Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
StartWschowa Radny - lekarz grozi procesem szpitalowi
Radny - lekarz grozi procesem szpitalowi
Radny - lekarz grozi procesem szpitalowi
03.09.2008. Radio Elka, Michał Wiśniewski
Wschowa. Jerzy Miadziołko, radny powiatu wschowskiego i dyrektor szpitala w Wolsztynie zapowiada proces karny wobec Nowego Szpitala we Wschowie. Chodzi o list ze skargą jaki Nowy Szpital skierował do władz powiatu zarzucając Miadziołce nieuczciwą konkurencję. Tłem są oczywiście pacjenci i idące za nimi pieniądze.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
List ze skargą trafił na biurko przewodniczącego rady powiatowej we Wschowie.
Wśród zarzutów pod adresem radnego - dyrektora Miadziołki pojawił się między innymi ten, mówiący o wykorzystywaniu stanowiska radnego powiatu do nieuczciwej konkurencji i dyskredytowania pozycji wschowskiej lecznicy.
Reprezentujący ją Marcin Szulwiński z zarządu spółki przyznaje, że poszło o kolportowanie przez Miadziołkę samorządowymi ,,kanałami’’ informacji
o rzekomych skargach na szpital we Wschowie. Skargach, jak zapewnia Szulwiński, których nigdy nie było.
Zdaniem autorów listu działania radnego i jednocześnie dyrektora konkurencyjnego szpitala w niedalekim Wschowie Wolsztynie są praktyką nieuczciwą.
Sam Miadziołko przyznaje, że zarzuty są absurdalne, a jego odpowiedzią ma być sądowy pozew skierowany przeciwko autorom listu. - To jest niepotwierdzony zarzut nieuczciwej konkurencji. Złożę pozew - mówi Miadziołko.
O konkurencji między szpitalami mówi krótko: - Nasz szpital jest po prostu jednym najlepszych w Wielopolsce. Nie moja zasługa, że pacjenci wschowscy wybierają Wolsztyn.
Zarzuty kierownictwa Nowego Szpitala, przynajmniej w części zdaje się potwierdzać jednak przewodniczący Rady Powiatu , Ryszard Szumski. - Na sesjach pan Miadziołko znacznie się o ożywia, gdy mowa o wschowskim szpitalu. Zdarzało się, że atakował tę placówkę mówiąc o sytuacjach zakrawających na łamanie prawa. Zaleciłem mu wówczas zawiadomienie prokuratury jeśli wie o nieprawidłowościach - mówi przewodniczący.
Szumski pytany możliwość istnienia konfliktu interesów w przypadku radnego a z drugiej strony dyrektora konkurencyjnego szpitala odpowiada. - Tak, moim zdaniem jest taki konflikt.
Kierownictwo Nowego Szpitala zapewnia teraz, że czeka na zapowiadaną przez radnego Miadziołkę sprawę sądową. - My nie mamy nic do ukrycia, ani nic na sumieniu - zapewnia Marcin Szulwiński.
Prawdopodobnie nie dojdzie do skutku pojednawcze spotkanie stron inicjowane przez powiat. Zdaniem Jerzego Miadziołki zaproszenie do udziału w tej dyskusji było ,,mętne’’.
Jerzy Miadziołko kierujący szpitalem w Wolsztynie jest wschowianiniem. Wcześniej był dyrektorem państwowej wówczas lecznicy we Wschowie. Teraz szpital wschowski jest w rękach prywatnej spółki realizującej kontrakt z Narodowym Funduszem Zdrowia. (mich)
1. Dodane przez Witek, w dniu - 03-09-2008 10:37 00 Wolsztyn, jeden z najlepszych szpitali w Wielkopolsce? A według jakich kryteriów Pan to ocenia dyrektorze? Jeżeli idzie o sumę kontraktów z NFZ, to jesteście poniżej średniej. Poziom kadry lekarsko pielęgniarskiej jeżeli myślimy o ich wykształceniu i tytułach też poniżej średniej. Skąd więc twierdzenie, że jesteście wśród najlepszych? Wschowa to przecież nie jest cała Wielkopolska, znam o wiele lepsze szpitale powiatowe w Wielkopolsce, jak choćby Leszno, Rawicz, Gostyń, Krotoszyn, Kalisz, Ostrów Wlkp, i wiele, wiele innych. Żeby porównywać a tym bardziej się wychwalać trzeba stosować jasne kryteria porównawcze a nie tylko własną, rzadko obiektywną samoocenę. Powodzenia na procesie o pomówienie.
2. Dodane przez nfz, w dniu - 03-09-2008 10:44 00 od kiedy u nas pieniądze idą za pacjentem? chyba jak się wymelduje na teren innego powiatu.
3. Dodane przez WSCHOWIANKA, w dniu - 03-09-2008 11:49 00 Słysząc i widząc skutki leczenia lekarzy ze Wschowskiego szpitala,to strach oddać się w ich ręce.I nie dziwię się że ludzie wolą jechać do Wolsztyna. Wystarczy pójść na Izbę Przyjęć i już widać jak beszczelna jest obsługa.Pacjentów traktują złaską przytym uszczypliwie dogadując. Szanowny panie dyrektorze szulwiński proszę się zainteresować,dlaczego pacjenci wybierają inne szpitale,może problem jest właśnie w pańskim personelu?
4. Dodane przez pacjent, w dniu - 03-09-2008 12:02 00 ciekawe tylko dlaczego, kobiety, które spodziewają się potomstwa, i nie tylko ,wybierają szpital w Wolsztynie a nie Wschowie?
5. Dodane przez xyz, w dniu - 03-09-2008 12:23 00 Mój tato(lat75) dostał silne bóle brzucha i nie mógł oddawać moczu.Pojechałam z nim na pogotwie bo to była sobota,tam dostał zastrzyk i powiedziano,że przejdzie.W ciągu jednego dnia jeżdziłam z nim cztery razy.W końcu wieczorem zdenerwowana spytałam się ile razy jeszcze będą nas tak zwodzić odpowiedziano,że to prostata i trzeba się zgłosić do urologa,którego u nas niema. Pytam-czy niemożna było tego powiedzieć od razu tylko wieczorem,?I o 22 dopiero otrzymał pomoc w leszczyńskim szpitalu. Jak można iść do szpitala w którym BRAK odpowiedzialności za los pacjentó?????!
6. Dodane przez mieszkanka wschowy, w dniu - 03-09-2008 12:53 00 Śmieszne, gdyby szpital wschowski był porządny nie musieliby zabiegać o pacjentów. Przecież we Wschowie bez (...) nic się nie załatwi, mało tego traktuje się nas pacjentów jak intruzów którzy znowu czegoś chcą. Natomiast opieka, troska o pacjenta we wolsztyńskim szpitalu jest nie do porównania ze Wschową. Ogólnie mówiąc jak dla mnie szpital we Wschowie można zamknąć albo zrobić wszystkie usługi oficjalnie płatne bo bez kasy i tak się tu nic nie załatwi. Więc proszę najpierw zrobić porządek z tą instytucją a potem mieć do kogokolwiek pretensje o to że nikt tu się nie chce leczyć.
7. Dodane przez pacjentka, w dniu - 03-09-2008 12:43 00 Moja znajoma chodziła z dzieckiem do szpitala we Wschowie.Lekarze chirurdzy tak wyleczyli mu nagę.że może zostać kaleką do końca życia.Przyczyna-zła diagnoza. Specjaliści rozkładają ręce i dziwią się jak można było do takiego stanu doprowadzić.Dyrektorze Szulwiński kogo pan zatrudił?Jak mamy się leczyć we Wschowskim szpitalu?nie dość że brak miejsc pracy,to jeszcze mamy być kalekami?bo brak odpowiedzialnych lekarzy.
8. Dodane przez ta, w dniu - 03-09-2008 13:58 00 oba są siebie warte-naprawdę!!
9. Dodane przez mieszkaniec wschowy, w dniu - 03-09-2008 14:12 00 ja skorzystałem w ostatnia niedziele z pomocy we wschowskim szpitalu. było szybko, profesjonalnie i skutecznie (pan doktór Janusz).
10. Dodane przez E., w dniu - 03-09-2008 14:37 00 Rzadkością jest we wschowskim szpitalu uzykać szybką i rzetelną pomoc, mój chłopak nagle zaczął cierpieć na nieuzasadnione bóle jądra, w szpitalu wschowskim był pół przytomny, ciale dostawał zastrzyki, łącznie około 6, które i tak nic nie pomogły, nic więcej zrobić nie potrafili....Dopóki jego mama nie postanowiła oddac go w ręcę innych lekarzy i pod opiekę innego szpitala...
11. Dodane przez Wschowa, w dniu - 03-09-2008 14:53 00 Szpital we Wschowie jest przykładem nieudolnej prywatyzacji, jezeli tak ma wygladac prywatyzacja szpitali w Polsce to lepiej wypisac sie z tego kraju, kto chce byc zdrowy niech nie probuje leczenia we Wschowie.
12. Dodane przez First, w dniu - 03-09-2008 16:34 00 Nie narzekajcie na leczenie we Wschowskim szpitalu. Jest on zły, bo w nim nie lubią symulantów i tych co by chcieli mieć obsługe jak w luksusowym hotelu. I jeszcze jedno! Najgorszy ptak co we własne gniazdo sra!
13. Dodane przez iks, w dniu - 03-09-2008 17:20 00 W sumie racja- zamknąć. Tak jak oddział dziecięcy, wydawał się niepotrzebny dopóki był. Oczy otworzyły sie gdy matki z dziećmi przychodziły i robiły duże oczy na widok pustego zamkniętego oddziału,a myśl ze muszą jechać paredziesiąt kilometrów do innego szpitala okazało sie problemem.
14. Dodane przez lizus, w dniu - 03-09-2008 18:38 00 Na sesjach pan Miadziołko znacznie się o ożywia, gdy mowa o wschowskim szpitalu. Zdarzało się, że atakował tę placówkę mówiąc o sytuacjach zakrawających na łamanie prawa. Zaleciłem mu wówczas zawiadomienie prokuratury jeśli wie o nieprawidłowościach mówi przewodniczący. A co ma robić cieszyć się jak z jego miasta przyjeźdzają pacjęci po przejściach we wschowskim szpitalu tz. NOWYM. Napewno nie jest to sranie we własne gniazdo a pokazanie czegoś złego .
reklama
15. Dodane przez pacjent, w dniu - 03-09-2008 19:54 00 tak sie sklada, ze mialem nikłą przyjemność być pacjentem "naszego" wschowskiego szpitala. byłem nim pierwszy i ostatni raz ! po 6 godz. przelezenia na przejsciówce i przyjeciu 4 kroplówek, "pani" wypisujac mnie do domu stwierdzila, ze wenflona nie bedzie wyciągała, bo gdyby trzeba było ponownie przyjechać, to nie będzie mnie znów kłuć. I miała rację !!! wypisała mnie o 12 w południe a od 16 byłem juz w szpitalu w Wolsztynie z silnymi bólami. tam po 4 dniach przeprowadzania badań stwierdzono co mi dolega. Nie próbowano jak "u nas" usmierzyc tylko bólu ale pomóc i to także na przyszłość ! z dziećmi też miałem tą "przyjemność" korzystania z usług tego szpitala - dziekuę ! dobrze że nie ma z takim personelem oddziału którem trzeba by oddać nasze pociechy !
16. Dodane przez wschowianin, w dniu - 03-09-2008 19:58 00 Osobiście kilkakrotnie zmuszony byłem do udania się do szpitala we Wschowie. Po wielu badaniach, lekarze postawili różne diagnozy. Dopiero gdy udałem się do szpitala w Wolsztynie, kierowany dobrymi opiniami innych pacjentów, w ciągu dnia wykonano niezbędne badania i stwierdzono przyczynę. Po tygodniowym pobycie w tym szpitalu było po kłopocie. Osobiście stwierdzam, że obsługa lekarska i pielęgniarska w tym szpitalu jest na wysokim poziomie, czego nie da się powiedzieć o Wschowie. Panie Jurku tak trzymać.
17. Dodane przez krystyna, w dniu - 03-09-2008 20:41 00 trafić do poradni chirurgicznej we Wschowie to dopiero zgroza!!!!!!!! już pani pielegniarka w rejestracji przerażajaca odpychajaca swoim zachowaniem i strasznie przemądrzała, zna sie lepiej niż lekarz co ci dolega tak że czasami można pomyśleć po co mi wizyta u lekarza? Stanowczo uważam zacząc od personelu i: wymieniać, wymieniać. O izbie przyjęc też nie mam dobrego zdania, chyba że trafi się faktycznie na doktora Janusza, wówczas można czuć sie bezpiecznym
18. Dodane przez zolwin, w dniu - 03-09-2008 21:12 00 To typowo polskie żeby zawsze narzekać i nie widzieć dobrych rzeczy które się dzieją. Moja koleżanka rodziła niedawno we Wschowie (poprzednie dziecko w Wolsztynie) i była naprawdę pod pozytywnym wrażeniem. Leżała na wyremontowanym oddziale, w jednoosobowej sali, rodziła w klimatyzowanej sali porodowej i jak sama powiedziała - nie spodziewała się że we Wschowie jest taki fajny oddział.
19. Dodane przez żabka, w dniu - 03-09-2008 22:14 00 doktor Janusz górą
20. Dodane przez kaja, w dniu - 03-09-2008 23:53 00 A Ja leczę się prywatnie u wschowskich lekarzy, są bardzo mili. I o co poproszę to mi przepiszą. Ja jestem zadowolona, a i lekarz zapewne również. I o to właśnie chodzi tym, którzy mają prywatne praktyki, a szpital traktują jako formę dodatkowych dochodów.Oni też, niestety pracują na negatywną opinię naprawdę kompetentnych i miłych pracowników szpitala.
21. Dodane przez Janusz, w dniu - 04-09-2008 08:56 00 Prawda jest taka, wladze Powiatu odepchnęły od siebie problem szpitala i opieki zdrowotnej, bo każdy wie ile to kosztuje i ile trzeba wkladu, żeby wszystko dobrze funkcjonowało. Szpital dali do prywatyzacji byle jakiej spółce, która chce z tego szpitala wypąpować jeszcze jaieś pieniądze. A tu trudno liczyć kase z miernego szpitala i personelu. Baty należa się naszym radnym bezradnym, władzom Powiatu i pseudomenagerom ze wschowskiego szpitala. Zrobiliście panowie lipe, a społeczeństwo ma się z tego cieszyć. Cieniutko...
22. Dodane przez wschowianka, w dniu - 04-09-2008 09:40 00 A prawda jest taka ,ze starosta wschowski nie przejął szpitala w chwili powstawania naszego powiatu . Myslicie ,że Nowej Soli / właścicielowi budynku szpitala- dzięki naszemu staroście / zależało na utrzymaniu szpitala dla wschowian . I to Nowa Sół załatwiła Nowy Szpital i bierze sporo kasy za dzierżawę budynku . Dziekujcie staroście wschowskiemu a nie płaczcie ,że jest źle .
23. Dodane przez PACJENTKA, w dniu - 04-09-2008 12:12 00 Powiem tyle, kiedys ordynator oddzialu gin. nie mogl mnie przyjac panstwowo(za duzo pacjentek)wiec kazal mi przyjsc prywatnie poszlam.Nastepnym razem znowu ta sam sytuacja ale powiedzial ze mam isc z nim na oddzial gin.zbadal mnie, kazal pielegniarce podac mi zastrzyk i gdy juz wychodzilam powiedzial 100 zl. za wizyte..... Szczeka mi opadla..... W szpitau wschowskim nie chodzi o sale i budynek, tylko o personel.....a pielegniarki tez nie sa lepsze jak mierza czlowiek z gory na dol....
24. Dodane przez z, w dniu - 04-09-2008 17:37 00 Zal zal zal
25. Dodane przez takitam, w dniu - 04-09-2008 21:18 00 Źle sie dzieje w państwie wschowskim!Nowy szpital ma tylko nazwe "nowy".Stosuje metody archaiczne.Zatrudnia ludzi z łapanki.Zatrudniony pan lekarz z Leszna (...) choruje już dobre pół roku. A jak był poprzedni lekarz z Nowej soli to miał zawsze nadkomplet pacjentów i nieraz do północy pracował i nikomu nie odmówił pomocy.Chyba pan dyrektor Szulwinski i jego zastępca inż. Krajewski mieli słabe rozpoznanie zatrudniając lekarza z Leszna.On jest istotnie chory ale nie na serce. (...)
26. Dodane przez witaliusz piśmienny, w dniu - 04-09-2008 21:58 00 ja zyje TYLKO dzieki szpitalowi w Niwej Soli bo w szpitalu we wschowie gdy mnie karetka z domu przywieziono to gdy ja byłem nieprzytomny to jakaś BŹDIĄGWA mej żpnie w ielkim pyskiem powiedziała BĘDZIECIE PŁACIC ZA POMOC. A JA ODDAŁEM HONOROWO 39,2 LITRA KRWI. A BYŁO TO 3 WRZESNIA 2005 ROKU. A KRWIODAWCY Z LESZNA Z MEGO KLUBU W METALPLAŚCIE JUZ BYLI W DOŁKACH BSTARTOWYCH BY ODDAC KREW DLA MNIE. SZPITAL W NOWEJ SOLI W LESZNIE TO WSPANIAŁA KADRA I ATMOSFERA W STOSUNKU DO PACJENTA W WE WSCHOWIE TAM NAWET NKWD UB SB STASI BYM NIE LECZYŁ BO NIE ZASLUZYLI NA TAKICH OPRAWCOW
27. Dodane przez Zosia, w dniu - 04-09-2008 22:17 00 Byłam pacjentką Szpitala we Wolsztynie.Oddział na wysokim poziomie , personel średni wspaniały.Pełna kultura,mili lekarze.Po pięciu dniach wyszłam jakbym była na innej planecie.Wschowa , to okropność.Brawo panie Miadziołko tak trzymac.Ma Pan super lekarzy i personel.
28. Dodane przez xxxx, w dniu - 05-09-2008 07:12 00 Jak czytam te komentarze to mam wrażenie ehhh.... powiem tak...to narzekanie to takie typowo polskie. Zawsze bedzie zle. Wszyscy mysla ze jak szpital przechodzi restrukturyzacje to z dnia na dzien lekarze i pielegniarki otrzymaja podwyzki, budynki zostana wyremontowane a personel bedzie cudowny. Nikt nie widzi ze ludzie maja gdzie pracowac i otrzymuja pensje w terminie tylko licza ze spolka ma zyski! A te zyski to urosly same? Tak od razu? Jesli restrukturyzacje sa zle to dlaczego wiekszosc szpitali po przeksztalceniu sie w NZOZ zaczyna przynosic zyski? Dlugi w sluzbie zdrowia sa takie nasze-takie polskie, jesli ktos potrafi zarzadzac szpitalem tak ze przynosi on dochody tzn ze wyciaga z niego pieniadze. Faktycznie... moze lepiej zeby takie spolki jak ta zarzadzajaca m.in. szpitalem we Wschowie nie beda istniały wtedy upadna wszystkie szpitale i bedziemy jezdzic leczyc sie za nasza zachodnia granice..........i tak tez bedzie zle A tak na marginesie Panie Miadziołko czy Pana praca w bylym SP ZOZ-ie we Wschowie nie przyczyniła się do obecnej opinii nt. szpital? Cóż powiedzieć...mam nadzieje że Pan Dyrektor nie zostawi wolsztyńskiego szpitala tak jak to zrobił w Żaganiu.
29. Dodane przez Basia, w dniu - 04-09-2008 23:24 00 Bardzo zagorzała dyskusja i mimo usilnych starań jak widać pacjenci niezbyt dobrze oceniają " NOWY". Jak w każdym worku plew znajdzie się jednak choć kilka dobrych ziarenek- to wiem.Dlatego nie oceniajmy wszyskich pracowników jednakowo, są tam też normalni ,ludzie , wyczuleni na ból i krzywdę - tyle że trudno na nich trafić.
30. Dodane przez Paranoja, w dniu - 05-09-2008 00:13 00 Moje córki urodziły się w tym szpitalu ponad 20 lat temu,kiedy ordynatorem był dr Cencora.Dziś moja córka spodziewa się dziecka i chodzi regularnie do Przych.Gin....do dr Cencory.Oświadczyła,że jest bardzo zadowolona z opieki i nigdzie nie będzie wyjeżdżać.Myślę,że jeśli są pretensje do szpitala naszego,to pewnie należy ich szukać na innych oddziałach,bo ginekologia i położnictwo jest ok!!!
31. Dodane przez Diary, w dniu - 05-09-2008 00:35 00 Do nr 23!!! Pani Pacjentko! Ja po prostu nie wierzę w to,co pani pisze!!! Ja w tym szpitalu rodziłam 25 lat temu i wówczas ord.był dr Cencora.Narzekano na niego,bo był oschły,surowy itp.Ale lekarzem był dobrym! I jest dobrym nadal,proszę pani!I jest ordynatorem i znam kilka młodych kobiet w ciązy,które teraz do niego chodzą do przychodni,a nie prywatnie...i żadna za nic nie płaci...a mają robione regularnie USG i inne badania.Wiem to z pierwszej ręki,bo moja córka jest w ciąży i jest pod stałą opieką dr.Cencory i bardzo z tego jest zadowolona.Nie ma zamiaru rodzić w innym mieście!Proszę więc nie pisać talkich bzdur,bo można bardzo kogoś skrzywdzić!!!
32. Dodane przez JOY, w dniu - 05-09-2008 00:42 00 Do nr 26 Panie,po tym jak pan pisze i co pisze....widać,że lepiej niech pan nie pisze.....
33. Dodane przez Łylma, w dniu - 05-09-2008 06:31 00 powiem wam tyle, bo widzę , że wszystkie wasze wypowiedzi są na przeciw temu szpitalowi, ale zdajcie sobie ludzie sprawę z tego , że personel tak właśnie został wychowany przez pana Miadziolkę, że cały szpital tak pracuje jak za poprzedniej jego władzy , i faktycznie nic sie nie zmieniło, a co do szpitala w Wolsztynie to nic nie napisze bo mam akurat przykre wspomnienia. Źle się dzieje jak ludzią oczy zarastają idioctwem
34. Dodane przez , w dniu - 05-09-2008 06:49 00 W ciągu zaledwie trzech lat wszystkie moje znajome rodziły w wolsztyńskim szpitalu,bardzo zachwalały obsługę i atmosfere w tej placówce. i nigdy propozycja rodzenia w tym miejscu nie wyszła od doktora Miadziałki. :ja rodziłam w naszym Wschowskim szpitalu i powiem jedno- przy nastepnej ciązy na pewno nie zdecyduje sie na oddanie sie w rece naszych lekarzy. jedno dziecko juz tu urodziłam ale następnym razem nie popelnie tego błedu!!!
35. Dodane przez dario do łylmy (33), w dniu - 05-09-2008 13:58 00 wschowski szpital pozostał jak z poprzedniej epoki za dawnego miadziołki i i nic się nie zmienił ale ... nie wiem czy zauważyłaś że od tego czasu znacząco zmienił się sam miadziołko i to dzięki niemu wolsztyn dzisiaj na łeb bije we wszystkim wschowę łylma czasy z epoki kamienia łupanego dawno minęły i to bezpowrotnie
36. Dodane przez BYLY PRACOWNIK, w dniu - 05-09-2008 14:01 00 .Askoro Miadziolko tak dobrze zarzadza szpitalem w wolsztynie to dlaczego nie robil tego we wschowie. w tym szpitalu pracuja jeszcze ludzie ktorzy pamietaja jego rzady i ekscesy.czyzby zaczal uczeszczac na spotkaniaAA.Najgorsi sa neofici.
37. Dodane przez KSIĄDZ, w dniu - 05-09-2008 14:14 00 PRZECIEŻ NIKT NIKOGO NIE CIĄGNIE NA SIŁĘ DO WSCHOWSKIEGO SZPITALA A JEDNAK ODDZIAŁY SĄ PEŁNE PACJENTÓW.
38. Dodane przez DO WYP. NR.35, w dniu - 05-09-2008 14:21 00 SZKODA ŻE ZMIENIŁ SIĘ TAK PÓŻNO,A MOŻE PO PROSTU NIE MIAŁ WYBORU.ZBYT DUŻO MIAŁ NA SUMIENIU, WIĘC MUSIAŁ COŚ Z TYM ZROBIĆ, ABY CHRONIĆ WŁASNY TYŁEK
39. Dodane przez dario, w dniu - 05-09-2008 14:23 00 bo poprzednio był z tamtej epoki a teraz nie trzeba czytać ze zrozumieniem ZMIENIŁ SIĘ
40. Dodane przez abelek, w dniu - 05-09-2008 23:29 00 m(...) ma w d(...) wschowe i nowy szpital.ma tyle kasy ,że radcostwo traktuje jako rozrywke do rozróby aby szpital we wscowie pogrążyc i pokazac ,że tylko Wolsztyn jest oki
41. Dodane przez do byłego pracownika z kom 36, w dniu - 06-09-2008 12:28 00 A może to wy byli pracownicy byliście niereformowalni, i dlatego wschowski szpital jest tam gdzie jest i jest taki jaki jest. Popatrzcie co zrobił Miadziołko w Wolsztynie. Wolsztyn jest tam gdzie jest i jest taki jaki jest i być powinien.
42. Dodane przez Jan, w dniu - 06-09-2008 18:08 00 Na deczje urzędnicze o likwidacji placówki we Wschowie nie ma co liczyń, szkoda posadek. W końcu szpital wschowski i tak bedzie zamknięty a my pacjęci będziemy się leczyć w Wolsztynie lub innej placówce. We Wschowie pozostanie tylko oddział pomocy
reklama
43. Dodane przez neutralny, w dniu - 06-09-2008 20:20 00 No spoko krytykuja Ci którzy nigdy nie pracowali w takich warunkach...Ludzie ktorzy przyjezdzaja z wiekszych miast do naszego pogotowia to ciesza sie ze sa tak szybko i dobrze obsluzeni...bo tam jest rygor i ostrzejsze przepisy...tylko u nas ludzie przyzwyczaili sie ze zamiast do lekarzy rodzinych to przychodza do pogotowia blokujac kolejke tym co naprawde pomocy natychmiastowej potrzebuja...czy matka z dzieckiem i goraczką nie moze isc do lekarza rodzinnego jesli dzieje sie to w poniedzialek kolo poludnia?? w normalncych szpitalach w wiekszym miescie nie byloby dyskusji tylko zostalaby odprawiona z kwitkem...czy jak sie czeka u fryzjera bo ten gogos strzyze to marudzi sie ze trzeba czekac?? NIE tylko czeka sie na swoja kolej...w szpitalu tez jakis porzadek byc musi...BO LUDZIE Z TEGO MIASTA WSCHOWA TO TYLKO POTRAFIA NARZEKAC I NIC NIE ROBIC a STAN JEDEN Z DRUGIM I POPRACUJ SOBIE 12 lub 24 godziny...Albo postuj na izbie caly dzien i popatrz z czym ludzie potrafia przyjsc na pogotowie...
44. Dodane przez rafal, w dniu - 06-09-2008 22:35 00 powiedzcie sami jak to jest ze lekarz ktory jest w poradni chirurgicznej czy ginekologicznej musi miec akurat dyzur na odziale i mimo ze jest sie zarejestrowanym na godzine to czasami trzeba czekac na pana doktora i jemu zaplaca a nam kto za czekanie i czemu kase podwujna w jednych godzinach ma ktos mu zaplacic panie dyrektorze i jeszce jak sie sponia to leca tak szybko z badaniem zeby zdażyc w normalnym zakladzie pracy takie spoznienia sa nie dopuszczalne a i tak ma zapłacone a pacjent poczeka tylko mnie ciekawi co z ta kasa za dyzur na oddziale i w poradnia gdyby ulozyc grafik zeby nie mial dyzuru a byl w poradni to ile kasy mozna by bylo zaoszcedzic moze NFZ by sie zastanowił pozdrawiam
45. Dodane przez dorota, w dniu - 07-09-2008 18:04 00 gdy byłam na badaniu usg piersi, lekarz zaproponował mi abym następnym razem przyjechała na badanie do wolsztyna
46. Dodane przez ABC, w dniu - 10-09-2008 12:34 00 ludzie Wam się w głowach poprzewracało, leżałem na oddz. chirurg. i nie dam powiedzieć nic zlego na personel i obsługę to sa zawodowcy i rutyniarze a jak Wam się marzą luksusy to na Białoruś .
47. Dodane przez pacjętka, w dniu - 11-09-2008 22:37 00 ja kilka razy bylam na pogotowiu we wschowie i mogę powiedzieć jak się uda trafić na dr Janusza to jest super,a co do reszty to nie jest najlepiej,odnoszę wrażenie że mi robią łaskę,..zero uprzejmości czlowiek się czuje upokorzony...
48. Dodane przez Sława, w dniu - 16-09-2008 21:06 00 cudze chwalicie, swego nie znacie
49. Dodane przez XXXXXXXXXXXXXXXXX, w dniu - 17-09-2008 21:36 00 Do Komen.18 gdzie ty masz na położ.lub ginekologii jednoosobowe sale??????? Bzury piszesz rodziłam tu niedawno i najmniejsza sala jak jest to 3 osobowa
50. Dodane przez Suzi, w dniu - 17-09-2008 22:12 00 Jednoosobowa ... bo była tylko jedna osoba na wielołóżkowej sali.
51. Dodane przez ola, w dniu - 18-09-2008 22:04 00 wSCHOWSKI SZPITAL -TRAGEDIA! zachowanie personelu na izbie przyjęć Pogotowia jest straszne!!! urządzają sobie śmiechy, rozmowy. Jak podejdzie się i powie jaki ma się problem, to jak odejdzie człowiek personel się nabija!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
52. Dodane przez borys, w dniu - 19-09-2008 14:57 00 wszystko ok. tylko te paniusie z izby przyjęć przeniósłbym do zakładu opiekunczego na przyuczenie do zawodu za brak charyzmy w koncu wybrały ten zawód
53. Dodane przez wdzięczna pacentka, w dniu - 24-09-2008 12:21 00 jak wam tak źle w tym szpitalu to po jaką cholere tam chodzicie, po co się leczycie w tym szpitalu. Od razu lepiej jedźcie do Wolsztyna do. Ja byłam we Wschowskim szpitalu lepiej obsłużona niż w Wolsztynie. Oddział gin.-poł jest teraz odnowiony i całkiem inna atmosfera. Bardzo miłe położne może nie wszystkie ale pani Halina Nieścior, Pani Mirosława Kobiela, Beata Kotwica, Pani Ryszarda Żukowska i wiele innych są bardzo sympatyczne. Chwale sobie oddział ginekologiczny
54. Dodane przez pacjentka, w dniu - 24-09-2008 12:37 00 jak wam tak źle w tym szpitalu to po co chodzicie się tam leczyć. Ja jestem bardzo zadowolona z oddziału ginekologicznego, jest tam bardzo miła obsługa, może nie wszystkie panie położne są miłe ale Pani Halina N, Pani Ryszarda Ż, Pani Mirosława K, Pani Beata K, Pani Iwona J. to są bardzo miłe panie i jeszcze są dwie panie salowe bardzo miłe pani Danka i Pani Jola zawsze porozmawiają z pacjentem. a co do komen 49 to jest jedna sala 1 osobowa leżałam tam, niedawno wyszłam ze szpitala i ty nie gadaj bzdur.
55. Dodane przez miki, w dniu - 29-10-2008 14:17 00 zgadzam się z kom. 10 .Kałuze wody stoją nie tylko w okolicy przejść ale równiez na ulicy Kaz. Wielkiego ,gdzie był wylany nowy asfalt.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.