Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
28
Kwietnia 2025
Poniedziałek
Imieniny obchodzą:
Maria, Paweł,
Waleria
Do końca roku 247 dni.
Start arrow Wschowa arrow Rondo opóźnione, czy również za małe?

Rondo opóźnione, czy również za małe?

Rondo opóźnione, czy również za małe?

09.10.2008. Radio Elka, Michał Wiśniewski
thumb_rondo_wschowa.jpgWschowa. Zapowiadany na dziś odbiór techniczny wschowskiego ronda został przesunięty. Oznacza to, że przejazd bez korków przez Wschowę na pewno nie nastąpi, jak planowano, zaraz po 20 października. Dyrekcja dróg zapewnia, że zdąży jednak do 1 listopada. Nieoficjalnie wiadomo, że pojawiły się wątpliwości, czy na nowym rondzie zmieszczą się wielkogabarytowe samochody. Dyrekcja dróg wątpliwościom wprost nie zaprzecza.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Władze Wschowy i powiatu na dziś szykowały się do odbioru technicznego nowego ronda. Okazuje się jednak, że spotkanie w tej sprawie we wschowskim urzędzie odwołano. Powód - oficjalnie to wniosek wykonawcy, który musi dokończyć prace na drogach dojazdowych do ronda.

- Nie ma sensu otwierać samego
skrzyżowania, gdy na drogach prowadzących do niego wciąż prowadzone będą prace. Co z tego, że kierowcy wjadą na rondo, a przed rondem i za nim będą wciąż utrudnienia. To nie jest opóźnienie związane z budową ronda, bo to jest już gotowe
- mówi Dariusz Zajączkowski, kierownik głogowskiego rejonu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

Przedstawiciele GDDKiA zaprzeczają, że przesunięcie terminu dokonania odbioru technicznego ronda ma bezpośredni związek z informacjami mówiącymi o tym, że na przebudowanym węźle mogą wystąpić problemy z przejazdem największych tirów. Jednak kierownictwo dyrekcji dróg nie dementuje w stanowczy i jednoznaczny sposób tej plotki.

- Nie oceniajmy dnia przed zachodem słońca. Sprawdzimy to w praniu. Po dopuszczeniu ruchu aut w tym miejscu wszystko będzie jasne. Jeśli kierowcy będą stosować się do prędkości to nie powinno być problemów. Zawsze znajdą się tacy, którzy mają jednak problem. W Głogowie mamy największe rondo w Europie, a i tak mamy połamane drzewa i latarnie oraz uszkodzone krawężniki - tłumaczy Zajączkowski.

Z zapewnień GDDKiA wynika, że mimo opóźnień, wschowskie rondo z całą pewnością zostanie otwarte dla ruchu do 1 listopada. (mich)
 
Komentarze (64)
1. Dodane przez Wschowianka, w dniu - 09-10-2008 11:20 0 0
wróble ćwierkały od dawna ,e wjazd na rondo od ul . Moniuszki to jakiś (...) zaprajektował . Chodnik pod katem prostym / miejsce na ściecie jest/ i objazd całego kółeczka ronda przez ciężarowy z naczepą jak nic niemożliwy / nie jestem kierowcą /nie znam się na budowie rond , ale mam wyobraźnie i oczy a to chyba najwaźniejsze. Utopiono ogromne pieniądze w bezsensowne rondko ??????
2. Dodane przez owski, w dniu - 09-10-2008 11:09 0 0
Albo skrzyżowanie zaprojektowano i zbudowano zgodnie z obowiazujacymi normami i wtedy nikt nie powinien mieć problemów z poruszaniem się po nim, albo tych norm nie zachowano i wtedy pojawią sie problemy. Nie wierzę w to, że normy nie są dostosowane do wielkogabarytowych pojazdów. Sprawdzanie w "praniu" czy wszystko pasuje jest conajmniej niepoważne.
3. Dodane przez Niech nas Bozia strzeże, w dniu - 09-10-2008 11:27 0 0
sprawdzą parametry ronda " w praniu " to i może nazwę ronda ustalimy po jego uruchomieniu !!!! I niech to nie będzie imię pierwszej ofiary naszego "rondelka" . Nie daj Bóg. czy w umowie inwestor zawarł klauzule o karach umownych itp. .Łącznie z przebudowa tego felernego wytworu wyobraźni naszych projektantów ????
4. Dodane przez heee, w dniu - 09-10-2008 11:42 0 0
juz widze jak w praniu to wychdzi.. zeby sie nie okazalo ,ze po przejezdzie znowu beda samochody obwodnica sie poruszac. bo tam jakies poprawki beda...
5. Dodane przez wrrrrrrr, w dniu - 09-10-2008 12:26 0 0
" Nie oceniajmy dnia przed zachodem słońca. Sprawdzimy to w praniu. Po dopuszczeniu ruchu aut w tym miejscu wszystko będzie jasne. Jeśli kierowcy będą stosować się do prędkości to nie powinno być problemów. "- To jest wypowiedź fachowca od projektowania i budowy rond ??? Jeżeli tak , to juz swojej funkcji nie powinien sprawować . Jasnowidza niech zatrudnią będzie taniej . Banda nieudacznikow ze Wschowy posmiewisko zrobi . Tfuj.
6. Dodane przez wrrrrrrr, w dniu - 09-10-2008 13:34 0 0
wrrrrrrrr wszystko na to wskazuje, ze to Ty jestes nieudacznikiem. Dariusz Zajączkowski jest kierownikiem głogowskiego rejonu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Ze Wschowa nie ma nic wspolnego
7. Dodane przez .., w dniu - 09-10-2008 14:25 0 0
Ronda zawsze mnie kręcily....
8. Dodane przez gofer do 6, w dniu - 09-10-2008 15:24 0 0
A to ci nowina, to to rondo, już nie jest zasługą Starosty ? A kto opracował koncepcję i projekt budowy tegoż ronda i za to zapłacił, a kto ogłosił przetarg na nastepne ( można sprawdzić na stronie internetowej powiatu ). A kto wieścił sukcesy ? Widać, jak są lub mogą być problemy to winny jest jakiś kierownik z Głogowa albo dyrektor z Zielonej Góry, albo blizej nieznany projektant, tylko nie my- wschowscy urzędnicy Tyle, że to rondo wybudowano we Wschowie i samorząd powinien zadbac o to aby było zgodnie z przepisami ale wedle naszych potrzeb.
reklama
9. Dodane przez leon, w dniu - 09-10-2008 15:28 0 0
Ci co chcą sprawdzać w "praniu" jak to będzie jak na rondo wjadą duże samochody, powinni sobie najpierw wyprać pewną istotną część ludzkiego organizmu
10. Dodane przez ronny, w dniu - 09-10-2008 15:44 0 0
Wschowskie rondo - NEVER ENDING STORY :):):) Sława się z Was śmieje :)
11. Dodane przez wrrrrrrr, w dniu - 09-10-2008 16:28 0 0
Ale własnie te orły z Glodowskie Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad określona przeze mnie mianem banda nieudacznikow ze Wschowy posmiewisko robi ą, Trudno to bylo zrozumieć ??? Toc to przecież ten orzeł pan Zajączkowski o praniu sie wypowiada . Tych słów nie włozyłem w usta włodzrzy miasta ani inwestorów. To wykonawca tak sam się określił . Troszke poczytać , zrozumieć a dopiero innych obrażąć .
12. Dodane przez wschowianka, w dniu - 09-10-2008 16:31 0 0
Banda nieudacznikow jest jasno określona: to projektanci i wykonawcy ronda . A pan Zajączkowski widzę ma gorących obrońców swoich wypowiedzi. Dzieci lepiej potrafia sie tłumaczyć jak nabroją .
13. Dodane przez ciekawska, w dniu - 09-10-2008 17:01 0 0
Jechałam ostatnio przez sławskie rondo . Ciekawe kto je budował . A nie mogli to nasi popytać u źródła?? niby jeden powiat a taka kiepska komunikacje między gminami !!!
14. Dodane przez ktoś..., w dniu - 09-10-2008 17:18 0 0
AD.6 "głogowskiego rejonu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Ze Wschowa nie ma nic wspolnego" tylko, że ten odcinek drogi krajowej (nr 12) należy właśnie do głogowskiego rejonu GDDKiA. Nie wiem kto jest tu nieudacznikiem lub niedoinformowanym....
15. Dodane przez adam, w dniu - 09-10-2008 23:14 0 0
Na wylocie z Leszna na Poznań jest rondo działające od kilku miesięcy. Tiry śmigają tam bez problemów. 
Czy ciężko jest skonsultować się w sprawie projektu ??? 
Filozofom z Ratusza i Starostwa na pewno tak !!!
16. Dodane przez Marek J, w dniu - 10-10-2008 09:07 0 0
Jeżeli to prawda, to byłaby WIELKA KOMPROMITACJA dla projektanta. Należałoby takiemu komuś zakazać tej roboty. Pozdrowienia dla Trzeźwomyślących...
17. Dodane przez ala, w dniu - 10-10-2008 10:29 0 0
Wczoraj wybrałam się na spacerek wokół ronda i stwierdziłam, że bardzo mi się te rondo podoba i w pełni zasługuje na to aby był to nowy trakt spacerowy we Wschowie. Zapraszam innych do spaceru, póki jeszcze nie ma tam samochodów.
18. Dodane przez jaaa, w dniu - 10-10-2008 10:59 0 0
jak mi było wiadomo to "rondo" 
miało być gotowe na koniec sierpnia czyż nie???wątpię bym miał przejechać przez to rondo w wyznaczonym terminie czy coś w tym stylu..pozdrawiam nieudaczników ze starostwa :( :( :( :(
19. Dodane przez witaliusz pismienny, w dniu - 10-10-2008 12:06 0 0
woja ocene ronda juz wczesniej opisalem a teraz interesuje mnie dlaczego toopoznienie? na pewno nie warunki techniczne ale brak nadzoru nad wykonawca i dyscypliny pracy u niego. pracowali tak jakby chcieli miec fuche do euro 2012. a jaki byl nadzor ze strony inwestora nad dotrzymaniemterminu. zaden! a jakie beda kary umowne za niedotrzymanie terminu? ale starosta ze swym zaradem powiatu oraz burmistrz ze swym zarzadem miasta woleli chyby siedziec za biurkiem i tyl... plaszczyc. a gdzie zainteresowanie rady powiatu imiasta. interesowala ich chby TYLKO KASA za siedzenie. ale jacy wyborcy takie maja wladze. a jeszcze jedno, dlaczego wschowianie juz niszcza zielen tam posadzona?? to WSTYD! rondo choc nieudane ale moze choc byc ladne! nie niszczcie choc oprawy zieleni nad tym POTWORKIEM. jesli juz nie jest bezpieczne i funkcjonalne to niech choc bedzie ladne
20. Dodane przez erre, w dniu - 10-10-2008 19:10 0 0
czyżby projektował to przysłowwiowy Pan Ziutek z ulcy.....wstyd
21. Dodane przez ?!?, w dniu - 10-10-2008 19:22 0 0
Panie Piśmienny - Pan się chyba za bardzo rozpędza! "jacy wyborcy takie maja wladze"?! Kim Pan wogóle jest, żeby wszystkim ubliżać?!
22. Dodane przez Kaja, w dniu - 10-10-2008 19:32 0 0
Podoba mi się bardzo ten "latający talerz",śmigam po nim rowerkiem każdego dnia.Idealna droga "tylko dla rowerów".Proponuję połączyć z drogą rowerową Dębowa Łęka i będzie naprawdę europejska "ścieżka rowerowa".
23. Dodane przez 1, w dniu - 10-10-2008 19:56 0 0
Ciekawy jestem kiedy? wschowscy automobiliści zorganizują pierwszy wyścig po niowym rondzie, o puchar Starosty wschowskiego. 
Szerokiej drogi na małym rondzie.
24. Dodane przez czester, w dniu - 10-10-2008 21:08 0 0
ten kto to rondo zaprojektował to był chyba nienormalny,skoro jest tam tyle miejsca na zbudowanie dużego ,teraz sam powinien pokryć koszty przebudowy zwykły mieszkaniec wschowy zrobił by to lepiej :?
25. Dodane przez abc, w dniu - 10-10-2008 21:13 0 0
Proponuję aby nie reagować na niezbyt mądrą pisaninę autora komentarza nr 19. Ten nieudacznik życiowy nigdy nie miał i nie będzie miał poważania w społeczeństwie, wszędzie mają go za niezbyt mądrego na umyśle. 
Ps. Tytułów rodowych nie dziedziczy się po lini żeńskiej. Czyli ktoś, kogo pra, pra, ........ , babka była z rodu książęcego nie oznacza, że jej potomkowie są księciami. Mogą być zwykłymi świniopasami. Tak też mamy w przypadku komentatara nr 19. 
Życzę mu dożo zdrowia bo na rozum to już za późno.
26. Dodane przez wschowianka, w dniu - 11-10-2008 09:46 0 0
zlikwiadowali kiosk i parking kolo kina to czemu nie zbudowali ronda bardziej w tamta strone, tylko jak najblizej rynku.... mi osobiscie sie wydaje ze tir sie tam nie zmiesci!!! tym bardziej ze musi objechac cale rondo by z leszna pojechac na glogow, smiechu warte!!!
27. Dodane przez fajnie:), w dniu - 11-10-2008 09:58 0 0
a ja uwazam ze jak bedzie zamlae rondo powinnismy sie cieszyc z tego wzgledy ze tiry nie wjada i beda jezdzic jak dalej jezdily tylami miasta i tak powinno zostac nie niszczyly by drog unas wiec jestem za tym zeby tiry jezdzily jak dotad tylami kolo pkp tam droga i tak jest fatalna wiec zadna strata
28. Dodane przez wschowianka, w dniu - 11-10-2008 13:25 0 0
ale jaka tam jest droga kolo torów???? jakby wylali tam asfalt to sie zgadzam na to zeby tiry tamtedy jezdzily, ale po tych dziurach, i wyjezdzajac z objazdu dwa tiry nie zmieszcza sie na drodze od torow do wysepki rozchodzacej droge w lewo na leszno a w prawo do centrum miasta!!!! to poprostu meczarnia dla tych kierowcow!!
29. Dodane przez 1, w dniu - 11-10-2008 17:16 0 0
Nikt nie każe kierowcom TIR-ów jeździć przez Wschowę. Mogą jeździć przez Wolsztyn lub przez Górę. Tam są lepsze i szersze drogi no i mniej będą się męczyć. Ronda tam też są lepsze i większe, wiadomo - Wielkopolskie lub Śląskie.  
Kierówcy TIR-ów omijajcie Wschowę, albo wdłuż torów kolejowych, przez miasto szlaban.
30. Dodane przez idiotyzm, w dniu - 12-10-2008 00:24 0 0
do kom. 29... 
zastanow sie czlowieku o czym piszesz!!Przez Wolsztyn lub Gore...Gratuluje orientacji w terenie.Taki kierowca tira i tak ma dosc niewdzieczna prace.Ale Ty pewnie masz ciepla posadke na stanowisku urzedowym i wszystko jedno ktoredy zwykly tirowiec przejedzie.Moze lepiej bedzie przez Poznan??Pozdrawiam
31. Dodane przez erre, w dniu - 12-10-2008 10:33 0 0
to może w ogóle niech samochody omijają Wschowę, a szczególnie nasze rondo,przynajmniej nie będzie tylu złośliwych komentarzy
32. Dodane przez ADAM, w dniu - 12-10-2008 10:38 0 0
Dlaczego rondo nie jest w poziomie do sąsiednich ulic? czyżby pomyłka w wytyczaniu?
33. Dodane przez First, w dniu - 12-10-2008 11:19 0 0
Dla TIR-ów są autostrady i drogi międzynarodowe po których powinne się poruszać. 
Drogi krajowe, wojewódzkie, powiatowe i pomniejsze, mogą służyć tylko TIR-om dla dojazdu do wyznaczonego celu. 
Niezrozumiały jest więc dla mnie fakt, dlaczego te wielkie kolosy skracają sobie drogę przez Wschowę po drodze która nie jest dla nich przystosowana. 
Takie miasto jak Wrocław, dawno zabroniły wjazdu do miasta TIR-om, dlaczego nie może zrobić tego Wschowa?
34. Dodane przez Karol, w dniu - 13-10-2008 10:02 0 0
Czytając wszystkie komentarze żal się robi tych co piszą.Widać że internet dał możliwość wyładowania osobistych frustracji co przekłada się na krytykowaniu wszystkiego co nowe i pożyteczne w Wschowie. 
Życzę poprawy nastroju
35. Dodane przez Wschowiak, w dniu - 13-10-2008 11:21 0 0
Ostatnio jechałem ul. Kazimierza Wielkiego i tam są już dziury i co z tego że je zaleją skoro za 3 miesiące pojawią się znowu (to jest nowa droga jak znam życie po roku będą koleiny). Ta firma, która buduje drogę nawet nie umie wylewać asfaltu, inna sprawa do włazy do studzienek kanalizacyjnych na Moniuszki. Nie wiem czy ktoś wie jak wygląda zjazd na ulice Dworcową i Towarową, wczoraj o mało tam kola nie zostawiłem a jechałem 30 km/h. Jestem ciekaw czy naprawią tą drogę, bo jeśli nie to ci co przyjadą do Wschowy koleją zobaczą piękny widok? A tak poza tym to kto to widział żeby robić głupie rondo 6 miesięcy, w Lesznie rondo na Gronowie zrobili o połowę krócej. Denerwuje mnie też to że prace trwają do 16 czy 17. Moim zdaniem z uwagi że jest to główna ulica prace powinny tam trwać co najmniej do 20. W ogóle cała ta inwestycja to żal i tyle. I jeszcze jedno na koniec na ulicy Towarowej (jestem ciekaw kto wymyślił ten objazd) stoi dom mieszkalny może o nim nikt nie wie, ale proponuje się przejechać i zobaczyć na własne oczy. Nie ma tam ani latarni, ani asfaltu. Są za to dziury, kamienie i tumany kurzu. Dla mnie jeśli była konieczność budowy tego ronda i ulic dojazdowych to tylko z myślą o tirach, bo inaczej to mogło zostać tak jak było. Życzę cierpliwości w przejeździe przez Wschowę i nie pozostawienia którejś części samochodu na ulicy Towarowej.
36. Dodane przez wierzący, w dniu - 13-10-2008 14:09 0 0
Przestańcie już narzekać i niedowierzać. Ja tam wierzę, że rondo to genialne rozwiazanie inżynieryjne, tym bardziej,że za jego powstaniem stoi nasz pan Starosta.To był przecież jego autorski pomysł, no może jeszcze paru innych specjalistów od inzynierii ruchu. Od lat zapowiadał wspaniałe rondo i jest. A jak nasz Starosta coś wymyśli to musi byc dobre. Nie zdarzyło się przeciez dotąd tak, żeby pomysły Starosty były do kitu. Trochę wiary w pana Marka, Przeciez on wie co dla nas najlepsze
37. Dodane przez zwyczajny, w dniu - 13-10-2008 14:15 0 0
Do opóźnień jesteśmy przyzwyczajeni do małosci też, po co więc to larum ? Przeciez jest noramalnie. Dziwnie to by było gdyby było na czas i w sam raz, albo przyszłościowo.
38. Dodane przez bingo, w dniu - 13-10-2008 20:06 0 0
Trafiłem te rondo powinno się nazywać rondem Starosty bo czy będzie dobre czy złe to dędzie wina Starosty
39. Dodane przez wschowianka, w dniu - 14-10-2008 18:00 0 0
starosta niech sie weźmie za odzyskanie budynku szpitala wschowskiego , bo jak na razie to jest jego jedyne " osiągnięcie " - oddanie tego budynku powiatowi nowosolskiemu. A możeby tak jeszcze Nowej Soli oddac budynku starostwa wschowskiego i dołozyc ratusz na okrasę ???
40. Dodane przez Pracownik komunalny, w dniu - 14-10-2008 20:21 0 0
A my co nie Ludzie ,jak mamy chodzić do pracy na wodociągi ,do oczyszczalni na działki, a gdzie dla nasz CHODNIK przez wiadukt ,czym wy biurokraći się chwalicie w miescie porobiliśćie chodniki szerokie 8 metry a tam było wam skoda 1 metr chodnika DZIADOSTWO
41. Dodane przez Halina, w dniu - 15-10-2008 16:36 0 0
Nie che mi się wierzyć ,że rondo nie będzie otwarte 20 pażdziernika dlatego, że drogi dojazdowe są nie zrobione.Ja jadąc do miasta przejeżdżam przez slalom ze słupków na ulicy Moniuszki a mogłabym przejechać przez rondo i wyjechać przy ul Lipowej-kierowcy mieliby lżej i drogowcom nie przeszkadzali w pracy.Istna głupota objeżdżać pół miasta aby dojechać do rynku !!! a tiry które będą jechały z Głogowa w kierunku Sławy nie mieszcząc się na rondzie będą jechać przez centrum miasta- i to rondo wymyślił myślący człowiek ??? chyba nie... :?
42. Dodane przez Matka, w dniu - 15-10-2008 21:32 0 0
Piśmienny niech pisze jaśniej i prościej,bo trudno go zrozumieć(nr 19).Popieram nr 22 i 29! Jeśli tym rondem zostaną puszczone TIRY,to nadal nasze dzieci chodzące do SP1 będą zagrożone...a od wielu lat rodzice próbuja wywalczyć światła na tym skarzyżowaniu...i co? 
Fajnie by było,gdyby dzieci burmistrza też chodziły do "Jedynki"....
43. Dodane przez oburzony, w dniu - 15-10-2008 22:24 0 0
Ostatnio jechałem spokojnie rowerem nowym chodnikiem na ulicy Moniuszki i zostałem zatrzymany przez Policję za jazdę po chodniku a boję się jechać drogą bo samochdy robią takie slalomy i piurety na drodze w koło wysepek i słupków ze strach jechać, a Policja powiedziała mi ze stwarzam zagrozenie dla pieszych na chodniku , jezdzę od dawna i zawsze przy głównej drodze dla bezpieczenstwa swego i kierowcy jadę chodnikiem i chyba mam rację , ale za to Policjant złapał przestępcę na rowerze i będzie statystyka wkrywalnośći , a po parku po sciezce jezdzi Policja parę razy dziennie i Ludzie im nie zwracają uwagi
44. Dodane przez grabarz, w dniu - 16-10-2008 15:32 0 0
Nadzór nad inwestycją ma pan Marciniak.Gratulacje.Ps. proszę bardziej się przylożyć przy budowie sali gimnastycznej bo przez pana znów oberwie p.Burmistrz i Starosta.
45. Dodane przez nol, w dniu - 16-10-2008 18:03 0 0
Patrząc na budowę sciezki rowerowej to firma co to robi to niema ziemi na obszypanie i wrzmocnienie brzegów sciezki bo na początku bodowy sprzedawali ziemię komu popadło za 30 zloty za wywrotkę a teraz jest problem
46. Dodane przez piltz, w dniu - 17-10-2008 10:21 0 0
pewnie planuje się obwodnice wschowy wybudować w miejsce dzisiejszego objazdu , a rondo tylko dla osobówek zbudowano....w głogowie też jest zamałe rondo......poczekajcie z rok...dwa...a duże autka wyprofilują krawężniki......poszeżą jezdnie , tak jak ma to miejsce w głogowie przy kościele na koperniku (zapewne we wschowie również nikt pracy nie straci) u nas "wyszło w praniu" to i u was sie uda
47. Dodane przez yyyy, w dniu - 17-10-2008 15:15 0 0
Nie znam się na tym ale te rondo jest chyba trochę za małe dla tych większych samochodów.. ale jak to piszą.. wszystko okaże się w praniu!
48. Dodane przez 1, w dniu - 17-10-2008 15:46 0 0
Drodzy mieszkańcy chcący przejść pieszo po przejściach dla pieszych wokół ronda w dni deszczowe lub po deszczu, zabierajcie ze sobą kalosze i długie płaszcze przeciw deszczowe.  
Przyczyna jest prosta: wszystkie przejścia dla pieszych są zalane wodą.
49. Dodane przez kiki, w dniu - 17-10-2008 20:17 0 0
A wy to nazywacie rodem smiechu warte :grin a moze jeszcze A4
reklama
50. Dodane przez tubylec, w dniu - 18-10-2008 17:19 0 0
a można było robić tak: 
1. zaorać teren... 
2. postawić bele słomy na środku... 
3. polewać wodą... 
4. w koleinach po TIR'ach wylać asfalt, no i troszkę po bokach kolein... 
5. na reszcie terenu posiać trawę... 
6. na wydeptanych ścieżkach zrobić chodniki... 
 
a tak szczerze: jak się będzie włączać do ruchu jadąc z rynku ??? po ciągłej oddzielającej pasy na Obr. W-wy ???
51. Dodane przez obserwator, w dniu - 18-10-2008 23:11 0 0
Jadąc z rynku na rondo chyba nie będzie wcale wjazdu, fajnie co ?, a może się mylę ? to niech mnie sprostuje!
52. Dodane przez wschowianka, w dniu - 19-10-2008 11:33 0 0
obserwator nie mylisz się. Z rynku dojedziesz ul. Głogowską do Lipowej , ładnie skrecisz w prawo , potem to juz tylko w lewo , wyjedziesz na ul. Matejki / przy LO / a potem to juz tylko ul. Obrońcow Warszawy i jesteś na rondzie a dalej to jak bedziesz potrzebował to wszędzie dojedziesz .Tak glupiego rozwiazania ruchu jak to na naszym rondzie to chyba nikt madry nie wymyslił.
53. Dodane przez First, w dniu - 19-10-2008 11:37 0 0
Wschowskie władze zadbały o większe zużycie paliwa i wjazd na rondo z ulicy Głogowskiej zaplanowali przez ulicę Lipową a następnie koło Liceum (aby podtruć spalinami uczącą się tam młodzież, są za zdrowi!) a następnie Obr. Warszawy na rondo, wokół ronda i w prawo do Leszna gdzie są, być może? mądrzejsze władze. 
Jak się rondem pojedzie dalej i następną w prawo, to prosto dojedziemy pod ratusz, gdzie mamy niezbyt mądrych burmistrzów i rajców, ale za to jak pojedziemy przez Rynek dalej prosto, to mamy szanse dojechać do Domu Kultury, gdzie urzęduje nagrodzony przez minstra dyrektor tego ładnego budynku. Nagrodę tę dostał za zorganizowanie wycieczki na Ukrainę dla bliskiej rodziny i kolesi. 
Odznaczenia jeszcze nie dostał, ale jak zorganizuje kolejną wycieczkę dla rodziny na białoruś, to medal dla zasłużonych pewny. 
Pogratulować!!!
54. Dodane przez ktoś, w dniu - 20-10-2008 19:51 0 0
Czy może ktoś wie kiedy w końcu otwarcie naszego ronda? Jest jakie jest i szkoda strzępić sobie języka na jego temat. Zobaczymy jak to będzie... może nie będzie aż tak źle :)
55. Dodane przez Rondelek, w dniu - 20-10-2008 22:28 0 0
Zgadzam sie z nr 54.Niech wreszcie to rondo będzie nam udostępnione,a potem się okaże,czy zdaje egzamin...i tyle.
56. Dodane przez Patryk, w dniu - 21-10-2008 21:56 0 0
brawo koment29 przyznaje racje
57. Dodane przez Mateo Armin Van Buren, w dniu - 22-10-2008 15:54 0 0
Koment 50 bardzo słusznie jadąc z rynku i chcąc skrecic na Obr.W-wy. To bedzie trudno trzeba bedie przejechać kułeczko wokuł ronda i dopiero na Obr.W-wy jechac 
:upset :zzz
58. Dodane przez Devison, w dniu - 23-10-2008 09:45 0 0
Jeśli potwierdzą słowa moich przedmówców, w których widać więcej krytyki, niż zachwytu, i faktycznie będą z tym takie kłopoty w użytkowaniu, zwłaszcza mając na względzie TIR'y i podobne pojazdy, to powinno się POSTAWIĆ DO ODPOWIEDZIALNOŚCI WŁADZE MIASTA ZA - NIEGOSPODARNOŚĆ! I podejrzewam, że zgodzi się z tym większość moich przedmówców, bo po raz kolejny publiczne pieniądze wyrzucono w błoto!
59. Dodane przez MONIA:))), w dniu - 23-10-2008 10:12 0 0
CIEKAWE KTO (...) ZA ZATRUDNIENIE TEJ FATALNEJ FIRMY I PROJEKTANTA RONDA WE WSCHOWIE ŚMIEJĄ JUZ SIĘ NIE TYLKO WSCHOWIWIANIE ALE CALE LESZNO ,POWINNI SIE DOBRAC SIE TYM CO ZATRUDNILI TA SMIESZNA FIRME ALE NAPEWNO DO TEGO DOJDZIE TO SA NASZE PIENIADZE PODATNIKOWPODATNIKOW :p :grin :grin
60. Dodane przez wrrrrrrr, w dniu - 23-10-2008 11:06 0 0
czy to prawda ,ze podczas deszczu wszystkie przejścia dla pieszych są pod wodą ??? 
Czy miasto ma zarezerwowane pieniądze na odszkodowania za zniszczona odzież . I kto będzie odpowiadał za bezpieczeństwo dzieci , i zadba by suche do szkoly doszły !!!
61. Dodane przez fajny, w dniu - 24-10-2008 16:52 0 0
rondo jest ok czy niewidzieliscie jak samochod ciezarowy wylewał mase asfaltową na rondzie? był to ciągnik siodłowy(wanna) i przejechał tam z palcem (....) bez zadnych prblemów za przeproszeniem :)
62. Dodane przez Tadek, w dniu - 25-10-2008 10:19 0 0
do kom. 61. Wanna to nie zestaw 13.6m. Do tego są jeszcze niskopodwoziowe i nadgabaryty, które nie przejadą za Chiny Ludowe wraz z bratnią Koreą Pn. A to droga krajowa moi drodzy i nikt nie może im zabronić wjeżdżania na tak fatalnie skonstruowany bubel. W Lesznie na Gronowie mieli mniej miejsca a udało im się zrobić 2 pasy i logicznie pomyślane drogi dojazdowe. Pozdrawiam
63. Dodane przez HENRYK, w dniu - 27-10-2008 14:22 0 0
DOTYCZY WYKONAWCY RONDA ZJAZD NA UL. OBR.WARSZAWY JEST JUŻ W FATALNYM STANIE STOI NA NIM WODA WSPÓŁCZUJĘ PIESZYM W TYM MIEJSCU.
64. Dodane przez tomasch30, w dniu - 29-10-2008 08:41 0 0
witama ten wschowki most to tez porazka na wzniesieniu mostu jest dolina zamiast wzgórek wienc w tel dolince bedzie stała woda a po tem bedzie super lodowisko.super roboty totalne bez mózgi
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom na wzgórzu z wid... Osieczna 870000
Grunt rolnyKrzemieni... 200000
Działka budowlana w ... Kąkolewo 220000
Działka rod jagódkaLeszno 15500
Mieszkanie 47 m? | o... Leszno 389000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj