Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Rawicka policja wyjaśnia okoliczności zdarzenia, do którego doszło na terenie dawnego poligonu w Sierakowie. Na placu zabaw pies ugryzł 7-letnią dziewczynkę.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Do zdarzenia doszło wczoraj. - O godzinie 19.15 otrzymaliśmy zgłoszenie, że na placu zabaw,
na terenie poligonu w Sierakowie koło Rawicza 7-letnie dziecko zostało ugryzione w twarz - informuje Hubert Woźny z KPP w Rawiczu. - Dziecko ugryzł pies rasy owczarek niemiecki, który był na smyczy trzymanej przez właścicielkę - dodaje policjant.
Obrażenia dziewczynki określane jako niegroźne, nie wymagała pobytu w szpitalu. Pies miał ważne szczepienia przeciwko wściekliźnie. Policja ustala jak doszło do pogryzienia dziecka. Trwają czynności wyjaśniające w tej sprawie.
1. Dodane przez jak, w dniu - 10-05-2024 12:17 00 Cóż, tak to jest jak dziecko nie słucha zapewnień właścicielki: 'piesek nie gryzie'
2. Dodane przez PSY, w dniu - 10-05-2024 12:25 00 CZY KTOŚ WRESZCE ZROBI PORZĄDEK Z TYMI PSAMI !!!??? Najwyższy czas na wysokie podatki i jeszcze wyższe kary dla właścicieli psów !!! Powinny być też wyznaczone tereny gdzie można je wyprowadzać i gdzie nie powinno być ich WCALE
3. Dodane przez freyikari, w dniu - 10-05-2024 12:38 00 Co tu do wyjaśniania, pewnie pomyślała że to zabawka do przytulania albo co gorsza chciała ucałować co nie znalazło zrozumienia u psa. Niestety dzieci nie uczy się szacunku do zwierząt czy innych istot ogólnie.
4. Dodane przez max, w dniu - 10-05-2024 12:45 00 70 procent paskudztwa uśpić.Psisko do niczego nikomu nie jest potrzebne.Jednak jak już ktos ma psią fanaberię to musi się to odbywac z pełnymi konsekwencjami.Własciciel do mocnego ukarania.
5. Dodane przez Inka, w dniu - 10-05-2024 12:47 00 No niestety ale psy powinny mieć kaganiec Dawniej to był obowiązek
6. Dodane przez do kom 3, w dniu - 10-05-2024 13:08 00 Przyznaje tobie racje. Dzieciaki mysla ze kazde stworzenie mozna przytulic, a psy jak to psy tez maja swoje himery. Wychodze z ratlerkiem na spacery,kazdy malec tak do lat 8 chce pieska poglaskac,przytulic i jest wielce urazony ze nie pozwalam. Pani miala owczarka na smyczy,tylko jej bledem bylo ze pozwolila na zbyt bliskie podejscie dziewczynki. Do kom 5- owczarek nie jest zaliczany do ras groznych, ale jak to stworzenie,roznie moze reagowac na obcych,szczegolnie dzieci. Malej zycze szybkiego powrotu do zdrowia .
7. Dodane przez Lotek, w dniu - 10-05-2024 13:13 00 Pies, zwłaszcza na smyczy, nigdy nie gryzie bez powodu.
8. Dodane przez Nina, w dniu - 10-05-2024 13:20 00 A co pies robił na placu zabaw? to już powinna być kara i pewnie bez kagańca,właściciela karać surowo.
reklama
9. Dodane przez do kom 4, w dniu - 10-05-2024 13:25 00 ja myślę że lepiej by na tym wszyscy wyszli gdyby ciebie uśpili
10. Dodane przez IPAP, w dniu - 10-05-2024 13:35 00 Za zwierzęta odpowiadają ich właściciele. A w Polsce jak zwykle: uśpić zwierzę, zlikwidować wszystkie żywe istoty, bo nas pozagryzają, osaczą i wrzucą na grilla. Edukacja leży.
11. Dodane przez do kom.4, w dniu - 10-05-2024 13:47 00 Za taki wpis, autor do uspienia.
12. Dodane przez A, w dniu - 10-05-2024 13:51 00 Pies nie gryzie bez powodu, tym bardziej, że był na smyczy. Swoją drogą napewno właściciel ostrzegał, żeby nie dotykać psa, a dziecko palnelo je gałązka, rączka, czy coś. Nie bronie nikogo, ale ja też mam 2 psy i dzieci również. Zawsze proszę, by nie głaskać moich psów, bo są adoptowane, po przejściach i nie wiem, jak zareagują na gwałtowny ruch.
13. Dodane przez DO KOMENTARZA 12, w dniu - 10-05-2024 14:30 00 KOM 12 PIES GRYZIE BEZ POWODU ! Mnie kiedyś ugryzł atakując od tyłu jak sobie normalnie szedłem po chodniku. Ugryzł mnie w tył uda i uciekł. Psy to są potomkowie hien i wilków, to nie prawda, że są dobre i mądre.
14. Dodane przez Dlaczego?, w dniu - 10-05-2024 14:36 00 DLACZEGO PIES NIE MIAŁ KAGAŃCA??? CO PIES ROBIŁ NA PLACU ZABAW??? Kom 12 nie wymyślaj bajek, by usprawiedliwić psa, bo są żałosne. Sama masz niebezpieczne psy więc je izoluje od ludzi.
15. Dodane przez do 13, w dniu - 10-05-2024 14:53 00 Pewno cię ugryzł za twoją głupotę. Najbardziej zadziorne są jamniki.
16. Dodane przez Xxx, w dniu - 10-05-2024 14:56 00 Popieram komentarz 12 Dzieci podlatują bez ostrzeżenia i często nie słuchają jak się mówi że pies może ugryźć
17. Dodane przez B. D., w dniu - 10-05-2024 15:18 00 Place zabaw są dla dzieci a nie dla psów. Właściciele psów tak powinni zorganizować się aby na plac z dziećmi wchodzić bez swoich pupili.
18. Dodane przez Piotr, w dniu - 10-05-2024 16:39 00 Do kom. 12, popieram. Też mając psa nie życzyłam sobie głaskania mojego psa. Każdy gwałtowny ruch jest dla psa zagrożeniem. Z drugiej strony, ten owczarek skoro już musiał przebywać na placu zabaw, to powinien mieć kaganiec. Nie wierzę, jak właściciel mówi: pies nie gryzie, zwierzę ma tylko instynkt
19. Dodane przez sławek, w dniu - 10-05-2024 16:50 00 Dziecko wylatuje ze sklepu na parking pod samochód i ginie winny kierowca,dziecko wywala towary z półek winny sklep,dziecko zjeżdża rowerem na jezdnie winny kierowca,dziecko podbiega do psa winny pies ,a gdzie mądrzy inaczej rodzice? komórka w łapie i ma wszystko w d....,oczywiście żal ale popatrzmy szerzej na problem.
20. Dodane przez DO KOMENTARZA 15, w dniu - 10-05-2024 17:02 00 Kom 15 dziwne, że tak restrykcyjna Redakcja z tak potężną cenzurą przepuszcza twój infantylny OBRAŻAJĄCY komentarz ? Pies gryzie za głupotę ? Może według ciebie ktoś jest też mordowany przez przestępcę za głupotę ? Może gwałty są tez za głupotę ?
21. Dodane przez Anna, w dniu - 10-05-2024 17:44 00 Prowadziłam kiedyś w stolicy hotel dla psów. Zasada jest jedna - im głupszy i bardziej zakompleksiony właściciel, tym większy i groźniejszy pies (podobnie jest z dużymi i małymi samochodami). Małe i niegroźne pieski posiadają z reguły samotne lub bezdzietne osoby. Potwierdzają to WSZYSTKIE znane mi osoby, które prowadziły hotele dla zwierząt. Po zwierzętach zawsze poznawałyśmy z kim mamy do czynienia.
22. Dodane przez Do.kom.21, w dniu - 10-05-2024 18:38 00 Piszesz takie głupoty że szkoda słów, ale teraz przynajmniej wszyscy się dowiedzieli dlaczego nie prowadzisz w stolicy hotelu dla psów.
23. Dodane przez Rik do21, w dniu - 10-05-2024 18:42 00 Dobrze że nie prowadzisz już tego hotelu z taką wiedzą od innych znawców
24. Dodane przez do 23 i 22, w dniu - 10-05-2024 19:01 00 Kom. 21 ma trochę racji. Niestety często jest tak, że im bardziej zakompleksiony właściciel, tym groźniejszego musi mieć psa albo bardziej wypasione auto. Żeby się pokazać. Tak wiem, są tacy co lubią duże psy albo stać ich na wypasione auta. Ale dlaczego patol ma pitbula a nie owczarka berneńskiego? Czy kom. 22 i 23 to wytłumaczy?
25. Dodane przez Do 19, w dniu - 10-05-2024 19:03 00 W 100 % się z tobą zgadzam. Niejednokrotnie jak widzę matki, które idą ze swoimi dziećmi zastanawiam się czy mają wyobraźnię , matki zajęte komórką, rozmową z koleżanką itp a dziecko wbiega na jezdnię na co Mama mówi do dziecka, że tak nie wolno bo Ci autko zrobi ałkę, nie droga Mamo autko może zrobić z Twojego dziecka aniołka.
26. Dodane przez Motocyklista, w dniu - 10-05-2024 19:30 00 Do 4 Pierwsze co to bym pousypiał a nie źle wystrzelał takich kretynów jak ty.
27. Dodane przez Do 13, w dniu - 10-05-2024 20:05 00 Oczywiście, że psy nie są dobre z natury. Nie są ani dobre, ani złe. To o czym piszesz to antropomorfizacja. Przenoszenie naszego ludzkiego myślenia z całą naszą kulturą i obyczajami na świat zwierząt. A to od dziesiątek tysięcy lat dwa różne światy. To co dla człowieka jest złe, dla psa jest odruchem. Sposobem reagowania na pewne sytuacje w określonych okolicznościach. Ze strachu, ze stresu, w obronie terytorium. Zwierzę w sytuacji zagrożenia reaguje na dwa sposoby. Albo ucieka, albo atakuje. Pogryzł od tyłu? Tak jak pieski spuszczone z łańcucha, albo biegające "luzem" blisko swojego obejścia? Uważał, że wtargnąłeś na jego teren. I skorzystał z okazji, żeby pokazać Ci kto tam rządzi. Instynkt, odruch, przystosowanie - nazywaj to jak chcesz. Każdy kto chce mieć psa powinien mieć kontakt z behawiorystą, który co nieco o tych psach właściciela nauczy. A za to pogryzienie powinieneś ścigać właściciela posesji, przy której Ci się wydarzyła ta historia. To ludzie mają obowiązek panować nad instynktami swoich zwierząt. Są za nie odpowiedzialni. Jesteśmy odpowiedzialni za to co oswoiliśmy ("Mały Książę").
28. Dodane przez Do 24, w dniu - 10-05-2024 20:16 00 No właśnie. Niektóre rasy powinny być zakazane. Pitbulle moim zdaniem do nich należą. Rasy szczególnie niebezpieczne, stworzone do walk. Te psy mają pewne genetyczne predyspozycje do agresji. Po co normalnemu człowiekowi taki problematyczny przyjaciel? Uważam - choć wiem, że wielu miłośnikom psów rasowych się narażę - tworzenie ras przez człowieka za nieładną zabawę. O ile rasy psów pracujących, czyli owczarków są najczęściej starymi rasami i mają się z reguły zdrowotnie dobrze, o tyle nowsze "wynalazki" już niekoniecznie. Te zdeformowane pyszczki, krótkie kufy, skrócone nóżki, obniżona obręcz biodrowa, różne takie w sumie "deformacje" tworzone ku uciesze hodowców, prowadzą do produkowania zwierząt chorujących i cierpiących na zwyrodnienia w wieku starszym. No ale cóż, człowiek jako pan stworzenia może.
29. Dodane przez Komisja śledcza, w dniu - 10-05-2024 21:32 00 Co tu wyjaśniać? Psa zlikwidować prewencyjnie . Więzienia dla psów nie ma.
30. Dodane przez Tyryt, w dniu - 10-05-2024 21:40 00 Pies postanowił się zabawić. Szkoda , że cudzym kosztem!!! Dziecko trzeba zgłosić w deklaracji a za psa śmieci się nie płaci!!!
31. Dodane przez Do 13, w dniu - 10-05-2024 22:34 00 13 Ciesz się, że pies nie ugryzł Cię troszkę wyżej w .... . Problem jest w tym, że według Ciebie szedłeś "normalnie". Niestety pies jako potomek "hien i wilków" widział Twoje drzewo genealogiczne i Twoich przodków skaczących z gałęzi na gałąź. Chciał Ciebie wygonić tam gdzie jest Twoje miejsce, ponieważ nie zauważył u Ciebie żadnej ewolucji.
Pisząc "nie prawda" osobno pokazałeś, że Coco Twoja krewna była inteligentniejsza niż Ty. Pierwszy raz dowiedziałem się, że istnieje "tył uda". Czytając takie bzdury w większości komentarzy jestem pewien, że piszący używają tylko "tył" mózgu.
32. Dodane przez Do 5, w dniu - 10-05-2024 22:45 00 Inka jestem za powrotem do "dawniej to był obowiązek". Oczywiście chodzi mi o "prawo pierwszej nocy".
33. Dodane przez Hej, w dniu - 11-05-2024 06:56 00 Mnie już 2 razy ostatnio uwalił pies w lesie biegający bez smyczy, jak jechałem rowerem. Właściciele tylko potrafią wrzeszczeć jego imię na które nie reaguje i powtarzać mantrę, że on nigdy nie ugryzł. Makabra, co się dzieje w pobliskich lasach.
34. Dodane przez Do 31, w dniu - 11-05-2024 09:17 00 W grupie tylnej mięśni uda wyróżniamy:
Górna część kończyny dolnej (ta do kolana) nosi nazwę uda, dolna podudzia.
Mógł go pies ugryźć w tylną część uda.
Udo ma też swoją tylną część. Oraz oczywiście przednią.
Pies nie myśli o drzewie genealogicznym. "Myśli", ale na sposób psi, zwierzęcy, choć rozumiem, że miał to być dowcip.
35. Dodane przez Do Kom 14, w dniu - 11-05-2024 09:18 00 Ludzie zawsze mieli różne poglądy, ale sprawa jest taka, że dokładnie nikt nie opisał całej sytuacji. Z jednej strony dzieci wychowywane bezstresowo, z drugiej strony plac zabaw i pies idący na smyczy, rodzice pilnują swojego dziecka, a właściciele - psy.
36. Dodane przez właścicel psa, w dniu - 11-05-2024 09:36 00 Niestety ale wielu durnych właścicieli psów nie pilnuje swoich zwierzaków, puszcza je luzem a na uwagi, że powinien być na smyczy mówią, że ich pies nie gryzie. To ja się pytam jak on je skoro nie gryzie ??? Poza tym psy doskonale wyczuwają ludzkie emocje i kiedy właściciel jest zdenerwowany to pies też okazuje swoją nerwowość a jeśli ulicą idzie człowiek, który boi się psów i to panicznie to pies też to czuje. I wtedy taką osobę może zaatakować. Właściciel powinien być spokojny i zrównoważony oraz powinien obserwować zachowanie psa bo ono wiele mówi. Pies np. ruchami swego ogona pokazuje co mu się podoba a czego lub kogo nie lubi. U psa jest cała gama zachowań i werbalnych informacji, które trzeba znać. Ja mam psa od ponad 10 lat - nigdy nikogo nie ugryzł choć kilkakrotnie był prowokowany właśnie przez dzieci. Wystarczy, że dzieciak niechcący nadepnie na łapę psa a ten odruchowo w obronie kłapnie lub odwróci pysk i niech to będzie przy policzku dziecka a nieszczęście gotowe. Owczarek niemiecki to duży pies i ma duże kły w takim przypadku to policzek może nieźle pokiereszować. Psy nie są winne a winni są ludzie i nie tylko właściciele ale i Ci inni, którzy mają z psami kontakt. Pies to istota żywa i w jakimś tam sposób myśląca, nie tak jak człowiek to jest raczej psychika góra 4 letniego dziecka. Ale jako taka zasługuje na szacunek a nie na złość. Psy trzeba po prostu rozumieć i umieć z nimi postępować.
37. Dodane przez Do 36, w dniu - 11-05-2024 10:44 00 Zgoda. Dwie małe uwagi. Specjaliści twierdzą, że psa dorosłego można porównać z dwulatkiem ludzkim. Pies ma całą gamę zachowań niewerbalnych. Werbalne to słowne. Pozdrawiam.
38. Dodane przez I jeszcze coś, w dniu - 11-05-2024 10:50 00 Miejsce psa nie jest na placu zabaw. Tu z pewnością właściciel psa zawinił wprowadzając go w tą przestrzeń. A jeśli chodzi o psy w lesie to tylko na smyczy. Albo ucierpi rowerzysta lub biegacz, albo dzika zwierzyna. Były już przypadki dotkliwych pogryzień saren przez biegające 'luzem" psy. Instynkt zadziałał - to normalne. Właściciel odpowiada.
39. Dodane przez tfusk, w dniu - 11-05-2024 11:20 00 Paranoja. Oczywiście, niektórzy właściciele psów winą obarczają dziecko. Dziecko jest winne, że bawiło się na placu zabaw?! Chyba właścicielowi psa pomylił się plac zabaw dla dzieci z wybiegiem dla psów.
40. Dodane przez Beti, w dniu - 11-05-2024 13:13 00 Jak można za takie coś obwiniać małe dziecko?! To wina właściciela psa i powinien za to zapłacić wysoka karę
41. Dodane przez do 34, w dniu - 11-05-2024 16:04 00 U kurczaczka mamy udko albo podudzie, albo ćwiartkę. U świnki golonkę przednią i tylną. Smacznego.
42. Dodane przez Polo Prawica, w dniu - 11-05-2024 21:28 00 W Indiach święte krowy, W Polsce święte psy.
43. Dodane przez Pl, w dniu - 11-05-2024 22:22 00 Do 40. A skąd wiesz jak to było?? Może sama podeszła i chciała go pogłaskać... wszyscy od razu wszystko wiedzą....
reklama
44. Dodane przez Do 34, w dniu - 12-05-2024 09:03 00 Do kom 34. Dziękuję za informacje na temat mięśni. Taka znajomość mięśni wskazuje, że jest Pan(i) lekarzem lub po AWFie. Mój myślący po psiemu, psi kundel z rynsztoka po przeczytaniu komentarza podpowiedział mi, że po tylu latach nauki anatomii nie potrafi Pan(i) poprawnie napisać nazwy mięśni. Na trzy wymienione przez Pana mięśnie dwa są napisane z błędem: "półbloniasty"(l) - półbłoniasty "półścięgmisty"(m)-półścięgnisty Ale jako chirurg proktolog na pewno potrafi Pan bez błędu napisać "sphincter ani". Teraz zrozumiałem, że to Pan jest tym lekarzem o którym opowiadał słuchacz w audycji radiowej z dnia 9.05. "Temat dla reportera". Po prostu Pan się nie zna na złamaniu ręki, ponieważ to nie te okolice Pana interesują, dlatego Pan powiedział, że partnerka dzwoniącego radiosłuchacza ma przyjść innego dnia gdy będzie jakiś prawdziwy lekarz. Ten Pan ośmielił się zaprotestować więc niby lekarz wezwał tego, o którym pisałem w poprzednim komentarzu, że jego ewolucja zakończyła się na etapie gdy jego przodkowie jedli liście siedzac na drzewach. A jeśli nie jest Pan lekarzem tylko po AWFie, to dlatego zna Pan mięśnie uda, ponieważ tam znajduje się mięsień przywodziciel. Odnośnie ostatniego Pana zdania odnośnie psa: "Myśli", ale na sposób psi, zwierzęcy... Czyli tak jak człowiek ponieważ my też należymy do zwierząt (ssaki). Chyba, że Pan(i) do ssaków nie należy tylko do gadów, wąż Eskulapa. Jabłuszko było smaczne?
45. Dodane przez Cerebral Cortex, w dniu - 13-05-2024 12:24 00 Lepiej jeść jabłuszka niż potomków Canis lupus, co proponują przedstawiciele partii Konfederacja?Już przygotowani na inwazję pełnoskalową Chin? Sprzymierzeni z ZSRR jak ich protoplaści Endecy?
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.