Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
4
Listopada 2025
Wtorek
Imieniny obchodzą:
Emeryk, Olgierd
Do końca roku 57 dni.
Start arrow Leszno arrow Ekstraliga stawia warunki. Miasto musi zainwestować w stadion

Prezes Unii: Trzeba zacząć działać

Ekstraliga stawia warunki. Miasto musi zainwestować w stadion

16.09.2025. Radio Elka, Bartosz Maluśki


(Fot. Jarek Adamek)
Stadion żużlowy im. Alfreda Smoczyka w Lesznie będzie musiał przejść modernizację. Jak poinformował na antenie Radia Elka prezes Fogo Unii, Piotr Rusiecki, przedstawiciele PGE Ekstraligi przekazali władzom miasta listę elementów do poprawy, które muszą zostać wykonane, by klub otrzymał licencję na przyszły sezon. Powraca też temat niespełniającego norm oświetlenia obiektu.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Prezes Rusiecki przypomniał, że przed startem rozgrywek klub czeka proces licencyjny, a jego największe obawy budzi stan stadionu. - Jest wiele punktów do wykonania i trzeba zacząć działać, bo stan obiektu jest coraz gorszy. My
tylko kleimy, nie robimy za wiele, żeby coś się zmieniło i poprawiły się warunki dla kibiców. Musimy podjąć decyzje i coś zdziałać -
mówił sternik Unii.

Kwestia oświetlenia stadionu była poruszana już przed sezonem 2023. Jak tłumaczył ówczesny dyrektor MOSiRu, Sławomir Kryjom, wymagane natężenie światła to 1800 luksów, podczas gdy w Lesznie, po latach eksploatacji, wynosi ono zaledwie 1100. Koszt modernizacji szacowano na 8-9 milionów złotych. - Nie jestem właścicielem tego obiektu, ale wiemy, że to oświetlenie ma być w przyszłym roku remontowane - zaznaczył Rusiecki.

Jeden ze słuchaczy zapytał prezesa o możliwość wprowadzenia numerowanych miejsc na całym stadionie (obecnie są tylko na prostej startowej i przyległych sektorach, a przeciwległa prosta, fan i rodzinny pozostają nienumerowane). - Myślę, że jeżeli miasto zdecyduje się na przebudowę stadionu, to tak. Na razie tego nie planujemy - odpowiedział Rusiecki.
 
Komentarze (119)
1. Dodane przez Leszno, w dniu - 16-09-2025 10:35 27 11
Mówiłem że ten stadion to ruina.
2. Dodane przez Zenek B, w dniu - 16-09-2025 10:37 41 1
A co z toaletami ? Co to za przyjemnosc stac w kolejkach do smierdzacych toitoi z brakiem mozliwosci umycia rak , a pozniej smacznie wcinac kiełbaski.To nie przystoi druzynie ekstraligowej , nie wspominam juz o sytuacji jak kogos nacisnie cos grubszego .Wstyd dla unii .
3. Dodane przez Frank, w dniu - 16-09-2025 10:42 91 9
Przecież klub dostaje z ekstraligi duże miliony. Użytkuje to niech zrobi oświetlenie a jeśli nie owszem miasto może zrobić ale wtedy czynsz lekko ponad 100 tys miesięcznie do kasy miasta a nie jak jest teraz grosze. Inaczej to będzie marnotrastwo pieniędzy obywateli miasta.
4. Dodane przez elo, w dniu - 16-09-2025 10:43 96 10
To klub ma problem ze stadionem, a nie miasto.
5. Dodane przez ok ok, w dniu - 16-09-2025 10:51 31 9
teraz leszczynioki na nic innego pinindzy nie ma i nie bedzie tylko Unia Leszno
6. Dodane przez K, w dniu - 16-09-2025 10:51 35 5
Przekazać za 1 zł stadion klubowi i niech eksploatując go ma przychody.
7. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 16-09-2025 10:53 41 6
Ten stadion to przekleństwo Leszna a kasę doją zawodnicy nie z Leszna w większości i właściciele spółki. Dramat po awansie się zaczyna dla mieszkańców
8. Dodane przez Kibic Roman, w dniu - 16-09-2025 10:55 26 4
Na tym stadione potrzebne sa nowe punkty gastronomiczne i normalne toalety. Leszna nie stać na nowy stadion. Wystarczy, ze krzesłka będą przed meczem czyszczone.
9. Dodane przez Artur, w dniu - 16-09-2025 10:57 44 5
Trochę kosztowny ten sport
10. Dodane przez R jak Rusiecki, w dniu - 16-09-2025 11:03 8 1
Z uwagi na zbieżność nazwisk warto dodać imię lub stanowisko (we fragmencie o milionach na oświetlenie nie ma), bo zaraz ludzie dezinformację poniosą co kto powiedział.
11. Dodane przez xxx, w dniu - 16-09-2025 11:05 13 2
Może przy okazji toalety.
12. Dodane przez Zaskoczona, w dniu - 16-09-2025 11:09 53 10
Ile kosztowała nas mieszkańców Unia Leszno i jej potrzeby przez ostatnie 10 lat? Ile szkół, przedszkoli, dróg można było za to wyremontować lub wybudować? A Ty dalej codziennie prowadź dziecko przez błoto lub po dziurawym chodniku do placówki oświatowej ktora od 60 lat jak stała tak stoi bez porządnego remontu. Na Unię musi być..
13. Dodane przez Nie, w dniu - 16-09-2025 11:09 53 10
Nie nie i jeszcze raz nie. To prywatny klub który dzierżawi stadion. Jak się nie podoba obecny stan należy szukać innego stadionu.
14. Dodane przez działać, w dniu - 16-09-2025 11:11 10 14
Nie wiem nie znam się, nie orientuje się, ale na pewno trzeba działać. Miasto pomoże, ale może jakiś wniosek do ministerstwa sportu, nie wiem gdzie o dotacje.Stadion jest kultowy,legendarny wiele imprez rangi mistrzowskiej, drużynowe mistrzostwa świata, mistrzostwa świata par,finały kontynentalne,czy grand prix.Wielokrotnie stadion pękał w szwach tak jak w niedzielę, a to duży obiekt. Wiele sukcesów klubu,reprezentacji taka dotacja powinna być rozpatrzona lub trzeba się ubiegać, przekonywać wszak ten stadion to śmiało można powiedzieć historia i dobro narodowe.
reklama
15. Dodane przez Luk, w dniu - 16-09-2025 11:13 14 41
No to teraz zacznie sie ryk tych co to niby "z ich pieniędzy idzie na Unię". Żal mi tych ludzi.
16. Dodane przez Hej, w dniu - 16-09-2025 11:18 35 8
Dla miasta, czyli podatników będzie lepiej, jak Unia zrzeknie się ekstraligii i pozostanie w 1 lidze z obecnym stadionem. Nie stać nas na 10 milniowe fanaberie ekstraligowe.
17. Dodane przez Paweł, w dniu - 16-09-2025 11:20 10 5
Koszt modernizacji szacowano na 8-9 milionów złotych. - Nie jestem właścicielem tego obiektu, ale wiemy, że to oświetlenie ma być w przyszłym roku remontowane - zaznaczył Rusiecki. -podoba mi sie to zdanie
18. Dodane przez kkk, w dniu - 16-09-2025 11:21 31 8
o! ledwo awans i już wyciągają ręce po pieniądze. Z wpływów z biletów odkładać.
19. Dodane przez obserwator, w dniu - 16-09-2025 11:23 26 4
Łe jej! No to miasto musi dać więcej niż 2 miliony na szybsze motorki. A jak nie da, to klub musi poszukać pieniędzy gdzieś indziej. A jak nie - to wypad! 
 
Jaki miasto ma interes w finansowaniu tych hobbystów?
20. Dodane przez dej dej dej, w dniu - 16-09-2025 11:23 18 5
Dej dej dej
21. Dodane przez ., w dniu - 16-09-2025 11:32 47 6
Ani grosza z moich podatków na prywatny klub. Ludzie jeżdżą do domów w błocie, szkoły są zamykane a miasto ma marnować publiczne pieniądze żeby na 7 meczy w sezonie prywatny klub mógł zarabiać.
22. Dodane przez Mat, w dniu - 16-09-2025 11:36 27 2
W Lublinie od awansu do ekstraligi jeżdżą na nieregulaminowym stadionie i jest ok :)
23. Dodane przez gosc, w dniu - 16-09-2025 11:38 1 4
no to działajcie C miasto się zgodzi na pewno ;)
24. Dodane przez Olo, w dniu - 16-09-2025 11:39 13 7
Było jeździć w lidze co w tym roku.
25. Dodane przez PLE, w dniu - 16-09-2025 11:40 5 5
Podobno lotnisko takie rozwinięte, to może tam żużelek rozsypać?
26. Dodane przez do kom 11, w dniu - 16-09-2025 11:42 5 17
a po co ??? sikać na stadion przychodzisz w domu nie masz łazienki ?
27. Dodane przez Ratay23, w dniu - 16-09-2025 11:47 30 4
To niech Ekstraliga da kasę na remont.
28. Dodane przez do 26, w dniu - 16-09-2025 11:58 5 2
jak się piwem opije to potem biegusiem w kolejkę
29. Dodane przez Do 27, w dniu - 16-09-2025 12:00 10 7
Właśnie że po części daje pieniądze za transmisje telewizyjne, a jeśli ktoś płaci to wymaga. Poza tym wyobraź sobie że mamy XXI wiek i pewne warunki i komfort oglądania po prostu jest wymagany. Zobacz sobie w jak dobrych warunkach przebywają kibice piłkarscy w Ekstraklasie, I lidze piłkarskiej a nawet w II czy III lidze. Jeśli miasto ma ponieść tak duże koszty to nas po prostu na tą zabawę nie stać, banalnie proste. Ja zamiast sportu żużlowego wolałbym inwestycje w miasto.
30. Dodane przez Edek, w dniu - 16-09-2025 12:06 23 4
Bilet 80zl razy 20 tys kibiców na finale tovte pieniądze gdzie idą?
31. Dodane przez Kuba, w dniu - 16-09-2025 12:07 5 7
Gdyby to był prywatny klub to i stadion też i nie jęczeć .
32. Dodane przez Mr TT, w dniu - 16-09-2025 12:07 13 1
W czym problem. Jeżeli ekstraliga ma wymagania to niech zabezpieczy odpowiednią kwotę z nowego kontraktu tv. Myślę że spokojnie na modernizację oświetlenia wystarczy. Canal+ nie daje tych pieniędzy na bieżącą działalność klubu tylko na inwestycje. Płacą to wymagają odpowiedniego oświetlenia do przeprowadzenia wysokiej jakości transmisji.
33. Dodane przez Ewa, w dniu - 16-09-2025 12:09 15 2
żużel to fajny sport ,ale z biegiem czasu bardziej kosztowny. Myślę,że nasze miasto nie stać na utrzymanie takiego molocha jakim jest ,,smok". Stadion jest mało wykorzystany, oprócz żużla praktycznie nic się tam nie dzieje. Wystepy , koncerty , zawody innej dyscypliny . pamiętam jak rodeo samochodowe było na stadionie a nie jak teraz na placu targowym osłonięte plandekami. No i te płoty wokół wału, brak otwartych treningów dla kibiców,
34. Dodane przez do26, w dniu - 16-09-2025 12:15 7 2
to że lubisz sikać na krzesełko to Twoja sprawa
35. Dodane przez lament, w dniu - 16-09-2025 12:16 9 24
BLA BLA BLA I JUŻ ZACZYNA SIĘ LAMENT KOMUNISTÓW Z LESZNA. MACIE JEDYNY STADION NA KTÓRY PRZYCHODZI KILKA DO KILKUNATSU TYSIĘCY KIBICÓW , SA MIASTA WASZAEJ WIELKOŚCI Z NOWOCZESNYMI OBIEKATMI I TO ŚA OBIEKTY SFINANSOWANE PRZEZ MISTA , WY TO NAWET PŁYWALNI NIE MACIE A JUŻ LAMENT. BARDZO DOBRZE , ZE STADIONEM TRZEBA COŚ ZROBIĆ BO JEST TRAGEDIA( BRAK OZNACZEŃ , WIĘCEJ PUNKTÓW GASTRO ITD) . 
ALE TO TAKIE TYPOWE MYŚLENIE CZERWONYCH KOMUNISTÓW - NAJLEPIEJ NIC NIE ROBIĆ , WSZYSTKO ROZKRAŚĆ I JAKOŚ TO BĘDZIE . POZDRAWIAM NORMLANYCH KIBICÓW
36. Dodane przez kibic, w dniu - 16-09-2025 12:21 1 11
Moze warto pomyslec nad nowym obiektem.. 
W dluzszej perpspektywie co sezon lub 2 trzeba robic remonty i ulepszenia za kilka milionow. W pespektywie 10-15 lat stadion bedzie wymagal zapewne gruntowengo remontu za kilkanascie- kilkadziesiat milionow. 
Czy nie lepiej wybudowac nowy stadion korzystajac z jakiegos dofinansowania np chociaz 25 - 35 % finansowania ze srodkow unii europejskiej lub krajowych - rzadowych, reszte kredytujac juz w najblizsze 2-3 lata zanim zaczna znowu rosnac koszty...  
Remont basenu i jego przeciaganie w czasie kaza sie zastanowic czy warto zwlekac z duzym remontem czy lepiej szybciej decydowac o nowym obiekcie. 
Przyjmujac koszt stadionu na poziomie dzisiaj 150 - 200 mln i spokoj na ok 15 - 25 lat ( strzelam - 12- 18 tysiecy miejsc siedzacych z zadaszeniem chociaz czesciowym z mozliwoscia dobudowy zadaszenia na calosc w przyszlosci) pomysl jest godny rozwazenia.  
A dzialac najlepiej szybko i szukac finansowania na roznych plaszczyzanch. 
W dluzszej perpsektywie Unia Leszno raczej bedzie dlugie lata generowac jeszcze zainteresowanie itd. 
Prezes juz zauwaza , ze stadion jest lepiony na szybko byle dostac kolejna licencje. CZy to przejdzie za rok czy to przejdzie za 5 lat ? nikt niewie.. 
 
A koszty remontow i nowe ustalenia zarzadu ligi moga byc nierealne do spelnienia by dostac licencje na starych obiektach jak w Lesznie..  
 
Pozdrawiam
37. Dodane przez mApA, w dniu - 16-09-2025 12:24 27 6
Dzieciom placy zabaw nie zrobią, chodników nie zrobią, ulice dziurawe..itp&. , bo pieniądze pójdą na jakiś tam stadion. Paranoja.  
Klub zarabia kasę, zawodnicy zarabiają kasę niech wystawią.  
Tak jak i sponsorzy(bogacze). 
S
38. Dodane przez 123, w dniu - 16-09-2025 12:27 19 6
Na szkoły niema pieniędzy, stare rozpadające się budynki, trzeba zamknąć SP1 ale na stadion to pieniądze się znajdą. Brawo ktoś tu ma priorytety.
39. Dodane przez Ryszard Ochódzki., w dniu - 16-09-2025 12:31 7 23
Pieniądze z waszych podatków i tak będą szły na Unie Leszno, więc kłapcie dalej dziobami, a najlepiej weźcie się za robotę!
40. Dodane przez Pks, w dniu - 16-09-2025 12:33 8 24
Miasto też zarabia na reklamie żużla jest reklamowane na kabinezonach zawodnikow w Polsce i Europie
41. Dodane przez Czyli ...dać,dać,dać.!!!!, w dniu - 16-09-2025 12:41 13 2
Widząc po działaniach innego p.Rusieckiego w tym przypadku GRZEGORZA można z pewnością powiedzieć że on ma bo rozdaje na niepotrzebne stanowiska ...wymieńmy tylko niektóre (np.zatrudnienie przegranych burmistrzów z Bojanowa,czy zatrudnienie tzw. Managerkii dla Pływalni "Akwawit" podczas gdy ta jest nadal rozbierania a jej uruchomienie za 3 lata.???Pozdrawiamy ...- dyskutanci zza vinkla -
reklama
42. Dodane przez abc, w dniu - 16-09-2025 12:42 21 4
T z czego rezygnujemy? Wiem! Remont Swięciechowskiej można przesunąć, raz już się udało, to i drugi raz można. 3XNIE! dla remontu stadionu z budżetu miasta.
43. Dodane przez do kom.40, w dniu - 16-09-2025 12:45 24 3
I co z tej reklamy pozytywnego jest? Słucham.
44. Dodane przez Do 39, w dniu - 16-09-2025 12:46 1 1
A sam siedzisz w domu i piszesz komentarze.
45. Dodane przez kibic, w dniu - 16-09-2025 12:50 8 1
z punktu kibica oświetlenie jest ok- widać wszystko dobrze ,wymogi poprawy oświetlenia to fanaberie telewizji !!! niech dają kasę .
46. Dodane przez Tak sobie myślę, że, w dniu - 16-09-2025 13:04 7 0
Ekstraliga stawia miastu warunki, które muszą być wykonane? Czy ja dobrze widzę? Miasto jest uczestnikiem rozgrywek czy klub żużlowy? Przypomnijmy co zaledwie tydzień temu powiedział Prezydent Miasta Leszna "To faktycznie jest teren miejski, ale korzystają z niego przede wszystkim pacjenci, czyli klienci przychodni". Polecam kom. nr 13 https://elka.pl/content/view/126576/80/
47. Dodane przez Leszno, w dniu - 16-09-2025 13:05 10 1
Przykro się czyta komentarze Fanatyków, bo Fanatyk to najgorszy typ kibica ponieważ taki nie myśli racjonalnie tylko tupta nóżkami i krzyczy "ma być". Trzeba się zastanowić czy miasto na to wszystko stać bo moim zdaniem nie. Wiele inwestycji jest opóźnianych albo miasto z nich rezygnuje ponieważ brak pieniędzy. Prosty przykład, pływalnia - ona nie będzie uruchomiona w 2027 roku bo realizacja tej inwestycji stoi dosłownie w miejscu. Nie wiem czy w ogóle rozbiórka już została wykonana w 100%. Ale takiemu fanatykowi wydaje się że pieniądze z nieba lecą jak liście na jesień.
48. Dodane przez Do 36, w dniu - 16-09-2025 13:13 7 1
Polska tonie w długach a ty myślisz że państwo rzuci miliony na remont albo budowę stadionu w Lesznie? Zejdź na ziemię.
49. Dodane przez do kom. 36, w dniu - 16-09-2025 13:16 4 2
Myślisz, że nowy stadion nie będzie przez długie lata wymagał remontów? Sprawdź sobie co się dzieje na toruńskiej Motoarenie, która została otwarta w 2009 roku. Poniżej kilka cytatów ze stycznia br. 
 
Intensywne prace remontowe na Motoarenie trwają od 2024 roku. Do tej pory wykonano remont toalet na koronie stadionu, naprawiono system odwodnienia liniowego, wykonano izolację i uszczelnienia wjazdu na tor parku maszyn, usunięto przecieki nad pomieszczeniami, naprawiono rynny, a także uszczelniono instalację centralnego ogrzewania. Będzie kolejna modernizacja Motoareny. Do wiosny 2026 roku na stadionie żużlowym ma powstać jeszcze jeden poziom trybuny głównej, gdzie znajdą się loże dla najbardziej zamożnych kibiców. W tym roku kwota została zwiększona z powodu sugestii naszego sportowego partnera i wymagań Speedway Ekstraligi. Sam rozmawiałem na ten temat z prezesem Wojciechem Stępniewskim - mówi prezydent Paweł Gulewski.
50. Dodane przez do 40, w dniu - 16-09-2025 13:18 8 3
Weź zamień tę kwotę ze wspierania na blok reklamowy w telewizji czy radio, a gwarantuję Ci, że lepsza byłaby to reklama i znacznie tańsza! Zresztą jakby te pieniądze przeznaczyć na rozbudowę miasta i atrakcji w nim to również więcej by zyskało. Odpowiedz proszę co mają zwiedzać tutaj Ci którzy przez tę promocję przez żużel mieliby do Leszna przyjechać? Stadion? Nie badź śmieszny! Całe pieniądze miasta idą w tego trupa i kieszenie cwaniaków zamiast w rozwój miasta! Zobacz inne miasta, które mają dobrych gospodarzy jak się rozwijają a Leszno się cofa! wstyd!
51. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 16-09-2025 13:19 13 0
Ja tylko przypominam.  
Rusiecki: musimy ciąć koszty. Finanse Leszna są w bardzo trudnej sytuacji usłyszeli radni od prezydenta Grzegorza Rusieckiego i skarbnik Grażyny Hałupki. https://elka.pl/content/view/124277/80/
52. Dodane przez Do 40, w dniu - 16-09-2025 13:28 18 2
Proszę podać wymierne korzyści dla miasta . Ile miasto na tej promocji zarobiło.
53. Dodane przez J., w dniu - 16-09-2025 13:31 7 3
Nie wiem ile miasto w najbliższym czasie planuje przeznaczyć na stadion i na żużel, ale czuję, że gdyby za te pieniądze opłacić wszystkim chętnym karnety na siłownię, to byłaby to porównywalna kwota. A efekty dla mieszkańców dużo lepsze. Byłby to też świetny materiał na promocję miasta w Polsce. Wszystkie media ogólnopolskie by o nas pisały i mówiły jak to się w Lesznie dba o sprawność mieszkańców.
54. Dodane przez do 43, w dniu - 16-09-2025 13:31 1 4
Promocja miasta, ściąganie inwestorów oraz ludzi którzy pracują i płacą podatki w Lesznie a nie np. w Jarocinie czy Kościanie
55. Dodane przez Kasia, w dniu - 16-09-2025 13:32 3 0
Toalety porządne by się przydały, co to za problem kontenery z łazienkami postawić tyle terenu wokół stadionu.
56. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 16-09-2025 13:35 3 1
telewizja wykańcza żużel, większa ilość lumenów tylko dla telewizji. 
W końcu wykończą całkowicie żużel jak w Anglii. W innych państwach można jeździć bez trybun i jest ok. Oczywiście bogatą Polske stać. 
Widowiskowość żużla w porównaniu z latami 80 i 90 jest słaba, dzieki telewizji. Masakra
57. Dodane przez PL, w dniu - 16-09-2025 13:36 8 2
Problemem miasta Leszna jest S.A. Unia Leszno! 
Oświetlenie pod licencję nie spełnia norm e-lipy, to może klub wynajmować dodatkowe oświetlenie za swoje przecież! 
1100 luksów wystarczą mieszkańcom na jedynej imprezie na SMOKU w dniach Leszna! 
To nie musi być stała instalacja! 
Stadion żużlowy w Vojens spełnia wymogi do organizacji SGP a tam widzę Oświetlenie jak na naszym rynku warzywnym prawie! 
Ile ono by kosztowało u nas, 1.35-1.85 mil złotych? 
Modernizacja tych czterech masztów ma kosztować 8-9 milionów? 
Rusiecki, Grzegorz Rusiecki, czy ty na to pozwolisz?
58. Dodane przez Do kom 40, w dniu - 16-09-2025 13:39 8 3
Ten plastron oglądają kibice którzy interesują się żużlem i defacto i tak wiedzą gdzie jest Leszno więc to kompletnie nic nie wnosi, to nie jest promocja bo niby jaka? Jak ktoś zauważył powyżej więcej pożytku jest po prostu z reklam w tv albo i w internecie to jest prawdziwa promocja. W ogóle doszliśmy do momentu gdzie pobliski Kościan ma szerszą ofertę rozrywkową niż Leszno.
59. Dodane przez proste rozwiązanie, w dniu - 16-09-2025 13:40 12 2
"extraliga stawia warunki miastu" a nie powinna klubowi?Klub wszedł do extraligi,a nie miasto! 
Klub powinien teraz kombinować co z tym fantem zrobić ,nie zwalać problemu na miasto. 
Jak klub chce to niech wydzierżawi stadion taki jaki jest lub remontuje stadion we własnym zakresie-proste. 
Większość mieszkańców Leszna nie jest zainteresowana finansowaniem żużlowców.Sport zawodowy musi radzić sobie sam,miasto powinno pomagać tylko i wyłącznie sportowi amatorskiemu.
60. Dodane przez c, w dniu - 16-09-2025 13:40 10 1
Nie mamy porządnego basenu odkrytego!
61. Dodane przez Aras, w dniu - 16-09-2025 13:48 7 0
Spokojnie obecny prezydent przed wyborami obieca wam nowy obiekt z full wypas. On jest z parti która obiecuje wszystko no cóż szkodzi obiecać.. ej czekaj on był z SLD! Ale zmienił kręgosłup i wartości. To wszystko mówi o człowieku. Więc czekajcie a będzie wam dane
62. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 16-09-2025 13:54 9 2
Oddanie tego stadionu Unii Leszno za 1 zł to najlepsze co zostało tutaj wymyślone.
63. Dodane przez Nie...kumaty, w dniu - 16-09-2025 14:00 16 7
Ten żużlowy klubik, jest hamulcem dla Leszna.
64. Dodane przez kibic, w dniu - 16-09-2025 14:24 5 0
Popatrzcie sobie na jakich stadionach odbywają się zawody za granicą. Kibice nawet nie mają ławek, aby usiąść, siedzą na trawnikach, oświetlenia też nie ma, a w Polsce czepiają się wszystkiego.
65. Dodane przez Do 40., w dniu - 16-09-2025 14:25 10 1
A jakie to ma przełożenie na finanse dla miasta? Że przyjedzie garstka kibiców z innego miasta, obejrzą mecz i pojadą do domu wstępując po drodze na Maka? Łałłł.
66. Dodane przez spacerowicz, w dniu - 16-09-2025 14:31 9 1
I znowu prywatny klub sportowy Unia L wyciąga łapy po miejskie pieniądze , jeśli chcą jezdzić to niech robią remonty za swoje
67. Dodane przez spacerowicz, w dniu - 16-09-2025 14:35 5 2
I znowu prywatny klub sportowy Unia L wyciąga łapy po miejskie pieniądze , jeśli chcą jezdzić to niech robią remonty za swoje
68. Dodane przez Ja, w dniu - 16-09-2025 14:38 10 3
Nie interesuje mnie żużel i stadion więc wara od moich podatków na remont.
reklama
69. Dodane przez ?, w dniu - 16-09-2025 14:42 4 3
Są przykłady z przeszłości, również z klubów piłkarskich, koszykarskich, które wywalczyły awans do wyższej klasy rozgrywek a rezygnowali żeby względów finansowych! 
Po prostu nie mieli boiska, trybun i kasy na wzmocnienia! 
Tam byli odpowiedzialni ludzie w zarządach klubów! 
Tu stawia się zarząd i radę Leszna pod ścianą! 
Borowiak chciał tworzyć zrzeszenie czy stowarzyszenie miast z żużlem aby mieć siłę przeciwstawiania się tym prowadzącym nasze ligi żużlowe. 
Nic z tego nie wyszło bo wielu polityków wykorzystuje stadiony dla swoich prywatnych ambicji! 
Budżety ich miast służą im a nie mieszkańców! 
Leszno jest tez tego przykładem? 
Stadion służy jednemu, prywatnemu klubowi,  
Mieszkańcy są od niego odgrodzeni wysokim płotem a powinien też im służyć! 
Te wzorcowe Vojens z biednej Danii ze swoją rundą SGP, nie dostałby licencji na jazdę w naszej e-lipie? 
Kto transmituje ich mecze ligowe a szwedzka liga w tv też bez spelniania warunkow licencji naszej e-lipy? 
XXI wiek a idiotyzmy tego naszego żużla? 
Żużel to prymityw niegodny minionego XX wieku?!
70. Dodane przez leszczyniak - ujadacze spójrzcie na artykuł 700k na modernizaję placu, w dniu - 16-09-2025 14:44 4 6
Tak dzieciom placów zabaw nie robią!!! haha. A ja w drugą stronę. Bo ja z tych kibiców dumnych chociaż z jednego sportu. A ile ostatnio wydanych pieniędzy na place zabaw? Na Gronowie plac wielki za grube pieniądze, a nic tam dla dzieci nie ma. Jedna część do zaorania. Jakiś peryskop nikomu niepotrzebny, jakaś rurka do mówienia (nikomu niepotrzebna). Cała część do d.. Druga część placu zabaw: pająki, kółko na płask położone, metalowe grzybki (tylko do wybicia zębów) albo ścianki wspinaczkowe gdzie dzieci skaczą na młodsze bawiące się pod ścianką..... A może z innej beczki, a któryś z Was czytał artykuł dzisiejszy, że na modernizację placu zabaw w parku tysiąclecia 700k????????? To jest kurna przesada. Nie wspomnę o robieniu wszędzie zestawów do ćwiczeń z których nikt nie korzysta. Leszczyńska Mania robienia siłowni na powietrzu do rdzewienia. Albo zestawy do naprawiania rowerów za grube pieniądze. 
 
To ja wolę Unię!!! nie tylko chlebem człowiek żyje. Żużel to nasz kultura, to nasza promocja miasta. Kto wie gdzie jest miasto Chełm? Większe od Leszna. Albo Jaworzno? Albo Mysłowice? Albo nawet Tomaszów Mazowiecki? 
No rzadko kto bo się z niczym nie kojarzy. A jak miasto ma jakąś promocję to każdy zna. Wielu znam co myślą, że Leszno jest większe niż w rzeczywistości bo ciągle słyszą o nim. 
Tak czy siak urodziłeś się w Lesznie i kochasz Unię nawet kobiety się znają. A że pójdzie kilka zmiasta to nie jest źle. Płaczecie jak...... 
A w skali kraju to spójrzcie na inne miasta czy to żużlowe czy piłkarskie ile dostają pieniędzy. Unia w tym przypadku to wzór.
71. Dodane przez Abakus, w dniu - 16-09-2025 14:46 10 2
Jeżeli zawodnicy i sponsorzy czerpią zyski ze stadionu, to powinni nim się podzielić i utrzymywać stadion z własnej kieszeni, bo jest to źródło ich dochodu a nie traktować podatki mieszkańców jako obowiązkowych sponsorów swoich dużych dochodów.
72. Dodane przez do kom. 40 i 50, w dniu - 16-09-2025 14:46 4 0
Przypomnę swoje komentarze nr 123 i 162 z 22 09 2022 roku. 
 
Jest takie pojęcie jak ekwiwalent reklamowy (AVE), czyli wskaźnik wyrażający ilość pieniędzy, jaką należałoby wydać na publikację lub emisję danego przekazu, gdyby był on reklamą. I na to się kiedyś władze naszego miasta powoływały ( choć nie mogę teraz tego linku znaleźć ). Mówiono wtedy na tej podstawie o dużych korzyściach jakie rzekomo dzięki temu mamy. Tyle, że ja to nazywam mydleniem oczu. Bo ekwiwalent reklamowy nie przekłada się na realne pieniądze dla kogoś, kto nie oferuje żadnych konkretnych produktów lub usług. Możemy tylko mówić o ew. i mało pewnych korzyściach wizerunkowych dla miasta. Bo zupełnie inną korzyścią będzie dla Orlenu sponsorowanie polskiego sportu, a czym innym przez Leszno naszego klubu. Stacje Orlenu są przez to lepiej kojarzone i chętniej odwiedzane, a wyłożone pieniądze zwracają się z nawiązką. Nie przypominam sobie, aby kiedykolwiek władze naszego miasta przedstawiły nam realne i nie naciągane korzyści z tego ekwiwalentu. Dlatego należy założyć, że ich nie ma. Lub są o niebo mniejsze niż ponoszone wydatki.  
 
Myślę, że warto jeszcze dodać przy okazji omawiania kwestii ekwiwalentu reklamowego, że w przypadku drużyn piłkarskich i żużlowych jego obliczenie jest dużo trudniejsze niż w przypadku sportowców współpracujących z Orlen, o którym była wzmianka w kom. 123. Otóż tacy sportowcy jak Robert Kubica, Anita Włodarczyk czy też siatkarska reprezentacja Polski, budzą u niemal wszystkich pozytywne skojarzenia. To pozwala w sposób uproszczony obliczyć jego wartość. Z żużlowcami nie zawsze tak jest. A już w szczególności z kibicami kojarzonymi z konkretnymi klubami. Antagonizmy pomiędzy środowiskami ruchu kibicowskiego powodują, że w jednym mieście żużlowym lub piłkarskim, drugie miasto może nieść więcej negatywnych skojarzeń niż pozytywnych. A to z kolei utrudnia i z całą pewnością powinno pomniejszyć wartość takiego ekwiwalentu. Czasami różnice mogą być znaczące, dlatego uproszczone obliczenia mogą być tutaj dalekie od rzeczywistych.
73. Dodane przez Do 35, w dniu - 16-09-2025 14:49 8 3
To właśnie unia rozkrada pieniądze mieszkańców Leszna. Na co poszły te coroczne przelewy z kasy miasta? Nie przypadkiem na nowe fury dla zawodników i działaczy?
74. Dodane przez Mates, w dniu - 16-09-2025 14:55 6 0
Mamy teraz prezydenta z ekipy rządzącej to może coś załatwi z KPO, na jachty było to może i na stadion coś dadzą :D
75. Dodane przez M, w dniu - 16-09-2025 15:02 8 5
Jest jedno wyjście , ZAMKNĄĆ I ZBURZYĆ
76. Dodane przez Popis, w dniu - 16-09-2025 15:02 2 11
Fakt, jest taki Leszno ma już zniszczony stadion. Wszystkie miasta coś zmodernizowały Leszno nic
77. Dodane przez Miet, w dniu - 16-09-2025 15:06 12 3
Jak miasto może dawać pieniądze podatników na prywatny klub,przecież to chore.,..miasto też mi dołoży do firmy ?
78. Dodane przez jaPL, w dniu - 16-09-2025 15:15 7 3
Szkoda , że w niedzielę nie przegrali spotkania i nie zostali w 1 lidze bo teraz zacznie się jęczenie i wyciąganie miejskich pieniędzy.
79. Dodane przez dtukisdx, w dniu - 16-09-2025 15:16 2 7
Dzięki Unii i lotnisku Leszno znają wszyscy. W przeciwnym razie zapytają tylko co to za wioska? Z tak myślącymi mieszkańcami Leszno pozostanie wioską na zawsze...
80. Dodane przez Bob Budowniczy, w dniu - 16-09-2025 15:17 4 6
Zamiast budowy na Chrobrego filharmoni za grube miliony można by zainwestować w stadion.Na stadion przychodzą tysiące. Wiele miast które liczą nawet powyżej 100.000 mieszkańców, aby mogą o takiej frekwencji i takiej drużynie pomarzyć . Jak to boli niektórych, że niewielkie Leszno ma najbardziej utytułowany żużlowy klub. Nie wiem,czy da radę odkręcić tą filharmonie na Chrobrego i pieniądze przeznaczyć na stadion.W ogóle sprawa pływalni i ten remont. Jakieś dobre 8 lat temu trzeba było budować nową pływalnie na Antoninach wtedy wszystko było kilka razy tańsze, nowa pływalnia już by była z 4 lata i to całkiem duża za kwotę 60 mln.Dziś remont,który dopiero się zaczyna to wyniesie dobre 100 mln.Czemu nie było budowane nowej pływalni z 8 lat temu.Na miejsce Akwawitu deweloper mógłby postawić dwa piękne, nowoczesne wieżowce 15 piętrowe na mieszkania i usługi,a chętnych na ładny obiekt by nie brakowało. Nawet ładnie by takie nowoczesne w dużej mierze szklane wieżowce by wyglądały w tym miejscu.Mogła to być wizytówka miasta.Myśleć trzeba było mówię do poprzedników.
81. Dodane przez Jan, w dniu - 16-09-2025 15:19 8 2
Żadnych pieniędzy podatników na prywatny klub!!!Klub niech sobie wybudije stadion z normami .Miasto-- zabraniam jako mieszkaniec sponsorowania w jakikolwiek sposób prywatnego klubu.
82. Dodane przez x, w dniu - 16-09-2025 15:20 5 0
latryny w kolo stadionu miejsca nie zabraknie i bez oplat
83. Dodane przez co to ma byc?, w dniu - 16-09-2025 15:20 7 2
przychody z biletów to... do klubu! 
 
trzeba coś naprawiać to... do miasta! 
 
fajna firma!
84. Dodane przez Ewa, w dniu - 16-09-2025 15:21 11 4
Stadion zrównać z ziemią i posadzić drzewa a klub żużlowy niech sobie biduje stadion podatnicy nie będą sponsorować prywatnego klubu
85. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 16-09-2025 15:31 9 2
Żadnych pieniędzy na prywatny klub.Moje podatki na nowe chodniki służbę zdrowia i sport dla dzieci a nie pławienie się w luksusach jakiś tam motocyklistów. Może by zrobić referendum czy faktycznie ludzie chcą oddać pieniądze na prywatny klub.
86. Dodane przez pawel, w dniu - 16-09-2025 15:35 1 2
ta riuna ma 50 lat
87. Dodane przez sarkazm, w dniu - 16-09-2025 15:42 6 0
Przecież klub może wziąć kredyt, albo odłożyć remont Święciechowskiej.. czekali 30 lat mogą poczekać kolejne 30.... 
Do kom 40 -to kiedy się z reklam zwróci te 8 baniek ?
88. Dodane przez ghdg, w dniu - 16-09-2025 15:51 4 3
Nauwa się pytanie czy miasto stać na taki nowoczesny obiekt? Z czego trzeba zrezygnować? Czy większość mieszkańców Leszna chce tych wydatków? Na chłodno wiele metropolii na świecie zrezygnowało z organizacji wielkich impez z braku kasy i/lub braku chęci dokładania się. Niech klub zacznie partycypować w utrzymaniu oraz kibice. Za bilet mogłoby być 500pln do 1000pln za osobę. To uczciwe i problem rozwiązany.
89. Dodane przez Walduś, w dniu - 16-09-2025 15:53 3 4
Spokojnie dziurawe chodniki i remonty mogą poczekać a oświetlenie na stadionie musi być. Prezydent wam na pewno z uśmiechem to zakomunikuje. Bo to jest liczącą siła kibice Unii i będziecie urywać koła w dziurach a oświetlenie i tak będzie. To mówię wam ja wroż Walduś.
90. Dodane przez Jędrzej, w dniu - 16-09-2025 15:54 5 5
Do kom. 77. 
O Twojej firmie nikt nic nie wie a miasto Leszno kojarzone jest w świecie jednoznaczne z trzech rzeczy: żużel, szybowce i balony. I to jest zasadnicza różnica.
91. Dodane przez Brrrum, w dniu - 16-09-2025 15:58 7 2
Utrzymanie tego stadionu to gwóźdź do trumny miasta Leszna.
92. Dodane przez Fan, w dniu - 16-09-2025 16:03 3 4
Pare godzin po awansie i znów jest nagonka centrali na Unie Leszno 
A dlaczego przykrywano długi np Gorzowa i Czestochowy? Dawano licencje?  
Prezes ekstraligii do dymisji! 
 
Leszno potrzebuje mocnego włodarza w tej grze mam tu na myśli prawnika.Tylko Unia Leszno
93. Dodane przez Z Opola, w dniu - 16-09-2025 16:07 5 9
Ratujcie ten stadion ,pielęgnujcie ten klub i wspierajcie bo z historii i terażniejszosci to wam zostało 
Nie pozwólcie aby ostatni bastion w Les,nie upadł 
Lotnictwa już nie ma Akwawitu nie ma.A Leszno się wyludnia.Więc został tylko Najbardziej Utytułowany klub w Polsce .Duma tevo miasta i okolic.Tylko Unia Leszno
94. Dodane przez Kkk, w dniu - 16-09-2025 16:10 3 1
Sam koszt wymiany oświetlenia 8-9mln, toż niepojęte...maszty muszą być nowe ? Czy same jupiter tyle kasy!?!!
95. Dodane przez Tylko walczcie z tym, w dniu - 16-09-2025 16:12 4 1
Ciekawe jakie warunki postawi Ekstraliga Gorzowowi? I Czestochowie? Jak do końca pażdziernika trzeba być na 0? Znów przykryją? Zawsze tak było że w centrali Unii Leszno się nie Lubiło
96. Dodane przez Do 77, w dniu - 16-09-2025 16:24 2 5
Bierz się za robotę i przestań narzekać.
97. Dodane przez Do 80, w dniu - 16-09-2025 17:08 1 0
Ten remont pływalni się jeszcze nie zaczyna, ten remont stoi w miejscu i nie są w stanie wyrobić się do 2027 roku. Tu wszyscy pisali żeby nie remontować pływalni tylko budować nową. Dziś już od dawna by stała nowa pływalnia z halą. A tak? Ręka w nocniku.
98. Dodane przez Micz, w dniu - 16-09-2025 17:20 2 1
Firma prywatna: unia leszno, 
Finansujący: podatnicy& 
Tragedia!!
99. Dodane przez Ben, w dniu - 16-09-2025 17:27 3 2
Będę sprawdzał ile żużlowcy płacą za wynajem stadionu i ile za oświetlenie??
100. Dodane przez witek, w dniu - 16-09-2025 17:36 3 3
my o takim stadionie w Koscianie mozemy aby pomazyc
101. Dodane przez Veto, w dniu - 16-09-2025 17:45 6 2
Żuzlowcy podpisują kontrak na początku sezonu na kilka milonów i nie wzżne czy jeżdzi czy nie. A do tego dostają za kazdy punkt na meczu po 8-10 tys. To moga sie dołożyć skoro chcą jeżdzić w Lesznie. Bilety 80 zł mecz x 20 tys. kibiców....
102. Dodane przez Adam, w dniu - 16-09-2025 17:50 3 4
Skoro klubu nie stać na remont, to koniec życia w Lesznie. Unia Leszno to dobrze prosperujące przedsiębiorstwo, ale bez żadnych obowiązków w stosunku do obiektu które użytkuje. To nie jest nasz obiekt i możecie nam skoczyć, tak słuchać za każdym razem jak należy przeprowadzić remont.  
Jestem kibicem, ale na takie działanie się nie zgadzam.
103. Dodane przez Antek, w dniu - 16-09-2025 18:07 3 3
Przecież jakby zebrać te miliony co idą na unię to starczyłoby na codzienną reklamę około 30 sekund przed głównym wydaniem wiadomości przez 10 lat. I tak codziennie plansza i napis Leszno. Większy wydźwięk marketingowy niż te na motorkach. Tylko wtedy by darmowych vipow nie było.
104. Dodane przez gość, w dniu - 16-09-2025 18:09 3 1
zburzyć to i spokój niż kasę pakować w to
105. Dodane przez Do 99, w dniu - 16-09-2025 19:14 0 1
Ty to se mozesz ale majty i skarpety zmienic !
106. Dodane przez Ardilla, w dniu - 16-09-2025 19:41 2 2
Mieszkańcy Leszna stawiają warunek - najpierw niech działa normalnie oddział neurologiczny!  
Urzędnicy marnują nasze pieniądze!
107. Dodane przez Realista, w dniu - 16-09-2025 20:03 3 0
Oczywiście, wszelkie możliwe środki finansowe Miasto winno kierowac w stronę reaktywacji. A ligaextra mnie nie interesuje tymbardziej jej zdanie. Fanaberia. Ochrona Zdrowia Mieszkanców i szybka Reakcja. Jeśli Miasto da dobry przykład to i wojewoda zmądrzeję.
108. Dodane przez DO 79, w dniu - 16-09-2025 20:33 4 1
Byłem ostatnio w sanatorium .Miejsce z dużą grupą ludzi. Prawie nikt nie słyszał o jakieś Unii Leszno .Więc gdzie ta promocja ? W Osiecznej ,Włoszakowicach ?
109. Dodane przez do kom. 36, w dniu - 16-09-2025 20:47 0 0
Zejdź na ziemię. Leszno jest zadłużone po pas i brnie dalej. Chcesz żeby skończyło się jak w Nowym Sączu, gdzie stadion Sandecji miał kosztować 50-60 mln złotych, a ostatecznie podsumowano go na 185 mln zł? Niech miasto zrobi Akwawit, Święciechowską, dojazd do Gronowa, poszerzy MOK i dokończ kilka innych zaplanowanych inwestycji, a dopiero później niech się zastanowi, czy stać jeszcze na cokolwiek innego. Albo chociaż czy ktoś nam jeszcze udzieli kredytu kredytu.
110. Dodane przez Do 108, w dniu - 16-09-2025 21:18 1 2
Ludzie w pewnym wieku już tak mają że słabo słyszą
111. Dodane przez Artut, w dniu - 16-09-2025 22:28 2 0
Pytanie do niby prezydenta.Czy przez tyle lat swojego życia użytkowałeś coś np jakąś rzecz ale ta owa rzecz nie należała do Ciebie&ale ktoś inny finansował Twoją fanaberie.Na koniec chciałbym wynająć tor żeby jeździć sobie na motorze ile to będzie mnie kosztowało?zaznaczam że mam pare wytycznych co trzeba zrobić ale obiecuje,że każdym kroku będę opowiadał,że jestem z Leszna czyli taka promocja.Na moje oko to uczciwa propozycja.A tak na poważnie komu z Was tutaj komentujący dostał coś podobnego za darmo prowadząc np firmę.Rozumiem wszystko ale nie sponsoring prywatnego klubu przez miasto.Ale Ty i reszta władzy macie to głęboko w 4 literach.A chcesz wiedzieć dlaczego bo jako prezydent masz do tego prawo ale pomyśl też o innych a na moje oko brak  
Tobie odwagi żeby się postawić a dla głupiego zdjęcia z dziwnym uśmiechem to tak średnio wydawać NASZE pieniądze. 
T
112. Dodane przez do kom. 110, w dniu - 16-09-2025 22:31 1 1
A nawet gdyby ktoś przy Tobie powiedział, że słyszał o Lesznie, to co wtedy? Czułbyś się dowartościowany jak dziecko?
113. Dodane przez Tom, w dniu - 16-09-2025 23:04 4 2
UL rakiem Leszna!!!!
114. Dodane przez Marek, w dniu - 17-09-2025 08:28 4 2
Dużo podróżuję i jak mówię, że jestem z Leszna to, większość mówi, że byli kiedyś na basenie i tylko z tym kojarzy się im miasto, żużel to niszowy lokalny sport. Wiele osób nie tylko nie słyszało o Unii, ale o żużlu ogólnie. Tak więc żużel nie promuje w żaden sposób miasta. Inwestowanie w oświetlenie dla kaprysu ekstraligi to są zmarnowane pieniądze podatników.
115. Dodane przez do kom. 54, w dniu - 17-09-2025 08:32 3 0
Dlaczego więc miasto nigdy nie pochwaliło się jak w praktyce ta rzekoma promocja miasta przełożyła się na takie efekty?
116. Dodane przez Do 115, w dniu - 17-09-2025 10:22 0 0
Ciiii.... ale po co o tym mówić, to niedobra jest, jeszcze się okaże, że Leszno i bez tej promocji jest znane tylko w miastach żużlowych a np. w Białymstoku, Suwałkach czy Nowym Targu i jego okolicach o Lesznie nikt nie słyszał (info z pierwszej ręki)
117. Dodane przez TRAGEDIA z SALĄ MOK, w dniu - 17-09-2025 15:10 3 0
A co z salą MOK w Lesznie? Po co ta inwestycja? W 2013 r. skończył się remont MOKu za milion złotych. Nowy holl, toalety, magazyny, biura perfekcyjnie wyposażone, oświetlenie i nagłośnienie Perfect! Bywam więc wiem! 
Leszno ma niespełna 60 tys. mieszkańców, a sal?: 
ANS 700 miejsc, 
WSH 520, w  
HALA TRAPEZ 1200, 
MOK 407, 
TEATR 208, 
BIBLIOTEKA 150 i sale te rzadko kiedy są pełne! 
W nowym projekcie gabinet dyrektora 150 M2 (czyjaś megalomania?), sale konferencyjne, kawiarnia, pokoje hotelowe. Czy kogoś wali? A co z sekcjami MOK 24ema porozrzucanymi po całym mieście, dla nich w projekcie nie ma miejsca!. A właśnie tego brakuje! Pracowni, salek dla zespołów i sekcji z prawdziwego zdarzenia, więcej magazynów! Miasto będzie krocie płacić za wynajem pomieszczeń w byłej Wyższej Szkole Marketingu i Zarządzania na czas przeniesienia MOKu (3 lata), dodatkowo utrzymuje klub OBOK przy ul. Narutowicza i MOK przy ul. Gronowdkiej. Co to za horendalne koszty, po to aby dyrektor teatru zrobił imprezkę raz po raz? W teatrze średnia frekwencja na spektaklach to 100 osób w 80 spektaklach w zeszłym roku. Można to sprawdzić w sprawozdaniu za wykonanie planu za 2024 r. Projekt wizualnie fatalny, oszpeci ul. Chrobrego. Czy zanim coś takiego się planuje, nie warto porozmawiać z fachowcami od Kultury, pracownikami MOKu? Większa sala jest Lesznu NIEPOTRZEBNA!!!! I to za 80 milionów, aby zrealizować czyjąś mrzonkęi!!!! Tragedia!!!!
118. Dodane przez Ja, w dniu - 17-09-2025 16:13 3 0
A dni naszego kochanego miasta i koncerty na stadionie płatne a dlaczego ? W innych miastach , miasteczkach i miejscowościach gminnych za darmo .A no tak ten obiekt to już pewnie nie do miasta Leszna należy.
119. Dodane przez ryc, w dniu - 17-09-2025 23:09 0 0
w szwecij taboret i na trawke
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Kamienica po rewital... Leszno 185000
Inwestycja plac metz... Leszno 199000
Sprzedam działkę bud... Wilkowice 430000
Mieszkanie ul.grunwa... Leszno 1600
Spółdzielnia mieszka... Leszno 25
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj