Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
29
Marca 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Wiktoryn, Helmut,
Bertold, Cyryl,
Eustachy
Do końca roku 277 dni.
Start arrow Rozmowy Elki arrow Bajserowicz: ślub ważniejszy od spektaklu

Bajserowicz: koniec ze Spotkaniami

Bajserowicz: ślub ważniejszy od spektaklu

10.09.2009. Radio Elka, Jarek Adamek
bajserowicz80.jpgŻądam, żeby prezydent przeprosił aktorów – mówiła w Rozmowach Elki Irena Bajserowicz, organizatorka Leszczyńskich Spotkań Teatralnych. Jej zdaniem urzędnicy miejscy sparaliżowali tegoroczny festiwal, zrywając wcześniej zawarte porozumienia. Czara goryczy przelana została w ostatnim dniu imprezy, kiedy to prezydent Malepszy przerwał przygotowania do spektaklu na Rynku, ponieważ… udzielał ślubu w Ratuszu.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Kliknij, aby odsłuchać:


Irena Bajeserowicz oświadczyła, że tegoroczne Leszczyńskie Spotkania Teatralne były ostatnimi, jakie zorganizowała. Wiedziałam to już przed festiwalem - powiedziała w Rozmowach Elki - kiedy okazało się, że załatwione pół roku wcześniej sprawy są zmieniane. Przykładem tego było odwołanie rezerwacji sali Miejskiego Ośrodka Kultury, ponieważ w tym samym czasie miała odbyć się uroczystość III Liceum Ogólnokształcącego. Wystarczył jeden telefon dyrektora III LO, z tego co wiem zięcia byłego Sekretarza Miasta - mówi Bajserowicz. Szczególny żal organizatorka ma do dyrektora MOKu Stanisława Skrzypczaka. Powiedział, że nie będzie się narażał tuż przed emeryturą - mówi Bajserowicz. Skrzypczak miał też sprzeciwić się występowi Ukrainki Oleny Leonienko. Mówił, że 1 września nie będzie nam jakaś Ruska śpiewała - relacjonuje pani Irena zapewniając, że ma na to świadka.
Czara goryczy przelała się w sobotę, ostatni dzień festiwalu. Prezydent Tomasz Malepszy kazał nam na godzinę przerwać przygotowania do spektaklu teatru z Krakowa - mówi Irena Bajserowicz - ponieważ w tym czasie udzielał w Ratuszu ślubu. Organizatorka Spotkań domaga się od prezydenta przeprosin - szczególnie krakowskich artystów. (jad)
 
Komentarze (65)
1. Dodane przez obserwator, w dniu - 11-09-2009 12:00
Nic dodać nic ująć. Poziom kultury włodarzy miasta jest mizerny. Pora zapytać po raz kolejny. Kto ich wybrał? Kto im pozwala przez tyle lat dalej okupować stołki?
2. Dodane przez tak się szuka poklasku w Leszn, w dniu - 11-09-2009 12:02
Nie jest Pani wstyd... nie potrafi Pani wiekszej ilości osób zainteresowac wydarzeniami teatralnymi, to szuka Pani afery w inny sposób. Brak słów. Słuchając Pani wypowiedzi, nasuwa sie tylko jedno... nie cierpi Pani lewicy i wszytskiego co jest inne niż PIS... no ale cóż przykład idzie z góry, a że na czele stoi ten kto stoi to i jego zwolennicy wypowiadaja się, jak sie wypowiadają. Nie ma Pani innych problemów... zazdroszczę, bo takimi pierdołami bym się nie zajmowała. Są ważniejsze problemy, które należałoby poruszac na gremium publicznym...
3. Dodane przez Gość, w dniu - 11-09-2009 12:59
Pani Irena od dawna zajmuje się Kulturą w naszym regionie, z różnym powodzeniem. W Lesznie trudno jest cokolwiek zorganizować, bo mało jest ludzi zainteresowanych takim rodzajem sztuki jaką przedstawia Pani Irena. Mieszkańcy Leszna chętniej oglądają Dańca niż raczej trudne w odbiorze i wykonywane przez mniej znanych aktorów, sztuki. Szkoda, żeby choć taka namiastka sztuki alternatywnej upadła. Wierzą, że Pani Irena nie podda się i po raz kolejny zacznie prowadzić tą działalność. I myślę, że opcja polityczna adwersarzy nie ma tu żadnego znaczenia, jedynie podejście do ludzi i szczere chęci.
4. Dodane przez Jolka, w dniu - 11-09-2009 13:05
TO CO MÓWI PANI BAJSEROWICZ TO PRAWDA - władza w mieście jest opanowana przez tych co sie boją i tych co trzęsa nimi.
5. Dodane przez K......A, w dniu - 11-09-2009 13:07
Pan prezydent jest bardzo miły grzeczny,uczynny jak są media telewizja,radio,dziennikarze Pani Bajserowicz ma racje wypowadając tak ostre ale zdecydowane opinie / prawdziwe/ i to publicznie.Ślub ważnej osoby jest ważny,a nie zwykli mieszkancy miasta.
6. Dodane przez Mirosław, w dniu - 11-09-2009 13:08
Oj, sprawa skomplikowana. To wymaga więcej czasu, może więc "ELKA" da obu stronom więcej niż 10 minut. Myślę, że warto wyjaśnić spór do końca.
reklama
7. Dodane przez 1974-Arek, w dniu - 11-09-2009 13:49
Tacy jesteśmy. Nic nas nie gna na spektakl. Uciekamy od teatru. My urodzeni w latach siedemdziesiątych (mogę tak :-) za wszystkich?) mamy kulturę dość mocno ograniczoną do tego co ściągniemy nielegalnie z intenetu. A brak zamiłowania do teatru wyrasta na gruncie skażenia miasta speedwayem. Otwieram wikipedię i tam sobie czytam że honorowym obywatelem miasta jest żużlowiec L. A nie aktor W. No to sobie sam odpowiedziałem jakie szanse ma w weekendowe popołudnie pani Bajserowicz w starciu z trzeszczącym radiowym przekazem z czterema motorami w tle. Pozdro.
8. Dodane przez tez urzędnik, w dniu - 11-09-2009 14:20
jaki naczelnik kultury taka i kultura- tłumaczy wszystko 
To jest leszczyńska paranoja i czas to zmienić. 
A dyrektor powinien być kreatywny a nie głowę w piasek jak struś wsadzać.
9. Dodane przez Miłośnik teatru, w dniu - 11-09-2009 14:54
Do poz.5 mam podobne zdanie o tym panu.Pani Irenie gratulacje, za to co robi dla kultury.
10. Dodane przez ebe, w dniu - 11-09-2009 15:18
Taka władza,tylko o sobie myślą, podziwiam tą panią brawo.
11. Dodane przez anka, w dniu - 11-09-2009 15:36
Pierwsza co sie odważyła powiedzieć prawdę.
12. Dodane przez emerytka, w dniu - 11-09-2009 15:37
Panie Prezydencie , jestem przerażona tym co Pan wyprawia- WSTYD I PORUTA
13. Dodane przez urzędas, w dniu - 11-09-2009 15:38
spytajcie sie lepiej kim był ten , któremu ślubu udzielał to odkryjecie następną ciekawostkę.
14. Dodane przez sławek, w dniu - 11-09-2009 16:50
Ludzie, nie byliście nigdy na koncercie? Czasami się coś o dwie godziny przesunie i problemu nie ma.  
 
Ja jestem zażenowany poziomem tego wystąpienia, zwłaszcza kiedy z własnej porażki robi się polityczną aferę. I obarcza winą wszystkich na około.  
 
Kto normalny robi pierwszego września imprezy teatralne. Kiedy jest rozpoczęcie roku szkolnego i dodatkowo składanie wiązanek kwiatów? 
 
To się nie ma co dziwić, że imprezy nie wypaliły.
15. Dodane przez dociekliwy, w dniu - 11-09-2009 16:52
to ja się pytam: komu udzielał śłubu nasz miłościwie panujący?
16. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 11-09-2009 18:42
Nie ma co się dziwić takiemu zachowaniu. jak już kino położyli to wszystko położą ( w Gostyniu kino pęka w szwach ale są na to odpowiednie środki) a u nas lepiej te środki przeznaczyć okrągłą sumkę na żużelek, bo to podniesie frekwencję przy wyborach, a wiara się co roku na to nabiera.Zamiast zrobić drogę do dworca, odrestaurować starówkę, czy położyć asfalt, bo w 21 wieku jeździć po kocich łbach w centrum to wstyd.
17. Dodane przez Werba, w dniu - 11-09-2009 18:51
Czytam i nie wierzę, co wy tu wypisujecie. Czy nikt nie dojrzał prawdziwego problemu, o którym mówiła pani B.? Przecież tu chodzi nie tylko o prezydenta, który kazał przerwać przedstawienia, bo własnie miał się odbyć ślub pewnej pani K., lecz o niekompetentnych ludzi na ważnych stanowiskach w tym mieście.
18. Dodane przez do slawka, kom 14, w dniu - 11-09-2009 19:46
Masz rację, popieram Cię całkowicie.  
Poza tym, wiele osób mówiło pani Bajserowicz, że lepiej przesunąć o tydzień. Tymczasem co? W dziesiątą rocznicę praktycznie zerowa widownia...
19. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 11-09-2009 21:01
Proponowałbym wziąć trochę na wstrzymanie!! 
Ten Festiwal to nie największa impreza w Lesznie!!Prawdę mówiąc to 1 raz o tym festiwalu słyszę!! 
Radzę trochę więcej samokrytyki!! 
Pozdrawiam!!
20. Dodane przez sąsiad, w dniu - 11-09-2009 22:19
A w takiej "prowincjonalnej" Wschowie odbywa się Festiwal Muzyki Poważnej", którego burmistrz nie przerywa. I kto tu jest prowincją:)
21. Dodane przez anna maria, w dniu - 11-09-2009 22:43
no jakby to był koncert Dody to by nie przerywał a jeszcze by wszystkim swoim pracowwnikom bilety załatwił. jakie władze taka kultura jest potrzebna. na koncert Ewy Błaszczyk nie było chętnych a na Dańca biletów zabrakło. Smutne to..
22. Dodane przez PLE, w dniu - 11-09-2009 23:17
Leszczyniacy nie narzekajcie na Prezydenta Miasta Leszna - to Wy go wybraliście!!!
23. Dodane przez Ewa, w dniu - 11-09-2009 23:17
Do kom. 21. A dlaczego "smutne to"? Nie. Nie smutne. A moze ludzie mają dosc smutnego zawodzenia na codzien? A moze wolą posmiac sie z siebie i z innych, wyluzowac troche, pobawic... Ot tak, po prostu, zwyczajnie? 
Mysle, ze jest miejsce na kazdy rodzaj kultury i prosze nie dzielic na "lepsze" i "gorsze" rodzaje. Rzeczą artystów jest zainteresowac swoja sztuka tak, zeby ludzie chcieli ja odbierac.
24. Dodane przez johny, w dniu - 12-09-2009 09:27
ciekawe czyj to był śłub?:D
25. Dodane przez do 22, w dniu - 12-09-2009 11:42
co niby twoj post wnosi ? zawsze mnie to smiezszy to Wy go wybraliscie a skad ty (...) wiesz na kogo kto glosowal? Nie zauwazyles ze moze wypowiadaja sie tutaj przeciwnicy prezydenta ktorzy glosowali na innych ? Więc jak nie masz nic mądrego do powiedzenia to zachowaj sobie te banialuki dla siebie bo to żałosne
26. Dodane przez ja, w dniu - 12-09-2009 10:44
Leszno czas na zmiany - i to nie takie, że następcą Pana Prezytenta Malepszego zostanie P. Rusiecki albo P. Szczepański
27. Dodane przez kriss, w dniu - 12-09-2009 11:19
jak w całym naszym kraju!!!!! 
rządzą układy---------skandal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
28. Dodane przez skandal, w dniu - 12-09-2009 13:02
To nie skandal a mafia kamienny krąg.BRAK NADZIEI NA LEPSZE ZMIANY.PO NASTĘPNE WYBORY TAKIE SAME.
29. Dodane przez jola, w dniu - 12-09-2009 14:24
do 26.Ty chyba jaja piszesz, precz z komuchami.Dosyć straconych 12 lat PZPR.
30. Dodane przez Andrzej L., w dniu - 12-09-2009 14:25
Bajserowicz musi odejść !
31. Dodane przez Józef z Rydzyny, w dniu - 12-09-2009 14:58
Miał rację Prezydent Miasta.Kto to jest pani Bajeserowicz?Demokracja chyba tej Pani zaszkodziła
32. Dodane przez helen, w dniu - 12-09-2009 17:02
PAM WIELMOżNY PREZYDET TO ROBI POD PUBLIKE LADNE MIKI NIE DLA LUDZI A MAMY TOCO MAMY CIęMNOGRóD LUDZIE MYśLA TYLKO CO ZJEśC IGDZIE COś DAJAM CO TAM ZOBACZYć TEATR CZ ZDOBYC TROCHę WIEDZY TO ZBYT TRUDNE WOLą JAKIS FILM ZOBACZYC W ROZMOWIE ZAL SIę ROBI ApAN WIELMOZNY TO ZNA I WYKORZYSTUJE :cry
reklama
33. Dodane przez obserwator, w dniu - 12-09-2009 20:02
mam dwie sprawy do wyjaśnienia dlaczego po czasie obudzila się p .Bajserowicz CZY mamy drugą Cugier-Kotke i dla kogo pracuje PIS i drugie trzeba bylo brać slub w nocy wtedy rynek jest pusty jeżeli wstyd za dnia ze się mieszka gdzie się miszka i to widza goście p.prezydencie żal że dal się p.podpuscić jakiemuś facetowi
34. Dodane przez tt, w dniu - 12-09-2009 20:44
pierwszy raz słyszę o Bajserowicz
35. Dodane przez Tatxl, w dniu - 12-09-2009 21:32
Pani Ireno, szacunek za to co Pani robi dla kultury Leszna. Ale co można więcej, gdy się ma związane ręce...?
36. Dodane przez dorotek, w dniu - 13-09-2009 01:55
wielka szkoda,że mają miejsce takie sytuacje :( wielka szkoda,że nie będzie festiwalu, wielka szkoda, że jest tak mało osób zainteresowanych kulturą. Bardzo podobały mi się warsztaty flamenco(szkoda,że tylko 3 dni). Świetny był również koncert zespołu danza del fuego, mimo że przyszła na niego garstka osób. Niestety ludzie z pasją i inicjatywą nie mają racji bytu w tak prowincjonalnej mieścinie jak nasze Leszno. Ciesze się że mogłam w tym roku uczestniczyć w festiwalu.
37. Dodane przez Joanna, w dniu - 13-09-2009 07:57
nie ma za co przepraszać ślub bierze się raz w życiu a spektakl może odbyć się tysiąc razy!!!
38. Dodane przez xxx, w dniu - 13-09-2009 08:35
A kto to jest ta Bajserowicz ???
39. Dodane przez luzik, w dniu - 13-09-2009 08:59
A tak na marginesie. Nie było frekwencji to chyba świadczy o tym, ze nie ma zainteresowania ze strony mieszkańców. Wciskanie 'kiczu" i płacenie za coś co nikt nie chce oglądać to chyba nie jest dobrze obraną drogą. Prawdą jednak jest że Leszno to 'KULTURALNA PUSTYNIA". Brawa dla B.Baraniaka że chce tą pustynię ożywić i idzie w kierunku , który ludzie akceptują
40. Dodane przez do 21, w dniu - 13-09-2009 11:21
Co mają władze do kultury, leszczyniacy nigdy nie przepadali za ambitniejszą sztuka. Pani Baiserowicz za to na władzach chce wyładować swoje frustracje z powodu małej frekwencjiu na spektaklach
41. Dodane przez mańka, w dniu - 13-09-2009 12:08
Pani Bajserowicz nie robi łaski że się angażuje w coś bo to nie działalność charytatywna tylko jej robota. Może niech się weźmie za politykę to dostanie stołek jak dyrektor centrum kultury?
42. Dodane przez michał, w dniu - 13-09-2009 12:21
Za rok są wybory, za ten gest PO jesli wygra wynagrodzi panią Irenę. Zwłaszcza że miesiąc czy dwa przed wyborami będzie można znów wałkować temat i pytać publicznie, dlaczego nie ma festiwalu. A ja spytam, dlaczego na tej imprezie występują amatorzy i zupełnie neznane osoby? Może to efekt kompetencji pani Ireny? Kompetentna jest pani Ewa i jej teatr Anakonda!
43. Dodane przez asiewka, w dniu - 13-09-2009 13:25
Naprawdę poziom kultury spada z roku na rok, a spotkania teatralne są świetną okazją aby w Lesznie działo się coś ciekawego, na wysokim poziomie, jednak jeśli same władze miasta utrudniają życie organizatorce to nie dziwię się, że ona ma tego wszystkiego dosyć. I niech nikogo nie dziwi, że ludzie w poszukiwaniu kultury uciekają z Leszna.
44. Dodane przez anna, w dniu - 13-09-2009 15:10
... bardzo konfliktowa ta Pani...!!!!!swoimi "ambicjami" znowu podzieliła ludzi.Na kolana Leszczyniacy bo przyjechał teatr z krakowa!!!!.. gdybym ja w tym czasie brała ślub, to sama , osobiście zeszłabym ich uciszyć, prawdziwym artystom, korona z głowy by nie spadła, no ale coż "teatr z krakowa"!!!trochę pokory pani Ireno...
45. Dodane przez realistka, w dniu - 13-09-2009 16:13
Wszyscy są winni - Malepszy, Adamczak, Białas, Skrzypczak tylko nie organizatorka. Pani Bajserowicz powinna zasięgnąć porady dobrego psychologa, bo widać że ma poważne problemy ze sobą!Frustracjami po nieudanej imprezie chce obciążyć wszystkich wokół. Frekwencja jak zwykle do bani, spodziewanego wpływu za bilety brak i deprecha gotowa. Kobito zrozum, że miasta i mieszkańców nie zmienisz!Jeśli na żużel chodzą tysiące, a na Dańca setki to widać takie jest zapotrzebowanie!Włodarze dają kasę na to co przyciąga masy, a niestety w Lesznie nie ma tradycji teatru, nie ma nawyku chodzenia do teatru, bo nigdy takowego z prawdziwego zdarzenia nie było.A żużel był!Malepszy i tak jest w stosunku do pani szczodry, dając pieniądze przez TYLE LAT na niszową sprawę!Trochę pokory kobieto!Totalny brak kultury!Zrób jeden spektakl w roku, a pożądny, to ludzie na pewno przyjdą!Powodzenia!
46. Dodane przez Kasia, w dniu - 13-09-2009 17:06
Stęchlizna i upiory komunizmu znów dały o sobie znać. To typowe zachowanie dla leszczyńskich komuchów, prywata ponad społeczne potrzeby.  
Gratulacje !!! dla pani Bajserowicz, gratulacje za odwagę w mówieniu prawdy.  
Upiory komunizmu czas do lamusa czas do lamusa.
47. Dodane przez TomKa, w dniu - 13-09-2009 21:17
Czym innym jest kultura, czym innym rozrywka. Zrozumiały to takie miasta, jak Praga czy Wrocław, ale także mniejsze Łańcut, Łagów itd, i uczyniły ze swych miast markę, co przekłada sie na rozwój (także ekonomiczny) miasta. Leszno, jako masto kupieckie, bogate, ale zaściankowe najwyraźniej nie rozumie czym jest kultura.  
A więc spieszę wyjaśnić - koncert Dody, czy Feela w trapezie to nie kultura to rozrywka. Tak samo speedway czy zabawy taneczne przy chałturniczych zespołach, tak lubiane przez mieszkańców Leszna. Prawdziwa kultura w Lesznie chowa się gdzieś po kątach - gastka zapaleńców próbuje coś robić. Można krytykować p. Irenę za różne organizacyjne niedociągnięcia, ale jeśli za partnerów miała miejskich "speców" od kultury to nie ma się co dziwić, że sztuka teatru ulicznego (która kiedyś rozsławiła np. Jelenią Górę) nieszczególnie przyjęła się w Lesznie. Może statyczny leszczyniak woli kupić kolejny ciuch w galerii handlowej albo jeszcze bardziej wypasione auto, albo modne kafelki do kibla niż wydać parę zł na bilet na koncert, spektakl, książkę czy płytę. A przecież w interesie władz miasta jest dbanie o kulturę i wytworzenie na nią zapotrzebowania. Ale cóż, w leszczyńskich szkołach nadal najpopularniejszą formą "kultury" są zabawy przy chałturniczych zespołach...
48. Dodane przez Vera, w dniu - 14-09-2009 07:29
Do poz.46 to nie Malepszy daje pieniądze tylko Samorząd, a co za tym idzie podatnicy a wieć Ja Ty i On.Ta Pani miała wielką odwage,czego niemożna powiedzieć o wielu z nas.
49. Dodane przez Leon, w dniu - 14-09-2009 07:32
Pani Ireno proszę się nie poddawać.
50. Dodane przez Jan, w dniu - 14-09-2009 07:48
Gdyby mieszkańcy Leszna wiedzieli co za osobistość bierze ślub to by tłumnie przybyli - dlaczego to było takie tajemnicze
51. Dodane przez kibic(ka), w dniu - 14-09-2009 07:49
Gratulacje dla p. Bajserowicz!Proszę się nie zrażać, ja co roku czekam z utęsknieniem na leszczyńskie spotkania teatralne!Serdecznie pozdrawiam i życzę dużo sił :-))
52. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 14-09-2009 09:13
Gratulacje dla p. Ireny za leszczyńskie spotkania teatralne, głowa do góry!!! Ogromne plusy za odwagę, której wielu Leszczyniakom brakuje... A na układy we władzy ,tym bardziej rodzinne nic Pani nie poradzi
53. Dodane przez kulturalna, w dniu - 14-09-2009 09:25
Uważam, że to co robi Pani Bajserowicz dla tego miasta jest zupełnie niedoceniane. Ludzie wolą siedzieć przed telewizorem albo komputerem niż uczestniczyć w tego typu wydarzeniach kulturalnych. Całkowicie zgadzam się z tym co powiedziała Pani Irena w tym wywiadzie, władze miasta są niestety nie kompetentne jeśli chodzi o aspekt kulturalny i nie tylko. To wstyd, że nas mieszkańców Leszna reprezentują tacy ludzie. Mimo wszystko mam nadzieje, że Spotkania Teatralne pojawią się u Nas po raz kolejny. Może znajdą się ludzie i instytucje które chętnie podejmą współpracę z Panią Ireną. Trzymam za Panią kciuki i czekam na kolejne przedsięwzięcie.
54. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 14-09-2009 09:31
gratulacje p. Ireno!!!. Leszczyńskie spotkania teatralne były super. Tylko pozazdrościć odwagi!!!Może należy zkończyć z rodzinnymi układami w Lesznie
55. Dodane przez cyklista, w dniu - 14-09-2009 10:37
Pani Ireno, proszę usiąść w Pizza Hut i zapytać jak się sprawy w Lesznie załatwia, bo tutaj da się żyć naprawdę. Ich na ogół pusty ogródek barykaduje pół niby reprezentacyjnego deptaka wiele lat i wszystko jest cacy.Popieram i pozdrawiam.
56. Dodane przez lubię teatr, w dniu - 14-09-2009 10:38
A ja się dziwie glupim komentarzom odnośnie ślubu. Sprawdźcie ile miesięcy naprzód nalezy pozałatwiać wszystko .  
I sądzę ,że ślub zaplanowany byl co najmiej rok temu / ślub w ratuszu to nie wszystko , a orkiestra a restauracja itd. /. Mogla pani B sprawdzic w ratuszu czy w tym dniu bedzie ślub i swoja mpreze / organizowaną od pół roku zaplanować na inny dzień. ! września termin super dla weteranow II wojny swiatowej a nie dla wielbicieli teatru .
57. Dodane przez GRATULACJE..., w dniu - 14-09-2009 10:39
Duże gratulacje dla pani Bajserowicz za opryskliwość i widzenie tylko własnego czubka nosa (wogóle pani jest jakaś dziobata) z nosa. Naprawde - gdy nie ma co włożyć do garnka -to co tu mówić o jakis teatrach. Ludziom potrzeba pracy a nie wydatków na pan i pseudoteatr. Jola (n-elka bezrobotna)
58. Dodane przez LIDIA, w dniu - 14-09-2009 13:21
JA BYM NIE PRZEPRASZAŁA BO I NIBY ZA CO??????????????????????????????????
59. Dodane przez kara, w dniu - 14-09-2009 13:44
Wszyscy tacy zapaleńcy na teatr, a w czerwcu oddano mi pieniądze za bilet w MOKu na spektakl "SMAK MAMROTA", bo się nie sprzedał!!!! Z tego co obserwuję takich spektakli jest więcej. Narzekają, ale biletu na dobry spektakl nie kupią! Głupie gadanie!
60. Dodane przez brawo, w dniu - 14-09-2009 14:17
Pani Irenko 
Super,przerwała Pani zmowę milczenia gratuluję. Proszę robić swoje i się nie przejmować. Siły i wytrwałości.
61. Dodane przez bajserowicz, w dniu - 14-09-2009 14:36
a kto to taki ta pani o dziwnym nazwisku?
62. Dodane przez Stella, w dniu - 14-09-2009 16:57
Tak, popieram panią Irenę.  
Bezapelacyjnie burmistrz zhańbił swój urząd.  
Mieszkańcy Leszna - takiego chcecie burmistrza? Pomyślmy o tym w następnych wyborach. Czy burmistrz prawidłowo rozłożył hierarchię spraw?
63. Dodane przez obserwator, w dniu - 16-09-2009 08:28
Po to jest kalendarz zeby zaplanowac rozne rzeczy i terminy! Jak swiat swiatem zyjemy wedlug hasła KTO PIERWSZY TEN LEPSZY - skoro pani z teatrem była pierwsza to burmistrz zle postąpił.Nowozency powinni byc poinformowani ze ta data jest zajeta i wybieraja inną - drodzy urzednicy a nie burmistrz demonstruje SILE!!! to jest nie etyczne .. a swoją drogą ciekawe xczyj to byl ten slub skoro burmistrz zrobił to co zrobił bo napewno nie jakiejs szarej leszczynskeij myszki!!!!Moze mi ktos odpisze bo pekam z ciekawosci!!! CZEKAM!!!
reklama
64. Dodane przez ,,,,.,, w dniu - 16-09-2009 12:48
Żużel i tylko żużel!!! Leszczyniacy nie potrzebują innej rozrywki, teatr i kino, po co. Kino owszem, ale tylko w centrach handlowych, bo można coś zjeść i zakupy zrobić. Zrobiło się na Leszno bardzo zaściankowe!!! I pomyśleć, że przed woją było w mieście kilka teatrów i kino!!!
65. Dodane przez ojciec dyrektor, w dniu - 15-10-2009 21:14
Pani Ireno! Nie od dziś mieszka pani w Lesznie i powinna pani wiedzieć, że to wieś nie tylko mentalnie. 
Lud oczekuje krwi, nieszczęść, Dody, Stachurskiego i całego tego badziewia. 
Gdyby pani rozdawała za darmo, ma się rozumieć, kiełbasę i piwo, to lud przyjdzie, tak jak przychodzi na rynek, gdy odbywają się tam biesiadne imprezy. 
Jeśli Leszczynianin oczekuje czegoś ambitniejszego, to musi jechać do Kościana, Gostynia i ostatnio do Wschowy.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom wolnostojący ryd... Rydzyna 629000
Dom leszno ul. krzyc... Leszno 495000
Ostatni skrajny dom ... Leszno 535000
Kłoda dom z pompa ci... Kłoda 469000
Kłoda ul. fiołkowa !... Kłoda 399000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj