Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Leszno. Nasi działacze w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej są dyskryminowani – mówi przewodniczący leszczyńskiej Solidarności Karol Pabisiak. Jego zdaniem władze uczelni szykanują związkowców, pozbawiając ich premii i podpisując umowy na czas określony. Pabisiak zapowiada nawet, że możliwe jest zorganizowanie akcji protestacyjnej w obronie kolegów z PWSZ.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Solidarność w naszym regionie przeżywa gwałtowną ekspansję. Struktury powstają w dużych firmach: w SEWS i Eurocomforcie. W SEWS mamy bardzo dobrą współpracę z szefostwem, w Eurocomforcie mamy na nią nadzieję - mówi Karol Pabisiak
- jednak bardzo źle się nam działa w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej. Zdaniem przewodniczącego kilkanaście osób, które na uczelni są w związku jest poddawane dyskryminacji. Nie przyznaje im się premii - mówi Pabisiak - co chwila słyszą, że źle pracują. Władze uczelni nie podpisują też z nimi umów na czas nieokreślony, jak z innymi pracownikami, którzy w Solidarności nie są. Próbowaliśmy rozmawiać z rektorem - mówi Pabisiak - powiedział, że kocha Solidarność, ale nie widać dowodów tej miłości. Związkowcy zapowiadają, że nie pozwolą na szykanowanie kolegów. Możemy nawet zorganizować okupację budynku - mówi przewodniczący - a także wystąpić na drogę sądową. Władze PWSZ zaprzeczają oskarżeniom. Nie mamy konfliktu z Solidarnością - zapewnia Franciszek Pawlak, prorektor do spraw studiów uczelni - po prostu musimy nauczyć się współpracy. Zdaniem prorektora pracowncy-związkowcy nie są szykanowani. Być może to czyjeś subiektywne odczucia - powiedział Radiu Elka - zawsze możemy o tym porozmawiać. (jad/tekst i foto)
1. Dodane przez potrzebne im jak....., w dniu - 10-03-2008 10:41 00 Jak zwykle potrafi tylko jątrzyć, czy członkowie "S" to święte krowy?
2. Dodane przez no, no, no, w dniu - 10-03-2008 11:33 00 No i patrzecie wolność wywalczona przez "Solidarność" nie podoba sie Solidarność !!! Strajkow sie im zachciewa , a do roboty nygusy.
3. Dodane przez tragedia !, w dniu - 10-03-2008 11:56 00 Wogole ten PWSZ to śmiech na sali.... Zero poziomu kształcenia - wstyd i hańba - wszyscy się smieją. Nie tylko już Poznan - ale Wrocław i inne miasta które mają prestiżowe uczelnie... Dlaczego ludzie z poznania jada do LESZNA do PWSZ ? Proste.... łatwo się dostać, niski poziom nauczania... czego chcieć więcej ?! Sami sobie robicie renome
4. Dodane przez d, w dniu - 10-03-2008 11:59 00 tam w tej szkole to każdy robi co lubi i jak lubi
5. Dodane przez NIKT, w dniu - 10-03-2008 12:24 00 Numerze"3" sam sobie wydajesz świadectwo pisząc te słowa. Jeżeli się Tobie tak bardzo nie podoba PWSZ to jedż do Warszawy, Poznania czy Wrocławia. Droga wolna!!
6. Dodane przez grażka, w dniu - 10-03-2008 12:33 00 Jak czytam komentarze typu...niski poziom, smieją się itp...to stwierdzam, że takie opinie piszą tylko frustraci. Przeciez nic nikomu nie przeszkadza by spróbować sił nawet na tym ,,niskim poziomie". Poziom kształcenia jest taki sam jak wszędzie, nikt specjalnie nie tworzy podręczników dla studentów z Leszna. Niedługo będą ,,dzrzwi otwarte" w leszczyńskich uczelniach- lecz tylko dla tych co mają matury- frustracie z komentarza nr 3. Natomiast premie powinny być tylko w firmach, które wytwarzają jakieś zyski ! Na uczelniach itp. zamiast premii wyższa pensja.
7. Dodane przez WYPISANY, w dniu - 10-03-2008 14:54 00 ZWIĄZKI ZAWODOWE POZA ZAKŁADY PRACY WYPROWADZIĆ NIE BĘDZIE NYGUSÓW OPŁACANYCH PRZEZ PRACODAWCÓW
8. Dodane przez gogi, w dniu - 10-03-2008 15:25 00 Działacze solidarności PWSZ są dyskryminowani - śmiechu warte. A może oni dyskryminują władze i pracowników?!?!
reklama
9. Dodane przez student wrocławskiej uczelni, w dniu - 10-03-2008 16:04 00 Robić się nie chce toto premii nie ma i tak powinno być.
A tak w ogóle to po co w tej niezbyt wielkiej organizacji związki, aż tak źle tym pracownikom że trzeba ich bronić ? To jest tak jakby w szkole tworzyc związek zawodowy. Moim zdaniem podpisywanie umów na czas określony jest jedną z lepszych form motywowania pracowników. W przypadku kadry dydaktycznej jestem gorącym zwolennikiem wprowadzania kontraktów na czas okreslony, choć szczerze musze się przyznać że nie wiem jak w świetle przepisów powinni byc wynagradzani wykładowcy, pod kartę nauczyciela już nie podlegają ale może jakies inne cuda ktoś wymyślił
10. Dodane przez Mikuś, w dniu - 10-03-2008 16:22 00 Solidarność PWSZ to sekta!
11. Dodane przez rolek, w dniu - 10-03-2008 16:58 00 Dyskryminacja członków solidarności w pwsz?? więcej niż śmiechu warte!!! Zgadzam się z autorem komentarza nr 10 !
12. Dodane przez Pracuś, w dniu - 10-03-2008 18:11 00 Panie pabisiak, jak się Pan wypowiada na jakiś temat to trzeba go znać. Powinien Pan sprawdzić,kto i kogo pozbawia premii i jak się w PWSZ zatrudnia wszystkich pracowników, a nie wypowiadać się bez znajomości przedmiotu sprawy , ale tak łatwiej robić zamieszanie, prawda? POPIERAM ZDECYDOWANIE NR 10 i 11 !!!!
13. Dodane przez Pracuś, w dniu - 10-03-2008 18:26 00 Dodaję też silne poparcie dla nr 8, ku zastanowieniu Panu Pabisiakowi.
14. Dodane przez Mikuś, w dniu - 10-03-2008 18:56 00 Pracusiu z nr 10 i 11 owy pan jest pod wpływem założyciela PWSZ-etowskiej sekty! :-)
15. Dodane przez rudolf, w dniu - 10-03-2008 19:47 00 Solidarność w PWSZ. A kto ją założył. Otóż pewna pani - przez małe p, która straciła pracę w szkole podstawowej. Jakimś cudem trafiła do szkolnictwa wyższego - ale miała plecy. I tu co - kilka osób - dzięki tej pani , same zwolniły się z pracy. Dlaczego???? Ano owa pani - niby kierownik, prowadziła wobec tych osób czynny mobing, wobec braku jakichkolwiek działań władz szkoły. Takie praktyki są tam stosowane i dziś. Wobec czego owa pani nie chcąc popaść w niełaskę, gdy zaczęło się jej robić koło pupy dość gorąco, postanowiła założyć związek zawodowy. Padło na Solidarność, nie wiem tylko dlaczego działacze S pozwolili na to i dali się wciągnąć w tą intrygę. Ale i jak widać pani kierownik ma i tam szerokie plecy. Wobec czego nie widzę jakich kolwiek przeciwność po temu aby obciąć co niektórym działaczon Solidarności premi (Panie Rektorze - ważne trzeba tylko dobrze wybrać komu, bo jak znam życie dostanie się tym malućkim). A właściwie - jak się posłało tak się człowiek wyśpi - szkoła jest sobie sama winna. Trzeba było szybko zrobić porządek ze wspomnianą panią kierownik i jej zaufanym człowiekiem - nawet jeśli jest z górnej półki władz uczelni. Kij zawsze ma dwa końce i powoli wychodzi szydło z worka. Ta pani już tam dawno nie powinna pracować, a co do związków są od tego aby bronić pracownika - każdego a nie tylko wybranego (swojego). Tak że Panie Pabisiak - jak związkowiec związkowcowi - wyjazd z tej szkoły bo związkowcy z innych zakładów pracy widzą co się tam dzieje. Nie poprzemy roszczeń tej pani kierownik - szkolnictwo wyższe to chyba nie działka solidarności. No chyba że jest Pan plecami tejże pani - w takim razie mój komentarz jest zbędny a potrzeba tu już prokuratury.
16. Dodane przez psss, w dniu - 10-03-2008 19:57 00 Związek Solidarnosci??->Kpina!! uważam, że należałoby zmienić część kadry kierowniczej, która własnie dyskryminuje pracowników!!
17. Dodane przez jaka zwała!!, w dniu - 10-03-2008 20:01 00 Karol Pabisiak?? znam go!! on mówi o "uczciwej" pracy?? a gdzie pracował?? żallll.....!!
18. Dodane przez pracownik adm., w dniu - 10-03-2008 20:10 00 P. Ela R. trochę przegieła.... Będąc szefową związku na Uczelni jednocześnie przełożoną (co uważam jest KARYGODNE) próbuje zbić na rozgłosie interes. Nie tajemnicą jest że w tym roku są wybory REKTORA i zaczynają się szopki...... Proponuje pani sie opamietać!
19. Dodane przez fhjfhbjhafhf, w dniu - 10-03-2008 20:13 00 pan Pabisiak robi pan z siebie posmiewisko !! nie wie jak to jest wierzy pan durnowatym plotkom szkoda gadac totalna glupota ! zastanowcie sie 100 razy zanim cos zrobicie związkowcy
20. Dodane przez mariusz mix kolanko, w dniu - 10-03-2008 22:14 00 związki założone zostały tylko i wyłącznie po to, żeby chronić tyłek ich założyciela. Brawo, choć rozumku coraz mniej. Świetna taktyka. Przemyślała Pani co się z Panią stanie kiedy ofiary Pani postępowania zaczną zeznawać ??? Myślę, że związki szybko wyprą się znajomości z taką osobą, czasami trzeba przewidywać, że każdy kij ma dwa końce !!! (...) jak w wenezuelskim serialu a cierpią na tym zwykli pracownicy którzy rezygnują z pracy nie chcąc być nadal szykanowanymi i poniżanymi. Oj coś czuję, że najlepsze rozwiązanie tej sytuacji to Prokuratura i Sąd. Kto sieje wiatr - zbiera burze.
21. Dodane przez ZD-BUFO, w dniu - 10-03-2008 21:50 00 WSPANIALI ZWIĄZKOWCY!! ZANIM COŚ ZROBICIE ZASTANÓWCIE SIĘ 1000 RAZY!!! JEŻELI CAŁA SOLIDARNOŚĆ JEST TAKA JAK W PWSZ TO ŻAL DUPE ŚCISKA!!! DALEKO OD TAKICH LUDZI!!!
22. Dodane przez studentka, w dniu - 10-03-2008 21:56 00 Pracownicy zakładaja Solidarność a moze lepiej weźcie się do roboty i bądźcie uprzejmi do studentów??? w porównaniu z WSH wychodzicie na -----(mega minus)
23. Dodane przez www, w dniu - 10-03-2008 23:54 00 Co za absurd!!!!!! Kto kogo tam szykanuje? Czy przypadkiem nie jest odwrotnie? Owa Pani przewodnicząca nie cieszy się chlubą w kontaktach wśród współpracowników; traktuje PWSZ jak własny folwark.Znane wszystkim jest wstawiennictwo osoby "z górnej półki" jak to ktoś wyżej opisał. Dziwi jedynie dotychczasowy brak działń ze strony władz, zmierzających ku poprawie stosunków pracy w jednostce kierowanej przez panią przewodniczącą.Związkowcom obcina się pręmię..? Znowu banał. Retorycznie zapytam- nie było przypadkiem odwrotnie? Oj wydaje mi się, że ktoś tu usiłuje zrobić 'wariata" z ludzi; tymbardziej smieszy; że "S" się na to godzi! Dobra rada- niech zwiazek dokładnie przeanalizuje dokonania "własnego człowieka" w uczelni.
24. Dodane przez gość, w dniu - 11-03-2008 00:08 00 KTOŚ TU MA CHYBA ROZDWOJENIE JAŹNI Z PROWŁADZY SZKOŁY.PRZECIEZ Z SZEFOWĄ SOLIDARNOŚCI TA POSTAĆ DOSKONALE WSPÓŁPRACUJE (sic!).GŁUPIA SYTUACJA DLA PROWŁADZY, ALE NA WŁASNEJ SKÓRZE HODOWAŁO SIĘ I PIELĘGNOWAŁO TAKIE "OSÓBKI" TO TERAZ SIĘ MA ZA SWOJE.
25. Dodane przez związkowiec, w dniu - 11-03-2008 07:12 00 Zaczynam wierzyć , że to nie pana Rektor (jak się opowiada na spotkaniach związkowych) przeszkadza pani w pozyskaniu większej liczby członków koła! Tam jest problem z tą panią. Związkowcy! zastanówmy się co z tym zrobić!!!
26. Dodane przez solidarity dub, w dniu - 11-03-2008 08:53 00 Pamiętajcie ze tam gdzie zaczyna mącic związek zawodowy bedzie płacz! zaczyna sie od absurdalnych roszczeń konczy na oskarżeniach i opluwaniu! Kilka osób straci zdrowie, kilka pracę! A SMRÓD po sprawie zostanie przez dluuuugie miesiące! Czym są wasze smieszne ziemskie sprawki w porównaniu z ... KOSMOSEM? :-))) Czy warto???
27. Dodane przez do www, w dniu - 11-03-2008 09:50 00 do "23" nie jest odwrotnie. bys popracowal dzien z ta pania to bys zmienil zdanie
28. Dodane przez 12zx, w dniu - 11-03-2008 09:54 00 podobno zawsze winny sie tlumaczy
29. Dodane przez bgfd, w dniu - 11-03-2008 10:00 00 zadnego okupowania budynku!!! Pabisiak i Ela R powinni przemuslec swoje zachowanie. Przeciez Eli chodzi tylko o zniszczenie szkoły. zgadzam sie z przedmówca w tym roku wybory rektora to musi być tak jak ona chce. Naprawde jest z nia cieżko wytrzymać
30. Dodane przez mm, w dniu - 11-03-2008 10:02 00 oj Ela Ela szkoda nerwow dla Ciebie
31. Dodane przez fargfd, w dniu - 11-03-2008 10:21 00 Szkoda tylko że ci którzy znają prawde boją się mówić!!!
32. Dodane przez prrr, w dniu - 11-03-2008 10:30 00 Plują nam w twarz, a my co...? nadstawiamy drugi policzek. Cierpi dobre imię PWSZ i pracowników
33. Dodane przez absolwent, w dniu - 11-03-2008 10:32 00 Ostatnio chyba w ABC wyczytałem że PWSZ ma najlepszy chór akademicki w Polsce. Ciekawe na jakiej podstawie skoro nigdy nie stawali w szranki z zespołami akademickimi. Jeżeli pracownicy uczelni piszą o sobie w gazecie takie ewidentne kłamstwa to czego spodziewać się w tym przypadku, w PWSZ i tak rządzi układ i "przyjaciele królika". Najlepiej żeby UAM przejął PWSZ jako ośrodek zamiejscowy i w końcu zrobił porządek z ta szopką.
34. Dodane przez xyz, w dniu - 11-03-2008 10:47 00 Mam nadzieję, że zbyt g(...) i p(...) jest na to, żeby zniszczyć dzieło tylu ludzi, bez względu na to, co niektórzy sądzą o uczelni i poziomie kształcenia, wiele osób wkłada serce i swoją ciężką pracę, po to, aby dać szanse na lepszą przyszłość tym, którzy nie mogą pozwolić sobie na studia w dużych miastach. Do prawdziwych członków Solidarności, ratujcie swój honor!!!
35. Dodane przez gość, w dniu - 11-03-2008 10:55 00 Dobro musi w końcu zwyciężyć!!!
36. Dodane przez do 31, w dniu - 11-03-2008 12:04 00 do "31" boją oj boją Przeciez Ela to tyran Byscie mieli (...) do konca zycia jak cos powiecie ja bym po takich komentarzach sie juz w pracy nie pokazał
37. Dodane przez ja, w dniu - 11-03-2008 12:33 00 ELA I JEJ PANIUSIE Z DZIAŁU KTÓRE ZE STRACHU DOŁĄCZYŁY DO ZWIĄZKU ZAWODOWEGO TYLKO 3 DZIEWCZYNY POWIEDZIAŁY PRAWDE CO W TYM DZIALE SIE WYPRAWIA...
38. Dodane przez Nataly, w dniu - 11-03-2008 13:12 00 Znam to środowisko i wiem, że nie jest normalnym środowiskiem pracy , gdzie pracownicy mają nerwicę a blokada na informacje do tzw. \"góry\" jest nieustanna. Nie wie a może nie chce wiedzieć lewica co czyni prawica....szkoda gadać
39. Dodane przez "przyjaciel królika", w dniu - 11-03-2008 13:15 00 Do znawcy muzyki chóralnej z 33. Słyszałeś kiedyś występ chóru??? Znasz osoby, o których się wypowiadasz???
40. Dodane przez maja, w dniu - 11-03-2008 13:35 00 do 39 - zgadzam się w 100% i też jestem "przyjacielem królika"
reklama
41. Dodane przez też "przyjaciel królika", w dniu - 11-03-2008 13:37 00 "przyjaciele królika" GÓRĄ
42. Dodane przez jaskółka, w dniu - 11-03-2008 14:10 00 No i masz babo placek. Chciałaś władzy - to ją masz, ale we własnym, solidarnościowym nocniku. \"Kto pod kim dołki kopie, sam w nie wpada\" i cuchnie. Żal mi Cię. I kto Ci teraz rękę poda? Wśród ww. spamowców takich nie widzę.
43. Dodane przez absolwent informatyki, w dniu - 11-03-2008 14:24 00 Profesor KRÓLIK górą -to równy gość! Człowiek wielkiego serca, ducha a przede wszystkim ŚWIATŁY UMYSŁ! Trzeba na prawdę być dojrzałym zeby docenić tego człowieka! Matoły nie wypowiadajcie się o tym wielkim autorytecie jak go nie znacie. Wara od TEGO PROFESORA!!! Wszystkiego naj, naj Panie Profesorze!
44. Dodane przez Mamy dość, w dniu - 11-03-2008 17:52 00 (...) to wy z Solidarności zafundowaliście naszemu krajowi wielką rozp[ierduchę i nie noście łbów tak wysoko bo co mamy to każdy widzi. Zajmij się nowym kodeksem pracy który będzie pozwalał zwalniać ludzi w wie3ku przedemeryalnym i kobiety w ciąży, a zwykłych ludzi będzie można wywalić z pracy z dnia na dzień na zasadzie - "panu już dziękujemy" bez podania przyczyn oczywiście. Dzięki waszej porąbanej rewolucji nikt w tej waszej nowej, wolnej Polsce nie zna dnia ani godziny za marne 900 zł zresztą. A co do PWSZ to uwaga - student nie głupek i oby mu się nie znudziło znosić części administracji Pani Eli, bo taczki są po drugiej stronie ulicy - wóz z gnojem też się w okolicy znajdzie.Panie Rektorze ja się Panu naprawdę dziwię, że Pan na to pozwalasz.; Studenci mają w nosie Solidarność, chcą się po prosu uczyć!!!!
45. Dodane przez o, w dniu - 11-03-2008 16:21 00 dlaczego zostaje wymieniana w tej nieprzyjemnej sprawie osoba prof.K.? Przecież chyba nie o te postać z prowładzy ( ktoś ładnie tak to wczesniej nazwał) chodzi? Prof. K. to jeden z niewielu ludzi z klasą; naprawdę PROFESOR! Dla Niego szacunek i respekt.
46. Dodane przez studentka, w dniu - 11-03-2008 17:22 00 A ja tam wolę panią Elę ! Jest super! Można z nią zarówno porozmawiać o problemach, jak i pożartować.Otwarta dla studentów, ludzka, te wredne komentarze pod jej adresem to chyba jakieś nieporozumienie. A może to wypisuje jakaś zazdrośnica?
47. Dodane przez Człowiek z boku, w dniu - 11-03-2008 18:06 00 Idzie wiosna a znią spod śniegu "bałagan" wystaje. Jest to aluzja do zbliżających się wyborów REKTORA w PWSZ. Im bliżej tym bardziej zacięta walka "TAK ZWANYCH ZWIĄZKOWCÓW" NSZZ. Chyba muszą czuć oddech konkurencji na plecach że posuwają się do wytoczenia marionetki w ich rękach (bo inaczej powyższego artykułu nie można określić)i posyłają w bój samego PRZEWODNICZĄCEGO. Nie trzeba daleko chodzić żeby się dowiedzieć że tzw "ZWIĄZKOWCY z NSZZ" mają już podzielone stołki w PWSZ i prawie są pewni wygranej i szkoda by było godzić się z porażką. A tak na marginesie to te sławne szykanowane związki w ogromnej liczbie jak się nie mylę może 4 osób to zakała szczytnego ruchu związkowego i wypaczenie ideałów za które walczyli i niejednokrotnie ginęli nasi bracia, ojcowie. Z tego co od dłuższego czasu powoli wychodzi na jaw wynika, że jak chce się zalegalizować MOBING to należy wstąpić do związku i w tedy można szykanować i wyniszczać psychicznie BEZKARNIE. Rzetelność dziennikarska wymaga aby zasięgnąć wiedzy z drugiej strony i przy okazji zainteresować żądne sensacji media dlaczego w tak krótkim okresie czasu z administracji PWSZ odeszło kilka wartościowych osób. Z jakiego działu odeszło ich najwięcej i czy czasami (co za zbieg okoliczności) nie był to dział otoczony ochronnym parasolem NSZZ SOLIDARNOŚĆ gdzie dobro pracownika być ważniejsze niż partykularne interesy ludzi ze związkowego ........ (proszę sobie dopowiedzieć). Myśle że w najbliższym czasie poczytamy sobie o drugiej (nie złotej) stronie SOLIDARNOŚCIOWEGO medalu w PWSZ. A tak na marginesie panie PRZEWODNICZĄCY czas przeciąć sznurki które panem kierują i nie wierzyć bezgranicznie we wszystko co na zebraniach NSZZ mówi się o PWSZ.
48. Dodane przez Twardy członek Solidarności, w dniu - 11-03-2008 17:48 00 "Miałeś Hamie złoty róg...!" My szarzy członkowie "S" tej pani już dziękujemy... Parafrazując, ślemy słowa pouczającej piosenki: Gdy wstępowaliśmy do związku kochanie To mieliśmy o tobie wysokie mniemanie Lecz kiedy z "nim w bramie piłaś wino" Coś w nas drgnęło, coś się zmieniło
O! Ela, straciłaś przyjaciela Może się wreszcie nauczysz Że &&&&&&&&&....&
(w miejsce kropek proszę wpisywać przewał ki Elżuni)
Po Eli zostanie ledwie wspomnienie Czarne lakierki, co jeszcze nie wiem."
PS. Tak się zastanawiam... Jak można okupować budynek?? JEDNOOSOBOWO!? Co najwyżej kabinę WC :P
49. Dodane przez zzzzzzzz, w dniu - 11-03-2008 18:31 00 No to poszli po bandzie co niektórzy
50. Dodane przez wściekły, w dniu - 11-03-2008 19:03 00 Do 45. Oczywiście, że najwyższy szacunek dla Prof. K. Chodzi o komentarz 33 z obrzydliwymi aluzjami, na które pozwolenia nie ma i nie będzie
51. Dodane przez imie, w dniu - 11-03-2008 20:06 00 Ela smieje cie sie w twarz bo to co robiłas robisz i znajac zycie zrobisz to przechodzi głupote ludzka
52. Dodane przez absolwent, w dniu - 11-03-2008 22:10 00 uuups małe dementi... "krewni i znajomi królika" to pewnego rodzaju figura retoryczna- oznacza grupę wzajemnej adoracji. Nie miałem na myśli prof. K bo jak mi sie wydaje On akurat do tego "klubu" nie należy. Przepraszam jeżeli uraziłem w jakiś sposób prof. K. Pewnego rodzaju zbieżność jest tu całkowicie przypadkowa, chodziło o zupełnie kogo innego.
53. Dodane przez ja, w dniu - 12-03-2008 08:28 00 Związek:S" założony w PWSZ przez panią E. wyrósł na kłamstwie i krzywdzie -co najmniej 7 osób z jej działu ,nie mówiąc już o innych osobach. Hańba.
54. Dodane przez Jarosław, w dniu - 12-03-2008 13:57 00 Jestem absolwentem tej uczelni, zrobiłem również mgra w UAM i dziwię się, że ktoś ma czelność pisać o niskim poziomie. Prawda jest taka, że to studenci kombinują jak mogą, by jak najmniej się uczyć. Prawda jest też taka, że jest kilka osób z wykładowców, którzy się nie przykładają, ale tacy są w każdej uczelni, nawet tej renomowanej. Dziwię się też, że związki zawodowe /solidarność/ opluwa tę uczelnię, obniżając jej autorytet, a to przecież jest garstka ludzi. Jeśli już muszą tam istnieć ????? to niech się zajmą swoimi sprawami, ale uczciwie. Niech nie wychodzą ponad szereg. A pan Pabisiak się ośmiesza. Przecież on tam nie pracuje i sprawę zna zapewne tylko ze strony pani Ranefeld. Szanowna władzo uczelni! Zróbcie coś! Godzi to przecież również w nas absolwentów, którzy są dumni, że mogli skończyć tu na miejscu licencjat.
55. Dodane przez Miki, w dniu - 12-03-2008 18:54 00 Dla mnie Solidarność z poprzedniej epoki była związkiem walczącym o wolność. I wraz z upadkiem starej władzy Ci wielcy ludzie odeszli w cień. Na placu boju pozostały te osoby, które chcą, podszywając się pod hasła Solidarności, uzyskać dostęp do profitów i władzy.
56. Dodane przez Do Miki, w dniu - 12-03-2008 21:00 00 Brawo, trafniej tego nie można by ująć, wystarczy spojrzeć tylko na wiek tych "działaczy" i wszystko jest jasne.
57. Dodane przez ziutek, w dniu - 13-03-2008 23:08 00 Szanujcie szefa swego bo mozecie dostac gorszego
58. Dodane przez opamiętajcie się, w dniu - 14-03-2008 07:02 00 "koleżanki" z solidarności PWSZ mało wam było wyżywania się na kilku osobach, musiałyście jeszcze dowalić reszcie pracowników PWSZ-w tym jednym jesteście dobre!
59. Dodane przez dr, w dniu - 18-03-2008 20:54 00 Pani Elu jest Pani kobietą z klasą i olbrzymio sympatyczną. Wydaje mi się że Pani podwładnym poprzewracało się w głowach. Głowa do góry, prosze się nie przejmować. życzę wszystkiego dobrego zwłaszcza w takim momencie.
60. Dodane przez do dr, w dniu - 19-03-2008 20:19 00 do nr 59 - czy to aby na pewno to podwładnym poprzewracało się w głowach? Proszę uważnie przeczytać wszystkie komentarze. A jeśli chodzi o "taki moment", to czyż on usprawiedliwia wcześniejsze poczynania tej "kobiety z klasą"??
61. Dodane przez gość, w dniu - 20-03-2008 10:55 00 Czyżby komentarz 59 był na zamówienie???
62. Dodane przez do 59, w dniu - 20-03-2008 11:03 00 Chyba ci się coś pokręciło!!! przecież nie wszyscy jesteśmy podwładnymi pani E.!!!! I strzeżcie nas władze od tego! Chyba że awansowała na Rektora. Ale wyborów przecież jeszcze nie było!
63. Dodane przez ja..., w dniu - 20-03-2008 14:58 00 To wszytko się w głowie nie mieści,jak ktoś taki może tam jeszcze pracować...tyle osób skrzywdzić i być bezkarnym....może po wyborach w końcu ktoś zrobi porządek z tą PANIĄ...
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.