Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
25
Sierpnia 2025
Poniedziałek
Imieniny obchodzą:
Grzegorz, Ludwik,
Luiza, Michał
Do końca roku 128 dni.
Start arrow Leszno arrow Kolejkowy problem w banku

Kolejkowy problem w banku

Kolejkowy problem w banku

11.01.2008. Radio Elka, Jarek Adamek
thumb_pkobp.jpgLeszno. Narzekania na kolejki w banku PKO BP. Jeden z naszych słuchacz skarży się, że w oddziale przy ul. Sikorskiego rano trudno załatwić swoje bankowe sprawy, bo kolejka jest bardzo długa, a klientów obsługuje jedna kasa. Tak się bardzo rzadko zdarza – zapewnia dyrektor banku Barbara Ilczyszyn – robimy wszystko co możliwe, by usprawnić obsługę.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Poranne stanie w kolejce do przyjemności nie należy, dlatego trudno mieć pretensje do naszego słuchacza, którego irytacja skłoniła do prośby o interwencję. Przez pół godziny piętnaście osób czekało, żeby kasa obsłużyła starsze małżeństwo - mówił
- dopiero po mojej interwencji uruchomiono drugie okienko. Słuchacz prosił o wyjaśnienie sprawy i wpłynięcie na sprawność obsługi. Dyrektor banku Barbara Ilczyszyn przyznaje, że po wprowadzeniu nowego systemu informatycznego obsługa się nieco wydłużyła, jednak opisaną przez słuchacza sytuację należy, jej zdaniem, uznać za wyjątkową. Mamy kasjerów rezerwowych, którzy w przypadku większego ruchu przechodzą do kas z innych stanowisk - powiedziała Radiu Elka - zdarzają się jednak momenty, kiedy kolejka jest szczególnie długa. Ilczyszyn przypomina też, że klienci banku mogą korzystać z innych sposobów załatwiania spraw finansowych. Jest bankowość elektroniczna - mówi - można z domowego komputera dokonywać przelewów czy zlecać płatności. Są też bankomaty, które nie tylko wypłacają, ale i przyjmują gotówkę.
Wychodząc z banku rzeczywiście widziałem, że w sali obsługi stoi dość pokaźny ogonek, jednak, jak zapewnia pani dyrektor, w banku obowiązuje jedna kolejka do wszystkich kas, dlatego też mimo nie najciekawszego widoku obsługa jest w miarę sprawna. (jad/tekst i foto)
 
Komentarze (75)
1. Dodane przez max, w dniu - 11-01-2008 13:22 0 0
bankomaty też są dwa a bardzo często jeden nie działa
2. Dodane przez AC/AD, w dniu - 11-01-2008 13:37 0 0
Nie rozumiem w czym problem? Przecież wystarczy zmienić bank!!! Banków w Lesznie mamy sporo, prawie tyle co w Frankfurcie. Przyzwyczajenia ludzi do PKO są niesamowite - 18 lat po upadku tzw. komunizmu. LUDZIE NIE WIEM CZY WIECIE SĄ INNE ZNACZNIE LEPSZE BANKI
3. Dodane przez KLIJENT, w dniu - 11-01-2008 13:37 0 0
Jak są czynne bankomaty !!! nA SIKORSKIEGO SA DWA Z CZEGO JEDEN JEST CZYNNY.
4. Dodane przez klient PKO, w dniu - 11-01-2008 13:48 0 0
Narzekacie na kolejki w PKO przy Sikorskiego to zajrzyjcie do ich oddziału na Rynku, tam kolejki i ignorancja obsługi są na porządku dziennym
5. Dodane przez klient, w dniu - 11-01-2008 14:03 0 0
tak było zawsze ,dlatego zrezygnowałem
6. Dodane przez Paweł, w dniu - 11-01-2008 14:11 0 0
Od wielu lat sytuacja jest taka sama. Na Rynku jest nic nie lepiej. Dziwię się, że dopiero teraz ktoś tę sprawę ruszył.
7. Dodane przez Razor, w dniu - 11-01-2008 14:11 0 0
Tak zgadzam się z tym. Powinny być otwarte min.3 kasy. A w sylwestra jaka była kolejka. Wystałem tam z dobre 3 godz. Powinni coś z tym zrobić
8. Dodane przez PKO, w dniu - 11-01-2008 14:21 0 0
KOMENTARZ PANI DYREKTOR JEST NIEPRAWDZIWY TA SYTUACJA ZDARZA SIE BARDZO CZESTO I DOCHODZI TEGO BARDZO NIE MILA OBSLUGA
9. Dodane przez jac66, w dniu - 11-01-2008 14:37 0 0
To co mówi Pani Dyrektor to wierutna bzdura !!!!! Miałem konto w tym banku 10 lat, ale pewnego razu czara goryczy się przelała i przeniosłem sie gdzie indziej. Aby załatwić coś w kasie średnio trzeba odstać 20-30 minut, ale zdarza się że trzeba postać 40 i więcej min. O ile kasjerki w większości są miłe, o tyle pozostali pracownicy są opryskliwi i naburmuszeni. Procedury obsługi klienta są z czasów PRL. Część dokumentów nadal jest wypełnianych ręcznie. Największy i najgorszy bank z jakim miałem okazję współpracować.
10. Dodane przez wlad, w dniu - 11-01-2008 14:42 0 0
Biorąc pod uwagę wysokość poborów kasjerów w PKO nie zdziwię się jeśli kolejki się będą dalej wydłużać.
11. Dodane przez była klientka banku PKO BP, w dniu - 11-01-2008 14:47 0 0
To co się dzieje w banku na Sikorskiego to szczyt chamstwa i bezczelności!!! Byłam przez wiele lat klientką tego banku ale miałam dość stania w dochodzących nawet do 1,5 godz. kolejkach i czynnym jednym okienku:( dlatego kochani klienci banku PKO BP zróbcie to co ja zlikwidujcie konto w tym banku i przenieście się do innego może to uświadomi Pani dyrektor tego banku że to nie my klienci jesteśmy dla nich ale oni dla nas!!!!!!!!!!!! I jeszcze jedno komentarze w stylu są bankomaty i można z nich korzystać niech Pani dyrektor zostawi dla siebie bo jak ma 75 letni staruszek poradzić sobie z bankomatem czy też przez internet załatwiać operacje bankowe przelewy itp. :( Chamska i niegrzeczna obsługa wielogodzinne niekończące się kolejki to mi zostało ze wspomnień o tym banku:(
reklama
12. Dodane przez Ryszard, w dniu - 11-01-2008 14:53 0 0
Szanowna Pani dyrektor! Dlaczego Pani kłamie. Wstyd !!!
13. Dodane przez Dika, w dniu - 11-01-2008 15:05 0 0
Moja teściowa niedawno poszła na emeryturę (udało jej się że jest w wieku emerytalnym) a młodsze koleżanki zostały zwolnione ze względu na redukcję etatów. TO NICH PANI DYREKTOR SAMA OBSŁUGUJE BO JUŻ ZWOLNIŁA PRAWIE WSZYSTKICH W PKO I NIE MA KOGO POSADZIĆ NA KASY
14. Dodane przez pewna pracownica banku, w dniu - 11-01-2008 15:16 0 0
pracuje w tym banku i nie dziwie sie klientom ze tak narzekaja ale pretensje prosze miec do naszej Pani Dyrektor.
15. Dodane przez sylwia, w dniu - 11-01-2008 15:22 0 0
mialam tam konto, ale zlikwidowalam pare lat temu, wlasnie przez kolejki, i bzdurne zarzadzenia,np chcac wplaciic kase na moje wlasne konto w sobote musialam miec jakis numerek wydany na ul sikorskiego!!!! a chcialam wplacic na rynku. dziwie sie ze ten bank jeszcze funkconuje
16. Dodane przez Kimi, w dniu - 11-01-2008 15:34 0 0
Zapraszam do Banku w najstarszym budynku bankowym w Lesznie (byłe NBP) tam nie ma kolejek a obsługa super :) :)
17. Dodane przez MARIAN, w dniu - 11-01-2008 15:38 0 0
NAJGORSZY BANK W MIEśCIE!!!!!!! 
JA I CAłA MOJA RODZINA ZLIKWIDOWAłA TAM SWOJE KONTA JESTESMY JUż W INNYM BANKU. DZIEń DO NOCY!!!!!!!
18. Dodane przez Martyna, w dniu - 11-01-2008 15:45 0 0
Oj pani dyrektor nie mówi do końca szczerze.Kolejki,długi czas oczekiwania to standart w tym banku!Na Rynku jest jeszcze gorzej.Wstyd!!!!!!!!!!!Pora chyba zmienić dyrektora!
19. Dodane przez Jac, w dniu - 11-01-2008 15:53 0 0
Obydwa bankomaty są czynne na Sikorskiego. Tyle ze jeden już mnie wnerwił bo nie chciał karty przyjąć i trzeba było ją przepchać inna kartą! :(
20. Dodane przez leszczynianka, w dniu - 11-01-2008 15:56 0 0
Zgadzam sie, zgadzam!!!! TEN BANK WYMAGA DUZO DO ZYCZENIA!!!! Przez wiele lat mialam konto w tym banku, ale w koncu zrezygnowalam. Nie bede sie powtarzac dlaczego, bo juz wiele z tego zostalo napisane powyzej. 
Przenioslam sie do innego banku i jest o niebo lepiej. I wszystkim bede odradzala PKO BP.
21. Dodane przez były klient, w dniu - 11-01-2008 15:57 0 0
Pani Dyrektor, delikatnie rzecz ujmując mija się z prawdą. Kolejki zawsze byłyi odstać bylo trzeba minimum 20-30 minut.Miałem tam konto, ale zbyt duzo czasu musiałem poświęcić na stanie w kolejkach, więc przeniosłem sie do innego Banku, zachęcam wszystkich niezadowolonych, aby zrobili podobnie, przecież to Bank jest dla nas, a nie my dla niego
22. Dodane przez Piotr, w dniu - 11-01-2008 16:08 0 0
Pani dyrektor chyba jest ślepa jeśli nie widzi co się dzioeje w sali z kasami. Średni czas oczekiwania to minimum 30 minut. Starsze osoby rezerwują sobie miejsce w kolejce i szukają miejsc do siedzenia, których i tak jest zbyt mało. Obsługa także zachowuje się nagannie tzn zawsze jak jestem przy okienku to są jakieś komentarze. Jest to najgorszy bank w Lesznie
23. Dodane przez nika, w dniu - 11-01-2008 16:09 0 0
prawdziwy skansen po PRLu  
żenujący komentarz pani dyrektor... kiedyś obudzi sie z ręką w nocniku 
 
ludzie, są inne banki, lepsze!
24. Dodane przez Ala, w dniu - 11-01-2008 16:16 0 0
Tak jest bo Pani Dyrektor jest jeszcze z czasów PRL-u a tamte standardy już nie pasują. 
Całe to PKO już teraz nie pasuje :sigh
25. Dodane przez Paweł, w dniu - 11-01-2008 16:21 0 0
Kiedyś wypłacałem pieniądze w tym banku i za razam zleciłemjuz 
kilka przelewów, w pewnym momencie kasjerka ze łzami w oczach drżącym głosem powiedziała że Ona już nie może wytrzymać, jest zmęczona bo od kilkunastu godzin nie zchodzi z okienka. Oczywiście obsłużyła mnie, ale tak było mi żal tej Kobiety, że z 2ch przelewów zrezygnowałem. Więc wnioski same się nasuwają - w tym banku Kierownictwo, Dyrekcjia jest niekompetentna no bo jak nie potrafią zadbać o swoich pracowników, zorganizować im pracy to co dopiero mówić o klientach
26. Dodane przez były klient, w dniu - 11-01-2008 16:32 0 0
Zgadzam się , gorszego banku w Lesznie nie ma. CZas , ażeby Klienci przenieśli się do innnego, przecież w Lesznie jest ich mnóstwo.Znacznie młodsze i milsze kierownictwo i obsługa. Może Zwierzchnicy pani dyrektor pomyślą o zmianie dyrektora /bardzo niemiła osoba-stary rutyniarz/. 
Moim /i nie tylko / zdaniem, ten bank już dawno powinien stracić KLIENTÓW.
27. Dodane przez ???, w dniu - 11-01-2008 17:39 0 0
Pani Dyrektor uważa, że nie kolejki są rzadko - bo rzadko schodzi na dół ze swego gabinetu. Podziwiać należy Pracowników Kas - naprawdę się starają za wyjątkiem Jasia Fasoli. Proponuje mierzyc czas obsługi klienta ( od wejścia do wyjścia)i wszystko się wyjaśni. Proste
28. Dodane przez ANNA, w dniu - 11-01-2008 17:43 0 0
Pani dyrektor widzę że ładnie się wykręca.Kolejki w tym banku zawsze są , a winę za to ponosi dyrekcja tego oddziału. Ilość kas powinna być dostosowana do potrzeb klientów a nie odwrotnie.Jestem klientką tego oddziału od kilkunastu lat ale mam serdecznie dosyć stania w kolejkach i z przyjemnością mogę poinformować Panią dyrektor że odchodzę z tego banku.Jeśli nie umie się dbać o klienta trzba ponieść konsekwencje.
29. Dodane przez 123, w dniu - 11-01-2008 18:03 0 0
Ja nie mam problemu. Przed kilkoma laty poszedłem do innego banku i nie wiem co to kolejka.
30. Dodane przez obserwator, w dniu - 11-01-2008 18:48 0 0
oczywiście, pani dyrektor kłamie. Najgorsze jest to , że pracownicy placówek samorządu leszczyńskiego nie mają wyboru co do PKO poniważ ta instytucja wygrywa w dziwny sposób coroczne przetargi na obsługę wspomnianych palcowek. Co nato Pan Prezydent Leszna?
31. Dodane przez ALI, w dniu - 11-01-2008 19:12 0 0
Jestem od wielu lat klientką Banku PKO BP i zgadzam się z powyższymi opiniami. Ten problem jest na Sikorskiego i na Rynku. Pani dyrektor już dawno powinna być usunięta ze stanowiska. Ona kompletnie sobie nie radzi. Ludzi zwalnia personel. Ja korzystam z obsługi na Rynku. Stoję zawsze w kolejce - ok. 30, 40, 50 min. i więcej. Rekord 2 godz. Jestem tą sytuacją oburzona. Nie rozumiem dlaczego nie jest normalnie czynne okienko, które kiedyś załatwiało kredyty, fundusze i inne sprawy. Na te interwencje powinno się natychmiast zareagować. Przez Bank na Rynku przewija się ogrom klientów. Tam CODZIENNI powinny być czynne 4 okienna i okienko I N F O R M A C Y J N E. To wstyd , żeby tak Pani dyrektor lekceważyła klientów. Wiem , że można zmienić Bank, ale np. ja jakoś bardzo nie lubię zmieniać starych śmieci. PROSZĘ NAPRAWDĘ OTWORZYĆ więcej KAS.
reklama
32. Dodane przez ramon, w dniu - 11-01-2008 19:30 0 0
tak samo jest w PKO w \Głogowie. naliczyłem 8 stanowisk i tylko jedno czynne kolejka na 20 osób. Nie wiem co robią pozostałe panie siedzące w tzw obsłudze klienta tam naliczyłem ich 7 i zero kolejki. Nikomu nie zależy na zmianie tej sytuacji.
33. Dodane przez Zawiedziony obsluga, w dniu - 11-01-2008 19:41 0 0
jest to bank jaki dzialal za komuny.Mam pytanie dp pani dyrektor czy to ja klijent jestem do pani czy pani Dyrektoe i obsluga pani banku do mnie.To chyba ja przynosze pieniadze do pani banku.Bylem swiadkiem w 10.o1 2008r ok 11.00 swiadkiem jak dwie pracownicze klocily sie miedzy sooba o otwarte okno jednej bylo zimno a drugiej duszno a w tym czasie kolejka na 20 osob.
34. Dodane przez bob, w dniu - 11-01-2008 19:42 0 0
czekanie w tym banku jest sraszne traci sie godzinny tam wprowadzili jakis nowy system i strasznie dlugo to trwa az za dlugo wogole nie sznuja klijentow
35. Dodane przez Maciej, w dniu - 11-01-2008 19:54 0 0
Żona ostatnio wypłacała pieniądze z konta musieliśmy stać w kolejce 40 min.Nie lepiej jest na Rynku.Z dwóch bankomatów na Sikorskiego często jeden jest zepsuty więc tworzą się kolejki pojechałem więc na Zamenhofa bankomat był również nieczynny z powodu naprawy.Szkoda tylko pań przy kasach na których odbija się frustracja klientów bo pani dyrektor opowiada wierutne bzdury i chyba nie wie o czym mówi, powinna sama usiąść przy kasie jeśli nie umie zarządzać kadrą.Zgadzam się z przedmówcami: PKO BP jest najgorszym bankiem.Mamy zamiar wraz z zoną zrezygnować z usług tego marnego banku. Pani dyrektor zapomniała że czasy się zmieniły i działa wolny rynek!Czas się obudzić!
36. Dodane przez pracownik, w dniu - 11-01-2008 20:59 0 0
biedni pracownicy tego banku (nie wszyscy)tyraja za marne grosze po 10 godzin a dyrekcja zgarnia premie i od wszystkiego umywa rece.A klijeci oczywiscie psiocza na kasjerow i obsluge.kto tam jest szefem ? pewnie jakis stary niereformowalny czerwony /a.B.I 8) 8)
37. Dodane przez obserwator, w dniu - 11-01-2008 21:00 0 0
Zgadzam sie ten bank to masakra, na rynku tez!! jeszcze nie tak dawno byl tam w obsludze jeden koles, ktory sobie dobrze radzil i sie uwijal ale jakos go juz nie widac, chyba tez zmienil bank:)
38. Dodane przez rynek, w dniu - 11-01-2008 21:09 0 0
wyslijmy kwiaty i jakies slodycze dla barbary to moze bedzie otwierala wiecej okienek na Rynku i sikorskiego.
39. Dodane przez krystyna, w dniu - 11-01-2008 21:14 0 0
Najgorszy bank w Lesznie ze wzgledu na okropne kolejki i naburmuszone kasjerki. Zero usmiechu do klienta !!!!!
40. Dodane przez zdenerwowana, w dniu - 11-01-2008 21:28 0 0
Po co sie wkurzac na noc na ten bank lepiej ogladajmy karguli w tv
41. Dodane przez Misiek, w dniu - 11-01-2008 21:36 0 0
Nie korzystam często z tego oddziału banku, ale będą tam kilka razy można zawrócić już prz wejściu, ponieważ "kasjerki zabijają wzrokiem". Powinny przejść reformę szacunku dla klienta, ponieważ klient ma wybór a pracownik - taki jak w tym oddziale NAPEWNO NIE MA SZANS NA PRACĘ W INNYM BANKU LUB FIRMIE. Przemyślcie to Państwo i uśmiechu więcej i szacunku dla klientów. Sukcesu Zyczę!
42. Dodane przez Klientka, w dniu - 11-01-2008 21:43 0 0
Zgadzam się z większością osób krytykujących bank, przy. ul. Sikorskiego. Od samych drzwi czuje człowiek atmosferę niechęci a kasjerki "zabijają człowieka wzrokiem bazyliszka". Potrzebna jest reforma pracy i obsługi klienta ponieważ klient ma wybór banku ale kto przyjmie takiego pracownika.
43. Dodane przez cierpliwy klient, w dniu - 11-01-2008 22:01 0 0
PRZECZYTAJ TO. Zgadzam się że są za długie kolejki w pko. Tak nie powinno być, że są tylko czynne 2,3 okienka, ile mamy czekać. Przecież jest tu wybudowanych chyba z 8 stanowisk. Ap ropo kolejek to widziałem jeszcze dłuższe są w albercie tu na 10 wybudowanych stanowisk czynne są góra 2. SKANDAL :( :( :(
44. Dodane przez były kredytobiorca, w dniu - 11-01-2008 22:04 0 0
Co wy chcecie od tego banku? Przecież to najwspanialszy bank - dla idiotów. Miałam kiedyś tam kredyt budowlany i po pięciu latach spłacania był on wyższy o 1/4 zaciągniętego. Szybko wyniosłam się z tego bagna. (przepraszam-banku)Pozdrawiam Panią Dyrektor , a w szczególności Fachowca od kredytów Pana N.- to jest dopiero artysta. A prokuratura zajmuje się duperelami.
45. Dodane przez 123, w dniu - 11-01-2008 22:04 0 0
Ta cała gorycz powinna mieć odbicie i być przelana chyba na wyższe szczebla tego Banku. Bo pracownicy zapewnie wszystko by zrobili, ale takie im stwarza Dyrekcja i Centrala Banku warunki, że odbijają się na klientach. A cała Górka zapewnie się rozrasta, a na dole ubywa pracowników (bo po co ich więcej jak komputery wszystko zrobią) zapewne takie jest pojęcie. Zero zrozumienia. Pracownik nie ma racji. Tylko Kierownicy. Organizacja pod zdechłym azorkiem.
46. Dodane przez Realizta, w dniu - 11-01-2008 22:07 0 0
Czy wy naprawdę myślicie, że to wina leszczyńskiej dyrekcji? 
Przecież to centrala ustala, ile osób pracuje w oddziale, ile okienek ma być czynne czy jaki jest system. Przecież PKO ma najwięcej klientów w Lesznie. W dodatku jak większośc jest tak upierdliwa jak wy, komentatorzy, to trudno się dziwić, że panie się nie uśmiechają... 
Ja mam internetowe konto, karty bankomatowe i do oddziałów nie zaglądam, bo nie muszę. Polecam
47. Dodane przez ela, w dniu - 11-01-2008 22:13 0 0
zdarzyl mi isie syuacj ze chcialam wypłacic pieniąpze zkonta i po odstaniu kolejki okazalo sie że nie dostane bo nie umówilam sie na wyplate .zrezygnowalam z tego banku dawn i całe szczęście.pozdrawiam a dyrekcji życzę dobrego humoru ela
48. Dodane przez Gość, w dniu - 11-01-2008 22:33 0 0
Szanowni Państwo macie bardzo dużo czasu jak lubicie stać w kolejkach. Ja mam w tym Banku dostęp przez internet do rachunku i korzystam z karty do bankomatu i nie stoje w kolejkach i nie trace za dużo pieniędzy za obsługę i jestem zadowolony.W związku z tym nie wyżywam się na pracownikach tego banku. A propo kredytów mieszkaniowych mają najlepszą ofertę sprawdzałem - ja jestem zadowolony. Także korzystajcie z innych usług a nie tylko z kasy :) polecam
49. Dodane przez antek, w dniu - 11-01-2008 22:55 0 0
A ja uważam ,że obsługa na Sikorskiego jest miła ( z pewnymi wyjątkami jak wszędzie )
50. Dodane przez bart, w dniu - 11-01-2008 22:58 0 0
:grin hehe Ci leszczyniacy w wiekszości co sie tak przejechali po banku i dyrektorce to ładne gamonie za przeproszeniem. Ja mam konto w tym banku juz kilka lat i jakos do odziału nie zaglądam prawie wcale, jest internet i karty płatnicze i to w tych czasach wystarczy. Ale jak ktoś jesli mysli jak za komuny i musi swoje w kolejce wystać to wpółczuje. Leszczyniacy Dorośnijcie w końcu.
51. Dodane przez do Barta, w dniu - 11-01-2008 23:20 0 0
osiołku jeden mam Inteligo i karty od 6 lat, ale musiałem pobrać większą gotówkę i szlag mnie trafił jak poszedłeem do banku i musiałem stac 1 godzinę (niestety, musze wypłaty takie zrobić 3-4 razy w roku)
52. Dodane przez do kom.48, w dniu - 11-01-2008 23:25 0 0
Ciekawe gdzie sprawdzałeś najlepszą ofertę mieszkaniową? Widocznie masz kupę kasy, skoro wybrałeś jeden z najgorszych banków. Twój wybór. Pozdrawiam.
53. Dodane przez Gość, w dniu - 11-01-2008 23:48 0 0
Do kom. 52. Sprawdzałem ofertę po Bankach. Jak bym miał kupe kasy to bym nie brał kredytu mieszkaniowego. W PKO na Sikorskiego miła obsługa na kredytach mieszaniowych, pomagaja i szybko załatwiają. Polecam. Ciekam jestem, który według Cibie jest Bank najlepszy?Jesteś z konkurencji tego Banku? Pozdrawiam :)
54. Dodane przez Klient, w dniu - 12-01-2008 08:55 0 0
Potwierdzam zarzuty ktore sa stawiane temu bankowi, kolejki to normalka w PKO BP. Stanowisk kilka, a obsluguje je tylko jedna kasjerka ( bo po co wiecej ) przeciez klient moze postac......... nic dodac nic ujac.... PRL pelna para tam idzie!!!!
55. Dodane przez nika, w dniu - 12-01-2008 10:02 0 0
PKO to żenada. Czekałam na nową kartę płatniczą. Miała przyjść pocztą - nie przyszła. Poszłam więc na Sikorskiego aby zapytać, co się z nią stało. Okazało się,że miła pracownica parę miesięcy temu nie zmieniła w centralnym rejestrze adresu korespondencyjnego i karta została wysłana na stary adres, pod którym mieszkałam trzy lata temu. O mało nie wyszłam z siebie. Pytam co "miła" pani ma zamiar z tym zrobić. Ona mi odpowiada, że mam iść tam gdzie kiedyś mieszkałam - może jeszcze będzie leżeć w skrzynce. Ja na to,że chyba pani żartuje. 
Ona na to, że mam sobie zastrzec kartę. Ja na to - a co ona będzie robić, bo ja od okienka nie wyjdę. Z niesympatycznym wyrazem na twarzy pani blondynka poszła zastrzec kartę. Dowiedziałam się także , że dwa tygodnie będę musiała czekać na nową. Poszłam do konkurencyjnego banku i założyłam sobie nowy rachunek. Obsługa fachowa, kontakt i usmiech na twarzy. Gotowość do udzielenia pomocy. Polecam wszystkim. PKO upada na dno.
56. Dodane przez Jestem klientem tego banku 10 , w dniu - 12-01-2008 10:13 0 0
ale jak tak dalej pójdzie to szukam innego.To wszystko prawda co ludzie napisali.Do bankomatu który często nie działa stoi też kolejka.Jakby Pani dyr.chciało sie oderwać tyłek od fotela to by to zauważyła.Czas na zmiany jeśli nie w zarządzaniu to na zmianę banku.
57. Dodane przez klient, w dniu - 12-01-2008 11:45 0 0
Najlepszy jest WBK jestem bardzo zadowolony i polecam
58. Dodane przez edi, w dniu - 12-01-2008 12:39 0 0
ten bank to poraka , za komuny predzej czlowieka obsłuzyli - naszczescie zmieniłem ten bank na normalny i szanujacy klienta
59. Dodane przez KLIENT, w dniu - 12-01-2008 13:39 0 0
cieszę się bardzo ze ta sprawa została poruszona mam konto w tym pseudo banku prawie 15 lat i tylko brak wolnego czasu powstrzymuje mnie od przeniesienia do innego. mialem tez konto dzialalnosci gospodarczej i to co sie tam wyprawiałoo 10 kazdego miesiaca , to historia (termin płacenia ZUS-u) a odpowiedz była jedna personelu: jak sie czeka do ostatniej chwili to tak jest...... 
A JA CHCE I MAM SASR..NE PRAWO PłACIć ZUSOWI W OSTATNIM DNIU
60. Dodane przez zuza, w dniu - 12-01-2008 13:47 0 0
idziesz 10 15 20 czy 30 zawsze jest to samo czlowiek czeka pol godziny w kolejce tak jakby nie mial co robic w domu
61. Dodane przez Radek, w dniu - 12-01-2008 15:48 0 0
Ja korzystam z Banku praktycznie cały czas gdy poszedłem i chciałem załatwić sprawe a przede mną dwie flondry i niewiem umawiają się żartują czy co a ja czekam tak jak reszta kawe i makowiec i spotkanie jest przy kasie ZRÓBCIE COŚ Z TYM BO SZKODA SŁÓW!!! :cry
62. Dodane przez arek, w dniu - 12-01-2008 17:01 0 0
mam konto w tym banku od 15 lat!ciagle kolejki w poniedzialek skoncza sie dla mnie te kolejki rezygnuje z uslug tego banku i mysle ze dobrze zrobie :) :) nie stac banku na zatrudnienie kasjerow a w Polsce jest bezrobocie biedny bank!
63. Dodane przez sprawiedliwy, w dniu - 12-01-2008 17:34 0 0
uważam, że to nie wina Pani Dyrektor, jak można zmniejszyć kolejki kiedy zabierają etaty, a praca zostaje ta sama,
64. Dodane przez PKO, w dniu - 12-01-2008 18:09 0 0
POZOSTAŁY KOMUSZE OBYCZAJE. OT I WSJO :roll
65. Dodane przez xxxxx, w dniu - 12-01-2008 20:01 0 0
korzystam z uslug PKO w Lesznie Koscianie i Smiglu i stanie w kolejce to normalne tak ze wszystkie odzialy tego banku powinny poprawic jakosc swiadczonych uslug.
reklama
66. Dodane przez Szkoda słów, w dniu - 12-01-2008 20:01 0 0
Najlepsza jest ta co załatwia likwidacje książeczek mieszkaniowych. Ona tam siedzi juz od komuny 8i jej sie wydaję, że dalej może tak załatwiać jak za komuny. Niegrzeczna, opryskliwa. Nie mogła znaleść dokumentu u siebie w PKO, więc pokazałam jej taki sam, gdyż miałam kopię. Ona nie pytając się mnie dzwoni do Sp. M i gryzmoli na moim dokumencie adnotacje co jej powiedzieli w Spółdzielni. Dopiero na moje uwagi, że to mój dokument i nie ma prawa po nim gryzmolić, oddała mi go. Oczywiście do dziś ważny dokument członkowstwa Sp. M. mam z jej uwagami. Żenujące. Szkoda słów. Nawet nie przeprosiła. :( :(
67. Dodane przez Radek, w dniu - 12-01-2008 20:34 0 0
Wszystko jest Ok ale 3 razy szybciej bo płakać się chce
68. Dodane przez kiedyś pracownik i jeszcze dłu, w dniu - 12-01-2008 21:06 0 0
Witam i takie moje spojrzenie na sprawę myślę że w miarę obiektywne.  
Po pierwsze struktura klientów w większości to emeryci i renciści, sektor budżetowy, służba zdrowia oraz obsługa miasta. Ci właściwie robią tłok pod tymi kasami i prawdę mówiąc a raczej pisząc mało jest szans na ich wyedukowanie. Młodych ludzi którzy mają powiedzmy szersze horyzonty nie napotkasz w kolejkach banku, oni raczej korzystają z bankowości elektronicznej i bezproblemowo sobie radzą z obsługą rachunków czy innych produktów.. Spróbujcie taką chmarę ludzi wysłać do osławionego już na forum wbk lub nie wiem kredyt banku gwarantuję że kasjerki uciekają w popłochu przez okna. I jeszcze jedno nie sposób być uśmiechniętym i przyjaznym dla klienta wykonując takie ilości operacji dziennych spotykając się ze słusznie zdesperowanymi oczekiwaniem w kolejce klientami z których co drugi miałby chęć lekko mówiąc opluć cię. A "najwyższego szczebla kierownictwo" ustala limity sprzedaży produktów dla kasjera któremu płacą tyle co pies napłakał. No ale co.... taki profil działania tego banku obsługa emerytów i bezrobotnych. Ich wybór i strategia. Pozdrawiam jako były pracownik i także już były klient. Pozdrawiam także obłędną Dyrekcję i życzę wielu sukcesów organizacyjnych które właśnie są opisywane na tym forum. Emerytura to nie wygnanie a coś wspaniałego. Zarządzanie to nie administrowanie a bankowość to handel(sprzedaż), a na tym proszę wybaczyć Wy się w ogóle nie znacie. Ludzie mając do dyspozycji takie produkty bankowe (obiektywnie bdb) mieć taką opinię na forum &&&&wielki sukces organizacyjny. Gratuluję i życzę dobrego samopoczucia które z pewnością gościć będzie na waszych twarzach
69. Dodane przez ala, w dniu - 13-01-2008 10:18 0 0
Nikt nie brał ślubu z PKO. Zawsze można zmienić PKO na inny bank.
70. Dodane przez Maxu420, w dniu - 13-01-2008 22:02 0 0
Czekam z żoną już od kilku lat , aż PKO BP wpadnie na genialny pomysł i zainstaluje bankomat na zatorzu , tam też przybywa ludzi , którzy maja portrzebę korzystania z gotówki (czy nie ma w tym banku jakiś geniuszy)? O kolejkach już nie wspomnę. :(
71. Dodane przez dorota, w dniu - 14-01-2008 00:31 0 0
Bardzo się Państwu dziwię, że - mając do wyboru ze 30 oddziałów różnych banków w samym Lesznie - tak się katujecie. Proszę pójść do REIFEISENa, Deutsche Banku, WBK, SKOK czy AIGO - jeżeli tam będziecie królami. Jeżeli obsłużą was cztery osoby na raz, a ostatnia pocałuje w rękę.  
Stałam ostatnio -30.12.2007 -w kolejce w Urzędzie Miasta - chciałam złożyć wniosek o wydanie nowego dowodu osobistego. Ludzie w kolejce narzekali na brak odpowiedniej liczby urzędników, czas oczekiwania, brak organizacji, itd. Zapytałam, czy jeszcze pamiętają ile mieli czasu na to, by załatwić sprawę bez kolejek i nagle zrobiła się cisza.  
W banku można wiele spraw załatwić bez oczekiwania. Są zlecenia stałe , polecenie zapłaty, obsługa przez INTERNET, bankomaty, ale jak ktoś z uporem nie chce z tego korzystać, to musi stać w kolejce. Ja nie stoję, korzystam z tych mądrzejszych sposobów, mimo, a może właśnie dlatego, że jestem już na emeryturze i nie chce mi się tak daleko iść.  
A co do chamstwa - to nie lubię, jak się używa słów \"obłędna dyrektorka\", \"niech ruszy tyłek z fotela\". Ta Pani nie zasłużyła na takie słowa. 
PS.A na Rynku jest nowy, o wiele sympatyczniejszy kasjer - nie jakiś tam koleś. 
Pozdrawiam pracowników PKO i życzę wszystkim Państwu w Waszej ciężkiej pracy tylko zadowolonych klientów!
72. Dodane przez starsza pani, w dniu - 14-01-2008 01:02 0 0
Pragnę odpowiedzieć temu Panu z poz. 68. Młodemu człowiekowi, " który ma powiedzmy szersze horyzonty". Jestem taką starszą Panią, co to podobno "mało jest szans na ich wyedukowanie". Jakimś dziwnym trafem ukończyłam wyższe studia, ogólnie powiedzmy - a raczej napiszmy - dotyczyły programowania komputerów. Potem - kilkadziesiąt kursów, szkoleń itd - bo dziedzina niezwykle rozwojowa, dwukrotnie studia podyplomowe. Bardzo proszę, by Pan pamiętał, że horyzonty człowieka to także szacunek wobec starszych osób. Cieszę się, że już Pan nie pracuje w moim banku. Wyrazy szacunku dla Pani Dyrektor i innych pracowników. Doceniam waszą ciężką i odpowiedzialną pracę!
73. Dodane przez henio, w dniu - 14-01-2008 07:56 0 0
najgorszy bank w lesznie a to co się dzieje przed kasami to zgroza. Też miałem konto w tym banku ale wycofałem. Narzekanie że klientami banku sa emeryci i renciści to niezrozumienie tematu. Taka dyrektor powinna siecieszyc że oni jeszcze są. Ale widocznie im gorzej tym lepiej dla dyrekcji. Najlepszy bank w Lesznie to KB,a Panie tam pracujące są super.
74. Dodane przez Przybysz, w dniu - 14-01-2008 20:30 0 0
JA WRóCIłEM DO PKO - 2 lata poza i duze g...... Ludzie,kolejki są oczywiście ale i klientów ten bank ma duzo? kASY MAJA wszędzie,maja dużo bankomatów,sa pod ręką i tam idziecie.Oni mają te sale do obsługi b. duza ,liczcie te kasy do konca,tam bez szyb też kasa a nie kiosk z lodami.Nie pyskujcie, jak wam się nie podoba to fora ze dwora. Bedzie luz dla innych. Ja jestem zadowolony,wiem jak jest u innych. W PKO Jak przekroczę debecik to miła Pani zadzwoni. (...)
75. Dodane przez Incognito- były prac. PKO, w dniu - 15-01-2008 15:28 0 0
Witam, powiem tylko tak wszyscy pracownicy tego banku chodzi mi o obsluge bardzo ciezko pracuja, klient widzi tylko to co moze zobaczyc, lub to co chce zobaczyc.Wiadomo bywa roznie obsluga jednego klienta bywa ze trwa nawet 40 minut ale nie z winy pracownika. Sa roznego rodzaju procedury, odpowiedzialnosc materialna pracownika no i kochana sprzedaz!!! totalna bzdura!!! trzeba zagajac, sprzedawac i rozliczac sie z tego na dywaniku dlaczego tak malo! Wszystko idzie z gory, warszawa, poznan, naciski na dyr. a ten pozniej dusi prac. prawie akwizycja- tylko bez prowizji, a pensja smieszna. Moi drodzy bankomat tez ktos musi zaladowac, rozliczyc, obsluzyc ok 50-70 klientow dziennie. tak wiec troszke zrozumienia bo nie wiem kto z was chcialby sie zamienic- proponuje popracowac tak jak ja ok 10 godzin dziennie, byc caly czas uprzejmym pomocnym i chodzic do kibla raz dziennie!! polecam, no i sprzedaz. Mi udalo sie wyrwac szkoda mi tych co zostali. Fakt polityka banku z poprzedniej ery. zapomniano ze dobry pracownik, wydajny i skuteczny to pracownik dobrze opłacany, nie straszony zwolnieniami za brak sprzedazy. Co do dyrekcji... to nie bede sie wypowiadal. Pracownik nie jest tu niczemu winien. Chociaz sa pewne wyjatki dotyczace kultury obslugi ale nie mozna generalizowac. poza tym kazdy ma rozne doswiadczenia i lepsze i gorsze zalezy co zalatwil. tak samo jest u lekarza, dentysty itp. ktos nie wyplacil kasy , komus karta sie zaciela, myslicie ze w innych bankach jest inaczej? chyba juz nikt nie pamiteta kiedy wbk obslugiawalo urzad miasta - jakie wtedy byly tam kolejki? ilu ludzi odeszlo z wbk!! pozdrawiam obsluge wszystkich bankow bo to ciezka praca. z reszta jak kazda inna , proponuje kazdemu tu komentujacemu spojrzec jak sam sie zachowuje w swojej pracy do klienta.wtedy pogadamy, bo sam jako klient nie raz bylem olany i zabijany wzrokiem. pozdrawiam.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Mieszkanie 68,2 m? |... Leszno 409000
Mieszkanie 3 pokojow... Leszno 319000
Mieszkanie 43,1 m? |... Leszno 259000
Mieszkanie z ogródki... Poznań 603338
Przestronne mieszkan... Poznań 907459
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj