Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Leszno. Absolwenci, rodzice i uczniowie liceów w Lesznie i Gostyniu wybierają się jutro do Poznania, by pod Kuratorium Oświaty demonstrować w obronie klas zerowych, uznanych przez władze oświatowe za nielegalne i likwidowane. Pikieta rozpocznie się o 13.00.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Kuratorium Oświaty i Wychowania w Poznaniu podjęło ostateczną decyzję, utrzymującą w mocy likwidację klas zerowych w I i II Liceum Ogólnokształcącym w Lesznie oraz Liceum Ogólnokształcącym w Gostyniu. Jednak uczniowie,
ich rodzice oraz absolwenci mają wciąż nadzieję, że decyzja ostateczną nie jest. Jutro w kuratorium w Poznaniu ma dojść do spotkania dyrektorów szkół z władzami oświatowymi. Zwolennicy utrzymania klas zerowych chcą w tym samym czasie urządzić pikietę pod budynkiem Kuratorium. Same rozmowy nic nie dają - powiedziała Radiu Elka jedna z organizatorek demonstracji Agnieszka Ptaszyńska - musimy całą sprawę nagłośnić. Niech urzędasy zobaczą, ile hałasu potrafią zrobić młodzi w słusznej sprawie - czytamy na internetowej stronie protestu http://zerowki.keep.pl. Na tej stronie można też złożyć podpis pod protestem przeciwko decyzji kuratora oraz dowiedzieć się szczegółów w sprawie pikiety. Rozpocznie się ona o 13.00 pod siedzibą Wielkopolskiego Kuratora Oświaty przy ul. Kościuszki 93. Mam nadzieję, że będzie nas przynajmniej setka - mówi Agnieszka Ptaszyńska. Możliwe jednak, że protestujących dotrze więcej - pod protestem podpisało się już ponad pięćset osób. (jad)
1. Dodane przez gość, w dniu - 08-06-2009 13:23 00 Nie no, po prostu żenada...
2. Dodane przez NIC TO ..., w dniu - 08-06-2009 14:19 00 Nic to nie da -przecież je można prowadzić za pieniadze rodziców i opiekunów tej młodzieży. Jak na razie to 0-ówki sa niezgodne z prawem polskim ( te finansowane z budżetu Państwa Polskiego ) . Pozdrawiam Czytelników J.K. (n-el) LO
3. Dodane przez staś, w dniu - 08-06-2009 14:28 00 O co im chodzi?LO Gostyń to bardzo kiepska szkoła!
4. Dodane przez aaa, w dniu - 08-06-2009 14:41 00 bez przesady ludzie nie mają innych problemów??? masakra...
5. Dodane przez do kom. 3, w dniu - 08-06-2009 14:56 00 po czym to wnioskujesz że LO Gostyń to kiepska szkoła ? prawda jest taka że w każdej szkole trzeba się uczyć, więc wszystko zależy od podejścia uczniów !
reklama
6. Dodane przez Adam, w dniu - 08-06-2009 15:03 00 Bardzo dobrze! Sam byłem w zerwoce i wiem ile daje darmowy kurs jezyka, mam nadzieje ze sie uda! Trzymam kciuki!
7. Dodane przez PLE, w dniu - 08-06-2009 15:10 00 a mnie się wydaje, że te "zerówki" to zapewnianie kadrze pracy na kolejne lata. a te wszystkie idee proponuję między bajki wsadzić.
--- absolwent "zerówki"
8. Dodane przez klasa, w dniu - 08-06-2009 15:27 00 zerówki od początku były złym pomysłem....
9. Dodane przez do kom 5, w dniu - 08-06-2009 15:28 00 zgadzam się że w każdej szkole trzeba się uczyć, więc nie rozumiem po co tyle szumu z tymi zerówkami! Przecież jeśli to tacy zdolni uczniowie to poradzą sobie i zdobędą wykształcenie i bez zerówek! Wyluzujcie trochę...
10. Dodane przez A MOŻE ... ?, w dniu - 08-06-2009 15:39 00 A może by tak nauczyciele w tych zerówkach pouczyli w czynie społecznym ot każdy po 18 godzin /m-c ( tylko swoje pensum tygodniowe).I problem zerówek w Lesznie znika .Albo wprowadżmy obowiązek odpracowania przez n-li ich wolnych (a zapłaconych ) dni np. dzień wiosny (palenie marzanny) czy dzień n-la, czy 1 września albo też ferie zimowe. Są możliwości kontynuacji tych zerówek . Pozdrawiam LO nr 1 ( J.K -absolwent)
11. Dodane przez mama, w dniu - 08-06-2009 15:46 00 Uważam, że w szkołach i tak panuje wystarczająca "samowolka" - a powyższa sprawa, to już przesada. Skoro to niezgodne z prawem - to o co chcecie walczyć????? Oby was nie poddali konsekwencjom za te "zerówki", które już organizowaliście!! Jeżeli uczeń ma motywację, jest pilny, lubi się uczyć -to po cóż mu wasze "zerówki"?
12. Dodane przez żal.pl, w dniu - 08-06-2009 16:40 00 Kolejna inicjatywa zadufanych ludzi.
13. Dodane przez mam, w dniu - 08-06-2009 16:54 00 A od kiedy to kurator ma się zgadzać na coś, co jest niezgodne z prawem. Dziwne pomysły rodziców i..nauczycieli!!
14. Dodane przez beti, w dniu - 08-06-2009 17:42 00 Zgadzam sie z kom.5. Wiele zależy od podejścia uczniów przeciez wiedza sama do głowy nie wejdzie.
15. Dodane przez adam, w dniu - 08-06-2009 18:35 00 uczcie mlodych walki z rzadem, napewno daleko zajda !
16. Dodane przez Asiaa, w dniu - 08-06-2009 18:59 00 ja mam nadzieję, że wygramy ! zerówki są fajne !!
17. Dodane przez Tomek, w dniu - 08-06-2009 20:30 00 No tak wszystko, co dobre to musi być lewe i ktoś musi na tym zarabiać...typowo polskie podejście. Te komentarze, że każdy może się w szkole uczyć, wystarczy, że ma zapał. To może lepiej zlikwidujmy szkoły bo skoro ktoś ma zapał to się nauczy na podwórku?! Poza tym, dlaczego w innych województwach podobne klasy są zgodne z prawem, które chyba wszędzie wygląda podobnie ? Ludzie nie krytykujcie rzeczy o których nie macie większego pojęcia, niż to co przeczytaliście w gazetach. Jeśli ktoś uważa, że języka można się nauczyć tak dobrze przez 3 godziny w tygodniu, jak w 18 i wystarczy do tego zapał to niech napisze jak do Pana Ziobry...przyda mu się :P
18. Dodane przez Zadowolona matka, w dniu - 08-06-2009 20:18 00 Jestem matką uczennicy klasy zerowej. Uważam, że jest to najlepsza z możliwych form nauki języka obcego (w tygodniu 18 godzin języka angielskiego). Żadna szkoła nie zapewni uczniowi takiej edukacji językowej jak klasa zerowa, a niewielu rodziców stać na prywatne lekcje języka w takim wymiarze godzin. Pozdrawiam wszystkich zerówkowiczów z Liceum nr 2 w Lesznie.
19. Dodane przez zerówkowiczka, w dniu - 08-06-2009 20:31 00 Tyle kasy płacimy politykom za nic, a niektórym ludziom nie chce się wyrazić zgody na to, żeby ci ludzie wydali TAKŻE MOJE pieniądze na moją lepszą edukację?;> Bije od Was zawiścią moi drodzy.
20. Dodane przez Swora, w dniu - 08-06-2009 21:31 00 Kolejny skandal, kolejne negatywne emocje... Szkoda mi czytać niektóre komentarze. Skończyłem klasę 0 i teraz kontynuuje edukację w Koperniku w klasie IB ( Matura Międzynarodowa ). Bez zerówki nie miałbym najmniejszych szans, aby się do niej dostać. Zerówka to najlepsze wyjście dla ludzi, którzy mają ambicje i nie chcą siedzieć w murach z ludźmi "olewającymi" edukacje, których największą aspiracją jest skończyć gimnazjum i odbębnić zawodówkę ( tu z całym poważaniem dla szkół zawodowych ). Uczeń, który chce coś osiągnąć nie ma takiej szansy w gimnazjum... Wiem jak wyglądają tam lekcje... Myślę, że osoby wypowiadające się pod tym artykułem negatywnie po prostu nie są zorientowane w temacie.
Zerówki powinny zostać zalegalizowane... Naprawdę nie wiem co one komu przeszkadzają...
21. Dodane przez ktos, w dniu - 08-06-2009 21:59 00 zerówek nie ma w każdej szkole. więc zawalanie głowy kadrze nie wchodzi w grze. Tam uczą prawdziwi nauczyciele z powołania, którzy nie chodzą do szkoł by odklepać swoje i dostać kasę. im naprawdę zależy na kształceniu młodzieży.
22. Dodane przez rodzice ucznia klasy 0 II lo, w dniu - 08-06-2009 22:09 00 Mądrze napisane,widać od razu że ta osoba zaliczyła zerówke.Niestety taka jest mentalność niedouczonego Polaka,lepiej przepić,przepalić niż zainwestować w naukę swojego dziecka.
23. Dodane przez krzysztof, w dniu - 08-06-2009 22:20 00 POWTÓRNIE WKLEJĘ KOMENTARZ 18 GDYŻ W PEŁNI SIĘ Z NIM ZGADZAM:
No tak wszystko, co dobre to musi być lewe i ktoś musi na tym zarabiać...typowo polskie podejście. Te komentarze, że każdy może się w szkole uczyć, wystarczy, że ma zapał. To może lepiej zlikwidujmy szkoły bo skoro ktoś ma zapał to się nauczy na podwórku?! Poza tym, dlaczego w innych województwach podobne klasy są zgodne z prawem, które chyba wszędzie wygląda podobnie ? Ludzie nie krytykujcie rzeczy o których nie macie większego pojęcia, niż to co przeczytaliście w gazetach. Jeśli ktoś uważa, że języka można się nauczyć tak dobrze przez 3 godziny w tygodniu, jak w 18 i wystarczy do tego zapał to niech napisze jak do Pana Ziobry...przyda mu się :P
CO DO PIENIĘDZY - MYŚLICIE ŻE JAK ZLIKWIDUJĄ ZERÓWKI TO BĘDZIECIE PŁACIĆ MNIEJ? NA BANK NIE!
"PSY OGRODNIKA" Z WAS I TYLE! - SAM NIE ZJEM TO DRUGIEMU NIE DAM.. TO CALE WASZE MYŚLENIE
24. Dodane przez po prostu mama, w dniu - 08-06-2009 22:20 00 Zerówka jest świetną szkołą dla zdolnych dzieci,moja córka jest bardzo dumna .że uczęszcza do tej klasy.Szkoła spełniła jej oczekiwania,dała możliwość nauki na wyższym poziomie co umożliwi jej lepszy start w dorosłe zycie.
25. Dodane przez po prostu mama, w dniu - 08-06-2009 22:26 00 Zerówka to świetna szkoła dla zdolnych dzieci.Moja córka jest bardzo dumna że chodzi do takiej klasy
26. Dodane przez km, w dniu - 08-06-2009 22:29 00 POWTÓRNIE WKLEJĘ KOMENTARZ 18 GDYŻ W PEŁNI SIĘ Z NIM ZGADZAM:
No tak wszystko, co dobre to musi być lewe i ktoś musi na tym zarabiać...typowo polskie podejście. Te komentarze, że każdy może się w szkole uczyć, wystarczy, że ma zapał. To może lepiej zlikwidujmy szkoły bo skoro ktoś ma zapał to się nauczy na podwórku?! Poza tym, dlaczego w innych województwach podobne klasy są zgodne z prawem, które chyba wszędzie wygląda podobnie ? Ludzie nie krytykujcie rzeczy o których nie macie większego pojęcia, niż to co przeczytaliście w gazetach. Jeśli ktoś uważa, że języka można się nauczyć tak dobrze przez 3 godziny w tygodniu, jak w 18 i wystarczy do tego zapał to niech napisze jak do Pana Ziobry...przyda mu się :P
CO DO PIENIĘDZY - MYŚLICIE ŻE JAK ZLIKWIDUJĄ ZERÓWKI TO BĘDZIECIE PŁACIĆ MNIEJ? NA BANK NIE!
"PSY OGRODNIKA" Z WAS I TYLE! - SAM NIE ZJEM TO DRUGIEMU NIE DAM.. TO CALE WASZE MYŚLENIE
27. Dodane przez anonim, w dniu - 08-06-2009 22:36 00 walczyć przeciw fanaberiom leszczyńskiego kuratora oświaty (na którego opinię powołało się wielkopolskie), którego dzieci nie dostały się do zerówki i przez to się zemścił - dziwne że przez wszystkie lata zeróki były legalne, nic nie znaleziono, aż tu nagle kurator się zawiódł i coś znalazł!
zeróka to przyznajmy najlepsza nauka języka (lepsza często od korepetycji) i darmowa - daje szansę zdolnym lecz często biednym uczniom, których nie stać na publiczne gimnazja i dodatkowe lekcje
zresztą porównajcie testy gimnazjalne normalnych klas z gimnazjum, a uczniów zerówek, o niebo wyższe - w zerówce się ludzie rozwijają, w gimnazjum uwsteczniają - tylko bezsensowne kucie do egzaminów
zerókom można tylko zazdrościć!!! wszystcy myślący że zerówki są niepotrzebne powinni się schować i siedzieć cicho, bo nie znają sprawy
28. Dodane przez rodzice, w dniu - 08-06-2009 22:37 00 Niestety taka jest mentalność Polaków,lepiej przepić,przepalić niż zainwestować w nauke swojego dziecka.Najlepiej dać mu widły i niech sobie radzi.
29. Dodane przez km, w dniu - 08-06-2009 22:43 00 CO DO PIENIĘDZY - MYŚLICIE ŻE JAK ZLIKWIDUJĄ ZERÓWKI TO BĘDZIECIE PŁACIĆ MNIEJ? NA BANK NIE!
"PSY OGRODNIKA" Z WAS I TYLE! - SAM NIE ZJEM TO DRUGIEMU NIE DAM.. TO CALE WASZE MYŚLENIE
30. Dodane przez Do Tomka, w dniu - 08-06-2009 23:53 00 Za dużo piszesz, za mało myślisz. Po co szkoła od 5lat może lepiej od 2. Wychowamy, wyszkolimy na swoich. A może o coś innego chodzi?
31. Dodane przez marry, w dniu - 09-06-2009 07:51 00 ha ha ha ... duma i chore ambicje urażone.
32. Dodane przez ala, w dniu - 09-06-2009 08:53 00 Jedziemy do Poznania! Musimy ratować to co dobre. A jeżeli ktoś uważa, że zerówki są złe i że wszyscy mają być równi to niech się popuka w głowę. Tak to już jest, że muszą być na świecie ludzie bardziej i mniej wykształceni a jeżeli ktoś ma ambicje i marzenia to czemu mu zabraniać uczyć się po 15 godzin angielskiego czy niemieckiego. I te 15 godzin nie ma porównania z 3 w gimnazjum.
33. Dodane przez mama, w dniu - 09-06-2009 10:05 00 Popieram działania na rzecz "zerówek".Najlepsza forma nauki języka obcego.Wszystko sprawdzone i zawsze dobrze prosperowało. Sprawdzona i finansowana pomoc z Niemiec.To jest niesamowite,że ktoś chce to zniszczyć- przepraszam- nie ktoś tylko nasz "betonowy pan kurator.To się w głowie nie mieści.
34. Dodane przez Do Koment. nr 32, w dniu - 09-06-2009 10:50 00 Zerówki - to tylko oddziały przedszkolne - żadnych innych . Dobrze że dzisiaj pada deszcz-takze w Poznaniu. Nie szaleć za pieniądze podatnika - tylko za swoje. Zdrowia Jarek II LO Leszno
35. Dodane przez Tina, w dniu - 09-06-2009 11:34 00 Jada protestować a kultury za grosz nie maja!!!!!!!! Pchają się do pociągu jak jakieś dzikie małpy, zamiast poczekać aż ludzie z niego najpierw wysiada... Krzyki, piski, przekleństwa... NO ŻAL!! I Wy się nazywacie ambitnymi ludźmi.... Najpierw nauczcie się kultury i obcowania z innymi bo co Wam po tej bogatej wiedzy, skoro zachowujecie się jak MAŁPY (dzikie - dodam). Nikt Was nie zatrudni, kiedy zobaczy "TAKIE COŚ". Skończyłam. Dziękuję ;]
36. Dodane przez Przejezdny, w dniu - 09-06-2009 11:46 00 Popieram komentarz 35 ;]. Ludzi wysiadających z pociągu to by niedługo staranowali, by zająć sobie miejsca.. Kultury trochę, a nie do Poznania się pchają... jak nie macie szacunku dla innych, to Was też nikt nie będzie szanował i brał na poważnie .... żalll
37. Dodane przez Kościaniak, w dniu - 09-06-2009 13:33 00 Wydział Nadzoru Pedagogicznego Kuratorium Oświaty w Poznaniu zatrudnił bardzo sumiennego wizytatora w osobie pana Wawrzyńca Rocha K(...). Pan K(...) umiejętnie wykazując swoją przydatność w tej szacownej instytucji potrafił wykazać, że zerówki działające skutecznie od 17 lat działają bezprawnie. Wczoraj odbył się konkurs na stanowisko dyrektora ZSP w Kościanie. Mniemam, iż pan wizytator, jako członek komisji konkursowej, przekonał przewodniczącego tej komisji, pana Edwarda S(...) oraz pozostałych członków komisji, że brak podpisu na życiorysie eliminuje ofertę kandydata. W ROZPORZĄDZENIU MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ I SPORTU z dnia 23 października 2003 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora szkoły lub placówki i trybu pracy komisji konkursowej jest zapis: § 4. 1. Komisja rozpoczyna postępowanie konkursowe od sprawdzenia, czy oferty zostały złożone w terminie i zawierają wszystkie wskazane w ogłoszeniu o konkursie dokumenty oraz czy z dokumentów tych wynika, że kandydat spełnia wymagania wskazane w ogłoszeniu o konkursie. Oferty złożone po terminie, niezawierające wszystkich wskazanych w ogłoszeniu o konkursie dokumentów, oraz oferty, z których wynika, że kandydat nie spełnia wymagań wskazanych w ogłoszeniu o konkursie, podlegają odrzuceniu, a kandydaci nie są dopuszczeni do dalszego postępowania konkursowego. 2. Przewodniczący komisji informuje kandydatów o dopuszczeniu albo niedopuszczeniu do dalszego postępowania konkursowego. Pan przewodniczący komisji konkursowej, wicestarosta powiatu kościańskiego, Edward S(...) zgodnie z rozporządzeniem poinformował kandydata, że brak podpisu na CV (życiorysie w formie tabeli) kandydata eliminuje go z dalszego postępowania konkursowego. Powstaje pytanie: czy brak podpisu spowodował, ze kandydat nie spełnia wymagań wskazanych w ogłoszeniu, czy też z braku podpisu wynika, że kandydat nie przedstawił wskazanego w ogłoszeniu konkursowym dokumentu? Obrady trwały 2 godz. i 15 min., w czasie których stwierdzono tak oczywiste uchybienie. Można było w tym czasie porosić kandydata o uzupełnienie tego podpisu i wyeliminować go w dalszej części postępowania w głosowaniu tajnym. Tajemnicą poliszynela jest, że konkurs został rozstrzygnięty zanim został przeprowadzony. W powiecie kościańskim każdy o tym wie, ale każdy boi się o tym mówić. Jak osoba, która jest nauczycielem będącym na urlopie dla poratowania zdrowia może okazać się zaświadczeniem lekarza medycyny pracy o braku przeciwwskazań do pełnienia funkcji kierowniczej? Czyżby zataiła u lekarza medycyny pracy fakt, iż jest nauczycielem chorym? Pan Roch (...) stwierdził, że urlop dla poratowania zdrowia nauczyciela nie eliminuje kandydata na dyrektora. Pan wizytator wymyślił parę innych jeszcze kwiatków.
reklama
38. Dodane przez absolwentka, w dniu - 09-06-2009 14:00 00 do wypowiedzi nr10 - Absolwencie J.K.! Jak tak bardzo zazdrościsz nauczycielom ich "wolnego" to sam skończ studia, zrób przygotowanie pedagogiczne i droga wolna- zostań nauczycielem i TY! Pokaż co potrafisz!
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.