniosą co najmniej 2 mln. Myślę, że 3. To jest 9 mln. Za 9 mln chyba można jednak złożyć drużynę na utrzymanie się w lidze. Może trzeba więcej głodnych jazdy juniorów. Może sprawdzić koncepcję polskiej, lokalnej drużyny z Jankiem Kołodziejem? Sprawdzić Smyka, Przemka? Nie uda się? No trudno! Uda się? Świetnie. Będzie pierwsza liga? No i co?
98. Dodane przez J., w dniu - 23-03-2022 12:32 0 0
Najgłośniejsi są ci, którzy na mecze nie przychodzą? A najhojniejsi są ci, którzy wydają cudze pieniądze? Czy ci hojni płacą chociaż za wejściówki? I czy rozumieją, że nie każdego stać, by przyjść z rodziną na mecz?
99. Dodane przez Leszno, w dniu - 23-03-2022 12:35 0 0
My jako mieszkancy Leszna nic na tym nie zyskujemy więc dlaczego mamy dawać z naszych podatków?. To czy miasto jest znane z tego sportu to dla nas żadna satysfakcja i osobiście mam to w nosie. Są trudne czasy i trzeba się dostosować.
100. Dodane przez Pyra, w dniu - 23-03-2022 12:37 0 0
Sport w tym mieście właściwie umarł. Liczy ktoś jeszcze na pływalnie? Za co my ją wyremontujemy skoro już było mówione że z niektórych inwestycji trzeba rezygnować.
101. Dodane przez Liczykrupa, w dniu - 23-03-2022 12:48 0 0
Unia jest "gospodarzem posiedzenia" i decyduje o niewpuszczeniu dziennikarzy. 
Teraz "MIASTO" powinno zapytać mieszkańców czy chcą dać 2 miliony na UNIĘ w zamian za niezrealizowane inwestycje dla mieszkańców, ponieważ miasto ma tylko tyle kasy ile My mieszkańcy do kasy Miasta wpłacimy pod postacią najróżniejszych podatków. 
Istnieje jeszcze jedna alternatywna ścieżka pozyskania 2 milionów przez Miasto, czyli zaciągnięcie kredytu. Tylko ktoś będzie musiał go spłacić. Tylko kto? Nikt inny tylko My mieszkańcy!!! W zamian za niezrealizowane inwestycje na kwotę 2 milionów PLUS ODSETKI!!!
102. Dodane przez Do 100, w dniu - 23-03-2022 13:01 0 0
Być może sport umarł, ale u Ciebie. W Lesznie jest ekstraliga żużla, ekstraklasa futsalu,1 liga ręczna mężczyzn, 1 liga koszykarek.Znakomite szybownictwo,baloniarstwo,szermierka.Ponadto lekkoatletyka,sporty walki, boks,kręgle w elicie i inne dyscypliny. Proszę wskaż mi miasto wielkości Leszna z tak dobrym sportem.
103. Dodane przez FERDEK, w dniu - 23-03-2022 13:04 0 0
Kolejny szantaż
104. Dodane przez Stary Kibic, w dniu - 23-03-2022 13:10 0 0
Jestem fanem Unii od dziecka ale sytuacja z odwodnieniem bardzo mnie zirytowala .Klub na sile probuje wyciagnac pieniadze od Leszna majac dobre kontrakty z telewizja a teraz to cios PONIZEJ PASA chyba kazdy zdrowo myslacy czlowiek widzi to, tymbardziej w tej sytuacji jakiej sie znajdujemu teraz na swiecie
105. Dodane przez Alegrasak, w dniu - 23-03-2022 13:10 0 0
Jeśli chcą dotacji od mieszkańców Leszna to może bilety dla mieszkańców miasta Leszna zameldowanych za free zrobia. W końcu my płacimy na to.
106. Dodane przez Rozliczyć Radnych, w dniu - 23-03-2022 13:12 0 0
Powiedzmy sobie wprost: legalna defraudacja miejskich pieniędzy. 
Sprzedaliście dobro miasta za karnety. 
A udziałowcy: sprzedajcie ten klub. Są chetni. 
Bajki dla naiwnych o spadku. Sprzedajcie klub!
107. Dodane przez Wstyd, w dniu - 23-03-2022 13:14 0 0
Przecież "1" ma mieszkanców głeboko w .....! 
Liczy się fotka z filiżanką w siedzibie klubu. 
Może jeszcze karnecik dla Alanka...
108. Dodane przez Marian, w dniu - 23-03-2022 13:15 0 0
Po. CO ludziki wylewać tu żale jak oni maja to gdzieś. Były sekretarz mówi w audycji ze o żadnych 2 mln nie było mowy a teraz wychodzi jak byk ze była. Stare metody się sprawdzają widać. Tak zrobia po swojemu my jedynie mozemy tym wszystkim radnym prezydenta i innym podziękować przy urnach chociaz i tak zwykły szarak jak pójdzie zagłosować to zrobi krzyzyk przy nazwisku które gdzieś tam znał lub słyszał i tak to się kręci. Przed wyborami będą kochani i grzeczni baaa nawet coś rzuca ludowi prostemu.
109. Dodane przez Do Pyra (kom 100), w dniu - 23-03-2022 13:17 0 0
O pływalni pisałem w grudniu 2020 że nie będziemy mieć pieniędzy na jej remont, mamy właściwie kwiecień 2022 i w tej sprawie zbyt wiele się nie zmieniło a własciwie jesteśmy w punkcie wyjścia. Sport to zgadzam się z Tobą, Polonia prosi o stadion do gry (była petycja) gdzie trenują setki ludzi. Reszta sportu ledwo związuje koniec z końcem. Sport u nas wygląda bardzo marnie.
110. Dodane przez UL1938, w dniu - 23-03-2022 13:17 0 0
jak nas nie stac to czas do pierwszej ligi i to mówi kibic Unii od urodzenia 
 
prosze przyznac jakie zarobki ma Igielski a ile wniósł do klubu? 
 
po takich tłustych latach mieć manko w kasie? ja tego nie rozumiem! za takie coś powinny polecieć głowy w klubie a może nawet i w zarządzie!  
 
tak by było w kazdej normalnej firmie a w tej...? proszenie sie o kase do miasta kiedy wiecej ludzi tu przyjezdza z okolic a nie samego Leszna
111. Dodane przez Jac, w dniu - 23-03-2022 13:22 0 0
Żadnych dotacji w mieście jest inny rzeczy do zrobienia a skoro klub jest prywatny to niech go utrzymuje właściciel a jak nie to go zlikwidować i po sprawie
112. Dodane przez Kabaret, w dniu - 23-03-2022 13:22 0 0
Jak się czyta komentarze tych ludzi to aż się śmiać chce . Gdyby Nie Unia to w Lesznie nic by nie było . Ludzie zacznijcie chodzić do psychiatry . Tylko praca dom i nic poza tym .. patologia
113. Dodane przez zen, w dniu - 23-03-2022 13:28 0 0
Jak spadną do niższej ligi to przynajmniej w przyszłym roku będą derby wielkopolski Rawicz - Leszno jeśli Rawicz awansuje
114. Dodane przez Xd, w dniu - 23-03-2022 13:30 0 0
Jak to mówią sport to zdrowie ,a jak idziesz na żużel to same spaliny i hałas i gdzie tu to zdrowie. Jeszcze jedno jak któryś zawodników sobie łeb rozwali to też zbiórka na leczenie ,a zarabiają krocie.
115. Dodane przez Do kom 109, w dniu - 23-03-2022 13:31 0 0
Nie stać nas nawet na remont trapezu (właśnie mamy o tym artykuł).
116. Dodane przez obserwator, w dniu - 23-03-2022 13:31 0 0
Ja jestem za tym niech Miasto zarządza tym klubem stadion jest miasta to niech zarządza może będzie to bardziej przejrzyste pod względem finansowym i wydawanymi pieniędzy.  
Moje pytanie: 
- gdzie co roku audyt (prywatna firma nie potrzebuje) 
- jakie są wynagrodzenia tych wszystkich Panów i pracowników (jakie to koszty i czy wszyscy są potrzebni) 
- gdzie są pieniądze za każdy finał (1 milion z biletów) 
- pół miliona Ekstraliga za finał 
- pół miliona z PZM 
- pół miliona telewizja 
- miasto za 1 miejsce dawało premię za promowanie miasta (kilka set tysięcy) 
- przez 5 lat z rządu wpływały do kasy te pieniądze, gdzie one są??? 
Zawodników opłaca sponsor klub płaci za minimalną stawkę i z tego się rozlicza w skarbówce (łatwo obliczyć 7 zawodników 250 tyś (młodzieżowcy miej) za przygotowanie 2,5 tyś za punkt resztę płacą sponsorzy)  
Moim zdaniem brakuje transparentności wydawanych pieniążków podatników brakuje podsumowania rocznego co i na co poszło. Jeśli to prywatna firma to zarządza to albo ma pieniądze i inwestuje w to i nie stawia warunków miastu albo to zdaje to miastu i wtedy miasto tym zarządza i szuka sponsorów i ustawia budżet, na tym poziomie jedzie co ich stać. A co się stanie jak pieniądze podatników teraz miasto przekaże a wyniki będą poniżej oczekiwań bo zawodnicy nie pojadą bo z tego co na tą chwilę jest to połowa nie ma zapłacone za przygotowanie do sezonu. Tłumaczenie że telewizja jeszcze nie dała to jest słabe to wynika że spółka co roku straty przynosiła i to bardzo duże jak klub nie ma na podstawowe wydatki względem zawodników to gdzie dalej i z czym? Moim zdaniem czas na zmiany z całym szacunkiem jednym co wyłożył swoje pieniądze to jest Pan Józef i on to ciągnie jeśli on zrezygnuje to jest po klubie.  
Czas zastanowić się nad funkcjonowaniem tego klubu bo coś się w nim skończyło. Ludzie, pieniądze, zarządzanie ? 
Pozdrawiam.
117. Dodane przez miejscowy, w dniu - 23-03-2022 13:40 0 0
To tak jak mi koszykówkę zabrali. sportowa spółka akcyjna powinna ogłosić bankructwo . Nie wyobrażam sobie ratować to z publicznych pieniędzy. to prywatka jest SSA. Ci co tam gospodarzą robią chyba coś nie tak..
118. Dodane przez Afroamerykanin, w dniu - 23-03-2022 13:52 0 0
Nie każdy w tym mieście jest fanem tego sportu
119. Dodane przez MMM, w dniu - 23-03-2022 13:56 0 0
Unia twierdzi, że bez tych 2 milionów spadnie z ligi. To ja się pytam, czy ta kasa to na nowe transfery ma iść? Przyjdą Zmarzlik z Janowskim? Czy może chodzi o podreperowanie budżetów domowych przedsiębiorców zarządzających nieudolnie tym klubem? Z szantażystami się nie dyskutuje, ich się zwalcza.
120. Dodane przez Hej, w dniu - 23-03-2022 14:02 0 0
Trzeba było nie dawać na odwodnienie i problem byłby rozwiązany. Unia by sobie jeździła w 1 lidze, a miasto miałoby pieniądze w kieszeni. Leszno jest za małe na dzisiejszy żużel. Dzisiaj dwa miliony za rok będą chcieli trzy.
121. Dodane przez obserwator, w dniu - 23-03-2022 14:06 0 0
Ja jestem za tym niech Miasto zarządza tym klubem stadion jest miasta to niech zarządza może będzie to bardziej przejrzyste pod względem finansowym i wydawanymi pieniędzy.  
Moje pytanie: 
- gdzie co roku audyt (prywatna firma nie potrzebuje) 
- jakie są wynagrodzenia tych wszystkich Panów i pracowników (jakie to koszty i czy wszyscy są potrzebni) 
- gdzie są pieniądze za każdy finał (1 milion z biletów) 
- pół miliona Ekstraliga za finał 
- pół miliona z PZM 
- pół miliona telewizja 
- miasto za 1 miejsce dawało premię za promowanie miasta (kilka set tysięcy) 
- przez 5 lat z rządu wpływały do kasy te pieniądze, gdzie one są??? 
Zawodników opłaca sponsor klub płaci za minimalną stawkę i z tego się rozlicza w skarbówce (łatwo obliczyć 7 zawodników 250 tyś (młodzieżowcy miej) za przygotowanie 2,5 tyś za punkt resztę płacą sponsorzy)  
Moim zdaniem brakuje transparentności wydawanych pieniążków podatników brakuje podsumowania rocznego co i na co poszło. Jeśli to prywatna firma to zarządza to albo ma pieniądze i inwestuje w to i nie stawia warunków miastu albo to zdaje to miastu i wtedy miasto tym zarządza i szuka sponsorów i ustawia budżet, na tym poziomie jedzie co ich stać. A co się stanie jak pieniądze podatników teraz miasto przekaże a wyniki będą poniżej oczekiwań bo zawodnicy nie pojadą bo z tego co na tą chwilę jest to połowa nie ma zapłacone za przygotowanie do sezonu. Tłumaczenie że telewizja jeszcze nie dała to jest słabe to wynika że spółka co roku straty przynosiła i to bardzo duże jak klub nie ma na podstawowe wydatki względem zawodników to gdzie dalej i z czym? Moim zdaniem czas na zmiany z całym szacunkiem jednym co wyłożył swoje pieniądze to jest Pan Józef i on to ciągnie jeśli on zrezygnuje to jest po klubie.  
Czas zastanowić się nad funkcjonowaniem tego klubu bo coś się w nim skończyło. Ludzie, pieniądze, zarządzanie ? 
Pozdrawiam.
122. Dodane przez Do 109, w dniu - 23-03-2022 14:07 0 0
Tylko dlaczego rozmawiasz ze sobą i napisałeś tu większość negatywnych komentarzy,skoro nigdy nawet nie byłeś na żużlu i nie mieszkasz w Lesznie tylko w Kościanie Ty " Z Leszna " o Unię się nie martw,a miasto na pewno pomoże. Sport w Lesznie wygląda bardzo dobrze,o czym wspomniałem w kom 102.Czekam,aż mi powiesz,które miasto wielkości Leszna,lepiej wypada sportowo.
123. Dodane przez Tak się zastanawiam, w dniu - 23-03-2022 14:12 0 0
Najgłośniejsi są ci, którzy na mecze nie przychodzą? Czy w ten sposób były Prezydent Leszna, a obecnie Przewodniczący RM próbuje powiedzieć, że głos ludzi, którzy nie przychodzą na stadion. nie powinien mieć większego znaczenia? Czy zauważył Pan, że czasami jest to głos rozpaczy bardzo wielu mieszkańców, którego nikt we władzach Leszna nie chce słuchać?
124. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 23-03-2022 14:14 0 0
Mnie nie stać na Mercedesa, więc kupuję Dacię
125. Dodane przez Do kom 109, w dniu - 23-03-2022 14:14 0 0
W większości miast sport wiąże koniec z końcem. Takie czasy.Proszę zobaczyć na klub koszykarek Wisła Kraków to był wielokrotny Mistrz Polski,a teraz w 1 lidze gra słabiej od Naszej Tęczy Leszno.Gdzie jest utytułowany klub Lotos Gdynia,zniknął chyba już całkiem. Piłkarska Korona Kielce,medaliści mistrzostw Polski, też gra poziom niżej, a Kielce to 200 tys miasto i tak można wymieniać.
126. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 23-03-2022 14:21 0 0
Ani złotówki więcej na Unię !
127. Dodane przez Do 109, w dniu - 23-03-2022 14:27 0 0
Jak piszesz,że w Lesznie sport wygląda marnie to wskaż miasto wielkości Leszna,gdzie były by lepsze drużyny i tyle dyscyplin na wysokim poziomie,gdzie opisałem w kom 102. Czekam na to miasto !
128. Dodane przez wre, w dniu - 23-03-2022 14:36 0 0
Wreszcie dosyć posiedzeń komisji rady miasta poza urzędem przy ul.Karasia! Dosyć wychodzenia radnych poza urząd!
129. Dodane przez Czytelnik, w dniu - 23-03-2022 14:38 0 0
Nie likwidować spółki, zmienić zarząd, może czas, aby przyszła świeża krew, pytam Prezesa - pisze dziennikarz, odpowiada Dworakowski. Może czas aby Panowie Ciesiółka i Dworakowski już odeszli, oni dalej kierują Unią i ciągną z miasta ile się da. Świeża krew nowe pomysły, nowe podejście do biznesu.
130. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 23-03-2022 14:41 0 0
Mam pytanie ile udziałów w Spółce Unia Leszno ma miasto i kto z ramienia miasta zasiada w zarządzie spółki ????????
131. Dodane przez Marek, w dniu - 23-03-2022 14:51 0 0
Uważam, że dobrze byłoby zapytać mieszkańców czego oczekują w ramach głosowania na duże projekty.  
- Ja wybieram basen i ścieżki rowerowe 
 
PS.Inne sporty utrzymują się z prywatnych dotacji, dlaczego nie żużel ? 
Jeśli nie ma wystarczającej liczby zainteresowanych, to po co na siłę to dotować ?
132. Dodane przez Per, w dniu - 23-03-2022 14:54 0 0
Sytuacja jest trudna prąd, a zwłaszcza gaz poszły w górę. Ludzie,żyją skromniej.Ceny artykułów spożywczych bardzo podrożały. Bilet normalny na ligę to koszt 50 - 60 zł. Nie lepiej zrobić bilet normalny za 30 zł, ulgowy za 20 zł i co mecz jest 10 -12 tys ludzi.Na inaugurację z Gorzowem Wlkp,gdyby bilety były w tej cenie być może zasiadło by nawet ok.15 tys.Trzeba tak spróbować to może wszystkim lepiej się to opłaci, czytaj klub ,kibic .miłego dnia.
133. Dodane przez Leszczyniak z ur!, w dniu - 23-03-2022 15:02 0 0
"Hanna Kotomska (PL 18) przypomniała, że to tej pory miasto współpracowało z klubem. - Nikt nie chce być grabarzem Unii Leszno, nikt nie chce pozwolić na to, żeby nie jeździła w Ekstralidze - zapewniła - ale musi być wynik i świadomość tego, że idą chude lata." Drodzy Państwo, ale to pREZYDENT nie jest grabarzem, koszykówki czy innych sportów, ale GRABARZEM MIASTA! DOSŁOWNIE! MIASTO LESZNO TO RUINA, za rządów pREZYDENTA jak i WAS rADNYCH! Ładujecie kasę podatników w "pierdoły", w prywatne kluby i się dziwicie że mieszkańcy są wściekli? Borowiak obiecał gruszki na wierzbie - nowy basen, nowy "trapez", a co mamy? Co roku MILION NA UNIE! z pieniędzy podatników! Ponadto, prezesie Rusiecki, najpierw zły pijar na Leszno, a teraz płacz i zgrzytanie zębów? Chodziłem na stadion, ba, nawet kupowałem karnety, dla siebie, teścia i szwagra, ale po tym jak miasto z pREZYDENTEM zaczęło dorzucać do prywatnego interesu, stwierdziłem że dość! Miasto popada w ruine, ale dla KS Unia Leszno, pieniądze są! Zagłosowałem portfelem! Apropo, może Przysieka coś dorzuci? Teraz złom w cenie! Panie Ciesiółka, chyba Pan wie najlepiej że jak biznes nie przynosi dochodów, to albo się zmienia branże, albo ogłasza upadłość!  
 
Drodzy radni, jaja sobie robicie z mieszkańców i podatników? Może taczki uszykować?!
134. Dodane przez mates, w dniu - 23-03-2022 15:15 0 0
Te pieniądze i tak się znajdą :D Nie łudźcie się że będzie inaczej. Co roku jest to samo i później temat zanika. A my jedziemy swoje NZUL !
135. Dodane przez luk, w dniu - 23-03-2022 15:18 0 0
133 komentarze, przyjmijmy że wszystkie by były negatywne to daje to wynik 133 do sredniej frekwencji na stadionie 8 tys... i z czym do ludzi ? haha Nic nie możecie zrobić
136. Dodane przez Do 133, w dniu - 23-03-2022 15:25 0 0
Gdzie niby miasto popadło w ruinę ? Wyremontowano ratusz,są nowe parki,trwa rewitalizacja dawnych młynów pomp na mieszkania,zrobiono wiele dróg,ścieżek rowerowych,nowa piękna biblioteka.Wreszcie budują galerię Goplana i nareszcie będzie w tym miejscu porządek. Bardzo ładne miasto.Fakt brakuje dużej pływalni, ale ogólnie miasto jest bardzo ładne. Widać, że nie jesteś Leszczyniakiem,bo Leszno to piękne miasto.Unia to Nasza Duma i miasto powinno przekazać temu klubowi 2 mln.Niepotrzebnie tylko w Lesznie stawia się tyle pomników,a to też duże koszty.
137. Dodane przez KASA DLA UNII MUSI BYĆ, w dniu - 23-03-2022 16:07 0 0
KASA DLA UNII POWINNA BYĆ. JEST TO NAJLEPSZY KLUB ŻUŻLOWY W PL, NAJBARDZIEJ UTYTUOWANY. NIE MOŻNA DOPUŚCIĆ ŻEBY TAKI KLUB NIR JEŹDZIŁ W EKSTRALIDZE!!! KTO NIE CHCE NIECH NIE CHODZI. A NAJBARDZIEJ WŁAŚNIE TYM OSOBA CO NIE CHODZĄ ŻAL D.. Ę ŚCISKA. CO OPRÓCZ ŻUŻLA MAMY W LESZNIE ZA POWÓD DO DUMY??? NIC!!!! JAKIEŚ SPORTY SĄ ALE NIE WYPROMUJĄ NIGDY MIASTA LESZNA JAK NASZA UNIA. MOŻNA PODNIEŚĆ CENY BILETÓW, PRZYJDĄ PRAWDZIWI KIBICE KTÓRZY KOCHAJĄ TEN SPORT. A CI CO CHODZILI TYLKO NA FINAŁY I SIĘ CHWALILI MOŻE ZOSTANĄ W DOMU. BO POTRAFIĄ TYLKO NARZEKAĆ ŻE DROGO ITD. PANIE PREZYDENCIE ZROB PAN WSZYSTKO ŻEBY UNIA DOSTAŁA TE PIENIĄDZE BO IM SIE NALEŻĄ. BEZ ŻUŻLA NIE MA LESZNA. A TYM CO JIE PASUJE TO PROSZĘ NA NICH NIR. PATRZEĆ, NIECH SOBIE PISZĄ CO CHCĄ, KOGO TO OBCHODZI. NAJMNIEJSZE MIASTO ŻUŻLOWE W POLSCE ALE NAJBARDZIEJ ZŁOTE. TO SIĘ BRONI SAMO!!!! 
JUZ NIEDŁUGO WIDZIMY SIĘ NA SMOKU. UNIA. NIGDY NIE ZGINIE, BO UNIA TO MY. 
P. S. UNIA LESZNO. ZASŁUGUJE NA JESZCZE WIĘKSZE PIENIĄDZE NIŻ 2 MIONY, TE PIENIĄDZE NASZEJ KOCHANEJ UNII SIĘ POPROSTU NALEŻĄ
138. Dodane przez ania, w dniu - 23-03-2022 16:28 0 0
zadnych pieniedzy z samorzadu na pryvatny klub unia jak ten klub nie potrafi sie utrzymac to nalezy go zlikvidovac nikt nie bedzie po nim plakal a pieniadze dac na pomoc ludziom
139. Dodane przez Jakub, w dniu - 23-03-2022 16:36 0 0
czy leci z nami pilot ? HALOOO ? po uj te odwodnienie jak nie mają kasy by sie utrzymac w ekstralidze ? to bylo trzeba zejsc lige nizej
140. Dodane przez do kom. 116, w dniu - 23-03-2022 16:40 0 0
Jakie są wynagrodzenia tych wszystkich Panów i pracowników (jakie to koszty i czy wszyscy są potrzebni)?, to jest tzw. bardzo dobre pytanie. Nie sztuką jest podać kwotę i powiedzieć, że są potrzebne pieniądze, strasząc jednocześnie spadkiem do niższej klasy rozgrywek. Sztuką jest rzetelne zaprezentowanie danych i pokazanie jak spółka próbowała zoptymalizować koszty prowadzonej działalności, szukając oszczędności. Wyniki finansowy może być zupełnie inny, gdy zaproponujemy kilku osobom po 10 tys. zł miesięcznie, a inny gdy damy im po 100 tys. zł. Aż nie chce mi się wierzyć w to, ze władze miasta i radni dorzucą pieniądze mieszkańców wyłącznie na podstawie czyichś oczekiwań, przy braku uczciwych i pełnych danych. Prezydent to nie św. Mikołaj. Trzeba mieć absolutną pewność co do konieczności ponoszenia takiego wielkiego wydatku.
141. Dodane przez Ja, w dniu - 23-03-2022 16:58 0 0
Proszę o udostępnienie do informacji publicznej sprawozdania finansowego za rok 2021 oraz proszę o udostępnienie do informacji publicznej planu finansowego na rok 2022, oczywiście z wykazem rozdziałów i paragrafów to będziemy wiedzieć na co potrzebne i ile i będzie wszystko wiadomo czemu tyle brakuje prywatnemu klubowi z Leszna.
142. Dodane przez Witas, w dniu - 23-03-2022 16:58 0 0
Kogo to obchodzi? Jak się nie ma kasy to idźcie do roboty
143. Dodane przez Kolejorz, w dniu - 23-03-2022 17:23 0 0
Bez żużla leszno nie istnieje, nic tam niema
144. Dodane przez cvb, w dniu - 23-03-2022 17:26 0 0
To nawet nie chodzi o klub, chodzi o publiczne pieniądze dla prywatnej firmy. Nie ma na to mojej zgody.
145. Dodane przez popieram 133, w dniu - 23-03-2022 17:33 0 0
Prezydent i radni zupełnie nie odróżniają wydatków niezbędnych od szastania pieniędzmi. Prezydent cofnął miasto cywilizacyjnie. Po kolei odcina mieszkańców od miasta i jego zasobów. Wyraźnie widać, że nasza radość nie jest radością prezydenta a nasze potrzeby zupełnie nie są potrzebami prezydenta. Najgorsze jest to, że radni sprawiają wrażenie, jakby wobec prezydenta mieli syndrom sztokholmski.
reklama
146. Dodane przez xxxx, w dniu - 23-03-2022 17:57 0 0
Przewodniczący Rady Miejskiej zapytany o to, czy padła jakaś kwota (nieoficjalnie mówi się o dwóch milionach złotych rocznie) zapewnił, że takich konkretów nie było.  
https://elka.pl/content/view/108663/80/ 
A tutaj czyli z protokołu (z powyższego artykułu): 
Radna Stefania Ratajczak (niezrzesz.) zapytała, jakie konkretnie są oczekiwania zarządu Unii. - Nasze założenie to 2 miliony złotych - odpowiedział Waldemar Ciesiółka  
Panie Przewodniczący Rady Miasta Leszna, to padły jakieś kwoty czy nie?  
P.S. Zwróćcie uwagę, (nieoficjalnie mówi się o dwóch milionach złotych rocznie)" o dwóch milionach złotych ROCZNIE (?!) to znaczy, że każdego roku prywatna firma chce sobie zapewnić dopływ stałej kwoty gotówki? Na jakiej podstawie miasto już wydało milion złotych?
147. Dodane przez a co, w dniu - 23-03-2022 18:01 0 0
A co nas obchodzi wasza ekstraliga, jeżeli miasto jest na poziomie amatorskim.
148. Dodane przez ROBOTNIK, w dniu - 23-03-2022 18:11 0 0
Dlaczego Unia tak płacze. Była swego czasu Bydgoszcz ze swoimi braciukami. Dzisiaj pozostał tylko kurz. Nikt nie płacze. Sport idzie dalej. Nie będzie Unii będzie inny klub. Na na miejscu stadionu może warto wybudować piękne osiedle z nazwą np "pod zerwanym łańcuchem"
149. Dodane przez Do 143, w dniu - 23-03-2022 18:12 0 0
Są szybowce,balony,futsal w elicie,piękny ratusz,tunel aerodynamiczny,duża sketplaza,duże pokazy lotnicze.Mało ? Leszno to żużel, szybowce,balony i z tego słynie.
150. Dodane przez Do kom 2, w dniu - 23-03-2022 18:15 0 0
C&z Cb a nie kibic! Zmienic zarzad?????? Do dzieła!!! Wykaż sie!!! Na ost piec lat 4 tytuły!!! Jeszcze cos dodac dzbanie????
151. Dodane przez Brudno w naszym mieście., w dniu - 23-03-2022 18:15 0 0
Nie ma pieniędzy , to nie. Zamykać interes i robić co innego proste! A ludzie zamiast siedzieć w smrodzie na spacer dla zdrowia. Tylko nie na rynek na Słowiańską bo o zgrozo! Śmierdzi, brudno i niebezpiecznie, wręcz odpychająco. Może na to znajdą się fundusze. Zacznijmy od podstawowych porządków!
152. Dodane przez Omg, w dniu - 23-03-2022 18:32 0 0
W końcu dobra decyzja
153. Dodane przez do kom. 141, w dniu - 23-03-2022 18:54 0 0
To jest tak oczywiste, że aż dziw bierze, że władze oraz radni mogliby tego się nie domagać. Jeśli jakaś firma bierze udział w przetargu lub chce otrzymać dofinansowanie ze środków unijnych, to musi przygotować pełen stos dokumentów, łącznie ze sprawozdaniem finansowym, [pisemnymi oświadczeniami i często wekslami. A z danych przedstawionych w tym artykule można wyciągnąć wnioski, że słowo sterników klubu jest dla władz miasta w zupełności wystarczające. A co jeśli np. powiększająca się strata wynika m.in. ze wzrostu kosztów wynagrodzeń zarządu? Jak można kogoś wspierać nie mając 100% pewności, że ten ktoś faktycznie tej pomocy potrzebuje, tak jak deklaruje?
154. Dodane przez miki, w dniu - 23-03-2022 19:25 0 0
No po prostu same geniusze tu piszą. Czyżby skończyły się promocje na tanie piwko i stąd ta złość? Zlikwidujmy ten klub to będzie już totalna pustynia sportowa. Wydawanie kupy kasy na pokazy lotnicze jest ok, a jak na mecz przychodzą tysiące kibiców całymi rodzinami, to lament. A później ci sami znawcy dziwią się, że nasi sportowcy nie mają wyników. Paranoja sięga dna populizmu.
155. Dodane przez Mati, w dniu - 23-03-2022 19:34 0 0
A gdzie sa pieniążki z tych grubych lat? Nawet majac domowy budżet wiem ze musze cos odłożyć jakby zrobilo sie gorzej
156. Dodane przez Piotr, w dniu - 23-03-2022 19:48 0 0
Jak czytam te komentarze to mi kłowa boli jak ludzie chcą mieszkania niech idą do Tuska żebrać a miasto powinno pomóc Uni leszno
157. Dodane przez Tomek, w dniu - 23-03-2022 20:04 0 0
Prezes Rusiecki jaja sobie robi już jeździliśmy w drugiej lidze i też zyjemy
158. Dodane przez Kaparzo, w dniu - 23-03-2022 20:27 0 0
a co miasto obchodzi prywatny klub sportowy?
159. Dodane przez Do 154, w dniu - 23-03-2022 21:57 0 0
Jakby przychodziły te tysiące to by nie zebrali o pieniądze mieszkańców z miasta proste
160. Dodane przez do kom. 154, w dniu - 23-03-2022 22:06 0 0
Mało kto z mieszkańców źle życzy klubowi. Tyle tylko, że ludzie byliby bardziej dumni z takiego klubu, który sam sobie radzi, bez wyciągania pieniędzy z budżetu miasta, który tonie w długach i w potrzebach. Zwłaszcza, że mieszkańcy, którzy potrzebują wsparcia nieraz mogą usłyszeć, że miasto nie ma pieniędzy. To tak jakbyś szczerze życzył koledze dobrych wyników sportowych, ale nie musiał się do jego pasji dokładać.
161. Dodane przez do kom. 146, w dniu - 23-03-2022 22:08 0 0
Wygląda na to, że ktoś tu mijał się z prawdą i świadomie wprowadzał mieszkańców w błąd?
162. Dodane przez A propos kom. 93, w dniu - 23-03-2022 22:20 0 0
Cały czas nikt nie napisał jaka jest podstawa prawna twierdzenia, że spółkę akcyjną, która przez trzy lata wykazuje stratę trzeba rozwiązać? Czy te słowa mają potwierdzenie w zapisach prawa, czy to tylko pusty straszak? Może Pan redaktor się tym zainteresuje? 
 
Jest to o tyle ciekawe, że Polski Ład wprowadził tzw. podatek minimalny i jest mało prawdopodobne, aby ta spółka zdecydowała się wykazywać straty.  
 
Tym, którzy się nie orientują wspomnę tylko, że każda osoba prawna będzie musiała zapłacić 10% od rocznego przychodu jeśli poniesie stratę ze źródła przychodów innych niż z zysków kapitałowych, albo będzie miała udział dochodów ze źródła przychodów innych niż przychody z zysków kapitałowych nie mniejszy niż 1 proc. Innymi słowy spółka, która ma przychód roczny w wys. 10 mln zł ( a mniej więcej taki może mieć SSA ), będzie musiała zapłacić 1 mln zł tego podatku.
163. Dodane przez do kom. 137 kasę trzeba uczciwie zarobić, w dniu - 23-03-2022 22:24 0 0
A Ty kolego jesteś powinowatym niejakiej Beatki która swego czasu wrzeszcząc zabłysła hasłem " bo im się należy" . Cokolwiek ten prywatny klub osiągnął nie może się to odbywać kosztem leszczyńskich podatników.! To jak Pan Ciesiółka będzie miał problemy i nie sprzeda samochodów to leszczyńscy podatnicy będą musieli go wspomagać kasą ? Jak Pan Dworakowski nie sprzeda żadnego sprzętu rolniczego to Rojęczyn z całą gminą będą się składać na pomoc finansową dla jego firmy ? Nie ! Będą musieli ogłosić upadłość ! Podobnie jest z prywatną spółką żużlową pt. Unia Leszno ! Pieniądze trzeba uczciwie zarobić a nie wyciągać łapska po sowitą jałmużnę ! Jeśli udziałowcy tej spółki nie potrafią i nie są w wstanie poprawić kondycji finansowej to trzeba poważnie ograniczyć wydatki nawet za cenę spadku do niższej ligi ! Pieniążki Panowie sternicy spółki trzeba zarobić a nie wyciągać z kieszeni leszczyńskich podatników. Podatnik jak będzie chciał to kupi bilet , przyjdzie na stadion i pokibicuje. Tyle i aż tyle ! Jeśli znajdą się sponsorzy to proszę bardzo. Ale na litość boską przestańcie co roku nachalnie wyciągać z kieszeni podatników potężną kasę na działalność klubu . Klubu który doi miliony z kasy miejskiej a jednocześnie promuje się w swej dobroczynności organizując w ramach działalności charytatywnej dla chorego dziecka organizuje zbiórkę makulatury, puszek, nakrętek plastikowych. Panowie wstydżcie się ! Tylko na tyle Was stać ! Żałosne to i czy tego przypadkowo nie można by nazwać hipokryzją i lekceważeniem społeczności leszczyńskiej płacącej podatki w tej całej finansowej szopce ? A promocja ? A promocja Leszna w wykonaniu tej prywatnej spółki ogranicza się niestety do niekontrolowanego obsmarowywania przez małolatów i domorosłych kiboli miasta i okolic hasłami typu Unia King, Tylko Unia , Unia Królowa itp. To chyba jedyna "promocja" ! A reszta to realizacja przez grupkę cwaniaków hasła " kasa misiu kasa" ! Bądżcie meżczyznami a nie płaczącymi żebrakami !
164. Dodane przez Fan żużla, w dniu - 23-03-2022 23:19 0 0
Komentarz nr 70 jest bardzo sensowny. Jestem kibicem, kupuję karnet co roku, choć rzadko go wykorzystuję w pełni (zawsze zdarzą się jakieś opuszczone mecze), ale drażni mnie to, że SSA ciągle wyciąga rękę po kasę miasta i to wręcz szantażując radnych. Jest to bulwersujące szczególnie w tym roku, gdy klub ma otrzymać 6 milionów od telewizji. Ze sprawozdań finansowych wynika, że klub w dwóch ostatnich latach poniósł straty łącznie w wysokości 600 tys zł. W poprzednich latach wypracował zyski. Na co je przeznaczono? Na co planują wydać pieniądze z kontraktu TV? I na co przeznaczono pieniądze zaoszczędzone na zakontraktowaniu Bellego w miejsce Sajfutdinowa? Lekko licząc to może być z 300 tys, jak nie więcej za sam podpis? Dalej, dlaczego tak słabo działa marketing klubowy? Przed kilku laty wpadł mi w rękę raport, z którego wynikało, że sama marka Unia Leszno generuje wartość rzędu 60 mln zł. A za ile sprzedają Fogo prawo do obecności w nazwie? To są pytania, na które władze prywatnego klubu powinny odpowiedzieć publicznie, skoro wyciągają ręce po miejskie, czyli publiczne pieniądze. A jak na razie to wszystko to wielka tajemnica i jakieś tajne półoficjalne spotkania z rajcami. Dopóki tak to będzie wyglądać, to jestem przeciwny jakiemukolwiek zwiększaniu dotacji. Milion złotych plus inwestycje w stadion to wystarczająca duża pomoc. Trudno oprzeć się wrażeniu, że czas prosperity został zmarnowany pod względem marketingowym. Z tego, co się słyszy, chętnych do wsparcia klubu nie brakowało, ale klub wtedy machał ręką na tych, którzy mogli zaoferować tylko drobne wsparcie - nie miał dla nich odpowiedniej, elastycznej oferty. Teraz to się mści.
165. Dodane przez DO 137, w dniu - 23-03-2022 23:50 0 0
IDZ DO NOTARIUSZA I PRZEPISZ WSZYSTKO CO MASZ NA UNIE LESZNO!!!
166. Dodane przez Miasto Prywatne, w dniu - 23-03-2022 23:52 0 0
..i tak dochodząc do 163 komentarza 5-10 % jest za Unienką ?O czym to świadczy ?czy nie czujecie się jak ci ludzie z państwa na literę ,,r "?.Czy nie widzimy ,że władza robi z nas idiotów za nasze pieniądze ?Przecież gdybym był Prezydentem to przemówił bym do ludu leszczyńskiego .Tak moi drodzy ,chyba nie czas na takie wydatki .Są inne potrzeby niż rozrywka..bo tak trzeba nazwać leszczyński żużel .Czy to jest SPORT ?Dla niektórych może i tak .Ale dla mnie to show.SPORT to lekka atletyka,ewentualnie z czymś okrągłym przy nodze lub ręce.Musimy sobie zdać sprawę ,że mody mijają i nawet moda na żużel może minąć .Atmosfera jak kiedyś z RYBNIKIEM czy SPARTĄ ASPRO i całe sektory w barwach czarno zielonych czy czerwono żółtych już się nie muszą pojawić .Żużel w Lesznie to swego rodzaju lans na Koronie ,dla bogatszych na balkoniku a dla jeszcze bardziej przedsiębiorczych rekinów leszczyńskich nawet za szklaną osłoną w wieży sędziowskiej .Fajnie było chlapnąć piwko ,takie normalne nie sikacz na żużlu .Pokomentować ,poobgadywać po prostu tam być .A teraz nawet kiełbasa z grilla smakuje inaczej niż kiedyś.Czasy się zmieniają.Dlatego w/g mnie nie można wymuszać ,zresztą jak politycy mogą dać się wymuszać ,chyba wykomuszać hehe a i to im nie idzie.Pieniądze dzisiaj są potrzebne w innych miejscach .Jezeli sponsoring miasta miał pokazać światu ,że jest taki Gród na polskiej ziemi ,to ok już wszyscy wiedzą .Turystów mamy multum.Hotele pękają w szwach .Więc nic nie stoi na przeszkodzie ,żeby klub jechał z zawodnikami ,którzy nie chcą milionów .Może taka kilkuletnia przerwa od walki o złoto ,dobrze klubowi zrobi .Sponsorzy odpoczną ,bo to jednak udziałowcy spółki najwięcej wkładali w tę jazdę .Oczywiście ,nie bez powodu.Kto by nie chciał z leszczyńskich Oligarchów mieć spalonej marynarki na jesień na Smoku .I o to chodziło .Były duże bejmy to Rekiny mogły rzucać bańkami .A obecne żebranie o jakieś miliony to jest bardzo przykre zjawisko.Oznacza dla nas ,że mamy już gorsze czasy ekonomiczne a władza ,chyba nie przez przypadek jest nazywana w Lesznie czerwoną .Leśne Dziadki widać nie chcą iść spać .Dlatego ,nie mamy jako zwykli mieszkańcy żadnej mocy by to zmienić .Jedyna szansa to stanięcie w dniu wyborów przy Urnach i poparcie zwolennika UNII albo poparcie zwolenniczki innej dyscypliny .Miłej wiosny leszczynianie .Jaki obstawiacie wynik z Częst Chową ?
167. Dodane przez Jacek, w dniu - 23-03-2022 23:52 0 0
Chciałbym poprosić mojego imiennika - Pana Jacka Mateckiego, by nie szedł tą drogą i nie porównywał wybiórczo dofinansowania do żużla w innych miastach z Lesznem. Już kiedyś zwracałem na to uwagę Panu Szczotowi. Polecam swój komentarz nr 9 sprzed siedmiu lat https://elka.pl/content/view/75008/80/ Warto zawsze spojrzeć na problem z szerszej perspektywy. Pozdrawiam
168. Dodane przez Wstyd, w dniu - 24-03-2022 03:39 0 0
Normalny, uczciwie pracujący człowiek, inteligenty będzie na NIE. Nie masz kasy? Sprzedaj klub! Proste!  
A na TAK jest kibic, który mieszka w deweloperce, pod miastem i jeszcze mu mamusia dopłaca do raty kredytu... 
Każdy pracujący człowiek wie, że jak na coś mnie nie stać to nie kupuję, nie wydaję kasy, a nie, że mamusia pomoże. 
 
Coś ostatnio kibice UL stali się socjalistami... a tacy prawicowi byli hahahah
169. Dodane przez Karol, w dniu - 24-03-2022 06:43 0 0
Jakbyście się dowiedzieli ile biorą zawodnicy za podpis i punkty to co niektórzy przez 20 lat tyle nie za robią co taki zawodnik na rok a wy tu komentarze o 2 banki piszecie to mi się śmiać 
Chce tyle dostaje junior co robi 10 punktów na mecz za sam podpis. Celowo nikt nie chce pokazać umów bo byście z papci wypadli przed tymi telefonami
170. Dodane przez popieram 167, w dniu - 24-03-2022 07:38 0 0
Prezydent Leszna na sesjach rady miasta podkreśla/informuje, że prezydent Rybnika to jego kolega. Jak jest w Rybniku? Tam też stadion prawie za darmo odstąpiony? Tam nie mają basenu odkrytego? Ile basenów krytych jest w Rybniku? Ile bieżni lekkoatletycznych dla biegaczy jest oświetlonych (w Lesznie tylko za dnia), ile jest stadionów piłkarskich z nawierzchnią sztuczną i oświetleniem? Jest w Rybniku amfiteatr? W Lesznie nie ma prawie nic a jest coraz mniej. Miejski tenis w Rybniku jest w rękach prywatnych? Takich pytań można mnożyć.
171. Dodane przez do kom. 161, w dniu - 24-03-2022 07:42 0 0
Przecież stale jesteśmy wprowadzani w błąd, okłamywani a nawet oszukiwani. Chociażby pokrętne tłumaczenia, kto jest gospodarzem tej komisji. Nie jesteśmy traktowani uczciwie, poważnie.
172. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 24-03-2022 08:17 0 0
zaś Józef Dworakowski zapytał radnych, co myślą o podniesieniu cen o 10 procent. - Prawdziwy kibic jak będzie chciał przyjść, to przyjdzie - odpowiedział Kazimierz Jęcz (PiS). Pewnie, że prawdziwy kibic przyjdzie, pod warunkiem, że będzie go stać& Nie każdego prawdziwego kibica niestety stać na takie przyjemności
173. Dodane przez do kom 154, w dniu - 24-03-2022 08:20 0 0
Człowieku kogo stać teraz na to żeby iść całą rodziną na mecz?Wiesz jaki to jest koszt ?Dodatkowo jakieś picie, jedzenie trzeba też kupić tam robi się taka kwota, że głowa mała przy dzisiejszych cenach za wszystko w domu rzadko kto tam pójdzie
174. Dodane przez jak to jest?, w dniu - 24-03-2022 09:02 0 0
Pan radny J.Matecki adwokatem prywatnej firmy sportowej? Kampania wyborcza ważniejsza niż miasto?
175. Dodane przez x, w dniu - 24-03-2022 09:19 0 0
A co chłopcy nie będą się bawić na wyspach? Jaka szkoda... Wojna, gina ludzie , brak pracy, a ci się żuzlem przejmują ! Żenada. Przynajmniej hałasu nie będzie .
176. Dodane przez Kiki, w dniu - 24-03-2022 10:56 0 0
Memoriał był zawsze w cenie karnetu w tym roku już nie. Coś czuje ze obecni właściciele się zwijają z interesu. Zarobili ile mogli teraz odsprzedadzą jakiemuś figo i baj baj.
177. Dodane przez rada, w dniu - 24-03-2022 11:36 0 0
Prezydent i radni powinni pogonić to towarzystwo.
178. Dodane przez asdfg, w dniu - 24-03-2022 12:18 0 0
Trzeba było kasę oszczędzać np trenować w Polsce a nie w Hiszpanii. Odwodnienie toru też można było zrobić dużo taniej. A teraz cóż "piniendzy nie ma i nie będzie".
179. Dodane przez Kibic, w dniu - 24-03-2022 12:37 0 0
Panie prezydencie Pan pogoni ten cały prywatny żużel . To jest kpina. Jeżeli da się pan szantażować to pana wykorzystają . Te pieniądze trzeba przeznaczyć na rozwój miasta a nie prywatnego folwarku.
180. Dodane przez aza, w dniu - 24-03-2022 12:49 0 0
Jeśli działacze klubu Unii i radni chcą mieć Unię w ekstra lidze to niech sami wyłożą pieniądze. Takie nazwiska jak Waldemar Ciesiółka, Malepszy itd. mają duże swoje firmy b. dobrze prosperujące i spokojnie mogliby wyłożyć te 2 miliony co roku na swoją "zabawkę" i by im nie ubyło. Lepiej żebrać od miasta i potem się reklamować na koronie stadionu. Jak się bawić to się bawić ale za nie swoje prawda
181. Dodane przez Do 168, w dniu - 24-03-2022 13:41 0 0
Czy Ty jesteś przyspawany do klawiatury,bo piszesz na okrągło na wszystkie tematy i wszystko krytykujesz co związane z Lesznem.Nawet o 3.39 w nocy. Czy Ty nosisz pampersa na okrągło, a mama ci zmienia podczas pisania Ty " Z Leszna " ,a może jesteś w Kościańskim szpitalu,że nigdy nigdzie nie wychodzisz ?
182. Dodane przez elo, w dniu - 24-03-2022 13:51 0 0
a jeszcze nie tak dawno cała Polska zazdrościła Unii wypłacalności i regularności wobec zawodników, jak zwiększyć frekwencje na stadionie no na pewno nie przez podnoszenie cen biletów policzcie sobie ile kosztuje jeden mecz 4 osobowa rodzinę a są dwa w miesiącu nie wszyscy mają dochody na poziomie prezesów no i pozostaje faktycznie kwestia uczciwego rozliczenia wszelkich przychodów z reklam ,tv, i sponsorów wszelkich w stosunku do kosztów związanych z organizacja i przeprowadzeniem zawodów nie chce mi się wierzyć że ci panowie cały czas dokładali do klubu były lata bardzo tłuste i pewnie zyski się zjadło a trzeba było pomyśleć ze przyjdą chudsze i jeszcze jedno 1 milion na taki klub to żadne pieniądze to już takie zwyczajowe wyciąganie ręki tak myślę biznes to biznes panowie myślę że akurat wy potraficie gospodarować kasą.
183. Dodane przez Mania, w dniu - 24-03-2022 16:03 0 0
Niech spadną, niech się utrzymują z wygranych n zawodach proste
184. Dodane przez antek płacący podatki, w dniu - 24-03-2022 17:20 0 0
Panowie udziałowcy tej prywatnej spółki chcecie ciągnąć zyski to inwestujcie w nią . Podatnicy nie są udziałowcami to dlaczego mają topić ciężko zapracowane pieniądze w hobby pazernych i cwanych krezusów szantażystów . Te miliony które wyciągnęliście z kasy miejskiej z powodzeniem można było przeznaczyć na infrastrukturę miejską. Zwróćcie się do tych krzyczących roszczeniowych kibiców Unii niech wesprą finansowo tą swoją królową . A oni co ? Kupią bilet , pomarudzą na cęnę, wypiją piwko na trybunach , powrzeszczą na meczu , w internecie przy piwku poterroryzują władze miasta o konieczności wsparcia "biednego" prywatnego klubu!. Uważają że na tym ich rola się kończy. A kasę ma dać 95 % podatników leszczyńskich niezainteresowanych łożeniem na pseudosport jeżdżacych w lewo.
185. Dodane przez Przemek, w dniu - 24-03-2022 20:38 0 0
Jest wiele innych ważniejszych rzeczy do zrobienia w mieście niż finansowanie bzdurnego żużla z pieniędzy podatników. 
Niech miasto pomoże uchodźcom bo na razie to nic nie zrobiło!!!! 
A oni walczą też za nas !!! 
A po 2 Leszno całe rozryte , inwestycje drogowe idą w opornym tempie, a co z muzeum Akwawit????
186. Dodane przez Do 185, w dniu - 25-03-2022 07:20 0 0
Walczą za swój kraj nie za nas! Nikt nie walczy za nas! Dostałeś powołanie albo Putin napadł na na nasz kraj i oni przyszli żeby walczyć za nas?? Nie! Walczą za siebie i swój kraj. Wiec nie wypisujcie bzdur ze ktoś walczy za nas! Za nas to mysle nikt by nawet reki nie podniósł i nie pomagał. Trzeba pomagac ale rozsądnie i bez wpajania bzdur ze Ukraińcy walczą za nas!
187. Dodane przez do kom. 186, w dniu - 25-03-2022 09:56 0 0
Zależy z jakiej perspektywy spojrzy się na to. Gdyby Putin przejął Ukrainę i jej armię, to swoimi wojskami stałby na całej wschodniej granicy, włączając w to podległą mu Białoruś. Nie licząc wąskiego przesmyku z Litwą. A to już dla Putina byłaby wielka pokusa, aby zrobić kolejny krok. Jeżeli Ukraina wygra, może osłabić Rosję i jej armię. A to już oznacza dla nas większe bezpieczeństwo.
188. Dodane przez odnośnie 161, w dniu - 25-03-2022 10:34 0 0
W 2018 roku w kampanii wyborczej do leszczyńskiego samorządu Łukasz Borowiak szedł z kłamstwem LESZNO DLA OBYWATELI a Tomasz Malepszy szedł z kłamstwem LESZNO JEST DOBRZE ZARZĄDZANE.
189. Dodane przez Do 187, w dniu - 25-03-2022 11:07 0 0
Teraz Ukraina walczy dla siebie nie dla nas. My jedynie mozemy czerpać korzyść z tego ze walczą i planować. Zreszta to wszystko już podzielone na gorze kto gdzie z kiki za ile
190. Dodane przez 6 milionow, w dniu - 25-03-2022 12:12 0 0
Pytam sie co z 6 mln ktore kazdy klub teraz bedzie dostawal od tv? chyba do kabzy bo jakzeby inaczej.... 
zreszta zawodnicy co objezdzaja 18 meczy w sezonie i zarobki ponad 2 mln to to chyba lekka przesada
191. Dodane przez Do 190, w dniu - 25-03-2022 13:59 0 0
Jak to gdzie? To tu to tam
reklama
192. Dodane przez on, w dniu - 25-03-2022 14:38 0 0
za remonty dróg władze Leszna niech się wezmą
193. Dodane przez piaskownica, w dniu - 25-03-2022 17:27 0 0
Spakować zabawki. Mówi się trudno i żyje się dalej . Są ważniejsze rzeczy, szczególnie dziś !
194. Dodane przez pracownica stacji benzynowej, w dniu - 25-03-2022 19:14 0 0
Często jezdze na żużel i chce zeby klub nadal istniał ale zeby utrzymywał sie z własnych pieniedzy a nie z naszych.
reklama
195. Dodane przez do kom. 194, w dniu - 26-03-2022 10:37 0 0
Większość mieszkańców tak chce. Ponadto gdy ktokolwiek mówi, że radni i włodarze miasta byliby grabarzami żużla, zakrawa na szantaż. Bo co w takim razie powiedzieć o sternikach klubu, gdyby nawet Unia spadła klasę niżej? Przecież dbałość o wyniki klubu to jest ich zadanie, a nie miasta.
196. Dodane przez Prosty chłopak, w dniu - 17-08-2024 18:59 0 0
(...)A gdzie byli mieszkańcy jak im miasto zadłużali. # w tym kraju przekręt goni przękręt. Bo ludzi mają w 4 literach bo nikt im nic nie zrobi. Przykład Wrocławia idealnie pokazuje, jak zlodzieja wybrać na drugą kadencje. Za granicą sport się finansuje z głową a w Polsce się aby dolewa do pustego garnka. Żeby bylo po równą to powinien być odgórny państwowy zakaz sponsorowania klubów w państwowych pieniędzy. Bo teraz jest tylko nie sprawiedliwie. Albo po równo albo w cale. Bo jak widzę ile klubów np. w piłce jest pozadłużanych. Albo liczy tylko na kase państwa żeby przeżyć to nóż się w kieszeni otwiera. A Wam wszystkim meliski mogę zaparzyć pieski. Nie pozdrawiam sekcji komentarzy.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Mieszkanie 47 m? | o... Leszno 389000
Leszno najtaniej 95 ... Leszno 554000
Mieszkanie 43,46 m? ... święciech... 395000
Działka budowlana 10... Jezierzyc... 112000
Gronowo ul. myśliwsk... Leszno 539000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj