Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
    Sport
      Nie przegap
      Nowe Galerie Foto
      Ładowanie galerii zdjęć...
      więcej...
      reklama
      24
      Sierpnia 2025
      Niedziela
      Imieniny obchodzą:
      Bartłomiej, Jerzy,
      Joanna, Malina,
      Michalina
      Do końca roku 129 dni.
      Start arrow Leszno arrow Licealne porachunki na oczach klasy

      Licealne porachunki na oczach klasy

      Licealne porachunki na oczach klasy

      01.10.2008. Radio Elka, Michał Wiśniewski
      thumb_liceum.jpgLeszno. Policja w Lesznie prowadzi dochodzenie  w sprawie pobicia, do którego doszło w I Liceum Ogólnokształcącym w czasie lekcji. Czwórka nastolatków wtargnęła do klasy i pobiła jednego z uczniów. Nie próbowali nawet kryć swojej tożsamości.
      Dyżurny reporter: 667 70 70 60
      Do pobicia doszło w trakcie zajęć, gdy w klasie z uczniami była prowadzące lekcję nauczycielka.

      - Weszli do klasy, podeszli do jednego z uczniów i zaczęli go bić. Gdy nauczycielka podbiegła do nich - uciekli - mówi dyrektor I Liceum Ogólnokształcącego, Marek Wein.

      Napastnicy są jednak łatwo identyfikowalni. Rozpoznała ich większość uczniów. Sam pobity nie
      odniósł poważnych obrażeń. - Rozmawiałem z nim dzień po tym zdarzeniu. Radziłem, by wykonał obdukcję, choć specjalnych śladów nie było widać. Brak mi słów, by opisać tę całą sytuację. Zgłosiłem sprawę policji - mówi dyrektor.

      Piotr Rosiński z policji w Lesznie zapewnia, że w tej sprawie prowadzone jest dochodzenie. - Wiemy doskonale kim są ci napastnicy. To osoby już nam znane. Sprawa tego pobicia zakończy się w sądzie rodzinnym ze względu na wiek agresorów. Żaden nie jest pełnoletni - mówi.

      Wiadomo, że za pobiciem stoi czwórka uczniów kilku leszczyńskich szkół. Dwaj z nich chodzą do leszczyńskich prywatnych placówek. Znają się z ofiarą. Razem chodzili wcześniej do tej samej szkoły.

      Dyrekcja I LO przyznaje, że choć to pierwszy taki przypadek, sprawa zaniepokoiła część rodziców. Wkrótce jednak szkoła, podobnie jak inne w mieście, będzie bezpieczniejsza.

      - W grudniu będziemy mieli monitoring. Ta sprawa pokazała, że do szkoły może wejść każdy. Myśleliśmy o specjalnych bramkach na karty, ale nasza szkoła ma kilka wejść i mieć je musi. Uczniowie musieliby nosić w kiszeni po 5-6 kart, a to przecież bez sensu. Sądzę, że kamery podniosą naszym uczniom poczucie bezpieczeństwa
      - dodaje M. Wein.

      Problem w tym, że żaden z czwórki napastników nie krył w najmniejszym stopniu swojej tożsamości. - To mnie dziwi najbardziej. Nie mieli kapturów, kominiarek. Nie bali się absolutnie konsekwencji. Dlatego uważam, że sankcje powinny być surowe - przyznaje dyrektor LO.

      W Lesznie z ochrony profesjonalnej firmy korzysta już między innymi II Liceum Ogólnokształcące. (mich)
       
      Komentarze (86)
      1. Dodane przez wiadomo, w dniu - 01-10-2008 14:35 0 0
      wiadomo, kto chodzi w Lesznie do prywatnych szkół i jaki prezentują poziom!
      2. Dodane przez były uczeń, w dniu - 01-10-2008 14:51 0 0
      w tym przypadku napewno za darmo nie dostał. pewnie należało mu sie skoro posuneli sie tak daleko.
      3. Dodane przez była uczennica, w dniu - 01-10-2008 15:25 0 0
      do komentarza nr 2... widzę, że móżdżek masz tak samo wyprany jak ci kolesie, co pobili. Nie ważne czy mus się należało czy nie... trzeba być "psychicznym" by wparować do klasy i bez skrupułów bić człowieka. Brak słów. Sankcje dla nich powinny być ale także dla rodziców. Z komentarzem pierwszym sie zgadzamw 100 %...prywatne średnie szkoły nic dobrego nie przynoszą. Żal tylko tych nauczycieli którzy tam pracuja , że muszą się "mordować" z takimi uczniami...myślą, że zapłącą i cały świat jest ich. Brak słów!!
      4. Dodane przez Ryszard, w dniu - 01-10-2008 15:26 0 0
      Jeszcze trochę a będą sztrzelać. Fakt ten świadczy o ich demoralizacji.
      5. Dodane przez absolwent, w dniu - 01-10-2008 15:34 0 0
      Co też się na tym świecie dzieje!? . Dobrze , że jeszcze w naszym kraju broni sie nie nosi . Dziwne tylko , że takie zdarzenie miało miejsce w najlepszym  
      leszczyńskim liceum.
      6. Dodane przez Bogdan, w dniu - 01-10-2008 16:02 0 0
      Czy prywatne szkoły to zbiór (...) które za pieniądze bogatych rodziców którzy nie zawsze potrafią udowodnić legalność swoich dochodów? Ale nie ma sprawy na pewno nie poniosą konsekwencji tego czynu, gdyż przedtem przeżyły potworny stres gdyż na dworze było pochmurno a jak twierdza psycholodzy taka pogoda może doprowadzić młodego bogatego człowieka do nieprzewidzianych czynów i to jest wina czynników atmosferycznych a nie jego i rodziców którzy gówniarza wychowali. Ciekawe jak sprawa się zakończy?
      7. Dodane przez Jan, w dniu - 01-10-2008 15:42 0 0
      za dużo internetu, za dużo tv, za głupi rodzice
      reklama
      8. Dodane przez do 2, w dniu - 01-10-2008 16:03 0 0
      tylko były uczeń który skończył szkołę przed czasem może tak pisać. A taki były uczeń to jest (...) społeczny
      9. Dodane przez Karolina, w dniu - 01-10-2008 15:45 0 0
      do 'były uczeń' : a czy to ich usprawiedliwia? :| zastanów się co piszesz :]
      10. Dodane przez al, w dniu - 01-10-2008 16:21 0 0
      Nowoczesne wychowanie odnosi sukcesy. I czemu tu się jeszcze dziwić?.
      11. Dodane przez Marta, w dniu - 01-10-2008 17:50 0 0
      dokładnie, niedługo to z bronią będą biegać po szkołach. straszne, co się teraz dzieje, nigdzie nie można się czuć bezpiecznie [niestety] 
      do kom. 2 widać, że jesteś pokroju tych. (...)
      12. Dodane przez Problem kamer, w dniu - 01-10-2008 17:50 0 0
      Proszę mi wytłumaczyć w jaki sposób instalacja kamer podniesie bezpieczeństwo w szkołach. Czy kamery uchronią szkołę przed (...), który na oczach innych okłada kolegę - zrobi to samo przed kamerą, a jak pomyśli, że sławny będzie to nagrywać się będzie do woli. Kamera pomocna jest tylko i wyłącznie dla identyfikacji osób zarejestrowanych, nie opowiadajcie, że wzrośnie bezpieczeństwo. Jak ktoś ze spluwą będzie chciał wejść do szkoły to wejdzie - wystrzela pół szkoły i co kamery pomogą?
      13. Dodane przez KKS, w dniu - 01-10-2008 17:22 0 0
      Pewnie KOLEJORZ wjechał i sprowadził gówniarza do parteru!!! W Lesznie tylko LECH! 
       
      Swoją drogą, jak Giertych chciał poprawiać bezpieczeństwo w szkołach, to było wielkie larum, że uczniowie i rodzice sami sobie dadzą radę. Ehhh, głupi ten naród
      14. Dodane przez kolega, w dniu - 01-10-2008 17:28 0 0
      byłem w tej klasie podczas pobicia. to było straszne przeżycie, na szczęście nasz kolega szybko zareagował!
      15. Dodane przez siwadek, w dniu - 01-10-2008 17:29 0 0
      bylem od tej sytuacji metr 
      nawet nie zdarzylem zareagowac tak to szybko sie wydarzylo
      16. Dodane przez pati, w dniu - 01-10-2008 17:46 0 0
      no i co, że będą kamery. u nas w sql sobie nic z tego nie robia.i tak kazdy wchodzi kiedy tylko chce
      17. Dodane przez smigor, w dniu - 01-10-2008 17:48 0 0
      mam kupic kamizelke kuloodporna bo bedziecie z pistoletami niedlugo lazic?? ogarnijcie sie troche. A konsekwencje powinny byc powazne nie tyle dla tych idiotow ale takze dla rodzicow.
      18. Dodane przez oburzony, w dniu - 01-10-2008 17:50 0 0
      Żal, żal i jeszcze raz żal. Brak słów.
      19. Dodane przez ktoss, w dniu - 01-10-2008 17:54 0 0
      siedziałem obok ofiary tego zdarzenia i był to ogromny szok, trwalo to doslownie moze 5 sekund, wbigli zrobili to co zrobili i wybiegli, zareagowac zdazyl tylko sam poszkodowany, reszta nie zdazyla sie nawet ruszyc..
      20. Dodane przez uczen1lo, w dniu - 01-10-2008 18:36 0 0
      oj! 
      chlopaki z prywatnych szkol 
      ONI NIE BYLI SAMI! 
      zastanowcie sie!bylo ich jeszcze 2 ! 
      to jak sie kurde przyczepiacie do prywatnych szkol i do tego, ze ktos ma kase(a Ty nie mozesz do niczego dojsc w zyciu)-to znaczy, ze zazdroscisz tylko innym i w tej sprawie i nie jestes obiektywny, gdyz skupiasz sie na rodzicach i kasie i (...). 
       
      a tak a propo czy SZKOLY PANSTWOWE sa zle dlatego, ze uczeszcaja do niech(uczennica napisala)2"psychicznych"kolesi 
      Jezeli mowicie, ze do prywatnych tak, to to oznacza, ze do panstwowych tez. 
       
      bo tak samo byli tam chlopacy Z SZKOL PANSTWOWYCH! 
      w takim razie zastanowmy sie jacy tam dopiero chodza?! 
       
      a, jestem uczeniem 1LO i wiem, ze to odrazu wielka bojka nie byla-a nauczcielka z tego co wiem to sie iwylacznie gapila na ta cala sytuacje.
      21. Dodane przez MM, w dniu - 01-10-2008 18:29 0 0
      Goście mieli psychy pewnie już podarte i poorane.Niech odniesą surowe konsekwencje za to pobicie.
      22. Dodane przez "elitarne" liceum, w dniu - 01-10-2008 18:34 0 0
      mhmmm żenada......
      23. Dodane przez gość, w dniu - 01-10-2008 18:45 0 0
      zupełnie zgadzam sie z uczniem1lo 
      najezdzacie na szkoly prywatne mio ze ot byly tylko 2 osoby z takiej szkoly....to ze 2 takie typki sie zdazyly to nie znaczy ze wszsycy tacy sa 
      bylem ucznien szkoly prywatnej i nie jestem taki jak oni 
      ale z waszych komentarzy wynika ze ja rowniez jestem psychicznie chory 
      przemyscie jeszcze raz wasze komentarze i zastanowcie sie czy 2 ludzi z jednej szkoly swiadczy o wszystkich
      24. Dodane przez xxx, w dniu - 01-10-2008 18:48 0 0
      co macie na myśli ochrona profesjonalna chyba BOR bo ta nasza ochrona rencistów i emerytów z Leszna to nawet do przedszkola się nie nadaje a co dopiero do liceum ,zenada
      25. Dodane przez kos, w dniu - 01-10-2008 19:09 0 0
      tą sytuację przekręcili.. oni byli w kapturach, ale udało sie ich poznać. a nauczycielka może i się przyglądała, ale natychmiast sprawa poszła do dyrektora i na policję. jak ktoś napisał "zareagować zdążył sam poszkodowany" i miał racje. to trwały moment, cała klasa była skołowana i nikt nie wiedział co się dzieje a to trwało moment: weszli,pobili i zwiali...
      26. Dodane przez dasdasd, w dniu - 01-10-2008 19:09 0 0
      Ale kozacy wiekszego przypału niedało się zrobić.
      27. Dodane przez m, w dniu - 01-10-2008 19:21 0 0
      Panie dyrektorze ,jeżeli napastnicy byliby w kominiarkach i obawiali się konsekwencji to nie żądał by Pan surowych sankcji? 
      oby następnym razem nie wparowali ze spluwami jak w finlandi czy Usa -czas chyba na wnikliwe wnioski z tego wydarzenia.Naśladowców nie brakuje
      28. Dodane przez lo, w dniu - 01-10-2008 19:22 0 0
      ja znam jednego z tych kolesi z LO1 i jest całkiem fajnym chłopakiem. Wcale nie jest "psychiczny" i myśle że nie należy oceniać ludzi po 1 głupim występku bo ja go znam dłużej i mam o nim dobre zdanie
      29. Dodane przez do lo, w dniu - 01-10-2008 19:40 0 0
      a jakby Ci gardło poderżnął to też bys miala o nim dobre zdanie? takie zachowanie nie jest normalne. (przynajmniej dla normalnych ludzi)
      30. Dodane przez A., w dniu - 01-10-2008 19:57 0 0
      dla takich chwil warto chodzić do najlepszego liceum w Lesznie, mianowicie do 'Kopernika'. Tam takowego syfu nie ma.
      31. Dodane przez jacol, w dniu - 01-10-2008 20:00 0 0
      ..niech sobie chlopaki zalatwiaja sprawy miedzy soba ZOSTAWCIE ICH !!! po co wtracacie te swoje wątłe komentarze , co wy jakies Matki Teresy,o co tyle krzyku przeciez nauczycielka nie oberwala.
      32. Dodane przez ja jaj a, w dniu - 01-10-2008 20:16 0 0
      zal mi was tak troche wiecie nie wiecie jak to wogole bylo a piszecie pierdoly ;/ i jak nie znacie tych co to zrobili to wogole nie piszcie o nich bo moze wy macie z psychika xD
      33. Dodane przez zabijaczka, w dniu - 01-10-2008 20:17 0 0
      polowa co tu pisze to nieprawda...
      34. Dodane przez kolega, w dniu - 01-10-2008 20:18 0 0
      Znam poszkodowanego ale również napastników . Chodzę do szkoły prywatnej z której oni są i sądze że są to w 10000% normalni chłopacy którym młodzieńczy wybryk strzelił do głowy. Owszem , nie powienno wogóle to mieć miejsca z kimkolwiek i gdziekolwiek ale wasze podejście do "elity" ze szkół prywatnych to jedna wielka żenada!!!!
      35. Dodane przez kolega, w dniu - 01-10-2008 20:21 0 0
      Znam wszystkich z tego zdarzenia. Jestem uczniem tej szkoły z której pochodzą napastnicy i sądze że to poprostu że działali pod presją "innego" kolegi która ta sprawa dotyczyła.A co do waszego podejścia do "elit" ze szkoły prywatnej to poprostu jedna wielka zazdrość!!!
      36. Dodane przez Diva, w dniu - 01-10-2008 20:45 0 0
      Ogolem to z tymi bramkami to glupie by nie bylo. I wcale nie musialoby byc 5-6 kart wystarczy jedna karte dobra do kazdej bramki zrobic i git. A tak ogolem to te wasze komenty sa zbedne bo myslicie ze uczen lo1 to odrazu bez winy itp a moze to on byl prowokatorem. Nie macie sami tak czasem ze chcecie komus czasnac? Ja tak mam, co prawda nie napadam na kogos itp ale ogarnijcie z glupimi pojazdami. A i nie czepiajcie sie tez rodzicow bo z pewnoscia to nie oni kazala to zrobic szczeniaka...
      reklama
      37. Dodane przez omg, w dniu - 01-10-2008 20:47 0 0
      Ludzie ja ich znam i od czasu do czasu może coś zrobią kogoś leciutko pszturchaja a ta "ofiara" nawet nie miala nic na twarzy:p oni z nim tam chyba w warcaby grali... Nie uwazam ze to sluszne ze tak sobie wtargneli:p ale przeciez oni o nich mowia jakby to byli jacys mordercy.. dzizys ci ludzie maja po 15 lat:p poprostu im sie nudzilo ale konsekfencje musza byc:p zero mozgu.. pozdrawiam
      38. Dodane przez obserwator, w dniu - 01-10-2008 21:21 0 0
      "Kopernik" , ni e"kopernik" - na kazda szkołe mogło trafić... a kare powinni poniesc i to duza
      39. Dodane przez kwaczy, w dniu - 01-10-2008 21:25 0 0
      to wszystko wina wprowadzenia gimnazjow :) 
      "kiedys mlodziez byla inna..." jak mawiaja starsze pokolenia :)
      40. Dodane przez Arek, w dniu - 01-10-2008 22:11 0 0
      Takie rzeczy to tylko w liceach i szkołach zawodowych można spotkać współczucia dla poszkodowanego
      41. Dodane przez lo1, w dniu - 01-10-2008 22:30 0 0
      a napiszcie z jakiej klasy byl ten caly poszkodowany ;) 
      i jaka nauczycielka byla ;P
      42. Dodane przez Jagoda, w dniu - 01-10-2008 22:43 0 0
      ale kamery w tym przypadku to i tak nie jest wytlumaczenie przeciez wszyscy wiedza kto to zrobił. Jak kamery bylyby juz zamontowane to i tak by to zrobili;]
      43. Dodane przez Chory kraj, w dniu - 01-10-2008 23:12 0 0
      To jest polska szkoła. Juz jesteśmy coraz bliżej oswiaty na Brooklinie. Jeszcze więce3j powszechności nauki. I jeszcze więcej szkoł za pieniądze rodziców, to dzieciaki zamiast sie uczyć to z nudów szukaja grandy. Kiedys by tacy dostali wilczy bilet i do kamieniołomów . A dziś z pewnoscią prywatny własciciel będzie ich prosił by zostali w szkole. Bo inacze to czesne mu od tych dwoch łebkow przejdzie koło nosa. Taki to (...) chory kraj.
      44. Dodane przez Czytelnik, w dniu - 02-10-2008 09:13 0 0
      Państwowa czy prywatna -ortografia wszędzie taka sama - pod psem. Charaktery też?
      45. Dodane przez dyzio, w dniu - 02-10-2008 10:04 0 0
      Jestem w szoku, w I LO takie rzeczy? za moich czasów to paznokci nie mogłyśmy mieć pomalowanych, identyfikatory obowiązkowe bo inaczej szmata a teraz? a kończyłam ta szkołe raptem 8 lat temu Panie dyrektorze ja prosze, jeśli chodzi o bezpieczeństwo to nic sie tam nie zmieniło. Każdy mógł wejśc i wyjść. A pan dyrektor niech sie pofatyguje kazdego ucznia z osobna poznać !!! Żenada!!!
      46. Dodane przez do czytelnika, w dniu - 02-10-2008 10:12 0 0
      Zgadzam się z Twoją wypowiedzią. Ortografia taka sama. Ręce opadają. Sądzę, zę tok myślenia młodych ludzi jest podobny. Dostał to pewnie sobie wcześniej nagrabił. Nie widzą w tym nic złego. Będzie trochę nie w porę jak za parę lat ktoś im własne dziecko na ulicy oklepie...bo płyta chodnikowa była krzywa. Niestety takie czasy. Podstawową zasadą resocjalizacki jest fakt , który mówi że kara jest nieuchronna. Tzn. za przewinienie kara musi być. Młody człowiek musi wiedzieć, że za swoje błędy musi zapłacić. Nie chodzi tu o wysokość kary ale o jej nieuchronność. W tym przypadku proponowałaby, aby ktoś wpadł do ich domów i oklepał im rodziców. Ciekawe czy byliby zadowoleni. Młodzi ludzie oczywiście. Pozdrawiam A.
      47. Dodane przez do, w dniu - 02-10-2008 10:13 0 0
      Zgadzam się z Twoją wypowiedzią. Ortografia taka sama. Ręce opadają. Sądzę, zę tok myślenia młodych ludzi jest podobny. Dostał to pewnie sobie wcześniej nagrabił. Nie widzą w tym nic złego. Będzie trochę nie w porę jak za parę lat ktoś im własne dziecko na ulicy oklepie...bo płyta chodnikowa była krzywa. Niestety takie czasy. Podstawową zasadą resocjalizacki jest fakt , który mówi że kara jest nieuchronna. Tzn. za przewinienie kara musi być. Młody człowiek musi wiedzieć, że za swoje błędy musi zapłacić. Nie chodzi tu o wysokość kary ale o jej nieuchronność. W tym przypadku proponowałabym, aby ktoś wpadł do ich domów i oklepał im rodziców. Ciekawe czy byliby zadowoleni. Młodzi ludzie oczywiście. Pozdrawiam A.
      48. Dodane przez Rodzic, w dniu - 02-10-2008 12:40 0 0
      Ale ale zapominać, że za darmo się nie dostaje w taki sposób. poza tym co z tego, że będą kamery??? nie lepiej ochroniarz w szkole (taki barczysty a nie emeryt:D) 
      Nie rozumiem wypowiedzi dyrektora szkoły: "Nie bali się absolutnie konsekwencji. Dlatego uważam, że sankcje powinny być surowe ", raczej albo byli tak głupi albo "OFIARA" naprawdę sobie zasłużyła
      49. Dodane przez Michas, w dniu - 02-10-2008 14:05 0 0
      przepraszam bardzo ale ja chodzę do tej szkoły i jest w niej wielu inteligentnych ludzi a do tej klasy wszedł tylko jeden uczeń naszej szkoły w dodatku chodzi do trzeciej klasy gimnazjum 0.o więc ludzie nie kręcsie sobie w głowach że wszyscy mają tak (...) w głowie jak on
      50. Dodane przez hgjfsh, w dniu - 02-10-2008 14:03 0 0
      chodze do prywatnej i wiekszosc tu jest normalnych ci co to zrobili to przyglupy ale ci z jedynki to chyba jeszcze wieksze bo zeby nie zaragowac i nie obronic kolegi, cioty jakie jak nie potrafia sie postawic u na to zaraz by taki zlapli i i nic by nie zrobili tylko w 1 lo mozna wejsc do klasy na lekcji i pobic kogos ciecie z 1lo
      51. Dodane przez uczeń, w dniu - 02-10-2008 16:05 0 0
      Jasne, a Ty byś zareagował w 5 sekund?Większość pewnie patrzyła na tablicę, bo w 1LO trzeba się uczyć! Nie to co w "elitarnej" szkole prywatnej.A swoją drogą dziwię się kolegom z 1LO że wykazali się tak niskim poziomem moralności.A jeśli według niektórych faktycznie są to mili ludzie na codzień,to ja takich "miłych ludzi"wysłałbym na bezludną wyspę i niech tam rozrabiają
      52. Dodane przez XXX, w dniu - 02-10-2008 16:31 0 0
      Po pierwsze było 3 uczniów z PRYWATNEJ SZKOŁY. Po 2 poszkodowany sobie zasłużył. Po 3 Nie mówcie nic o prywatnej bo to jest mit. W prywatnej jest 3 razy trudniej niż w szkole państwowej. Spójrzcie sobie ludzie na wyniki tych szkół a później osądzajcie.
      53. Dodane przez amelii, w dniu - 02-10-2008 17:30 0 0
      hmmm . 
      caly ten wielki podzkodowany uwaza, ze to on ich pobil i widze go codziennie na korytarzu i nic mu nie jest. 
      MOZNA POWIEDZIECo nie jest naglasniane 
      codzienne zastraszanie nauczycieli. itp. 
      czy to jest normalne? 
      nie wydaje mi sie! 
      a moja najblizsza koleznaka chodzi do pryawtnej szkoly i tam nikt sobie na pewne rzczy nie pozwoli.
      54. Dodane przez michas, w dniu - 02-10-2008 17:45 0 0
      'W prywatnej jest 3 razy trudniej niż w szkole państwowej. ' to mnie rozbawiłes. czyli to wlasnie dlatego, ze w prywatnej jest trudniej trafiaja tam wszyscy znajdujacy sie na listach rekrutacyjnych pod kreska? teraz wszystko jasne. eh wy ambitni..
      55. Dodane przez anna, w dniu - 02-10-2008 17:49 0 0
      W "Koperniku" takie rzeczy się nie zdarzają!
      56. Dodane przez ;P, w dniu - 02-10-2008 18:00 0 0
      najprzyjemniejszy widok to nie był, nauczycielka przez sekundę się przyglądała, a potem zainterweniowała. Poszkodowany jest normalną osobą Jest wyluzowany, po zdarzeniu wszyscy byli w szoku, ale on nie.  
      Pozdr. dla niego ;) ;P
      57. Dodane przez ., w dniu - 02-10-2008 20:11 0 0
      w pełni zgadzam się z komentarzem nr 54 :)
      58. Dodane przez qwerty, w dniu - 02-10-2008 21:08 0 0
      Nie nazywajcie nas cieciami i ciotami, które nie potrafią obronić kolegi w zaskakującym momencie :] ( tym bardziej na lekcji ) 
      Nie możecie oceniać przebiegu tej całej akcji, bo to działo się naprawdę w szybkim tempie.. 5 sekund.  
      Poza tym trzeba byłoby być w klasie by wiedzieć, że naprawdę jakakolwiek nasza reakcja nie dałaby skutku w złapaniu, któregoś z tych kolesi.. 
       
      Ogólnie to żal niektórych ludzi co tu piszą, ale cóż.. życie 

      Miejmy nadzieję, że więcej do takiego zdarzenia nie dojdzie :)
      59. Dodane przez Michaś, w dniu - 02-10-2008 22:39 0 0
      Do szkół prywatnych nie trafiają tylko ludzie z pod kreski, niektórzy tam idą z własnego wyboru. Zwróćcie tylko uwagę na to że w szkole prywatnej jest o wiele mniej uczniów w klasie czyli nauczyciel jest wstanie uczniowi poświęcić więcej czasu co za tym idzie jest o wiele więcej nauki.
      60. Dodane przez Świstki, w dniu - 02-10-2008 23:07 0 0
      To nie jest tak ,ż tylko w prywatnych jest łatwiej. Łatwo jest tam gdzie do szkoły chodzi się za kasę. Również tak jest w publicznych zaocznych. i tych publicznych, które stworzono dla lokalnych " osobistosci" Pokaz mi takiego barana, własciciela szkoly , który wyrzuci ucznia czy studenta, ktory do szkoły mu kasę przynosi. I to nie małą. On przecież z tego żyje i to dobrze. A wypisanie dyplomow znow aż tak wiele nie kosztuje. A kogo to obchodzi co kto po szkole umie, byle miał swistek zwany dyplomem.
      61. Dodane przez M., w dniu - 02-10-2008 23:15 0 0
      skoro to 'normalni' chlopcy to dlaczego robia takie rzeczy? Dzisiaj pobiją, a jutro?
      62. Dodane przez xyz, w dniu - 03-10-2008 00:53 0 0
      do komenta 47...taka niby elokwentna a nic nie lepsza...pobic rodzicow???!!!...no ladne metody wymyslasz...cala sprawa jest rozdmuchana i tyle...glupio zalatwili chlopcy sprawe...bicie do niczego nie prowadzi...konsekwencje musza byc wyciagniete ale kazdy popelnia bledy...licze ze to ich czegos nauczy... 
      wierze ze klasa i nauczycielka nie mieli czasu zareagowac bo wszystko stalo sie blyskawicznie...nie osadzajmy innych ale patrzmy na siebie...wspolczuje tylko rodzicom tych sprawcow...pewnie przechodza teraz pieklo...
      63. Dodane przez haha.., w dniu - 03-10-2008 09:55 0 0
      taa w szkole prywatnej trudniej.. znajomy chodzi i z fizyki poniżej 4 jeszcze nie zszedł , mimo że to straszny łom 
      wyobrazacie sobie jak nauczyciel moglby (...) potencjalnego klienta?
      64. Dodane przez ..., w dniu - 03-10-2008 11:03 0 0
      zachowali sie jak szczeniaki .. 
      brak słów na takich ludzi poprostu zachowali sie jak dzieci 2 letnie
      65. Dodane przez student, w dniu - 03-10-2008 13:30 0 0
      Nie należy obwiniać klasy ani nuuczycielki za brak reakcji bo musiało faktycznie to trwać bardzo krótko a Ci napastnicy to idioci jeśli weszli tam bez ukrywania swojej tożsamości.To świadczy o ich niskim poziomie intelektualnym i nie tylko...
      66. Dodane przez Emusia, w dniu - 03-10-2008 14:19 0 0
       
      z tego to rtylko śmiac sie można,. takie sprawy sie po lekcjach załatwia. ; DD :x
      67. Dodane przez dociekliwy, w dniu - 03-10-2008 14:22 0 0
      Podobno do klasy weszło trzech, a nie czterech chłopaków.
      68. Dodane przez aramis, w dniu - 03-10-2008 16:42 0 0
      tatus kupi szkole kompa i synus bedzie juz niewinny
      69. Dodane przez XXX, w dniu - 03-10-2008 17:03 0 0
      Do klasy wszło 3 a nie czterech chłopaków. Ten 4 stał przed klasa.
      70. Dodane przez NAUCZYCIEL, w dniu - 03-10-2008 18:38 0 0
      wstyd mi za moich kolegów - nauczycieli języka polskiego, że was wszystkich z taką "filozofią" życiową, a przede wszystkim ortografia z sp wypuścili - to ma być ta elita naszej młodzieży ??? #szyderczy śmiech# żal ściska.... a co do mojej koleżanki po fachu - a co myślicie, że w waszym imieniu będzie na pięści się pchała do waszych kolesiów???!!! co mogła, to zrobiła. kropka. a wtargnięcie do jakiegokolwiek miejsca w celu pobicia kogokolwiek, to nie jest jakiś tam jednorazowy wybryk spoko-loko kolesi, tylko degrengolada i bandytyzm. nie wybielajcie ich - nie znam tych chłopaków, ale to mi wystarczy, żeby wobec nich ostrożność w ocenie zachować ( żeby nie było od razu nazbyt hurra-optymistycznie, cacy buźka itp). sama jestem również absolwentką LO1 i to wcale nie z czasów komuny.obecnie jestem nauczycielem technikum i już od kilku lat patrzę ze zgrozą na poziom uczniów zarówno LO1, jak i LO2, a przede wszystkim uczniów szkół prywatnych. bo z drugiej strony biurka rzeczywiście wygląda to coraz mniej "kolorowo" - raczej "panterkowo-brunatno. :( :( :sigh
      71. Dodane przez xxx, w dniu - 03-10-2008 19:04 0 0
      Ta dyskusja chyba całkowicie odeszła od pierwotnego tematu...Teraz polega na licytacji szkół, bez sensu...
      72. Dodane przez prywatn i kopernik, w dniu - 03-10-2008 19:08 0 0
      w prywatnej jest trudniej??? dobre sobie :grin też mi sztuka kupować sprawdziany i odpowiadać kiedy ma sie ochote :grin  
      a co do kopernika to.... szkoda słów na to co tam cudują. Matury miedzynarodowej w tej szkole nie było, nie ma i jeszcze nie długo nie będzie :grin chwyt rekrutacyjny i tyle! żal mi młodzieży która tam idzie z planami a potem.... lipa
      73. Dodane przez buahahahahahahahhahahaha, w dniu - 03-10-2008 20:18 0 0
      z jakich gimnazjów byli?:D może ich znam?:D może to moi kumple?:D i może mojego kumpla zbili?:D siedzę w domu z powodu choroby i kiepsko się orientuję. podpowiedzcie mi :D
      74. Dodane przez swiadek, w dniu - 03-10-2008 21:01 0 0
      dokładnie było ich 3 a nie 4
      75. Dodane przez uczennica, w dniu - 03-10-2008 22:13 0 0
      Ogółem to jest masakra. Ludzie z prywatnych szkół myślą że są bogami i mogą wszystko. Znam pare osób z prywatnych szkół i głównie są to ludzie niekompetentni i niewychowani. Rozumiem że rodzice chcą jak najlepiej dla swoich dzieci. Ale lepiej zapisać do szkoły publicznej w którejby nauczyli się być kulturalnym. Aż strach pomyśleć co będzie z dziećmi które są teraz w 2 lub 3 klasie a już wyzywają na wszystkich przezwiskami , o których my będąc w ich wieku kompletnie nie mieliśmy pojęcia
      76. Dodane przez jas, w dniu - 04-10-2008 10:00 0 0
      szkoła prywatna uczy wychowywac i jest na pewno lepsza od publicznej
      77. Dodane przez gość, w dniu - 06-10-2008 16:21 0 0
      Roumiem ze ci goscie byli psychicznie ale to nie znaczy ze mozna sobie pojezdzac po prywatnych szkołach, sam jestem uczniem jednej z nich i uwierzcie ze oprocz tego ze w klasach jest mniej osob to niczym sie nie rozni od publicznej. A to ze jest 2 typkow nie znaczy ze wszyscy w szkole są tacy :(
      78. Dodane przez only, w dniu - 10-10-2008 19:36 0 0
      co za różnica do jakiej kto szkoły chodzi? znam ludzi z prywatnej i są w porządku.. każdy chodzi do takiej szkoły na jaką go stać, może nie w sensie finansowym..  
      a nauczycielki czemu się czepiacie? jak miała zareagować, skoczyć chłopakowi na ratunek, rzucić się do walki czy co?..
      79. Dodane przez M, w dniu - 10-10-2008 21:11 0 0
      Do komentarza nr 60. Juz Ci wskazuję szkołę prywatna, która wyrzaca uczniów postepujacych karygodnie... jest to szkoła przy Al. Krasińskiego:)) Pozdrawiam, były uczen tamtejszej szkoły:))
      reklama
      80. Dodane przez bertol, w dniu - 11-10-2008 10:33 0 0
      znam tych co to zrobili i wiem jacy sa, wiec nie oceniajcie skoro ich nie znacie, to ze chodza to prywatnych szkol o niczym nie swiadczy.. i jeszcze jedno, to co wypisuja w gazetach i wogole to wiekszosc z tego jest nie prawda.. :x
      81. Dodane przez znajoma, w dniu - 11-10-2008 17:16 0 0
      znam ich osobiście bardzo dobrze i nie są żadnym psychopatami. mają czasami głupkowate pomysły ale na pewno nikogo by nie zabili jak tu niektórzy piszą. są na prawde bardzo fajnymi chłopakami. :) a kolega który został ,,pobity'' nie jest całkowiecie bez winy, bo nie wiecie jak zachowywał się wobec nich wcześniej. jakimi obelgami ich obrzucał. :)
      82. Dodane przez max, w dniu - 08-11-2012 22:32 0 0
      uważajcie bo ten pobity teraz jest na koksie i ostro ćwiczy
      83. Dodane przez marek, w dniu - 08-11-2012 22:40 0 0
      NO PROSZĘ JAK ŁADNE.. A MÓWIĄ, ŻE TO NAJLEPSZE LICEUM W LESZNIE ! WSTYD WSTYD ! PRZED "JEDYNKĘ" CIERPI NP IV I III LO ! MŁODZIEŻ JEST GŁUPIA, JEŚLI IDZIE DO I LICEUM !! O ZNALEZIONEJ MARIHUANIE NIE WSPOMNĘ !
      84. Dodane przez Bonzo, w dniu - 08-11-2012 22:36 0 0
      A mi się wydaje ,ze jesteście ułomni bo większość osób wypowiadających się w sprawie nie potrafi czytać ze zrozumieniem a druga kwestia to taka ,ze mogli by tworzyć konstruktywne zdania....
      reklama
      85. Dodane przez Rymów konstruktor, w dniu - 09-11-2012 10:16 0 0
      Musiał dostać za cos i mieć cos za uszami bo nie wierze ze koledzy z klasy by sie za nim nie wystawili gdyby był fair wobec innych.
      86. Dodane przez do kom 19, w dniu - 09-11-2012 15:38 0 0
      nie nie zdążyli zareagowac tylko patrzac jacy ludzie chodza do jedynki to wiekszosc bala sie zareagowac
       
      Napisz komentarzzasady
      • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
      • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
      • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
      • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
       
      Imię:
      Komentarz: 
      reklama

      Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
      • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
      • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
      • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
      • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
       
       

        WIADOMOŚCI
      • najnowsze
      • komentowane
       
      img0
       
      img1
       
      img2
       
      img3
       
      img4
       
       
       
      -2.
      -1.
      0.
       
       
      -2.
      -1.
      0.
       
       
      -2.
      -1.
      0.
       
       
      -2.
      -1.
      0.
       
       
      -2.
      -1.
      0.
       
       
      -2.
      -1.
      0.
       
      • << Previous
      • Next >>
      • <Playback
      • Stop
      • Play >
      • 1
      • 2
      • 1 rok temu
      • 5 lat temu
      • 10 lat temu
      • 15 lat temu
      • << Previous
      • Next >>
      • <Playback
      • Stop
      • Play >
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      reklama
      Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
      Mieszkanie 68,2 m? |... Leszno 409000
      Mieszkanie 3 pokojow... Leszno 319000
      Mieszkanie 43,1 m? |... Leszno 259000
      Mieszkanie z ogródki... Poznań 603338
      Przestronne mieszkan... Poznań 907459
      reklama
      reklama
      Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
      Czy masz 18 lat lub więcej?
      Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
      Akceptuj i przejdź dalej
      Zrezygnuj