Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
24
Stycznia 2022
Poniedziałek
Imieniny obchodzą:
Felicja, Milena,
Rafał, Tymoteusz
Do końca roku 341 dni.
Start arrow Studniówki arrow Studniówka Zespołu Szkół w Nietążkowie
Studniówka Zespołu Szkół w Nietążkowie
23 stycznia 2009

Foto: Michał Wiśniewski
wykonujemy odpłatnie odbitki fotograficzne i udostępniamy odpłatnie pliki jpg
mail do autora
 
Komentarze (42)
1. Dodane przez spioszek, w dniu - 24-01-2009 08:09
poprawnie zrobione zdjecia
2. Dodane przez inteligencik, w dniu - 24-01-2009 09:45
ale burak na 7 zdj. :eek biale skarpetki do ciemnego garnitutu :grin 8) :zzz
3. Dodane przez Kasiul, w dniu - 24-01-2009 09:52
super zdjecia;D dzisiaj bawi sie wschowa!! ;D
4. Dodane przez zoi, w dniu - 24-01-2009 10:23
nie powinnienies sie czepiac jakis bialych skarpetej najwazniejsze ze dobrze sie bawili i tyle ciekawe jakie ty bys ubral inteligenciku z Mosiny hahahaha
5. Dodane przez nica, w dniu - 24-01-2009 10:24
fajny ten koleś na 20 zdjęciu...buziak dla ciebie:*
reklama
6. Dodane przez gfgfgf, w dniu - 24-01-2009 11:03
ale sztywna impreza.... a sa w tej szkole jakies ładne dziewczyny???
7. Dodane przez :), w dniu - 24-01-2009 11:30
imprezka super... zdjęcia też nogi bolą..... dziękuje :):*:*
8. Dodane przez Dominik, w dniu - 24-01-2009 13:05
Bardzo ładna brunetka, pięknie wyglądasz, pozdrawiam.
9. Dodane przez Leszno, w dniu - 24-01-2009 13:05
Super fotki normalnie boskie buziaki dla was :) :zzz
10. Dodane przez n00b, w dniu - 24-01-2009 13:57
1. Białe skarpetki - OMG, ROTFL, LMAO, RLZ. 
2. Dziewczyny piękne, kobiece jak cholercia. 
3. Chłopacy nie Garbić się!!!  
4. Najważniejsze! Uchwycić na zdjęciach jak największa ilość osób. TO nie sesja zdjęcia kilku osób!! - Nie znalazłem na zdjęciach swojej miłości!! 
 
btw. Gdzie można prosić o zdjęcia grupowe w większej rozdzielczośći?  
Have a nice day 
jalop@wp.pl
11. Dodane przez Arksun, w dniu - 24-01-2009 14:44
O lol, nawet ja tam jestem na kilku zdjeciach :> Zabawa przednia. Pozdrawiam.
12. Dodane przez Kiniaaaaa xD, w dniu - 24-01-2009 17:13
Fotograf bardzo polubił jedną parę :P:P:P
13. Dodane przez chillout, w dniu - 24-01-2009 19:09
zero stylu, zero kreatywności, zero oryginalności u tych dziewcząt pod względem zarówno stroi jak i fryzur. Może 2 lub 3 jako tako się wyróżniały, ale bez zachwytu, bez zachwytu.
14. Dodane przez ja, w dniu - 24-01-2009 19:15
jezu ale stypa... nawet wódki nie mają..
15. Dodane przez absolwentka, w dniu - 24-01-2009 20:47
A gdzie reszta grona pedagogicznego? Czy musi wystarczyć tylko pani dyrektor? No tak Królowa jest tylko jedna. Pozdrawiam wszystkich normalnych
16. Dodane przez mama maturzystki, w dniu - 24-01-2009 21:01
W każdej szkole poloneza ogląda się na stojąco - jakoś uroczyściej. Może nowa p. dyrektor pomyśi na przyszłość o tym.
17. Dodane przez spioszek, w dniu - 24-01-2009 23:02
ciekawe jak 3 lo l-no zostanie okazane a tam bedzie ma corka ktora 3 latka...nr
18. Dodane przez ja, w dniu - 24-01-2009 23:12
jaki pan taki kram...
19. Dodane przez sss, w dniu - 25-01-2009 00:13
no dziewczyny lipa...
20. Dodane przez absolwentka, w dniu - 25-01-2009 10:42
Dlaczego na poczatku dziewczzeta maiły biale bluzki ? Przeraził mnie ten fakt, takiego "głupiego" zwyczaju w Nietązkowie nie było :eek  
 
Super, że mogłam zobaczyć starych nauczycieli :grin  
 
a ta nowa dyrektorka jakas straszna baba, pan Jaworski był lepszy, przynajmniej z wygladu :grin
21. Dodane przez oglądający, w dniu - 25-01-2009 11:11
zabierzcie tego sztywniaka od tej blondyny zdjęcie nr 182, 183 ona się przy nim męczy
22. Dodane przez LENKA, w dniu - 25-01-2009 11:39
A DLACZEGO ZDJECIA MI SIE NIE OTWIERAJA?? HELP!!
23. Dodane przez grześ, w dniu - 25-01-2009 15:02
Gdzie grono pedagogiczne. Paru , chyba wychowawcow i to wszystko. Pachnie mocno wiochą. I stary Grześkowiok, widze. Ledwo to łazi.
24. Dodane przez agata, w dniu - 25-01-2009 16:24
siedzą jak typowe podparte bambry. Pan Jaworski by ich wychował ale odszedł na emeryturę. Bardzo szkoda
25. Dodane przez uczestnik studniowki, w dniu - 25-01-2009 17:08
dla mnie impreza byla swietna!! :zzz bawilem sie doskonale i nie potrzebowalem do tego "wspomagaczy"
26. Dodane przez mikolaj, w dniu - 25-01-2009 18:51
jak sie nazywa ta czarnowlosa nauczycielka?
27. Dodane przez czytelnik, w dniu - 25-01-2009 19:21
wiecie co zal mi was wszystkich , którzy wypowiadacie się na tematy o których nie maja pojęcia... każdy widzi wady tylko u innych a u siebie żadnych ... weźcie się zastanówcie co wy w ogóle za głupoty piszecie co to was obchodzi jak oni wyglądają i jak się bawili... ciekawe czy te osoby,które to piszą są takie piękne i idealne jak o sobie myślą.. LUDZIE ZANIM ZACZNIECIE KRYTYKOWAĆ POPATRZCIE NA SIEBIE A POTEM NA INNYCH!!!! .. bo jak na razie to widzę prawie same puste komentarze !!!!!!!!!!!!!!
28. Dodane przez lol, w dniu - 25-01-2009 21:37
hah lepiej ze ubral te biale niz rozowe w zielone sloniki
29. Dodane przez Adrian M., w dniu - 26-01-2009 17:48
Prośba! 
Muszę koniecznie skontaktować się z prof.Miłoszem Sibilskim.Ma ktoś może jakieś namiary na niego?Mail,gadu-gadu,cokolwiek.Nie pytam o nr telefonu,bo chyba nikt nie chciałby by jego nr wystawiano na forum. 
To naprawdę pilne!Z góry dziękuję!
30. Dodane przez Mandarck, w dniu - 27-01-2009 07:29
Mówcie nooby co chcecie zabawa była (...) :) Koleś co pisał o wódce: widzę że ty bez alkoholu sie nie umiesz bawić... zresztą i tego nie brakowało bo nie wszystko musi być na wierzchu... Polonez 1 klasa, wiara spoko i nauczyciele poza kilkoma wyjątkami też gitez!! Bardzo dobrze się bawiłem i szkoda tylko że tak krótko PS: zespół furory nie robił... Nie polecam.
31. Dodane przez kl, w dniu - 27-01-2009 12:44
pozdrowienia dla klasy 4tz byliscie the best
32. Dodane przez :), w dniu - 27-01-2009 19:58
pozdrawiam wszystkich a w szczegolnosci 4 Tz :):*:*
33. Dodane przez Km, w dniu - 28-01-2009 13:09
Studniówka była (...) wszyscy sie pięknie bawaili tylko jedna wade mial zespol nie umial zabawic ludzi nie polecam go kase duzo wziol a gral jak na stypie!!!masakra 
pozdro dla klasy 4TŻ oni są góra mimo wszystko najlepsza klasa pod słońcem!!!
34. Dodane przez Anita, w dniu - 28-01-2009 16:25
OOO Martynka i Ala.B jak slicznie wygladaja no no...no i oczywiscie rolnicy co za eleganci normalnie nie poznaje hehe pozdrawiam
35. Dodane przez bob, w dniu - 28-01-2009 17:12
wasza wychowawczyni przy was dziezczyny wygladala jak krolowa!
36. Dodane przez nju, w dniu - 29-01-2009 10:35
Ten zespoł to dziadki ,wielka lipa. Na stypę sie nadaja., lub festyn ludowy. ;) :)
37. Dodane przez mark, w dniu - 29-01-2009 10:39
Pani Arleta to wielka klasa. Super dziewcvzyna. Pozazdrościc.Piękniejsza stokroć od tych rolniczek. Nareszcie dobry wybór w ZES-rolu w Nietążkowie. Będzie nam krolowala Pani dyrektor jeszcze przez długie lata. Do końca świata, a moze jeszcze o jeden dzien dłużej. Brawo, btrawos, tak trzymac.
38. Dodane przez świrek, w dniu - 29-01-2009 15:00
moi drodzy proponuje powtureczke :roll :grin fajowo było ;)
39. Dodane przez lubi, w dniu - 30-01-2009 08:15
Pwtóreczka bedzie - 24 kwietnia BAL MATURALNY :eek :grin :grin
40. Dodane przez świrek, w dniu - 30-01-2009 17:11
chyba bal przez-maturalny ;)  
pozdro ziomki nietażkowskie :p
reklama
41. Dodane przez errr, w dniu - 10-01-2010 01:12
jak zawsze zal:P
42. Dodane przez alicja, w dniu - 05-02-2010 08:30
Pani dyrektor nie przeżyła swojej studniówki. Tańczy jako pierwsz para dlaczego !!! znajomi myśleli że to wiekowa dziewczyna Tego chłopaka
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
reklama
 

reklama