Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
24
Sierpnia 2025
Niedziela
Imieniny obchodzą:
Bartłomiej, Jerzy,
Joanna, Malina,
Michalina
Do końca roku 129 dni.
Start arrow Leszno arrow Matka z dzieckiem potrącone na pasach

Matka z dzieckiem potrącone na pasach

Matka z dzieckiem potrącone na pasach

11.09.2008. Radio Elka, Michał Wiśniewski
thumb_potracenie.jpgLeszno. Siedmioletnia dziewczynka i jej matka trafiły do szpitala po porannym wypadku na Alejach Jana Pawła II. Maluch (na zdjęciu) wjeżdżając na czerwonym świetle uderzył w prawidłowo idące piesze. 78- letni kierowca nie zauważył zmiany świateł. To kolejny wypadek w tym miejscu.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Do potrącenia doszło przed godziną 8.00. 50 letnia kobieta odprowadzała swoją córkę, pierwszoklasistkę do szkoły. Weszły na pasy na zielonym świetle. Wtedy uderzył w nie maluch kierowany przez 78 latka ze Święciechowy. - Oślepiło mnie
światło. Nie jechałem szybko, tylko lekko je stuknąłem. Wjechałem chyba już na czerwonym
- przyznaje kierowca.

Policja ma jednak pewność, a nie tylko przypuszczenia. Moment wjazdu na czerwonym widział świadek.

Matka z córką są w leszczyńskim szpitalu. Dziecku prawdopodobnie nic groźnego się nie stało. Gorzej z 50 letnią kobietą. - Żonie coś poważnego stało się w nogę. Jest schorowana i teraz jeszcze ten wypadek - mówi mąż kobiety skarżąc się na niebezpieczne przejście. - Chodzimy nim codziennie. Sam kilka razy omal nie zostałem rozjechany przez skuter.

Na razie nie wiadomo jaki jest stan trzeźwości 78 latka. Stan zdrowia uniemożliwiał mu, mimo prób, przedmuchanie alkotestu.

To kolejny wypadek w ciągu zaledwie roku na feralnym przejściu dla pieszych. W listopadzie bus śmiertelnie potrącił tam rowerzystę. W sierpniu zginął tam potrącony nocą 52 letni pieszy. Wcześniej również dochodziło tam do potrąceń. (mich)

Zobacz zdjęcia
 
Komentarze (36)
1. Dodane przez Karola, w dniu - 11-09-2008 08:34 0 0
Takim to odrazu odebrac prawo jazdy.. dla mnie to jest tez chore w tym wieku i jeszcze jezdzic i maluchem :? :eek niedzielny kierowca.. :p
2. Dodane przez Karola, w dniu - 11-09-2008 08:40 0 0
Dla mnie to jest chore.. 78lat i mieć prawo jazdy.. no sorry taki człowiek juz nie powinnien jezdzic..światło go oslepilo..to ..hm.. nie skomentuje tego dalej.. niedzielny kierowca który wyjechał wśród tygodnia..dobre.. :grin
3. Dodane przez xxx, w dniu - 11-09-2008 08:44 0 0
Kiedy budowali al.Jana Pawła II wg planów w tym miejscu miało być przejście podziemne mniejsze niż to przy SP7, ale niestety w trakcie wykopów znaleźli chyba...stare mury i chodnik prowadzący do SP1 i jeszcze w jakieś miejsce (już nie pamiętam). Plany poszły w niepamięć...archeolodzy w tym miejscu coś odnaleźli i momentalnie zabroniono budowy przejścia podziemnego. Kazano jedynie nie naruszając niczego zasypać to miejsce i zamiast bezpiecznego "tunelu" zrobili nam niebezpieczne przejście dla pieszych....czy to jest normalne żeby jakieś tam stare mury były ważniejsze od życia ludzkiego :x Powinna jeszcze raz się zebrać komisja i POWINNI rozpocząć budowę przejścia podziemnego, bo w tym miejscu jest ono bardzo potrzebne....Chociaż na pewno wpadną na pomysł zamknięcia tego przejścia, żeby nie mieli problemów z wypadkami... Bo to dla niech jest prostsze rozwiązanie :sigh A MY MIESZKANCY LESZNA CHCE\MY W TYM MIEJSCU PRZEJSCIE PODZIEMNE!
4. Dodane przez xxx, w dniu - 11-09-2008 08:56 0 0
to skandal ile sie jeszcze musi wydarzyc aby cos z tym zrobiono czy policji i urzedasom jeszcze malo gina na tym przejsciu ludzie sa co chwile potacenia i nadal nic tedy chodza dzieci do szkoly a moze by tak choc ok godz 8 postawic policjanta zeby te dzieci bezpiecznie dotarly do szkolybo swiatel nie widza kierowcy ale policje moze zauwaza potraconej pani zycze powrotu do zdrowia a panu kierowcy w tym wieku zabrac prawko dozywotnio skoro juz nie widzi swiatel to czecgo jaszcze moze nie zauwazyc az strach sie bac
5. Dodane przez przechodzien, w dniu - 11-09-2008 09:33 0 0
Ja tez tam codziennie przechodze przez pasy... ale biorąc pod uwagę ilość wypadków, to nawet jak jest zielone swiatlo to czekam az wszystkie samochody się zatrzymaja... co ona nie spojrzala tylko wlazla na pasy "bo zielone" ??
6. Dodane przez virusmalus, w dniu - 11-09-2008 09:41 0 0
jak martwa rzecz, czyt. przejscie może być niebezpieczne, niebezpieczni to sa nieodpowiedzialni kierowcy i piesi, którzy nie potrafia przestrzegać przepisów
7. Dodane przez wasyl, w dniu - 11-09-2008 09:42 0 0
W pewnym wieku rozsądek nakazuje przesiąść się na tylne siedzenie. Przykład powyższy (78 l.) czy Geremka (76 l.) to tylko wierzchołek góry lodowej.
reklama
8. Dodane przez oj, w dniu - 11-09-2008 09:43 0 0
Tyle razy ile tą drogą jadę to kierowcy jadą na czerwonym,szybko policja by zarobiła na człowieka ,który by dzieci przeprowadzał bezpiecznie do szkoły.Ale policji oczywiście mimo tylu wypadków w tym miejcu nadal nie chce się stać i łapać tych wariatów drogowych. a ten starszy Pan niech sobie podaruje w tym wieku jazdę samochodem po tak ruchliwych drogach.teraz to już tylko zabrać prawo jazdy na zawsze.A poszkodowanym życzę szybkiego powrotu do zdrowia.
9. Dodane przez virusmalus, w dniu - 11-09-2008 09:45 0 0
ciekawe kiedy w polsce prawko nie będzie dożywotnie w pewnym wieku człowiek powinien przechodzić badania lekarskie, na podstawie których wydawano lub wstrzymywanoby prawko, podobnie jest z ludźmi stosującymi leki psychotropowe nałykają się tabletek, a potem siadają za kierownicę a potem: "...kierowca z NIEZNANYCH przyczyn zjechał (potrącił uderzył itp)..." mam nadzieję że doczekamy kiedyś logicznego prawa drogowego
10. Dodane przez Rita, w dniu - 11-09-2008 09:49 0 0
Czy to aby napewno ten maluch ? Ryski na nim nie widać, a przecież blachy w takim autku są słabe - wiem bo miałam jakiś czas temu.  
A swoją drogą osoby w takim wieku, jeśli chcą kierować pojazdami, powinny co roku przechodzić badania kierowców i to szczegółowe. Wzrok już nie ten, refleks szachisty ...  
Życzę szybkiego powrotu do zdrowia poszkodowanym.
11. Dodane przez monika, w dniu - 11-09-2008 09:56 0 0
No niestety kolejny wypadek w tym samym miejscu. Nie raz widziałam jak kierowcy przelatują w tym miejscu na czerwonym świetle zarówno po jednej stronie jak i po drugiej. Niestety piesi też nie są odpowiedzialni bo również przechodzą na czerwonym. W tym przypadku zawinił kierowca, prawda jest taka że w tym wieku powinno się przechodzić jakieś badania na refleks. Co do tego przejścia warto by się było nad nim zastanowić. Przejście podziemne to pewnie zbyt duże koszty ale może warto by nad tym pomysleć, a może wystarczy zsynchronizować inaczej światła żeby można było na nich zdążyć przejechać jadąć od Korcza czy też z wiaduktu???Ile jeszcze musi się wydazyć aby się coś zmieniło???
12. Dodane przez bolo, w dniu - 11-09-2008 10:14 0 0
Ciekaw jestem jak Ci komentujący "że w tym wieku nie powinno się jeździć "będą mówić o sobie gdy dożyją tego wieku. Nie tylko starsi kierowcy popełniają błędy.A statystyki niestety są inne.Młodzi najwięcej powodują wypadków. :? :? :?
13. Dodane przez Przem, w dniu - 11-09-2008 10:19 0 0
Skoro nie można było wybudować tunelu pod alejami z jakiś tam powodów to dlaczego nie można wybudować kładki nad jezdnią ? Trzeba pamiętać przechodząc przez jezdnie najpierw spojrzeć w LEWO, następnie w PRAWO i znowu w LEWO nawet gdy się świeci zielone światło.
14. Dodane przez czytelnik, w dniu - 11-09-2008 10:19 0 0
Do komentarza numer 5. Co ty za głupoty wypisujesz? Zielone światło było dla pieszych i ta pani miała prawo wejsc na pasy a nie ogladac się czy auta stoją. Po to są tam światła żeby pieszy mógł spokojnie przejsc. Czy to była jej wina że jakis stary kierowca twierdz że go oślepiło światło i nie widział czerwonego? A może jest daltonistą bo o tej godzinie słońce aż tak mocno nie raziło
15. Dodane przez dario, w dniu - 11-09-2008 10:37 0 0
mam nadzieję, że wszystko będzie ok. ale w takim wieku raczej nie wsiada się za kółko - nawet w niedzielę do kościoła! po 65 roku życia badanie kierowcy powinno być obowiązkowe co roku.
16. Dodane przez xxx, w dniu - 11-09-2008 10:40 0 0
Masz rację Moniko przejście podziemne to duże koszty, ale skoro miasto wydaje pieniądze na przykład na budowę kolejnego nikomu potrzebnego ronda... typ mini jak w Gronowe to te pieniądze mogli by przeznaczyć na przejście podziemne...przecież nie musi być takich rozmiarów jakie jest przed SP7 wystarczy mniejsze żebyśmy czuli się bezpiecznie i bez problemu i nerwów o swoje życie mogli przejść na druga stronę ulicy...
17. Dodane przez ad2008, w dniu - 11-09-2008 10:44 0 0
Do kom 13 a jak sobie wyobrażasz w tym miejscu kładkę :x ....przejście podziemne tak- kładka nie. A najlepiej przeprowadzić sondę lub ankietę skierowaną do mieszkańców Leszna i przyjezdnych a będzie wówczas czarno na białym napisane co o tym pomyśle sądzą ludzie... prawda?
18. Dodane przez Do komentarza 13:, w dniu - 11-09-2008 11:09 0 0
Bardzo dobrze opisałeś metodę przechodzenia przez przejście dla pieszych, z tym, że w przypadku tego konkretnego przejścia trzeba najpierw spojrzeć wyłącznie w LEWO, a po dotarciu do wysepki w PRAWO...
19. Dodane przez aaa, w dniu - 11-09-2008 11:25 0 0
Przy tak ruchliwej drodze nie powinno być przejścia to jest fakt. i wśród tylu kierowców znajdzie się ktoś komu barometr nie służy orientacja opadnie i wypadek gotowy. Jeśli nie można zrobić przejścia podziemnego to trzeba szukać rozwiązań nad ulicą i to było by bardzo rozsądne, ale na początek może ustawić progi zwalniające przed dojazdem do świateł, nikt nie będzie tam szybko wpadał bo to powoduje zagrożenie a nie ruszanie na czerwonym świetle..
20. Dodane przez przechodzien, w dniu - 11-09-2008 11:46 0 0
Ja uwazam ze bez wzgledu na to czy przejscie jest oznaczone czy nie, oraz czy sa swiatla czy nie, nalezy spojrzec prawo lewo... to tylko chwila, nic nie kosztuje... a moze uratowac zycie przed piratami drogowymi!!!
21. Dodane przez Wabun, w dniu - 11-09-2008 11:55 0 0
Tak tak wszyscy tacy mądrzy stańcie sobie na przystanku MZK na 15 mn. i popatrzcie jak zmienia się swiatło z czerwonego na zielone dla kierowców co robią piesi. WIELKA PARDUBICKA. Nie jednokrotnie będąc na wysokości octowni na przejście ając już zielone światło do jazdy i co widzę włazi taka oferma na przejscie i zachowuję się jakby to on był nie zniszczalny albo małolaty na rowerach. Nie twierdze że kierowcy są swięci na dziesięciu pięciu ma w du... światła ale nie mówcie że to zawsze wina kierowcy a dla przypomnienia pieszym za wejscie na czerwonym 250zł mk. Przejście faktycznie jest niebezpieczne wszyscy o tym wiemy i trzeba być ostrożnym i uważnym a nie zaraz stawiać policjanta i co ma robić pieszo gonić samochód bo jak będzie siedział w radiowozie to powiecie że siedzi i nic nie robi. Winni są tak kierowcy jak i piesi. Rozwagi dla jednych jak i dla drugich i szanujmy się na wzajem.
22. Dodane przez kierowca, w dniu - 11-09-2008 12:11 0 0
tego przejścia tam w ogóle nie powinno być. Za duzo wypadków i to nie tylko z winy kierowców. Widziałam dzisiaj tę Panią z dzieckiem i meżem. W tym czasie czekałam na zielone swiatło i co... zapaliło się zielone dla kierowcó a dwóch rowerzystów z impetem jeszcze zdążyło przejechać, tak więc brak słów. Niech uważaja kierowcy ale piesi a zwłaszcza rowerzyści niech nie czują sie Bogami na pasach. Pani potrąconej współczuje i dziewczynce również, bo była bardzo przestraszona...a co do kierowcy malucha...wiek mówi sam za siebie.
23. Dodane przez mid, w dniu - 11-09-2008 12:33 0 0
szkoda ,mi tego dziadka. pewnie jest w szoku. nie chcial tego i pewnie zle mu z tym ze zrobil komus krzywde. a sama wiem ze jak slonce zaswieci w sygnalizator to nie widac jaki jest kolor. 
potraconym zycze powrotu do zdrowia, i kierowcy tez bo pewnie to odchoruje
24. Dodane przez Do nr 17, w dniu - 11-09-2008 13:10 0 0
Uważam, że jest tam techniczna możliwość budowy kładki. Wystarczy zrobić ją po łuku w stronę Deutche Banku tak, żeby wejście nie było zbyt strome. Kładka będzie miała taką przewagę, że po roku nie będzie wyglądała jak każde przejście podziemne w naszym mieście. Dobry projektant powinien tak wkomponować kładkę, że będzie ekstra wyglądać. To oczywiście moje skromne zdanie. Pozdrawiam
25. Dodane przez wiekowy, w dniu - 11-09-2008 13:58 0 0
pomyślcie o sobie, TEŻ BĘDZIECIE MIEĆ 87 LAT, kiedyś na tym skrzyżowaniu młody kierowca ZABIŁ rowerzystę - nie miał 78 lat.
26. Dodane przez mano, w dniu - 11-09-2008 14:14 0 0
A tak przy okazji chciałam dodać, że pojazdy jadące Al.Jana Pawła mają kosmiczną prędkość. Po prostu "kapelusze z głów spadają" - warto przy okazji tym się zająć!!
27. Dodane przez Keram, w dniu - 11-09-2008 15:25 0 0
Alez oczywiscie ze winni sa zarowno kierowcy jak i piesi !!!
28. Dodane przez czytelnik, w dniu - 11-09-2008 16:59 0 0
brak refleksu w tym wieku,więc powinni ludzie po 60 oddawać prawo jazdy dla własnego i cudzego bezpieczeństwa>
29. Dodane przez kierowca, w dniu - 11-09-2008 17:34 0 0
jestem jak najbardziej za tym, zeby kierowcy po 60-70 roku zycia przechodzili ponownie testy i egzaminy praktyczne;bo coraz czesciej slyszy sie ze to wlasnie oni sa sprawcami wypadkow...
30. Dodane przez Ja, w dniu - 11-09-2008 18:39 0 0
To nie wiek jest winą wypadków. Znam kobietę 89 lat - w W.Bryt., która świetnie sobie radzi za kierownicą . Pamiętajmy , że dla niektórch w tym wieku łatwiej jest za kierownicą niż docierać wszędzie pieszo. Nie zawsze można liczyć na rodzinę.Chodzenie sprawia czasami więcej problemu. Mam 76 lat i wolę poruszać się samochodem - jestem niezależna ! Sami kiedyś zobaczycie jak bardzo jest to ważne. Pozdrawiam młodych, średnich i starszych wiekiem. Jak widać na kmputerze też sobie radzę PA1
31. Dodane przez tomi, w dniu - 11-09-2008 20:51 0 0
przecież takie wapniaczki jak ten pan mają prawo jazdy które zostało wydane w latach krótko powojennych,przepisy się zmieniają.w tym wieku autobusik jest najbespieczniejszy zarówno dla pieszych jak i dla tego pana
32. Dodane przez helo, w dniu - 13-09-2008 09:52 0 0
kim jest kobieta która jak ślepa kura wprowadza dziecko na przejście prosto pod koła samochodu i co z tego że zielone miała troche więcej wyobrażni zalecam
33. Dodane przez kaja, w dniu - 15-09-2008 22:50 0 0
to sa juz szczyty czy nic nie da sie zrobic ile musi zginac ludzi zeby cos wreszcie zrobili-ruszcie d.......y w koncu do władz miasta .
34. Dodane przez grzyb, w dniu - 16-09-2008 15:32 0 0
ja wychodze z założenia "nie ważne czy zielone czy czerwone ważne że nic nie jedzie" .. co do kierowcy to powinno starszym ludziom robić się badania co 2 lata czy są zdolni do jazdy... przejscie może być i nie trzeba żadnego tunelu bo byłby problem poniweaż są budynki.. poprostu patrzeć czy nic nie jedzie ... pozdro
reklama
35. Dodane przez ana, w dniu - 16-09-2008 18:10 0 0
do32 a od czego są te światła,od parady?Od tak żeby sobie były,co to za idiota oskarża matke,nie wiem czy nie masz prawa jazdy,czy jesteś tak (...).jeśli masz prawko to od razu powinni ci je odebrać (...) :( CZERWONE ZNACZY STAĆ A ZIELONE IŚĆ.
36. Dodane przez Aurelia, w dniu - 23-09-2008 08:59 0 0
Wczoraj bylam swiadkiem jak facet przejechal przez pasy gdy my mielismy zielone,o maly wlos i doszlo by znow do tragedi w tym samym miejscu.Jeszcze byl zdziwiony ze ludzie na zielonym ida-palant!!!
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Mieszkanie 68,2 m? |... Leszno 409000
Mieszkanie 3 pokojow... Leszno 319000
Mieszkanie 43,1 m? |... Leszno 259000
Mieszkanie z ogródki... Poznań 603338
Przestronne mieszkan... Poznań 907459
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj