Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
StartWschowa Plakatują, bo chcą przekonać starostę
Plakatują, bo chcą przekonać starostę
Plakatują, bo chcą przekonać starostę
14.10.2009. Radio Elka, Michał Wiśniewski
Wschowa. Plakaty na sklepowych wystawach mają przekonać wschowskiego starostę do ponownego otwarcia parkingu na Rynku. Kupcy ze Wschowy otrzymali właśnie odmowną odpowiedź powiatu w sprawie swojej petycji w tej sprawie. Przyznają, że ich protest to początek większej akcji.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Wczoraj kupcy zapowiadali na naszej antenie, że jeśli powiat nie zgodzi się na ich prośbę to rozpoczną zorganizowany protest. Dziś otrzymali pismo, w którym starosta wyjaśnia, że ruch na Rynku nie zostanie przywrócony. Danuta
Stefaniak, która w centrum prowadzi sklep papierniczy dzisiaj wywiesiła na swojej wystawie plakaty. - Wywieszamy różne hasła, na przykład ,,Zamknięty Rynek nikomu nie służy, a naszym sklepom bankructwo wróży’’. Mamy nadzieję, że w ten sposób wyjaśnimy staroście, że ten krok był niewłaściwy - mówi D. Stefaniak.
Co jeśli plakaty nie pomogą? - Będziemy się zastanawiać nad dalszymi formami protestu. W sprawie pikiety na razie nie chcę składać żadnych deklaracji. My nie chcemy wykonywać nieprzemyślanych ruchów - dodaje Stefaniak.
Akcja plakatowa potrwa kilka najbliższych dni. Po nich kupcy ze starówki zdecydują o dalszej formie protestu. Domagają się, by powiat przywrócił przejazd przez Rynek i uruchomił parking przed wejściem do ratusza. Takie rozwiązania działało w mieście od lat do kwietnia. Wówczas samorząd powiatu zamknął ruch, by odmienić oblicze starówki.
1. Dodane przez kuba, w dniu - 14-10-2009 14:46 00 Prawidowo- jestem za!!! popieram sprzedawców . walczą w slusznej sprawie !!!
2. Dodane przez Boy, w dniu - 14-10-2009 15:04 00 Proponuję, aby uruchamiać parkingi na Rynku etapami ( po kawałku),np.w czterech etapach. Obawiam się,że w przypadku jednoczesnego otwarcia całości, sklepy mogą niewytrzymać naporu klientów.
3. Dodane przez zenek, w dniu - 14-10-2009 15:12 00 popieram !!
4. Dodane przez gofer, w dniu - 14-10-2009 15:43 00 Burmistrzu drogi czy nie może pan wystapić o przejecie na realizację zadan własnych gminy. Chłopie pomyśl troche, zadziałaj i problem bedzie rozwiaząny. Przy okazji utrzesz nosa temu upartemu staroscie !!! Hej !
5. Dodane przez ania, w dniu - 14-10-2009 16:09 00 Władza powinna pomagać, a nie przedsiebioecom przeszkadzać !
6. Dodane przez Zenobiusz, w dniu - 14-10-2009 16:11 00 Rynek powinien być całkowicie zamknięty.Dla wszystkich.Trzeba zrobić deptak,jak jest w Lesznie i innych miastach.Zaopatrzenie sklepów tylko w wyznaczonych godzinach. Żadnych samochodów na rynku. Do zamku na piechotę.Rynek powinien być wolny od aut.Do ślubu też pieszo. Jak zamykać to na amen.Od poczty do budki Totolotka.
7. Dodane przez do zenobiusz, w dniu - 15-10-2009 06:45 00 panie zenobiusz gdzie ty chcesz zrobić ten deptak? rynek jest rynkiem a deptak prowadzi do rynku. (...). to jest małe miasteczko i rynek musi być otwarty
8. Dodane przez łopatka, w dniu - 14-10-2009 17:12 00 pan burmistrz ma to gdzieś bo on mieszka w bloku i ma stałą pensje to samo się tyczy starosty a sklepikarze niech sobie radzą.zapewnijcie miejsca parkingowe a wtedy zamykajcie rynek barany.
9. Dodane przez ada, w dniu - 14-10-2009 17:30 00 popieram kupców nie dawać się władzy i nie bać się niczego walczyć o swoje do końca wezwać media i odwołać burmistrza
10. Dodane przez First, w dniu - 14-10-2009 17:41 00 Popieram komentarz nr 6 A kupcy jak chcą sprzedawać to niech obniżą ceny, wtedy kupujący przyjdą na nogach żeby kupić. Ja żeby kupić taniej zeszyty czy art. spożywcze chodzę na piechotę zm Rynku do biedronki a na rynku w papierniczym kupuję tylko to, czego nie mogę kupić taniej w biedronce czy netto. Z tego co widzę to bardzo wiele ludzi tak robi. Tajemnicą handlu na uzyskanie dużego zarobku, jest niska cena i wisokie obroty. I jeszcze jedno: zaopatrzenie do sklepu trzeba robić samemu, czyli trzeba ruszyć tyłek z za lady i jechać po towar nawet 100km a nie czekać aż ktoś przyjedzie i przywiezie, bo kupujący za to zapłaci. Nieprawda, kupujący umie liczyć i oszczędza na wczasy w Tunezji a wam nie da zarobić. Jestem za zamknięciem Rynku tak jak określono to w kom. nr 6. Brawo Panie STAROSTO tak trzymaj, mieszkańcy Rynku i okolic Pana popierają.
11. Dodane przez zenobiusz, w dniu - 14-10-2009 18:49 00 Jak to wygląda,by w mieście królewskim na środku rynku,był parking.Wschowa to małe miasteczko.Ma tylko 2 ulice, wszędzie blisko.Czy samochodami trzeba wjechać do samego ratusza? Pan starosta dobrze zrobił.
12. Dodane przez Kaczor, w dniu - 14-10-2009 18:52 00 We Wschowie tak jak na Sycylii: 1. Zamknąć dojazd do atrakcyjnego punktu w mieście. 2. Nieruchomości stracą na wartości b.dużo. 3. Wykupić za psie pieniądze nieruchomości. 4. Otworzyć wyremontowany Rynek. 5. Sprzedać lub wydzierżawić nieruchomości za konkretne pieniądze. CIEKAWE KTO MA W TYM INTERES??? LUDZIE OTÓRZCIE OCZY!!!
13. Dodane przez `, w dniu - 14-10-2009 19:18 00 Jeden głupi pomysł z zamknięciem rynku a już tyle wtórujących mu osób czyli kom 6 i 10. Ruch na rynku powinien zostać bezwzględnie przywrócony czyli na wprost. Natomiast w dalszym ciagu proponowałbym zakaz zatrzymywania pojazdów na rynku. Aha i przywróciłbym ruch dwukierunkowy przy wyjeździe z rynku bo to jest paranoja z tym parkingiem dla 5 samochodów a ja muszę pół miasta objechać żeby do domu dojechać. Wogóle na poczatku roku 2009 wszystko było dobrze, później jakiś poroniony pomysł z zamknięciem rynku a teraz to jest już wogóle cyrk Monthy Phytona
14. Dodane przez PODEJRZLIWY, w dniu - 14-10-2009 19:35 00 UWAŻAM RÓWNIEŻ ŻE COŚ TU NIE GRA PACHNIE JAKIMŚ PRZEKRĘTEM TRZEBA NASŁAĆ CBA
reklama
15. Dodane przez osoba z zewnątrz, w dniu - 14-10-2009 20:06 00 Panie Starosto , Panowie Radni Powiatowi i Panie Burmistrzu przygladam się temu wszystkiemu z boku i tylo się zastanawiam czy Panowie są w 100% przekonani co do suszności swoich decyzji i czy napewno bedą te pieniadze na remonty całego Rynku i parkingów. Czy przewidzieliście ,że jesli się nie powiedzie ten projekt to jak panowie spojrzą w lustro już nie wspominajac o ludziach , którzy już w dniu dzisiejszym rejestrują się do RUP a bedzie ich coraz więcej . Pomyślcie o rodzinach tych osób , ludzie którzy wiele lat dochodzili do tego co mają zapewniają stanowiska pracy . Jeśli mają jeszcze panowie sumienie to współczuję tego uczucia
16. Dodane przez elwis, w dniu - 14-10-2009 23:14 00 Do kom 11. Wiesz co Wschowa ma wspólnego z miastem królewskim? Nic, tylko nazwę (zresztą samozwańcza). To, że kiedyś Kazimierz Wielki miał kochankę i po kryjomu brał ślub we Wschowie nie oznacza, że ma dzisiaj być rynek zamknięty dla ruchu.
17. Dodane przez owski, w dniu - 14-10-2009 23:43 00 Kozaczek nie zwykł przyznawać się do błędów, a takim niewątpiwie było przedwczesne i nieprzygotowane wyłączenie ruchu na rynku. Coś tam chłop słyszał o rewitalizacji, gdzieś tam zwęszył, że można wydobyć jakieś pieniadze, i już zaczął obwieszczać odnowę. Tyle, że wiedza pana Kozaczka o rewitalizacji jest żadna, a pieniądze na jej realizację moooże będą. Panie Kozaczek przyznaj się pan do błędu, poczytaj pan trochę czym jest rewitalizacja i jak ją należy przeprowadzić, zrób pan to porządnie a obecny problem sam zniknie. Też jestem zwolennikiem wyłączenia ścisłego centrum Wschowy z ruchu samochodowego, tyle, że najpierw trzeba tę część miasta "przywrócić do życia", czyli zrewitalizować panie Kozaczek, a dopiero na końcu wyrzucić stąd samochody. Zapewniam, że po takiej akcji żaden kupiec nie będzie na pana pomstował. Prawda, że proste!!! A to, że nie zdąży pan przed wyborami,trudno to już pana problem, trzeba było wcześniej się nauczyć, pomyśleć i zrobić. Amen
18. Dodane przez ja, w dniu - 15-10-2009 09:04 00 a mnie sie wydaje ze zamknięcie rynku dobrze zrobi nam klientom. mieszkam na rynku ale zakupy zawsze robiłam w innej części Wschowy bo za te same produkty płaciłam dużo mnie niż w "centrum" odkąd rynek zamknięty to ceny trochę spadły i sklepikarze bo to przecieżnie są kupcy sami zapraszają, proponują obniżki itd. także przemyślcie sobie drodzy wschowianie czy za te pare miejsc parkingowych warto przepłacać w sklepach i napychać kieszenie tym "bizmesmenom". a ten warzywniak co jest na kilińskiego to wogole porażka, ceny z kosmosu a obsługa z PRL-u. pozdrawiam
19. Dodane przez wschowianka, w dniu - 15-10-2009 11:47 00 Do 18. popieram w 100 procentach jestem z końca Wschowy Reymonta a nie robię zakupów w rynku ci co mają ładne wyremontowane sklepy mają drogo bo marka na witrynie a ci co mają te same wnętrza sklepów od kilkudziesięciu lat jak tu mieszkam np. papierniczy wystawa i wnętrze nie zachęca do wejścia nie ważne czy to własne czy dzierżawione trzeba remontami przyciągnąć klienta drugi przykład warzywniak pana P...... dzisiaj 15-ty leje jak z cebra drzwi otwarte bo jak się je przymknie to smród zgniłych warzyw itp.a drzwi może po to otwarte aby klient się nie trudził a gdzie klimatyzacja ładne płytki na podłodze odnowione ściany ale do wieszania plakatów to ten sklep jeden z pierwszych mój samochód stał w ogródku na Poprzecznej a ja z ciekawości w deszcz bez parasola poszłam obejrzeć oplakatowane wystawy
20. Dodane przez ON, w dniu - 15-10-2009 12:29 00 JESZCZE SIĘ TAKI NIE URODZIŁ ŻEBY WSZYSTKIM DOGODZIŁ , ALE JEDNAK WIEKSZOŚĆ JEST ZA PRZYWRÓCENIEM RUCHU , A W WIEKSZOŚCI SIŁA
21. Dodane przez jan, w dniu - 15-10-2009 16:17 00 a mnie sie podoba tak jak jest teraz. na rynku święty spokój, nikt na nikogo nie trąbi, przejść można spokojnie, pospacerować, wystawy pooglądać, bo w tej części miasta to kupować niewarto bo naprawdę drogo. taka moja obserwacja że od ul. niepodległości, czy b. westerplatte dzieli rynek kilkadziesiąt metrów, a ceny to o kilkanaścei procent wyższe. jak chcą sprzedawać to niech ceny ludzkie zrobią.
22. Dodane przez 111, w dniu - 15-10-2009 18:33 00 wybory tuz,tuz potrzebne sa zmiany!!!
23. Dodane przez LALA, w dniu - 15-10-2009 19:14 00 Zlikwidować sklepy w Rynku i w jego rejonie, a będzie spokój jak ta lala. Protestować też nie będzie komu, bo i po co?
24. Dodane przez nowy wschowianin, w dniu - 15-10-2009 19:53 00 Dzis byłem w Śmiglu i Kościanie jakoś nikt tam nie zamyka parkingu!!! Tylko we wschowie jest nieudolna i zamknieta do ludzi władza!!! sprzedawcy trzymajcie sie!!!
25. Dodane przez 13, w dniu - 15-10-2009 20:26 00 Tylko bitwa trzeba jak Warszawiacy walczyli o hale zebrać sie do kupy i na Ratusz ruszyć!!!!!!!!!!!!!
26. Dodane przez wschowianin, w dniu - 15-10-2009 21:25 00 w końcu ktoś się wziął i walczy z głupotą władz jestem z wami
27. Dodane przez Stefan, w dniu - 15-10-2009 22:05 00 Jestem za zamknięciem rynku dla ruchu. Rynek to nie darmowy parking aby zostawiać tam samochody na całe dnie i nie miejsce dla szalonych kierowców. Rynek jest dla ludzi nie dla samochodów, mamy naprawdę urokliwe miejsce dla kawiarni,bistro lub wystaw plenerowych itp. A co do protestu myślę, że kupcom się nic nie stanie a za to zyskają klienci na obniżce cen, poprawie jakości produktów no i może wygląd i zapach się zmieni w kilku miejscach.
28. Dodane przez leon, w dniu - 16-10-2009 10:33 00 Przeciez o to chodzi żeby na rynku był spokój, bo w ratuszu muszą się skupić nad ciężką pracą. Przestańcie więc biadolić, zlikwidujcie te sklepy i niech sobie w spokoju pracują dla waszej świetlanej przyszłości.
29. Dodane przez ja, w dniu - 16-10-2009 11:29 00 Uważam, że przez Rynek powinien być możliwy przejazd i tylko przejazd. Miejsc parkingowych nie powinno być przed Ratuszem. Jeden wielki darmowy parking w dzień, a wieczorami zawsze handel nielegalnym świństwem kwitł ... Zamiast tego wykorzystać pusty teren koło Netto na parking. Aha i zlikwidować te kilka miejsc parkingowych koło poczty i PKO i przywrócić ruch dwustronny. Lepiej miejsca parkingowe na Powstańców Wlkp zrobić. Chociaż jak uruchomione w styczniu będą parkomaty to i problemu z parkowaniem nie będzie.
30. Dodane przez Bear, w dniu - 16-10-2009 12:19 00 CIEKAWE KTO MA Z TEGO NIE ZŁY ITERES
31. Dodane przez Maciek, w dniu - 17-10-2009 10:56 00 Otworzy rynek!!! Słusznie - Wschowa jest tak olbrzymia, że dojście do rynku zajmuje kilkadziesiąt minut. Koniecznie musimy przyjechac samochodami!!! A może szanowni kupcy niedouczeni zapisalibyście się na jakiś kurs z marketingu, jak lepiej obsługiwac klientów i jak lepiej sie zareklamowac by klienci jednak chcieli Was odwiedzac. Jakos do leszna wielu mieszkańców Wschowy jeździ i nie przeszkadza im to, że do rynku niejednokrotnie trzeba dojśc.
32. Dodane przez Starsza, w dniu - 17-10-2009 20:28 00 Mieszkam w rejonie Rynku, ale zakupy na nim robię bardzo rzadko również w sklepach w okolicznych uliczkach też nie robię zakupów. Dlaczego? Jest ku temu kilka powodów: 1. towary w tych sklepach mają zbyt wysokie ceny. 2. Towary w spżywczych są nieświeże, np. w rybnym sprzedaje się padnięte ryby od zatrutej wody a na Kilińskiego sprzedaje się śliwki powybierane ze zniłków. inny towar tęż jest nieświeży. w sklepach tych poprostu śmierdzi. 3. Obsługa w tych sklepach jest niezbyt przyjazna dla kupującego. W sklepie BHP na Ratuszowej przy gazetach jest tak niesympatyczna obsługa, że aż nieprzyjemnie tam wchodzić. W sklepie papierniczym na Rynku jest podobnie. Ale protestować jest komu. Wy , z Bożej łaski sklepikarze,nauczcie się najpierw podstawowych zasad handlu i obsługi klienta a potem protestujcie. Ja mieszkając w okolicy Rynku zakupy robię w sklepach na Niepodległości, gdzie mam zawsze świży towar i miłą obsługę, Kupuję też w biedronce, tam zawsze od kasjerki dostanę uśmiech i zaproszenie do ponownych zakupów. Myślę, że nie należy kupować w sklepach gdzie wiszą plakaty z protestem. Oni nie chcą pracować, chcą zarabiać jak najmniejszym kosztem pracy. A parkingi to nie są potrzebne dla kupujących tylko dla sprzedawców, aby hurtownicy mogli o dowolnej porze dowozić towar do sklepów. Jestem za zamknięciem Rynku i przyległych ulic dla ruchu samochodów. Dojazd powinni mieć tylko mieszkańcy tego rejonu, służby porządkowe i ratunkowe oraz zgodnie z przepisami, osoby niepełnosprawne posiadające odpowiednie zezwolenia. Do straż Miejskie i Policji zwracam się z prośbą aby czasami sprawdzili, czy leżąca za szybą samochodu karta parkingowa należy do osoby poruszającej się tym pojazdem.
33. Dodane przez k, w dniu - 18-10-2009 10:20 00 do kom 32 pewnie jesteś zgorzkniałą starszą emerytką i do tego starą panna , ale dla mnie to jesteś osoba nieszczęśliwą trzeba ci współczuć
34. Dodane przez Starsza, w dniu - 18-10-2009 20:46 00 Jestem bardzo szczęśliwa bo nie kupuję u brudasów, nieprzyjemnych sklepikarzy i na dodatek w Rynku oraz jego okolicach.
NIECH ŻYJĄ EMERYCI!
35. Dodane przez gienek, w dniu - 19-10-2009 12:19 00 otworzyć rynek.zlikwidować pasożyty ze straży miejskiej
36. Dodane przez mieszkaniec rynku, w dniu - 19-10-2009 19:01 00 do starszej (kom 32)według mnie to rybki kupuj sobie pani nawet nad morzem tam są świeżutkie -nawet te z pod koła podbiegunowego nasi rybacy naganiają na plaże Bałtyku .Brudas to chyba cię zrobił .A swoją drogą nie pisze się zniłków tylko zgniłków-trochę się ktoś zacietrzewił i na pisownię nie zwraca uwagi.
37. Dodane przez ...s, w dniu - 19-10-2009 23:11 00 piszcie sobie, co chcecie, myślcie,co chcecie, ale fakt jest taki że nasze władze zaczęły wszystko od (...) strony! gdyby wszystko odbyło się tak, jak powinno, czyli najpierw odpowiednie przygotowanie i remont miejsca nazywanego 'parkingiem'(przy kościele), przygotowane parkomatów itd., a dopiero potem zamknięcie rynku, to wszyscy byliby zadowoleni!!
38. Dodane przez ja, w dniu - 21-10-2009 11:22 00 otworzyc rynek !
reklama
39. Dodane przez Piotr, w dniu - 22-10-2009 14:39 00 Byłęm kiedyś mieszkańcem Wschowy, od czasu do czasu przyjeżdżam do rodzinnego miasta. i z perspektywy czasu muszę powiedzieć jedno Wschowa się zatrzymała w czasie, a zwłaszcza Rynek i istniejące tam niedobitki sklepów jak ktoś wyżej opisał z nie świeżymi produktami, cenami z kosmosu i obsługą z PRl-u. Dal wygody mieszkańców ruch przez Rynek można by przywrócić, natomiast likwidacja parkingu na Rynku to mądra decyzja Starosty. Tak więc mieszkańcy Wschowy nie zatrzymujcie się w czasie, popatrzcie dookoła Świat idzie na przód...
40. Dodane przez czlowiek pracy a nie nygus, w dniu - 22-10-2009 17:17 00 proponuje zeby te osoby, ktore szukaja tanszego towaru (mniej wartosciowego) w dyskontach typu Biedronka - Netto zakasali rekawy, wzieli sie do pracy. Proponuje równie otworzyc własne działalności i wtedy sie przekonaja jak wyglada zycie
41. Dodane przez tom, w dniu - 22-10-2009 20:34 00 Tak tak!! Właśnie budują LIDLA i zobaczycie czy będą porkingi?
reklama
42. Dodane przez wschowianin, w dniu - 18-11-2009 23:02 00 NALEŻY OTWORZYĆ RYNEK DLA RUCHU ALE NIE OTWIERAĆ PARKINGU PRZED RATUSZEM.W INNYCH MIASTACH RYNKI SA ZAMKNIETE A JAKOŚ SOBIE DAJĄ RADĘ I KLIENTÓW MAJĄ BEZLIKU!TYLKO, LUDZIE TO MUSI MIEĆ RĘCE I NOGI
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.