Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
29
Listopada 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Błażej, Fryderyk,
Walter
Do końca roku 32 dni.
Start arrow Leszno arrow Albiński: zwolniłem lekarza za podejście do pacjentów

Dyrektor szpitala w Radiu Elka

Albiński: zwolniłem lekarza za podejście do pacjentów

23.03.2023. Radio Elka, Jarek Adamek


(Fot. Archiwum/J)
Działalność Szpitalnego Oddziału Ratunkowego jest naszą piętą achillesową – powiedział w Radiu Elka Krzysztof Albiński, dyrektor szpitala w Lesznie. Jak przyznał największym problemem jest podejście personelu do pacjentów. Jednak już w kwietniu mają być wprowadzone zmiany, które powinny poprawić sytuację.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Minął właśnie rok od powołania Krzysztofa Albińskiego najpierw na stanowisko p.o, następnie właściwego dyrektora Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Lesznie. Kiedy objął placówkę, obiecywał przede wszystkim starania o ograniczenie zadłużenia oraz poprawę działalności Szpitalnego Oddziału Ratunkowego. Zapytaliśmy więc, co udało się przez rok osiągnąć.
-Jeśli chodzi o zadłużenie, udało się je ustabilizować, choć jest ono duże, mamy około 26 milionów zobowiązań wymagalnych, z czego około 10 milionów to faktyczne długi - mówił Krzysztof Albiński - ważne
jednak, że zadłużenie nie wzrasta.
Szpital cały czas stara się maksymalizować przychody, jednak dużym problemem jest wzrost cen oraz kosztów osobowych. Dyrektor zapewnił, że nie ma planów redukcji zatrudnienia, jednak cały czas trwają prace nad jego optymalizacją.

Jeśli chodzi natomiast o SOR, Krzysztof Albiński przyznaje, że jest to pięta achillesowa szpitala, choć trwają prace nad poprawą sytuacji. Ważnych zmian możemy spodziewać się od kwietnia. -Rozpoczynamy współpracę z nowym podmiotem: grupą lekarzy z zewnątrz, którzy będą pełnili jeden lub półtora dyżuru na SORze w tygodniu - mówił - liczymy zarówno na ich wiedzę fachową, jak i zupełnie inne podejście do pacjentów. Dyrektor nie krył, że właśnie podejście personelu SOR do pacjentów pozostawia najwięcej do życzenia. -Brakuje empatii, życzliwości i komunikacji - powiedział. Jedną z kwestii, która ma się poprawić, jest informowanie rodzin o stanie pacjentów przyjmowanych do szpitala przez SOR: obecnie najczęściej czekają one, nawet przez kilka godzin, zanim ktoś powie im, jaki jest stan ich bliskich lub jaka jest diagnoza. Do tego dochodzi kwestia dość chłodnego, łagodnie mówiąc, stosunku lekarzy do pacjentów lub ich rodzin. -W miniony piątek zwolniłem z pracy lekarza z SORu w trybie natychmiastowym - powiedział Albiński - właśnie za podejście do pacjentów, które było po prostu wredne. W kwietniu szpital rozpocznie szkolenia personelu oddziału ratunkowego, dotyczące właśnie podejścia do pacjentów. -Egzamin z niego zdadzą w praktyce - mówił szef szpitala.

W kwietniu także wejdzie w życie jeszcze jedna zmiana, zapowiadana już od kilku miesięcy: tak zwana „wieczorynka”, czyli nocna i świąteczna pomoc doraźna zostanie przeniesiona właśnie w sąsiedztwo Szpitalnego Oddziału Ratunkowego we wschodnim skrzydle szpitala. -Nie będzie to połączenie, ale obie jednostki mają się wspomagać w pracy - powiedział Krzysztof Albiński.

Nasi słuchacze skarżyli się także na funkcjonowanie poradni chirurgicznej i ortopedycznej w szpitalu - chodzi tu zwłaszcza o tłok i długie kolejki pacjentów. Albiński przyznał, że to najbardziej oblężone poradnie w całej placówce, jednak tu także trwają prace nad poprawą sytuacji. -Od lata ubiegłego roku działa infolinia, za pomocą której można umawiać się na wizytę - mówił - od maja chcemy wprowadzić koordynatora pracy poradni, którego zadaniem ma być skrócenie kolejek oczekujących.
 
Komentarze (124)
1. Dodane przez antoś, w dniu - 23-03-2023 12:55
kiedyś jedna z pielęgniarek zapytana dlaczego jest taka wredna odpowiedziała "za taką stawkę?!" to jej odpowiedziałem że skoro podjęła się pracy z chorymi to jej jest zasranym obowiązkiem ludzkie podejście do pacjenta a jak jej coś nie odpowiada to niech (...) na kasę do biedronki, zrobiła się czerwona zwinęła ogon i tyle ja widzieli
2. Dodane przez Pacjentka, w dniu - 23-03-2023 13:17
Cudem jest dodzwonić się do rejestracji poradni chirurgicznej panie wogóle nie odbierają telefonu ponadto spotkałam się z bezczelnym i chamskim zachowaniem doktora z poradni ortopedycznej .Mam nadzieję że (...) już tam nie pracuje.
3. Dodane przez Flejtuch, w dniu - 23-03-2023 13:17
Jak najdalej od państwowej służby zdrowia w Polsce.
4. Dodane przez asdf, w dniu - 23-03-2023 13:45
potwierdzam, pacjent kardiologczny (kategoria czerwona). pol godziny oczekiwania i pozniej 2h bez informacji co i jak. trzeba latac i sie pytac co irytuje rodzine pacjenta jak i pytanych. gdyby jasno informowac na poczatku co i jak to wiele z tej nerwoki by sie uniknelo. dla SORu to jednak za duzo :)
5. Dodane przez Gość, w dniu - 23-03-2023 13:46
Problem dla ochrony zdrowia są: koszta osobowe..tzn? Personelu? Pracownikow biurowych? Pracowników technicznych? Pracowników szefostwa? 
Rozwiązać ochronę zdrowia i po problemie. 
 
Problem jest gdzie indziej...problem tkwi w braku gotówki, która ostatnio tak chętnie jest tranformowana tam gdzie nie trzeba.
6. Dodane przez Rotsen, w dniu - 23-03-2023 13:53
Może to i smutne, ale Pan Antoś z kom. 1 ma rację. Jeżeli gdzieś płacą za mało, to nie możemy obniżać swojej efektywności i wrażliwości. Musimy zmienić pracę na taką gdzie nasza osoba będzie bardziej wartościowa dla firmy. To tak jak z wodą mineralną.
7. Dodane przez Tragedia, w dniu - 23-03-2023 13:54
Podejscie personelu do pacjentow jest karygodne. Polowa pielegniarek z chirurgii powinna zostac bez pracy, to samo lekarz, ktory wyzywal starsza kobiete, pytajaca go o stan zdrowia siostry, cytat: "Widziala pani jak ona wyglada?" - to byl poczatek dlugiej wypowiedzi (...) Gdyby to mialo miejsce w Niemczech, to lekarz wylecialby natychmiast.  
Personel nie umie traktowac pacjentow z nalezytym szacunkiem. I cale szczescie, ze ktos sie za nich wszystkich wezmie.
8. Dodane przez ZYTA, w dniu - 23-03-2023 13:54
Na SOR powinny trafiać osoby po nagłych wypadkach, a nie ci co zwlekają tygodniami z wizytą u lekarza a potem pędzą na SOR, że mają ich natychmiast przyjąć i to jeszcze z wielką japą.
9. Dodane przez Xxx, w dniu - 23-03-2023 13:58
Moja mama ma 75 lat, jest po kilku operacjach na nowotwór w tym nerki. Od września jest zbywana przez panią w rejestracji. Mimo że posiada kartę DILO Pani z recepcji jej nie akceptuje.... w grudniu też została odprawiona , teraz znów przesunęli wizytę o tydzień. Ciekawa jestem czy wizyta dojdzie do skutku. Ma zle wyniki krwi, jeśli okaże się że coś jest nie tak pójdziemy do sądu z panią recepcjonistka...
10. Dodane przez marek, w dniu - 23-03-2023 14:06
Kiedyś chirurg (...)nawet nie podszedł do mnie bo z Góry ale moja cegiełka też kiedyś .....
reklama
11. Dodane przez P.dyrektorze, w dniu - 23-03-2023 14:07
Na sorze trzeba "przetrzepac" ratownikow medycznych,jest tam kilku (...) Nigdy nie powinni trafic do sluzby zdrowia,nawet tej wieziennej.
12. Dodane przez Ela, w dniu - 23-03-2023 14:08
Moim zdanie szkolenia z zakresu "podejścia do pacjenta" powinni przejść wszyscy lekarze....tzw. "wredni" lekarze zdarzają się na wszystkich oddziałach....szczególnie dotyczy to starszej kadry.
13. Dodane przez sprawa, w dniu - 23-03-2023 14:08
Ciekawe jak tam sytuacja zmarłej pacjentki w tamtym roku , 3h czekania na korytarzu w końcu padła i już jej z nami nie ma :/
14. Dodane przez Mr. Odleżyny, w dniu - 23-03-2023 14:09
Pytanie zatem do Was. Ilu z Was, źle potraktowanych i niezadowolonych z usług SOR i nie tylko WSZ w Lesznie napisał skargę np. do Dyrektora, Urzędu Marszałkowskiego, Izb Lekarskich, NFZ, Rzecznika Praw pacjenta itd.? No ilu? Od tyle w temacie.
15. Dodane przez kawa na ławę, w dniu - 23-03-2023 14:33
Ściema ściemę ściemą promuje
16. Dodane przez Wacek, w dniu - 23-03-2023 14:36
Gdzie te czasy gdy ortopeda Jacek Adamczak z wielkim taktem i kulturą przyjmował wielkie kolejki pacjentów. Teraz grubiaństwo spotyka się w szpitalu na każdym kroku.
17. Dodane przez Pacjentka, w dniu - 23-03-2023 14:38
Ja nie miałam problemu żeby dodzwonić się do poradni chirurgicznej, wysłuchałam komunikatu ,który był podany przy wybieraniu numeru wybrałam odpowiednią opcje i dodzwoniłam się do głównej rejestracji,gdzie bardzo uprzejmą pani zarejestrowała mnie na termin
18. Dodane przez Rafi, w dniu - 23-03-2023 14:39
Dobry ruch dyrektora. Byle te zwolnienie nie było na pokaz zwolniłem jednego za wredne zachowanie więc dlaczego macie dalej pretensję, że personel SOR jest wredny. Jeszcze zwolnić resztę wrednego personelu.
19. Dodane przez Karol, w dniu - 23-03-2023 14:42
Ja akurat się spotkałem z dużą pomocą ze strony pań rejestrujących z poradni chirurgicznej dlatego złego słowa nie mogę powiedzieć. Poradnie rzeczywiście oblegane ale to raczej nie wina personelu.
20. Dodane przez Odp. do kom. nr 11, w dniu - 23-03-2023 14:45
Ja taką skargę złożyłem do NFZ w Poznaniu na personel w rejestracji WSZ w Lesznie i na lekarkę z prywatnej przychodni. I jak myślicie co zrobiono? Wysłano kopie mojej skargi do WSZ w Lesznie i do pani lekarz z prywatnej Przychodni w celu ustosunkowania się do mojej skargi. Pani z prywatnej przychodni na pierwszy wyznaczony termin odpowiedzi jej nie udzieliła. Wyznaczono jej kolejny termin na który nadesłała odpowiedź. Opisała tak sprawę, że odczułem iż to ja jestem winny . Nikt z NFZ nie pofatygował się aby nas skonfrontować i sprawdzić jak faktycznie było no bo po co. Całe zdarzenie w WSZ w Lesznie i prywatnym gabinecie w Lesznie działa się tego samego dnia w godz. południowych. Trafiłem następnie do kolejnego prywatnego gabinetu skąd skierowano mnie ponownie ( po udzieleniu pierwszej pomocy i pisemnym skierowaniem) do WSZ w Lesznie gdzie leczono mnie na Oddziale przez 8 dni. Skargę oczywiście napisałem po zakończeniu leczenia. Odpowiedź pisemną z NFZ otrzymałem po ok. 3 miesiącach, przyznano mi rację ale ani Dyrekcja WSZ w Lesznie ani pani doktor z Prywatnej Przychodni nie zrobili nic więcej. Tak wygląda załatwianie skarg.
21. Dodane przez Rychu, w dniu - 23-03-2023 14:49
Jak tak złe traktują, to po co tam chodzić. Nie idźcie i już. Zamkną i będzie po kłopocie.
22. Dodane przez Jachu, w dniu - 23-03-2023 14:50
Czy Pan dyrektor zastąpi zwolnionego lekarza? Czy ubiera się w fartuch i idzie na SOR przyjmować pacjentów?
23. Dodane przez Franciszek, w dniu - 23-03-2023 14:59
Mój szwagier kilka tygodni temu był operowany na prostatę i leżał kilka dni na urologii. 
Powiedział, cytuję: Personel tak się zachowuje i wykonuje swoje zadania ,jak w prywatnej klinice!
24. Dodane przez Hilary Stęplewski, w dniu - 23-03-2023 15:16
Wnikliwi czytam wypowiedzi Państwa ( przynajmniej niektórych) i nasuwają się wnioski, że za część postaw i zachowań pracowników służby zdrowia w znacznym stopniu odpowiedzialni są sami pacjenci. Dlaczego ? Otóż pewna grupa a może nawet większość w poczekalni , w kuluarach, w pogawędkach towarzyskich bluźni, krzyczy (jakie to chamy) a w kontakcie bezpośrednim z lekarzem czy pielęgniarką zachowują się czołobitnie, wychodząc z gabinetu tyłem i w głębokich ukłonach. W rejestracji (u pani) nierzadko się wyżywają robiąc się "szersi od koszuli" a po wejściu do gabinetu "przepraszają, że żyją"......W ten sposób ludzie służby zdrowia wyjątkowo wredni jeszcze bardziej się "rozkręcają " w swojej wrednej postawie i tak oto machina chamstwa i totalnego braku empatii ma się dobrze. Kasa nie ma tu nic do rzeczy. Chamem albo się jest albo też nie. Nie mogę ujawnić dlaczego ale z pewnych, bardzo osobistych względów ośmielam się na ten temat wiedzieć ciut więcej niż przeciętny Kowalski (z pełnym szacunkiem dla Pana Kowalskiego).Pozdrawiam wszystkich czytających te gorzkie słowa......
25. Dodane przez Anna, w dniu - 23-03-2023 15:18
(...) Dyrektorowi życzę powodzenia w uprzątnięciu tej stajni Augiasza.
26. Dodane przez Tomasz, w dniu - 23-03-2023 15:22
Kiedyś na całodobowym lekarka (...) mnie tak rozwścieczyła że (...)
27. Dodane przez rr, w dniu - 23-03-2023 15:40
Ostatnio często bywałem z moimi bliskimi w tym przybytku. Jeśli chodzi o SOR to zgadzam się w pełni. (...)Ratownicy medyczni - wielu z nich minęło się z powołaniem sposób traktowania ciężkich przypadków zwłaszcza osób starszych poniżej wszelkiej krytyki. By nie mówić tylko o złych stronach WSZ to chciałbym wspomnieć o wspaniałym personelu na oddz. Wewnętrznym. Takich pielegniarek życzę wszystkim zmuszonym do korzystania z tego przybytku
28. Dodane przez Gośka, w dniu - 23-03-2023 15:48
Kilka razy zdarzyło mi się, być na SOR w Lesznie z moją śp.mamą. Do lekarzy naprawdę nic nie mam. Widocznie miałyśmy szczęście i trafiałyśmy na ludzi z powołaniem? Może mieli lepszy dzień? Nie wiem, nie mnie to oceniać... Natomiast panie w rejestracji?? Tu cisną się na usta najgorsze przekleństwa. Wredne, bezczelne. Głupie śmiechy i ,,żarty". Ludzie w poczekalni czekają po kilka godzin a te panie głupie komentarze. Może warto i tu zrobić porządek?
29. Dodane przez Wdzięczny pacjent, w dniu - 23-03-2023 15:54
Na oddziale urologicznym, faktycznie jest całkiem w porządku, natomiast najbardziej wredne i niedouczone jest pogotowie. 
Gdy stwierdzą że ktoś nie ma kowidu to jadą w długą. 
Ledwo co sam dotarłem godzinę po wizycie pogotowia,. 
Na sorze stwierdzili, że dotarłem w ostatnim momencie, okazało się po tym, że miałem sepsę. 
 
Co by było gdybym uwierzył lekarzowi pogotowia?
30. Dodane przez Iza, w dniu - 23-03-2023 15:59
Pozytywne relacje z pacjentem i kultura jaka panuje jest tylko na oddziale urologicznym. Pozostałe oddziały i osoby w nich pracujące począwszy od średniego personelu wysłać do domu.
31. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 23-03-2023 16:00
Słyszałem wielokrotnie o niezadowoleniu pacjentów postawą personelu leszczyńskiego szpitala. Z drugiej strony warto się postawić na miejscu pielęgniarek i lekarzy. Także tych na SOR. Nierzadko trafiają się ludzie pretensjonalni. I od razu wyjaśniam, że nie tylko Cyganie. Czasami zniecierpliwieni, niekiedy pijani a nawet agresywni. Niektórzy mówią, że Policja na SOR powinna mieć swój posterunek żeby tyle tam nie jeździć. Do tego zwykłe, ludzkie przemęczenie. Przecież wielu lekarzy pracuje od rana do wieczora. Po pracy biorą dodatkowe dyżury albo dorabiają prywatnie. Każdy jest tylko człowiekiem i ma swoje ograniczenia. Chyba każdy po wielu godzinach pracy jest bardziej podatny na stres i rutynowe działanie.
32. Dodane przez Gosc, w dniu - 23-03-2023 16:02
Pielegniarki nic nie lepsze jakby za kare tam były
33. Dodane przez Xd, w dniu - 23-03-2023 16:16
Nasze społeczeństwo jest na ogół chamskie,a ludzie pracujący w ochronie zdrowia wywodzą się z tego społeczeństwa to jacy mają być?Pacjent wrzeszczy na pielęgniarkę,a jak już wejdzie do gabinetu lekarskiego to doktorowi wylizał by buty,a najbardziej w leju to ma was drodzy pacjenci doktor.W ochronę zdrowia można wrzucić każdą ilość pieniędzy i one tak się gdzieś rozpłynął ,a na leczenie i tak nie będzie
34. Dodane przez Oj, w dniu - 23-03-2023 16:25
Do 23. Urologia i kardiologia zostały odświeżone i młodzi lekarza chcą pracować.
35. Dodane przez do 25, w dniu - 23-03-2023 16:29
...stajnia Augiasz była niedoposprzątania.....
36. Dodane przez Ktoś, w dniu - 23-03-2023 16:31
Panie Dyrektorze zapraszam do Gostynia bo tam też porządki trzeba zrobić bo tamtejszy dyrektor ma pusty worek.
37. Dodane przez Ewa, w dniu - 23-03-2023 16:48
W poradni chirurgicznej zrobic zmiany. Trzech lekarzy przyjmuje jednocześnie. Zero intymnosci, godności. Mówiąc do lekarza , następne osoby słuchają i wzajemnie, to jest koszmar.
38. Dodane przez cvik, w dniu - 23-03-2023 16:51
Panie Dyrektorz,e wysłach ratowników med. na dodatkowe kursy, jeśli mają deczydować o życiu pacjenta. Niektórzy, nie umieją wykonać podstawowych czynności medycznych, myśl o ratowaniu życiu przez Nich mnie przeraża.
39. Dodane przez Jędrzej, w dniu - 23-03-2023 17:00
Kochane społeczeństwo spójrzcie w lustro
40. Dodane przez Pacjent, w dniu - 23-03-2023 17:03
Byłem ostatnio pacjentem na neurologii. Dwie salowe które tam pracują są tak wredne. O 6 rano wlatuja na salę i mopem trzaskają że człowiek spać nie może. Strach wogole się odezwać bo panie uważają się za nie wiadomo kogo.
41. Dodane przez 1234p, w dniu - 23-03-2023 17:15
Kiedyś złożyłem skargę na lekarza do NFZ i o dziwo-na drugi dzień była u niego kontrola.
42. Dodane przez PISOWIEC, w dniu - 23-03-2023 17:21
wszedzie zmiany tak musi byc jeszcze w pefron zrobic porzadek bo tam tez od wiekow sie stolka trzymaja pan mily pani jakby za kare siedziala juz sie zasiedziala i nie odpowiada tylko odburkuje .MOPR dyrekcja do zmian
43. Dodane przez pawel, w dniu - 23-03-2023 17:22
ortopedia w przychodni szpitalnej w Lesznie to maskra
44. Dodane przez ups, w dniu - 23-03-2023 17:35
Tak myślę, krzywdę pan Albiński zrobił sobie, nie lekarzowi. Lerkarz znajdzie lepszą robotę niż u Albińskiego. Albiński lepszej nie znajdzie nigdzie.
45. Dodane przez OLA, w dniu - 23-03-2023 17:37
Moim zdaniem w dużej części to jest i wina samych pacjentów. Są bardzo roszczeniowi. Z byle gównem lecą na SOR ,zajmując potrzebującym kolejkę. Nie chce im się czekać na wizytę u lekarza rodzinnego . Dodatkowo zrobią sobie badania za friko. Tacy cwaniacy potem wkurzają lekarzy. Każdy z nas ma określoną wytrzymałość nerwową a wysłuchując przez wiele lat roszczeń i oszustw pacjentów wcale mnie nie dziwi ,że lekarze szybciej wybuchają. Sam pracuję w usługach i wiem ilu jest roszczeniowych , oszukujących i wymuszających klientów . Może więc zmiany zacznijmy od siebie. i zacznijmy traktować innych nie jak śmieci a ludzi ,którzy wykonują swoją pracę .Panie na recepcjach niejednokrotnie muszą wysłuchiwać obelg i wyzwisk.. Ciekawe kto z was byłby zadowolony ze spotkania z takim roszczeniowym klientem ,który wyżywa się stawiając swoje ego wyżej niż Czomolungma.Tych kilkanaście procent potrafi zatruć życie wszystkim pozostałym .Chcąc więc szacunku innych , zacznijmy szanować innych.
46. Dodane przez odn. 14, w dniu - 23-03-2023 17:45
Była wysłana skarga. Nie napiszę wprost ale ton odpowiedzi był podobny, jak słowa pana dyrektora szpitala. Brakowało empatii, życzliwości. Przeciwko mnie wykorzystano pewne okoliczności, jakby szukali mojej winy (kom. 20). Całe szczęście, że dziś dostęp do leczenia w ramach tej przychodni z NFZ (poza szpitalem) powrócił i jest bardzo dobrze.
47. Dodane przez Edward (,,lek.emeryt.)., w dniu - 23-03-2023 17:53
Bardzo słuszna Decyzja Dyrektora WSzZ...jeszcze prosimy zawiadomić NFZ tzw. "LISTEM REFERENCYJNYM" aby ten niepokorny lekarz nie dostał Kontraktu na swój Gabinet Prywatny,,,zmiany zatem takimi działaniami -aby musiał wyjechać szukać pracy za granicą n.Ojczyzny. Niech zatem pozostawi swoją rodzinę,swój nagromadzony dobytek,mieszkanie,- aby pogrozić paluszkim innym gburom medycznym.To przecież miliony Polaków płacili na jego pensje....a ten się zachowywał wulgarnie w stosunku do swoich pracodawców (obywateli).Lek.med. Edward
reklama
48. Dodane przez Jerzy, w dniu - 23-03-2023 18:05
Drodzy pacjenci - spójrzcie w lustro i przypomnijcie sobie jak zachowujecie się w poszczególnych oddziałach. Większej hołoty jak polski pacjent nie ma na świecie.
49. Dodane przez ze świata różnych przychodni, w dniu - 23-03-2023 18:06
39, 45 (i podobni), zgadza się. Byłam świadkiem, gdy w pewnej leszczyńskiej przychodni (poza szpitalem) lekarz ogólnie do nas, oczekujących pacjentów na korytarzu - grzecznie, niektórzy pacjenci odpowiedzieli niegrzecznie. Nie było to miłe zachowanie oczekujących pacjentów. Zmiany zaczynajmy od siebie. Na szpitalnych korytarzach coraz częściej słychać powitanie dzień dobry od lekarzy. My, pacjenci, odpowiadajmy, bądźmy równie życzliwi.
50. Dodane przez Z innej strony, w dniu - 23-03-2023 18:18
Ostatnio korzystałam z usług medycznych w szpitalu. Nie był to szpital w Lesznie, bynajmniej. Co więcej, nie był to nawet szpital na kontrakcie NFZ. Szpital przez duże S lub SZ. Jak się zapłaci to traktują człowieka jak ... Człowieka. To całe NFZ to nieporozumienie. Oddać ludziom składki i niech wykupią prywatne ubezpieczenia. A szpitale prywatyzować. Tylko praca lekarzy i innych pracowników medycznych u prywaciarza zmienia podejście do pacjenta. Lekarz wie, że pracuje w placówce o najwyższym standardzie, super wyposażonym, za ekstra pieniądze. Nie może pozwolić sobie na bycie gburem, bo za coś takiego jest wylot. A na to jego miejsce pracy są już chętni. Tylko placówki o wysokim standardzie, a nie to dziadostwo z korzeniami w PRL. Póki to się nie zmieni będzie jak tu Państwo opisujecie. Nie ma odważnego żeby wreszcie to ludziom uzmysłowić?
51. Dodane przez Zenek, w dniu - 23-03-2023 18:25
Wszyscy pacjenci na sorze są chamscy.no ciekawe jakktorys z komentujących czekałby na korytarzu sor i nikogo więcej w kolejce a ma złamana rękę a pielęgniarka i lekarze sobie robią kawe i cukierki jedzą. Więc nie mówcie ze pacjenci są chamscy
52. Dodane przez pacjentka, w dniu - 23-03-2023 18:28
Przykladem prawdziwego doktora jest dr.Pudliszewski i z niego bierzcir przyklad.  
No i mlody Leśniewicz i Baranowski ida dobrym tropem wiec jest nadzieja w młodziezy !!!! ale Pudliszewski bravo TY
53. Dodane przez wz, w dniu - 23-03-2023 18:29
wniosek prosty kupic miejsce na ul. Kakolewskiej aleeee ...trza mieć kasę !!! 
a rozsypać nas też nie wolno, to co wolno ?  
A co do szpitala to lekarze jak lekarze a piguły są różne lecz najgorsza jest organizacja pracy oraz miejsce pracy, czy dyro chodzi po szpitalu ? 
A oszczędność należy rozpocząć od ograniczenia ilości ....żarówek ..świecących w dzień !
54. Dodane przez Miła obsługa, w dniu - 23-03-2023 18:36
Pojechalismy z nastoletnim dzieckiem na SOR. Przyjmował nas lekarz dziecięcy...powiedział zrobimy test na narkotyki bo jesteście z Góry.  
Drogi swiety M. nie dostałeś w dziób tylko dlatego bo ratowałeś moje dziecko.  
Na szczęście tylko ta jedna osoba okazała się niefajna. Pozostały personel: lekarz z karetki, ratownicy medyczni, jak i personel z oddzialu dzieciecego,byli naprawdę w porządku.
55. Dodane przez Do 28, w dniu - 23-03-2023 18:39
Popieram.
56. Dodane przez Szymek, w dniu - 23-03-2023 18:41
No w końcu dyrektor z (...)! Brawo!
57. Dodane przez 123, w dniu - 23-03-2023 18:50
Szkoda,że takiej decyzji nie potrafi podjąć dyrektor koscianskiego szpitala.Tam należałoby zwolnienie tylko,lekarza SOR,ale też z niektórych oddziałów. Brawo za odwagę panie Albinski.
58. Dodane przez nie popieram 37, w dniu - 23-03-2023 18:54
Ręce precz od przychodni chirurgicznej. Nic nie zmieniać. Od lat działa najlepiej, jak tylko można, biorąc pod uwagę, że przychodnia jest gotowa przyjąć i przyjmuje każdą ilość zgłaszających się danego dnia pacjentów w potrzebie, bez wcześniejszej rejestracji. Owszem, warunki tam jak w tv serialu M*A*S*H czyli jak w amerykańskim wojskowym chirurgicznym szpitalu polowym ale w tej szpitalnej przychodni chirurgicznej, w naszym szpitalu, wszystko działa wzorowo, jak w zegarku, począwszy od rejestracji. Nie czeka się w kolejce przesadnie długo. Żadnego dnia nie zamknęli przed nami drzwi podczas całej pandemii. Nie zdarzył się nam (rodzinnie) tam brak intymności (są parawany) czy brak godności. Zawsze szacunek, zrozumienie, udzielona pomoc.
59. Dodane przez Do nr 10!, w dniu - 23-03-2023 18:57
To klamstwo,bylem wielokrotnie na leszczynskim SOR w ktorym nota bene pracuja Panie z Gory Slaskiej i nigdy mnie nikt nie potraktowal tendencyjnie i zle "BO JESTEM Z GORY" zreszta Panie Gorowianki opiekuja sie nami bardzo dobrze! Byc moze ,ze nas denerwuje ,ze trzeba czasem zbyt dlugo czekac ale jak sie widzi pacjentow ktorzy nie maja dokumentow,sa brudni,aroganccy,,maja drobne urazy i wrzeszcza by ich przyjac bez kolejki to Ja sie nie dziwie ,ze czasem ponosza ich nerwy. Ja bym takich ....
60. Dodane przez Henio, w dniu - 23-03-2023 19:00
Według mnie większą uwagę trzeba zwrócić na lekarzy i recepcjonistkę na wieczorynce.o jaką lekarkę chodzi wszyscy wiedzą co tam byli a recepcjonistka? chyba też wiadomo.(...).
61. Dodane przez Jolek, w dniu - 23-03-2023 19:02
Urologia - super oddział! Kultura, kompetencja i pacjent czuje się  
w pełni zaopiekowany. W poradni chirurgicznej faktycznie kolejki masakryczne. Ale panie w rejestracji bardzo miłe, kontaktowe i pomocne.
62. Dodane przez A.Gonzo, w dniu - 23-03-2023 19:06
Na szczęście, na przestrzeni kilkudziesięciu lat swojego życia byłem w leszczyńskim szpitalu dwukrotnie na oddziale urologii, i to, w odstępach ok. 15 letnich. Muszę uczciwie przyznać, że cały personel oddziału od sprzątaczki, po ordynatora pełna profeska, wszystkiego dobrego dla całego oddziału :)
63. Dodane przez uwaga, w dniu - 23-03-2023 19:15
Moja uwaga: w naszych komentarzach nie powinno chodzić o giełdę lekarzy. Podając nazwiska krzywdzicie niewymienionych tu z nazwiska lekarzy, którzy zasługują na uznanie.
64. Dodane przez Ja, w dniu - 23-03-2023 19:30
Prawda jest taka, że jak w innych dziedzinach życia są dobrzy i słabi lekarze, kulturalni i niekulturalni, uprzejmi i nieuprzejmi, itd. Takie jakie jest społeczeństwo, tacy są lekarze i personel. Mają lepsze i gorsze dni, są raz wypoczęci, raz przemęczeni. Pacjenci też są różni. Ten szpital ani nie jest idealny i nigdy nie będzie, ani nie jest zły i taki też nie będzie. Moje doświadczenia pokazują, że obsługa bywa wspaniała, ale też i taka, która zostawia wiele do życzenia. Tak, czy inaczej cieszę się, że szpital funkcjonuje i dziękuję lekarzom, pielęgniarką i obsłudze za ich ciężką pracę, a dla Pana Dyrektora życzę wytrwałości
reklama
65. Dodane przez Tak sobie myślę, że, w dniu - 23-03-2023 19:48
Państwo tak emocjonalnie piszecie żeby zwalniać i zmieniać ludzi. Lecz w praktyce to nie jest takie proste. Lekarzy nie czekają w kolejce na zatrudnienie. Są ogromne trudności w pozyskaniu personelu medycznego. Zwłaszcza doświadczonego i z wielką kulturą osobistą, a w dodatku gotowego do wpasowania się w potrzeby i terminy szpitala i pacjentów.
66. Dodane przez pacjent, w dniu - 23-03-2023 19:50
Kiedyś korzystałem z SOR (...). Miałem porażenie nerwu twarzowego w opisie napisała nie po tej stronie twarzy . Dopiero nenłrolog z oddziału poprawnie zdiagnozował.
67. Dodane przez Pacjentka z chirurgi, w dniu - 23-03-2023 20:29
Bylam ostatnio na chirurgi.Obsługa pacjenta ze strony pielegniarek bardzo dobra.Oddziałowa przychodzi do pracy o wiele wczesniej,wchodzi do kazdego pokoju,pyta czy wszystko w porządku.Dba o porządek,pyta czy mam czym wrócić do domu.Bądzmy obiektywni.
68. Dodane przez No to..., w dniu - 23-03-2023 20:35
z innej beczki., 
Moja koleżanka pracuje w szpitalu, są pacjenci, którzy życzyli sobie zmiany pościeli w łóżku co dzień. 
Na pytanie: czy w domu też wymienia co dzień ? po prostu zamilkła. 
 
To działa w dwie strony, pacjenci też nie są pępkiem świata.
69. Dodane przez ?, w dniu - 23-03-2023 20:38
Judymów już ci u nas nie ma? 
Koleżanka korzystając z tego, że jest córką Polki niemieckiego pochodzenia, wyjechała z mężem, lekarzem weterynarii do RFN. 
Osiedlili się w Bremie, dostali pomoc od rządu jak dla przesiedleńców. 
Lekarz otworzył gabinet i rozpoczął praktykę weterynaryjną. 
Lecząc zwierzęta domowe, wielokrotnie potraktował obcesowo pupilów Niemców! 
Opinia o uderzaniu, szarpaniu przez niego zwierząt, doprowadziła do zamknięcia jego gabinetu! 
Z Bremy dojeżdżał do pracy w Polsce bo tam był spalony!  
Nasza służba zdrowia nie dla pacjenta, ona ma być tylko dojną krową dla związkowców każdego medycznego zawodu?
70. Dodane przez AS, w dniu - 23-03-2023 20:45
Wielu jest wspaniałych lekarzy z powołania. Parokrotnie byłem pacjentem ortopedii dr. Firlej, dr. Krybus, dr. Klamke lekarze z pasją. Szkoda że nie można ich sklonować. Urologia zawsze miała wysoki poziom ale to zasługa szefa który potrafi dbać o personel i odpowiedni klimat na oddziale. Mowa oczywiście o dr. Musielaka. Więc nie jest tak tragicznie jak obraz kreowany przez jednostkowe incydenty.
71. Dodane przez prośba, w dniu - 23-03-2023 20:46
Czy mogę mieć prośbę, żeby w windach dla pacjentów sprawdzić ustne zapowiedzi nazw oddziałów szpitalnych na poszczególnych piętrach? Szczególnie chodzi o zapowiedź oddziałów na ostatnim piętrze, chyba się nie zgadza ze stanem faktycznym, parę tygodni temu.
72. Dodane przez pacjent, w dniu - 23-03-2023 21:03
Dobry początek. 
Wielu lekarzy i personel czują sie "bogami" wiedzą że ludzie są na ich łasce i korzą sie przed nimi szukając pomocy gdy przyjdzie choroba a oni to wykorzystują będąc opryskliwym i bezczelnym ale ludzie coraz częściej nie dają sobie w kasze dmuchać. Pozdrawiam kulturalnych lekarzy i personel służby zdrowia
73. Dodane przez Pacjentka chirurgii, w dniu - 23-03-2023 21:16
W 2020 roku miałam robiony zabieg chirurgiczny i byłam bardzo zadowolona. I z pielęgniarek które były przemiłe i pomocne i najlepszy chirurg pan doktor Derlatka. Serdecznie ich pozdrawiam.
74. Dodane przez Pacjent, w dniu - 23-03-2023 21:51
Jakim trzeba być beznadziejnym szefem, żeby się tak wypowiedzieć na temat swoich pracowników??? Idealny przykład mobbingu . Pan ewidentnie do zmiany.
75. Dodane przez XYZ, w dniu - 23-03-2023 22:07
Do kom7.Przebywalem w Lesznie na chirurgii 10 dni, nie mogę złego słowa powiedzieć na lekarzy i panie pielęgniarki.
76. Dodane przez SOR, w dniu - 23-03-2023 22:38
Wiem ,że to trudna praca ale rzeczywiście tam jest inny świat.A Lekarze twierdzą ,że wina pacjentów..po co się pchali jedni z drugimi na SOR .(...)i
77. Dodane przez Tragedia, w dniu - 23-03-2023 22:39
Pracuje/ pracowała tam taka jedna pielęgniarka, (...) traktowanie pacjenta jak wroga. Słyszałem jak pytała się dziewczynki ze złamaną ręką, dlaczego jeździła na rolkach. Żal.
78. Dodane przez Do kom 9, w dniu - 23-03-2023 22:39
Recepcjonistka to jest w hotelu
79. Dodane przez Do kom. 45, w dniu - 23-03-2023 23:19
Tylko nie Czomolungma - rasisto jedna.
80. Dodane przez Ja, w dniu - 23-03-2023 23:21
Dziękuję Panie Dyrektorze wreszcie zaczyna robić Pan porządki , pierwszy raz byłam na sorze myślałam że mam udar nie mogłam ustać na nogach lekarz mnie nie zbadał a w wypisie napisał płuca czyste brzuch miękki to skandal,nie mówiąc już o tonie rozmowy s pielęgniarka mądrzejsza od Lekarza i pomyśleć że tyle lat w Szpitalu przepracowałam.
81. Dodane przez Jan, w dniu - 23-03-2023 23:25
SOR miał ratować życie w przypadku jego zagrożenia. W Lesznie jest przychodnią nawet dla chorób przewlekłych i innych chorób nie wymagających natychmiastowej interwencji. Ma bowiem możliwości diagnostyczne na które normalnie czeka się miesiącami. Personal ma w nocy kilkadziesięciu pacjentów. I ilość dyżurów w miesiącu przekraczająca możliwości tych ludzi. Trzeba zreformować służbę zdrowia ( I nie tylko).
82. Dodane przez Jhdn, w dniu - 24-03-2023 00:10
Takie kursy z kontaktu z pacjentem powinny być obligatoryjne. Zdążają się czasami bardzo nieprzyjemni lekarze i pozostały personel. Rownież w przychodniach.
83. Dodane przez silver, w dniu - 24-03-2023 08:28
Ktoś tu wspomniał, że pacjenci zachowują się niewłaściwie... Tak to prawda, na SOR trafia sporo pijanych, naćpanych i agresywnych osób, ale oni są przyjmowani bez kolejki a personel medyczny (na szczęście tylko część) odreagowuje sobie na zwykłych, spokojnych ludziach bo to właśnie im można kazać czekać godzinami i do nich padają złośliwe, bezczelne komentarze. Jedna z pielęgniarek musiała (po interwencji lekarza SOR, który zachował się jak należy) udać się na oddział na który trafił brat i go przeprosić bezczelne komentarze w których sugerowała, że jest symulantem. To ciężka praca i na pewno większość pacjentów zdaje sobie z tego sprawę, ale nic nie usprawiedliwia traktowania człowieka jak śmiecia.
84. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 24-03-2023 08:39
SOR to tragedia lekarze i personel pomocniczy powinni isc na szkolenia jak odnosic sie do chorego powodzenia///////////////////////////////////////////////
85. Dodane przez Do 79, w dniu - 24-03-2023 08:54
Sagarmantha? Teraz już jesteś uspokojony i radosny? Miłego dnia i mniej emocji negatywnych. )
86. Dodane przez krzyżok, w dniu - 24-03-2023 09:03
Wystarczy odpowiednie kary pieniężne czyli nisza stawka zaszeregowania po premii i personel się szybko zmieni dotyczy również lekarzy powodzenia
87. Dodane przez Ola, w dniu - 24-03-2023 09:09
Do kom 60 wieczorynka to to jedno zło jaka lekarka to wiadomo męźa zła diagnoza źadnych zleceń badania .Po pięciu dniach Pani rodzinna przyszła do domu z wielkiej łaski też żadnych badań dała kolejne leki a po trzech dniach mąż zmarł.Po siedmiu dniach dzwoniąc jak się czuję a ja odpowiedziałam że jest już pochowany.To paranoja.
88. Dodane przez Do86, w dniu - 24-03-2023 09:31
Człowieku ogarnij się ,czy szanujący się lekarz będzie pracował w tym bagnie czytaj SOR na pewno nie .Dobry lekarz otworzy sobie gabinet prywatny i tam będzie zarabiał pieniądze ,a nie użerał się na sorze,więc przestań pisać bzdury o karach chyba, że przyjadą lekarze z Ukrainy,ale oni są też cwani ,bo oni mogą nie przyjść w cale do pracy .Na SOR się jedzie jak jest zagrożenie życia a nie kaszlem ,katarem.
89. Dodane przez Xlm, w dniu - 24-03-2023 10:23
Ja bym jeszcze zmieniła lekarzy na gilekologi. Oprócz 2 młodych fajnych i sympatycznych lekarzy. Na dzień dobry pytanie do pacjentki ciężarnej. Czemu zgłosiłam się do nich a nie do Poznania ( ciąża cukrzycowa na insuline). Zamiast się spytać co się dzieje. Pytanie starszego lekarza. W ogóle jakiś dramat jest niby jest dietetyk. Ale się nie zna na diecie cukrzycowej. Sama musiałam pilnować co mogę zjeść i mieć swoje jedzenie.
90. Dodane przez Uuuu, w dniu - 24-03-2023 10:30
Osoba, która ma pretensje, nie jest 'pretensjonalna'.
91. Dodane przez Do89, w dniu - 24-03-2023 10:57
I czy nie lepiej było pojechać do Poznania i nie denerwować się i jeszcze samemu pilnować diety po co bo bliżej.Pan doktor sam powiedział ,że się nie znają i nie chcą kłopotów ,nie powiedział tego bezpośrednio ale między wierszami.
92. Dodane przez Xlm, w dniu - 24-03-2023 11:44
Właśnie Leszno jest po tym względem kiepskie ( ciąża cukrzycowa. Nawet bez insuliny). Mają obowiązek przyjąć każda ciężarną. Wogole podejście starszych lekarzy do pacjetek jest straszne.
93. Dodane przez Zawód jak każdy inny, w dniu - 24-03-2023 11:55
Lekarz i pielęgniarka to nie powołanie, lekarz i pielęgniarka to zawód. Lekarz nie jest księdzem, nie musi mieć powołania. Musi mieć: 1. Solidne wykształcenie, 2. Praktykę u innych dobrych lekarzy, a z czasem własne bogate doświadczenie 3. Etykę zawodową, nie mylić z klauzulą sumienia (jak chcesz ją stosować wypisz się z zawodu) 4. Ciągły kontakt z nowościami w swojej dziedzinie 4. Odpowiednie podejście do pacjenta i jego rodziny (tego powinny uczyć uczelnie w ramach programu kształcenia, ponieważ niestety nie wszyscy wynoszą to z domu).  
 
Jeśli lekarz spełnia te wymogi jest przygotowany do zawodu i za dobrą pracę należy mu się dobra płaca. Usługa lekarska musi być ma najwyższym poziomie. Podobnie jak za inne usługi. Z tym, że tutaj chodzi o życie ludzkie, więc staranność i przestrzeganie zasad oraz stosowanie zdobytej wiedzy jest jeszcze bardziej istotne.  
Słusznie nie mówimy już o służbie zdrowia, a o ochronie zdrowia. Żaden lekarz, ani pielęgniarka nie są niczyimi sługami. Nie służą. Świadczą usługę medyczną. Jeśli robią to dobrze należy im się godna płacą. Uznanie pacjentów jest dodatkowym bonusem.
94. Dodane przez pacjent, w dniu - 24-03-2023 11:58
boje sie tego szpitala w Lesznie oni bardzo zzle traktuja tych z dolnoslaaskiego
95. Dodane przez Do 88, w dniu - 24-03-2023 11:59
To tym gorzej. Zagrożenie życia, a tam lekarzy tacy jak Pan opisuje. Nie boi się Pan? Bo ja tak. Boję się konowalstwa. Chcę, aby w razie czego ratowali moje życie specjaliści. Dobrzy lekarze. Jak to zrobić? Zmienić ten chory od dziesięcioleci system. Jakoś nikomu się jeszcze to nie udało. A może by tak prywatyzować szpitale i SORy.
96. Dodane przez Do 90, w dniu - 24-03-2023 12:01
Też mnie to zawsze bawi jak ktoś pisze słowo pretensjonalny,nie wiedząc co ono oznacza. Warto zapytać wujka Googla jak się nie wie. :)
97. Dodane przez do 87, w dniu - 24-03-2023 13:08
Ta lekarka to pomyłka i paranoja jednocześnie i nie rozumiem dlaczego tam zatrudniona ? Ma kłopoty żeby wyjść z karetki  
A co do pogotowia szpitalnego to raczej kobietki nie nadają się gdyż nie będę nocą szukał silnego sąsiada celem przeniesienia chorej osoby do karetki 
jeżeli sił brak to należy lżejszej pracy szukać !!!  
Dyrektor może sie temu problemowi przyjrzy ;/ - skoro tu taki koncert życzeń i zażaleń ?!
98. Dodane przez Pacjentka uro, w dniu - 24-03-2023 15:09
Opieka personelu na oddziale urologicznym  
profesjonalna, miła, pomocna za to obsada poradni urologicznej woła o pomstę do nieba... dodzwonić się graniczy z cudem, a siedzi tam czasem 5 pań. O uprzejmości tej starszej z pań już nie wspomnę. Dyrektor i dr Musielak powinni tam zrobić porządek i postawić na tak profesjonalny personel jak na oddziale urologicznym.
99. Dodane przez Do 97, w dniu - 24-03-2023 15:16
A gdzieś Ty widział jak lekarz nosi chorego? Od tego ma ratowników medycznych. Żaden lekarz nie będzie Cię nosił. A w karetkach już jeżdżą sami ratownicy bez lekarza. Są też kobietki tak silne i żwawe, że niejednego faceta są w stanie ustawić do pionu. W przenośni i dosłownie. :) Zresztą w przypadku "obsługi" bezwładnego ciała obowiązuje szereg procedur. Jesteś ciekaw wejdź na YouTube i zobacz jak kobieta podnosi bezwładnego mężczyznę. Sposobem, sposobem. To jest fizyka. Siła, dźwignia, akcja, reakcja, są poza tym ślizgi itd. trzeba pracować więcej głową, mniej mięśniami. I wykorzystywać zasady dynamiki, co świetnie opanowali Azjaci w sztukach walki. Co Ty tam wiesz. :):):)
100. Dodane przez Do 92, w dniu - 24-03-2023 15:24
Wniosek - nie rodzić w Lesznie. Moja koleżanka uparła się, że będzie rodzić w ... bazie natowskiej w Rammstein . I urodziła, bo chciała mieć opiekę prima sort. I miała dulę i super lekarza i co tam jeszcze jej tylko do głowy przyszło, wannę, wiszącą huśtawkę i wodotrysk. A męża kazała trzymać za drzwiami, żeby nie przeszkadzal. I było ponoć super nikogo nie trzeba było Civic z omdlenia. Bo potem się okazuje, że najważniejszy jest ojciec a nie rodzaca. Bo trzeba go ratować z zespołu wazowagalnego. A i jeszcze dodam, że miała to szczęście, bo jej mąż tam pracuje. ;)
101. Dodane przez Do95, w dniu - 24-03-2023 15:26
Można sprywatyzować,ale kogo będzie stać,aby wykupić dobre ubezpieczenie jak ktoś jest na najniższej krajowej?Dla biednych to by była też tragedia.W Ameryce ta prywatna też się nie do końca sprawdziła,to jest trudny temat .
102. Dodane przez Do95, w dniu - 24-03-2023 15:27
Można sprywatyzować,ale kogo będzie stać,aby wykupić dobre ubezpieczenie jak ktoś jest na najniższej krajowej?Dla biednych to by była też tragedia.W Ameryce ta prywatna też się nie do końca sprawdziła,to jest trudny temat .
103. Dodane przez 1234p, w dniu - 24-03-2023 15:43
Dwa razy leżałem na urologii.Wspaniała młoda kadra lekarzy.
104. Dodane przez Neurologia Pacjent, w dniu - 24-03-2023 16:44
Byłem pacjentem neurologii pewien czas temu. Wszystko byłoby w jak najlepszym porządku gdyby nie Panie salowe, które uważają się tam za personel typu przynajmniej dyrektora szpitala. Raz ze są strasznie nie miłe, dwa - sprzątają jakby były tam za karę. Oczywiście nie wszystkie, ale są tam takie dwa rodzynki.
105. Dodane przez Pacjentka, w dniu - 24-03-2023 16:58
Szanowny Panie Dyrektorze szpitala w Lesznie rozumiem zwolnienie lekarza za wredny stosunek do pacjenta, ale okazuje się, że zwalnia Pan też tych z dobrym stosunkiem do pacjenta, którzy są za dobrzy dla pacjentów. Przykładem poradnia onkologiczna.
reklama
106. Dodane przez Ja, w dniu - 24-03-2023 18:17
Panie Dyrektorze, niech Pan się zajmie mobingien na oddziałach, wśród personelu
107. Dodane przez ala, w dniu - 24-03-2023 18:22
Obsługa przy okienku usg i mammografii koszmarna, Panie niemiłe, opryskliwe, nie przyjmują skierowań z innych niż Leszno przychodni (NFZ jest w Polsce jeden, więc nie rozumiem dlaczego tylko z Leszna). Na badania przychodzą pacjenci z ciężkimi diagnozami, często onkologicznymi. Panie nie wiedzą co to empatia, proponuję szkolenie.
108. Dodane przez henk, w dniu - 24-03-2023 18:58
BRAWO panie dyrektorze w końcu ktoś z jajami
109. Dodane przez Do106, w dniu - 24-03-2023 19:06
Tak to prawda,jak nic z tym się nie zrobi będzie coraz gorzej,a dyrektor oderwany od rzeczywistości.
110. Dodane przez KOM. 99., w dniu - 24-03-2023 19:36
NIC NIE KUMASZ , CZYTAJ JESZE RAZ , TO RATOWNICZKA BEZ SIŁ I BEZ TECHNIKO - TWOJEJ FIZYKI , ALBO CHĘCI BRAK
111. Dodane przez Do 102, w dniu - 24-03-2023 21:08
W USA, o ile wiem, 40% wydatków na opiekę medyczną pochodzi od państwa, 60% pokrywają obywatele, bądź to w formie ubezpieczeń, bądź odpłatności indywidualnej.  
Ja przez całe swoje życie, jeśli policzyć wstecz, odkładam gigantyczną górę pieniędzy, a właściwie nie odkładam, dotuje nią niewydolny system, który ma tysiące przerzucających papiery urzędników. Myślę o NFZ. Przez lata nie korzystam wcale z procedur medycznych, bo jestem osobą zdrową, na szczęście. A kiedy wreszcie chcę skorzystać z usługi medycznej to proponuje mi się jej wykonanie za 2 lub więcej lat. Nie mówiąc o wizycie u specjalisty. No więc chcąc nie chcąc wykładam swoje prywatne środki na ten cel i idę do lekarza prywatnie. Niestety najnowocześniejsze procedury medyczne też nie są w niektórych dziedzinach dostępne z funduszu. A chcę, aby były jak najskuteczniejsze, najmniej inwazyjne oraz najbezpieczniejsze. No to znów idę do prywatnego szpitala płacę majątek, ale przynajmniej wiem, że jestem w dobrych rękach.  
NFZ to chory system. Obrośnięty biurokracja i zbędnymi stanowiskami. A ja wciąż muszę płacić. A jak przychodzi jakiś problem, fakt, że nie natury zagrożonego życia, to i tak drugi raz place, bo system proponuje mi tylko jedno. Bardzo długą kolejkę i niekomfortowe warunki. Uważam, że gdybyśmy nie byli zmuszeni płacić na system tylko poszli drogą rynkową sytuacja byłaby o wiele nomen omen zdrowsza.
112. Dodane przez popieram 107, w dniu - 25-03-2023 00:46
Masz rację "Obsługa przy okienku usg i mammografii koszmarna, Panie niemiłe, opryskliwe"
113. Dodane przez To jest niemozliwe, w dniu - 25-03-2023 10:52
Ortopedia strasznie brudna,razem z (...),do tego wrednymi...nie mowiac o personelu,ktory nic nie robi i ciagle niezadowolony,prosze o czeste kontrole i wylapywac tych,ktorzy nie pasuja do tego zawodu
114. Dodane przez Xxxxxx, w dniu - 25-03-2023 16:59
Dyrekcja powinna coś zrobić z okropną i niemiłą rejestracją wieczorynki. Pani, która mnie dzisiaj (sobota) przyjmowała bardzo nieuprzejma.
115. Dodane przez wojtek, w dniu - 25-03-2023 18:58
o ! brawo ! coś się rusza ! :)
116. Dodane przez krzyżok, w dniu - 25-03-2023 21:08
Tego lekarza co został wyrzucony na pewno zostanie zatrudniony w pogotowiu Wschowie i będzie wspaniała para (...)w pracy i obrzucanie obelgami pacjentów i ich rodzin z tym obecnym wielkim doktorkiem
117. Dodane przez Odwiedzający, w dniu - 26-03-2023 13:14
Na neurologii są dwie salowe, które są tak nie miłe. Pacjent o nic nie może się zapytać bo panie są tak wredne.
118. Dodane przez :), w dniu - 28-03-2023 17:08
TRWA KONCERT ŻYCZEŃ :) 
 
ORAZ KSIĘGA SKARG I ZAŻALEŃ :(
119. Dodane przez XXXX, w dniu - 29-03-2023 12:08
Wie ktoś jaki lekarz został zwolniony
120. Dodane przez -76, w dniu - 30-03-2023 19:40
Dyrektor przedsiębiorstwa, który PUBLICZNIE w taki sposób wypowiada się o swoich podwładnych, do tego uogólniając (z wypowiedzi wynika, że wszyscy dotychczasowi pracownicy SOR są beznadziejni i nie mają umiejętności pracy z pacjentem) sam powinien w trybie natychmiastowym udać się na kurs zarządzania zasobami ludzkimi - jeszcze przed wysłaniem pracowników SOR na szkolenie z komunikacji międzyludzkiej. Myślę, ze pracownicy, którzy starają się swoją pracę wykonywać dobrze mogli poczuć się, delikatnie mówiąc, dotknięci.
121. Dodane przez Xxx, w dniu - 31-03-2023 20:48
Szkoda ze nie były wyciągnięte takie konsekwencje w stosunku do pielęgniarki i salowej ze SORu za to co zrobiły z pacjentem kilka miesięcy temu
122. Dodane przez XYZ, w dniu - 04-04-2023 13:21
z cudem graniczy uzyskanie połączenia z Paniami w rejestracji do przychodni ortopedycznej
123. Dodane przez Nika, w dniu - 04-09-2024 20:39
Poradnia laryngologiczna super i panierce też.
reklama
124. Dodane przez Nika, w dniu - 04-09-2024 20:42
Przemiły,sympatyczny i pomocny ginekolog.dr.G 
Pozdrawiam i takich więcej. 
..
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Działka w centrumLeszno 3194000
69 m mieszkanie - mo... święciech... 598000
Nowe pokoje,kwatery ... śmigiel 1200
Słoneczne mieszkanie... Leszno 1500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 355656
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj