Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
24
Sierpnia 2025
Niedziela
Imieniny obchodzą:
Bartłomiej, Jerzy,
Joanna, Malina,
Michalina
Do końca roku 129 dni.
Start arrow Leszno arrow WSH ma aulę jak marzenie

WSH ma aulę jak marzenie

WSH ma aulę jak marzenie

11.10.2008. Radio Elka, Jarek Adamek
thumb_wsh.jpgLeszno. Wyższa Szkoła Humanistyczna zainaugurowała dziś nowy rok akademicki. Uroczystość odbyła się w Audytorium Maximum – nowym budynku uczelni, a którym mieści się między innymi aula z 500 miejscami.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
To już ósma inauguracja roku akademickiego WSH. Dotychczasowe miały miejsce w Miejskim Ośrodku Kultury. W tym roku po raz pierwszy rok uczelnia zaczęła „na swoim”
- w nowym gmachu przy ul. Krótkiej, zwanym Audytorium Maximum.
Nazwa wydaje się trafna, zwłaszcza ze względu na aulę, która w budynku się znajduje. To bardzo duża amfiteatralna sala z prawie 500 miejscami siedzącymi. Ludzie mogą sobie przypomnieć, jak wyglądało kiedyś kino - żartuje kanclerz WSH Ryszard Karmoliński.
Nowy rok akademicki zaczyna 1200 studentów - mniej więcej tylu, ilu w tym roku było absolwentów. Najwięcej mamy na kierunkach pedagogicznych i socjologii - mówi Karmoliński.
Rektora uczelni prof. Aleksandra Zandeckiego cieszy nowy obiekt, ale jeszcze bardziej zadowolony jest z ostatniej wizytacji Państwowej Komisji Akredytacyjnej. Nie szczędzili nam pochwał - powiedział Radiu Elka - chwalili zwłaszcza poziom nauczania i kadrę naukową. (jad/tekst i foto)
 
Komentarze (42)
1. Dodane przez olgierd, w dniu - 11-10-2008 12:17 0 0
tylko nie WSH brak pracy po niej nikt jej nie uznaje a pracodawcy smieją mi się w twarz kierunki tam wykładane bez przyszłości w połączeniu z kiepską renomą szkoły = TRAGEDIA
2. Dodane przez antykomuch, w dniu - 11-10-2008 13:03 0 0
Powiedzmy sobie szczerze, w tym miescie nie ma zadnych szkol, zadnych centrow handlowych i zadnego uczciwego czlowieka, ktory tym balaganem zarzadza. Ale to ciemna masa tak zadecydowala, a scislej mowiac polowa z tych, ktorzy mysleli, że idac do urn cos zmienia.
3. Dodane przez student, w dniu - 11-10-2008 13:30 0 0
Sam tam studiuję, trochę żałuję, że wybrałem właśnie tę uczelnię (prywatną) bo wbrew temu co mówi rektor poziom nauczania jest w niej fatalny. Tam wystarczy tylko być i płacić - część ludzi tam studiujących nigdy nie powinna mieć do czynienia z "wyuczonym" zawodem, są tam z przypadku i dla papierka. Szkoła się rozwija, i dobrze, życzyłbym sobie jednak, żeby to nie pieniądze decydowały o tym kto się tam uczy, a rzetelna selekcja niekompetentnych studentów na podstawie wyników nauczania.
4. Dodane przez mateusz, w dniu - 11-10-2008 14:53 0 0
nie każdy musi mieć maturę, nie każdy musi mieć wyższe wykształcenie. w obecnych czasach o tym zapomniano i posiadanie dyplomu magistra staje sie powszechnym obowiazkiem, co widac po ilosci studentow na takich niszowych kierunkach jak pedagogika.
5. Dodane przez nieznajoma, w dniu - 11-10-2008 15:06 0 0
Przepraszam nie zgadzam sie z wypowiedzią ostatniego Kometarza Też tam studiowałam i wiem jakie panuja zasady !!!! Sorry ale pewnie Studiujesz Resocjalizacje bo z tego co wiem to tam tak sie robi ... To Zrezygnuj nik cię na siłę nie trzyma :-)
6. Dodane przez Profesory, w dniu - 11-10-2008 15:13 0 0
Jak wynika z w/w postów. Sami, Ci uczciwi studenci chcą by kandydaci na uczelnie przechodzili selekcje Tak . jak kiedyś Najpierw w porządnych Liceach, a potem drugą na egzaminach wstepnych. Bo niewatpliwie jest wśrod "studentow" tych wszystkich leszczyńskich" uczelni" garstka osó, ktorzy nadają się do prawdziwego studiowania. A reszta, tak jak całe te uczelnie, wielka ściema i kasa dla właścicieli. I dobrze płatna robota dla byłych i obecnych pracowników kuratorium, nauczycieli leszczynskich szkół, Pracownikowurzedów. Tu sie czują jak prawie profesory.
7. Dodane przez hay, w dniu - 11-10-2008 15:49 0 0
niestety gwarancję pracy mozna mieć tylko po medycynie. Lekarze zawsze bedą potrzebni, wszędzie.
8. Dodane przez Lipa, w dniu - 11-10-2008 16:06 0 0
Post 7. Gwarancję pracy maja wszyscy po medycynie ( oczywiscie chodzi o te trzy kluczowe kierunki farmacja, lekarski i stomatologia). A dlaczego. Odpowiedzcie sobie sami. Na tych kierunkach nie ma powszechnosci. Jest tak jak dawniej olbrzymia konkurencja. Idą najlepsi Te kierunki na szczeście omineła powszechne, obowiazkowe studiowanie tzn. prywatyzacja uczelni i nauczanie powszechnym systemem zaocznym ( za kase) No może jeszcze architektura i informatyczne kierunki na Politechnice ( tez poszukiwani kandydaci). Nie mylić z informatykami po PWSZ z Leszna. Oni znaja tylko obsługe komputera: internet, WORD-a i slabo Exel-a ( smiech)
9. Dodane przez Zgroza, w dniu - 11-10-2008 16:20 0 0
Kiedys nauczyciele kończyli Licea Pedagogiczne i tzw. SN. Nieliczni Uniwersytety ( głownie dla szkol srednich) . Potem w czasach Gierka kazano obowiązkowo kończyc tym pierwszym studia. Wiec kto żyw zapisywal się na zaoczniaki. Bral skierowania z Urzędow. I hurra. Udawać studiowanie. Trzeba bylo olbrzymią mase przerobic. A po co? Ja pytam . Przecież juz po SN byli oni bardzo dobrzy. Po co na sile robić masówkę . Potem, w oswiacie, przyszło to co przyszlo, aż wstyd o tym mówic. Na każdej wsi uczelnia pedagogiczna. Brakowało kandydatów. Wiec trzeba było brac kandydatow "z łapanki:" studiowały sklepowe, barmanki, kierowcy, sprzątaczki , murarze, szewce ( zamiast normalnie pracować). Wcześniej im za czesne ( takim samym sposobem) dano jakies Giertychowskie matury. Dzis boję się wysłać dzieci do szkół. Bo młody nauczyciel wie niewiele wiecej od przecietnego ucznia zawodówki. A o porownaniu do zdolnych uczniach w Liceum nie wspomne. A tych starszych dobrze wykształconych ( jeszcze cz cdawnych Uniwersytetow) jak na lekarstwo. O zgroza.
10. Dodane przez jhgfg, w dniu - 11-10-2008 16:21 0 0
"aula jak marzenie" a papieru toaletowego nie ma, smród i bałagan. Zgadzam się z poprzednikami szkoła dla Obiboków!!! zero poziomu. |Żałuje, że tu studiuje.
reklama
11. Dodane przez socjolog, w dniu - 11-10-2008 16:52 0 0
Do komentatorów!!! 
Przeczytajcie jeszcze raz wszystkie "swoje"komentarze i zastanówcie się nad sensem ich wypowiedzi...Każdy jest "kowalem swojego losu" i każdy kieruje swoim życiem w właściwy dla siebie sposób - jedni studiują by podwyższyć swoje kwalifikacje a inni dla "papierka". 
Każdy wybiera szkołę właściwą i odpowiednią dla siebie, więc nie rozumiem niektórych komentarzy... Trzeba doświadczyć coś na "własnej skórze" aby móc się wypowiadać na dany temat, jeżeli doświadczasz a nie podoba Ci się to doświadczenie, zawsze możesz coś zmienić albo zrezygnować. Najlepiej jest krytykować....kogoś pracę, naukę i zaangażowanie. Tylko "człowieku" najpierw zacznij od siebie a dopiero później krytykuj innych... 
Jestem absolwentką tej uczelni i jestem dumna z tego powodu.
12. Dodane przez nie nie, w dniu - 11-10-2008 17:15 0 0
nawet po medycynie nie mozna miec gwarancji zatrudnienia zapytajcie Pana Marcina B...
13. Dodane przez Ściema, w dniu - 11-10-2008 18:08 0 0
Do postu 11. Ludzie krytykuja bo rażą ich absurdy polskiej rzeczywistosci. Nie masz racji, że trzeba wszystkiego doswiadczyc, by poznać co jest dobre, a co zle. Po to gatunek ludzki ma tak skonstruowany rozum, by mógl mysleć abstrakcyjnie i mogl tworzyć w wyobraźni obrazy i przewidywac .. A ta polska wladza wszystko doświadcza na naszym spoleczenstwie. Przecież gołym okiem widać, ze oswiata polska na każdym szczeblu jest chora. Gdzie jest taki kraj na kuli ziuemskiej, w którym 100% młoludzi studiuje. A nie ma kto cegłę w mur wstawić. Bo zawodówki polikwidowano.. A te wszystkie studia typu leszczyńskie uczelnie , to jedna wielkaq ściema( jak piszą wyżej) , za wielka kasę , dla właścicieli i dla podrabionej, miejscowej "kadrzy naukowej."
14. Dodane przez a, w dniu - 11-10-2008 18:13 0 0
Ta cała WSH i inne tego typu "Szkoły wyższe" to jedna wielka ściema, aby dać pracę Panu dr H..... i towarzyszom. Taka prawda, iż Pan H. pilnuje tylko roboty dla siebie i innych koleszków.
15. Dodane przez Ja, w dniu - 11-10-2008 18:30 0 0
Nie było uczelni wyższch w Lesznie - źle.Są uczelnie - źle. Ja się cieszę ,że Leszno tak sie rozwija. Dobrze, że każdy ma możliwość próbować swoich sił. Są tacy którzy wykształcili swoje dzieci i teraz postanowili zrobić coć dla siebie, coś co nie było im dane w ich latach młodzieńczych i to z różnych powodów. Najlepiej się wymądrzać i krytykować.Wykształcenie jest bardzo waźne i jeżeli moźna to trzeba się uczyć.
16. Dodane przez oburzony, w dniu - 11-10-2008 18:59 0 0
Na tej uczelni wcale nie jest taki niski poziom!!! Zgadzam się ze zdaniem kom.11!!! Każdy wybiera szkołę właściwą i odpowiednią dla siebie. Wiec jak Wam WSH nie pauje to nikt Was tam na siłe nie trzyma!!! :[
17. Dodane przez Wysoki?, w dniu - 11-10-2008 20:02 0 0
Post 11. Dla tych co porobili amnestyjne Giertychowskie matury, to każdy poziom nigdy niskim nie będzie. Bo to jest rzecz bardzo względna. Nawet przypuszczam, że dla nich, gdyby znaleźli się w zawodówkach tez poziom byłby bardzo wysoki.
18. Dodane przez PP, w dniu - 11-10-2008 20:09 0 0
A ja tam robię podyplomówkę. Plus pierwszy - na miejscu. Plus drugi - taniej niż na uniwerku. Plus trzeci - bdb wyposarzenie. Plus czwarty - wykładowcy z doświadczeniem - dużo praktycznej wiedzy. Plus piąty - dobra atmosfera. Dla mnie OK.
19. Dodane przez Do PP, w dniu - 11-10-2008 20:33 0 0
Dobrze aby w Twoim wyposażeniu znalazl się słownik ortograficzny "studencie" tzw. WSH.
20. Dodane przez studenciak, w dniu - 11-10-2008 20:41 0 0
Otóż,mili państwo,owa uczelnia do słabych z pewnoscia nie nalezy.Studiuje tam i musze stwierdzic,ze corocznie sa obiecywane tzw.złote góry (czytaj-otwarcie wspaniałych kierunków)a wprawdzie otwarte sa 2 w tym pedagogika .No i oczywiscie decyzja o przyjeciu na studia pojawi sie w granicach 25.09 :0.Oczywiscie kom. nr 3 ma rację,widac ,ze zna realia :grin
21. Dodane przez Wuj, w dniu - 11-10-2008 20:52 0 0
PP robi pewnie podyplomówkę z nowej ortografii polskiej. Starej, jak widać, nie zna.
22. Dodane przez grześ, w dniu - 11-10-2008 20:55 0 0
Post 17 Zapomniałeś o plusie 6 . Przyszedłeś kupić tylko jakikolwiek papier. A papier jest w Polsce papierem
23. Dodane przez Maria, w dniu - 11-10-2008 22:15 0 0
Skonczylam Europeistyke , gadali mi wykladowcy ze odrazu znajde prace bez problemu ... ale oczywiscie musialam isc za kasjerke do biedronki. Nastepnie bylam na kierunku pedagogiki, skonczylam ten kierunek i zgadnijcie gdzie teraz robie?.....w Eurokomforcie :cry  
Tysiace złotych poszlo na ta bezsensowna nauke. Ludzie nie dajcie sie naciagac na te dyplomy ktore sa mnej warte od papieru toaletowego !
24. Dodane przez absolwent, w dniu - 11-10-2008 22:54 0 0
przyłącze sie do negatywnych komentarzy. Również znam szkołe WSH i oceniam ją bardzo nisko. Na dzień dzisiejszy jedyne co im wyszło to ta aula, a poza tym... nic. Panie w dziekanacie ledwo wiedzą jak mają na imię i same potrzebują pomocy i informacji. A zajęcia są fatalne. Gdybym sam nie siedziała w książkach to nic bym nie wyniósł. Potrafią się nieźle zareklamować i przyciągac ludzi ale oprócz obiecywania to nic nikt nie otrzyma.
25. Dodane przez lol, w dniu - 11-10-2008 23:55 0 0
studenciak brzmi podobnie jak ten pajac z reklamy macsyfu. Skad sie biora tacy ludzie...?
26. Dodane przez pp, w dniu - 12-10-2008 08:05 0 0
Dp 21. 
Z ortografii podyplomówki nie robię. Śpieszyłam się, co nie zwalnia mnie z myślenia ;-)  
Krytyka ortografii słuszna, uczelni nie .  
Znam WSH tylko z podyplomówki.  
Skoro są na niej studenci, to spełnia ich oczekiwania.  
Jak Uczelnia, kierunek Tobie nie odpowiada, to zmień. Obowiązek nauki jest tylko do 18 lat :))
27. Dodane przez Głowa do góry., w dniu - 12-10-2008 11:38 0 0
A Ja żym konczyl PWSZ w Leszni. I nie nażekam. Szkoła jak każda inna. Nie po to człek hodzi dziś do szkół by sie uczyc . Tu idzie sie po papier. Zaplaciłem wiec dać musieli. Łaski nie robią. Teraz magisterka hyba AWF. Też dadza bo juz o kasie w dziekanacie śpiewali. By płacić na czas. A potem zobaczymy. Może dohtorat z kultury fizycznej.
28. Dodane przez Kpina., w dniu - 12-10-2008 11:54 0 0
Do postu 26. Wiec spiesz się z tą podyplomówką zanim zaczna likwidować te "zacne" leszczyńskie " uczelnie". Likwidoweać, by oszczędzić ludziom śmiechu. A tak na marginesie. Jesli ktos we" krwi" ma znamosć polskiej ortografii, to pisze poprawnie juz odruchem. Nie trzeba wcale przy tym wielce mysleć. Ale jeślii na swojej edukacyjnej drodze przechodzilo się tylko takie szkoły jak te leszczyńskie uczelnie., to nic dziwnego, że podanie 5 jako wyniku mnozenia 2 * 2 można też w ten sam sposob. usprawiedliwiac..
29. Dodane przez Zgroza, w dniu - 12-10-2008 12:23 0 0
Mieszkam od 1981 roku w Niemczech. Tam takich jaj nie ma. Dokunuje się ciągłej analizy rynku pracy. To można zrobic i wyliczyc z malymi poprawkami ile fachowców w danej branży potrzeba w danym okresie. A w Polsce jak to w Polsce np.. gdy np. na rynku pracy brakuje 1000 nauczycieli to kształci się ich 5 mln albo i więcej. Wszystkich kto się zgłosi, a ja nie to z "lapanki". Bo ktoś wyczul koniunkturę, że na edukacji tego kierunku można w danej chwili zbić niezłą kasę. Tak jest na wielu kierunkach bankowosci. marketingach, lichych informatycznych, i wielu innych dziwacznych. . Kształci się masowo głownie na tych kierunkach , które pociagaja najmniejsze koszty. Bo wówczas zysk największy. Nikt nie odważy się prywatnie ( nikt zresztą) na to nie pozwoli by wykształcić dobrego inzyniera, lekarza, farmaceuty. Bo wykształcenie prawdziwe w tych zawodach, to bardzo duży koszt. A zysk byłby stosunkowo mały. Chyba,że , o zgrozo, handlowało by sie tylko dyplomami. tak jak teraz robi się na innych kierunkach.
30. Dodane przez st., w dniu - 12-10-2008 13:48 0 0
no cóż, już po pierwszych zajęciach zastanawiałam się: co ja tutaj robię? jestem pracownikiem socjalnym i robię magisterkę własnie na pracy socjalnej. dobrze, że w tym roku nie otworzyli tego kierunku, bo nie mają na niego pomysłu. Nawet wykładowcy nie wiedzą z kim maja zajęcia i cały czas katują nas państwo jako przyszli nauczyciele...słabo się robi. Jedyne wartościowe zajęcia prowadziła pod kątem praktycznym pani Sołtysiak, natomiast teoretycznym prof. Wiśniewski-polecam. Ciekawie wykładał też dr Antczak.
31. Dodane przez ona, w dniu - 12-10-2008 13:52 0 0
Jeśli chodzi o zaliczanie- na uniwerku na studiach zaocznych praktykuje sie pisanie prac, mam tam koleżankę studiującą równorzędnie ten sam kierunek- miała 1 pisemny egzamin. na WSH były same pisemne zaliczenia, jeden referat i to wymagający dużego nakładu pracy-andragogika. Nie wiem, jedni wolą pisać prace inni zaliczenia. Jesli chcesz to się nauczysz, a jeśli nie to idziesz na łatwiznę i sciągasz. Pracę też różnie mozna napisać...
32. Dodane przez pp, w dniu - 12-10-2008 13:56 0 0
Robię błędy ort. od dziecka. 
W mojej głowie nie ma automatu ortograficznego.  
W szkole podstawowej ( może z 30 lat temu ) nie zdiagnozowano u mnie dysortografii.  
Nie było wtedy takich badań. Resztę główki mam OK ;-)  
Rozumiem, że podstawówki też nie powinnam skończyć ;-(  
A skończyłam ;-), maturę mam, studia na uniwerku.
33. Dodane przez Prawda, w dniu - 12-10-2008 17:24 0 0
Ty z postu 27 masz bardzo zdrowe podejścia do zycia. Życia w Polsce, pełnego absurdów. Masz rację, kto jest zdolny i chce się uczyc i chce zostac prawdziwym absolwentem uczelni to nie wybiera tego typu szkoł jak te leszczynskie.. A kto chce tylko papier ( zreszta dzis mniej wazny od toaletowego) to zapisuje sie do szkoły tu na miejscu. Terminowo płaci i czeka na "dyplom" i to THE END
34. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 13-10-2008 07:34 0 0
do wszystkich negatywnie nastawionych do leszczyńskich uczelni , gdzie byście byli gdyby nie te szkoły 
- nadal bylibyście głąbami, 
- poruszalibyście się w rynsztokach, 
- żadna państwowa uczelnie was nie przyjmie, 
cieszcie się , że macie taką alternatywę we własnym mieście
35. Dodane przez A DLACZEGO...??, w dniu - 13-10-2008 11:54 0 0
Dlaczego ta Szkoła nie kształci dla potrzeb rynku pracy tj. malarzy,płytkarzy.murarzy, spawaczy itp -lecz kształci bezrobotnych. Prosimy o odpowiedz jej absolwenci na zasiłkach. Jacek i Romek.
36. Dodane przez socjolog, w dniu - 13-10-2008 18:22 0 0
brawo dla autora komentarza 34... nic dodać nic ująć... czytając powyższe komentarze nasuwa się jedno: sam smarkatyzm i tyle.
reklama
37. Dodane przez Nie kształci się murarzy do po, w dniu - 13-10-2008 18:34 0 0
Post 35. Odpowiedź jest prosta. Wykształcenie prawdziwych rzemieslników tak ja i prawdziwych inżynierów dużo kosztuje, Więc bylby maly zysk. To się by nie kalkulowało. .A takie "studia" jak bankowosć, marketingi, pedagogika to male koszty nauki, wystarczy rzucić " studentom" tylko pokserowane strony ksiażek lub wydruki z komputerów i na tym koniec. Więcej zostaje kasy do kieszeni. Po drugie by kształcic rzemieslników lub prawdziwych inzynierów to trzeba się dobrze znać na praktyce tych zawodów. A tak nawet nie trzeba wiedziec tak naprawdę jaki przedmiot sie wykłada.. Niektórzy wykładaja po kilka. Co godzine jest innym specjalistą. A Ci specjalisci ( wielorac) jeszcze innych przedmiotów uczą w macierzystej szkole ( jesli to nauczyciel) lub zupełnie co innego robią , gdy to urzędnicy miejscowi. Po trzecie kształcac murarzy, spawaczy i innych rzemieślników to pensje bylyby regulowane kartą nauczycielską np.(dla urzędnika, musiałby być stażystą) za jedyne 7 zł za godzine) A gdy ma się status szkoły wyzszej to samemu się pensje reguluje ( tzw autonomiczność uczelni) Czy tera ty z postu 35 rozumiesz dlaczego nie kształci się murarzy.
38. Dodane przez Niestety, w dniu - 14-10-2008 00:24 0 0
Ty z postu 36. Widac od razu,ze jesteś studentem tych uczelni. I masz kłopoty ze zrozumieniem tekstu postu 34. Post pisany z wyraźna ironią. A Ty go nie zrozumiałeś. Coż oznaczaja słowa " zadna państwowa uczelnia Was nie przyjmie". Ano dlaczego, dlatego,że tam potrzebne jest minimum wiedzy i umiejętnosci myslenia. . Więc te w/w szkoly pozostały dla Was jedyną szansą.
39. Dodane przez xxxx, w dniu - 14-10-2008 19:39 0 0
na WSH trzeba uczyc sie jak w każdym innym miejscu - sama tam studiuję i nie ma czegos takiego że wystarczy obecnosc na zaliczenie, panie w dziekanacie faktycznie mało kompetentne reszta moze byc
40. Dodane przez A.L, w dniu - 15-10-2008 09:25 0 0
Wszystkich piszących te negatywne komentarze namawiam do zapoznania się ze znaczeniem słowa "studiować". Studiować to znaczy gruntownie poznać, badać coś, zapoznać się z czymś, przyglądając się czemuś uważnie lub czytając coś. Z tego bowiem wynika, że wykładowca na uczelni wyższej jest tylko drogowskazem. Czy reszta nie zależy od studenta? Jeżeli chcesz się rozwijać i naprawdę studiować możesz zrobić to wszędzie, również w WSH. Nie ważne czy studiujesz Pedagogikę, Socjologię czy każdy inny kierunek - jeżeli podchodzisz do sprawy poważnie to każda specjalność sprawi, że poszerzysz swoje horyzonty WIELOKIERUNKOWO. Rynek pracy sie zmienia - to prawda, ale jedna rzecz na nim nie zmieniła się i nie zmieni się nigdy - jeżeli jesteś w czymś dobry i potrafisz wziąć sprawy w swoje ręce to zawsze znajdziesz swoje miejsce na rynku pracy. Życzę wszystkim by nauczyli się świadomie studiować.
41. Dodane przez A w Lesznie.., w dniu - 16-10-2008 08:28 0 0
A w Lesznie nie ma studiowania -tylko uczenie się -przecież to sa Wyższe Szkoły Zawodowe -a nie akademickie uniwersytety, więc tu się uczysz jeden z drugim a nie studiujesz.Studentami też okresla się słuchaczy PSZ ( szkół poaturalnych).Ludzie którzy chca się czegoś nauczyć wyjeżdżają do Poznania ,Wrocławia czy Zielonej Góry - tam są prawdziwe laboratoria akademickie.Pozdrawiam dr Jacek Styziński (adiunkt dojezdzajacy do UZ).
reklama
42. Dodane przez B do 41, w dniu - 16-10-2008 09:42 0 0
Drogi doktorze Jacku, nie ma cię w bazie danych OPI, a więc nie istniejesz, tylko jesteś duchem. Takie zjawy ciągle spotykamy na tutejszych forach dyskusyjnych. I drugie: Akademickość Zielonej Góry tak ma się do akademickości Wrocka, jak akademickość Leszna do akademickości Zielonej Góry. A więc może nie porównuj.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Mieszkanie 68,2 m? |... Leszno 409000
Mieszkanie 3 pokojow... Leszno 319000
Mieszkanie 43,1 m? |... Leszno 259000
Mieszkanie z ogródki... Poznań 603338
Przestronne mieszkan... Poznań 907459
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj