Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Nie zamierzam wracać do polityki – mówił w Rozmowach Elki dr Zbigniew Kulak, były senator SLD i do niedawna ambasador RP w Mongolii. Zapewnił on przy okazji, że nie była to najgorsza placówka dyplomatyczna, co sugerowali nawet jego dawni partyjni koledzy. Teraz Kulak ma zająć się organizacją pielęgniarstwa na PWSZ. Przyznał, że bardzo zabolało go poddanie w wątpliwość jego moralnych kwalifikacji przez redaktora naczelnego ABC Antoniego Neczyńskiego.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Kliknij, aby odsłuchać:
Swoją misję dyplomatyczną w Ułan Bator Kulak uważa za bardzo udaną. Podczas niej udało się znacznie zwiększyć polski eksport do Mongolii i załatwić kilka ważnych problemów, między innymi mongolskiego zadłużenia - mówił w Rozmowach Elki. Tym bardziej dotknęły go wypowiedzi deprecjonujące tę placówkę - za najgorszą z możliwych ambasad uznał Ułan Bator nawet Jerzy Szmajdziński, poseł SLD. Interweniowałem w tej sprawie u byłego marszałka Longina Pastusiaka - mówi dr Kulak - jednak bezpośrednich przeprosin się nie doczekałem. Po powrocie z Mongolii były ambasador wrócił do zawodu lekarza, ponieważ, jak mówi, nie zaprzestał praktykowania chirurgii nawet podczas służby zagranicznej. Znalazł też nową posadę - ma zorganizować wydział pielęgniarstwa na Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej. To bardzo trudne zadanie - przyznaje - ostatecznym sprawdzianem okaże się dopiero nabór za rok. Dr Kulak zapewnia, że posiada potrzebne kwalifikacje i doświadczenie. Kwalifikacje, zwłaszcza etyczne poddał ostatnio w wątpliwość Antoni Neczyński, redaktor naczelny ABC, który zarzucił byłemu senatorowi, że ten nie pomógł poszkodowanej w wypadku dziewczynce mimo że się do tego zobowiązał. Zupełnie nie rozumiem tej nienawiści - odpowiadał lekarz - to jakiś bełkot. Dr Kulak zapewnił, że pomagał także w tym przypadku, ma nawet dokumentację na ten temat. Nie wiem, jakie były motywy redaktora ABC - mówi - być może został zmanipulowany. Zapytany, czy zamierza wrócić do polityki były ambasador odpowiedział, że nie ma takich planów. Wybory samorządowe mnie nie interesują - stwierdził - a do parlamentarnych zniechęca mnie ordynacja promując kandydatów z ziemi kaliskiej. (jad)
1. Dodane przez zły, w dniu - 20-10-2009 09:32 Mamy już radnych na uczelni teraz jeszcze senator nieżły prywatny folwark mamy w mieście, ktoś świadomie chce zniszczyć PWSZ, za chwilę bedzie to Państwowa Wytwórnia Samobójców Zawodowych
2. Dodane przez leszczynianka, w dniu - 20-10-2009 10:02 A co miałeś ochotę na tą funkcję? To się zgłoś!
3. Dodane przez słuchacz, w dniu - 20-10-2009 11:21 Bardzo merytoryczna, otwarta i nie bojąca się trudnych pytań rozmowa. Organizacja Wydziału Pielęgniarskiego, to trudne wyzwanie. I wybór przez PWSZ w Lesznie dr Zbigniewa Kulaka na pełnomocnik tego zadania jest bardzo trafny. Zarówno przeszłość zawodowa, naukowa a przede wszystkim doświadczenie w pracy administracyjnej, parlamentarnej i dyplomatycznej każą go uznać za jedną z osób najlepiej do tego celu predysponowanych.. Sprawa jest gorąca. Odczucia mieszane. Ale (w nawiązaniu do rozmowy w Elce) z dużym niesmakiem przeczytałem w ostatnim ABC artykuł p. Neczyńskiego na temat (?) planowanego utworzenia Instytutu Pielęgniarskiego w PWSZ (?), a może obrzucania błotem innych. Manipuluje się tragedią rodziny, opiekującej się osobą w śpiączce. Przywoływany jest fakt (sprzed wielu lat), że pomimo chęci i deklaracji pomocy ze strony (wówczas Senatora ) dr Kulaka - nie udało się zorganizować transportu chorej do innego Zakładu (reklamowanego w prasie niskiego lotu). Cóż, o wskazaniach merytorycznych, postępowaniu decydują lekarze prowadzący, a Służba Zdrowia nie jest prywatnym folwarkiem nawet senatorów. A już obarczanie ambasadora Zbigniewa Kulaka winą za likwidację naszej ambasady w Mongolii to chyba dowcip, chociaż mało smaczny. I na koniec pytanie po co ABC ten artykuł? Może pan N. ma innego kandydata? Może nie chce Wydziału Pielęgniarskiego? Nie lubi dr Zbigniewa Kulaka? Ale to ostatnie to już jego prywatna sprawa i niech w to nie miesza czytelników i prestiżu (nadwątlonego) gazety ABC. Słuchacz.
4. Dodane przez Gostynianka od urodzenia, w dniu - 20-10-2009 11:49 DR KUlak to bardzo mądry i sympatyczny człowiek niejeden lekarz mu może tego pozazdrościC nawet z Leszna i Gostynia tym bardziej szkoda ze go nie ma w szpitalu
5. Dodane przez Też słuchałam., w dniu - 20-10-2009 11:58 Komuś wszedł pan w drogę i ten poleciał się wypłakać do kolegi.A swoją drogą czemu takim przypadkiem nie zajęła się leszczyńska służba zdrowia ?
6. Dodane przez gosc, w dniu - 20-10-2009 12:17 W wyborach to Zbigniew Kulak nie będzie startował z innego powodu - z tego mianowicie, że nie miałby żadnych szans na mandat. Przez lata jego nieobecności, jakoś go w polityce nie brakowało. Ani lokalnej, ani ogólnopolskiej. W ogóle go nie brakowało.
7. Dodane przez widzi źdźbło w oku u innych ni, w dniu - 20-10-2009 12:27 Czy pan panie Neczyński jest zaiste taki nieskazitelny, że uzurpuje sobie pan prawo ocedniać moralność innych?, bardzo w to wątpię.
reklama
8. Dodane przez Filip, w dniu - 20-10-2009 12:32 Zupełnie nie rozumiem tej nienawiści odpowiadał lekarz to jakiś bełkot. Nie sądzę, żeby rzeczowa argumentacja podana w materiale publikowanym w ABC była bełkotem. To raczej dr Kulak nie wie, jak wytłumaczyć się z faktów. Jeśli jest osobą publiczną - musi poddać się osądowi i ewentualnej krytyce. Nie ma co się obrażać
9. Dodane przez mak, w dniu - 20-10-2009 12:34 Podczas niej udało się znacznie zwiększyć polski eksport do Mongolii i załatwić kilka ważnych problemów, między innymi mongolskiego zadłużenia - tak mówi dr Kulak. A co to takiego problem mongolskiego zadłuzenia. Czy interwencja polskiego ambasadora spowodowała, że Mongolia przestała mieć długi? Proszę o sprecyzowanie swej wypowiedzi, a nie posługiwanie się ogólnikami.
10. Dodane przez nuna, w dniu - 20-10-2009 12:37 Zbudowanie Instytutu Pielęgniarstwa to zadanie mega trudne. Dla kandydatek trzeba przygotować sale, gdzie będą się uczyć podstaw zawodu, od ścielenia łóżek, przez liczne zabiegi do zastrzyków, kroplówek itd. Do tego musi być odpowiednia i chętna do dzielenia się wiedzą kadra. Dopiero potem można dziewczyny skierować do szpitala. A swoją drogą, to będzie ciekawe, jak kilkadziesiąt osób nagle trafi na praktyki do jedynego w mieście szpitala. Czy strasze pielęgniarki będą chciały uczyć kandydatki? Za darmo na pewno nie. Wiem, że abslowentki pielegniarstwa Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu od ręki dostają pracę w Lesznie. Ale one naprawdę ciężko studiują. Przechodzą przez wszystkie kliniki w Poznaniu. Mają full egzaminów i zaliczeń. Czy PWSZ i dr Kulak temu podołają? Zobaczymy.
11. Dodane przez ambasador, w dniu - 20-10-2009 12:59 Widać, że były senator i były ambasador dostał się do komuptera już o 11.21 i podpisał się pseudonimem "sluchacz" (patrz komentarz nr 2)
12. Dodane przez jul, w dniu - 20-10-2009 13:02 "Po powrocie z Mongolii były ambasador wrócił do zawodu lekarza, ponieważ, jak mówi, nie zaprzestał praktykowania chirurgii nawet podczas służby zagranicznej." - czy oznacza to, że pełniąc obowiązki ambasadora wykonywał nadal obowiązki lekarza? A to tak można?
13. Dodane przez sowa, w dniu - 20-10-2009 13:06 moze by tak Kulak wrócił na etat chirurga do gostynskiego szpitala i zrobił tam porządek.Bo taka znieczulica i syf jaki panuje na tym oddziale to daleko szukać.Polityka mnie nie interesuje a Kulak zawsze był dobrym lekarzem .
14. Dodane przez NIE PRZESADZAJMY..., w dniu - 20-10-2009 13:13 Małe Szkołki takie jak nasza PWSZ-robia mętlik młodzieży ... bo niby masz papier a niewiele potrafisz ...(ale jak masz krewnego w Służbie Zdrowia -to Ci załatwi posadę... czy o to chodzi zeby inwalidzi zawodowi pracowali na terenie Leszczyńskiego... ? ) A pan Kulak przeciez był obsadzony na stanowisku dyrektora Szpitala w Gostyniu za przysługa rekomendacji -Jedynie Słusznej Partii - Czy zatem wraca NOWE -STARE... ? . Pozdrawiam . J.A.
15. Dodane przez Bełkot-to delikatnie powiedzia, w dniu - 20-10-2009 13:25 A może miał facet złamać prawo i wywalić z łóżka inną osobę w śpiączce?To dopiero byłby materiał na pierwszą stronę!
16. Dodane przez do 14, w dniu - 20-10-2009 14:01 Jak coś piszesz to sprawdź bo dr Kulak nigdy nie był Dyrektorem Szpitala w Gostyniu.Pomyśl sprawdź i pisz.Prawdą jest że lepiej by było gdyby wrócił do szpitala w Gostyniu ale tam rządzą młode panienki z dyr.Miadziołko a one dr Kulaka nawet nie znają a co dopiero akceptować jego powrót na oddział chirurgii.Zagrożenie dla ordynatora lek.med T.W a może i dla Dyrektora. Pozdrawiam.
17. Dodane przez do, w dniu - 20-10-2009 14:29 Kiedyś było liceum pielegniarskie w rawiczu i tez jeden szpital maja???
18. Dodane przez do do, w dniu - 20-10-2009 14:59 Kiedyś, żeby być pielęgniarką wystarczyło skończyć liceum w Rawiczu. Teraz trzeba skończyć studia. Dlatego liceum zlikwidowano.
19. Dodane przez ja, w dniu - 20-10-2009 15:42 Zatrudnienie tego Pana w PWSZ-cie to dalszy ciąg polityki władz. Z państwowej instytucji zrobiono sobie prywatne przytulisko tak na wszelki wypadek a może jakiś jeszcze koleś bedzie potrzebował spadochronu. Kilka dni temu na łamach elki odbyla się dyskusja na temat zatrudnienia radnych oraz znajomków rozwalając jednocześnie wydział ekonomi i co .... i nic. Nikt nawet do tego się nie wypowiedział, ani nie potwierdził ani nie odrzucił zarzutów, naród jest ciemny i kupi wszystko. I jescze jedno pytanie czy ktoś przeprowadził jakieś badania stwierdzjaące potrzebę tworzenia takiego kierunku w lesznie? Moim zdaniem to nie ma żadnego sensu.
20. Dodane przez Jarek J, w dniu - 20-10-2009 15:55 To duża strata dla mieszkańców Gostynia, że dr Kulak nie będzie pracował ani w miejscowym szpitalu, ani uczestniczył w lokalnym życiu samorządowym. Myślę, że wielu miejscowych działaczy i kandydatów na kandydatów odetchnęło z ulga czytając ten materiał. Osobiście uważam, że "zagospodarowanie" człowieka z takim doświadczeniem, wiedzą i potencjałem byłoby dla Gostynia bardzo korzystne, ale cóż nie zawsze można mieć wszystko. Pozdrowienia
21. Dodane przez pacjent, w dniu - 20-10-2009 16:00 Władze uczelni zrobili z naszej państwowej szkoły przytulisko dla swoich kolesi, najpierw afera z radnymi i znajmokami z ekonoma, teraz senator, ciekawe kto jescze znjadzie ciepły stołeczek, Rozwalili wydział ekonmii, ciekawe co będzie nastepne, ciekawe ile osób będzie tak naiwnych aby zacząć studia na pielęgniarstwie. Tak naprawdę nie chodzi o studentów , chodzi o to aby ten Pan miał już wypłacaną dobrą pensyjkę jako organizator tego kierunku, być może nigdy on nie powstanie ? Tego nie wiem wiem tylko, że wladze uczelni nabrały wody w usta, kilka dni temu za pośrednictwem elki trwala dyskusja na temat afery z rozwaleniem wydzialu ekonomi i co , ... i nic mają nas w nosie i czekają kiedy sprawa przyschnie
22. Dodane przez kto, w dniu - 20-10-2009 16:01 1. Kto chce, żeby Kulak wrócił jako lekarz do szpitala w Gostyniu? 2. Kto chce, żeby był jego dyrektorem? 3. Kto chce, żeby wrócił do polityki? Proszę się wpisywać.
23. Dodane przez do słuchacza, w dniu - 20-10-2009 16:06 słuchacz (komentarz nr 3) pisze: "Cóż, o wskazaniach merytorycznych, postępowaniu decydują lekarze prowadzący, a Służba Zdrowia nie jest prywatnym folwarkiem nawet senatorów" Lekarze prowadzący już nic nie mieli tej dziewczynie do zaoferowania. Każdy, kto ma chore dziecko wie, że rodzice walczą o nie do końca i szukają czego się da, żeby mu pomóc. A co do naszej Służby Zdrowia, to ona jest prywatna. I rodzice chorych dzieci wiedzą, ża co i ile trzeba płacić.
24. Dodane przez do ja, w dniu - 20-10-2009 16:11 Nowy Instytut - nowe mozliwości etatowe
25. Dodane przez Jolanta, w dniu - 20-10-2009 16:13 bardzo chcę powrotu Pana Kulaka ,pracowałam z nim , byłam jego pacjentką .Czas na wielki powrót do pracy w gostyńskim szpitalu !
26. Dodane przez Grzegorz, w dniu - 20-10-2009 16:26 Powiem najzupelniej szczerze ,ze z tak kulturalnym i przyjaznie nastawionym czlowiekiem jakim jest doktor Z.Kulak spotkalem sie w swoim juz dosc dlugim zyciu nie wiele razy. Dla mnie i czlonkow SdRP,a pozniej SLD ,doktor byl wzorcem ;lekarza,polityka ,spolecznika i kolegi....a to wielu boli oj boli. Panie doktorze ,senatorze,polityku i ambasadorze serdeczne dziekuje,pozdrawiam i zycze wytrwalosci . Grzegorz Aleksander.P.S. Niech Pan pamieta te maksyme" psy szczekaja a karawana idzie dalej" Trzeba z zywemi (intelektualnie ) isc do przodu.G.A.
27. Dodane przez hanka, w dniu - 20-10-2009 18:04 pwsz przytulisko dla kolesi i neutralizator dla dawnej opozycji - (Pan Szczot na smyczy)
28. Dodane przez Bogdan, w dniu - 20-10-2009 19:04 A co po tylu latach nie wykonywaniu zawodu lekarza nie traci się prawa do wykonywania tego zawodu. Ja dziękuję temu panu nie życzę sobie być jego pacjentem, chociaż gdy zaczynał pracę w gostyńskim szpitalu był lekarzem który wprowadził do tego szpitala trochę nowoczesności na tamte czasy. Ktoś kto raz uwikłał się w politykę niech pozostanie w tym bagnie kolesiostwa na zawsze.
29. Dodane przez Kasia, w dniu - 20-10-2009 19:20 Panie Kulak Pan redaktor gaz.ABC napisał tylko prawdę.Powtórze za nim - "zobacz,zobcz w tę strone jak będziesz ....".
30. Dodane przez Znajomy, w dniu - 20-10-2009 20:50 Kulak to porządny człowiek. Dajcie spokój.
31. Dodane przez Urszula, w dniu - 20-10-2009 21:21 POPIERAM KOMENTARZ NR 26 PANA GRZEGORZA. NIC DODAĆ NIC UJĄĆ DR Z.KULAK TO CZŁOWIEK Z KLASĄ, KULTURALNY, WYKSZTAŁCONY. PRZEDE WSZYSTKIM NIE JEST I NIGDY NIE BYŁ ZAROZUMIAŁY W PRZECIWIEŃSTWIE DO WIELU LEKARZY, CZY TEZ INNYCH OSÓB, KTÓRE DOSTAŁY SIĘ DO STOŁKÓW O MNIEJSZEJ WIEDZY I DOŚWIADCZENIU.PANIE DOKTORZE POZDRAWIAM I ŻYCZĘ SUKCESÓW. ZŁOŚLIWYMI I MAŁOSTKOWYMI ZAZDROŚNIKAMI PROSZĘ SIĘ NIE PRZEJMOWAĆ. W GOSTYNIU TAK ZAWSZE BYŁO,JEST I BĘDZIE CHOCIAŻBY NIE WIEM JAK SIĘ CZŁOWIEK STARAŁ, ZAWSZE ZNAJDĄ SIĘ TACY, CO NIC NIE POTRAFIĄ TYLKO KRYTYKOWAĆ, ZWŁASZCZA JAK MOGĄ ANONIMOWO.TYLKO TO IM WYCHODZI.
32. Dodane przez :), w dniu - 20-10-2009 22:59 Komentarz Pana Grzegorza Aleksandara kojarzy mi się z: ... to ja mówiłem, Jarząbek ))
33. Dodane przez Ryszard K., w dniu - 20-10-2009 23:09 Czytałem artykuł w ostatnim ABC i mnie zamurowało. Tyle w nim nienawiści i jak się okazuje bardzo mało faktów. Człowieka który pomagał przez tyle lat wielu zwykłym ludziom (w tym mojej rodzinie) próbowano zdyskredytować w taki nieetyczny sposób. Dziwimy się później że w internecie anonimowo opluwa się każdego. Skoro w pierwszym szeregu opluwających staje redaktor naczelny gazety nie ma się czemu dziwić. Przykład jak widać idzie z góry.
34. Dodane przez student, w dniu - 21-10-2009 07:30 Kulak kłamie, dostał od PWSZ duże pieniądze na organizację kierunku, dostał nawet sekretarkę , można sprawdzić
35. Dodane przez jan, w dniu - 21-10-2009 09:49 Do kom. 34. a gdzie powiedział że nie dostał? Czytam i nic takiego nie widzę, zatem to ty kłamiesz, pytanie dlaczego i w jakim celu?
36. Dodane przez Studentka trzeciego wieku, w dniu - 21-10-2009 10:12 "Student"(dawny?)-nie pij tyle ,bo ci się teksty mylą. Studiuj pilnie to też może będziesz miał ładną sekretarkę(oj,zazdrośnik)
37. Dodane przez T.R., w dniu - 21-10-2009 10:25 Studencie żeby Cię prokurator nie odwiedził za te kłamstwa. Czyzbys ścigał się z red N. na oszczerstwa. Panie senatorze proszę się tymi małymi ludźmi nie przejmować. Widocznie jest pan dla niektórych zagrożeniem. Pozdrawiam
reklama
38. Dodane przez do student z kom. 34, w dniu - 21-10-2009 11:53 Masz rację. Dr Kulak twierdzi, że poproszono go o wykonanie poważnej pracy na rzecz PWSZ. Dostał pewnie za to jakieś pieniądze. To naturalne. Odrębnym problemem może być, ile to jest pieniędzy. Dr Kulak ma też w PWSZ swój gabinet i swoją sekretarkę. Można powiedzieć, że jest tam zadomowiony. Poproszenie kogoś o wykonanie dowolnej pracy w zamian za ekwiwalent finansowy to zatrudnienie tej osoby. I tutaj docieramy do sedna sprawy. Dlaczego dr Kulak tak zdecydowanie zaprzecza, że jest zatrudniony w PWSZ? Przecież jak na dłoni widać, że jest tam zatrudniony. Co dr Kulak próbuje znowu ukryć? Chyba trafiliśmy na kolejną aferę w PWSZ. Jest to już trzeci sukces tej ekipy zarządzającej PWSZ. Dwa pierwsze to skandal wywołany rozbiciem instytutu Ekonomii oraz wystawa fotograficzna Dzieci Mongolii. Sukcesy chóru i AZS są efektem działań podjętych jeszcze za kadencji JM Rektora prof. dr hab. Wiesława Osińskiego. Bibliotekę też wybudował Rektor Osiński. Dopiero zaczyna się drugi rok pierwszej kadencji miłościwie panującego JM Rektora. Co będzie dalej? Strach pomyśleć. Moim zdaniem o tytuł afery kadencji będzie mogło ubiegać się zaciągnięcie kredytu przez PWSZ. Informacje można znaleźć na stronie internetowej http://www.pwsz.edu.pl/index.php?option=com_c(...)=242&Itemid=108 Pożyczana kwota jest bardzo duża, jak na bieżące możliwości PWSZ ( malejąca ilość studentów). Termin spłaty kredytu też jest przemyślany. Kredyt ma być spłacony w grudniu 2016, a więc po ukończenie drugiej kadencji miłościwie nam panującego JM Rektora
39. Dodane przez gostyniak, w dniu - 21-10-2009 13:00 Dr Kulak powinien wrócić do Gostynia na chirurgię i wywalicto dziadostwo mam na myśli lekarzy no poza dr J(...)
40. Dodane przez Z UKOSA...!, w dniu - 21-10-2009 12:58 Tak sie dzieje w instytucjach -jeśli osoba prezesa(dyrektora,rektora itp) -jest w wieku emerytalnym -tu 83 lata -to ona już ma zapewnienie socjalne (emeryturę) i z nikim sie nie liczy bo jak wyleci - to nie na bruk tylko ... na swoja emeryture . Przykład zarządzajacego PWSZ -w Lesznie jest jaskrawym tego przykładem .Ale tak wybraliscie -teraz moze tylko MEN albo na wniosek Komisji Akredytacynej - to zmienić. Pozdrawiam Dr Kazimierz G. P-ń.
41. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 21-10-2009 17:58 Po przeczytaniu tylu komentarzy zastanawiam się kto w Lesznie byłby lepiej przygotowany do utworzenia pielęgniarstwa na PWSZ. Można nie lubić polityków, ale Kulak ma i wykształcenie, i doświadczenie, i kontakty, i do tego jest porządnym człowiekiem. Podajcie chociaż jedno nazwisko osoby, która bardziej się do tego nadaje. Może kolejny radny?
42. Dodane przez gość, w dniu - 21-10-2009 20:33 Myślę, że najwięcej negatywnych komentarzy piszą ludzie, którym w życiu niewiele się udało. Bo ludzie sukcesu nie mają czasu na takie bzdury. Tak już jest w tym Lesznie, że jak ktoś coś osiągnie, to trzeba mu zaraz dokopać. Frustraci!!!
43. Dodane przez obserwator, w dniu - 21-10-2009 20:45 Pan naprawdę ma stopień doktora? I nie wie jakiemu ministerstwu uczelnie podlegają??? Resztę wypowiedzi pozostawiam bez komentarza, bo nie ma Pan pojęcia o wielu rzeczach, ile osób - dobrych pracowników a przede wszystkim dobrych ludzi ucierpiałoby na tym, gdyby pewien Pan Profesor rektorem został. Oj ten to się dopiero z nikim nie liczy, a teraz na bohatera wychodzi. Żałosne i przykre
44. Dodane przez obserwator, w dniu - 21-10-2009 21:34 Post 42 był do 40
45. Dodane przez obserwator, w dniu - 21-10-2009 23:56 do kom. 31 mówisz że wszyscy krytykują anonimowo dlaczego urszulo pisząc wszystko super nie podajesz nazwiska moze ci podwyższy emeryturke albo zatrudni w wsp na 1/2 etatu
46. Dodane przez PROFESURA..., w dniu - 22-10-2009 09:59 w naszej PWSZ - nauczają (prowadza wykłady -nie mylić z asystenturą.. ) -magistrowie zaoczni... ? Wiemy jak sie zalicza semestry na studiach zaocznych ( byle był duzy sovenir wręczany przed egzaminem ...profesorowi) a ile przedmiotów brak na takich studiach ..np języki i inne - żeby te studia były tańsze ) Czy taki człowiek może nauczać w szkole wyzszej i jaki on poziom naukowy prezentuje jeśli nie podjał studiów doktoranckich... ? A mamy w naszej PWSZ tzw mgr -dozgonnych -będacych w niej "profesorami" .To wyjasnia dlaczego dyplom tej Szkoły nie jest w Leszczyńskiem -szanowany...!Jacek N. (absolwent PWSZ
47. Dodane przez Do absolwenta 46, w dniu - 22-10-2009 10:42 A co twój wywód ma wspólnego ze Zbigniewem Kulakiem? Skoro nie rozumiesz tekstu pisanego czy wypowiadanego to nie dziw się,że masz kłopot ze znalezienie pracy i może nie jest to wina uczelni...
48. Dodane przez Do "47", w dniu - 22-10-2009 11:50 Super gość jestes -czyzbyś wyczytał między wierszami w Koment.nr 46 że piszacy tam nie ma pracy ... ? Przemyśl czy Ty logicznie czytasz teksty....? Na jakim etapie edukacji sie zatrzymałes ... czy może na dyplomie szkoły prywatnej... ? A mój tato mówi ze tego tworu -PWSZ nie można nazywać uczelnią...!Kasia z SP nr 12
49. Dodane przez Pracodawca, w dniu - 25-10-2009 08:30 Do kom. 48. Właśnie tacy studenci kończą PWSZ w Lesznie. A co do Pana Kulaka - szanowny Panie, jest Pan poprostu denny, a to że na PWSZ uczą sami mgr z leszczyńskich szkół średnich jest zwyczajną parodią szkolnictwa wyższego. Sama ta uczelnia w nazwie powinna mieć słowa: nieprofesjonalna uczelnia z lokalnymi partyjnymi układami
50. Dodane przez kasandra do 49, w dniu - 25-10-2009 13:37 Mam wrażenie,że za chwilę Kulaka już nie będzie interesowała cała ta bzdurna awantura,a organizowaniem nowego kierunku - pielęgniarstwa- może się zająć magister Antoni Neczyński lub jego skrzywdzony kolega radny.
51. Dodane przez kasandra, w dniu - 25-10-2009 15:56 A skąd wezmą pieniądze na uruchomienie pielęgniarstwa. Przecież nikt im ich nie da, a widać, że cienko przędą
52. Dodane przez A czy ... ?, w dniu - 26-10-2009 09:50 A czy na lekarza p. Kulaka nie nadchodzi czas emerytury i "dziubanie " na swoim w Gostyniu (prywatny gabinecik)- zamiast robić mętlik w Lesznie .Pielegniarstwo bez zaplecza ( a gdzie kliniki...?) -chyba że chcemy kształcić półpielęgniarki ... ? PS. a czy p. Kulak - nie przywiózł (...) z tej Mongolii...?Pozdrawiam Jacek A.
53. Dodane przez Nostradamus, w dniu - 26-10-2009 10:19 Dr Kulak emeryt jest najwłaściwszym kandydatem dla PWSZ. Przecież to szkoła emerytów. Podobnież na nowym kierunku pielęgniarstwo będą kształcić pielęgniarki-emerytki. To można bez klinik i tym podobnych innych wymagań robić. W ten sposób pielęgniarstwo emerytowane wpisze się w cykl leszczyńskich inno0wacji dydaktycznych obok "energetyki jądrowej" też bez zaplecza dydaktyczno-technicznego
reklama
54. Dodane przez do poz. 52 i 53, w dniu - 26-10-2009 16:03 Informuję, że do uzyskania świadczenia emerytalnego brakuje mi jeszcze 9 lat. Za pozostałe wpisy dziękuję. Zbigniew Kulak
55. Dodane przez Do 54, w dniu - 26-10-2009 20:21 Odetchnąłem. To dobra wiadomość
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.