Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
24
Sierpnia 2025
Niedziela
Imieniny obchodzą:
Bartłomiej, Jerzy,
Joanna, Malina,
Michalina
Do końca roku 129 dni.
Start arrow Leszno arrow Kolejna śmierć na "piątce"

Kolejna śmierć na piątce

Kolejna śmierć na "piątce"

22.09.2008. Radio Elka, Marcin Hałusek
thumb_polic_na_drodze.jpgRydzyna. 31-letni mężczyzna zginął wczoraj na krajowej „piątce” w pobliżu stacji paliw orlen w Rydzynie. Został potrącony w chwilę po tym jak wysiadł z auta. Prawdopodobnie wcześniej pił alkohol. Mercedesem, który wjechał w 31-letka kierował mieszkaniec Rydzyny. Badanie wykazało u niego 0,28 promila alkoholu.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

Mężczyzna, który zginął w Rydznie był mieszkańcem województwa zachodniopomorskiego. Wraz kolegami jechał do pracy. Przed godziną 23.00 postanowili zatrzymać się przy
stacji paliw w Rydzynie. 31-latek wysiadł z volkswagena wprost na jezdnię. Nie zauważył nadjeżdżającego mercedesa, a kierujący nim mieszkaniec Rydzyny też nie zdążył zareagować. - Potrącony 31-letni mężczyzna zginął na miejscu - powiedział Radiu Elka aspirant sztabowy Jerzy Gertych z KPP w Lesznie.
Okoliczności wypadku ustala policja. Nieoficjalnie wiadomo, że zmarły pił przed wypadkiem piwo z kolegami. Sekcja zwłok i badanie krwi pozwolą jednoznacznie stwierdzić jego trzeźwość. Wiadomo za to, że nietrzeźwy był kierujący mercedesem. U mieszkańca Rydzyny badanie wykazało 0,28 promila alkoholu w wydychanym powietrzu. (mah/fot.arch)
 
Komentarze (47)
1. Dodane przez dario, w dniu - 22-09-2008 07:23 0 0
według kodeksu karnego jeśli masz do 0,2 promilla alkoholu w wydychanym powietrzu - to możesz kierować. A kierowca mercedesa mieścił się w tym przedziale... powyżej tej normy jest dopiero stan po użyciu alkoholu, a powyżej 0,5 promilla stan nietrzeźwości... 
Wysiadać w takim miejscu - to już chyba tylko na własną odpowiedzialność!
2. Dodane przez xvxvxv, w dniu - 22-09-2008 08:03 0 0
Pijesz??...nie wsiadaj za kierownice ..taka moja zasada..
3. Dodane przez kolega, w dniu - 22-09-2008 08:05 0 0
TRAGEDIA !!!
4. Dodane przez kierowca - kobieta, w dniu - 22-09-2008 08:21 0 0
dario, moim skromnym zdaniem 0,28 promila to jest ponad 0,2, - chyba, że uczyłeś się jakiejś innej matematyki... 
 
A podobno to kobiety stwarzają zagrożenie na drodze...
5. Dodane przez dario, w dniu - 22-09-2008 08:22 0 0
o jak szybko poprawiono tekst - nagle kierowca mercedesa zwiększył dawkę alkoholu z 0,14 promilla do 0,28 promilla... a na antenie w wiadomościach o 7,30 mówiono jeszcze 0,14 promilla..., ale nadal nie jest nietrzeźwy - tylko w stanie po spożyciu 8)
6. Dodane przez jac, w dniu - 22-09-2008 08:39 0 0
do Dario kom. nr 1 - proponuję powrót do szkoły podstawowej - bo tam uczą ułamków dziesiętnych . 0,28 to więcej niż 0,2. 
Szkoda tylko że ludzie giną w tak bezsensownych okolicznościach.
7. Dodane przez chyba sie myle, w dniu - 22-09-2008 08:40 0 0
według kodeksu karnego jeśli masz 0,2 promila w wydychanym powietrzu to promile liczy sie razy2 czyli miał 0,4 promila we krwi
8. Dodane przez dario, w dniu - 22-09-2008 08:43 0 0
mimo wszystko jazdy po kielichu nie toleruję - i zgadzam się w pełni z kom. nr 2!!!
9. Dodane przez do dario, w dniu - 22-09-2008 08:43 0 0
prawdopodobnie zamieniono 0.14 mg/l w wydychanym powitrzu-bo tak pokazuje alkomat na promile ktore nam latwiej zrozumiec. oczycwiscie pewnosci nie mam .pozdriwam
10. Dodane przez anty-alkohol, w dniu - 22-09-2008 08:46 0 0
Dario jesteś śmieszny. Widocznie kiedyś jeździłeś po pijanemu i cie policja zatrzymala bo jak widze to bronisz tych pseudokierowców. PIŁEŚ NIE JEDŹ. Nawet jak piłeś mało. Ludzie jeżdżą szybko ale żeby pić i potem jechać to skandal. Z takimi to do więzienia.
11. Dodane przez aa, w dniu - 22-09-2008 09:17 0 0
jesli piles nie jedz stop alkocholowi
12. Dodane przez wr, w dniu - 22-09-2008 09:17 0 0
do kom.5wyniki badań na alkomatach są podawane w mg/l a więc 0,14 mg/l to = 0,28 promila,widocznie w wiadomościach miał powiedzieć mg/l a powiedział promile
reklama
13. Dodane przez DO 10, w dniu - 22-09-2008 09:24 0 0
TO NIE JEST OBRONA PIJANYCH KIEROWCÓW!!! TYLKO NIE MOŻNA RÓWNĄ MIARKĄ MIERZYĆ KOGOŚ KTO MA 0,14 PROMILA ALBO 0,30 (TYM BARDZIEJ ŻE W NIEKTÓRYCH KRAJACH EUROPEJSKICH DOZWOLONE JEST 0,5) - BO MU ZOSTAŁO Z POPRZEDNIEGO DNIA - I CZŁOWIEKA, KTÓRY Z PREMEDYTACJĄ WSIADA DO SAMOCHODU PO SPOŻYCIU I WYCHODZI NA ALKOMACIE ŻE MA 1 LUB 2 PROMILE.
14. Dodane przez jak, w dniu - 22-09-2008 09:44 0 0
na pewno popił dnia poprzedniego :grin :grin :grin :grin
15. Dodane przez ted, w dniu - 22-09-2008 09:45 0 0
pijany zginął przez pijanego
16. Dodane przez XXX, w dniu - 22-09-2008 10:24 0 0
TEMU KIEROWCY NA PEWNO NIE ZOSTAŁO Z POPRZEDNIEGO DNIA - ALE MIAŁEM NA MYŚLI CAŁE ZJAWISKO I NAGŁAŚNIANIE W MEDIACH TAKICH ZDARZEŃ - JAKO PATOLOGICZNYCH!! PRAWIE KAŻDY Z NAS PIJE ALKOHOL - NP. JEDNO PIWO - I JEŚLI W TYM CZASIE STAŁO BY SIĘ W DOMU COŚ WASZEMU DZIECKU - CZY ZGODZILI BYŚCIE SIĘ Z OPINIĄ PRAWDOPODOBNIE ZAMIESZCZONĄ W MEDIACH, ŻE DZIECKIEM OPIEKOWAŁ SIĘ PIJANY RODZIC I STĄD NIESZCZĘŚCIE SIĘ WZIĘŁO...???
17. Dodane przez ???, w dniu - 22-09-2008 11:41 0 0
wina kierowcy volkswagena, będzie go sumienie dręczyło, dlaczego nie podjechał pod stację, tylko wypuścił pasażera po drogiej stronie ulicy w ciemnościach i na tak ruchliwej trasie - ale to on już sam wie dlaczego tak postąpił
18. Dodane przez grzegorz, w dniu - 22-09-2008 16:22 0 0
człowiek który zginął faktycznie przyczynił się do tej tragedii. To smutne
19. Dodane przez kierowcaxxx, w dniu - 22-09-2008 16:27 0 0
to śmieszne,żeby wysiadać w takim miejscu!!! a 0,28 to na pewno nie jest stan nietrzeźwości, nieświadomości tego jak się prowadzi, w takich okolicznościach nawet super wypoczęty i,,trzeźwy\" nie zdążyłby zareagować :roll 
zgadzam się z opinią kierowcy nr 16 pozdrawiam :)
20. Dodane przez widz, w dniu - 22-09-2008 17:29 0 0
przejezdzałem chwile potym zdarzeniu obok tego nieszczesnego miejsca coprawda nie ma tam wielu kierowcow którzy by zwalniali na tym odcinku ... ale wczorajsze warunki i głupota kierowcy wypuszczajacego wcietego kolesia w takim miejscu zrobiły swoje...
21. Dodane przez KIEROWCA, w dniu - 22-09-2008 21:14 0 0
a kto wam powiedzial ze alkomaty sa legalizowane .z tego co wiem to niema na nie przepisu po ktorym moga przejsc legalizacje bo z koncem 2007 roku wszystkie alkomaty stracily waznos legalizacji.
22. Dodane przez Sonia, w dniu - 22-09-2008 21:35 0 0
I kolejna tragedia na promilach. Wogóle naród już jest częściej "pod wpływem" niż na trzeźwo. W ubioegym tygodniu na Ostroroga pijana matka "pchała" wózek z dzieckiem, obok dwoje dzieci 4-6 lat no i tatuś do kompletu trzymkający się roweru a narąbany do tego stopnia, że schodząc z chodnika na jezdnię wyłożył się jak długi . Ale zapasowej opony z łapy nie wypuścił. Zgggrrrozzaaaaa!
23. Dodane przez Sylwia, w dniu - 23-09-2008 23:23 0 0
Nie napisano tylko drobnych szczegółów. Samochód stał oświetlony, za ciągłą linią a kierowca mercedesa jechał grubo więcej niż 120-ciało zostało odrzucone na więcej niż 40metrów no i bagatela 'pan z mercedesa' uciekł z miejsca wypadku chociaż przyznaję wrócił po 20 paru minutach. Co teraz napiszecie? Rzetelność mediów czy może 'pan z mercedesa' ma gdzieś 'plecy'?
24. Dodane przez xyz, w dniu - 24-09-2008 07:42 0 0
do koment.nr23: czy Ty może brałaś w tym udział?ewentualnie jesteś śledczym?gdyby kierowca mercedesa jechał z taka prędkością ofiara wpadłaby przez szybę do auta a nie poszybowała 40 metrów w dal! No i skąd wiesz, że kierowca wrócił po 20 minutach, śledziłaś go?Zastanów się co piszesz bo za takie głupie teksty możesz zostać pozwana.
25. Dodane przez karina, w dniu - 24-09-2008 07:47 0 0
do dario. ten koles z mercedesa to jakas Twoja rodzina? bo ten,który został potrącony to mój mąż...i zastanów się kogo i czego bronisz bo masz dziwne poglądy. kierowca pod wpływem alkoholu to jak myśliwy bez pozwolenia na broń z odbezpieczoną bronią
26. Dodane przez Sylwia, w dniu - 24-09-2008 09:43 0 0
Do kom. 24: sam się zastanów jak gość który dostaje prawą lampą może wpaść do środka. Wystarczy tylko troszeczkę pomyśleć. A głupstwa to sam wypisujesz więc lepiej nic nie pisz bo 'żenada'
27. Dodane przez xyz, w dniu - 24-09-2008 13:44 0 0
do kom.26:jeszcze raz pytam skąd Ty masz takie informacje?jeśli tak świetnie wszystko wiesz to po prostu napisz od początku do końca jak wyglądała ta tragedia i ludzie przestaną spekulować!Poza tym,czy kierowca był "pod wpływem" czy też nie i tak nie miał szans żeby zareagować,kiedy wpada mu na jezdnię znienacka zza innego auta człowiek.No ludzie,jesteście wstanie coś zrobić kiedy nagle wybiega Wam na drogę np sarna??
28. Dodane przez Sylwia, w dniu - 24-09-2008 15:55 0 0
To niestety nie było znienacka,chyba że to iż zdążył on otworzyć drzwi wysiąść,zamknąć je i został uderzony to jest dla ciebie 'znienacka'. Więc ludzie radzę nie wysiadajcie ze swoich samochodów bo każdy pijany kierowca ma prawo was zabić bo przecież nie miał jak zauważyć. Więc jedź mądralo na to miejsce i pokaż mi jakiekolwiek ślady hamowania-czy hamować też już nie muszą?
29. Dodane przez monika, w dniu - 24-09-2008 16:19 0 0
do xyz: (...) przestań się wypowiadać bo głupoty piszesz i w dodatku sprawiasz przykrość rodzinie zmarłego. Jeśli masz mózg to najpierw pomyśl a potem pisz! Samochód był oświetlony, na awaryjnych, na poboczu i nikt zza niego nie wyskakiwał na jezdnie. Jak widzisz na poboczu auto na awaryjnych to zapieprzasz kilka centymetrów od niego czy raczej zachowujesz bezpieczną odległość? I nie strasz tu nikogo sądem. To co pisze Sylwia to prawda- kierowca mercedesa jechał za szybko, nie zachował ostrożności, potrącił człowieka i uciekł z miejsca wypadku, wrócił dopiero po 20 min. A jak byś tak (...) złapał gumę i na poboczu zmieniał koło to wtedy też byś zginął! Szkoda słów na tak durne komentarze!
30. Dodane przez xyz, w dniu - 25-09-2008 12:00 0 0
Dziś na innym portalu leszczyńskim napisano ze ofiara wysiadła z VW LT-to samochód dostawczy,od strony jezdni można było wysiąść tylko drzwiami kierowcy bo innych nie ma.Elka.pl pisze,że p-podobnie ofiara była też pod wpływem.Wniosek-może był kierowcą?Ale widzę,że jest tu wielu wypowiadających się "znawców",więc dyskusja nie ma najmniejszego sensu.Dodam na koniec,że jako facet-kierowca z wieloletnim stażem nigdy z życiu nie wybrałbym tak głupiego miejsca na postój.Pamiętajcie,że winy jeszcze nie udowodniono.
31. Dodane przez Sylwia, w dniu - 25-09-2008 13:23 0 0
Do xyz: podobno jesteś kierowcą z wieloletnim doświadczeniem-ja też. I dla mnie nie ma żadnego usprawiedliwienia dla pijanego kierowcy-to morderca z premedytacją-pół biedy jeżeli sam się zabije,w tym przypadku zabił drugiego człowieka. Ponieważ jesteś dla mnie zwykłym 'gdybaczem' powiem ci chociaż nie muszę że ofiara nie była kierowcą-zwykły 'durny' przypadek że sięgał 'fajki'. Zapewne napiszesz że po co z tej a nie z innej strony ale daruj sobie. Nie wiem czy jesteś osobą, która idąc chodnikiem patrzy w górę czy mu przypadkiem jakąś cegła nie spadnie na głowę,ale wiem że nikomu nie życzę takiego dramatu w rodzinie. Napiszę jeszcze że wszystkie te wypowiedzi są czytane przez najbliższą rodzinę tragicznie zmarłego, która (niestety) bardzo dobrze wie w jaki sposób doszło do wypadku a także w jaki sposób zachował się sprawca i to co niektórzy tu w swej błogiej nieświadomości wypisują jest dla nich wręcz obraźliwe.
32. Dodane przez xyz, w dniu - 25-09-2008 14:30 0 0
przesadziłaś z tym"mordercą z premedytacją",ubierz kaptur,weź pochodnie i podpal temu człowiekowi dom.
33. Dodane przez Magda, w dniu - 25-09-2008 14:44 0 0
To co się stało to ogromna tragedia, przede wszystkim dla rodziny, ale również dla przyjaciół. Wielkiemu smutkowi towarzyszy również ogromna złość, że ta śmierć jest tak nie potrzebna, zupełnie niespodziewana. Wspaniały człowiek, super kumpel. Dziwi mnie to, że w obliczu takiej tragedii postronni ludzie, którzy zupełnie nie znają faktów polemizują na temat przebiegu wypadku, raniąc przy tym bliskich. Dziś nie ma miejsca na wymyślanie przez Was historii tego zdarzenia. Fakty są takie, że zginął człowiek, zginął potrącony przez nietrzeźwego kierowcę. Ta nietrzeźwość-nie zależnie od ilości promili- obciąża kierowcę mercedesa. 
Nie wymyślajcie, nikomu jest to nie potrzebne. Bliscy wiedzą jak było, a Wasze gdybania na pewno nie pomogą znieść rodzinie ogromnego bólu po stracie bliskiej osoby.
34. Dodane przez Sylwia, w dniu - 25-09-2008 15:29 0 0
Do xyz: co tak bronisz pijanych kierowców? A może sam popijasz i siadasz za kółkiem? Gratulacje! To wiele wyjaśnia
35. Dodane przez xyz, w dniu - 25-09-2008 22:19 0 0
Do 34:załóż w "Pani Domu" kącik "Sylwia wie najlepiej". I nie obrażaj mnie.Magda ma rację,nie ma co się przekrzykiwać kto ma rację.Będzie sąd,będzie wyrok.Póki co kierowca jest uznany za niewinnego-takie jest polskie prawo.
36. Dodane przez Sylwia, w dniu - 26-09-2008 00:50 0 0
Ups (...) To może ogłoś się patronem pijanych kierowców. Będą się do ciebie 'zwracać' w trudnych chwilach a ty będziesz ich rozgrzeszał. Tylko gazetę to już musiałbyś sam wydawać,bo wątpię że ktoś płaciłby za czytanie twoich 'przemyśleń' (czytaj nie przemyśleń)
37. Dodane przez Zainteresowana, w dniu - 26-09-2008 11:49 0 0
Do Sylwi.Wiesz co dziewczyno,skończ z Twoimi chorymi komentarzami,bezczelnoscia i obrazaniem niewinnych ludzi!!! i wez się za robotę! bo cały czas siedzisz tu i ośmieszasz się!
38. Dodane przez Zaineresowana, w dniu - 26-09-2008 11:56 0 0
do 36.wiesz co dziewczyno,skończ z Twoimi chorymi komentarzami,bezczelnością i oskarżaniem niewinnych ludzi.i wez się za robotę! bo cały czas tu siedzisz!
39. Dodane przez Sylwia, w dniu - 26-09-2008 12:26 0 0
Do zainteresowana: sama się weź za robotę bo sensowne pisanie coś ci nie wychodzi. Ja niestety muszę jechać pożegnać wspaniałego człowieka zabitego przez 'niewinnie przeze mnie oskarżonego kierowcę'. A tak już na marginesie proponuję założenie fanklubu
40. Dodane przez Gracjan, w dniu - 26-09-2008 12:35 0 0
w pełni popieram komentarz 35 i 37 !! bijmy brawa dla Pani Sylwii WSZECHWIEDZĄCEJ :D kobieto ogarnij się i swoje komentarze tez. Uważam, ze tragedia stała się dla jednej rodziny jak i dla drugiej. Wyrazy współczucia rodzinie zmarłego :sigh . Sądzę tez, że nie nam jest oceniać czyja była wina!!!! krążą plotki ze PANOWIE Z BUSA PILI WCZEŚNIEJ NA EDENIE (STACJA PALIW PRZY "5") to w takim razie po jakiego czorta zatrzymali się na drodze w takim niebezpiecznym i zabronionym miejscu.???!!! . I przypuszczam, że zmarły wyskoczył sprzed maski, bo w przeciwnym razie gdyby wysiadał z busa to kierowca mercedesa urwałby drzwi od tego busa. no i kwestia druga po co szedł na jezdnie? czyżby wsiadał za kierownice, a może się zatoczył- bo pił ,lub poślizgnął? hm? i określenie MORDERCA sobie podaruj SYLWIO bo kierowca mercedesa nie wyszedł i np nie podciął mu gardła z premedytacją TO BYŁ NIESZCZĘŚLIWY WYPADEK I STRASZNA TRAGEDIA!!!!!!. Wiec miej trochę KULTURY, TAKTU , pojecia o życiu, ludziach, wydarzeniach, faktach i dobieraj adekwatnie słowa!!!!!! I WYRZUTY SUMIENIA Z POWODU TRAGICZNEJ ŚMIERCI CZŁOWIEKA POWINIEN MIEĆ KIEROWCA BUSA (niby przyjaciel) KTÓRY ZATRZYMAŁ SIĘ W TAKIM MIEJSCU I POZWOLIŁ WYSIĄŚĆ PASAŻEROM WIEDZĄC, ZE PILI ALKOHOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
41. Dodane przez ania, w dniu - 26-09-2008 12:41 0 0
TRAGEDIA dla jednej i dla drugiej rodziny :cry :sigh
42. Dodane przez aaaa, w dniu - 26-09-2008 13:57 0 0
do Sylwia --> TROCHĘ EMPATII , BO ZACHOWUJESZ SIĘ JAK EGOISTYCZNA PANIENKA :x twierdzisz, że fakty są Ci znane- a co byłaś tam?!? wiec nie dyskutuj za wiele i nie rzucaj się jak rybka do wody :x :zzz
43. Dodane przez paulina, w dniu - 26-09-2008 17:03 0 0
komentarz nr40 jak najbardziej sluszny!!
44. Dodane przez Zainteresowana, w dniu - 26-09-2008 20:39 0 0
do kom.40-zgadzam się absolutnie z opinią wyrażoną w tym obszernym komentarzu..no właśnie,dlaczego ów nieszczęsny człowiek wbiegł na stronę wewn. jezdni..przecież tam były tylko drzwi od kierowcy..
45. Dodane przez karina, w dniu - 28-09-2008 00:24 0 0
do 40 : i po co podsycasz te plotki oświecony człowieku? jestem bezpośrednio zaangażowana w tę sprawę i aż oczy szczypią od tych mądrości. jedź sobie jeszcze raz na EDEN, bo za mało zarobili na twoich frytkach Gracjanie. moim zdaniem to ty a nie Sylwia jesteś prostak bez kultury i pojęcia
46. Dodane przez Sylwia, w dniu - 28-09-2008 12:22 0 0
Do Karina: zostaw już ten krąg adoracji wzajemnej bo do nich żadna prawda oprócz ich własnej nie dochodzi-oni po prostu nie chcą jej znać. Nie ma sensu więc lepiej sobie odpuścić.
reklama
47. Dodane przez Hania, w dniu - 28-09-2008 12:28 0 0
Powiem krótko. Widocznie tak miało być. Każdy ma swoje przeznaczenie i tego nie ominiemy. Dla dobra wszystkich lepiej się pogodzić z tym co się stało, mimo iż to bardzo boli jedną i drugą stronę. Jednak życie toczy się dalej :nic i nikt czasu nie cofnie. TAK MIAŁO BYĆ!!!!!
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Mieszkanie 68,2 m? |... Leszno 409000
Mieszkanie 3 pokojow... Leszno 319000
Mieszkanie 43,1 m? |... Leszno 259000
Mieszkanie z ogródki... Poznań 603338
Przestronne mieszkan... Poznań 907459
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj