Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
25
Listopada 2024
Poniedziałek
Imieniny obchodzą:
Erazm,
Katarzyna
DZIEŃ
KOLEJARZA
Do końca roku 36 dni.
Start arrow Leszno arrow Szpital zwalnia pracowników

Albiński: zła sytuacja, tniemy koszty

Szpital zwalnia pracowników

25.04.2023. Radio Elka, Jarek Adamek


(Fot. Archiwum )
Kilkadziesiąt  osób traci pracę w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym. Wypowiedzenia otrzymują pracownicy administracyjno-techniczni i niższy personel medyczny, zatrudnieni na czas określony. -Musimy ciąć koszty, mamy przerosty zatrudnienia – tłumaczy dyrektor Krzysztof Albiński.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Od rana otrzymaliśmy kilka telefonów od osób zatrudnionych w leszczyńskim szpitalu, które żalą się, że otrzymały wypowiedzenia. To głównie opiekunki medyczne, czyli niższy personel zajmujący się chorymi, ale informowały nas także o zwalnianych salowych czy pracownikach technicznych. Ich zdaniem skala zwolnień jest bardzo duża,
wypowiedzenia mają dotyczyć nawet 200 osób, co jest bardzo dużą liczbą: szpital zatrudnia łącznie 1200 osób. Zwalniani mają jeszcze jedną cechę wspólną - mają umowę o pracę na czas określony.

Dyrektor WSZ Krzysztof Albiński potwierdził, że zwalnia pracowników. -Wyłącznie zatrudnionych na czas określony i umowy cywilno-prawne - podkreśla. Powodem zwolnień jest zła sytuacja finansowa placówki. -Znacznie się ona pogorszyła w ostatnich miesiącach, musieliśmy sięgnąć po kroki, które mieliśmy nadzieję odwlec - powiedział Albiński - wyniki finansowe pokazują, że mamy przerosty zatrudnienia. Jak dodał, ponad 84 procent kosztów szpitala to koszty osobowe. Dyrektor szpitala zaprzeczył jednak, że skala zwolnień nie jest tak duża, jak słyszeliśmy od pracowników. -Na dziś wypowiedzenia otrzymały 22 osoby, docelowo ma to być do 30 osób - powiedział.

Zapytany, czy pożegnanie opiekunek medycznych czy salowych nie pogorszy jakości opieki nad pacjentami Albiński zapewnił, że do tego nie dojdzie. -Do zwolnienia wybrano osoby, które nie są nam koniecznie potrzebne do właściwego funkcjonowania szpitala - powiedział - teraz inaczej rozłożymy ciężar obowiązków. Jak dodał, sytuacja finansowa placówki będzie jeszcze analizowana, oszczędności dotyczą nie tylko zatrudnienia, ale także innych wydatków.
 
Komentarze (121)
1. Dodane przez Row, w dniu - 25-04-2023 11:08
Zdawac by się mogło że zapomniano dopisać jednego zera przy ilosci zwalnianych......
2. Dodane przez A, w dniu - 25-04-2023 11:15
Najprościej zwolnić ludzi. A do tej pory co robili? Spali po kątach? Teraz ich obowiązki przejmą rodziny pacjentów?
3. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 25-04-2023 11:17
Patrząc na to w jakim stanie pozostawił byłe szpitale w których stanowił funkcję dyrektora, nic dobrego się nie szykuje również w Lesznie. Czy to prawda, że jest planowane przekształcenie placówki z wojewódzkiej na powiatową?
4. Dodane przez W końcu, w dniu - 25-04-2023 11:17
W końcu ktoś się tym zainteresowal!
5. Dodane przez żenajda, w dniu - 25-04-2023 11:19
szpital działa fatalnie i zamiast zagospodarować ludzi to w dzisiejszych czasach wywalacie na bruk! 
 
przemyślcie to zanim kogoś pożegnacie
6. Dodane przez Xxx, w dniu - 25-04-2023 11:20
Dyrekcja&. cyrku w budowie .
7. Dodane przez zolo, w dniu - 25-04-2023 11:22
-"Do zwolnienia wybrano osoby, które nie są nam koniecznie potrzebne do właściwego funkcjonowania szpitala "- zabrzmiało optymistycznie panie dyrektorze. 
Zysk finansowy byłby pokaźny
8. Dodane przez wsz, w dniu - 25-04-2023 11:31
jesteśmy mocarstwem a tu biadolenie !!!
reklama
9. Dodane przez ORTOPEDIA, w dniu - 25-04-2023 11:35
DURNE STWIERDZENIE - SZPITAL FUNKCJONUJE MIMO ŻE CHORZY SĄ POZBAWIENI OPIEKI - TEN DYRO WIE CO MÓWI :( OBIEG DOKUMENTÓW W STANIE ZAWAŁOWYM
10. Dodane przez Piotr, w dniu - 25-04-2023 11:38
Witamy w kraju PiS! Niedługo lekarzy też będą zwalniać bo trzeba ciąć koszty! Glosujcie więcej na tych złodziei co Wam wmawiają, że jest super to będziecie żreć gruz i leczyć zawał serca APAPem.
11. Dodane przez wszyscy razem, w dniu - 25-04-2023 11:41
ZOBACZCIE CO SIĘ DZIEJE ! KRAJ ROZPADA SIĘ NA NASZYCH OCZACH ! Ciągu kilku dni 2 rozszerzone samobójstwa w Wielkopolsce.  
8 ofiar a naród i rządu udaje że wszystko jest w porządku. 
Kto doprowadził do takiego stanu państwa ?
12. Dodane przez Stary, w dniu - 25-04-2023 11:43
...no to teraz do szpitala z "wlasna/snym" pielegniarka,opiekunka,salowa,technikiem aparatur medycznych,a w niedalekiej przyszlosci z lekarzami roznych specjalnosci. Czy to ciagle ten Polski nie/Lad zafundowany polakom przez posla z Zoliborza i klamce z Wroclawia???
13. Dodane przez ?, w dniu - 25-04-2023 11:49
Szpital wg projektu, budowany na 600 pacjentów! Tylů nigdy nie przyjęto na oddziały ale 1200 pracowników personelu to gruba przesada! 
Jak wygląda struktura tego zatrudnienia? 
Może Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego przedstawi mieszkańcom te dane? 
Reforma służby zdrowia w Polsce to konieczność! 
Lekarze, personel średni medyczny z pełnymi etatami w szpitalach bez prawa do świadczenia usług w innych placówkach i prywatnych gabinetach! 
Analogia do zasad obowiązujących w Niemczech. 
Lekarz, fizjoterapeuta, pielęgniarka itp. z prawem wyboru, własna działalność, praca w prywatnych placówkach albo praca w szpitalu prowadzonym przez samorządy i finansowane z NFZ.
14. Dodane przez Tylko?, w dniu - 25-04-2023 11:50
A rejestratorki?
15. Dodane przez Pl, w dniu - 25-04-2023 11:50
A 5 dyrektorów i liczna grupa administracyjna jest niezbędna do leczenia pacjentów?
16. Dodane przez Fuksja, w dniu - 25-04-2023 11:59
Dyrekcja jedno przekazuje opinii publicznej, zupełnie co innego robi. Ciekawe są pomysły likwidacji poszczególnych działów i zastąpienia niektórych firmami zewnętrznymi, w prostej drodze prowadzące do prywatyzacji szpitala, wszystko pod płaszczykiem cięcia kosztów. Nasuwa się też pytanie, czy podana w jednym z wywiadów informacja o stanie zadłużenia jednostki jest tak samo wiarygodna jak ta, że nie będzie zwolnień.
17. Dodane przez Marek ślusarz, w dniu - 25-04-2023 11:59
Przerost zatrudnienia to jest w dyrekcji gdzie zatrudnionych zostało dwóch dyrektorów najpewniej nie za najniższa krajową,po prostu szpital pod kierunkiem obecnego dyrektora spada na psy ,jak inne przez niego kierowane ponoć
18. Dodane przez Elka, w dniu - 25-04-2023 12:02
W pierwszej kolejności powinny wylecieć osoby na emeryturach a pracującej dalej na połowę etatu. 
Pieniądze mają z emerytury niech zwolnią miejsca pracy dla innych,
19. Dodane przez Piotr, w dniu - 25-04-2023 12:05
Moze obciac pensje dyrektora? 
Praca w szpitalu jest ciezka wiec zwolnienia przeloza się na jakosc opieki mimo wywodów dyrektora. 
Żal chorych... 
Wstyd dyrektorze!!!
20. Dodane przez Alexsandra, w dniu - 25-04-2023 12:11
Czemu tak kłamie Pan Dyrektor zwalnil juz więcej osób i to dziwnym trafem z jednego oddzialu który jest najcięższy . 35 pacjentów prawie wszystkie opiekunki .Ciekawe kto bedzie sie zajmował pacjentami. Wstyd. Nie potrafi inaczej zarządzać tylko zwalnia. Super podejście następny szpital rozwali.
21. Dodane przez Hej, w dniu - 25-04-2023 12:15
Polski dobrobyt. Miliardy na Ukrainę, przyjmowanie Ukraińców, a Polska w ruinie. Składki zdrowotne w górę, a szpital upada. Wszystko na głowie.
22. Dodane przez Ooo, w dniu - 25-04-2023 12:18
Szkoda ze ludzie chorzy będą zdani tylko na siebie
23. Dodane przez Ja, w dniu - 25-04-2023 12:20
Panie dyrektorze te zwolnienia odbiją się na pacjentach i niech Pan nie mówi że to Pana nie interesuje bo powinno i to bardzo
24. Dodane przez Ania, w dniu - 25-04-2023 12:34
Przykład poradnia onkologiczna 4 panie rejestrujace a lekarz jeden. Zamienić dwie panie rejestrujace na dodatkowego lekarza.
25. Dodane przez ktoś wie?, w dniu - 25-04-2023 12:35
Moze ktoś mi powiedzieć skad w szpitalu w Lesznie wział sie ten dyrektor? Był jakis konkurs? 
 
jakie ma osiagniecia? kariere? coś mało w internecie o nim informacji. Jedynie ze pracował w szpitalach w Koninie i Wschowie i zwolniony ze szpitala w Wolsztynie.
26. Dodane przez ul77, w dniu - 25-04-2023 12:37
Ciekawe jakie apanaże pobiera "Pan" dyrektor i jego najbliższa świta??? Może tu trzeba zacząć od cięcia kosztów !!!!
27. Dodane przez What?, w dniu - 25-04-2023 12:39
Szkoda, że liczy się tylko kasa, a nie kompetencje i podejście do pracy zwalnianych osób, kryterium jest tylko rodzaj umowy. Szkoda kompetentnych osób, zaangażowanych.... ale dla dyrektora liczy się tylko kasa.... nie człowiek, który stoi za umową. Pracownik "nie jest koniecznie potrzebny"
28. Dodane przez Karol, w dniu - 25-04-2023 12:40
Cyrk. A tam ktoś może jest zatrudniony na umowę o pracę ? Wątpię. Lekarze mogą z dnia na dzień rzucić tę robótkę, samozatrudnieni wszystko mogą, 24/24, żadna ochrona, a bhp tam działa, pip przychodzi? Dziwicie się że budowlańcy i inni kombinują a tu taki szpital? Chorzy już od dawna zdani są na przychodzącą rodzinę gorzej jeżeli ktoś jej nie posiada to liczy na miłą salową bo piguły wstrętne i opryskliwe - one tam za karę pracują? Proponuje nad tymi stanowiskami sie zastanowić.
29. Dodane przez J, w dniu - 25-04-2023 12:53
Panie Dyrektorze to kto teraz będzie się pacjentami opiekował? Rodzona będzie brała urlop żeby przyjść się chorym zajmować 12 godzin? Miałam kilka razy rodzica w szpitalu to eiem jak wyglądała opieka a teraz przy jeszcze mniejszej ilości opiekunek to strach się bać!!
30. Dodane przez Czekający, w dniu - 25-04-2023 13:03
Odnośnie szpitala i osób tam pracujących... W weekend nie było można się doprosić lekarza na wieczorynce. Jeden lekarz jednocześnie obsługuje SOR i Wieczorynkę? Po to została ona przeniesiona? Efekt? Ludzie czekający po godzinie udali się do domu. Może jak przyjadą karetką w gorszym stanie to ktoś się nimi zajmie.
31. Dodane przez Ligia, w dniu - 25-04-2023 13:08
A na przyjęcie do szpitala pilne czekam już rok
32. Dodane przez peterpan, w dniu - 25-04-2023 13:09
pop 15  
a dyrekcja i rozrosnięta administracja tylko do 15:00 
a zysk szpitala wypracowują firmy zewnętrzne
33. Dodane przez Wiesiek z Lipowej, w dniu - 25-04-2023 13:13
ODPOWIEDZIALNY czlowiek powinien kierowac swym zyciem tak aby lekarza niepotrzebowac z wyjatkiem tego od ukladu kostnego czyli ortopedy oraz lekarzy od zebow czyli stomatologa. Chirurgia potrzebna bo wymozdzona mlodziez urodzona po 1978 roku juz dzis wychowujaca swe dzieci w domu i w szkole sama jest stracona przykladem sa te wszystkie wypadki i brak kultury jazdy nawet u NAUKI JAZDY i tez niestety panowie policjanci niezawsze swieca przykladem. Jestes tym co jesz ! Lepiej poscic niz chorowac! Spiewam juz Wam tymi tekstami od ponad dekady czyli od czasu gdy egzekucja nad Smolenskiem miejsce miala i dlatego wezcie sie do pracy U PODSTAW wroccie do M. Konopnickiej. M Dabrowskiej wiekszosci pisarzy tych co w tych latach zyly co wyzej wymienione Polki pisarki. Wezcie sie wszyscy w kabry bo to co jest a mieszkam tu trzy lata bez przerwy to jest droga do upadku w mikro tu w Lesznie jak i makroskali Rzeczpospolita Polska chajaca sie do wojny NIE NASZEJ WOJNY i jako kwintesencje skwituje to jak kiedys prusacy mowili "Polnische Wirtschaft" Z NAM TEN SZPITAL NIGDY W NIM NIE LEZALEM ALE MIALEM ale mialem sposobnosc go poznac. Jedno co moge dobrego powiedziec , ze osoby ktore mnie obsluzyly godnie to pan w Garderobie( i nic podobnego plaszcz byl , zeby mi tu ktos niezarzucil "Niemamy panskiego plaszcza " Barei) i panie w kuchni szczegolnie piatkowej gdzie znalazlem rybe na talezu smaczna.Reszta niestety chron mnie P..ie B..ze przed potrzeba takiej pomocy ksiazke pisac temat rzeka przykre ale prawdziwe az strach sie bac Panie i Panowie ale jesli tam trafiamy TO ALBO mielismy PECHA i byl wypadek ale niestety 90% to na skutek naszego NIEHIGIENICZNEGO sposobu zycia porzez niezdrowe odzywianie i zatruta zywnosc bo jesli w Intermarsche sa pulki z TZW ZDROWA ZYWNOSCIA to co na pozostalych pulkach stoi. Reasumujac Poniwaz ja tu piszacy od dekad zdania jestem ze: " Krolestwo moje nie jest z tego swiata " totez i niepodszywam sie tu pod Chrystusa Pana powinienem wezc do takich sklepow jakbyniebylo ze zdrowa i niezdrowa zywnoscia i ta moja lasko jako 77 latek zgarniac wszystkie ogorki kapusty z pulek jako ze niesa zdrowe na podloge ja jak to w synagogach im stoly powywracal Jezus i niech ubezpieczalnia moja z za Laby placi najwyzej dostane zakaz wstepu do takiego sklepu wielkopowierzchniowego gdzie sprzedaje sie moim bliznim ludziom i miejmy nadzeje niezaimpregnowany modna choraba przez igle t r u c i z n e, ,,,,, ktora to jest oczkiem w lancuchu prowadzacym do tych co to problemy z leczeniem maja i niekoniecznie przez sluchawke. kwintesencja moja NIE ZRYJCIE TYLE BO IM WIENCEN POLKNIECIE TRZUSTKA WATROBA I NERY TEGO NIEPRZEROBIA:::
34. Dodane przez Ona1986, w dniu - 25-04-2023 13:14
Opiekunki są nie potrzebne a kto tymi pacjentami się zajmuje?? Kto jak nie one ...(...)
35. Dodane przez Anna, w dniu - 25-04-2023 13:19
Drodzy państwo w takich placówkach zawsze obfitowało w dyrektorów do spraw niepotrzebnych.Jeżeli właścicielem jest Urząd Marszałkowski to zawsze były przygarniane różne osoby potrzebujące pracy na stanowiskach dyrektorskich które jej poszukiwały.To taki układ .Cały system opieki zdrowotnej nigdy przez rządzących nie był traktowany poważnie.Miało się toczyć.
36. Dodane przez Pacjent, w dniu - 25-04-2023 13:32
Kom. Pierwsze sprawdź kto zarzadz szpitalem, to PO.Nie PIS 
 
 
.
37. Dodane przez ?, w dniu - 25-04-2023 13:34
A może tak trzeba zacząc zwolnienia wyżej gdzie 1 pracownik zarabia tyle co 3 lub 4 salowe czy opiekunki?Nowi kolejni dyrektorzy biorą grubą kasę w biurach pelno ludzi a personel medyczny okrojony do minimum.Leżałem na jednym z oddzialów i zwolnienie tej grupy będzie tragiczne w skutkach.Kto poda przyslowiowa szklankę wody poda podsuwacz zadba żeby nie bylo odleżyn?Może dyrektor który widzi tylko cyferki?Chyba pomylil miejsce pracy kolejny szpital chce uzdrowić czy rozlozyc na lopatki?A gdzie bezpieczenstwo pacjenta i jego dobro?Dla niego 30 czy 200 to i tak tylko kwestia czasu zobaczycie.
38. Dodane przez Ewelina, w dniu - 25-04-2023 13:55
Ładne reformy zaczyna przeprowadzać dyrektor. Publicznie mówi się, ze brak personelu na oddziałach, brak osób które mogą zająć się chorymi. Pielęgniarki są od leków, a potrzebne są osoby co nakarmią, umyją. Co wy tworzycie?
reklama
39. Dodane przez Row, w dniu - 25-04-2023 14:05
"Powodem zwolnień jest zła sytuacja finansowa placówki. -Znacznie się ona pogorszyła w ostatnich miesiącach"-coś przerosło sternika?? a moze tałódz ma iść na dno.......
40. Dodane przez hehe, w dniu - 25-04-2023 14:07
hahaha ale cyrk, kiedy zrozumiecie ze Polska nie rzadza Polacy?
41. Dodane przez nuda veritas, w dniu - 25-04-2023 14:13
A może będzie podmianka pracowników na tzw. cudzoziemców?
42. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 25-04-2023 14:17
Być może faktycznie ponad 84 procent kosztów szpitala to koszty osobowe. Choć dziwi mnie, że aż tyle biorąc pod uwagę koszty energii elektrycznej, ogrzewania, remontów, zakupu i utrzymania sprzętu, leków, itp. Nie przeczytaliśmy jakie oszczędności Pan dyrektor planuje uzyskać dzięki tym zwolnieniom? Jakie mają być koszty osobowe po zakończonej redukcji zatrudnienia? Nie jest tajemnicą, że lekarz i dyrekcja potrafią zarobić wielokrotnie więcej od ww. zwalnianych. Czy teraz koszty osobowe szpitala spadną chociaż poniżej 80%? Nie przeczytaliśmy też co się stało, że sytuacja finansowa placówki znacznie się ona pogorszyła w ostatnich miesiącach? Przecież dopiero od kilku miesięcy jest nowy dyrektor. I od razu takie pogorszenie sytuacji?
43. Dodane przez Jędrzej, w dniu - 25-04-2023 14:25
Przedsmak rządów PO smród ciągnie się do dziś po ich rządach pamiętam brak pieniędzy obcięte pensji o 10%.brak podwyżek 8 lat
44. Dodane przez Do 37, w dniu - 25-04-2023 14:39
Akurat salowe zarabiają tyle co w biurach. A one chyba nie rozlicza szpitala czy rachunków nie wystawiają. Takie osoby nie są potrzebne..ok to niech pielęgniarki i lekarze wezmą się za papiery
45. Dodane przez ekonomista, w dniu - 25-04-2023 14:44
Dla dyrektora liczą się tylko cyferki, a nie ludzie! W szpitalu brakuje ludzi do pracy, na dyżurach jest za mało osób, pracownicy pracują za trzech, a dyrektor jeszcze zwalnia! Weźmy pod lupę np. SOR- niedawno dyrektor podsumował jaki to SOR jest straszny, niewydolny itp. Ile osób tam pracuje oprócz lekarza? 2? 3? Dla przykładu- w Poznaniu na SORach jest po 9 osób! Ja się pytam, jak to ma dobrze funkcjonować?! Tracą na tym tylko obywatele, którzy udają się do szpitala po pomoc, a za chwile nie będzie miał kto jej udzielić. Personel przemęczony, zdemotywowany, z zarobkami niższymi niż w szpitalach powiatowych. A teraz jeszcze będzie mniej rąk do pracy! Dyrektor, dla którego liczy się tylko $$$. Zwalniają na umowy o pracę- ale pewnie na zleceniu albo konktracie można wrócić, tania siła robocza? Absurd goni absurd! Pomyślmy teraz o przyszłości pracowników- kobiety chcące zakładać rodziny- na zleceniu żadna się na to nie zdecyduje, bo nie będzie miała co do garnka włożyć jak zajdzie w ciążę. Emerytury? Nie dla pracowników szpitala jak widać. Świetnie pan dyrektor zachęca ludzi do pracy, pogratulować hahah! Jeszcze chwila a obudzi się z palcem w nocniku, a stracimy na tym tylko MY, obywatele, mieszkańcy, którym nie będzie miał kto udzielić pomocy. Szpital bez ludzi to tylko budynek!
46. Dodane przez Kom 21 22 41, w dniu - 25-04-2023 14:44
Kom 21 dokładnie w TV jest ogłaszany sukces i dobrobyt. Realnie dokładnie odwrotnie. 
Kom 22 tak będzie jak w czasie C-19 bez żadnej opieki medycznej  
Kom 41 Bardzo możliwe że tak zrobią a Polaków na śmietnik
47. Dodane przez do kom. 43, w dniu - 25-04-2023 14:46
Za sprawą podniesienia składki zdrowotnej w 2022 r. pieniędzy na ochronę zdrowia, na likwidację kolejek do specjalistów miało być więcej. W 2023 roku rząd dołożył jednak NFZ nowe obowiązki finansowe i zmniejszył tym samym jego możliwości co do finansowania usług zdrowotnych o 13 mld zł. Nowy rok przyniósł wiele zmian na ochrony zdrowia a przede wszystkim dla zasad jej finansowania. Otóż 1 stycznia 2023 r. weszła w życie nowela ustawy o zawodach lekarza i lekarza dentysty i przeniosła finansowanie wielu świadczeń z budżetu państwa na NFZ. To oznacza, że rząd umywa ręce od współfinansowania ochrony zdrowia i z podatków, przenoszac cały ciężar tego na wpływ NFZ ze składek zdrowotnych.  
 
Ale wg Pana to oczywiście wina Tuska.
48. Dodane przez świadomy, w dniu - 25-04-2023 14:49
A gdzie się podziały pieniądze wydrukowane przez mafię pisss na dodatki świrusowe? Mnie do szpitala nie wpuściliście, pewnie nie byłem jedyny, co tam ukrywaliście takiego, że 24.02.2022 nagle zniknęło samo?
49. Dodane przez Pacjentka, w dniu - 25-04-2023 14:54
W sobotę potrzebowałam pomocy medycznej. Czekałam ok. Godziny. Po przyjęciu czułam się na prawdę zaopiekowana. Dziekuje lekarzowi na dyżurze paniom pielęgniarkom za zaangażowanie olbrzymia empatię. Bardzo bardzo Dziekuje.
50. Dodane przez do KOMENTARZA 48, w dniu - 25-04-2023 15:10
Do kom 48 masz rację tak jak napisałeś 24.02.2022r wszystko zniknęło a raczej przeszło metamorfozę, bo naród z Davida-19 zmienił swój OBŁĘD na am0k-22
51. Dodane przez do komentarza 42, w dniu - 25-04-2023 15:14
wzrastające koszty to wydatki na apanaże lekarzy zatrudnionych na SOR-ze z bardzo wysokimi stawkami za godzinę.Cotygodniowe wynagrodzenia tychże Panów to są znaczne obciążenia dla szpitala.Dyrektor musi zapewnić środki finansowe na ten cel kosztem zwolnień pracowników na oddziałach
52. Dodane przez Do28, w dniu - 25-04-2023 15:16
To znaczy ,że idziesz krok dalej niż dyrektor , zwolnił byś pielęgniarki,gratuluję pomysłu i żebyś jak najszybciej trafił na oddział bez pielęgniarek.
53. Dodane przez Pracownik, w dniu - 25-04-2023 15:26
Dyrektor zwalnia pracowników bo jak twierdzi to 84 % kosztów, ale ile pracuje na umowę i umowę zlecenie jednocześnie, ile płaci firmie prawniczej w Poznaniu po wyrzuceniu prawników , ile wydaje na poprawę funkcjonowania SOR, ściągając firmę zewnętrzna , dlaczego nie ma żadnego dyrektora id spraw medycznych, a dwóch dodatkowych oprócz siebie administracyjnych za nie małe pensyjki, dla kogo zmieniać chce układ strukturalny i tworzyć dodatkowe stanowiska kierownicze. Czy rzeczywiście zależy mu oszczędnościach, czy tylko na własnych interesach. To nie jest dyrektor z prawdziwego zdarzenia, przeanalizujcie jak długo pracował w jednym miejscu może najdłużej z dwa lata.
54. Dodane przez Do kom 10-witamy w kraju PO, w dniu - 25-04-2023 15:32
Widzę, że nie wiesz na jakim świecie żyjesz. Więc informuję, że organem prowadzącym szpitala jest sejmik wojewódzki, w którym rządzi PO. Witamy więc w ich kraju.
55. Dodane przez juk, w dniu - 25-04-2023 15:44
Głosujcie nadal na PiS !!!!!!
56. Dodane przez Magda, w dniu - 25-04-2023 15:46
Szkoda ze dyrektor nie bierze opinii o pracowniku. Zwalnia tylko na podstawie umowy a szkoda bo dużo osób pracuje już prawie 3 lata na umowie na czas określony i daje z siebie wszystko kocha to co robi. Część osób z umową na stałe nie przykłada się do pracy bo są pewni zatrudnienia. Szkoda że dyrektor nie odwiedza oddziałów i nie widzi jak kto pracuje. Karma wróci panie Albinski.
57. Dodane przez PO Wielkopolska, w dniu - 25-04-2023 15:49
Tutaj sa naprawde tez tacy,ktorzy do tej pory nie wiedza ze szpital wLesznie podlega pod marszalka i cala ekipe Platformy i Psl? No brawo
58. Dodane przez Była pacjentka., w dniu - 25-04-2023 15:58
Byłam pacjentką na oddziale ortopedycznym, w czasie zakazu odwiedzin. Starsze osoby traktowane przez pielęgniarki jak przedmioty. W nocy na prośbę o pomoc za którymś razem doczekały się niemiłej reprymendy od niezadowolonej pielęgniarki.
59. Dodane przez Jaś, w dniu - 25-04-2023 16:34
Jak można mówić że nie odczują tego pacjenci skoro opiekunowie medyczni wykonują cześć ciężkiej pracy odciążając w tym pielęgniarki których jest coraz mniej na oddziałach a głównie wykanuja krecia robotę przy komputerze lub pracują emerytki bo młodych nie ma. Niezadowolona pielęgniarka a czemu tu się dziwić jak muszą ogarnąć komputer papiery i dopiero z czasu co zostanie pacjenta. Ograniczanie i tak małej już liczby personelu spowoduje pogorszenie się pielęgnacji i nie tylko zamiast się rozwijać to szpital leszno cofa się do tyłu może czas byredukcję zrobić w grupie zawodowej lekarzy i ch zarobkach
60. Dodane przez Danusia, w dniu - 25-04-2023 16:59
Może i wypowiedzenia dostało kilku pracowników ale ile umów się skończyło i nie zostało przedłużonych? Te osoby też straciły pracę! I jakoś mnie nie przekonuje, że zwolnienie wielu osób ale najmniej zarabiających to jest dobre dla pacjentów... Może zamiast ciąć ludziom wypłaty należy pomyśleć jak na te wypłaty zarobić...
61. Dodane przez Rik, w dniu - 25-04-2023 17:36
Śmieszny ludzik już za tego typu wypowiedź że ludzie pracujący bezpośrednio z pacjentem są niepotrzebni powinien być wywalony na zbity pysk
62. Dodane przez edi, w dniu - 25-04-2023 17:39
glupawka sie skonczyla i nima kaski haha dobre
63. Dodane przez Łukasz, w dniu - 25-04-2023 18:02
Już w Leszczyńskim szpitalu jest mało personelu a dyrektor jeszcze ich zwalnia. Niech sam sobie wystawi wypowiedzenie i to w trybie natychmiastowym!!!
64. Dodane przez xxx, w dniu - 25-04-2023 18:17
A niedługo w szpitalu ma się pojawić wielomilionowej wartości robot chirurgiczny i wraz z nim wysokie wszelkie koszty bieżące utrzymania tego robota. Będzie warto? Szpital poradzi sobie z dodatkowymi kosztami?
65. Dodane przez Obserwator, w dniu - 25-04-2023 18:22
Ja się pytam pana dyrektora . Skoro te osoby są niepotrzebne to rozumiem , że one dostawaly pieniądze dosłownie za nic ? Siedziały przez 8h i nic nie robiły? Jak już szpital zwalnia tyle osób to jest gorzej niż źle. Dziękuję PIS !!
66. Dodane przez Piechu Pyr@, w dniu - 25-04-2023 18:23
bardzo dobrze,że dyrektor umie, potrafi liczyć pieniądze. W prywatnej firmie dawno nieroby byłyby zwolnione. Brawo dyrektor Albiński. Odważny gość z Kościana
67. Dodane przez KK, w dniu - 25-04-2023 18:50
Musimy się zbroić a nie inwestować w opiekę ludzi chorych.Jeszcze żeby tak w urzędach pozwalniali było by na szpitale.
reklama
68. Dodane przez znachor, w dniu - 25-04-2023 19:04
czas dyrekcje przerzedzić a nie szarego człowieka
69. Dodane przez Slonko, w dniu - 25-04-2023 19:06
Ciekawi mnie tylko jedno że jak te osoby były przyjmowane za dyrektora Karmińskiego to były potrzebne ...
70. Dodane przez Ja, w dniu - 25-04-2023 19:08
22 osoby do zwolnienia, chyba jednego dnia!!!
71. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 25-04-2023 19:30
a mże przychody są zbyt małe, a wydatki na utrzymanie szpitala są na odpowiednim poziomie ?
72. Dodane przez Rychu, w dniu - 25-04-2023 19:34
To początek końca szpitala w Lesznie. Dyrektorzy są po to żeby przekształcić w szpital w 4 oddziałowy. Nie udało się to dziesięć lat temu dyr. Zalewskiemu, uda się teraz.
73. Dodane przez do kom. 72, w dniu - 25-04-2023 21:07
Co w praktyce oznacza to dla ludzi, że szpital byłby 4 oddziałowy?
74. Dodane przez do kom. 60, w dniu - 25-04-2023 21:12
Dyrektor mówi o 30 wypowiedzeniach, a niektórzy ludzie o 200 zwalnianych. To olbrzymia różnica. Czy tak wielkie rozbieżności, o których tutaj mowa mogą wynikać z tego, że nie każdy musi otrzymać wypowiedzenie, ale umowa nie zostanie im przedłużona? Co na to związki zawodowe szpitala?
75. Dodane przez OBSERWATOR, w dniu - 25-04-2023 21:18
Zimą byłam w szpitalu.Nie rozumiem szukania oszczednosci kosztem pracownika. Zauważyłam taką rzecz. Otóż kaloryfery rozkręcone na maksa, duchota taka że oddechu nie można złapać, pacjenci otwierają okna i na dodatek grzejniki bez pokręteł, bądź połamane. Dyrektorze pytanie... Jakie koszty poniósł szpital na ogrzewaniu lasu? A można było oszczędzić? Dlaczego szuka pan oszczędności na najniższym personelu który wykonuje najwięcej brudnej roboty? Oczywiscie rozumiem osoby na emeryturach które żeby przeżyć muszą dorabiać, ale są osoby pracujące na umowy na czas określony ktorym brakuje parę lat do emerytury. Ma pan sumienie pozwalniać? Gdzie ci ludzie pójdą? Kto ich zatrudni przed emeryturą? A przy tak już okrojonym personelu kto bedzie pracował w okresie urlopowym ? Pielęgniarki 2 na zmianie niech jedna zachoruje i co wtedy? Jak nie będzie kogo obstawić na zastępstwo? A salowe? Kto wykona brudną robotę? A jak któraś zachoruje? Co wtedy? Oddział bedzie bez salowej? A opiekunki medyczne? Wykonujące jeszcze gorszą robotę niż salowe? Bo pan pozwalnia ludzi i rozumiem że dyrekcja przyjdzie posprzątać, śmieci pozbierać ? Żal ... Leżącym pacjentom przyjdzie leżeć we własnych odchodach  
Bo dyrekcja tnie koszty i szuka oszczędności. Ja twierdze że najpierw trzeba zacząć ciąć koszty od góry a nie od dołu 
Bo góra spadnie panie dyrektorze. 
A przykład idzie z góry.
76. Dodane przez Szpital zwalania niższy personel medyczny, w dniu - 25-04-2023 21:20
Lekarzom włos z głowy nie spadł. Przykład? Bliska mi osoba pracująca w szpitalu każdego dnia boi się o etat, jest pielęgniarką, doświadczenie kilkunastu lat pracy, dochód niższy dokładnie o 72% od lekarza, który pracuje o wiele krócej. Nie mam pretensji do lekarza, że zarabia. Po to się uczy, poświęca sporą część swojego życia, ale ... Teraz będzie musiała przejąć obowiązki opiekunek i salowych za dokładnie TAKIE SAME pieniądze.  
 
Wiele lat temu, naście lat temu, w tym samym szpitalu pracowała moja żona. To nie ta sama osoba z powyższego fragmentu. Radio Elka poświęciła temu co napiszę poniżej kilka artykułów NIGDY nie zapraszając do rozmowy zwolnionych w bezczelny sposób pielęgniarek.  
A było to tak: w roku 2009-10 dyrekcja szpitala podjęła decyzję, aby zwolnić część pielęgniarek, salowych itp. Pojawiły się związki zawodowe, poszły na rozmowę i wynegocjowały, że nie będzie zwolnień, ale niższy personel medyczny dobrowolnie ZRZEKNIE się 6% swojego dochodu.  
Kobiety bardzo zdenerwowane, ale podpisały aneksy. Niby wszystko ok.  
Co się stało? Po sześciu miesiącach kradzieży 6% dochodu, zwolniono grupowo kilkudziesięciu pracowników szpitala w Lesznie.  
 
Radio Elka ochoczo zapraszało do rozmowy bohaterki z Solidarności, które na antenie, dumne z siebie, chwaliły się, że wspólnie z dyrekcją, OKRADZIONO pielęgniarki. Przepraszam... na antenie brzmiało to: "wspólnie ratujemy nasz szpital...".  
 
Darujcie sobie
77. Dodane przez Anna, w dniu - 25-04-2023 21:31
Zastanawiające. Inaczej rozłożymy pracę? Teraz będzie rzucał personel między oddziałami? Pierwszy raz takie coś widzę.... Na takie zarządzanie służba zdrowia czeka, ot pomysł
78. Dodane przez Niom, w dniu - 25-04-2023 22:13
Dyrektor powinien zacząć słuchać pacjentów bo z nich żyje szpital... A wypowiedzenia rzucać tym co psują opinię szpitalowi przez co pacjent czyli kasa ucieka do innej placówki... Sor i wieczorynka to kpina brak empatii, arogancja i poszanowania pacjenta to standard i dotyczy to części personelu w recepcji jak również lekarzy dyżurujących. To samo poradnie kilka osób pracujących w rejestracji zwolniłabym dyscyplinarnie takiego chamstwa nie doświadczyłam nigdzie... Przypominam że do lekarzy chodzą chorzy a personel ma płacone za pracę a co nie którzy pacjenta traktują jak zło konieczne... Dodzwonić się to dramat byłam świadkiem nie raz jak telefon się topił i nikt go nie odebrał bo ważniejsze były rozmowy między sobą... Wracając do sor-u przywileje mają tylko przywiezieni przez policję czyli pijani, naćpani i przyjmowani są od ręki po za kolejnością (pacjent oczekuje kilka godzin) jednak zanim pilnowana przez kilku policjantów patologia wejdzie do gabinetu to pacjenci na korytarzu z małymi dziećmi muszą słuchać wulgaryzmów, gróźb karalnych oraz wyzwisk które podają pod adresem pilnującej ich policji, czy naprawdę chory pacjent musi to przechodzić oczekując na przyjęcie...
79. Dodane przez sor, w dniu - 25-04-2023 22:25
Dokładnie tj komentarz 51. Ludzie psiocza na administracje... A komentarz 51 prawdę pisze
80. Dodane przez Xx, w dniu - 25-04-2023 23:07
Powodzenia na internie. Ciekawe czy dyrektor był chociaż tam pół dnia i widział jak te kobitki opiekunki chorych całe 8 godzin biegają z chorymi po piętrach. Opiekunki są często osobami które widzą osoby starsze umierające, osoby które są dostarczane w określonych porach roku i mają oni swoje nazwy. Gdyby karać rodziny za podrzucanie rodziny bo przeszkadzają w wyjeździe lub nie pasują do wystroju świątecznego, to szpital zarabiał by krocie.
81. Dodane przez Kk, w dniu - 25-04-2023 23:15
Pan Albiński nie jest lekarzem więc chyba ekonomistą. Po co mu drugi dyrektor ekonomista i to jeszcze taki który rozebrał kościański rynek i postawił na paletach 2 lata temu. Teraz czas na nasz szpital?
82. Dodane przez Renata, w dniu - 26-04-2023 00:10
Najbardziej dziwię się zwalnianiu opiekunek, które często są najbliżej pacjenta, a przecież dobro pacjenta jest najważniejsze. Opiekunki - to grupa nadal nieliczna, nie ma ''siły przebicia'', nie zorganizuje strajku i rzeczywiście - oddział bez nich będzie nadal funkcjonował - o tym wie pan dyrektor. Stracą na tym najbardziej pacjenci, dla których często były jak rodzina. Gdy dyrekcja dążyła do poprawy w SOR-ze, uwierzyłam, że nareszcie liczy się pacjent, że może coś się zmieni... Teraz się rozczarowałam... Zrzucam to na niewiedzę, jak wspaniałą pracę wykonują te panie, z jakim zaangażowaniem podchodzą do pacjenta. One chcą pracować i naprawdę kochają swą pracę. Mam nadzieję, że jeszcze nie jest za późno na przemyślenia i wyciągnięcie wniosków...
83. Dodane przez nfz, w dniu - 26-04-2023 00:48
Szpital w Lesznie. Podczas niewielu wizyt zauważyłem pracowników szpitala, którzy beztrosko przechadzają się po szpitalu, przenosząc jakieś dokumenty, robiąc sobie pogawędki z pacjentami. Rejestratorki po zarejestrowaniu pacjentów urządzają pogaduszki. Odniosłem wrażenie, że niektórzy pracownicy nie posiadają dostatecznie dużo zadań do wykonania.
84. Dodane przez szanujmy drugiego człowieka, w dniu - 26-04-2023 00:58
Drodzy pracownicy szpitala, więcej pracowitości i profesjonalizmu. Lekarz chirurg trzy razy wypisywał mi skierowanie na badanie w ten sam dzień, dopiero za trzecim razem było poprawne. Straciłem przez taką pracę lekarza cały dzień urlopu, a on miał zapłacone za to z budżetu NFZ, a więc z moich pieniędzy.
85. Dodane przez Edi, w dniu - 26-04-2023 05:29
Zwolnią 30 osób ale miesięcznie zapomniano dodać
86. Dodane przez Kasia, w dniu - 26-04-2023 06:07
Zlikwidowali nam nadgodziny i za nie mamy wybierać wolne. 
Więc w przypadku zwolnień i uszczuplenia kadry jak mamy wybierać wolne? Gdzie tu logika?To kto będzie pracował?
87. Dodane przez Pela, w dniu - 26-04-2023 06:42
Tam gdzie rządzi PO tak się dzieje państwo daje pieniądze oni je tylnymi drzwiami wyprowadzają, a teraz przed wyborami robią celowo gdzie ten (...) tuskowy rządzi tam robią celowe zwolnienia skłócają ludzi ,żeby na PIS nie głosowali ludzie otwórzcie oczy powiem tak dobre są emerytury nigdy takie nie były ale te BABCIE emerytki po 70 roku życia trzymać w pracy to jest chore i jeszcze jedno tam gdzie PO to pozostal balagan ktory dalej się ciągnie ,lekarza emeryta też na bruk ciągnie parę etatów i prywatne interesy ugrywa pod płaszczykiem dyżurów w szpitalu
88. Dodane przez Zawiedziona, w dniu - 26-04-2023 07:28
Jest mi bardzo przykro że Pan uważa że Ci wszyscy ludzie którzy są zwolnieni byli niepotrzebnie... zwalniając 5 opiekunek na wewnętrzny nie poprawi ale pogroszy wręcz Pan jakoś opieki sprawowanej nad chorym  
Na tak ciężki oddziale zostały 3 opiekunki które naprawdę mają pelne ręce roboty ... ale tak jako ktoś już napisał Karma Warca ...
89. Dodane przez Ben, w dniu - 26-04-2023 07:28
Pamiętajcie, że PO przed wyborami robi sabotaż celowo zwalnia ludzi nie tylko w szpitalu tam wszędzie gdzie daliście im prawo rządzenia chodzi o to by wzbudzić w ludziach niepokój ,by zwalać winę na PIS nie wierzcie ani przez chwilę, że to PIS wymyślił oni tak spragnieni wkadzy,koryta pełnego karmy ,za wszelką cenę chcą udowodnić jak to w kraju jest zle wszyscy zwolnienie i pamiętajcie tylko PIS pogońcie przy urnach złodziei dość nas karmili kłamstwami, a tu piszący przeciwko PIS to wszyscy którzy kręcili walki ,nie pracowali tylko kombinowali jak tu dobrze żyć nawet prawo pod siebie stworzyli ludzie praca jest ,a teraz Panie dyr na odzial pomagać chorym podanie basenu choremu to nie hańba !!!
90. Dodane przez Ewel, w dniu - 26-04-2023 07:31
No typowo polskie zarządzanie. Zwolnią ludzi a ich obowiązki zostaną rozdzielone na innych pracujących bez dodatku wynagrodzenia. I to się nazywa oszczędnością. Kiedy 1 człowiek robi pracę za 2 albo 3 za jedną pensje.
91. Dodane przez Do kom 84, w dniu - 26-04-2023 07:59
Kiedy jeden człowiek może wykonać pracę za dwóch ? Chyba wtedy gdy sam ma niewiele pracy.
92. Dodane przez 000, w dniu - 26-04-2023 08:09
Nie rozumiem słów Pana Dyrektora ,"Mamy przerost zatrudnienia"Ludzie których w kwietniu zwolnił sam zatrudnił parę miesięcy wcześniej.Coś tu nie gra sam podważa swój autorytet.To zatrudniając była potrzeba a teraz co już nie są potrzebni?Może przez zatrudnianie pracowników z wyzszej grupy płac np. kolejnego dyrektora lub dwóch czy lekarzy na Sor na wysokich kontraktach?Opiekunka czy salowa zarabia przez 5 miesięcy tyle co lekarz w weekend na Sorze nie mówiąc o dyrekcji.Może tych oszczędności trzeba szukać wyżej nie krzywdząc ludzi pozostawionych bez środków do życia.Panie Dyrektorze KARMA WRACA.
93. Dodane przez Czemu ci najmniejsi?, w dniu - 26-04-2023 08:10
Czemu nie szuka się oszczędności na pensjach lekarzy?
94. Dodane przez rada, w dniu - 26-04-2023 09:21
Rada społeczna Szpitala Ewa Panowicz Przewodnicząca Rady Społecznej, Henryk Szymański Członek Rady Janusz Krysztofiak Członek Rady Barbara Mroczkowska Członek Rady (RADNA RADY MIEJSKIEJ LESZNA), Tomasz Kusior Członek Rady, Jarosław Wawrzyniak (Starosta Powiatu Leszczyńskiego) Członek Rady, Marek Sowa Członek Rady, Feliks Kosicki Członek Rady, Adriana Machowiak Członek Rady (RADNA RADY MIEJSKIEJ LESZNA), Marek Goryniak Członek Rady (były Radny Rady Miejskiej Leszna).  
 
Tyle razy prosił Radny Rady Miejskiej Leszna, Pan Jacek Adamczak, żeby sprawy zdrowia były dla Rady Miejskiej Leszna większym zainteresowaniem, komisja do spraw zdrowia lub nazwa komisji razem ze sprawami zdrowia to ma duże znaczenie. Bez efektów. Sprawy zdrowia nie są dość w Lesznie ważne, wyeksponowane, dotyczy to również działalności Urzędu Miasta Leszna a należy obawiać się przekształceń własnościowych (kom. 3, 16, 72) i na sprawy działalności szpitala powinna być obecnie zwrócona szczególna uwaga Prezydenta Miasta Leszna i Rady Miejskiej Leszna z Jej Przewodniczącym.
95. Dodane przez Gość, w dniu - 26-04-2023 10:17
Widze, że komentujacy maja full racji. 
Pytanie tylko: czy to jest wina dyrekcji? 
Podniecacie się pis czy po, a gdy idziecie do przychodni/ szpitala, nagle rozumiecie, że...jesteście nic nie wartymi pacjentami. 
Czy ktoś kiedyś z rządzących naprawdę chcial poprawy ochrony zdrowia? 
Czas pogonić pi po lewice...i wybrac ludzi z nas kolegow, sasiadow i sadze, ze lepiej by to wyszlo. 
 
O datkach na ukr nie wspomne...
96. Dodane przez dffs, w dniu - 26-04-2023 11:29
Jak rządziły komuchy z PO to minister zdrowia Arłukowicz mówił zamknij dwa szpitale i przyjdż do mnie po kase na jeden ale nie na dwa......głosujcie dalej na niemieckie partie , antypolskie.Zresztą lewactwo to hipokryci , 8 lat gadanie że 500 plus to rozdawnictwo a jak Tusk chce to nadal utrzymywać plus babciowe itd . to nadal nie będzie rozdawnictwem. Najwięksi hipokryci to wyborcy lewactwa.
97. Dodane przez do kom. 57, w dniu - 26-04-2023 11:38
Szpital podlega pod marszałka województwa, ale upartyjnianie tego faktu jest nadużyciem. O ile można się jeszcze zgodzić co do kwestii wybory dyrektora, to już co do finansów nie. Głównym źródłem finansowania systemu zdrowia jest ubezpieczenie zdrowotne w NFZ. W tej chwili już prawie jedynym, nie licząc drobnego wsparcia samorządów w postaci zakupu karetki lub jakiegoś urządzenia, ew. pieniędzy na remont z województwa. A NFZ nie podlega pod struktury partyjne. A jeśli nawet to pod te, które są aktualnie przy władzy.
98. Dodane przez J., w dniu - 26-04-2023 11:50
Współczuję zwalnianym, zwłaszcza jeśli nie mają uprawnień emerytalnych i innego doświadczenia. Współczuję także tym, którzy pozostali, jeśli faktycznie będą mieli pracy tak dużo, że pogorszy się jakość obsługi. Ale nie wykluczam, że wśród tych wszystkich zwolnień są i takie, które należy uznać za zasadne. Tego po prostu nie wiem, ale jeśli już nowa "miotła" chce zrobić porządek, to lepiej od razu. Im później, tym będzie to trudniejsze.
99. Dodane przez do kom. 94, w dniu - 26-04-2023 11:55
Podejrzewam, że próba wywarcia jakiegoś nacisku ze strony miasta, może prowadzić do odpowiedzi mówiących o braku pieniędzy i pytań, czy Leszno zechce partycypować w dodatkowych kosztach. Każdy kija ma dwa końce, a samorząd prawdopodobnie jak ognia unika dodatkowych kosztów.
100. Dodane przez do kom. 93, w dniu - 26-04-2023 11:58
Bo dobrych lekarzy brakuje. Oni maja alternatywę zatrudnienia i oczekują zawsze więcej, a nie mniej.
101. Dodane przez LOL, w dniu - 26-04-2023 12:07
Deja vu!! W 2012 zwalnial Zalejski teraz jakis Albinski , i co najlepsze zawsze nizszy personel cierpi!!!bo ze niby pensje pan salowych, panow techników, pan opiekunek powoduje zadłużenie szpitala???? Smiech na sali!! A to ze lekarze mieli co roku podwyzki i to takie ze glowa boli to bylo i jest ok ??albo placenie pensji emerytowanym dawno temu juz lekarzom ,ktorzy dalej pracuja w szpitalu pelnych pensji to jest ok? Czyli pieniadze sa na to ? 
ALBO dyr Albinski po zwolnieniu docelowo 200 pracownikow zgarnie premie i to nie byle jaka to jest ok ? Żal i żenua
102. Dodane przez ja, w dniu - 26-04-2023 12:18
Smutne jest to, że zgadzamy się na powyższe, czyli na wszystko ! Żadnej reakcji ludzi :( zastraszenie ogólne trwa już od kilku dobrych lat, źle to o nas świadczy. 
Dużo gadania, pisania po kątach, forach itp. ale odwagi brak!
103. Dodane przez Niestety, w dniu - 26-04-2023 12:29
Po ostatnich wypowiedziach dyrektora, myślałam, że rzeczywiście zmieni się na lepsze, ale niestety tak się nie stało. Nadal trzeba osobiście do 12.00 potwierdzać wizytę u ortopedy, a to powoduje kolejki i stratę czasu. Jestem przed 12.00 potwierdzam wizytę, i co...czekam w kolejce, a lekarz przyjmuje do 14.00. Po co to osobiste potwierdzanie?? Dlaczego taki Ventriculus może wysyłać wcześniej smsa. Robi to też NFZ np. przypominamy o wizycie...w razie konieczności odwołania wizyty prosimy o kontakt pod nr...Niestety, ale organizacja i relacja w stosunku do pacjenta w leszczyńskim szpitalu nie poprawiła się.
104. Dodane przez Łukasz, w dniu - 26-04-2023 12:44
Jeśli jest koniecznosc ciecia etatów to trzeba to zrobic tylko trzeba poszukać lepszego rozwiazania niż zwalnianie lekarzy.
105. Dodane przez gargamel, w dniu - 26-04-2023 13:41
A mi strasznie przykro z powodu osób, które stracą pracę. Miałem na o.wewn. bliska osobę. Można było liczyć TYLKO na opiekunki/ opiekunów medycznych. Pani Lekarka.... wstyd i żal co mówi i robi. 
Życzę wszystkim zwolnionym znalezienia pracy lepiej płatniej, gdzie będzieci Państwo docenieni.
106. Dodane przez beztroski pracownik szpitala, w dniu - 26-04-2023 13:56
ad. 83 "...pracownicy szpitala, którzy beztrosko przechadzają się po szpitalu, przenosząc jakieś dokumenty, robiąc sobie pogawędki z pacjentami" 
&bo pracownik szpitala powinien być z definicji zatroskany wszystkim i wszystkimi, nie powinien przechadzać się po szpitalu tylko być wszędzie i nigdzie, widoczny i niewidoczny, nie powinien przenosić jakiś dokumentów które może są i dokumentami pacjenta ale ktoś postronny może uznać je za jakieś zbędne a już w ogóle lepiej żeby nie odzywał się do pacjenta bo jeszcze ktoś uzna to za pogawędki, no i po zarejestrowaniu musi siedzieć cicho, w każdym razie nie urządzać pogaduszek nawet tych które związane są z kolejnym zadaniem do wykonania. Kto jak kto ale nfz powinien wiedzieć ile zadań wymyślił pracownikowi szpitala.
107. Dodane przez Pacjent, w dniu - 26-04-2023 14:02
Panie dyrektorze niech Pan się zastanowi co Pan robi. Kto będzie pracował jak tyle ludzi pan zwolni. Wszędzie będzie syf bo kto to wszystko ogarnie a wtedy sanepid powinien kary pieniężne dawać za to że jest brud. Wstyd co Pan robi. Jak nie będzie opiekunek to chorzy będą we własnych odchodach leżeć bo nikt przy nich nic nie zrobi.
108. Dodane przez Krystyna, w dniu - 26-04-2023 14:17
Winę za sytuację w leszczyńskim szpitalu ponosi Urząd Marszałkowski, który powołuje na stanowisko dyrektora osoby, które nie sprawdziły się na w/w stanowiskach w innych szpitalach zadłużając je oraz za nie gospodarne działania nie ponosząc żadnej odpowiedzialności otrzymują w nagrodę kolejny szpital do swoich nieudolnych prakty. Za te osoby tzw. spadachroniarzy pełną odpowiedzialność ponosi Urząd Marszałkowski. Mam pytanie do decydentów czy w naszym mieście nie ma ludzi kompetentnych do zarządzania Leszczyńskim szpitalem.
109. Dodane przez jkn, w dniu - 26-04-2023 15:02
Zatrudnianie w pełnym wymiarze czasu pracy na umowę zlecenie jest nieludzkie a coraz bardziej powszechne, co widać w ofertach Powiatowych Urzędów Pracy.
110. Dodane przez koma 106, w dniu - 26-04-2023 15:18
Filozofujesz !! Ponosi fantazja ? Baw się dalej ! Noś sobie te kwity.
111. Dodane przez do 88, w dniu - 26-04-2023 16:50
Pozostałe opiekunki zrobią tylko tyle ile zdołają .Nie zrobine w ciągu dnia , przyjdzie nocka i zrobi.I w tym sposobem zacznie się bałagan , skargi ,pretensje .Zal tylko starszych osób, które będą musiały pić płyny na badania po których z człowieka leci jak z kranu .Ale bądzmy dobrej myśli PAN ALBIŃSKI ogarnie to cyferkami
112. Dodane przez Adam, w dniu - 26-04-2023 17:12
Wszyscy,którzy tak bardzo krytykujecie pracowników szpitala za zła pracę,chciałbym was zobaczyć jak wy solidnie i nienagannie wykonujecie swoje zadania,podziwiam i zazdroszcze, tylko nie piszcie w komentarzach ,że praca w szpitalu to służba i źe płacicie podatki,bo ja też płacę podatki,płacę na NFZ,na emerytury ,500 plus i wiele innych,zawsze można przyjść, zatrudnić się na umowę zlecenie lub nawet wolontariat i pokazać jak trzeba pracować
113. Dodane przez KONIEC KOŃCA, w dniu - 26-04-2023 20:18
TO NIEMOŻLIWE !!! PRZECIEŻ POLSKA JEST NIESAMOWICIE BOGATA ! 
Prezes Kaczyński mówił, że Polska przegania Japonię i jest 3 razy bogatsza od Ukrainy i stać nas na utrzymanie tego kraju i 40 mln mieszkańców
114. Dodane przez Wiesia, w dniu - 26-04-2023 20:23
Pan Albiński mija się z prawdą! Podał nieprawdziwe informacje dot. zwolnionych osób w szpitalu. Wśród zwolnionych są nie tylko salowe i personel techniczny, ale również osoby posiadające wyższe wykształcenie medyczne. Ciekawe czy to nie wpłynie na bezpieczeństwo  
chorych? Proszę podawać wiarygodne informacje !!!
115. Dodane przez Kasia, w dniu - 27-04-2023 09:17
Dobrze ze są pieniądze na 4 dyrektorów
116. Dodane przez Ola, w dniu - 27-04-2023 10:02
Historia lubi się powtarzać.Dyrektor z Kościana=zwolnienia
117. Dodane przez Pacjent, w dniu - 27-04-2023 18:47
Nastepny PEOWIEC już kiedyś jeden ządzil szpitalem zadłużył posprzedawał co było możliwe i odszedł bezkarnie z wielką odprawą i mamy powtórkę z rozrywki
118. Dodane przez Klimczakowa, w dniu - 27-04-2023 18:50
Życzę wam wszystkim dobrej fizjologii.
119. Dodane przez Pacjent, w dniu - 27-04-2023 18:54
Następny PEOWIEC jeden taki już zadziała tym szpitalem pozwalniał ludzi wyprzedał co się dało pozamykał poradnie i odszedł bezkarnie z wielką odprawą to mamy powtórkę z rozrywki
120. Dodane przez do 118, w dniu - 28-04-2023 08:15
Prawda, jak wyjdziesz to prze godzinę nie można wchodzić.
reklama
121. Dodane przez Pytanko, w dniu - 29-04-2023 20:54
No to ile zoszczędziłeś? Godzina pracy lekarza na kontrakcie to równowartość circa godzinówki 20 opiekunek / salowych... Czekamy na sprawozdanie z eksterminacji ekonomicznej niższego personelu...
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
świadectwa charakter... Leszno 200
Osiedle lniane?rosza... Leszno 624630
Dwupokojowe mieszkan... Poznań 669541
Trzypokojowe mieszka... Poznań 585081
Trzypokojowe mieszka... Poznań 767620
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj