Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Leszno. Spekulacje, domniemania i sugestie – to wciąż jedyne, czym dysponują śledczy prowadzący sprawę tragicznej śmierci dwóch 19 latek. W mediach pojawiają się spekulacje o planowaniu samobójczego zamachu, ale wnioski wyciągane przez dziennikarzy są daleko posunięte. Faktów wciąż jest niewiele.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Swoje śledztwo w tej sprawie prowadzi prokuratura, ale niezależnie od niej do prawdy próbują też dotrzeć media. My od środy staramy się szukać jakichkolwiek wiarygodnych informacji, które mogą naprowadzić na motyw, czy choćby okoliczności zdarzenia. Wciąż bowiem nie jest stuprocentowo pewne, czy śmierć na torach była wynikiem targnięcia się na życie, czy też może - choć to mało prawdopodobne - niebezpiecznej zabawy nastolatek.
Wpis na naszym portalu (który sygnował swoim podpisem jeden z pracowników firmy znajdującej się w pobliżu miejsca tragedii) mógł pomóc w wyjaśnieniu tych
wątpliwości. Autor twierdził w nim, że widział obie dziewczyny w pobliżu torowiska, na krótko przed tragedią. Miały się objąć w geście przypominającym pożegnanie. Rozmawialiśmy z kilkoma osobami ze wskazanej firmy, które tego dnia pracowały na tyłach zakładu. Widać stamtąd doskonale całe torowisko. Nikt oficjalnie nie przyznaje się ani do wpisu, ani do wiedzy o okolicznościach tragedii.
Ogólnopolska prasa popularna próbuje dziś rozwijać plotkę krążącą między innymi w szkole. Mówi ona o rzekomym pożegnaniu Katarzyny B., które miało pojawić się w portalu Nasza Klasa. Dziewczyna umieściła tam zdjęcie w grupie znajomych z klasy z podpisem ,,ostatni raz w takim składzie’’. Gazeta sugeruje, że to list pożegnalny.
Zdjęcie tymczasem znalazło się tam ponad miesiąc temu. Dużo później, na kilkanaście dni przed tragedią obie 19 latki zamieszczały tam natomiast zupełnie inne fotografie klasowe bez jakichkolwiek niepokojących adnotacji. Joanna B. była nawet administratorem klasowego serwisu internetowego. Dziś w profilu ,,Bóli’’, bo tak nazywano Katarzynę B. widnieje około setki wpisów kondolencyjnych. Profil ,,Peli'' -Joanny B. jest pusty. Ktoś (być może jej bliscy) zablokował możliwość komentarzy.
Pewnych faktów w tej sprawie jest wciąż niewiele. Wiadomo z całą pewnością, że we wtorek po zajęciach 19 - latki zachowywały dziś dziwnie. Policjant, który wlepił im mandat na Tamie Kolejowej (którko przed tragedią) przyznał, że obie prowokowały wypadek samochodowy. Stanęły na drodze rozpędzonego autobusu. Kierowca zdążył zahamować. Półtorej godziny później nie udało się to już maszyniście pociągu (kilkaset metrów dalej). Z jego relacji wynika, że dziewczyny wyszły nagle na tor zza słupa trakcyjnego. Nie uciekały. Stały czekając na pociąg. To jednak także nie przesądza niczego. Zdaniem śledczych w krytycznej sytuacji (takiej jak wejście na tor zbliżającego się pociągu) często dochodzi do paraliżu, który skutkuje brakiem jakiejkolwiek reakcji.
Wczoraj policja rozmawiała z rodzinami dziewcząt. Nieoficjalnie wiemy, że nadal nic nie wskazuje motywu. Za około 10 dni prokuratura spodziewa się wyników badań krwi ofiar. Jeśli do tego czasu nie znajdą się nowe dowody, sprawa zostanie prawdopodobnie zamknięta z klauzulą ,,umorzono z powodu braku znamion przestępstwa’’. (mich)
1. Dodane przez Kasia, w dniu - 23-01-2009 11:24 00 a gdzie anonimowość???? może od razu podajcie nazwiska! jak wiadomo na nk wystarczy wpisać owe przezwisko i już wyskakuje sylwetka danej osoby A może rodzina chciałaby w tych chwilach choć przez chwile mieć spokój a ten artykuł im tego nie umożliwia
2. Dodane przez fdf, w dniu - 23-01-2009 11:46 00 Kurcze, takie ładne dziewczyny, ciekawe czy dowiemy się kiedyś dlaczego... ? ja jakoś nie wyobrażam sobie targnięcia na swoje życie... tym bardziej w taki sposób!!! ech aż ciarki przechodzą po plecach... tym bardziej że to 2 kumpele z klasy...(!) moim zdaniem najwiecej wnieść mogą zeznania kolegów i koleżanek z klasy, bo to właśnie oni spędzali z nimi większość czasu. Czy to były najlepsze pryjaciółki? od kiedy się znały? pytań jest mnóstwo! no a podpis pod zdjęciem mógł też oznaczać, że to ostatnia wigilia w tym składzie bo dziewczyny chyba już kończyły szkołe??ech gdybyśmy mogli zrobilibysmy wszystko zeby cofnąć to wydarzenie - niestety zycie to nie gra........ życie jest tylko jedno...
3. Dodane przez jasne, w dniu - 23-01-2009 11:49 00 Asia miala juz wczesniej zablowowana mozliwosc komentarzy itd. na NK wiec raczej nie zablokowala tego jej rodzina tylko ona sama ...
4. Dodane przez PUMANIKE, w dniu - 23-01-2009 11:52 00 niebezpieczna zabawa nastolatek - ta teza jest raczej bledna . Jak kobiety majace po 20 lat mogly bawic sie biegajac przez tory w trakcie gdy jezdza tam pociagi....
5. Dodane przez Kira, w dniu - 23-01-2009 11:54 00 A na klepsydrach też mają pozostać anonimowe? Ktoś sobie wejdzie na profil jednej z nich, popatrzy, poczyta i wyjdzie - i to miałoby zakłócić spokój rodzinie? w jaki sposób? Dziewczyny chciały popełnić samobójstwo i to zrobiły. To nie pierwszy i nie ostatni taki przypadek w dziejach ludzkości a niektórzy robią z tego wielką aferę. Po co prokuratura do tej sprawy? Chciały i to zrobiły, i nie przywróci im życia żadne śledztwo.
6. Dodane przez xyz, w dniu - 23-01-2009 11:54 00 a co, ktos po przeczytaniu artykulu poleci do domu ofiar?? puknij sie. poza tym, od razu bylo wiadomo o kogo chodzi
7. Dodane przez jezu, w dniu - 23-01-2009 12:15 00 LUDZIE !!!! DAJCIE SPOKÓJ ZMARŁYM, PRZESTANCIE SZUKAC TANIEJ SENSACJI W TRAGEDII DRUGIEGO CZŁOWIEKA - TYM BARDZIEJ APEL KIERUJE DO NIBYDZIENNIKARZY LOKALNYCH, KTORZY POCZULI SZANSE SIE WYBIC NA TYM
reklama
8. Dodane przez Pio, w dniu - 23-01-2009 12:15 00 Tak jest ten akrtkul nie da rodzinie spokoju wszyscy dziennikarze z Leszna pojada do rodzinny
9. Dodane przez licealistka, w dniu - 23-01-2009 12:15 00 ludzie skończcie juz pisac te brednie. stało sie i prawdy nikt sie nie dowie! wiem jedno że na pewno nie było to samobójstwo! wiem o wiele wiecej niż wy ale co was to interesuje!! zajmijcie sie swoimi problemami i nie życze nikomu aby was spotkala taka tragedia ! ...pomyślcie że umawiacie sie wieczorem z kimś na piwo a tu nagle słyszysz że ten ktos NIE ŻYJE !!
10. Dodane przez stały czytelnik, w dniu - 23-01-2009 12:21 00 "Asia B. :ejjj to była ta wigilia no wiecie hmm ...??? Kasia B: ostatnia na której byłyśmy:D i ...:D " naszaklasa.pl
11. Dodane przez a może by tak..., w dniu - 23-01-2009 12:22 00 A może by tak prokuratura, jako prowadząca sprawę, postarała się o zablokowanie profilu w NK. Przyznaję się, że ze zwykłej ludzkiej ciekawości zajrzałam do profili dziewczyn i uważam, że nie był to najlepszy pomysł. Może warto by pousuwać z NK takie profile, których założyciele z różnych przyczyn już nie są w stanie prowadzić? Być może zapobiegłoby to spekulacjom i wręcz plotkom na temat wielu osób i wydarzeń... bo w sercach rodziny i serdecznych przyjaciół te osoby będą zawsze miały swój mały kącik.
12. Dodane przez blue, w dniu - 23-01-2009 12:25 00 7>A czego ty tutaj szukasz? Co? Informacji o pogodzie? Jaka tania sensacja? Fakt, że dwie młode dziewczyny giną na torach wcześniej próbując skoczyć pod auto nie jest taką sobie sprawą. To sprawa ważna, wymagająca wyjaśnienia. Ja chcę wiedzieć dlaczego. Choćby po to, by przestrzec innych, może zwrócić uwage na problem. Rodziny cierpią, to oczywiste, ale nie widzę, by ktoś jej nękał. Piszą o sprawie, bo o takich sprawach się pisze. Nie rozumiem tego oburzenia.
13. Dodane przez ..., w dniu - 23-01-2009 12:45 00 przestancie zerowac na tragedii! to sie nazywa brak szacunku dla zmarłej, gdy na cmentarzu w trakcie pogrzebu pojawiaja sie dziennikarze, ktorzy fotografuja ludzkie cierpienie wkolo! dajcie im spokoj...
14. Dodane przez Ola, w dniu - 23-01-2009 12:52 00 Kazdy swoje mysli przelewa na ten portal.Czy popelnily samobojstow czy nie?? Nikt sie juz z nas nie dowie jak bylo naprawde, co sie stalo tego dnia.Nie wiem czy poczuly bol, czy radnosc? Wiem na pewno ze rodzice dziewczyn, ich to boli najbardziej, strata dziecka.Ktore sie urodzilo, wychowalo, nauczylo milosci, uczciwosci,czasami nie spalo sie po nocach bo bylo chore.Tak sie odwdzieczyly za te radoscne i szczesliwe poswiecenia lata rodzicom.Zadaly rodzicom bol, nie myslac o tym jak moze to ich strosznie zalbolec,bo przeciez to ich dziecko.Jak mozna tak postapic.Moim zdaniem ze dziewczyny dale kare rodzicom swoim.Kare bo bardzo cierpia i beda cierpiec bardzo dlugo.Bo nie wiedza dlaczego to zrobily i po co.Pomozmy rodzicom dodac otuchy i wspolczucia, nie wstydzic pokazac sie swojego bolu, lez.Bo to strasznie boli, gdy ktos bardzo bliski odchodzi, a jeszcze bardziej jak wlasne dziecko, wtedy tez chce sie umrzec, by byc blisko dziecka
15. Dodane przez do licealistka, w dniu - 23-01-2009 12:54 00 Tak jest od zarania dziejów, że ludzie interesują się sensacją, trzeba otwarcie powiedzieć, że Leszno ty typowa większa wioska, tu nie dzieje się prawie nic, dlatego jeśli jest okazja, każdy lgnie do tego jak ćma do światła. Nie znałem śp. K.B. i J.B., ale na drugi dzień po tragedii znalazłem sam profile na NK, bo sprawa mnie tak poruszyła. Wierz mi, czy nie, ale myślę o nich całymi dniami, nie mogąc pojąc dlaczego skończyły swoje życie. Korzystając z okazji..moje wyrazy współczucia. Aniołki, obyście miały tam o wiele lepiej niż tu na Ziemi...
16. Dodane przez yyy, w dniu - 23-01-2009 13:02 00 bez sensu ten tekst :/ po co komu takie "grzebanie w ranie", daje to wam satysfakcje?? piszecie że "W mediach pojawiają się spekulacje o planowaniu samobójczego zamachu, ale wnioski wyciągane przez dziennikarzy są daleko posunięte. " patrzcie na siebe! wstyd!!! zero zrozumienia!!! perfidność!!! chamstwo!!! przekraczacie swoje granice i to jest przykre
17. Dodane przez do Kasi, w dniu - 23-01-2009 13:06 00 TY spadlas z ksiezyca?zyjesz w 21 wieku musisz liczyc sie z tym ze slowo anonimowosc zaczyna byc przeszloscia,zakladajac NK musisz liczyc sie z tym co moze Cie czekac dobrego ale i niestety zlego a TY wielce zdzwiona?
18. Dodane przez ania, w dniu - 23-01-2009 13:12 00 Hmmm to prawda, życia nikt im nie odda. Co do tego komentarza podzdjęciem z wigilii klasowej to raczej w żaden sposob nie kojarzy mi sie to z powiązaniem z tą tragedia a wiadomo ze ludzie uwielbiają doszukiwać sie brudów we wszystkim... To jest żałosne, jak równiez to ze komentarz napisany przez Kasię o pudełku po zapałkach wiąze sie ze sprawą!! Gdyby nie zrobiy tego co zrobily to nikt by nie widzial w tym nic strasznego a to ze stalo sie to co sie stalo to zaraz wielkie spekulacje!! Po co to komu?? Aha i jeszcze jedno, do komentarzy dodawanych przez nijakiego Pana biegłego z Rawicza który dodał swoj komentarz w poprzednim artyukule dotyczącym sprawy... jest Pan żałosny... Powinien Pan zainteresować się raczej psychiatrykiem....
19. Dodane przez xxx, w dniu - 23-01-2009 13:16 00 Jakie błędy w tym reportażu ktoś chyba bardzo się spieszył pisząc to.
Takie niestety są złe strony portalu NASZA KLASA brak prywatności nawet jeżeli można pewne dane zablokować.Z jednej strony fajny pomysł z drugiej....
Co tam się stało pewnie pozostanie tajemnicą.I może lepiej ale co jeżeli nie było to samobójstwo????
Kondolencje dla rodzin dziewczyn i wielkie wyrazy współczucia dla maszynisty i jego rodziny.
Dziewczyny niech wam ziemia lekką będzie [*] [*]
20. Dodane przez prośba, w dniu - 23-01-2009 13:20 00 Zwracam się z uprzejmą prośbą do radia elka zakończcie tą idiotyczną dyskusje w sprawie obu dziewczyn.Wyrazy współczucia rodzinie
21. Dodane przez ..., w dniu - 23-01-2009 13:23 00 Wszyscy święcie oburzeni dwulicowcy - to do was. Czy one chciałyby, by nikt nie dociekał prawdy? By zasypano ich dramat piachem razem z trumnami? Tak myślicie. To jest właśnie brak szacunku dla tych ofiar. Szukanie prawdy nie jest rozdrapywaniem ran.
22. Dodane przez do licealistka, w dniu - 23-01-2009 13:23 00 Co ty za bzdury piszesz dziewczyno??? To nie było samobójstwo?? Kobieto opanuj się. Piszesz, żeby ludzie zajęli się własnymi sprawami, a sama wysuwasz największą spekulację na Świecie. Bo jeśli nie samobóstwo to nie ma innej możliwości jak ZABÓJSTWO. Opanuj się kobieto bo wszyscy doskonale wiemy że to było samobójstwo. Dwie niezależne kobiety stoją na torach i czekają na pociąg, a wcześniej idą środkiem drogi licząc na potrącenie. Puknij się w głowę naprawdę...
23. Dodane przez BlueS, w dniu - 23-01-2009 13:24 00 Szkoda ich [*] oddaje chołd życie człowieka leży w jego własnych rękach.
24. Dodane przez agata, w dniu - 23-01-2009 13:37 00 [*] [*] i nic wiecej nie powinno byc napisane
25. Dodane przez obserwator, w dniu - 23-01-2009 13:43 00 patrzac na to co piszecie to nie raz mi zal was wszystkich!! na samym poczatku kondolencje dla rodzin zmarlych nikt by z nas nie chcial aby kogos z nas dotknela taka tragedia!!! ale tragedia tragedia ale motyw jest tylko jeden ludzie To bylo zwykle samobujstwo i czego wy jeszcze nie wiecie i sie doszukujecie! prosta sprawa! a motyw tych dziewczyn nie zostanie zapewne nigdy poznany!! wiedza o nim tylko one!
26. Dodane przez gość, w dniu - 23-01-2009 13:47 00 To było na pewno samobójstwo, nikt nie wierzy w bajki że dziewczyny bawiły się w przebieganie przez tory. A jeżeli chodzi o wpis na NK "ostatnia na której byłyśmy", zdjęcie zostało dodane 15.06.2008 a komentarze dziewczyn w lipcu 2008 r., więc na pewno nie chodziło o ostatnią wigilię w tej klasie. One to planowały dużo wcześniej!!
27. Dodane przez obserwator, w dniu - 23-01-2009 13:49 00 I powiem jeszcze jedno i zapewne kazdy sie ze mna teraz zgodzi Te dziewczyny tym samobujstwem co pokazaly Nic!! Narobily tylko bolu i cierpienia rodzinie niczego wiecej! Jezeli mialy jakis powazny problem zapewne bylo z tego inne wyjscie. a takim zachowaniem jakie zaprezentowaly to typowy brak slow! Jedyne czego teraz moge To wspolczuc rodzinie! Bo napewno na takie cierpienie sobie nie zasluzyli!!!
28. Dodane przez do 21, w dniu - 23-01-2009 13:49 00 Bo być może to był nieszczęśliwy wypadek!!!Może pod wpływem jakiś środków nie wiedziały do końca co robią.Będzie wiadomo gdy prokuratura pozna wyniki badań krwi.To tyle a jeżeli było to jednak samobójstwo to dziewczyny były strasznymi egoistkami.A ty tak bronisz ale wśród tylu komentarzy ty jako pierwsza użyłaś słowa zabójstwo ja nawet przez chwile tak nie pomyślałam i nie brałam wogóle takiego wariantu pod uwagę.Więc już nie będę pisać kto tu powinien się puknąć w głowę....
29. Dodane przez Aga, w dniu - 23-01-2009 13:53 00 Dajcie już spokój tym dziewczynom a w szczególności ich rodzinom. Jestem oburzona niektórymy komentarzami. Oni chcą mieć święty spokój, potrzebują wsparcia. Uczcijcie ich pamięć minuta ciszy. PROSZĘ
30. Dodane przez emsi, w dniu - 23-01-2009 14:14 00 Zastanawiają mnie dwie sprawy. 1. nigdzie nie było napisane, że dziewczyny były przyjaciółkami, nigdzie. Tylko koleżanki z klasy. Nawet na profilu jednej z nich brak komentarzy od tej drugiej. To dziwne. 2. nigdzie nie wyczytałem, że miały problem z chłopakami, ani jedna ani druga, ani że miały, ani że chciały mieć, ani że je zostawili 3.Praktycznie jest to niemożliwe aby dwie osoby czekały na pociąg i żadna z nich nie zrezygnowała....Prawdopodobieństwo że dwie czekały pasywnie jest = 0% Jedynie maszynista wie co się stało (ale nam nikt tego nigdy nie powie, nawet gdy znają prawdę)
31. Dodane przez aga, w dniu - 23-01-2009 14:15 00 jak one sie nazywaly?????
32. Dodane przez KTOŚ, w dniu - 23-01-2009 14:28 00 "Dziś w profilu ,,Bóli, bo tak nazywano Katarzynę B. widnieje około setki wpisów kondolencyjnych. Profil ,,Peli'' -Joanny B. jest pusty. Ktoś (być może jej bliscy) zablokował możliwość komentarzy" Profil ASI na NK również posiada setki wpisów kondolencyjnych tylko te komentarze widzą tylko ci co byli u niej na Nk w znajomych!!!!
33. Dodane przez Myyyy, w dniu - 23-01-2009 14:35 00 pfff co to za (...)? "Profil ,,Peli'' -Joanny B. jest pusty. Ktoś (być może jej bliscy) zablokował możliwość komentarzy. " Profil peli rownież mozna komentowac i jest komentowany!!
34. Dodane przez do emsi, w dniu - 23-01-2009 14:33 00 Emsi - rozsądnie kombinujesz. Mnie też zastanawia brak relacji w NK między dziewczynami. dla mnie zagadkowe jest to, co zeznał maszynista. On musiał widzieć dokładnie ich reakcję. Prokuratura milczy na temat szczegółów zeznań. Z nich może wynikać wiele. Czy stały nieruchomo (obie???) czy doszło tam do szarpaniny (jedna chciała zejść np). to nie są bzdury, to próba wyjaśnienia, zbliżenia się do prawdy. Policja sobie umorzy sprawę i basta. Dla nich to przecież wygodnie. nie ma przestępstwa, nie ma sprawy. Rodziny i bliscy - dzisiaj w szoku, kiedyś będą chciały znać prawdę. Tylko, że czas zaciera szanse.
35. Dodane przez m, w dniu - 23-01-2009 14:35 00 Co za (...) prasa, jakie domysły??Ostatni raz w tym składzie to chyba logiczne przecież to klasa maturalna więc i ostatni rok nauki!! A co do dziewczyn to współczuje rodzinie ale uważam również że głupota ludzka nie ma granic! Po co jeszcze naraziły maszynistę na takie nerwy i stres!!
36. Dodane przez Marcia21, w dniu - 23-01-2009 14:52 00 Miom zdaniem dziewczyny nie były pod wpływem żadnych środków... Ale dowiemy sie o tym z badań toksykologicznych przeprowadzonych podczas sekcji zwłok Miom zdaniem to samobójstwo bylo planowane...
37. Dodane przez j....., w dniu - 23-01-2009 15:06 00 ja też nie wierze w to ,że któraś z dziewczyn nie chciała zrezygnować z tego czynu...?
39. Dodane przez śmiech, w dniu - 23-01-2009 15:16 00 po przeczytaniu tych komentarzy smiac mi sie chce. niektorzy sie zachowuja jakby byli sledczymi, drudzy wypisuja jakies brednie itp. "LUDZIE" jesteście śmieszni a raczej zamiast śmiac sie z Was lepiej płakać - żenada!
40. Dodane przez ja, w dniu - 23-01-2009 15:19 00 DAJCIE WY IM WSZYSCY ŚWIĘTY SPOKÓJ!!!
41. Dodane przez Lol mm..., w dniu - 23-01-2009 15:24 00
42. Dodane przez sssssss, w dniu - 23-01-2009 15:38 00 bzdury totalne
43. Dodane przez Halinka, w dniu - 23-01-2009 15:43 00 Do tych co wpisuja by wiecej nic nie pisac o sprawie: przeciez sami ciagle zagladacie na portal, czytacie inormacje, malo tego dodajecie komentarze wiec o co chodzi???
44. Dodane przez MAMA, w dniu - 23-01-2009 15:44 00 KIEDY CZYTAM TE KOMENTAŻE TO AŻ SERCE ŻAL ŚCISKA PISZECIE O TYM ALE NIKT NIEZNA PRAWDY I NAPEWNO NIEPOZNA NIKT JEŚLI TO ZROBIŁY TO MIAŁY POWÓD A NAJBARDZIEJ MI ŻAL RODZICÓW JAK MUSZĄ CIERPIEĆ WYCHOWYWALI JE PRZEZ 19 LAT A ONE MIAŁY TO POPROSTU GDZIEŚ MYŚLAŁY TYLKO O SOBIE A NIE O INNYCH A CO MÓGŁ CZUĆ MASZYNISTA JAK MU TAKIE DZIEWUCHY WYSZŁY NA TORY .NIKT IM ŻYCIA NIE WRÓCI .NIECH SPOCZYWAJĄ W POKOJU MOŻE TAM BENDĄ MIAŁY LEPIEJ.
45. Dodane przez monika, w dniu - 23-01-2009 15:55 00 My już tego nie zmienimy i czasu nie da sie juz cofnąc.One tak zdecydowały i trzeba sie z tym pogodzic widocznie miały powod,ale tylko One wiedza dlaczego i niech tak juz zostanie...
46. Dodane przez ina01574, w dniu - 23-01-2009 15:58 00 wszystkich to boli.. wspułczuje rodzinie tak juz musiało byc..
47. Dodane przez śledczym nie jestem ale pewnie, w dniu - 23-01-2009 16:08 00 A Ty śmiechu po co tu wchodzisz skoro nie chcesz się dowiedzieć czegoś??? No po co?? A że logicznie myśleć nie umiesz to nie moja sprawa. To że dwie stały nieruchomo jest nieprawdopodobne, nie ma takiej możliwości
48. Dodane przez emsi Zgadzam się z Halinką, w dniu - 23-01-2009 16:12 00 Ja przynajmniej pytam szczerze i otwarcie co mnie zastanawia. A Ci co piszą aby nie pisać SAMI NAJWIĘCEJ WCHODZĄ NA PORTAL. A do tego pisać nie umieją 100 błędów w jednym poście "poprostu" "napewno", "nieznają" i jeszcze bezczelnie się podpisze jako mama skoro dalej pisze że żal jej rodziców.
49. Dodane przez obserwator, w dniu - 23-01-2009 16:17 00 nieznalem tych dziewczyn,ale wspolczuje ich rodzinom co teraz przezywają,calyczas sie zastanawiam dlaczego one to zrobily jesli nie mialy motywu dla ktorego mogly sie zabic.moim zdaniem policjant ktory wlepil i mandat za zbyt pobudliwe zachowanie powinienl je zaczymac i zbadac czy nie sa pod jakimis srodkami to wtedy by nie doszlo do tragedi.poprostu szok do czego ludzie sie posowaja na swiecie.kondolencje dla ich rodzin .jesli bym mogl zapytac .dlaczego calyczas bede myslal dlaczego doszlo do tragedi i co do tego doprowadzilo.niemam juz slow zostawie to w milczeniu awe maryja.niech bog czowa nad nimi i ich rodzinami
reklama
50. Dodane przez ona, w dniu - 23-01-2009 16:59 00 do kom.38 moze jeszcze zdjecia do prasy podasz kretynko/kretynie!!!!!! co za bezmozg!!!!
51. Dodane przez Przyjaciel, w dniu - 23-01-2009 17:06 00 Zostawcie juz tą sprawe w spokoju. Wogóle nie szanujecie rodziny. Nie wiecie co Ona teraz przeżywa! A pisząc takie komentarze napewno nie ułatwiacie jej sprawy A dodajemy komentarze żybyście wkońcu przestali bo czytając niektóre wypowiedzi... (pozostawie to bez komentarza) ...
52. Dodane przez zzzz, w dniu - 23-01-2009 17:46 00 Myslę,że młodzież ma po prostu za dobrze.Rodzice boją się własnych dzieci, we wszystkim im ustępują, bojącsie że dzieckozrobi sobie krzywdę. Młodzi ludzie nie maja zadnych obowiązków, oprócz nauki, a to dla nich za dużo. Nie wymagając nic od dzieci i ustepując w każdej sprawie dla świętego spokoju, rodzice robią w ten sposób największą krzywdę, bo rośnie nam pokolenie egoistów, które kocha tylko siebie .
53. Dodane przez Asia, w dniu - 23-01-2009 17:52 00 Oczywiście ze cierpią.. ale gdybyś była na ich miejscu, nie chciaałbyś poznać prawdy? Tutaj wszyscy zakładają ze to samobójstwo - może i tak, ale skąd wiecie? z portalu elki????!!!! sprawa nie jest zamknięta i dopóki nie będzie, nic nie jest pewne! moze było inaczej> może maszynista kłamie? ja wierzę tylko w to, co sama widzę,. Reszta to dla mnie tylko możliwość, nawet, jeśli jest najbardziej prawdopodobna
54. Dodane przez sad, w dniu - 23-01-2009 18:38 00 każdy chce poznać prawdę, chociaz nie zawsze da się ją odkryć. to, co sie stało, to straszna tragedia... szczerze kondolencje dla rodziny i przyjaciół-mnie samej chce się płakać kiedy to wszystko czytam. dziewczyny rzeczywiscie zachowały sie bardzo samolubnie, nie pomyslały tak naprawde, co moze wyniknąć z ich postępku. 'licealistka', jeśli rzeczywiście wiesz więcej, to lepiej z kimś porozmawiaj, myślisz, ze rodziny nie chciałyby poznać prawdy o swoich córkach??
55. Dodane przez ktoś, w dniu - 23-01-2009 19:25 00 współczucia[*]{*}
56. Dodane przez ktoś, w dniu - 23-01-2009 19:30 00 kondolencje (*)(*)(*)
57. Dodane przez ccc, w dniu - 23-01-2009 20:06 00 jutro bedziemy towarzyszyc Kasi ten ostatni raz!!!!!!
58. Dodane przez Asia, w dniu - 23-01-2009 23:04 00 Kasi była wspaniała kolezanką i potrfiła doradzic w kazdej sytuacji. Nadal w to nie wierze w to co sie stało. Głebokie kondolencje dla rodziny Kasi i Asi!! Moge powiedziec ze tak wspaniałej koleznki z pracy jak Ksia nie bedzie. Pełna optymizmu i pogody ducha.Zawsze pomocnej i potrafiacej pomóc i wesprzec w kazdej sytuacji nie wierze ze zrobiła to bez powodu bo on napewno musila byc.
59. Dodane przez Mala, w dniu - 23-01-2009 23:05 00 Oj... nic nie usprawiedliwia tych dwu dziewcząt z czynu, którego popełniły - odebrały sobie życie - uczyniły rzecz straszniejszą od zabójstwa - nie poszanowały swojego życia?? Sama nie mam lekko w życiu, ciągle pojawia się nowa przeszkoda do pokonania lub plącze mi się jakaś kłoda pod nogami z którą muszę iść przez życie. "Co zrobiłyście" ??!! Przecież one zmarnowały największą szansę - ŻYCIE !!! Kilka lat temy zmarł mój tata... chorował - bardzo chciał żyć, można to było z zobaczyć w jego oczach - walczyłł o to i wierzył, że uda mu się zwyciężyć chorobę.. .wierzył do końca, lecz odszedł od nas. A co zrobiły one??!! Zabiły się!!! Zmarnowały ŻYCIE - życie o ktore walczy codzinnie miliony osób.. i tez te miliony umierają... Asia i Kasia - nie jesteście godne stanąć po drugiej stronie jeżeli nie miałyście jakieś potwornej przyczyny by to zrobić, uciekłyście przed życiem - wybrałyście łatwą i szybką śmierć, żaden powód tak naprawde Was nie usprawiedliwi. Oby Wasi rodzice zaznali tu spokoju i sie nie obwiniali, pytając co złego zrobili, bo to tylko Wasza wina! Niech Bóg Wam wybaczy.
60. Dodane przez xyz, w dniu - 24-01-2009 00:51 00 szly powaznie nie rozmawiajac ze soba .. raczej nie bawily sie natorach
61. Dodane przez oceanka, w dniu - 24-01-2009 02:23 00 Odeszłaś do krainy ciszy i spokoju kochające serca ronią łzy. Zagubiona dorożka życia mknie wąskimi ulicami, przywraca..... wspomnienia przeżytych dni. Biegniesz mleczna drogą uwolnić wspomnienia wciąż jesteś... nie odeszłaś... wciąż.... kocham Cię
Współczucie dla rodzin zmarłych dziewcząt, nie znałam ich,kiedys straciłam przyjaciółkę i wiem jak trudno się z tym pogodzić Ten mój wiersz niech będzie dla wszystkich wspomnieniem
62. Dodane przez XXXXX, w dniu - 24-01-2009 09:53 00 PISZECIL OSTATNIA WIGILIA W TYM SKŁADZIE ALE NIKT SIĘ NIE ZASTANOWIŁ ŻE ONE KOŃCZYŁY W TYM ROKU SZKOŁE.NAJLEPIEJ PRAYPISAĆ ŻE COŚ PLANOWAŁY.A TYMI KOMENTARZAMI TO TYLKO KRZYWDZICIE RODZINE .POMYŚLCIE O SOBIE GDYBY WAS TO SPOTKAŁO BYŁO BY WAM PRZYJEMNIE TAKI KOMENTARZ CZYTAĆ .ZOSTAWCIE JE JUŻ W SPOKOJU.
63. Dodane przez tosia, w dniu - 24-01-2009 10:30 00 A może zrobiły to z ciekawości? Chciały wiedzieć jak to jest tam na drugim świecie..chciały trafic tam razem... Nie zastanawialiście sie nigdy nad tym?
64. Dodane przez ola, w dniu - 24-01-2009 11:22 00 ale chore z ciekawości!!! jeśli tak to już wiedzą!!!! i co im to dało!!!???i jeszcze jedno ta ich ciekawosc zrujowały życie innym szkoda, ze nie wzieły tego pod uwagę!!! Niech Bóg ma je w opiece!!!
65. Dodane przez Halinka, w dniu - 24-01-2009 12:18 00 Komentarze sa komemntarzami... Bliscy i rodzina na pewno nie czytaja tego. Niemaja sil, sa pograzeni w zalu...
66. Dodane przez ANIA, w dniu - 24-01-2009 13:05 00 Zgadzam sie w 100%tach z komentarzem nr 59... Nic dodac nic ując, sama prawda...
67. Dodane przez ewucha, w dniu - 24-01-2009 17:15 00 Do komentarza 53 Wez się dziecko puknij w główkę.........."może maszynista kłamie?"..............a może jest sprawcą tego nieszczęścia?Dajcie spokój maszyniście...........Z nim i tak pozostanie to do końca życia..........wy zapomnicie,a on nigdy............
68. Dodane przez rolf, w dniu - 24-01-2009 18:03 00 "Idąc cmentarną aleją, szukam Ciebie mój przyjacielu. Odszedłeś bo byłeś słaby, jak suchy liść" Módlmy się za dusze dziewczyn, które nie były w stanie unieść krzyża życia. Niech Bog ma ich dusze w opiece, niech Bóg ma w opiece ich rodziny.
69. Dodane przez kicia, w dniu - 24-01-2009 21:25 00 Do komentarza 53 ogarnij się to co maszynista miał zjechać na bok!!żal!!
70. Dodane przez dik, w dniu - 24-01-2009 22:03 00 Podobno, zawsze są próby przed premierą. Moim zdaniem takie próby miały miejsce, ale tego się można tylko domyślać.
71. Dodane przez klaudia marzec, w dniu - 24-01-2009 22:15 00 kurcze...taka szkoda ze ich juz niem i ciagle zadaje sobie pytanie dlaczego?
72. Dodane przez marta, w dniu - 24-01-2009 23:04 00 a może maja teraz lepsze 'zycie' ? nikt z nas nie wie co jest po śmierci, moze one chcialy sie dowiedziec? spróbowac? Głupie nie pomyslały o rodzicach, przyjaciłach, jak oni teraz musza się czuć... żyć z tym... ;( [*]
73. Dodane przez crop, w dniu - 24-01-2009 23:15 00 z wieloma wypowiedziami się zgadzam, niektórym jednak nie dowierzam... Uważacie iż dziewczyny w ogóle ludzie 20 letni nie są wstanie "pobawić" się w przebiegiwanie przed pociągami? To jesteście w błędzie bo są tacy ludzie... a jeśli chodzi o dziewczyny... skąd możecie być pewni że nie próbowały sprawdzić czy uda im się, czy zdążą przed pociągiem? w godzinie wypadku na dworze było szarawo o ile nie robiło się już ciemno, wyskakując na tory o tej porze dnia i takiej pogodzie wrażenie że pociąg jest dalej i zdążą przed nim mogło być mylne... Nie zastanawialiście sie nigdy jak pociąg jechał czy zdążylibyście przed nim przebiec? Ja miałam tak często ale w odpowiednim momencie zawsze budziłam się z tego "zawieszenia" i oddalałam czym prędzej od torów bo nie miałam pewności czy nogi mnie nie pokierują w tamtą stronę... One jednak były dwie i jedna na drugą mogły mieć wpływ.A jak powyżej w artykule napisano wyskakując na tory często dostaje się paraliżu i stoi się jak nieruchome, to są tylko ułamki sekund, tak więc maszynista mógł rzeczywiście zauważyć jak wyskoczyły na tory i już tylko stały ale mógł też dokładnie nie widzieć albo zmienić zeznanie przecież i tak nikt by mu tego nie udowodnił bo dziewczyny nie miały szans na przeżycie zresztą nikt w takiej sytuacji nie miałby! - jednak w ost. możliwość którą wymieniłam sama nie wierzę! Ten komentarz to tylko moje przemyślenia na ten temat, to nie jest ani nic pewnego ani żadna plotka, po prostu moje myśli przelane na papier. Wiadomo czytając dużą ilość plotek na takich portalach stwierdzamy że to jest bez sensu i można by już sobie odpuścić bo jednak ktoś z rodziny może to przeczytać i wtedy zapewne będzie prowadziło to tylko do jeszcze większego smutku i łez ale każdy z nas przecież zagląda tu by dowiedzieć się czegoś nowego, czy są jakieś rezultaty śledztwa.. Naprawdę ciężko się słucha o takich przypadkach.. Przyznam się szczerze że od kiedy dowiedziałam się od zjamoego od tego wypadku to śledzę każdy wątek bo jestem ciekawa... za każdym razem jak idę na pociąg wyobrażam sobie tą sytuacje, jakoś nie może wylecieć to z moich myśli... Współczucia dla rodziny, muszą przeżywać teraz naprawdę katorgę! Nigdy nie chciałabym się znaleźć w podobnej sytuacji...
74. Dodane przez do crop, w dniu - 25-01-2009 11:12 00 Moge otwarcie przyznac, ze zareagowalem podobnie na ta sytuacje i podobnie jak Ty wciaz o tym mysle, mysle gdy slysze w oddali pociag, zamykam oczy i mysle, jak one tam stoja i czekaja. Sam znalazlem profile na NK, bylem po prostu ciekawy, ale nie zrozum mnie zle, nie zeruje na tej tragedii. Zobaczylem dwie mlode, piekne dziewczyny, dlatego nie jestem w stanie pojac, dlaczego...Nie znalem zadnej z tych dziewczyn osobiscie, ale lacze sie w bolu z Rodzicami, domyslam sie co przechodza. Moje szczere wyrazy wspolczucia.../PG
75. Dodane przez Wiola, w dniu - 25-01-2009 11:20 00 "Nie zawsze smutku oblicze, gdy łzy po licach się leją. Czasem w sercu kończy się życie a jeszcze usta się śmieją."
76. Dodane przez dziwne rzeczy piszesz, w dniu - 25-01-2009 12:36 00 Chciały pobawić się w "zdążę czy nie?" hah. A paraliż w takiej sytuacji??? Totalna bzdura w takiej sytuacji nie ma żadnego paraliżu tylko bezwarunkowy odruch walki o życie czyli ucieczka. Ja nawet pijany zacząłbym uciekać mimoowolnie. A do tego paralż dwóch osób na raz??? Nigdy się tego nie dowiemy bo nawet nie powiedzą nam czy zostawiły listy. A to wiedzieli już 20min. po wypadku. Tak samo badanie toksykologiczne już dawno zostało przeprowadzone i nikt Ci nie powie czy były chociażby pijane
77. Dodane przez crop, w dniu - 25-01-2009 14:30 00 do 76. "Chciały pobawić się w "zdążę czy nie?" hah. A paraliż w takiej sytuacji??? Totalna bzdura w takiej sytuacji nie ma żadnego paraliżu tylko bezwarunkowy odruch walki o życie czyli ucieczka. Ja nawet pijany zacząłbym uciekać mimoowolnie"
Tak sądzisz, że zacząłbyś uciekać? To może przekonajmy się o tym... Dużo osób tak sądzi, że zdążyłoby uciec ale tak naprawdę nie wiesz co by było gdybyś stanął przed jadącym pociągiem czy miałbyś w głowie tysiące myśli czy pustkę i stał nieruchomo, więc nie możesz stwierdzać, że to totalna bzdura chyba, że wyskoczyłeś kiedyś na tory pod pociąg i zdążyłeś przed nim uciec... To podobnie jakbyś był świadkiem takiego wypadku nie rzuciłbyś się żeby pomóc takim osobom tylko wpatrywał w tą sytuacje i czekał co będzie dalej czy uciekną czy nie... więc nie mów że paraliż w takiej sytuacji jest bzdurą.
78. Dodane przez kolega, w dniu - 25-01-2009 16:41 00 czy wy jestescie nie powarzni one jusz nie zyja juz ich nigdy nie ujrzymy na oczy a rodzina którą bardzo dobrze znam jest pogrążona w smutku więc dajcie wy juz z tymi komentarzami św. spokuj !!!!!!!!!!!!!
79. Dodane przez MATKA NASTALATEK, w dniu - 25-01-2009 16:54 00 TASIEMCOWE WYPOWIEDZI CO JEDNA TO MĄDRZEJSZA. MIAŁY CAŁKOWITE SPUSTOSZENIE W GŁOWIE. PROWAKOWAŁY LOS CHOCIAŻBY Z AUTOBUSEM NIE JEDEN CZŁOWIEK CHCIAŁ BY ŻYĆ A MUSI ODEJŚĆ Z TEGO ŚWIATA.
80. Dodane przez do crop, w dniu - 26-01-2009 12:36 00 A jak sąsidz 2 osoby mają jednocześnie paraliż??)) Czy ty jesteś poważny??? to jak wygrać 2krotnie w lotka kupując po jednym losie. Uwierzyłbyś w to że to normalne gdyby ktoś dzisiaj tak wygrał?? A ten cały paraliż wymyśliłeś sobie na poczekaniu i próbujesz go sprzedać jak nieświeżą rybę.
reklama
81. Dodane przez nieznajomy, w dniu - 26-01-2009 22:39 00 Głupio mi tu prostować wypowiedzi niektórych, ale dodam od siebie, że każdy średnio rozgarnięty wie, że w sytuacji zagrożenia mięśnie doznają skurczu i jest to równoznaczne z tym, że się nie ruszymy. Jest to udowodnione, ale zawsze się znajdą tacy, którzy wiedzą lepiej, taka polska mentalność. Byle co, byle mówić. Najszczersze wyrazy współczucia. Spoczywajcie w pokoju Aniołki...
82. Dodane przez KAczucha, w dniu - 26-01-2009 22:42 00 Co do pierwszego komentarza to pewnie juz wiekszosc osob wie które to dziewczyny. Więc nie przesadzaj. A tak btw. to ich profile zostały już usunięte. Dziewczyny musiały mieć problem. Kto wie, może nawet z rodzicami. Teraz nikt już sie nie przyzna... Sądze, że komentarze pod wpisami elki powinny być zablokowane. Bo niektórzy przesadzaja...
83. Dodane przez gość, w dniu - 27-01-2009 10:42 00 Leszno jest za małe na anonimowość! Wszyscy o tym mówią, przekazując sobie dane nawet nazwisko. Rodzina może zlikwidować to konto na nk, nikt tam nie wipisuje złych rzeczy, tylko wyraża swój smutek, bo dla każdego jest to przykre.
84. Dodane przez gosia, w dniu - 27-01-2009 10:45 00 uważam, ze możliwość komentowania artykułów powinna być stanowczo zablokowana!!!!Też by mnie bolało gdyby ktoś kto nic nie wie o tej tragedii pisze jakieś głupie, puste bezpodstawne teksty...nikt z nas nie wie co czują Ich bliscy więc nie wypowiadajmy się na tematy o których nic nie wiemy!!!bo aby to zrozumieć trzeba zetknąć się z taką tragedia... [*]
85. Dodane przez Zbulwersowany do nieznajomy 81, w dniu - 27-01-2009 17:29 00 Bardzo zirytowała mnie twoja wypowiedź i poczułem się urażony. Dlatego opisuję Ci, wymądrzać się nie masz co boś nie jest mądry(a zastanów się jaki). Nawet nie jesteś taki jak to opisałeś czyli średnio rozgarnięty. CZŁOWIEKU WPISZ SOBIE ORGANIZM LUDZKI W SYTUACJACH ZAGROŻENIE NA www.google.pl A ja przytoczę ci pierwszą lepszą informację. "...Jest to biochemiczny mechanizm alarmowy mobilizujący organizm człowieka do walki bądź ucieczki.W chwilach strachu, gniewu, złości czy wściekłości gruczoły nadnercza zwiększają produkcję tzw. hormonu stresu (m.in. noradrenaliny), który pobudza wszystkie organy i naczynia krwionośne. Gdy część współczulna autonomicznego układu pracuje na pełnych obrotach", praca serca i układu oddechowego ulega przyspieszeniu. Powoduje to- podwyższenie ciśnienia krwi;
- szybsze bicie serca;
-wątroba uruchamia zapasy cukru i tłuszczów;
- zwiększa się krzepliwość krwi (jako zabezpieczenie przed wykrwawieniem w wypadku zranienia) itd.;"
Weź niemądry człowieku poczytaj trochę i nie pleć bzdur. A te Twoje wymysły jak napięcie mięśniowe i paraliż??? Puknij się w swoją małą głowkę. I zastanów się, a raczej poczytaj. 2 osoby w jednym czasie doznają paraliżu mięśni w sytuacji stresowej gdy najbardziej prawdopodobnym jest że powinny były uciec. Ty byś nawet próbował udowodnić, że ryby latają, a nie pływają. Tylko żeby obronić swoją wyssaną z palca teorię. Dada ode mnie, zanim coś napiszesz poczytaj.
86. Dodane przez bojanowo, w dniu - 27-01-2009 19:04 00 tacy jestescie przyjaciele? [dot. sie 'przyjaciol' sp.Kasi] płacz opisy na gadu i na nk wstawianie zalobnej fotki..pogrzeb, seti osob plakalo. A wieczorem? 'heaven' 'drewutnia' impreza za impreza! Taki zal i rozpacz po jej smierci? Zal nad zalami !
87. Dodane przez smut, w dniu - 27-01-2009 19:29 00 brakuje nam ciebie kasiu
88. Dodane przez nieznajomy do zbulwersowany, w dniu - 27-01-2009 22:39 00 Przykre jest, ze musze tu, w tymn watku znowu zabierac glos, ale pustaku, wyzej masz napisane: \"Zdaniem śledczych w krytycznej sytuacji (takiej jak wejście na tor zbliżającego się pociągu) często dochodzi do paraliżu, który skutkuje brakiem jakiejkolwiek reakcji.\" A ty swoje...jak groch o sciane. Idz sobie ulica, nie patrz na auta i niech w ostatniej chwili kierowca zatrabi, ciekawe czy od razu uciekniesz, czy staniesz jak wryty. Widac, ze zyjesz na tym swiecie zbyt krotko, zeby cokolwiek jeszcze komentowac.
89. Dodane przez rozklejony, w dniu - 28-01-2009 01:06 00 KOMENTARZ 38 TO JEST PO PROSTU SPRAWA GODNA ZAINTERESOWANIA ODPOWIEDNICH ORGANÓW. Przykro mi, że policjantów nie zaniepokoiło dziwne zachowanie Asi i Kasi, przykro mi również, że pracownik okolicznej firmy nie zgłosił tego co widział, ale nie mamy prawa ich o nic obwiniać. Gdyby każdą wizytę na profilach nieszczęsnych dziewczyn zastąpić zapaloną świeczką a każdy komentarz chociaż krótką modlitwą, dało by to znacznie więcej niż spekulacje z anatomii.
90. Dodane przez margo, w dniu - 29-01-2009 23:55 00 Ilu ludzi tyle wersji....;/
reklama
91. Dodane przez pssst.!, w dniu - 25-02-2009 11:17 00 Potrafiiciie tylko ranićć rodzine.! Niie wieciei co teraz czujje. ; //
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.