Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
25
Listopada 2024
Poniedziałek
Imieniny obchodzą:
Erazm,
Katarzyna
DZIEŃ
KOLEJARZA
Do końca roku 36 dni.
Start arrow Rozmowy Elki arrow Murek, Gołdyn - Platforma nie wierzy SOLSowi

Murek, Gołdyn - Platforma nie wierzy SOLSowi

Murek, Gołdyn - Platforma nie wierzy SOLSowi

28.09.2009. Radio Elka, Jarek Adamek
goldynmurek80.jpgZmniejszenie liczby sklepów na Rynku nie może być argumentem przeciwko budowie galerii handlowych – mówił w Rozmowach Elki wiceprzewodniczący PO w Lesznie Andrzej Murek. Andrzej Gołdyn ze Stowarzyszenia Obrony Leszczyńskiej Starówki odpowiadał, że Platforma posługuje się hasłami bez pokrycia w rzeczywistości. Panowie zgodzili się co jednego: na Rynku i Starym Mieście pozostanie to, na co będzie zapotrzebowanie klientów.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Kliknij, aby odsłuchać:


Już podczas wczorajszej konferencji prasowej działacze PO skrytykowali SOLS, zarzucając członkom stowarzyszenia mentalność „psa ogrodnika” w odniesieniu do planów budowy centrów handlowych. Andrzej Murek, wiceprzewodniczący partii zastrzegł jednak dziś w Rozmowach Elki, że Platforma jest otwarta na rozmowę ze stowarzyszeniem.

To promyk nadziei, że ktoś się troszczy o Starówkę - odpowiadał mu Andrzej Gołdyn. Po miłym geście panowie przystąpili do sporu. Dotyczył on wyliczeń na temat zmniejszenia się liczby sklepów na Starym Mieście, przedstawianych przez SOLS - uważają oni, że z 270 spadnie ona do około 80. Andrzej Gołdyn dowodził, że po wybudowaniu wszystkich planowanych centrów w Lesznie będzie w nich tysiąc nowych sklepów. Jak Starówka ze słabymi kupcami się utrzyma - pytał. Murek odpowiedział, że jego zdaniem Starówka to nie muszą być tylko sklepy, wskazując na różne placówki kulturalne, restauracje i kawiarnie. Czy myśli pan, że 270 sklepów zamienimy na teatry i operę - ripostował Gołdyn.

Spór zmienił się w porównania Leszna z Poznaniem i Święciechową. Murek przyznał, że ostatecznie o powodzeniu różnych przedsięwzięć zdecyduje zapotrzebowanie klientów. Jednak czy oznacza to przyjęcie argumentów SOLS? Wątpliwe, choć panowie uznali, że warto temat nadal dyskutować. (jad)
 
Komentarze (46)
1. Dodane przez co to sols, w dniu - 28-09-2009 20:44
SOLS- Stowarzyszenie obrony Leszczyńskiej śmietanki. 
sols-samoluby okr... leszczynską starówkę. 
 
kto ma lepsze pomysły niech pisze
2. Dodane przez Adam, w dniu - 28-09-2009 22:35
Żal mi ciebie gościu!!! Chyba bardzo nie lubisz Leszna i chcesz je żywcem pogrzebać?!!!!!
3. Dodane przez do 1, w dniu - 28-09-2009 23:33
sols- spadkobiercy oligarchów leszczyńskiego sioła.
4. Dodane przez no proszę.., w dniu - 29-09-2009 08:33
PO kontratakuje.. było cichosza, widzę nową strategię - temat na czasie, więc trzeba się pokazać.. Panie Murek - co Pan zrobił przez te wszystkie lata dla swoich wyborców?
5. Dodane przez brawo Platforma!, w dniu - 29-09-2009 08:39
do boju! "walczcie o artystów!" a jak starczy Wam siły to uratujcie SEWS i ludzi tam pracujących...
6. Dodane przez Albin, w dniu - 29-09-2009 08:44
Panie Gołdyn - niech Pan powali gościa na deski!! haha..
7. Dodane przez rydzyna, w dniu - 29-09-2009 08:50
chętnie wysłucham Panów Andrzejów.. a później sięwypowiem, albo powiesić na nich psy najpierw? ;)
8. Dodane przez hihi, w dniu - 29-09-2009 08:58
masz rację - chyba do tego wybory się zbliżają!
9. Dodane przez SOLSysyn, w dniu - 29-09-2009 09:03
SOLS 
 
Sami 
Opanujemy 
Leszczyńską 
Starówkę
10. Dodane przez Konrad, w dniu - 29-09-2009 09:07
ilu ludzi tyle opinii. ten przedstawi takie dane, ten takie, co za filozofa? ale gdzie my - mieszkańcy jesteśmy? pewnie Gołdyn ma w tym interes, ale ja mieszkam na Niepodległości i co? mam się stąd wyprowadzić?
11. Dodane przez Beata, w dniu - 29-09-2009 09:10
żenujące: politycy PO zabrali głos za ludem... bo ludzie wypisują, że chcą galerii, to PO podchwyciło. Jakby większość pisała, że galerie to BE BE to PO też by się pod tym podpisało. Powiem krótko, trzeba mieć odwagę i klasę jak p.Gołdyn aby być teraz "niemodnym" i mieć własne zdanie i cel przeciwko tylu... malkontentom co dużo zarabiają i pragną wydawać kasę w Lesznie w galerii przy Rynku. ps. uważam, że Poznaniu czy Wrocławiu jest drogo - owszem 1 produkt w przecenie a reszta to cena kosmos...
reklama
12. Dodane przez DANA, w dniu - 29-09-2009 09:12
cZY TO PRAWDA , ŻE MUREK ROBI SOBIE JUZ KAMPANIĘ PREZYDENCKĄ?
13. Dodane przez no to po wyborach, w dniu - 29-09-2009 09:56
- GDYBY wygrał - nic się nie zmieni :) Lewica i PO jeden czort :)
14. Dodane przez sandra, w dniu - 29-09-2009 10:37
pan Murek za pracę w budżecie tak dostanie swoją wypłatę i to nie małą a reszta którym zlikwidowali np.WPHW i kazano im przejść na ajencję a później na prywatne sklepy i zakłady to niech sobie sami radzą tak jak zawsze musieli ja sama jestem na zasłużonej emeryturze ale zal mi tych ludzi zawsze pod górkę mają a (...) z urzędu miasta ich chcą zniszczyć rzenada
15. Dodane przez tadek, w dniu - 29-09-2009 11:18
powiem tak - tak jak byłem niechętny temu stowarzyszeniu zyskali po tym wywiadzie moje uznanie
16. Dodane przez brawo Panie Andrzeju G., w dniu - 29-09-2009 11:24
Pana obliczenia - może trochę przesadzone, ale dają do myślenia! szkoda, że tak konkretni nie są nasi włodarze miasta i radni! troszczą się o nasze miasto, ale nie wiedzą podstawowych rzeczy! zamiast sprawdzić, uzyskać informacje - tylko puste słowa - byleby zabłysnąć w mediach! i to nie tyczy się tylko Pana Murka, przypuszczam, że Pan Prezydent też nie zna podstawowych danych, ciekawe czy wyciągnie wnioski
17. Dodane przez mania, w dniu - 29-09-2009 13:58
Ja tez nie wierze SOLSowi ale z jednym się zgadzam. Niech wladze miasta zrobia badania i jak się okaze ze SOLS jest w bledzie to wtedy nic nie będzie powstrzymywac przed powstawaniem galerii. I w ten sposób wladza będzie miala czyste rece i sumienie. A jak nie zrobia to zawsze się będzie mówiło ze nie zrobili bo bali się ze SOLS ma racje. Zrobic badania, wykazac ze Starkowka się utrzyma nawet przy 5 galeriach i budowac. Niech w koncu cos tu powstanie :upset
18. Dodane przez Wojtek z Zamena, w dniu - 29-09-2009 15:04
Bezsensu jest porównanie Leszna z Święciechową...przecież wiadomo ze Świeciechowa jest sypalnią Leszna a nie zadnym centrum nawet gminy
19. Dodane przez ABC i G(...), w dniu - 29-09-2009 16:23
Kto czytal wypowiedz G(...) w ABC? Ganowicz powiedział ze Prezydent wyda pozwolenie na budowe goplany bez konieczności uchwalania planu zagospodarowania! Co wy na to?
20. Dodane przez gołdyn ma racje, w dniu - 29-09-2009 15:49
gołdyn ma racje, tak mysle...
21. Dodane przez wojak, w dniu - 29-09-2009 16:20
czytam te wpisy pod różnymi artykulami i się zastanawiam w czym jest problem? przecież wynika z tego, że większość chce, aby powstało jakieś centrum, galeria.. Jessa chce zarobić na Goplanie - i dobrze: w końcu po to wykupił te wszystkie budynki, ale dlaczego chce uprzykrzyć życie mieszkańcom Leszna? jedni (widać, że jednak w mniejszości) nie może się doczekać zakupów w tej galerii, ale kto to jest? gdzie mieszkacie? w Gronowie? w Dąbczu? macie w nosie centrum miasta - do domów będziecie wracać objazdem, a ja jak mam się wydostać, żeby odebrać dziecko ze szkoły? Panie Prezydencie - przecie Pan też często korzysta z wycieczek rowerowych, często Pana widujemy podczas wędrówek z dziećmi rowerami do Gronówka; czy wie Pan jak trudno przejechać przez drogę Poznań-Wrocław i to w niedzielę? a w normalny dzień wyobraża sobie Pan? i chcecie nam tu wpuścić wielkie busy, ciężarówki, tiry??? sami widzicie na dzień dzisiejszy jaki problem jest z naukami jażdy, człowieka szlag trafia, jak w największy ruch a Ci się pchają do centrum, a nie daj Boże dwie czy trzy elki ustawią się koło siebie.. to jest dramat!! macie naoczny przykład!! a teraz wrzućcie tu te wszystkie duże samochody - drogi chcecie poszerzyć? wyburzyć kamienice, aby był lepszy przejazd?? drugą Rospudę tu Wam zrobimy!! choć i z tego się będziecie cieszyć - wtedy będzie głośno w tv o naszym mieście......
22. Dodane przez Henryk, Leszno, lat 46, w dniu - 29-09-2009 16:12
badania badaniami - można zrobić, ale kto ma je zrobić? mało przykładów, gdzie dwie instytucje dwie różne prognozy wydały? i kto wówczas będzie miał rację?  
słyszeliście kiedyś (nie przy wyborach) o demokracji? dlaczego z nami nikt nie konsultuje tych pomysłów? można oczywiście iść złożyć protest, ale przecież dobrze wiecie, że większość ludzi jest leniwa, część się wstydzi, a Wy z tego korzystacie! w innych miastach robią referendum w związku z jakimiś aferami, też wolałbym spożytkować nakłady referendum na bardziej potrzebne akcje, ale nasz głos też się powinien liczyć
23. Dodane przez grupa wzajemnej adoracji, w dniu - 29-09-2009 16:44
właśnie czytam ABC.. to jest szok co tu się wyprawia?! o czym Szanowny Pan Radny mówi?? jakie badania opinii publicznej? przecież właśnie to przerabiają wszyscy: ja też przyniosę do Urzędu badania publiczne - na podstawie danych moich dziesięciu najbliższych sąsiadów - 10 jest na NIE w sprawie hipermarketów w śródmieściu!!
24. Dodane przez do kom. 19, w dniu - 29-09-2009 16:49
myślę, że to znów bardziej pod publiczność;  
z drugiej strony widać, że są jakieś podchody robione, ciekaw jestem jakie interesy łączą naszych radnych z galerią goplana
25. Dodane przez jestem..., w dniu - 29-09-2009 17:08
...pod wrażeniem wypowiedzi Pana G.; szkoda, że nie został Pan w Poznaniu. 
jeśli faktycznie prezydent wyda taką zgodę to p. J. ma większe plecy niż się wszystkim wydawało. 
no ale są odpowiednie instytucje, które to zbadają :(
26. Dodane przez Panie Marku, w dniu - 29-09-2009 17:15
a Pan zgodziłby się z taką decyzją prezydenta?
27. Dodane przez agata, w dniu - 29-09-2009 17:25
Panie Edwardzie Sz. - czekam niecierpliwie na Pana głos w tej sprawie.  
i jeszcze proszę radnych,aby pofatygowali się i przeszli ulicami centrum miasta w godzinach szczytu, nie Wasze dzielnice? 
czy podać Panom nazwy ulic? chętnie wyjdę naprzeciw
28. Dodane przez do kom.23, w dniu - 29-09-2009 17:35
zgadzam się z kolegą/koleżanką! 
a może Pan Radny pokaże, wskaże te badania opinii publicznej? gdzie możemy je zobaczyć? kto je wykonał i na czyje zlecenie? napewno Pan posiada wiedzę na ten temat mówiąc tak zdecydowanie
29. Dodane przez tt, w dniu - 29-09-2009 20:55
od kiedy P. Murek jest w Po,a gdzie on nie był
30. Dodane przez a, w dniu - 29-09-2009 21:31
oj widac ze boicie sie tego murka oj widac
31. Dodane przez Roman, w dniu - 29-09-2009 22:01
Zastanawiam się czy wszyscy jesteśmy tak naiwni.Zrozumiałe jest że jeżeli powstanie Galeria Goplana to centrum miasta zostanie sparaliżowane.Spróbujcie dziś wyjechać w godzinach szczytu ulicą Królowej Jadwigi koło Kasyna Wojskowego w kierunku Dąbrowskiego albo przejechać przez rondo.Myślę że w miejscu Goplany i Wozowni(byłego terenu Metalplastu) można by wybudować Hotel wraz z towarzyszącymi usługami i super butikami.Takie zagospodarowanie tereny może wzmocnić Starówkę.
32. Dodane przez gość wieczorny, w dniu - 30-09-2009 00:04
pomysł budowy Galerii w centrum Leszna, niestety z punktu widzenia wygody mieszkańców jest bez sensu, miasto zostanie sparaliżowane od godziny 15-tej do wieczora. Struktura dróg i ilość pojazdów użytkowana w Lesznie wyklucza takie zamierzenia. Polityka raczej niech się w to nie miesza a szczególnie p. Murek, który raczej pasuje do strategii PIS a nie PO, chociaż w Lesznie to wszystko jedno, patrząc na nowe składy zarządów to praktycznie sami skoczkowie, raz tu raz tu nieważne jak się to nazywa, ważne że znowu jestem na topie. Taka nasza sielska codzienność.
33. Dodane przez JACEK, w dniu - 30-09-2009 08:53
NIECH ZMNIEJSZĄ CZYNSZE ZA LOKALE, PONADTO NIE MUSZĄ MIEĆ MARŻY 100%. WIĘCEJ PAWILONÓW BĘDZIE KONKURENCJA. W SKLEPACH W POZNANIU CENY TAŃSZE NIŻ W LESZNIE
34. Dodane przez kocham dobre sklepy, w dniu - 30-09-2009 10:02
do dobrego sklepu kazdy trafi nawet nie musi miec reklamy kto szanuje klienta nie ma sie czego obawiac czasu bylo duzo aby zasluzyc na dobra opinie mam pare sklepow do ktorych zewsze chodze a te w ktorych zostalam nabrana omijam- dobry sklep to taki w ktorym oprocz dobrego towaru jest mila obsluga
35. Dodane przez CORAZ DALEJ, w dniu - 30-09-2009 10:23
NA POCZĄTKU PLATFORMA NIE WIERZYŁA PIS, POTEM PLATFORMA NIE WIERZYŁA PIS I PREZYDENTOWI, NASTEPNIE PLATFORMA NIE WIERRZY PIS, PREZYDENTOWI, I WSZYTSKIM ,KTÓRZY MAJĄ INNE ZDANIE NP. SOLS'OWI, WIERZĄ JEDYNIE (...) NAUCZYCIELOWI HISTORII, KTÓRY ZOSTAŁ WYRZUCONY ZE SZKOŁY, POTEM MALOWAŁ KOMINY ALE ZBANKRUTOWAŁ...(...)
36. Dodane przez MAM POMYSŁ!, w dniu - 30-09-2009 11:13
PO, SLD władze miasta - wszyscy chca na Starówce zrobić zamiast sklepów kulturę, teatry, kluby jazzowe. Mówią po co sklepy na Starówce, sklepów mamy już dość. To wytłumaczcie mi jedno - po kiego grzyba przenosić te sklepy ze Starówki do Goplany i Młynów i robić coś nowego na Starówce. To nie lepiej i łatwiej urządzić takie centrum kultury, sztuki, z kinami, fitnessem, bowlingiem i klubami jazzowymi w Goplanie? Teraz mnie oświeciło! Przecież to jest najprostsze/ Przecież mówimy że tu nic się nie dzieje, ze miasto to pustynia i ciągle trzeba gdzieś jechać do Poznania, Wrocławia czy też Krakowa aby zażyć trochę kultury. TO TEŻ JEŻELI WŁADZE MIASTA I POLITYCY CHCĄ DOBRZE DLA MIESZKAŃCÓW LESZNA, TO NIECH KAŻĄ ZROBIĆ W GOPLANIE I MŁYNACH KINA, KLUBY MUZYCZNE I INNE ROZRYWKI KULTURALN0-SPORTOWE! Przecież Jessa mówi ze nie chodzi mu o pieniądze tylko chce zrobic sobie pomnik. To czyż to nie będzie piękne? Czy to nie będzie lepsze niż ogromna hala handlowa z jej wszystkimi uciążliwościami transportowymi? Wyobraźcie sobie ,gdyby po Rynku Słowiańskiej czy Narutowicza jeździły ogromne TIRy z towarami! JAK JESSA TAK BARDZO CHCE INWESTOWAĆ, TO NIECH W GOPLANIE ZROBI NAM CENTRUM KULTURY A GALERIE HANDLOWE BUDUJE NA OBRZEŻACH MIASTA. I NIECH POSTAWI ICH TAM NAWET 10! NIECH MU PREZYDENT WYDA ZGODĘ OD RĘKI. I WSZYSCY SIĘ POD TYM PODPISZEMY!
37. Dodane przez do 36, w dniu - 30-09-2009 13:34
i to jest dobry pomysł!!! po jaką cholerę adoptować czy też szukać pomieszczeń na późniejsze przybytki kulturalne, skoro można od razu??? zaje...!!! wyobraźcie sobie co by można zrobić z takimi halami w goplanie... aż się rozmarzyłem :)
38. Dodane przez do kom. 36, w dniu - 30-09-2009 14:18
SUPER! JA TEZ JESTEM ZA! dlaczego miasto na to nie wpadło?
39. Dodane przez pytam, w dniu - 30-09-2009 15:42
Ja sie pytam jaki pomysl ma SOLS bo narazie to oni tylko mowia ze budowa galerii stwarza zagrozenie dla sklepow znajdujacych sie na rynku. W zaszadzie wynika z tego tyle ze nie mozna nic w lesznie zrobic bo otwarcie obojetnie czego co jest zwiazane z handlem zagraza starowce. To chyba troche smieszne. Mamy wolny rynek i to ludzie zweryfikuja co upadnie a co zostanie.
40. Dodane przez brawo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, w dniu - 30-09-2009 16:31
nareszcie pomysł, który zadowala wszystkich!
41. Dodane przez adam, w dniu - 30-09-2009 16:32
MY MIESZKAŃCY JESTEŚMY ZA POWSTANIEM CENTRUM KULTURY W BUDYNKACH PO ZAKŁADACH GOPLANA! przede wszystkim nie będzie problemów komunikacyjnych w śródmieściu, nie będzie ciężarowych aut i tir-ów!
42. Dodane przez DOKŁADNIE TAK!, w dniu - 30-09-2009 16:34
TERAZ DOPIERO WYJDZIE KOMU ZALEŻY NA MIEŚCIE, MIESZKAŃCACH, A KOMU TYLKO NA KASIE! WPISUJCIE SIĘ WSZYSCY KTO POPIERA TEN POMYSŁ! POKAŻMY WŁADZY, ŻE CHCEMY WALCZYĆ O NASZE MIASTO - LESZNO! Piotr, Leszno
43. Dodane przez Roman, w dniu - 30-09-2009 22:24
Każdy rozsądny przedsiębiorca przed budową domu,biurowca,hotelu itp. robi badana gruntu po to żeby jego inwestycja nie zawaliła się i nie zrobiła szkody otoczeniu.Dlatego Włodarze miasta Leszna również winni przeprowadzić badania skutków po wybudowaniu 5-ciu Centrów Handlowych a w szczególności tych w Centrum Miasta
reklama
44. Dodane przez do Roman, w dniu - 30-09-2009 22:55
a moj znajomy nie robil zadnych badan , wybudowal dom i stoi . To on jest glupi czy co
reklama
45. Dodane przez marian z leszna, w dniu - 30-09-2009 22:59
i ja popieram pomysł z budową teatru w goplanie! panie Jessa - to szansa dla Pana! trzymam kciuki!
46. Dodane przez do kom 42, w dniu - 01-10-2009 08:55
POPIERAM!!!!!
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
świadectwa charakter... Leszno 200
Osiedle lniane?rosza... Leszno 624630
Dwupokojowe mieszkan... Poznań 669541
Trzypokojowe mieszka... Poznań 585081
Trzypokojowe mieszka... Poznań 767620
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj