Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
26
Kwietnia 2025
Sobota
Imieniny obchodzą:
Klaudiusz,
Marcelina, Maria,
Marzena
Do końca roku 249 dni.
Start arrow Wschowa arrow Starostwo: strefa parkowania jest konieczna

Wschowa wciąż bez strefy

Starostwo: strefa parkowania jest konieczna

27.01.2009. Radio Elka, Michał Wiśniewski
thumb_parking_wschowa.jpgWschowa jest jednym z miast w lubuskiem, gdzie rejestruje się najwięcej samochodów. Dziennie jest to od 20 do 30 aut. Tymczasem wciąż nie ma decyzji w sprawie organizacji w mieście strefy płatnego parkowania, która powinna udrożnić miejsca parkingowe w centrum. Decyzja należy do miasta, ale drogi w centrum Wschowy są własnością powiatu.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Wschowa jest jednym z ostatnich miast w regionie, które wciąż nie wprowadziło strefy płatnego parkowania. Samorząd miejski nie robi tego między innymi dlatego, że większość ulic w centrum należy do starostwa. Samorząd powiatu jednak jest orędownikiem powstania strefy, bo jak przyznaje starosta Marek Kozaczek,
liczba aut w powiecie gwałtownie rośnie.

- Dziennie u nas w starostwie rejestrowanych jest 20-30 aut. Mamy wiele firm, które trudnią się sprowadzaniem i remontami używanych aut. Taka liczba samochodów, uwzględniając, że część trafia poza Wschowę musi skutkować parkingowym paraliżem i tak się dzieje
- mówi Kozaczek.

Decyzja o powołaniu strefy należy do Rady Miejskiej. Miasto otrzymało już pisemne zapewnienie, że choć jest właścicielem ulic jest powiat i nie zamierza się ich pozbywać to pieniądze wrócą pośrednio właśnie do miasta. - Deklarujemy, że całość zysków ze strefy zostanie wydana na poprawę drogowej infrastruktury w mieście - mówi starosta.

Brak opłat za parkingi w centrum skutkują fatalnymi przyzwyczajeniami. Kierowcy zostawiają tam auta na wiele godzin, a czasem i dni. - Ostatnio na Rynku ktoś zostawił samochód na dłuży postój, bo zdemontował nawet jego tablice - mówi Kozaczek.


Strefy parkowania z prawdziwego zdarzenia wciąż nie ma również Rawicz. Tam jednak funkcjonuje kilka płatnych parkingów, między innymi na Rynku. Przynosząca krociowe zyski strefa z parkometrami od lat działa w Lesznie, a od roku w Kościanie. W Gostyniu takie urządzenia mają działać od wiosny. Zostały już zamontowane. (mich)
 
Komentarze (50)
1. Dodane przez paweł, w dniu - 27-01-2009 13:42 0 0
dobra myśl w końcu bedę miał gdzie zaparkowac
2. Dodane przez for_an_angel, w dniu - 27-01-2009 13:43 0 0
Żeby były strefy płatnego parkowania muszą być porządne miejsca parkingowe a nie takie jak na "naszym" rynku... każdy stawia samochód jak chce, czasem jedno auto zajmuje dwa miejsca a momentami nawet i wiecej gdy każde koło stoi na osobny m miejscu (tak jest to możliwe i często praktykowane we Wschowie) mamy straż miejską ale oni zajmują się tylko szlifowaniem chodników i niczym więcej... jeśli zmieni się sposób parkowania na rynku to z miłą chęcią sama za to będę płacić!
3. Dodane przez kiedys wschowa teraz ...., w dniu - 27-01-2009 13:59 0 0
no tak poróbcie strwfy płatnego parkowania, pozamykajcie ulice, nakupujcie fotoradarów.... a ludzie niech parkuja auta na balkonach albo w piwnicach a najlepiej na rowery niech sie przesiądą... moze tak najpierw zróbcie parkingi, na blokach od mieszkańców od lat pobiera sie opłaty na budowe parkingów a powstało ich moze w sumie ze 4 na jakies 30-40 samochodów.... ludzie zastanówcie sie co wy chcecie z naszej Wschowy jakies leszno czy głogów zrobić... co do pozostawionych aut na dłuzej to od czgo do ciężkiej cho...y jest strż miejska... no tak zapomniałem od grzania tyłków w ratuszu i łapnia ludzi co to sobie droge skrócili i omineli pasy... 
powodzenia życze
4. Dodane przez kara, w dniu - 27-01-2009 14:48 0 0
heheh a co ma zrobic straż miejska???moza jeszcze ma zaczac budowac Wam parkingi.ludzie zanim cos napiszecie pomyslcie troche :upset
reklama
5. Dodane przez on, w dniu - 27-01-2009 15:02 0 0
jeszcze tego brakowało ... nasze "miejsca do parkowania" nie można nazwać parkingiem
6. Dodane przez też parkujący, w dniu - 27-01-2009 15:41 0 0
Proponuję obserwację przez mieszkańców pojazdów które zbyt długo stoją w miejscu gdzie nie powinny stać albo te które są wystawione jawnie do sprzedaży przez handlarzy a wiemy przez kogo wtedy telefon do straży miejskiej lub policji a owe służby telefon ,holownik i na parking strzeżony niech zobaczą ile się płaci to im się odechce tarasować miejsca.
7. Dodane przez 1, w dniu - 27-01-2009 15:48 0 0
Zanim stworzy się strefę płatnego parkowania trzeba pomyśleć o podwórkach przy budynkach, które i tak już zaczynają być zatłoczone samochodami nie mieszkających tam kierowców. Należy ustawić tzw. pachołki z zamknięciem do których klucz będą mieli tylko mieszkańcy tych budynków. 
Ponadto jestem za zamknięciem centrum dla normalnego ruchu drogowego. 
Wschowa jest jednym z niewielu miast w Polsce, gdzie można wjechać na Rynek i bez płacenia parkować do woli. 
Czas z tym skończyć! 
Ale jak zwykle Burmistrz i Starosta razem ze swoimi radnymi takiej decyzji nie podejmą a to tylko dlatego, że dla nich bałagan jest bardziej wygodny niż porządek.
8. Dodane przez SAY, w dniu - 27-01-2009 16:15 0 0
chore ?? misato jest dla wszystkich. nie rozumiem czegos takiego jak platny parking ;/  
place, ale nei rozumiem tego. ehh
9. Dodane przez nim, w dniu - 27-01-2009 17:11 0 0
a parkingu na bohaterow westerplatte stoja albo auta handlarzy albo auta wlascicieli lub pracownikow sklepow okoilcznych. jak ktos chce zrobic zakupy to ma marne szanse na zaparowanie. moze jak postawia tam parkometry to beda parkowaly te osoby co naprawde musza
10. Dodane przez N.N., w dniu - 27-01-2009 17:52 0 0
CO WY(...) POROWNUJECIE WSCHIOWE DO LESZNA GDZIE OCZY MACIE TO JEST CHORE TAK SAMO JAK CI STRARZNICY
11. Dodane przez Kaczor, w dniu - 27-01-2009 19:51 0 0
Jak się dzisiaj dowiedziałem to Sarostwo planuje o 1 maja do końca września zamknąć dla ruchu samochodowego Rynek i postawić tam ogródki piwne (wychowujemy młodzież w czeżwości !!! ) 
ciekawe co na to mieszkańcy ???
12. Dodane przez xxx, w dniu - 27-01-2009 20:04 0 0
bohaterow westerplatte czy to gielda ??? myslalem ze mnie trafi dzisiaj jak zobaczylem auto wystawione do sprzedazy na tej ulicy , a nomalny czlowiek nie ma gdzie zaparkowac chociaz na 10 min bo jakis palant zająl to miiejsce czujac sie jak na gieldzie. jestem jak najbardziej za tym aby tam powstala platna strefa parkowania.
13. Dodane przez do Kaczora ;), w dniu - 27-01-2009 22:03 0 0
najpierw zacznij od siebie i naucz się ortografii, a później wychowuj cudze dzieci w trzeźwości :zzz
14. Dodane przez mmm, w dniu - 27-01-2009 23:11 0 0
NARESZCIE!!!
15. Dodane przez radek, w dniu - 27-01-2009 23:14 0 0
do kom. 12 sam sobie plac!!!! pewnie jakis prywatny czlowiek mial naklejke na aucie ze sprzedaje auto a ty z gielda wylatujesz zastanow sie nad soba!!!! ja zawsze znajduje tam miejsce do parkowania i nie jest potrzebny zaden parking płatny.... mysle ze wiekszosc daje sobie rade bez niego!
16. Dodane przez iks, w dniu - 28-01-2009 00:15 0 0
po pierwsze czy nas stać na płacenie za pakingi ? tylko nie piszcie mi bzdur że jak kogoś stać na samochód to i na parking . zgadzam się z komentarzami o podwórkach , sama nie mogę tak chować auta i pozostaje mi parking przed domem .
17. Dodane przez syzyf, w dniu - 28-01-2009 00:27 0 0
Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniadze, 
bo: 
1.logicznym jest, że pieniądze z opłat parkingowych powinny być wykorzystane na budowę nowych i remonty istniejacych parkingów.  
2. skoro większość ulic w centrum to drogi powiatowe, naturalne jest, że opłaty będą zasilały budżet powiatu, który nie jest w stanie budować nowych parkingów bo nie dysponuje swoimi terenami w mieście 
3. starosta nie chce przekazać powiatowych ulic miastu bo straci dotację drogową, którą wykorzystuje na pensje urzędników. 
4. miasto nie jest skore do ich przejęcia bo wiązałoby się to z ich remontami, których starosta od lat nie robi. 
A chodzi o niemałą kwotę, 
bo: 
1. jeżeli w mieście jest skromnie licząc 300 miejc parkingowych wykorzystanych w 100% przez 10 godzin na dobę, a godzina parkowania kosztowałaby 1 zł (50% tego co w Lesznie ), to dzienny utarg wyniósłby 3 tys zł, co w skali miesiąca jest już kwotą pokaźna bo bliską 100 tys. a w skali roku ponad 1 mln zł. Gdyby zatem nasze władze były prawdziwymi gospodarzami, to od lat mielibyśmy porządne niezatłoczone parkingi, komunikacyjny porzadek w mieście, a starosta nie musiałby biegać po bankowe kredyty.
18. Dodane przez kierowca, w dniu - 28-01-2009 08:38 0 0
:grin co wy za idiotyzmy piszecie jakie 20-30 aut sie dziennie rejestruje chyba macie na mysli rok 2008 i to 1-wsze półrocze,a po zatym we Wschowie rejestruje cały powiat wschowski Sława Szlichtyngowa i wiele miejscowości bo musza rejestrowac wlasnie we Wschowie jakies te informacje są nie sprawdzone i nie piszcie takich bzdur !!!!!!!!!!!!
19. Dodane przez xxx, w dniu - 28-01-2009 12:21 0 0
do 15 . tak naklejke juz . wisialo ogloszenie na lusterku wewnetrznym. i mi tu nie gadaj .
20. Dodane przez ???, w dniu - 28-01-2009 12:41 0 0
Za każdym razem jak czytam komentarze naszch "rodaków wschowskich" to mi ręce opadają. Zawsze wam się coś nie podoba. Robią rondo - źle, nie robią ronda - źle. Chcą wprowadzic platne parkowanie - źle, bo trzeba będzie płacić, nie ma płatnego parkowania - też źle, bo jakby wprowadzili to byłoby gdzie parkować. Ehhh.....
21. Dodane przez mieszkaniec kermit, w dniu - 28-01-2009 19:38 0 0
HMMMMMMMMMM 
SZCZERZE MOWIAC TO KIEROWCY NIE MYSLA POPROSTU. MIEJSCE KTORE STOI OZNACZONE ZE JEST PARKING I NIE JEST UZYTKOWANE ZNAJDUJE SIE JUZ WE WSCHOWIE PRZY OSCIELE FARNYM K.DOMU KATECHETYCZNEGO A TO BARDZO BARDZO BLISKO DO RYNKU,ALE TAK LENIWCE MUSZA PARKOWAC PO RATUSZEM A NAJLEPIEJ JESZCZE ZEBY BYL PARKING POD RATUSZEM. CO NIE MAM RACJI????
22. Dodane przez Wojtek, w dniu - 28-01-2009 21:51 0 0
Gdyby nie handlarze aut to pół wschowy stałoby pod opieką niektórzy koło garaży{koło szkoły zawodowej}sprzedają auta z trawnika na którym stoją całymi dniami samochody ciekawe czy tam też bedzie płatne
23. Dodane przez Kaczor, w dniu - 28-01-2009 22:36 0 0
Do komentarza 21 
Przy farze to sobie sam stawiaj auto. 
Jak deszcz to kupa błota, jak sucho to cały w kurzu ,jeśli kiedyś zrobią jakąś kostkę to sam będę chętnie tam parkować. 
Przed ratuszem to większość urzędników parkuje przez 8 godzin i blokują miejsca jak zrobią płatny to chociaż jakaś rotacja będzie i zawsze się wolne miejsce znajdzie
24. Dodane przez Olo, w dniu - 28-01-2009 23:31 0 0
Idealne miejsce na parkingi to: 
na komunalnym i parafialnym, 
z możliwością rezerwacji na 
czas nieograniczony.Gorąco polecam, jeszcze są wolne miejsca.
25. Dodane przez Halina, w dniu - 29-01-2009 08:26 0 0
Najpierw niech gmina zapewni ludziom pracę a potem zrobi płatne parkingi. Ja od kilku lat jestem bezrobotna-z wyjątkiem 2 sezonów w Marino i jakoś ciężko we Wschowie znaleźć pracę.Znam wielu ludzi którzy chcieli by pracować ale tej pracy nie ma !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cry
26. Dodane przez brym, w dniu - 29-01-2009 08:30 0 0
Ale się zrobilo pusto na Westerplatte...samochody pojechały na gieldę ?
27. Dodane przez Ja, w dniu - 29-01-2009 11:18 0 0
A co???? Może mam wpychać się autem na "trzeciego" i stawiać drzwi w drzwi, żeby mi jakiś ... obił moje auto??? Niech wprowadzą te strefy płatnego parkowania, bo faktycznie jest tragedia. nieraz człowiek się spieszy po pracy do domu, do dzieci. Chcąc zrobić szybkie zakupy i postawić auto w jednym miejscu nieraz musiałam parę razy objechać miasto, aby wybrać dogodne i bezpieczne miejsce do zaparkowania auta. Pomyślicie, że wydziwiam. Otóż nie. Widziałam parę razy jak obijali drzwiami inne drzwi lub "niechcąco" przy cofaniu delikatnie stukali inne auto. I pamiętajcie, to auto mogło być Wasze.
28. Dodane przez owski, w dniu - 29-01-2009 13:08 0 0
Decyzja w sprawie ustanowienia płatnych stref parkowania należy do samorządu miejskiego. Pieniądze za parkowanie będzie kasował starosta, który jak za dawnych czasów w liczbie mnogiej deklaruje, że całość zysków ze strefy zostanie wydana na poprawę drogowej infrastruktury w mieście. Wnioski są proste: zły bedzie burmistrz i radni miejscy bo przymuszą do wnoszenia opłat, dobry będzie starosta, bo łaskawie wyremontuje SWOJE ulice w mieście za nasze pieniądze. Zatem jeżeli burmistrz po raz kolejny da się wrobić w pomysły starosty, to (...) z Placu Kosynierów znów będzie sie chwalił jak to on (znów za nie swoje) remontuje drogi w mieście.  
Sprawa jest prosta, niech starosta przekaże ulice miastu, a ono weźmie pełną odpowiedzialność za to, co zrobić z problemem parkowania w mieście.
29. Dodane przez Gość, w dniu - 29-01-2009 13:59 0 0
Faktycznie niech zrobią wszystkie ulice płatne bo co niekturzy zrobili sobie parkingi całodobowe i niema faktycznie gdzie zaparkować na krótką chwilę żeby coś załatwić,a tak niech płacą to odechce im się garażowania na ulicach i miasto będzie miało pieniądze i jakąś korzyść tylko niech te pieniądze wpłyną do urzędu miasta a nie starostwa
30. Dodane przez Z Przystojny, w dniu - 29-01-2009 16:27 0 0
Ludzie czy was (...) gdzie mamy parkować kase chcecie wyłudzić ale zrobić parkingi to jakoś się nie kwapicie . Kończe bo do tych (...) i tak nic nie dociera
31. Dodane przez Zibi, w dniu - 29-01-2009 16:15 0 0
Przepraszam mam propozycję . Zamiast płatnych parkingów możemy wprowadzić płatne oddychanie przynajmniej zapłacą wszyscy
32. Dodane przez Zenobiusz, w dniu - 29-01-2009 16:21 0 0
Zamknijcie całe stare miasto dla samochodów będzie lepiej . Na rynku we Wrocławiu jest zakaz dla rowerów
33. Dodane przez ziko, w dniu - 29-01-2009 16:29 0 0
Do miasta samochodem nie jadę bo i tak nie ma gdzie postawić. Wyznaczcie chociaż trasę rowerową od parku Wolsztynskiego do stadionu.Jak młodzież ma się dostać na stadion i na basen.
34. Dodane przez simwsh, w dniu - 29-01-2009 16:36 0 0
A ja czekam na płatne parkingi! Ci co zostawiaja samochody bezmyślnie na całe dni zastanowią się dwa razy i jeśli nadal będą to robić to chociaż miasto będzie miało z tego korzyści materialne :)  
Kiedyś słyszałem, że był plan parkingu koło LO w byłej fosie. Co z tym planem? Wg mnie znacznie odciążył by centrum...
35. Dodane przez Przystojniacha, w dniu - 29-01-2009 16:45 0 0
Jak nasza kochana władza jeźdźi samochodani do pracy i nie mają gdzie parkować to mogą samochody zostawić pod bykiem ( tam jest sporo miejsca i za darmo ) albo iść piechotą tylko jest problem ,że nie chce się przebierać nuszkami :x
36. Dodane przez simwsh, w dniu - 29-01-2009 16:48 0 0
Do ludu który martwi się czy go stać na parking: 
Parking pewnie bedzie płatny 5dni w tyg i to pewnie tylko od 8-10 do 18 godziny? Wszyscy mieszkancy beda mogli darmowo parkowac swoj samochód przed domem po obowiazujacym czasie. Platne parkingi sa w duzej mierze skierowane do pracownikow sklepow i firm ktorzy parkuja na caly dzien i zajmuja miejsca innym "potrzebujacym" :)
37. Dodane przez ziko, w dniu - 29-01-2009 17:01 0 0
Był parking koło szkoły pod.nr 2 postawili kontenery,był koło kina wybudowali rondo.a co z placem koło Netto.a samochodów przybywa.
38. Dodane przez ziko, w dniu - 29-01-2009 17:03 0 0
Te parkingi na ulicach i na rynku to tylko prowizorka.
reklama
39. Dodane przez wschowianka bez samochodu :), w dniu - 29-01-2009 17:33 0 0
do kom 34 , prawda , pomysl by dobry a i schody juz dawno wybudowane ,ze od razu na pl . Farny by się wychodzilo . Tylko wykonać nic więcej
40. Dodane przez ktos, w dniu - 29-01-2009 18:57 0 0
Jasne najlepiej zaparkowac komus pod oknami.... :sigh :( A jeszcze lepiej wybudowac garaz sobie ( co niektorzy juz sie przymiezaja) na podworku , gdzie bawia sie dzieci. I to na tak malutkim podworku, zadbanym, z trawka i piaskownica, i powyganiac dzieciaki, bo jasnie panstwo....a juz nie wspomne o nazwiskach, bo tem kto przeczyta to i tak sie domysli o kogo chodzi, to wlasnie takie panstwo, robi co chce. Wazne ze jego bryka, bedzie miala daszek nad :glowka:a dzieciaki niech siedza na korytarzu albo w domu. Dlatego prosze robic parkingi, a jeszcze lepiej garaze do wynajecia, i niech rusza samochodziarze te swoje rozpasane dupska i chodza po samochod i niech go odprowadzaja do garazu. Jestem ciekaw czy mi ktos odpowie na pytanie ....w jakiej odleglosci od budynku mieszkalnego mozna postawic garaz , i czy bez zgody pozostalych lokatorow, notabene wspolnoty mozna samemu postawic garaz ....prosze mi laskawie odpowiedziec...pozdrawiam wszystkich
41. Dodane przez ddd, w dniu - 29-01-2009 20:48 0 0
super pomysł
42. Dodane przez igor, w dniu - 29-01-2009 22:08 0 0
do kom. 2 gdyby na rynku były wymalowane poziome linie na jezdni wyznaczajace miejsce postojowe to jestem pewien ze ztraż miejska zajęła by sie problemem parkowania nie ma lini nie ma interwencji wiec można stanąć jak sie podoba :grin
43. Dodane przez igor, w dniu - 29-01-2009 22:15 0 0
do kom 3 zeby można bylo interweniować wobec kieroec.ów którzy zostawiaja samochody na wiele godzin na parkingu musi być jakaś podstawa prawna np znaki drogowe które mówią ze auto można zostawić np na 30 min 
a tak to auto może stac tak dłógo jak go rdza nie zje :)
44. Dodane przez mieszkaniec Wschowy, w dniu - 30-01-2009 07:26 0 0
Co do parkowania w Rynku to niech Pan Starosta wyda jescze ze 3 pozwolenia na otwarcie ogródków piwnych i problem się rozwiążę sam...to skandal żeby z jednej strony utyskiwać na kierowców a samemu zamylac drogę na kilka miesięcy, utrudniając ruch a już nie wspomne o dojeździe straży pożarnej gdyby cos sie paliło...
45. Dodane przez Andyjay_slawianin, w dniu - 30-01-2009 10:45 0 0
Dlaczego ta Wschowa jest taka żałosna???
46. Dodane przez Halina, w dniu - 30-01-2009 17:38 0 0
Zgadzam się z kom 37- były parkingi to je zlikwidowali, a teraz chcą robić płatne.Niech pilnują tych samochodów które stoją na parkingu i rdzewieją a nie tych co przyjadą np na zakupy i zaraz muszą płacić.Myślicie, że zaraz Wam drogi naprawią?????????? Władze miasta zrobią sobie odrębne miejsca za które nie będą płacić. :zzz
47. Dodane przez mateusz, w dniu - 31-01-2009 14:49 0 0
Jak czytam Wasze komentarze to normalnie dostaje białej gorączki! Jestem ZA płatnym parkowaniem w godz. 10-18 na rynku i przy ul. westerplatte! To są czyste pieniądze dla gminy i bedzie za co remontować chodniki w miescie, stawiać nowe parkingi i dbać o zieleń!
48. Dodane przez Zenulek, w dniu - 01-02-2009 18:27 0 0
do kom 47 Kup sobie leki na tą gorączkę jakie pieniądze znając czarne manipulacje naszej władzy będą mieć karnety darmowego parkowania i (...) z kasy
49. Dodane przez pitek 15, w dniu - 04-02-2009 11:34 0 0
no,co wy nie placzcie tak,muszá ciágnác z ludzi którzy nie majá za duzo,bo pewnie majá dziury w budrzecie,a im bieda nie morze sié stac. Niech skrócá zapomogi tym którzy sá zdrowi do pracy a ciágná ile sie da,lub niech w zamiam pracujá na rzecz gmimy,o tym to nikt nie pomyslal,szkoda mi tej Wschowy i wschowianin pomimo tego ze tam nie mieszkam lecz lubié tam przyjechac i odwiedzic pare miejsc które sá naprawde piékne A parkingi to niech wybudujá platne i strzezone, wtedy nie jeden bédzie nimi zaiteresowany.pozdrawiam wszystkich Wschowianin.
50. Dodane przez obserwator, w dniu - 04-02-2009 19:07 0 0
Świetne pomysły- zamknąć rynek, parkingi wszystkie płatne, powiększyć parkingi przy marketach /Netto, Biedronka, Intermarche, będzieLidl/, a ta garstka coraz biedniejszych kupców wschowskich niech już się pakuje i zasili szeregi bezrobotnych ! ą Wschowa to może porównać się np. do Włoszakowic a nie do Kościana, Gostynia, czy Leszna.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Mieszkanie 47 m? | o... Leszno 389000
Leszno najtaniej 95 ... Leszno 554000
Mieszkanie 43,46 m? ... święciech... 395000
Działka budowlana 10... Jezierzyc... 112000
Gronowo ul. myśliwsk... Leszno 539000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj