Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Leszno. Orkiestra szkoły muzycznej z Nemcic nad Hanou w Czechach zdobyła Grand Prix VII Międzynarodowych Dni Muzyki i Folkloru w Lesznie. Poza tym orkiestra zajęła jedno z dwóch pierwszych miejsc konkursu – drugie przypadło również Czechom – orkiestrze z Prelouca. Wśród laureatów są także leszczyńskie mażoretki – zdobyły złoto w swojej kategorii.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
W odbywających się w sobotę i niedzielę na leszczyńskim Rynku VII Międzynarodowych Dniach Muzyki i Folkloru wzięło udział 17 zespołów: 9 orkiestr dętych, 4 grupy folklorystyczne i 4 zespoły mażoretek. Łącznie
przez scenę przeszło więc prawie 700 wykonawców z Polski, Czech i Niemiec. Cztery orkiestry uczestniczyły w konkursie wykonawczym, ocenianym przez międzynarodowe jury. Najbardziej spodobała się orkiestra szkoły muzycznej w Nemcicach nad Hanou w Czechach. Zdobyła Grand Prix i Złote Pasmo, a jej dyrygent Jindrich Novak otrzymał Kryształową Batutę. Warto dodać, że Nemcice to maleńkie miasto - liczy dwa tysiące mieszkańców. Drugie Złote Pasmo zdobyli także Czesi - orkiestra szkoły muzycznej z Prelouca. W rywalizacji mażoretek przyznano dwie pierwsze nagrody - zdobyły je mażoretki z Pragi, tańczące razem z orkiestrą z Nemcic oraz leszczynianki - mażoretki Orkiestry Dętej Miasta Leszna. To już trzecie złoto naszych dziewcząt, ale pierwsze dla tego, odmłodzonego składu. Także najmłodsze mażoretki Leszna otrzymały nagrodę - brązową pałeczkę. (jad/tekst i foto)
1. Dodane przez ddddd, w dniu - 08-09-2008 10:10 00 Bravo dla orkiestry z Czech !!!! byli genialni.
2. Dodane przez lopi, w dniu - 08-09-2008 10:11 00 a będą zdjęcia z festiwalu?????
3. Dodane przez Piotras, w dniu - 08-09-2008 10:14 00 Bravo dla mażoretkek z Leszna
4. Dodane przez Igor, w dniu - 08-09-2008 15:08 00 będą zdjęcia
reklama
5. Dodane przez wojtek, w dniu - 08-09-2008 17:41 00 a mnie osobiscie bardzo nie podobało sie to ze zespoły zostaly oceniane po co ta sztuczna ocena
6. Dodane przez Klos, w dniu - 08-09-2008 17:53 00 Tak tak... Śmigielska orkiestra też zdobyłaby pewnie jakąś nagrodę, tylko że w ogóle nie była brana pod uwagę, bo oczywiście ktoś nie wiedział, ze bierze udział w konkursie ;/ A oni najlepiej zagrali :D i tyle.....
7. Dodane przez aaaaa, w dniu - 08-09-2008 17:56 00 Poplątane wszystko
8. Dodane przez Śmigielanin-Harry, w dniu - 08-09-2008 20:20 00 Ciekawe dlaczego się nikt nie spyta o orkiestrę ze Śmigla...(...) Po wielu próbach,staraniach i ciężkiej pracy MOD orkiestry ze Śmigla zdecydowaliśmy się wziąć udział w przeglądzie jaki odbył się w Lesznie.Po udanym koncercie i wielu godzinach oczekiwań na wyniki okazało się że nie braliśmy w ogóle udział w przeglądzie tylko wystąpiliśmy tam gościnnie.Przy ogłoszeniu wyniku szanowny p.Paprocki stwierdził że orkiestra miała szanse na złote pasmo a nawet na Grand Prix festiwalu gdyby brała udział w przeglądzie.Po za pytaniu dlaczego nas nie brali pod uwagę p.Paprocki stwierdził że mieliśmy Grand Prix festiwalu rok temu i że nie możemy brać udział w tym roku.Co jest nie prawdą bo MOD ze Śmigla zdobyła Grand Prix dwa lata temu.(...)
9. Dodane przez xxx, w dniu - 08-09-2008 18:36 00 Śmigiel był najlepszy choc niby grali tylko goscinnie i to oni powinni byli wygrac
10. Dodane przez prezes, w dniu - 08-09-2008 19:05 00 czy szkoła muzyczna jest zespołem amatorskim ?
Co z oceną orkiestry ze Śmigla?
Skandal
11. Dodane przez 'Ktoś', w dniu - 08-09-2008 20:24 00 Gdyby Śmigielksa MOD brała udział w konkursie,napewnoby coś wywalczyła! Nie da się ukryć,że są bardzo dobrzy! Mają niezłą forme i wspaniale się prezentują! Moim zdaniem to oni najlepiej zagrali spośród wszystkich zebranych tam orkiestr...
12. Dodane przez Harry, w dniu - 08-09-2008 20:35 00 Właśnie co ze Śmiglem czy my w ogóle istniejemy?? SKANDAL!!
13. Dodane przez Śmigielanin, w dniu - 08-09-2008 20:57 00 Ale czy Orkiestra szkoły muzycznej z Nemcic nad Hanou w Czechach jest najlepsza Zadawać sobie to pytanie może każdy kto nie został oceniony...Tak jak Orkiestra ze Śmigla, która była w najlepszej formie, jednak nie została poddana ocenie...Zostały chyba złamane tutaj jakieś zasady.Może mogła zdobyć Złote Pasmo, albo nawet Grand Prix.Jest to bardzo możliwe z wykonaniem takich utworów na konkursie.Żal jest tylko osób należących do tej orkiestry, które tyle pracy włożyły w przygotowania i w koncert, a nie zostały w ogóle docenione. Mam nadzieję, że wszystko się wyjaśni i nigdy coś takiego się nie powtórzy. A tak naprawdę nie powinno się w ogóle coś takiego wydarzyć!!!
14. Dodane przez Śmigielanin, w dniu - 08-09-2008 21:09 00 Czy Orkiestra szkoły muzycznej z Nemcic nad Hanou w Czechach była najlepsza? Zadawać takie pytanie może sobie każdy, kto brał udział w tym przeglądzie. Tak jak Orkiestra ze Śmigla, która nie została poddana ocenie...Wykonali ONI rewelacyjnie utwory na konkursie, że im się tylko brawa należą, a jednak nie zostali oni ani ocenieni, ani nagrodzeni.Ktoś chyba złamał zasady...Żal jest tylko członków tej orkiestry, którzy tyle pracy włożyli w przygotowanie tych utworów no i wykonanie na konkursie. Dlaczego ludzka praca nie została tutaj doceniona? Teraz dziwi się chyba już każdy. Jednak mamy nadzieję, że te błędy zostaną naprawione!!!
15. Dodane przez aaa, w dniu - 08-09-2008 21:24 00 jasne śmigielska orkiestra to tylko hałturniczy zespół ...a te 2 orkiestry z Czech to dopiero była muzyka...tego chciałosię słuchać
16. Dodane przez teno, w dniu - 08-09-2008 21:29 00 śmigiel i tak nic by w tym roku nie zdobyło bo za dobre orkiestry przeyjechały z Czech ...wiec po co te komentarze??? raz zdobyli grand prix bo wtedy byl niski poziom wykonawstwa i teraz wielki zal
17. Dodane przez grin, w dniu - 08-09-2008 21:29 00 śmigiel h
18. Dodane przez pqaa, w dniu - 08-09-2008 21:37 00 ogólnie ten festiwal to jedne wielkie dno....kiedyś przyjezdzało na ten konkurs nawet 50 orkiestr a teraz zaledwie 9 i z tego 7 z okolic ...żal...zero organizacji ...i to był na szczęsie ostatni festiwal gdyz nie ma na to kasy ...tak mówił pan P w radio
19. Dodane przez annon, w dniu - 08-09-2008 21:44 00 MOD Śmigiel "chałturniczym zespołem",czy ktoś tutaj jest głuchy i naprawdę nie może odróżnić prawdziwego poziomu artystycznego,nie zaprzeczam że orkiestry czeskie były świetne ale nazwanie Śmigla chałturniczym zespołem to głęboka przesada wystarczy porównać do innych polskich orkiestr np. z Rostarzewa lub z Wolsztyna które niczym nie zadziwiły nie wspominając już o leszczyńskiej orkiestrze która nie brała udziału w konkursie a w swoim koncercie pokazała ze nie jest formie; całego honoru obroniły jedynie mażoretki, które od kilku lat trzymają najwyższy poziom
20. Dodane przez smus, w dniu - 08-09-2008 21:46 00 do 11 zapewne grajek z MOD smigiel co???
21. Dodane przez xxx, w dniu - 08-09-2008 21:53 00 oj ktoś się chyba przeliczył...na tym akurat festiwalu nigdy nie było aż 50 orkiestr...to że kiedyś było więcej uczestników to sie zgadza...na największym festiwalu mogło być około 25-30 zespołów (w tym orkiestry, mażoretki i zespoły ludowe)...na więcej zwyczajnie nie starczyłoby czasu na estradach podczas trzydniowego (jak to niegdyś bywało) festiwalu ...
22. Dodane przez FannnKa, w dniu - 08-09-2008 22:00 00 że co? Śmigiel hałturniczy zespół??? Czeskie orkiestry najlepsze??? hahahaha Byłam tam... i z Czeskich podobała mi sie tylko ta, która zdobyła, jakimś cudem, Grand Prix... A reszta - bez rewelacji. Śmigiel w tym roku zagrał na naprawdę dobrym poziomie i zasługiwaliby na złoto. O Grand Prix już nie chodzi. Eh.. Ten festiwal to była jedna wielka pomyłka...
23. Dodane przez muzyk, w dniu - 08-09-2008 23:02 00 po pierwsze, ten 'festiwal' to pomyłka...zero organizacji...nie było wspólnej próby...dyrygenci nie wiedzieli, że mają dyrygować... po drugie, wszystkie mażoretki były beznadziejne... po trzecie, niesprawiedliwe jest to, że nie oceniono śmigla... nie wiem jak zagrali, nie mówię, że byli najlepsi, ale wiem, że p.Paprocki tradycyjnie zrobił PRZEKRĘT na 'pseudofestiwalu'... i tyle
24. Dodane przez Ehmm, w dniu - 08-09-2008 23:05 00 A tam podniecacie sie. Macie tematy... Niech sie nasi ze Śmigla cieszą że mieli te jakąś tam nagrodę dwa lata temu. Po cholere wam następna??? W ogóle ten festiwal powinien mieć tytuł ŻAL.PL !!!
25. Dodane przez BRAK SŁÓW, w dniu - 08-09-2008 23:10 00 nie chcę tutaj nikogo obrażać! I inni też niech tego nie robią... Trzeba być szczerym: tegoroczny festiwal w Lesznie był pomyłką... no i raczej ostatnią w dziejach Leszna... Już orkiestry więcej tam nie zagrają... A Paprocki będzie miał się z czego tłumaczyć... O tym powinni napisać w gazecie... Temat na pierwszą stronę!
26. Dodane przez aaa, w dniu - 08-09-2008 23:57 00 szkoda tylko, że tymi opiniami krzywdzicie zepoły, które przygotowywały się na ten festiwal.to, że im coś mogło nie wyjść to normalna sprawa. wszystko idzie na żywo.... ALE muzycy i tancerze przecież absolutnie nie odopwiadają za takie czy inne niedociągnięcia organizacyjne...brak próby wspólnej- błąd organizatora, brak nut do wspólnego wykonania w połowie orkiestr - błąd ich kierowników, brak informacji o tym kto będzie dyrygował danym utworem - kolejny błąd organizatora...rozumiem rozgoryczenie śmigla...sytuacja delikatnie mówiąc nie należy do naprzyjemniejszych, zwłaszcza w kontekście tego ile pracy włożyliście w ten występ...gratuluję wam wspaniałego koncertu i przykro mi, że coś takiego was spotkało...mam nadzieję, ze sprawa jak najszybciej zostanie wyjaśniona (bo wymaga tego)!!!
27. Dodane przez love music, w dniu - 09-09-2008 06:35 00 nie wiem po co ten cały zament? mialo by przyjemnie a zrobiło sie głupio przez to zamieszanie... po kij komuś oceniac innych wszytkie orkiestry zagrały na miarę i powinny dostac wszystkie nagrody a organizatora PZCHIO i Pana P(...) zwolnic za ten bałagan i opóźnienia
28. Dodane przez obserwator, w dniu - 09-09-2008 06:33 00 Festival faktycznie może nie należał do tych najbardziej udanych aczkolwiek rywalizacja była na poziomie. Kryształowa batuta i Grand Prix oczywiście jak najbardziej należało się czeskiej orkiestrze z Niemcic na Hanou, grali rewelacyjnie, podniośle i aż zapierało dech w piersiach, niejedna orkiestra mogłaby się od nich wiele nauczyć. Pomimo niedogodności i omyłek warto było obejrzeć widowisko. Wszystkie zepoły, mażoretki, itd. zaprezentowały to co miały najlepszego w swoim repertuarze. Leńszczyńskim mażoretkom należą się ogromne gratulacje, dziewczyny powinnyście być z siebie dumne, czeszki także, gdyż mimo lecącyh pałeczek zrobiłyście niezłe show. Pana P(...) chyba nie skomentuje, bo aż szkoda słów, powiem tylko jedno: wstydź się Pan... i miejmy nadzieję za rok będzie lepiej Pozdrawiam
29. Dodane przez Prezes, w dniu - 09-09-2008 13:41 00 Szanowni komentatorzy ! Drodzy Druhowie ! Krytyka jest elementem budującym tylko wtedy, kiedy jest uzasadniona. Ja należę do ludzi, którzy proszą o spojrzenie na wykonana pracę swych przyjaciół w krzywym zwierciadle. Więc chodzę z podniesiona głową. Błędy jakie wystąpiły i jakie popełniłem doskonale znam. Nawet te które są niezależne ode mnie biorę na siebie. Natomiast brak oceny przez Jury Młodzieżowej Orkiestry Dętej ze Śmigla w trakcie konkursu jest wyłączną winą braku zgłoszenia do konkursu. Przecież to Zarząd Orkiestry winien dopilnować przesłania zgłoszenia w terminie. Dziś funkcjonuje Internet. Zgłoszenie udziału w VII MDMiF dotarło do mnie 29 sierpnia 2008 o godz. 10 30 drogą elektroniczną z CK następującej treści: Młodzieżowa Orkiestra Dęta w Śmiglu zgłasza swój udział w VII Międzynarodowych Dni Muzyki i Folkloru LESZNO 2008. Liczba uczestników - 40 osób. Akredytacja została wpłacona na konto. Oczywiście bez zgłoszenia udziału w konkursie. Do kogo więc żal ? Rzeczywiście orkiestra zagrała bardzo dobry koncert i zapewne znalazł by on odzwierciedlenie w ocenie Jury. Żal mi młodzieży i podzielam jej rozczarowanie. Pretensje jednak proszę kierować pod innym adresem. Pozostałe krytyczne uwagi przyjmuje, jednak proszę żeby osoby, których krytyka idzie bardzo daleko swoje uwagi przekazały do Zarządu przez swoich delegatów, będzie to służyć raczej rozwojowi amatorskiego ruchu muzycznego a nie jego rozbijaniu. No chyba, że krytykantami są dyletanci, których boli, że poziom artystyczny orkiestr zrzeszonych stale się podnosi a dzięki temu festiwalowi zapraszanisą na inne znakomite festiwale w Europie. I takie właśnie zaproszenie otrzymała już Orkiestra Dęta ze Śmigla na 2009 rok. Z poważaniem T. Paprocki
30. Dodane przez LLLL, w dniu - 09-09-2008 14:56 00 MOD SMIGIEL najlepsi ;d
31. Dodane przez K..., w dniu - 09-09-2008 16:44 00 To wszystko jest jakieś chore... Byliśmy pewni, że bierzemy udział w KONKURSIE... a tu się okazuje, że coś/ktoś zawinił... Nie wiemy dokładnie kto... Nikogo oskarżać nie możemy... Ale ta praca, którą włożyliśmy w przygotowania, te nerwy podczas koncertu, no i inny perkusista i dyrygent, którym szczerze dziękujemy... Wszystkie starania na marne? Ja tego nie rozumiem... Sprawa na pewno zostanie rozwiązana. Na razie czekamy na powrót najważniejszej osoby w Orkiestrze....
32. Dodane przez Prezes, w dniu - 09-09-2008 20:46 00 Panie Romanie, Aby się wypowiadać na ten temat należy przeczytać regulamin festiwalu i kartę zgłoszenia, które były jednakowe dla wszystkich zainteresowanych. Orkiestra, mażoretki biorące udział w festiwalu nie muszą się poddawać ocenie jury, bo np.dyrygent nie czuje się na siłach konkurować z dość wysokim poziomem artystycznym konkurencji albo nie ma pełnego składu zespołu. Tak uczyniła Orkiestra Dęta Miasta Leszna, Stowarzyszenie TON Kościan, Fanfarengarde z Frankfurtu n/Odrą i Orkiestra z Cottbus i tak zrozumiałem Wasze zgłoszenie do udziału w festiwalu. To prawda jury odebrało nuty lecz składający je członek orkiestry nawet nie powiedział z jakiego zespołu jest. Jury nie zna wszystkich muzyków. Jest to nieprzyjemna sprawa dla mnie jako prezesa. Osobiście jestem zainteresowany by nasi członkowie byli oceniani i czerpali satysfakcję ze swej dobrej zaangażowanej działalności. Proszę więc nie pomawiać mnie o jakieś krętactwo. Wystarczyło podejść przed rozpoczęciem koncertu do przewodniczącego Jury i powiedzieć, że jednak chcecie brać udział w konkursie. Tadeusz
33. Dodane przez afaf, w dniu - 09-09-2008 21:01 00 dając partytutury to chyba jasne że bierzemy udział w konkursie. dlaczego przy występie MOD Śmigiel nikt nie powiedział że "MOD Śmigiel nie uczestniczy w konkursie, grają gościnnie"? niestety coś mi tu pasuje!
34. Dodane przez Prezes, w dniu - 09-09-2008 21:37 00 No tak się Panu wydaje. Przecież nie MOD Śmigiel nie nadesłała zgłoszenia i składając partyrury na stół nikt sie nie przedstawił i nic nie powiedział z jakiej jest orkiestry. Trudno to Jest Wam zrozumieć, że warunki w jakich przyszło nam robić festiwal międzynarodowy, nie były konfortowe.
35. Dodane przez muzyk, w dniu - 09-09-2008 21:52 00 i jak to mówią zachciało się dziadu oceny wiec cie sami ocenili.... po co to ma byc po co ocena i jakas sztuczna klasyfikacja pod tym tematem powinny byc same pozytywne komentarze odnośnie ze ladnie grali a nie same klótnie!! muzyka ma jednoczyc a tu podzielila po co to komu regulamin i te inne sprawy chyba tylko robieniu pieniedzy prezesą i innym czlonkom gdzies sie pogłubiliscie to nie tak miało wygladac wstyd czy nie lepiej zorganizowac to bez konkursow nie bylo by wtedy zadnych wygranych i przegranych wszyscy byliby zadowolenia muzyka ma logodzic obyczaje a nie je pietnowac!! oczywicie termin niedogodny i malo reklmy medialnej!!!
36. Dodane przez obserwator, w dniu - 09-09-2008 22:04 00 muzyka łączy obyczaje ...jasne ale nie w tym przypadku...jak ktos ma coś do powiedzenia to niech sie podpiszę bo takie negatywne komentarze o tym festiwalu każdy może pisać i w łożyć sobie gdzies...a co wstyd jest wam pisać?? ...jedynie pan Prezes sie podpisał....bravo mu za to
37. Dodane przez fdsf, w dniu - 09-09-2008 22:06 00 ależ to ludzie maja problemy ...strach pomyslec.....nigdy nikt nikomu nie dogodzi....tylko śmiech
38. Dodane przez P ze śmigla, w dniu - 09-09-2008 22:09 00 aale MOD śmigiel ma zarząd trzeba było sie zgłosić do konkursu a nie teraz robicie problemy ) wstyd tylko robicie widocznie są lepsi ..musza być wygrani i przegrani bo wkoncu to fewstiwal
39. Dodane przez 14894, w dniu - 09-09-2008 22:10 00 nie dali zgłoszenia a teraz maja zal
reklama
40. Dodane przez asdd, w dniu - 09-09-2008 22:15 00 ludzie żal czytać te komentarze wieć sobie odpuście
41. Dodane przez były muzyk, w dniu - 09-09-2008 22:27 00 ta orkiestra jest tak świetna,że musza 'pożyczać" muzyków z innym orkiestr słyszałem, że nawet perkusisty nie mają bo musieli pożyczyć z jakiejs orkiestry ale niewiem dokładnie od której - to akurat nie ma najmnijszewgo znaczenia liczy sie fakt
42. Dodane przez widz, w dniu - 09-09-2008 22:39 00 nie ważne kto jak gra liczy śie wspólne muzykowanie wszystkich orkiestr..niestety jak widać po komentarzach musicie sie tego nauczyc i tego zabrakło na festiwalu ...możecie nauczyc sie świetnie grac a co z tego jak nigdy nie nauczycie sie bawić, uczyć słuchając i wykonując muzykę...każdy z nas powinien wyniesć cos z tego festiwalu...przyjezdzaja różne orkiestry, coś podpatrzeć od nich, stroje , utwory nawet błędy ...a wy tylko osądzacie bo ta orkeistra jest do niczego a tamci powinni miec brąz a mieli złoto...a my powinniśmy miec grand prix a nie ta z Czech......zastanówcie sie wszyscy nad tym co piszecie ..z tego wszystkiego jeden wniosek niech niekt nie robi żadnego już festiwalu orkiestr bo nie długo sie wzajemnie wszyscy "zjedzą" ...przypadkowo wtrafiłem na te komentarze i jestem zbulwersowany nimi..przyszedłem na koncerty orkiestr zeby posłuchać i myślałem ze muzycy są "inni" lepsi od pozostałych i bardzo sie zawiodłem taka niezdrową rywalizacją
43. Dodane przez Kaśka, w dniu - 09-09-2008 22:58 00 Panie Tadeuszu... Są osoby, które mogą potwierdzić, że przy składaniu partytur dla jury, orkiestra została przedstawiona.. Było wyraźnie powiedziane: skąd i kto przekazał partytury.... Nawet nowy dyrygent się przedstawiał... "gdyby jury słuchało to by słyszało..." to jest po prostu śmieszne...
44. Dodane przez Eh...., w dniu - 09-09-2008 23:04 00 Wszystkie orkiestry zagrały dobrze... miło się słuchało... ale nie było żadnej rewelacji... Najlepiej wypadła orkiestra z Czech, która otrzymała Grand Prix... Czeska orkiestra dała na prawdę świetny popis... Byłam pod wrażeniem ich brzmienia i dynamiki... Oni jako jedyni nie zrobili żadnego kiksu ;P. Resztę pozostawiam bez komentarza.
45. Dodane przez djjjj, w dniu - 09-09-2008 23:10 00 popieram kom 44 czytajcie i uczcie sie
46. Dodane przez putu, w dniu - 09-09-2008 23:12 00 dokładnie ...popieram komentarz 46
47. Dodane przez POLOSKA, w dniu - 09-09-2008 23:13 00 POPIERAM KOMENTARZ 44 ..MASZ 100 % RACJĘ
48. Dodane przez qqqq, w dniu - 09-09-2008 23:15 00 gratulacje dla Czechów i leszczyńskich mażoretek bravooooooooooooooo
49. Dodane przez Muzykk, w dniu - 09-09-2008 23:18 00 "wypożyczanie" muzyków, gdy brakuje składu jest obecne w wielu orkiestrach. Śmigiel nie jest wyjątkiem... nikogo nie bronię, taka jest prawda.
50. Dodane przez fsfsf, w dniu - 10-09-2008 07:29 00 czytajcie kom 44 i koniec komentarzy!!!!!!!
51. Dodane przez 7776, w dniu - 10-09-2008 14:06 00 wypozyczanie muzykow jest we wszystkich orkiestrach niie tylko w MOD ś-l :] żal mi was bo jak konkurs to konkurs konkurs jest potrzebny raz na jakis czas dla zywej mobilizacji a mobilizacja jest ważna!
52. Dodane przez muzykaa, w dniu - 10-09-2008 14:11 00 MOD ŚMIGIEL ZAGRAŁO NAJLEPIEJ CHYBA KAZDA ORKIESTRA KTORA ZOSTALABY POTRAKTOWANA W TEN SPOSOB ROBILABY COS W KIERUNKU WYJASNIENIA SPRAWY WIEC NIE DZIWMY SIE. PRACA I NERWY NIOSA ZA SOBA DOBRE KONSEKWENCJE A TU TYCH KONSEKWENCJI NIE BYLO !!
53. Dodane przez Cipuszka :D, w dniu - 10-09-2008 17:58 00 A skąd niby osoba od komentarza 43 wie ze MOD ze Śmigla wypożyczyła sobie muzyków... nie komentuj jak nie wiesz!!!! Może oni są stałymi członkami?? każdy umie obgadywać, ale prawdy w tym jest niewiele. Zastanówcie się co piszecie!!!
54. Dodane przez Roman Apolinarski, w dniu - 10-09-2008 19:59 00 informuje ,że nie napisałem komentarzy nr.32 i 33 Podpisuje sie z imienia i nazwiska .Proszę nie kojarzyć mojej osoby z komentarzami w/w- pozdrawiam czytelników
55. Dodane przez yeyey, w dniu - 10-09-2008 20:01 00 do 55 wiem to od muzyka-kolegi ze smigla
56. Dodane przez janek, w dniu - 10-09-2008 20:20 00 ciekawe od kogo wiesz ? ? do komentarza 55!!
57. Dodane przez ramonka, w dniu - 10-09-2008 21:05 00 Wszyscy macie po trochę racji. Szokujący jest dla mnie jednak fakt że dziwi was chęć dociekania winy przez MOD ze Śmigla. Nam nie chodzi o to że mielibyśmy grand prix bo tego nie wiemy dlatego że okazało się że nie bierzemy udziału w konkursie-i o to właśnie nam chodzi!Chcemy się dowiedzieć dlaczego.Według mnie to normalne każdy kto został pokrzywdzony chce wiedzieć przez kogo i dla czego.To normalny ludzki odruch. A że od wieków wiadomo że najszybciej załatwia się sprawy nagłośnione...
58. Dodane przez smigielanin, w dniu - 10-09-2008 22:42 00 Korupcja w muzyce
59. Dodane przez muzyk, w dniu - 10-09-2008 23:15 00 ja mam tę informację z pierwszej ręki.sam mi powiedział.
60. Dodane przez Franko, w dniu - 11-09-2008 07:14 00 Do "muzyk": kolego jestem ciekaw kto Ci to powiedział??i to bardzo jestem ciekaw...
61. Dodane przez Śmigielanin, w dniu - 11-09-2008 08:42 00 Kazdy ma prawo dochodzic swoich praw i tu nie chodzi ze muzyka lagodzi obyczaje. Inaczej by to wygladalo jakby im powiedziele "Byliscie slabi i nie wygraliscie" bo braliby udział w konkursie. A tak się przygotowywali miesiącami i sie okazało że nawet nie startują w konkursie. Każdy by się wkurzył
62. Dodane przez Brodka, w dniu - 11-09-2008 09:46 00 Do komentarza 29 Szanowny panie P(...), miło nam słyszec że śmigielska orkiestra została zaproszona na inny festiwal w europie szkoda tylko że jak zwykle dowiadujemy się o tym ostatni!! Pragnę zaznaczy że nie był to pierwszy konkurs w którym Śmigiel nie brał udziału nie wiedząc o tym. Wydaje mi się, że wszyscy Członkowie MOD Śmigiel pamiętają festiwal w CZECHACH I jak zostali tam potraktowani
63. Dodane przez Brodka, w dniu - 11-09-2008 09:35 00 Gratuluję Czechom byli naprawdę rewelacyjni i Grand Prix się należało
64. Dodane przez janek, w dniu - 11-09-2008 15:31 00 "ja mam tę informację z pierwszej ręki.sam mi powiedział"...... Jestem rówież ciekawa jak Franko, kto Ci to powiedział????
65. Dodane przez ramonka, w dniu - 11-09-2008 16:11 00 61 Śmigielanin masz racje!!o to właśnie chodzi.Nie o to gdybanie ale o to co jest pewne i widoczne-czyli o fakt że nie zostaliśmy ocenieni.
66. Dodane przez maciej ciesla, w dniu - 11-09-2008 21:41 00 mam juz dosc tego gadania jaki to jest mod!!! ogarnijcie! jedynie mod ze smigla honorowo reprezentuje orkiestry z okregu leszczynsiego. co do konkursu to podobno mial byc to festival amatroskich orkiestr detych a nie polzawodowych (patrz orkiestra z Nemcic nad Hanou w Czechach). to po pierwsze, po dwa! jesli ktos nie ogarnia ze mozna poprosic o pomoc w koncercie swoich znajomych muzykow to juz nie moja wina... po 3. repertuar i wykonanie koncertu "konkursowego" bylo na wysokim poziomie i komisja moze to przyznac, nie bede podawal co graly inne orkiestry z polski, bo nie warto... a po 4... zal mi tych ktorzy pisza komentarze bez uzasadniej typu 41 itp... zal mi was...
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.